Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2004, 10:58
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 17-04-2004 @ 23:20 :
wie mist mij nou?
ik.
Advertentie
Oud 18-04-2004, 11:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-04-2004 @ 08:11 :
*deelt feestmutsjes, ballonnen, slingers en taart uit*
Gefeliciteerd meis!!!!!!!!!!!
Oud 18-04-2004, 12:43
Quiana
Quiana is offline
Mijn broer is op het forum geweest. En op LJ. Terwijl ik met beide
op automatisch inloggen sta.

... Dag Kim.
Oud 18-04-2004, 14:17
phensicske
phensicske is offline
'k Was beter mee gaan shoppen met mijn zus...maar nee, ik moet zonodig verder werken aan dat stomme eindwerk. (nog enkele bladzijden herwerken tot een mooi tekst en ik ben klaar!! ).
Toch wel ff ruim 60 blz getypt, 'k ben trots op mezelf, maar sla mezelf voor mijn kop aangezien ik eergisteren hoorde dat het er maar 40 moesten zijn...
Oh ja, er zijn mensen die wel 70 blz hebben. Haha.

'k Haat het, morgen school.
Oud 18-04-2004, 15:10
Greenpeacegirl
Greenpeacegirl is offline
Morgen mn laatste schoolonderzoek week, ik moet nog verschrikkelijk veel doen.. ik wou vandaag zograag de hele dag gaan leren dingen afmaken maar ik kan me echt totaal niet concentreren..
ik voel me echt zo'n mizerabele mislukkeling.
waarom kan niks in mijn leven nou normaal/goed gaan..
Ik weet niet wat ik fout doe, ik doe zo verschrikkelijk mn best maar op een of andere manier gaat alles altijd fout.
ik ben altijd bang dat ik anderen teleurstel, ik ben altijd echt zo verschikkelijk onzeker, maar ik ben dan ook echt 'n mislukkeling, daar zal het wel aan liggen.khaat mezelf

sorry voor mn negatiefheid maar ik voel me gewoon zo k*t..
ik ben meestal niet zo iemand die anderen daar persoonlijk mee lastig valt, dan vinden ze me vast allemaal

Laatst gewijzigd op 18-04-2004 om 15:14.
Oud 18-04-2004, 15:18
angel--1987
angel--1987 is offline
srry dit is alweer de derde keer ofzo dat ik hiet wat pst\maar heb het weer ff helemala gehad met ales.
iederee zeit dat ik niet meer verdrietig mag zijn om me beste vriendin omdat ze alweer 3 maanden geleden is overleden.
me oduers en me zus willen dat ik in therapie ga om alles wat er in met leven gebeuert is te verwerken zodat ik weer gelukkig word en normaal doe en me neit helemaal afsluit van alles en iedereen.
me beste vriend is boos op me omdat ik hem eindelijk verteld hebd at ik wel met m ex naar bed geweest bent. hij was niet boos omdat ikhet nu pas 2 maanden later vertelde maar omdat die jonge turks was....hij is ogalracistisch..
en nu ben ik en landveraader en meot ik uit zijn leven verdwijnen
en ik heb hem gebruikt
en ik ben een slet....
ik ben bang om ales en iedereen die me dierbaar is te verliezen slaap slecht
me paard is overleden een week geleden...
ikweet het gewon allemaal ff niet meer.....
maar het lucht wel weer op
Oud 18-04-2004, 16:25
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Quiana schreef op 18-04-2004 @ 13:43 :
Mijn broer is op het forum geweest. En op LJ. Terwijl ik met beide
op automatisch inloggen sta.

... Dag Kim.
<knuff> heeft hij alles gelezen enzo? heeft hij ook onder jouw naam gepost?
Oud 18-04-2004, 18:28
EciD
EciD is offline
Citaat:
angela1987 schreef op 18-04-2004 @ 16:18 :
srry dit is alweer de derde keer ofzo dat ik hiet wat pst\maar heb het weer ff helemala gehad met ales.
iederee zeit dat ik niet meer verdrietig mag zijn om me beste vriendin omdat ze alweer 3 maanden geleden is overleden.
me oduers en me zus willen dat ik in therapie ga om alles wat er in met leven gebeuert is te verwerken zodat ik weer gelukkig word en normaal doe en me neit helemaal afsluit van alles en iedereen.
me beste vriend is boos op me omdat ik hem eindelijk verteld hebd at ik wel met m ex naar bed geweest bent. hij was niet boos omdat ikhet nu pas 2 maanden later vertelde maar omdat die jonge turks was....hij is ogalracistisch..
en nu ben ik en landveraader en meot ik uit zijn leven verdwijnen
en ik heb hem gebruikt
en ik ben een slet....
ik ben bang om ales en iedereen die me dierbaar is te verliezen slaap slecht
me paard is overleden een week geleden...
ikweet het gewon allemaal ff niet meer.....
maar het lucht wel weer op
dat je vriendin 3 mnd geleden is overleden
is geen reden om niet verdrietig te mogen zijn
ookal was het 3 jaar geleden, verdriet is toch heel normaal als je een dierbaar iemand verliest?
je moet t juist niet opkroppen.

mmmmmm sterkte
Oud 18-04-2004, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 17-04-2004 @ 16:28 :
*trug knuft*

Ik weet niet of het me wel of niet goed zal doen. Ik ben er "gewoon" bang voor. Bang om dingen achter te laten. Bang om mijn vriend achter te laten. *zuchtje*
Ik wil het zo graag zonder opname doen. Maar je hebt gelijk, als ik het niet wil dan moet ik dat zeggen (> als ik het idee heb dat het me niet goed doet)
Ik ben benieuwd.. over 3 weken weer medicatiecontrole, en ik moèt bellen als ik plannen heb..

Wat rot trouwens dat je nog steeds niet over jouw opname hebt gehoord. Laten ze wel ìets van zich horen dan..?

*knuffel*
ik heb nog niks gehoord, maar ik geloof dat mijn peut erachter aan gaat.

tgaat op het moment niet echt lekker. constand huilbuien en weer ruzie met mijn moeder... ik had me gewoon over mijn tegenstand heen moeten zetten en vaker mijn huiswerk moeten doen. zij had het ook niet makkelijk maar het is haar wel gelukt en ik heb dus niet genoeg mijn best gedaan .
Oud 18-04-2004, 18:48
Verwijderd
tsja. eigenlijk heb ik helemaal geen reden om te zeuren. maar k voel me een beetje dubbel met alles. het ene moment lach ik, t volgende moment kan ik janken om het nummer 'Heilige Antonius' van Rowwen Hèze. het doet me denken aan de dood, en dat vind ik een beetje eng. de zin 'soms is het beter iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je t nooit hebt gehad' doet zo ontzettend veel met me. hele dag op verjaardag geweest. was op zich hartrstikke gezellig, maar ik ga me steeds meer ergeren aan mijn familie. en dat vind ik vervelend. gisteravond was Charlotte jarig. dat was op zich ook hartstikke gezellig. als er niet een iemand steeds liep te zuchten en kreunen. ik vond het echt vervelend, en dat weet iedereen ook. we zijn het allemaal ook zat. waarom kan de jongen zich niet gewoon gedragen? ik weet het ook niet.
bah, mn examens komen ook veels te dichtbij. nog maar 2 weken. ik moet alles voor mn examenstunt regelen, en jeetje....t is zo over allemaal...ik moet keihard werken om te slagen...ik kan er zo verdrietig van worden, maar aan de andere kant zo blij. verdrietig omdat ik mn schooltje, mn vertrouwde plekkie en mn vertrouwde vrienden daar kwijtraak, blij omdat ik mn toekomst tegemoet ga, nieuwe mensen ga ontmoeten, en meer van Nederland ga zien.
ik merk nog steeds dat ik af en toe mn vriend nog niet vertrouw. en dat vind ik gemeen van mezelf. ik weet dat ik dat wel moet doen. we hebben het gelukkig weer hartstikke gezellig, en ik kom echt weer uit de put, maar soms heb ik toch weer even een steek in mn kleine hartje.

om nou ook nog maar iets leuks hier neer te zetten: donderdag had ik examen muziek op school, en ik heb vrijwillig aangeboden om de avond te presenteren. dat vond ik echt hartstikke goed van mezelf, omdat ik niet zo zeker meer ben van mezelf. gelukkig ging t hartstikke goed, deed ik lekker gek en lollig, en vond iedereen het geslaagd. er was zelfs een man in het publiek die het nodig vond om tegen mijn moeder te zeggen dat ik een echt entertainmens was, en dat ik een goede stem had, waarvan hij vond dat ik ermee moest gaan zingen. *dat vond ik stiekum best grappig.* normaal zou ik zon opmerking geheid afwijzen en tegenspreken, maar deze onthoud ik echt
*misschien heb ik er wat aan in mn toekomst.*

over toekomst gesproken: zou ik worden aangenomen op Journalistiek in Utrecht? zenuwachtig!

ik merk dat ik altijd even mn hartje lucht als ik ontzettend moe ben
Oud 18-04-2004, 19:02
sublime
sublime is offline
ik heb nu net een week vrij gehad en morgen begint mn nieuwe periode... ik zie er zó tegenop.. ik ben echt bang om het weer zo druk te hebben.. en ik snap niet waarom ik het mezelf aan doe om dan ook nog een extra vak te gaan volgen, terwijl ik wéét dat ik deze periode ook de eindredactie van het verenigingsblad er nog bij heb..

dat vak dat ik ga volgen lijkt me wel echt heel leuk, maar het irritante is gewoon dat ik nog niet in utrecht woon en nu 3 keer in de week pas heel laat klaar ben, waarvan ik 2x al om 9 uur moet beginnen.. daar zie ik zó ontzettend tegen op

ik ben gewoon wéér bang dat ik het niet ga redden, terwijl ik tot nu toe gewoon al mn vakken gehaald heb.. maar het stomme is dat ik niet eens tevreden kan zijn. ik vind van mezelf dat ik hogere cijfers voor mijn tentamens zou moeten halen, anders ben ik maar een loser

ik voel me nu echt behoorlijk klote.. en ik moet nog een boekje uit lezen voor een discussiegroep die ik morgenavond heb, en alhoewel ik het heel leuk vind dat ik gevraagd ben om daar bij te komen, voel ik me steeds heel dom enzo.. ik weet nooit wat te zeggen en als ik wat zeg heb ik het gevoel dat ik nog niks bijdraag..

nu ik dit tiep word ik alleen maar depressiever schiet niet op dus...

KUT!! ik word hier echt zo boos en machteloos en wanhopig van....
Oud 18-04-2004, 19:40
Verwijderd
Vanochtend uit mn droom gestapt.. T werd te complex, te ingewikkeld, te emotioneel, het kwam te dichtbij..
Oud 18-04-2004, 19:50
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
sublime schreef op 18-04-2004 @ 20:02 :
ik heb nu net een week vrij gehad en morgen begint mn nieuwe periode... ik zie er zó tegenop.. ik ben echt bang om het weer zo druk te hebben.. en ik snap niet waarom ik het mezelf aan doe om dan ook nog een extra vak te gaan volgen, terwijl ik wéét dat ik deze periode ook de eindredactie van het verenigingsblad er nog bij heb..

dat vak dat ik ga volgen lijkt me wel echt heel leuk, maar het irritante is gewoon dat ik nog niet in utrecht woon en nu 3 keer in de week pas heel laat klaar ben, waarvan ik 2x al om 9 uur moet beginnen.. daar zie ik zó ontzettend tegen op

ik ben gewoon wéér bang dat ik het niet ga redden, terwijl ik tot nu toe gewoon al mn vakken gehaald heb.. maar het stomme is dat ik niet eens tevreden kan zijn. ik vind van mezelf dat ik hogere cijfers voor mijn tentamens zou moeten halen, anders ben ik maar een loser

ik voel me nu echt behoorlijk klote.. en ik moet nog een boekje uit lezen voor een discussiegroep die ik morgenavond heb, en alhoewel ik het heel leuk vind dat ik gevraagd ben om daar bij te komen, voel ik me steeds heel dom enzo.. ik weet nooit wat te zeggen en als ik wat zeg heb ik het gevoel dat ik nog niks bijdraag..

nu ik dit tiep word ik alleen maar depressiever schiet niet op dus...

KUT!! ik word hier echt zo boos en machteloos en wanhopig van....
Het lijkt alsof je veel van jezelf eist op verschillende fronten.

Mag de lat niet wat lager?
--->zoja, hoe?
--->zonee, waarom niet?(wat ligt daar onder?)

*Geeft knuffel*

En uit zich door te zeggen:

IK GA ER HARD TEGENAAN VANAVOND!
Oud 18-04-2004, 21:14
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Je hart luchten? Dat mag toch ook visueel?

Want ik post altijd niet-leuke dingen. En niet dat iemand anders hier blij van wordt... maar ik moet het even kwijt...

IK BEN VERLIEFD!

en we liepen daar zo.
en ik was al blij dat ze er was.
en.
het klopte gewoon.
het was niet gek of vreemd.
het was mooi.
en voor de allereerste keer had ik een Goed gevoel.
en we hadden zo onze vingertjes door de andere vingertjes en dat was zo onbenullig maar zo lief.
Oud 18-04-2004, 21:26
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
*verwart*

en niemand.. niemand hier.. en aarghhh..help
Oud 18-04-2004, 21:42
Fantôme
Fantôme is offline
meisje... doe het niet.
er is nog zoveel, misschien zie je het nu niet, maar echt... Je zit nu in deze fase, in deze situatie, maar daar kom je uit, en wie weet hoe gelukkig je word. en ik daarmee ook... evengoed als dat ik nu zit te huilen omdat je zo graag wilt, en er nog maar zo'n kleine tegenweerstand is... die weerstand moet niet minder worden, want dan zie je hem straks niet meer... en dan? wat moet ik dan? oke, je moe thet niet voor mij doen, maar zie in dat er echt iets is om voor te leven....
xx
Oud 18-04-2004, 21:46
juliettebinoche
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 18-04-2004 @ 22:26 :
*verwart*

(}) <3

*knufft*
gaat het?
Oud 18-04-2004, 21:50
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 18-04-2004 @ 22:42 :
meisje... doe het niet.
er is nog zoveel, misschien zie je het nu niet, maar echt... Je zit nu in deze fase, in deze situatie, maar daar kom je uit, en wie weet hoe gelukkig je word. en ik daarmee ook... evengoed als dat ik nu zit te huilen omdat je zo graag wilt, en er nog maar zo'n kleine tegenweerstand is... die weerstand moet niet minder worden, want dan zie je hem straks niet meer... en dan? wat moet ik dan? oke, je moe thet niet voor mij doen, maar zie in dat er echt iets is om voor te leven....
xx
Citaat:
(}) <3

*knufft*
gaat het?
... I'm still here, dus ja.
Oud 18-04-2004, 22:56
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 18-04-2004 @ 22:26 :
*verwart*

Waarom heb je me niet meer teruggesmsed..?
Oud 19-04-2004, 03:33
phensicske
phensicske is offline
'k Kan niet slapen.

Misschien kunnen mijn ouders de volgende keer nog wat luider roepen...

Damn, 'k zie er echt tegenop...morgen school. Terug naar die mensen die ik nu al een maand niet hoefde te zien. Die zogenaamde vriendin die me eerst uitscheldt op msn om daarna geen woord meer te verspillen aan mij. Zelfs als ik haar aansprak, draaide ze haar hoofd weg. Mijn andere zogenaamde vriendin die me plots beu was en ik die dat maar moest ruiken of zo. Zo de mensen kwetsen, 'k begrijp dat niet.
En nu moet ik toch terug...met het vooroordeel dat ik aan de drugs zit, net omdat ik met die vriendin omging.
'k Heb niemand, dat waren mijn enige vriendinnen, nu moet ik nog twee maand daar zitten, zonder vrienden. En ik voel me al niet zo super.

It's so hard to do and so easy to say...

Argh, 'k wil weten hoe ze zullen zijn tegen me, zullen ze me allemaal negeren met het gedacht dat ik ging stoppen met school? Zouden ze me begrijpen en me steunen?
Op welke plaats moet ik dan gaan zitten? Er is zowiezo altijd ruzie om de plaatsen...pff, kinderachtige mensen.
17-18, zelfs 19-jarigen, die nog geen greintje respect kunnen opbrengen voor elkaar, niet alleen wat mij betreft, iedereen vit op iedereen. Dat wordt weer gezellig.

'k Ga stoppen met zagen.

'k Vraag me af wat ik ga doen met de 'zwijgzame' vriendin, haar negeren? Haar aanspreken? Ruzie maken? Zou'k waarschijnlijk niet kunnen...wie valt nu (verbaal dan wel, maar toch) een zwanger meisje aan?

Sjah. Nog enkele uren en 'k zit daar weer, elke dag 8 uren.
Dan moet ik nog al mijn lessen inhalen, zullen ze mijn cursussen aangevuld hebben? 'k Zal er maar niet op rekenen.
Oud 19-04-2004, 08:50
Gothic
Gothic is offline
Ik was gister naar Utrecht - Feyenoord... Het was echt een rare ervaring. Allereerst kwamen we echt langs ontzettend veel ME, busjes, ventjes en paarden. Ik werd voor het eerst in m'n leven gefoueerd. Binnen was het wel leuk. Ik was verbaasd hoe goed je het veld kon zien. Ik zat tussen allemaal Utrecht fans en ze hadden er duidelijk zin in. Hele tijd zingen...

Wedstrijd zelf was 1e helft niet boeiend. Paar kansen voor Utrecht en er werd een aantal keer afgefloten omdat ze buitenspel liepen. Het publiek vond natuurlijk van niet.
2e helft werd boeiender. Feyenoord ging beter spelen en het werd 0-1. Maar toen het 0-2 werd door een vrije trap 3 meter van het doel, werd het publiek erg kwaad. Door een terugspeelbal. In de 1e helft had Feyenoord de bal ook aangeraakt tijdens een terugspeelbal, maar Utrecht was toen niet in scoringspositie en het was niet bewust, deze terugspeelbal was wel bewust.
Maar goed, na dit doelpunt hebben de Utrechtfans een half uur lang lopen schelden op de scheidsrechter. Echt grove spreekkoren. De sfeer was zo vervelend, dat ik niet eens kon genieten van het feit dat Feyenoord voor stond. Dat is zo ontzettend raar. En al helemaal dat mensen hier zoveel haat door kunnen voelen. Ook snap ik niet dat de scheids gewoon door kon gaan. Er werden dingen gezongen als: scheids, je moeder is een hoer ed. En scheids moet aan het gas...
Uiteindelijk werd het nog 0-3 en was het afgelopen.

Wat ik wel ontzettend mooi vond om te zien is de liedjes die over en weer van Utrecht naar Feyenoord publiek werden gezongen. Feyenoord had een speler van Utrecht gekocht en zong: Bosschaart ga je mee naar R'dam? Vervolgens zongen ze: Utrecht ga je mee naar R'dam (Utrecht speelt daar de finale Amstel Cub). Vervolgens zong Utrecht: Utrecht gaat mee naar R'dam.
Daarna werden nog wat anti-Ajax liedjes gezongen. Want wat Ajax-supporters bij Feyenoord2 gedaan heeft, kan natuurlijk niet. En er zijn hierdoor een hoop clubs anti-ajax... Dus er werden nog liedjes gezongen samen als : als je nou niet springt ben je een Jood. En Utrecht ga je mee naar Amsterdam (om ajax-fans een lesje te leren)...

Bizarre ervaring. Dat er zulke primitieve gevoelens los komen, had ik niet verwacht. Dat mensen echt zo verblind door haat en boosheid zulke rasistische liedjes gaan zingen ook niet. En dat ik niet eens kon genieten van de voorsprong van Feyenoord ook niet... Wel vond ik het fijn dat ze niet gingen rellen, maar juist samen boos waren op Ajaxers...terecht ook, schandalig wat er donderdag (?) gebeurd was...

Wow is aardig lang geworden... niemand zal het wel lezen, maar ja, ik heb iig m'n verhaal kunnen vertellen

Laatst gewijzigd op 19-04-2004 om 08:53.
Oud 19-04-2004, 10:13
Droomvlucht
Droomvlucht is offline

M'n hondje heeft mijn 3 oxazepam tabletten opgegeten. Ze loopt nog steeds vrolijk rond (mjah misschien beetje verward) dus ik neem aan/hoop dat het niet al teveel schade heeft aangericht..

(Mijn medicijnen zaten in mijn zwemtas die ik beneden had laten liggen, en die hebben mijn honden geplunderd. En aan de tandafdrukken te zien op de spullen is het kleine hondje voornamelijk met de spullen aan de haal gegaan, zo ook met m'n medicijnen..)

Ben ik ff blij dat alleen de oxazepam erin zat, anders had ze er denk ik nu heel anders bijgelopen/gelegen..
Oud 19-04-2004, 11:45
Verwijderd
gister auditie. *eng*
ik was niet heel zenuwachtig, maar in de trein werd ik dat wel.
jaja ik alleen met de trein, dat was al een hele stap! gelukkig is het goed gegaan, want ik maakte me best zorgen(ooow wat klinkt dit stom)
maar goed toen ging ik dus auditie doen, en werd wel weeer wat zenuwachtiger. nu kende ik de mensen natuurlijk dus dat was minder eng, en ze waren heel aardig enzo. eerst mn etude. ging niet zo heel slecht. ik had het slechter verwacht dus daar ben ik we lblij mee. maar toen mn stuk. in de 2e maat zit een noot die ik nooit haal (bijna nooit) en daar was ik zo bang voor, en ja hij ging weer mis. toen werd ik wel onzekerder. maar ik klapte niet zo dicht dat ik niet meer normaal kon nadenken. alleen het tellen ging niet meer en dat zeiden ze ook, wanti km oest opnieuw gaan en het wat rustiger spelen. maar door de zenuwen lukte datr niet meer. daarna nog ee ntoonladder wat ook niet al te best ging. en toen wachten op deuitslag.........
ik was blij met hoe het gegaan was, omdat ik niet meteen heel erg dichtklapte. er konden dingen beter, maar die gingen vrijdag ook niet goed.
nou ik ben niet aangenomen. want ze vonden het te vroeg, en het programma is te moeilijk. ze hebben we l heele goede dingen gezegd, waar ik aa nmoet werken. dus ik ben niet teleurgesteld, want ik hoefde ook niet perse aangenomen te worden. het was een goede oefening en het is ook fijn dat er is andere mensen hebben geluisterd en kritiek hebben gegeven. en ze vnden het goed dat ik het geprobeert had!
vandaag naar school geweest en het was weer vreselijk. mn goede gevoel van gister is meteen weer helemaal weg, en nu voel ik me weer k*t.......
Oud 19-04-2004, 15:08
Verwijderd
zit gewoon te rillen.. van kou, van verdriet, van onmacht, van alles.. voel me zo
Oud 19-04-2004, 16:30
Quiana
Quiana is offline
@~~Fant6ome: Tnx. &ja, nee.

Het is lang geleden dat iemand me zo hard heeft geslagen. (...)

Zeventien maanden, om precies te zijn.

Ik ben niet zo goed in het posten van lange verhalen hier, sorry. :/
Oud 19-04-2004, 16:34
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 18-04-2004 @ 19:43 :
ik heb nog niks gehoord, maar ik geloof dat mijn peut erachter aan gaat.

tgaat op het moment niet echt lekker. constand huilbuien en weer ruzie met mijn moeder... ik had me gewoon over mijn tegenstand heen moeten zetten en vaker mijn huiswerk moeten doen. zij had het ook niet makkelijk maar het is haar wel gelukt en ik heb dus niet genoeg mijn best gedaan .
*zucht* Moeders...

Ontopic:

Waarom eet ik toch zo veel....?
Oud 19-04-2004, 16:56
juliettebinoche
Het is nu wel zo officieel. Niet letterlijk door haar gezegd, omdat ze niet bij me is.
Maar- maar, nouja.
Ik ben bezet.
Ik heb iemand.
Ik heb een vriendin.
Wow. Wat klinkt dat gek.

1 Mei komt ze (weer). Als het mag van haar ouders, tenminste.
Oud 19-04-2004, 17:31
Miracle
Miracle is offline
Mijn onzekerheid mbt figuur is weer gedaald. Die rare vlakken op m'n benen, die irritant zijn tijdens het scheren zijn geen vet, maar spieren. (Goed dat ik het weet, medemogelijk gemaakt door een meisje wat trots was dat ze spierenbundels had op haar armen ) Én in de Fancy stond een artikel over meiden die te dik zijn, zij vertelden over dat ze nageroepen werden. Dat word ik ook nooit en eigenlijk maken alleen familieleden er opmerkingen er over.

Valt weer mee, hm?

Op school gaat het wonder boven worden weer goed. Ik loop bijna niet achter met vakken en de leraren vinden me weer lief.
Oud 19-04-2004, 18:13
kroot
kroot is offline
Toch weer erg fijn dat ik met twee (of heel misschien toch één en een 5,5) onvoldoendes mijn examen in ga.
Zie op tegen gesprek morgen
onzeker, lelijk, dom..........help
Oud 19-04-2004, 18:40
laughing_man
laughing_man is offline
ik wil niet bot klinken maar geloof wat meer in jezelf
dat hielp voor mij ook

heb een half jaar van me school verpest omdat ik niet meer geloofde in mezelf.
Nu gaat het weer goed omdat ik ben gaan geloven in mezelf

proberen kan geen kwaad
Oud 19-04-2004, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 19-04-2004 @ 17:34 :
*zucht* Moeders...

Ontopic:

Waarom eet ik toch zo veel....?
mja, af en toe heeft mijn moeder het ook ff niet meer met mij.

meis, waarschijnlijk eet je, omdat je het hard nodig hebt... wat vind je veel? *knuf*

ontopic: tgaat niet echt geweldig. mijn opa kan niet meer op zijn benen staan en er moet dus iets gebeuren, een opname ofzo... ik heb besloten deze week niet naar de proefwerkweek te gaan, in plaats daarvan zal ik thuis wat klusjes doen en mijn kamer nog es goed opruimen.
morgen naar de reumatoloog, aan de ene kant kijk ik er naar uit, misschien dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren, aan de andere kant zie ik er enorm tegen op... vooral het lichamelijk onderzoek, sta je daar in je ondergoed, wat zal ie denken?
Oud 19-04-2004, 19:07
Verwijderd
ik weet niet wat er is. het ene moment ben ik super blij en vrolijk en dan plotseling weer helemaal down
ik snap het echt niet.....
Oud 19-04-2004, 19:24
Verwijderd
Ik heb op zich niets te zaniken vandaag, want het ging best lekker allemaal. Op wat kleine dingetje na. Ik heb net mijn boek wat ik voor mn verjaardag heb gekregen, hoe overleef ik een gebroken hart, grapje van mijn moeder, uitgelezen. En ik zat gewoon te huilen daarbij. Er gaat iemand dood in dat boek, en ik kan even niets meer horen over dode mensen, het komt me allemaal net iets te dichtbij. Iedereen schijnt maar dood te gaan in mijn omgeving. En zo'n boek kan ik dan nét even niet hebben.
Maargoed, wel ontzettend lekker gesport vanmiddag/avond. Dat is gewoon ff uitleven een uurtje. Wel prettig dat we, Marlies en ik, dat nu 2 keer in de week willen gaan doen. Hoef ik me ook niet meer zo ontzettend kut te voelen tijdens gym na aanleiding van al die afkeurende blikken.
Pfff, en Jurre doet nog steeds niet helemaal normaal, maar dat komt hoop ik wel weer goed. Even gigantisch lopen twijfelen na een vraag van een vriendin. ,, Charlotte, hou je nog wel van hem? '' En ik moest daar geloof ik net even iets te lang overna denken. Maar ''ja'' heb ik geantwoord. Want ik hou echt nog van hem. Alleen op het moment weet ik het niet zo goed, zeker niet als hij zo doet als hij de afgelopen tijd doet. '' En ik doe het echt alleen voor jou hoor'' Nee, je moet het voor jezelf doen. Pff, ik heb het af en toe even helemaal gehad. Maargoed, nu leuk doen, en ik ga zo lekker heel lang douchen want ik ben moe

edit: er is toch niemand die dit leest, dus waarom zou ik het eigenlijk allemaal ook nog opschrijven.
*gaat zichzelf door het doucheputje prakken, want ik wil niet meer*

Laatst gewijzigd op 19-04-2004 om 19:41.
Oud 19-04-2004, 19:31
Fantôme
Fantôme is offline
Je bent zoals je bent. Ja, inderdaad… maar betekend dat, dat je dat dan maar moet accepteren? Volgens mij niet. Ik ben namelijk niet van plan mezelf te gaan accepteren. Ik heb zoveel fouten, sommige gewoon niet meer recht te zetten… Dan kan je toch jezelf niet accepteren. Ik niet tenminste… en jij straks ook niet. Niemand meer… Omdat je er vast, als je er niet al achter bent, achter komt wat voor een raar kind ik ben. Hoe stom… wat een rare gedachten ik heb, maar waar ik niet van af kan komen. Ja, dat is wat ik ben, en wat ik heb.. die gedachten dus, maar ook die kan ik niet accepteren, en jij nog veel minder denk ik, wanneer je ze daadwerkelijk zou kennen. Maar zolang je ze niet kent, zou je alles van me accepteren. Tegen de tijd dat ik ze zelf accepteer, er aan toegeef… dan is het voor iedereen te laat om er juist NIET te accepteren.
Oud 19-04-2004, 19:49
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Greenpeacegirl schreef op 18-04-2004 @ 16:10 :
Morgen mn laatste schoolonderzoek week, ik moet nog verschrikkelijk veel doen.. ik wou vandaag zograag de hele dag gaan leren dingen afmaken maar ik kan me echt totaal niet concentreren..
ik voel me echt zo'n mizerabele mislukkeling.
waarom kan niks in mijn leven nou normaal/goed gaan..
Ik weet niet wat ik fout doe, ik doe zo verschrikkelijk mn best maar op een of andere manier gaat alles altijd fout.
ik ben altijd bang dat ik anderen teleurstel, ik ben altijd echt zo verschikkelijk onzeker, maar ik ben dan ook echt 'n mislukkeling, daar zal het wel aan liggen.khaat mezelf

sorry voor mn negatiefheid maar ik voel me gewoon zo k*t..
ik ben meestal niet zo iemand die anderen daar persoonlijk mee lastig valt, dan vinden ze me vast allemaal
Nee hoor, niemand vind het erg als je erover wil praten...
En jij bent geen mislukkeling...
Oud 19-04-2004, 19:54
laughing_man
laughing_man is offline
Citaat:
edit: er is toch niemand die dit leest, dus waarom zou ik het eigenlijk allemaal ook nog opschrijven.
*gaat zichzelf door het doucheputje prakken, want ik wil niet meer*
er zijn mensen die dit lezen en je willen helpen
Oud 19-04-2004, 19:56
ejah
ejah is offline
Heb na lange tijd weer last van mijn handen.
Jaar geleden ofzo had ik het voor het eerst. Opeens zat er geen kracht meer in mijn hand en het glas wat in die hand zat viel dus ook. Gebroken. Toen heb ik dit twee maanden lang gehad. het kwam opeens opzetten en twee dagen later ofzo was het weer weg. Durfde niks breekbaars meer in een hand vast tehouden, bang het te breken.
Was opgelucht dat ik er al een tijd geen last meer van gehad en nu begon het vandaag weer. Ook weer gepaard met pijnscheuten. En ik snap echt niet hoe ik er aan kom.
Het lichaam is maar een vreemd iets. Hoop dat het weer snel overgaat want het doet pijn en is lastig. En eng, want ik weet nooit of mijn hand het opeens niet meer gaat doen ofzo. En je handen zijn toch wel dingen die je erg nodig hebt.
Oud 19-04-2004, 20:13
Verwijderd
Citaat:
laughing_man schreef op 19-04-2004 @ 20:54 :
er zijn mensen die dit lezen en je willen helpen
op het moment merk ik daar even barweinig van..
Oud 19-04-2004, 20:17
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Mushu schreef op 19-04-2004 @ 21:13 :
Lieve Lot, ik ben er nog hoor, als je een pm-sturen nodig bent, ik wil je altijd helpen, dat weet je!
Knuff!
Oud 19-04-2004, 20:20
juliettebinoche
Godver. (Ja, ik lucht mn hart. Excuses.)

Ze mag pas naar mij toe als haar ouders mij gezien hebben.

In hun vocabulaire: ik moet dáárheen (Breda) om me netjes te gaan presenteren en met die familie gaan keuvelen!

DAT KAN IK NIET!

DAT WIL IK NIET!

Ik kan zoiets niet. Echt niet. Ja. Contactgestoord op dat gebied.
Maar ik kán het niet. En ik ga het niet doen ook.

Ach. Ik heb al zoveel liefdes verloren, deze ene kan er best nog wel bij.
Oud 19-04-2004, 20:26
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 19-04-2004 @ 21:20 :

DAT WIL IK NIET!
[/i]
Hoi Roos, ik lees net je lj en wou daarop reageren...Dan nu maar even zo (Ik ben trouwens paradise_in_me). Misschien wil je wel heel graag, maar durf je gewoon echt niet?
Ik snap dat het eng enzo is voor je, maar eens moet de eerste keer zijn toch?
Oud 19-04-2004, 20:38
laughing_man
laughing_man is offline
Citaat:
ook als er niemand is die tegen je praat en er is niemand die je op dat moment help je kan altijd om hulp vragen.
En er is altijd iemand die aan je denk.
Oud 19-04-2004, 20:41
laughing_man
laughing_man is offline
Citaat:
DAT WIL IK NIET!
mischien zeg ik het iets te simpel, maar
als je van iemand houd wil je naar diegene toe maakt niet uit wat

Citaat:
Hoi Roos, ik lees net je lj en wou daarop reageren...Dan nu maar even zo (Ik ben trouwens paradise_in_me). Misschien wil je wel heel graag, maar durf je gewoon echt niet?
Ik snap dat het eng enzo is voor je, maar eens moet de eerste keer zijn toch
en ik ben het met coverdeyes eens
eens moet de eerste keer zijn en mischien is het wel een hele mooie ervaring

(sorry als ik iets te positief overkom)
Oud 19-04-2004, 20:48
juliettebinoche
ik vind t lief dat jullie erop reageren.

maar.

misschien hebben jullie wel gelijk.

alleen zijn die ouders al eng. ik ben sowieso van t verkeerde geslacht. hoe kan ik hen dan ooit nog bekoren?
en ze heeft een broertje! een broertj!

zij snapt het niet. want zij kan dat. je had haar bij mijn ouders moeten zien. zo perfect en netjes en geniaal.

ik ga loze dingen roepen, zaken vergeten, stomme dingen zeggen, onbeleefd toen, etc, etc.

en dan hebben die ouders een hekel aan mij en mag ze al helemaal niet meer naar mij toe.
(en wellicht is ze mij dan ook al zat. )
Oud 19-04-2004, 20:53
juliettebinoche
nee. ik ga het weer afsluiten.
haar wissen en verwijderen uit mijn leven.

maakt niets uit. wat is zij vergeleken met al die anderen die ik heb moeten verwerken en vergeten?

nee. zonder liefde is het mooier.

ik hoor alleen.
Oud 19-04-2004, 20:58
Verwijderd
Harten luchten of niet, jij weet net zo goed als ik dat het vantevoren afkappen omdat je bang bent ouders te ontmoeten niet alleen dom, maar ook eeuwig zonde zou zijn. Ik ben kritisch, en ik vond jou ook prettig gezelschap, dus ik zie niet in waarom haar ouders dat dan niet zouden vinden.
Oud 19-04-2004, 21:06
Verwijderd
Heeft het ooit wat betekend voor hem, alles wat hij tegen me zei. Heeft hij ooit geluisterd naar wat ik te vertellen had. Wat wil ie, waarom doet ie dit. Ik weet niet wat ik moet denken, wat ik wil denken. Het is een puinhoop .
Oud 19-04-2004, 21:11
RockGuru
RockGuru is offline
Een van mijn beste vrienden heeft net te horen gekregen dat hij ongeneeslijk ziek is...

hij heeft kanker...

Oud 19-04-2004, 21:11
Verwijderd
Tja...

Ik baal wel eens van mezelf dat ik geen ene fuck doe op school. Vandaag 1 uur les morgen vrij is opzich geen grote ramp natuurlijk. Maar donderdag moeten we een presentatie geschiedenis houden met 3 man, circa een half uur, en wat spreken we af??idd woensdag middag wat dus uit gaat lopen tot diep in de nacht. en vandaag enmorgen gaan we de hele dag in de kroeg hangen en biljarten... ja waar ben je dan mee bezig?? Kun je wel zeggen dan haal je die presentatie toch van internet? Nou het moet een powerpoint presentatie zijn en bovendien heb ik het niet meer zo met dinge van internet.
4 weken geleden moesten we een betoog inleveren over verslaving, van circa 3 kantjes, nou na een tijdje wist ik niet meer wat ik moest schrijven dus keek even op www.scholieren.com, ik heb er al honderde verslagen van afgehaald zonder problemen, maar deze keer heb ik misschien 15 zinnen gekopieerd.
vorige week kregen we ons werk terug; begint de leraar;"ik lees het verslag van tim, en denk das best aardig....maar 3 verslagen verder lees ik precies hetzelfde" dus ik o nee he. Nou hebben we dus allebei een 1 voor ons betoog en kan als geen voldoende meer halen voor nederlands dit jaar. Op diezelfde dag een pw spelling gemaakt, wat denk je? een 4, en dat is natuurlijk ook niet echt bevorderend voor je punt.

In de liefde gaat het dus ook neit echt spetterend..
heb vrijdag gala bal gehad, ik vind dus een meisje al wat langer leuk, en nu vind een vriend van mij haar opeens ook leuk (hij weet niet dat ik haar leuk vind) en heeft de hele avond met haar staan sjansen als een gek en hij is helemaal van plan om haar nu te veroveren (zij zit 2 uur in de week naast mij en hij zit op een andere school) maar ik hoop dus niet dat het gaat lukken want ik vind haar leuk. Hij is meer zo iemand die dan echt gaat slijmen enzo terwijl ik het meer moet hebben met gezellig kletsen. Dus nu is er een concurentie strijd aan de gang, ik zou ook bij god niet weten of ze hem of mij leuk vind. Ze zoekt iig wel contact de hele tijd en ze sloot ons msn gesprek af met een hartje, maar of dat iets te betekenen heeft weet ik niet. Iig heb ik dit hele weekend nouwelijks gegeten omdat ik me zo klote voel en neit weet of ik haar wel echt leuk vnd, of mijn vriend haar leuk vind en of zij mij of hem leuk vind. Zit de hele dag op msn te wachten tot ze online komt, maar helaas.
Nou heb ik dus morgen vrij, dus mijn Duits les (waar ze af en toe naast me zit) gaat dus niet door. Dus ik balen als een stekker. Dus moet ik eerst wachten tot donderdag in de hoop dat dan niemand voor dat zij de gelegenheid heeft naast mij gaat zitten.
Dus het is allemaal maar weer afwachten.

Ik ben bezig met mijn rijlessen en dat gaat allemaal wel goed. Ik krijg van de rijschool gratis 6 theorielessen dus dacht ik ga die eens volgen. Ik vandaag naar de eerste les dus. We begonnen met een oefentoets, ik had 1 heel lullige vraag fout dus da was wel goed. Alleen al die mensen hadden daar dus gemiddels 21 fout. 21 FOUT op 50 vragen!!!! Das meer fouten dan ik aan tiepfouten maken. iig begint de les dan met de uitleg wat de rijbaan is, wat een auto is, wat een brandweer auto is. JA HALLO dat weet elke boerenlul wel. Naja ik moet er nu nog 5 keer heen en hoop dat het allemaal wat beter zal gaan. Morgen lekker weer 2 uur lessen dus daar heb ik wel zin in. Heb de hele dag vrij en ipv uitslapen moet ik dus om 9 uur in die auto zitten Plannnen is net mijn sterkste kant hoe jullie kunnen zien.

had dus vrijdag gala bal en was daarna bij een vriend blijven pitten. Hadden we het even over de wereld, en het enigste wat je kunt concluderen is: hij wordt er niet beter op. Iedereen is aan het verpauperen. Leraren worden dood geschoten, voetbal spelers worden gemept, irak en dan ook nog Israel-Palestijne die elkaar de koppen inslaan. Israel die dan de water toevoer afsluit voor Palestina (hoe heet dat land eigenlijk), en die mensen laat creperen van de dorst. Waar zijn we nou in godsnaam mee bezig?? Waar zijn de dorpsfeesten, de voetbal wedstrijden waar ajax en psv door elkaar zit, waar irak en Amerika met een grote orgy bezig zijn????
naja ik denk dat de wereld al hopeloos verloren is maar aangezien we ons niet druk moeten maken over dingen die we toch niet in ons eentje kunnen verandere zal ik me daar in nuchtere toestand ook verder geen zorgen over maken.
Hoppa komt net iemand online bij msn "geef allochtonen de ruimte! dan nemen wij de aarde"! ja we zullen toch echt met die mensen moeten leren leven. Kgeef toe dat er ook best eens iets van hun kant mag komen maar met onze instelling komen we ook niet ver. Stelletje boeren dat we zijn .

Zo nu ben ik weer opgelucht en vind het toch wel een beetje raar dat ik dit typ en dat ik weet dat niemand dit echt gaat lezen. Naja
wie weet.

wees gegroet
Oud 19-04-2004, 21:15
Verwijderd
Waarom denkt toch iedereen alleen maar aan zichzelf?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten