Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2004, 18:07
Faery
Faery is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 07-04-2004 @ 19:02 :
naar arnhem geweest
+ wat belgen een prettige shop gewezen
zelf ook maar wat inkopen gedaan
m'n pens volgegeten
laatste schoolexamen gemaakt
Oud 08-04-2004, 08:55
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 07-04-2004 @ 15:49 :
gisteren met 'n tondeuse bij mensen haren weg lopen scheren. (eXo o.a. ) en geblowt en gedronken.
vandaag nog niet bijster veel, alleen 'n beetje achter de computer gehangen.
omg wat een loos topic is dit ook eigenlijk
Oud 08-04-2004, 10:02
Otis
Otis is offline
Citaat:
eXo schreef op 08-04-2004 @ 09:55 :
exo
Oud 08-04-2004, 10:15
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 08-04-2004 @ 09:55 :
ach man je bent zelluf loos

maar ik vind je nieuwe kapsel wel vet
Oud 08-04-2004, 10:31
Stevill
Stevill is offline
Geforumt tv gekeken en veel geniest en ziek zijn.

Ik ben een veel niesende zieke tv nerd?
Oud 08-04-2004, 10:35
Hagel
Hagel is offline
Vanochtend de winkel geopend en medewerstertjes binnengelaten, en weer foetsie gegaan. Beetje geshopt in het geweldige wageningen en een bikini bij Livera in Ede laten wegleggen, die ik vanmiddag ga ophalen. Heeeeel erg reflecterend op mijn lifestyle dit..
Oud 08-04-2004, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Narod schreef op 08-04-2004 @ 11:35 :
Vanochtend de winkel geopend en medewerstertjes binnengelaten, en weer foetsie gegaan. Beetje geshopt in het geweldige wageningen en een bikini bij Livera in Ede laten wegleggen, die ik vanmiddag ga ophalen. Heeeeel erg reflecterend op mijn lifestyle dit..
Ik heb zojuist Otis gebeld dat we bij de Livera in Ede gaan hangen om Narod te checken, verder heb ik de was ophangen, een dushi van mijn school uit gelachen, en ga ik zometeen sporten.

Die maakt mij een sportieve-gemene-wannab-nicht-stalker
Oud 08-04-2004, 11:16
Teun
Teun is offline
Ik ga nu naar een sportdag waar ik gister na 12 km in de knetterende regen+wind ook heen gegaan was, maar dat ik er achter kwam dat ik het vandaag had:/

Dus ja..
Vul maar in wat mij dat maakt.
Oud 08-04-2004, 11:22
Verwijderd
ik ben opgestaan, in mn neus gepurkt en ik heb een MMORPG gespeeld en ik heb geforumt
Oud 08-04-2004, 13:04
Gwinnie
Gwinnie is offline
3 kwartier later mn bed uitgekomen dan de wekker stond,
ondergehagelt door pijnlijke hagel.
Oud 08-04-2004, 13:22
Verwijderd
ik heb vandag een 8.5 gehaald voor economie,ik heb een leraar indirect voor pedofiel uitgemaakt ,en ik heb straks een date
dat maakt mij een 8halend-leraarbeledigend-strakseendatehebbend-nerd/pimpje
Oud 08-04-2004, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 08-04-2004 @ 11:02 :
exo
nou zeg da is ?

Ik heb sinds ik thuis ben gekomen alleen geslapen eigenlijk. \m/ Slapen heerst weet je wel.
Oud 08-04-2004, 13:55
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 08-04-2004 @ 14:51 :
nou zeg da is ?

Ik heb sinds ik thuis ben gekomen alleen geslapen eigenlijk. \m/ Slapen heerst weet je wel.
je vergeet mij

ik heb vandaag helemaal niets gedaan, en ik verveel me ook
maar het is nu tijd om te kijken wat ik meeneem en vanavond aantrek en op doe en dat maakt mij een tutjekutje
Oud 08-04-2004, 14:01
GRRR
GRRR is offline
je zei kutje hehehehe
Oud 08-04-2004, 14:11
Verwijderd
Citaat:
poorleno schreef op 08-04-2004 @ 14:55 :
je vergeet mij

ik heb vandaag helemaal niets gedaan, en ik verveel me ook
maar het is nu tijd om te kijken wat ik meeneem en vanavond aantrek en op doe en dat maakt mij een tutjekutje
Oja. Zleep.

Het hoogtepunt van de dag: Ik Heb Met Leno Gechat!! This will be the high point of my day. It's all downhill from here.
Oud 08-04-2004, 14:16
Verwijderd
dat wou ik even hoor
Oud 08-04-2004, 15:29
Elvira
Elvira is offline
Ik werd wakker door geschreeuw van een vrouw, daarna heb ik me moeten verstoppen op de badkamer voor 5 min hehe. Uhm daarna ben ik met iemand naar een stuk of zeven/acht uitzendbureaus gefietst daarzo, maarja er was nergens parttime werk. En toen hebben we een uurtje bij het station gezeten en toen heb ik de buurtbus genomen en nu ben ik even bij me ouders en vanavond weet ik nog niet wat ik ga doen.
Oud 08-04-2004, 15:44
slender_fungus
slender_fungus is offline
studentenfeest, goedkoop bier daarna bij iemand van daar wezen crashen en na 3 uur slaap naar het boymans gejacht omdat ik daar heen moest voor school.

dit maakt mij een vrij afgepeigert persoon
Oud 08-04-2004, 15:51
grandmommy
grandmommy is offline
vanochtend bij gym lekker aan het zaalvoetballen, ren ik achterwaarts ( dus naar achter) naar mijn pillon, klapt mijn voet ineens dubbel, klap ik keihard achterover op de vloer. voet, stuitje en ribben gekneusd...

dat maakt van mij een sportief zielig klein meisje...
Oud 08-04-2004, 18:21
snoodaard
snoodaard is offline
Te vroeg op gestaan, na een nacht lang wakker worden en weer in slaap vallen.
Gedoucht, ontbeten, toostjes
Naar school geweest, twee werkcolleges gehad en wat kick-ass cijfers terug.
Tussen dit alles door wat gegeten in de kantiene en op de heen en terug weg wat Pantera en In Flames geluisterd.
Thuis brood, Danoontjes en zalm gegeten.
Maar lekker lang in bad geweest, heb nu een afro.

Vanavond uit, beetje verdrinken.
Oud 08-04-2004, 18:29
Firefly
Firefly is offline
salsadansen
Oud 08-04-2004, 19:00
snoodaard
snoodaard is offline
Mezelf getrakteerd op een flink glas wijn, de fles moest toch op.

Seizoens-alcoholisme. Kom maar met die zomer .
Oud 08-04-2004, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Firefly schreef op 08-04-2004 @ 19:29 :
salsadansen
Leer het mij, ik smeek het u.
Oud 08-04-2004, 19:25
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
eXo schreef op 08-04-2004 @ 20:02 :
Leer het mij, ik smeek het u.
met genoegen
Oud 08-04-2004, 19:41
GRRR
GRRR is offline
opstaan. pc aan. uurtje internetten. douchen. nog meer internetten. tv kijken. SACRED spelen!!! LEVEL 30 BAttlemage met FIre Magic skillz en superslot items!!!!!

nerd
Oud 08-04-2004, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Firefly schreef op 08-04-2004 @ 20:25 :
met genoegen
yay! partay partay!

(op een goafeesje?)

ik heb vandaag bauhaus geluistert omg i'm so goth i could die
Oud 08-04-2004, 19:52
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 08-04-2004 @ 20:41 :
opstaan. pc aan. uurtje internetten. douchen. nog meer internetten. tv kijken. SACRED spelen!!! LEVEL 30 BAttlemage met FIre Magic skillz en superslot items!!!!!

nerd
oeh wij hebben dezelfde lifestyle
Oud 08-04-2004, 19:52
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
eXo schreef op 08-04-2004 @ 20:44 :

en zwaar op z'n gothjes met z'n moetje naar de bib geweest
Oud 08-04-2004, 19:54
Verwijderd
Half 8 opgestaan, economie tentamen geleerd.
Heel goed gemaakt!
Daarna heb ik mezelf beloond met nieuwe bikinis en nog meer dingen, en na de H&M pashokjes ben ik in een voorjaarsdepressie beland.
Toen ik thuiskwam en weer mijn bikinis aantrok keek ik in de spiegel en was ik ineens een sexyass.
Daarna ben ik gaan douchen met bikinis aan om te kijken hoe ze eruit zien als ze nat worden.
Hip dus!
Mijn moeder ging koken en we aten biefstuk met oesterzwammen en ik wou doperwtjes maar we kregen mozarella salade, minpuntje!

Dat maakt mij een verwend studiebolletje met leuke bikinis.
Oud 08-04-2004, 20:03
Susanne
Susanne is offline
Uhm ik ben in het ziekenhuis geweest, want ik heb er een broertje en zusje bij, hartstikke lief! Nou, en omdat er voor mij niet echt een taak was weggelegd bij de bevalling ben ik maar eventjes naar een soort kantine gegaan daar.
En ik had daar sjans; "Hee hai, ik ben Rens en ik steek jouw hartje in de hens" Hij was wel leuk hoor verder..
Toen met m'n broer en zus naar huis gegaan, daar wat gegeten en school opgebeld en een afspraak gemaakt voor een inhaalmiddag van mij SE's.. Daarna meteen eventjes vriendinnetje gebelt, hoe we morgen naar het tennistoernooi gaan > op de harley trapson En nu zit ik gezellig te msnen
Oud 08-04-2004, 20:15
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
eXo schreef op 08-04-2004 @ 20:44 :
yay! partay partay!

(op een goafeesje?)

salsa op goa

hmm, ok

I'll make you sweat
Oud 08-04-2004, 20:36
Firefly
Firefly is offline
Ik heb vandaag mijn nichtje geholpen met herbariumplantjes zoeken
Oud 08-04-2004, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Firefly schreef op 08-04-2004 @ 21:15 :
salsa op goa

hmm, ok

I'll make you sweat
geeft niet ik heb een geweldig erotiserende mannelijke zweetgeur
Oud 08-04-2004, 21:02
Hippetitus
Hippetitus is offline
hmmm..ik heb een joint gerookt en ben nu een pilsje aan het leeg drinken
Oud 08-04-2004, 21:32
Verwijderd
stage gelopen en heel de avond tv gekeken en geinternet, drop gegeten en kamer een beetje opgeruimd.
Oud 08-04-2004, 22:15
kiek
kiek is offline
van 11 tot 7 in utrecht wezen winkelen (met als resultaat maar 2 kledingstukken ) dat maakt mij een mislukte shop-aholic
Oud 08-04-2004, 22:17
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
eXo schreef op 08-04-2004 @ 22:01 :
geeft niet ik heb een geweldig erotiserende mannelijke zweetgeur
hmm
Oud 09-04-2004, 09:25
Otis
Otis is offline
Gistermiddag meegeweest met vriendinnen die wel geld hadden om te winkelen.Verkeerde schoenen aangetrokken dus 4 blaren geproduceert.Thuis etentje georganiseerd voor vriendinnetjes. voetbadje.Daarna naar wageningen gegaan om nog wat te drinken in een louche cafe waar opeens de nerd van de klas tevoorschijn sprong met een gitaar: '' hey man , ik kom hier lekker jammuh '' Okey jasper
Afscheid genomen van een vriend die 7 maanden op een boot gaat werken die heen en weer over de Rijn vaart
verder gedronken : ja inderdaad seizoensalcholisme.
Naar huis, slapen.
vroeg wakker door lompe buurtkinderen.
en nu zit ik hier.
Oud 09-04-2004, 09:39
Verwijderd
ik heb gestofzuigd en de vaten gedaan en ik ga zo boodschappen voor mn moeder doen...
dan ben ik zeker een huisvrouw..
Oud 09-04-2004, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 08-04-2004 @ 21:03 :

En ik had daar sjans; "Hee hai, ik ben Rens en ik steek jouw hartje in de hens" Hij was wel leuk hoor verder..
God, dat lijkt me echt zo'n verdwaalde dwangbuis kneus
Ohja ik heb gisteren mijn vriend gecomplimenteerd met zijn Dirk Bikkembergs shirt [waar ik hem op getipt heb, de nepperd ] Daarna heb ik ruzie met hem gemaakt omdat hij verkeerde vrienden heeft Daarna in een foute kroeg een vriendin tegen gekomen met veel te veel make-up maar ik heb neits gezegd, alleen dat ik hier niet hoorde omdat ik daar veel te hip voor was.

Ohja, en zonet belde mijn zusje dat ze morgen pas komt.. toen heb ik een boer in de telefoon gelaten omdat ze een rotkind is, en op eXo's en Lepra's valt.

Ik ben een onfatsoenlijke-arrogante-wannab-nicht-die-stiekem-onzeker is.
Oud 09-04-2004, 14:58
Otis
Otis is offline
Citaat:
Ridder schreef op 09-04-2004 @ 15:50 :

Ohja, en zonet belde mijn zusje dat ze morgen pas komt.. toen heb ik een boer in de telefoon gelaten omdat ze een rotkind is, en op eXo's en Lepra's valt.

OOh riddie je bent geweldig kun je ook liedjes boeren?

oh ik ben dom want ik heb me overlaten halen door mijn stomme zus om naar de Ikea te gaan.
Ik haat de Ikea .
En ik heb een pannenrekje kapot gemaakt en ben doorgelopen.
En heb n hotdog gegeten.
En de berlinerbollenjongen uitgelachen.

Ik ben nu een ikea-probleem-jongere.
Oud 09-04-2004, 15:13
Verwijderd
Citaat:

misschien moeten we dan maar eens een boerwedstrijd gaan houden

ontopic:
vandaag vrij, om half 1 opgestaan kater weggewerkt met voedzaam ontbijtje. wat gecomputerd joint gerookt en nu een beetje knetter forummen en ondertussen Prince of Persia SOT spelen
Oud 09-04-2004, 15:20
Verwijderd
Citaat:
God, dat lijkt me echt zo'n verdwaalde dwangbuis kneus
Ohja ik heb gisteren mijn vriend gecomplimenteerd met zijn Dirk Bikkembergs shirt [waar ik hem op getipt heb, de nepperd ] Daarna heb ik ruzie met hem gemaakt omdat hij verkeerde vrienden heeft Daarna in een foute kroeg een vriendin tegen gekomen met veel te veel make-up maar ik heb neits gezegd, alleen dat ik hier niet hoorde omdat ik daar veel te hip voor was.

Ik ben een onfatsoenlijke-arrogante-wannab-nicht-die-stiekem-onzeker is.
je zus valt op mij en ivo???
Oud 09-04-2004, 15:37
Verwijderd
Oud 09-04-2004, 18:33
Susanne
Susanne is offline
Lekker rilex opgestaan, samen met m'n zus liedjes gezongen voor de spiegel, de krultang was onze microfoon Maarja muziek moest zachter van m'n vatti, dus toen toch maar aangekleed, en rond 11 uur vriendinnetje opgehaald en naar het tennistoernooitje gegaan hier in de buurt.. Samen met haar 2e geworden, ik dacht dat ik het verleerd was maar bleek nog mee te vallen. Euhm rond 4 uur waren we klaar en we wilden nog wat gaan drinken met een groepje, eventjes nagedacht en toch maar niet gedaan want ze moest nog schoentjes ophalen. dus even met de trein, daar nog even in de stad rond gelopen, bij de H&M schoentjes gekocht, eindelijk m'n trussardi spijkerbroekje gevonden en meteen gekocht natuurlijk, en schelpen oorbels op de markt En nu zit ik hier maar weer..

dus ik ben een 2egeworden met tennis-spijkerbroek/schoentjes/oorbels-kopend-snolletje
Oud 09-04-2004, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 09-04-2004 @ 19:33 :

dus ik ben een 2egeworden met tennis-spijkerbroek/schoentjes/oorbels-kopend-snolletje
Klopt, trouwen (A) <3 ?
Oud 09-04-2004, 19:01
cha0s
cha0s is offline
uitgeslapen, gisteren nogal doorgezakt, en gedouched. toen kwam er een maat van me langs met m'n Poi's, die waren binnengekomen vanuit Nieuw Zeeland. Daarna buiten in 'n park met m'n Pois staan kloten dusch...
Oud 09-04-2004, 19:55
Laïs
Laïs is offline
Vanmorgen kamer opgeruimd,en nagels geknipt. mama gunstig stemmen. brief geschreven naar ziek vriendinnetje.
gegeten.
Vanmiddag naar 't stad geweest,met andere vriendin en jongetje. het beu geworden en naar jongetje zijn huis gereden met de bus. vriend van hem gebeld,want we wouden hem zien. daar wat rondgehangen op zijn plein,terug naar zijn huis,waar nog een vriend kwam. in zetel gezeten. gegeten.
en het belangrijkste : knuffel gehad en hem besprongen.
Oud 09-04-2004, 20:13
Dith
Dith is offline
Om half 7 wakker geworden omdat ik zo erg moest hoesten, heel de dag door blijven hoesten.
Rond 12uur afgesproken met een jongen ("Barbapappa" hier) en toen hebben we heel de dag lui gedaan op een grasveld met wijn.
En net heb ik training gehad.
Oud 09-04-2004, 21:45
Verwijderd
mijn kamer in arnhem een grote schoonmaak gegeven, lekker hard de foo fighters aan
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten