![]() |
||
ow great, in mijn boekie stond dat 10 procent van de mensen die zo leefden als beschreven was, na een week ongeveer, narigheid konden krijgen. en natuurlijk hoor ik bij die 10 procent
![]() ach laten we het als iets positiefs zien. Citaat:
![]() En ja, nouja dat is dus het probleem, ik heb een luie moeder, we eten ongeveer elke vrijdag pizza ![]() Maarja, ik ga maar iets anders verzinnen dan, dat ik iets anders eet.. |
![]() |
||
Citaat:
Maar dan moet niet straks iedereen opeens de laatste dag vd week niet meer eten, omdat ze al teveel hebben gegeten voor hun idee ![]()
||
Citaat:
wie ben ik? ![]() Ik zou zeggen; werk liever aan je zelfbeeld dan te lijnen. ...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar misschien moet ik wel aan beide dingen werken enzo. wtf... ik zit hier gewoon te janken... ik krijg steeds meer een hekel aan mezelf ik heb een buikie, een te grote kont, en dikke bovenbenen.
||
Citaat:
![]() Jongen zijn gek op de vrouwelijke rondingen. Die willen geen sixpak. Wees blij dat je een dikke kont hebt (zal ook wel brede heupen zijn). Anders lag je verdomde veel pijn te lijden tijdens je bevalling... Vrouwen moeten nou eenmaal kinderen baren en die zijn een bepaalde grootte, dus die heupen moeten nou eenmaal die grootte hebben... En ja er bestaan vrouwen die slanke benen hebben en een platte buik. Maar die eten of niets, of ze hebben zoveel geld en tijd dat ze een trainer hebben en 24/7 bezig zijn om er zo uit te zien, omdat ze daar hun geld mee verdienen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mij lijkt dat je het beste kunt gaan beginnen met werken aan je zelfbeeld (en daar ben je al mee bezig, toch?), zodat je bovenstaande iig gaat geloven (dat het een prima combinatie is), want dat is geen mening van een stel rare forummers, maar dat zijn gewoon feiten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
als ik 6 kilo van de 65 aftrek zit ik op 59 snappie ![]() ja, van één van die sites, maar je moest ook helemaal je lichaamsbouw aangeven ed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan nog zegt het niet alles, denk ik...bovendien, waar leggen zij precies de grens van een normale bouw en waar leg jij die grens ed? En dan nog denk ik dat er wel meer mee speelt...maar goed, das mijn mening. ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Misschien een handige site voor mensen, ik weet niet of hij al eerder is genoemd, Het Healthy Weight Forum , informatie over verschillende dieten, een forum, je kan je gewicht bijhouden en nog meer.
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik durf niet eens meer de straat op zo, maar ik moet wel...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mensen zagen het bij mij opeens toen ik 7 kilo kwijt was. En ik werk in een café dus ik hoorde het de hele dag. Ge-wel-dig gevoel! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Geef lekker toe aan je lichaam. En na de examens heb je nog een maand waarin het lekker warm is, je veel zweet, en je lekker kunt gaan zwemmen en sporten...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb btw hetzelfde probleem... Wat ik gemiddeld eet op een dag is: 's ochtends: één of twee boterham(men) of twee beschuitjes met beleg (light jam of slankie) of yoghurtontbijt om 10 uur: 1 boterham met light jam of slankie om 12.30 uur: 2 boterhammen met light jam of slankie om 3 uur: wat fruit of sla of een boterham met light jam of slankie 's avonds: avondeten of brood |
![]() |
|
[QUOTE]Leonoor schreef op 14-05-2004 @ 14:35 :
Wat is 'een behoorlijke tijd'? ik ben 2 maanden aan de pil geweest ivm een onregelmatige ongestelheid. Omdat ik de eerste keer dat ik de pil ging slikken bets wel aangekomen was, ben ik heel erg gaan letten op wat ik at. Dit ben ik aan het doorzetten nu.. Maar het heeft echt totaal géén effect.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoe zwaar en lang ben je? 't kan idd ook zo zijn dat je op een goed gewicht zit, een gewicht dat bij je lichaam past... |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben 1.78 en weeg ong. 70 op zich wel redelijk.. maar kwil er 2 à 3 kilo vanaf hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat heb je echt goed volgehouden dan. staat hier ook ergens hoe je het volgehouden hebt, of kan ik dat nog een keer vragen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() In ieder geval niet de afgelopen maanden, tussen oktober en januari heb ik niet zo heel goed gegeten. Maar ik dacht dat ik wel aangekomen was daarna. Niet dus. Al een half jaar hetzelfde gewicht. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoeveel Kcal beckham1990 | 3 | 21-09-2004 16:30 | |
Drugs & Alcohol |
Het Nieuwe IZSADC Topic Type | 501 | 17-09-2004 21:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #22 PardonMe | 491 | 30-06-2004 12:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afvallen op een snelle maar gezonde manier... MissCzechMeOut | 5 | 04-08-2003 18:37 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 |