![]() |
||
![]() |
Citaat:
zelf ook maar wat inkopen gedaan m'n pens volgegeten laatste schoolexamen gemaakt
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik vind je nieuwe kapsel wel vet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die maakt mij een sportieve-gemene-wannab-nicht-stalker ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb sinds ik thuis ben gekomen alleen geslapen eigenlijk. \m/ Slapen heerst weet je wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb vandaag helemaal niets gedaan, en ik verveel me ook maar het is nu tijd om te kijken wat ik meeneem en vanavond aantrek en op doe en dat maakt mij een tutjekutje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het hoogtepunt van de dag: Ik Heb Met Leno Gechat!! This will be the high point of my day. It's all downhill from here. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(op een goafeesje? ![]() ik heb vandaag bauhaus geluistert omg i'm so goth i could die |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() hmm, ok I'll make you sweat ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ohja ik heb gisteren mijn vriend gecomplimenteerd met zijn Dirk Bikkembergs shirt [waar ik hem op getipt heb, de nepperd ![]() ![]() Ohja, en zonet belde mijn zusje dat ze morgen pas komt.. toen heb ik een boer in de telefoon gelaten omdat ze een rotkind is, en op eXo's en Lepra's valt. Ik ben een onfatsoenlijke-arrogante-wannab-nicht-die-stiekem-onzeker is. |
![]() |
||
Citaat:
OOh riddie je bent geweldig ![]() oh ik ben dom want ik heb me overlaten halen door mijn stomme zus om naar de Ikea te gaan. Ik haat de Ikea . En ik heb een pannenrekje kapot gemaakt en ben doorgelopen. En heb n hotdog gegeten. En de berlinerbollenjongen uitgelachen. Ik ben nu een ikea-probleem-jongere. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() misschien moeten we dan maar eens een boerwedstrijd gaan houden ![]() ontopic: vandaag vrij, om half 1 opgestaan kater weggewerkt met voedzaam ontbijtje. wat gecomputerd joint gerookt en nu een beetje knetter forummen en ondertussen Prince of Persia SOT spelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|