![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
is geen reden om niet verdrietig te mogen zijn ![]() ookal was het 3 jaar geleden, verdriet is toch heel normaal als je een dierbaar iemand verliest? je moet t juist niet opkroppen. mmmmmm sterkte ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
tgaat op het moment niet echt lekker. constand huilbuien en weer ruzie met mijn moeder... ik had me gewoon over mijn tegenstand heen moeten zetten en vaker mijn huiswerk moeten doen. zij had het ook niet makkelijk maar het is haar wel gelukt en ik heb dus niet genoeg mijn best gedaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mag de lat niet wat lager? --->zoja, hoe? --->zonee, waarom niet?(wat ligt daar onder?) *Geeft knuffel* En uit zich door te zeggen: IK GA ER HARD TEGENAAN VANAVOND!
||
Citaat:
*knufft* gaat het? ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ontopic: Waarom eet ik toch zo veel....?
||
Verwijderd
|
Citaat:
meis, waarschijnlijk eet je, omdat je het hard nodig hebt... wat vind je veel? *knuf* ontopic: tgaat niet echt geweldig. mijn opa kan niet meer op zijn benen staan en er moet dus iets gebeuren, een opname ofzo... ik heb besloten deze week niet naar de proefwerkweek te gaan, in plaats daarvan zal ik thuis wat klusjes doen en mijn kamer nog es goed opruimen. morgen naar de reumatoloog, aan de ene kant kijk ik er naar uit, misschien dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren, aan de andere kant zie ik er enorm tegen op... vooral het lichamelijk onderzoek, sta je daar in je ondergoed, wat zal ie denken? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En jij bent geen mislukkeling... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Knuff!
||
Citaat:
Ik snap dat het eng enzo is voor je, maar eens moet de eerste keer zijn toch?
|
ik vind t lief dat jullie erop reageren.
![]() maar. misschien hebben jullie wel gelijk. alleen zijn die ouders al eng. ik ben sowieso van t verkeerde geslacht. hoe kan ik hen dan ooit nog bekoren? en ze heeft een broertje! een broertj! ![]() zij snapt het niet. want zij kan dat. je had haar bij mijn ouders moeten zien. zo perfect en netjes en geniaal. ik ga loze dingen roepen, zaken vergeten, stomme dingen zeggen, onbeleefd toen, etc, etc. en dan hebben die ouders een hekel aan mij en mag ze al helemaal niet meer naar mij toe. (en wellicht is ze mij dan ook al zat. ![]()
|
nee. ik ga het weer afsluiten.
haar wissen en verwijderen uit mijn leven. maakt niets uit. wat is zij vergeleken met al die anderen die ik heb moeten verwerken en vergeten? nee. zonder liefde is het mooier. ik hoor alleen.
|
Verwijderd
|
Harten luchten of niet, jij weet net zo goed als ik dat het vantevoren afkappen omdat je bang bent ouders te ontmoeten niet alleen dom, maar ook eeuwig zonde zou zijn. Ik ben kritisch, en ik vond jou ook prettig gezelschap, dus ik zie niet in waarom haar ouders dat dan niet zouden vinden.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja...
Ik baal wel eens van mezelf dat ik geen ene fuck doe op school. Vandaag 1 uur les morgen vrij is opzich geen grote ramp natuurlijk. Maar donderdag moeten we een presentatie geschiedenis houden met 3 man, circa een half uur, en wat spreken we af??idd woensdag middag wat dus uit gaat lopen tot diep in de nacht. en vandaag enmorgen gaan we de hele dag in de kroeg hangen en biljarten... ja waar ben je dan mee bezig?? Kun je wel zeggen dan haal je die presentatie toch van internet? Nou het moet een powerpoint presentatie zijn en bovendien heb ik het niet meer zo met dinge van internet. 4 weken geleden moesten we een betoog inleveren over verslaving, van circa 3 kantjes, nou na een tijdje wist ik niet meer wat ik moest schrijven dus keek even op www.scholieren.com, ik heb er al honderde verslagen van afgehaald zonder problemen, maar deze keer heb ik misschien 15 zinnen gekopieerd. vorige week kregen we ons werk terug; begint de leraar;"ik lees het verslag van tim, en denk das best aardig....maar 3 verslagen verder lees ik precies hetzelfde" dus ik o nee he. Nou hebben we dus allebei een 1 voor ons betoog en kan als geen voldoende meer halen voor nederlands dit jaar. Op diezelfde dag een pw spelling gemaakt, wat denk je? een 4, en dat is natuurlijk ook niet echt bevorderend voor je punt. In de liefde gaat het dus ook neit echt spetterend.. heb vrijdag gala bal gehad, ik vind dus een meisje al wat langer leuk, en nu vind een vriend van mij haar opeens ook leuk (hij weet niet dat ik haar leuk vind) en heeft de hele avond met haar staan sjansen als een gek en hij is helemaal van plan om haar nu te veroveren (zij zit 2 uur in de week naast mij en hij zit op een andere school) maar ik hoop dus niet dat het gaat lukken want ik vind haar leuk. Hij is meer zo iemand die dan echt gaat slijmen enzo terwijl ik het meer moet hebben met gezellig kletsen. Dus nu is er een concurentie strijd aan de gang, ik zou ook bij god niet weten of ze hem of mij leuk vind. Ze zoekt iig wel contact de hele tijd en ze sloot ons msn gesprek af met een hartje, maar of dat iets te betekenen heeft weet ik niet. Iig heb ik dit hele weekend nouwelijks gegeten omdat ik me zo klote voel en neit weet of ik haar wel echt leuk vnd, of mijn vriend haar leuk vind en of zij mij of hem leuk vind. Zit de hele dag op msn te wachten tot ze online komt, maar helaas. Nou heb ik dus morgen vrij, dus mijn Duits les (waar ze af en toe naast me zit) gaat dus niet door. Dus ik balen als een stekker. Dus moet ik eerst wachten tot donderdag in de hoop dat dan niemand voor dat zij de gelegenheid heeft naast mij gaat zitten. Dus het is allemaal maar weer afwachten. Ik ben bezig met mijn rijlessen en dat gaat allemaal wel goed. Ik krijg van de rijschool gratis 6 theorielessen dus dacht ik ga die eens volgen. Ik vandaag naar de eerste les dus. We begonnen met een oefentoets, ik had 1 heel lullige vraag fout dus da was wel goed. Alleen al die mensen hadden daar dus gemiddels 21 fout. 21 FOUT op 50 vragen!!!! Das meer fouten dan ik aan tiepfouten maken. iig begint de les dan met de uitleg wat de rijbaan is, wat een auto is, wat een brandweer auto is. JA HALLO dat weet elke boerenlul wel. Naja ik moet er nu nog 5 keer heen en hoop dat het allemaal wat beter zal gaan. Morgen lekker weer 2 uur lessen dus daar heb ik wel zin in. Heb de hele dag vrij en ipv uitslapen moet ik dus om 9 uur in die auto zitten ![]() had dus vrijdag gala bal en was daarna bij een vriend blijven pitten. Hadden we het even over de wereld, en het enigste wat je kunt concluderen is: hij wordt er niet beter op. Iedereen is aan het verpauperen. Leraren worden dood geschoten, voetbal spelers worden gemept, irak en dan ook nog Israel-Palestijne die elkaar de koppen inslaan. Israel die dan de water toevoer afsluit voor Palestina (hoe heet dat land eigenlijk), en die mensen laat creperen van de dorst. Waar zijn we nou in godsnaam mee bezig?? Waar zijn de dorpsfeesten, de voetbal wedstrijden waar ajax en psv door elkaar zit, waar irak en Amerika met een grote orgy bezig zijn???? naja ik denk dat de wereld al hopeloos verloren is maar aangezien we ons niet druk moeten maken over dingen die we toch niet in ons eentje kunnen verandere zal ik me daar in nuchtere toestand ook verder geen zorgen over maken. Hoppa komt net iemand online bij msn "geef allochtonen de ruimte! dan nemen wij de aarde"! ja we zullen toch echt met die mensen moeten leren leven. Kgeef toe dat er ook best eens iets van hun kant mag komen maar met onze instelling komen we ook niet ver. Stelletje boeren dat we zijn ![]() ![]() Zo nu ben ik weer opgelucht en vind het toch wel een beetje raar dat ik dit typ en dat ik weet dat niemand dit echt gaat lezen. Naja wie weet. wees gegroet |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167 kroot | 499 | 09-02-2012 20:38 | |
Psychologie |
Zelf depressief door problemen en depressies van anderen Verwijderd | 3 | 12-11-2010 23:06 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 16:15 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart-topic #16 marrel | 500 | 15-12-2004 17:43 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! Nona | 500 | 08-04-2004 17:00 |