Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2004, 16:43
Verwijderd
t gaat hier ook goed. eindelijk! ik zit nog 1,5 kilo boven het gewicht wat ik had voor ik aan de pil had. dat ding heeft me echt genekt. ik heb deze week 5 keer gesport, elke dag een uur, en ik heb echt op mn eten gelet. ik heb denk ik elke dag wel iets te weinig gegeten, maar niet slecht-weinig. gisteren mezelf dan op wat nootjes getrakteerd, het was tenslotte vrijdagavond. volgende week moet ik alleen sporten, omdat mn vriendin 4 dagen weggaat, dus ik hoop maar dat ik ga. ik denk het haast wel, want als ik nog een week zo doorga, zijn die 1,5 er strax ook af. en dan ben ik weer helemaal tevreden!!
Oud 08-05-2004, 18:25
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
De laatste week ben ik even niet zoveel bezig geweest met wat ik eet, maar ik weet wel dat ik niet extreem veel 'gezondigd', zover ik me herinner

Aankomende week heb ik iets meer regelmaat, dan is het makkelijker om weer gezond te gaan doen. Aangezien ik weer op mezelf woon (ik zit sinds afgelopen maandag op een kamer in Utrecht... zoooo leuk! ) kan ik ook weer voor mezelf gaan koken.
Oud 09-05-2004, 14:14
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ow great, in mijn boekie stond dat 10 procent van de mensen die zo leefden als beschreven was, na een week ongeveer, narigheid konden krijgen. en natuurlijk hoor ik bij die 10 procent

ach laten we het als iets positiefs zien.

Citaat:
water willowglo schreef op 08-05-2004 @ 10:11 :
Goed Ik ga me maandag wegen, ík verwacht ook een kilo of wat.
En wat betrefd die pizza; gewoon eten! Zolang het maar niet te vaak is, en eet de rest van de dag wat minder calorieën.
Ow cool, vertel je het hier even?

En ja, nouja dat is dus het probleem, ik heb een luie moeder, we eten ongeveer elke vrijdag pizza

Maarja, ik ga maar iets anders verzinnen dan, dat ik iets anders eet..
Oud 09-05-2004, 14:58
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 09-05-2004 @ 15:14 :
ow great, in mijn boekie stond dat 10 procent van de mensen die zo leefden als beschreven was, na een week ongeveer, narigheid konden krijgen. en natuurlijk hoor ik bij die 10 procent

ach laten we het als iets positiefs zien.

Ow cool, vertel je het hier even?

En ja, nouja dat is dus het probleem, ik heb een luie moeder, we eten ongeveer elke vrijdag pizza

Maarja, ik ga maar iets anders verzinnen dan, dat ik iets anders eet..
wij eten elke donderdag pizza... zo slecht is het ook niet. Je mag best 1x per week wat ongezonder eten... Je kunt voor het idee eens uitrekenen hoeveel calorieen je per week eet, dan zie je dat je door die pizza echt niet teveel binnenkrijgt die week.

Maar dan moet niet straks iedereen opeens de laatste dag vd week niet meer eten, omdat ze al teveel hebben gegeten voor hun idee
Oud 09-05-2004, 15:02
Verwijderd
ik ga vanaf morgen afvallen!!! ik ga lekker veel sporten en niet te veel eten. geen chips, geen chocola, veel water, geen snoep en na 20.00 uur niet meer eten.
vandaag ga ik niet meer beginnen, want kep al wat choco gegeten

wish me luck!!!

jullie allemaal veel succes!!!!

Oud 09-05-2004, 18:14
Fleurop
Fleurop is offline
succes lise_smiles

Kreeg vandaag een heel lief mailtje van een vriendin die ook aan het lijnen is. Zo'n steuntje in de rug kan heel fijn zijn
Oud 09-05-2004, 23:52
Fantôme
Fantôme is offline
ik probeer iedere keer te lijnen maar ik kan het niet... en ondertussen maar balen van mn uiterlijk, en me slecht voelen, en zelfs het liefst willen verdwijnen omdat ik me ervoor schaam
(170 cm en 63 kg )
Oud 10-05-2004, 05:34
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 10-05-2004 @ 00:52 :
ik probeer iedere keer te lijnen maar ik kan het niet... en ondertussen maar balen van mn uiterlijk, en me slecht voelen, en zelfs het liefst willen verdwijnen omdat ik me ervoor schaam
(170 cm en 63 kg )
63 kilo bij 1.70 is imho een prima gewicht, maar goed,
wie ben ik?

Ik zou zeggen; werk liever aan je zelfbeeld dan te lijnen. ...
Oud 10-05-2004, 07:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Quiana schreef op 10-05-2004 @ 06:34 :
wie ben ik?

ik weeg nu 61 bij een lengte van 1,71 en een half () en ben ook vaak zat niet tevreden. Mijn benen zijn wat te dik en mijn kont te groot...
Oud 10-05-2004, 10:53
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
jeej kben van 64 van 62,5 gegaan. bij een lengte van 1,75.
gewoon zomaar.. nja kheb wel minder gesnoept enzo

alleen mijn buikje moet eraf. en snel. maar buispieroefeningen vergeet ik altijd te doen enzo.
Oud 10-05-2004, 12:54
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Quiana schreef op 10-05-2004 @ 06:34 :
wie ben ik?

goed, ik schreef dit op volgens de laatste weegschaalcijfers, maar realiseerde me later dat dat erg lang terug was. ik ben nu 2 kilo zwaarder. 65 :@
maar misschien moet ik wel aan beide dingen werken enzo.
wtf... ik zit hier gewoon te janken... ik krijg steeds meer een hekel aan mezelf
ik heb een buikie, een te grote kont, en dikke bovenbenen.
Oud 10-05-2004, 13:31
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 10-05-2004 @ 13:54 :
goed, ik schreef dit op volgens de laatste weegschaalcijfers, maar realiseerde me later dat dat erg lang terug was. ik ben nu 2 kilo zwaarder. 65 :@
wtf... ik zit hier gewoon te janken... ik krijg steeds meer een hekel aan mezelf
Lieve Wendy, dat is precies hoe vrouwen zijn. Ze hebben nou eenmaal dikke bovenbenen, een buikje, brede heupen en grote kont. Dat zijn de vrouwelijk rondingen. Had je liever geen kont gehad, gespierde bovenbenen en een platte buik, dan was je een man geweest ...
Jongen zijn gek op de vrouwelijke rondingen. Die willen geen sixpak.

Wees blij dat je een dikke kont hebt (zal ook wel brede heupen zijn). Anders lag je verdomde veel pijn te lijden tijdens je bevalling... Vrouwen moeten nou eenmaal kinderen baren en die zijn een bepaalde grootte, dus die heupen moeten nou eenmaal die grootte hebben...

En ja er bestaan vrouwen die slanke benen hebben en een platte buik. Maar die eten of niets, of ze hebben zoveel geld en tijd dat ze een trainer hebben en 24/7 bezig zijn om er zo uit te zien, omdat ze daar hun geld mee verdienen...
Oud 10-05-2004, 13:53
Fleurop
Fleurop is offline
Yes! Doe nu een week aan de lijn en ben een kilo afgevallen
Perfect toch

En nu volhouden!
Oud 10-05-2004, 14:51
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 10-05-2004 @ 13:54 :
Ook 65 bij 1.70m is nog een prima combinatie, je bmi (ook al geldt dat nog maar half) is prima.

Mij lijkt dat je het beste kunt gaan beginnen met werken aan je zelfbeeld (en daar ben je al mee bezig, toch?), zodat je bovenstaande iig gaat geloven (dat het een prima combinatie is), want dat is geen mening van een stel rare forummers, maar dat zijn gewoon feiten.
Oud 10-05-2004, 18:25
sublime
sublime is offline
jeej, weer afgevallen

en extreem veel spierpijn, dit weekend heb ik me doodgeschommeld, en dat bleek topsport te zijn
Oud 10-05-2004, 18:33
WishfulDreaming
Citaat:
water willowglo schreef op 10-05-2004 @ 14:53 :
Yes! Doe nu een week aan de lijn en ben een kilo afgevallen
Perfect toch

En nu volhouden!
whoeehoee
Oud 10-05-2004, 20:06
Fantôme
Fantôme is offline
mijn ideale gewicht zou iets meer dan 59 kilo zijn. wtf... daar mag nog mooi 6 kilo van af...
en tot nu toe 1240 cal.
hoeveel is normaal?

Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 20:12.
Oud 10-05-2004, 20:08
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 10-05-2004 @ 21:06 :
mijn ideale gewicht zou iets meer dan 59 kilo zijn. wtf... daar mag nog mooi 6 kilo van af...
Nog 6 kg van die 59 kg? En hoe kom je aan die 59 kg? Volgens één van die genoemde sites? Ik denk dat je niet alleen daar op af moet gaan, zo'n site is maar globaal en vaak gebaseerd op 'de gemiddelde mens' (als het al over de gemiddelde mens gaat, maar goed).
Oud 10-05-2004, 20:14
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-05-2004 @ 21:08 :
Nog 6 kg van die 59 kg? En hoe kom je aan die 59 kg? Volgens één van die genoemde sites? Ik denk dat je niet alleen daar op af moet gaan, zo'n site is maar globaal en vaak gebaseerd op 'de gemiddelde mens' (als het al over de gemiddelde mens gaat, maar goed).
nee, van mn gewicht nu als ik naar de 59 wil.
als ik 6 kilo van de 65 aftrek zit ik op 59 snappie
ja, van één van die sites, maar je moest ook helemaal je lichaamsbouw aangeven ed.
Oud 10-05-2004, 20:31
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 10-05-2004 @ 21:14 :
ja, van één van die sites, maar je moest ook helemaal je lichaamsbouw aangeven ed.
Dat dacht ik al, maar ik schrok even.

Dan nog zegt het niet alles, denk ik...bovendien, waar leggen zij precies de grens van een normale bouw en waar leg jij die grens ed? En dan nog denk ik dat er wel meer mee speelt...maar goed, das mijn mening.
Oud 10-05-2004, 20:54
Mara
Mara is offline
Ben ziek(ig). Vandaag 1523 kcal binnengekregen. Wel gezondigd, stuk zelfgebakken appeltaart gegeten. Heb voeding ingevuld op de becelsite, kwam uit dat ik teveel vet binnen heb gekregen. Dit klopt ook wel, door de appeltaart en 't vlees wat we aten was ook vrij vet.
Ook heb ik te weinig gedronken. Wat ik gegeten heb:
2 bruine boterhammen op elkaar, met ertussen becel boter, plak kaas, komkommer, tomaat en gekookt ei. Glas milk&fruit light.
Avondeten was aardappelen met jus, doperwtjes met worteltjes, een roomschijf en wat magere yoghurt. Tussendoor stuk appeltaart, 2 plakken indische cake en sinaasappelsap.

Weet iemand trouwens hoeveel kcal en vet er in een roomschijf zit? Ik kan 't niet vinden, ook niet met google. Op de becelsite heb ik 't maar als 'vet' vlees aangegeven, omdat het gepaneerd is en dus vet.

Verder gebruik ik nu zoetjes i.p.v. suikerklontjes. Mijn moeder gebruikte ze altijd, maar stopte ermee omdat ze haar 'smaak' niet meer verkochten. Nu heeft ze ze weer 'gevonden' en gebruikt ze ze weer, dus ik nu ook Vind ik wel fijn, want ik drink 3 mokken thee per dag, wat dus 3 suikerklontjes zijn. En 3 suikerklontjes elke dag is niet al te best.
Oud 10-05-2004, 20:58
Mara
Mara is offline
Misschien een handige site voor mensen, ik weet niet of hij al eerder is genoemd, Het Healthy Weight Forum , informatie over verschillende dieten, een forum, je kan je gewicht bijhouden en nog meer.
Oud 11-05-2004, 09:26
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 10-05-2004 @ 21:14 :
ik lees nu terug, en ik snap dat je het zo opvatte ja. sorry.
maar ik durf niet eens meer de straat op zo, maar ik moet wel...
Oud 11-05-2004, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Replica schreef op 11-05-2004 @ 10:52 :
Dat ligt niet aan je gewicht, en dat weet je zelf ook wel. Dat probleem los je niet op door 6 kilo af te vallen, maar daar moet je voor aan je zelfbeeld gaan werken.
Dat denk ik idd ook.
Oud 11-05-2004, 16:43
Verwijderd
oh, oh, oh. een verjaardag: dus gesnoept. vanmorgen juist zo hard gesport, en dan vanavond weer dansen, en dan ga ik lopen snaaien. dat is niet slim. morgen maar weer flink sporten dan. *zucht* waarom hou ik het nou niet gewoon vol?
Oud 11-05-2004, 18:56
luna_p
luna_p is offline
he he lieve mensjes

I like to join the club
Ik ben nog niet zolang bezig ( sinds vorig week maandag)
Maar zo ver gaat het eigelijk redelijk goed. Ik heb de afgelopen paar dagen erg veel gesport voor mijn doen....samen met mijn mamsie wezen zwemmen en s'ochtends buikspier oefening.
Veder probeer ik elke dag minmaal 2 litter te drinken. waar ik eerst moeite mee had. maar de laaste twee dagen gaat het echt heel makkelijk . ik hoop zo'n vier kilo in totaal kwijt te raken , want dan ben ik weer op me oude gewicht ( ben sinds november vier kilo aan gekomen)

zo mij zullen jullie de komen de tijd nog wel vaker horen +hugz+
Oud 12-05-2004, 18:44
WishfulDreaming
'Lieke ben je afgevallen?'
wow dat voelt goed
Oud 12-05-2004, 19:57
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 12-05-2004 @ 19:44 :
wow dat voelt goed
Tof is dat he! En daar gaat het om, niet hoeveel je kwijt bent maar hoe je er uit ziet. In theorie iig.
Mensen zagen het bij mij opeens toen ik 7 kilo kwijt was. En ik werk in een café dus ik hoorde het de hele dag. Ge-wel-dig gevoel!
Oud 12-05-2004, 21:46
Verwijderd
ik kom weer es meedoen. ik wou eigenlijk vandaag beginnen, maar ik hield het nog geen 3 uur vol. toen stond ik alweer in de c1000 met een zak broodjes, een reep chocola en een doos kersenbonbons (ze waren in de aanbieding ). vandaag moet ik me gewoon even volvreten. morgen ga ik het opnieuw proberen. lekker veel thee en water en me proberen verre te houden van alle chocolade. het is bovendien niet goed voor mijn kaken om harde/kleverige dingen te eten... dus dat ga ik ook maar es afschaffen. wish me luck .
Oud 12-05-2004, 21:49
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 12-05-2004 @ 19:44 :
wow dat voelt goed
ah dat is gewoon het beste gevoel wat er is! *krijgt goede herrinneringen aan een jaar terug* o ja mensen, ik ben weer klaar voor de strijd!
Oud 13-05-2004, 14:17
Verwijderd
goed, ik word zo langzamerhand schijtziek van mezelf. t is helemaal nix. ik kan t gewoon niet. vorige week wel. maar deze week....verdomme zeg. t begint steeds belangrijker te worden voor me. ik moet echt nog gewoon die paar kilos kwijt. ik blijf maar zeggen dat ik gewoon weer opnieuw begin. t moet echt. volgende week examens. de weken daarna maar flink sporten en bewegen. en dan werken. veel werken, dan is er weinig tijd voor eten.
Oud 13-05-2004, 14:33
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
WooF schreef op 13-05-2004 @ 15:17 :
goed, ik word zo langzamerhand schijtziek van mezelf. t is helemaal nix. ik kan t gewoon niet. vorige week wel. maar deze week....verdomme zeg. t begint steeds belangrijker te worden voor me. ik moet echt nog gewoon die paar kilos kwijt. ik blijf maar zeggen dat ik gewoon weer opnieuw begin. t moet echt. volgende week examens. de weken daarna maar flink sporten en bewegen. en dan werken. veel werken, dan is er weinig tijd voor eten.
met en voor examens kun je beter gewoon goed eten. Het zal je verbazen hoeveel energie het kost om een dag te leren of je 3 uur goed te concentreren. Ik merk dat ik nu veel meer honger heb, dan bv een gewone schooldag.
Geef lekker toe aan je lichaam. En na de examens heb je nog een maand waarin het lekker warm is, je veel zweet, en je lekker kunt gaan zwemmen en sporten...
Oud 13-05-2004, 15:36
Verwijderd
ja, maar kijk: ik was zo onwijs trots op mezelf toen ik 8 kilo af was gevallen. sinds ik aan de pil ben gegaan, ben ik ruim 4 kilo aangekomen. ik ben daar vrij letterlijk ongelukkig van. want ik was al wat te zwaar, en dan dat ook nog weer eens. ik sport nu elke dag een uur, maar ik eet ook gewoon weer teveel deze week. en daar baal ik van. ik kan gewoon niets volhouden. en ik weet dat goed eten helpt bij het leren, maar iets houd me gewoon even tegen.
Oud 13-05-2004, 15:40
Verwijderd
Citaat:
WooF schreef op 13-05-2004 @ 16:36 :
ja, maar kijk: ik was zo onwijs trots op mezelf toen ik 8 kilo af was gevallen. sinds ik aan de pil ben gegaan, ben ik ruim 4 kilo aangekomen. ik ben daar vrij letterlijk ongelukkig van. want ik was al wat te zwaar, en dan dat ook nog weer eens. ik sport nu elke dag een uur, maar ik eet ook gewoon weer teveel deze week. en daar baal ik van. ik kan gewoon niets volhouden. en ik weet dat goed eten helpt bij het leren, maar iets houd me gewoon even tegen.
Je kunt niets volhouden? Je sport elke dag een uur...dat houd je dan toch ook vol? Er zijn dus kennelijk toch ook dingen die je wel vol kunt houden. Kijk naar de dingen die wel goed gaan ipv naar de dingen die wat minder gaan... (En werk aan de dingen die wat minder gaan, zodat ze over een tijdje misschien ook goed gaan. Dat je sport is al .)
Oud 14-05-2004, 10:49
sublime
sublime is offline
het gaat even niet meer zo goed niet dat het rampzalig gaat, maar ik ben ongesteld én enigszins blauwig, dus heb ik een Hele Grote Behoefte aan chocola...ik was ook aangekomen maar goed, ik zal de draad maar weer oppakken waar ik gebleven was, het komt wel weer goed, neem ik aan...
Oud 14-05-2004, 13:01
Dolores
Dolores is offline
Nou mensen, ik ben ook weer van de partij! Het ging even heel slecht (mn ouders waren er een week niet dus at ik haast niets, de week daarna ging ik op vakantie en at ik juist heel veel..), maar nu eet ik weer goed etc. en zie ik het weer helemaal zitten! Er hoeft maar 5 kilo af (of eigenlijk boeien die kilo's me niets, het gaat me om m'n figuur.. hmm, toch maar eens buikspieroefeningen gaan doen), dus dat moet wel lukken. Vandaag gaat het al goed Hopen dat ik het nu iets langer dan een week volhoud Iedereen hier ook succes!
Oud 14-05-2004, 13:33
charly not
charly not is offline
Ik probeer ook een aantal kilootjes kwijt te raken.. Let al een behoorlijke tijd op wat ik eet en eet al tijden geen snoep/chocola en andere ongein meer.. Maar er gaat echt NIKS van af . Ksnap er niks van!!!

Wat ik gemiddeld eet op een dag is:
's ochtends: muesli met yoghurt
op school: 2 boterhammen met vlees, en soms een sultana
om 3 uur (na school): een appel en wat ontbijtkoek
's avonds: gewoon avondeten en magere aardbeienyoghurt als toetje.
soms nog een glas warme melk later op de avond..

Verder véél water/thee en wat kauwgom.
Oud 14-05-2004, 13:35
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
charly not schreef op 14-05-2004 @ 14:33 :
Ik probeer ook een aantal kilootjes kwijt te raken.. Let al een behoorlijke tijd op wat ik eet en eet al tijden geen snoep/chocola en andere ongein meer.. Maar er gaat echt NIKS van af . Ksnap er niks van!!!

's ochtends: muesli met yoghurt
op school: 2 boterhammen met vlees, en soms een sultana
om 3 uur (na school): een appel en wat ontbijtkoek
's avonds: gewoon avondeten en magere aardbeienyoghurt als toetje.
soms nog een glas warme melk later op de avond..

Verder véél water/thee en wat kauwgom.
Het is veel te weinig, dus opzich zou je verschil moeten gaan merken na een paar weken. Tenzij je al op een goed gewicht zit. Het gewicht waarop je lichaam op een goede manier functioneert...
Oud 14-05-2004, 13:35
Verwijderd
Citaat:
charly not schreef op 14-05-2004 @ 14:33 :
Wat is 'een behoorlijke tijd'?

Ik heb btw hetzelfde probleem...

's ochtends: één of twee boterham(men) of twee beschuitjes met beleg (light jam of slankie) of yoghurtontbijt
om 10 uur: 1 boterham met light jam of slankie
om 12.30 uur: 2 boterhammen met light jam of slankie
om 3 uur: wat fruit of sla of een boterham met light jam of slankie
's avonds: avondeten of brood
Oud 14-05-2004, 13:44
charly not
charly not is offline
[QUOTE]Leonoor schreef op 14-05-2004 @ 14:35 :
Wat is 'een behoorlijke tijd'?

ik ben 2 maanden aan de pil geweest ivm een onregelmatige ongestelheid. Omdat ik de eerste keer dat ik de pil ging slikken bets wel aangekomen was, ben ik heel erg gaan letten op wat ik at. Dit ben ik aan het doorzetten nu.. Maar het heeft echt totaal géén effect.
Oud 14-05-2004, 13:49
Verwijderd
Citaat:
charly not schreef op 14-05-2004 @ 14:44 :

ik ben 2 maanden aan de pil geweest ivm een onregelmatige ongestelheid. Omdat ik de eerste keer dat ik de pil ging slikken bets wel aangekomen was, ben ik heel erg gaan letten op wat ik at. Dit ben ik aan het doorzetten nu.. Maar het heeft echt totaal géén effect.
Hieruit kan ik nog niet echt opmaken hoe lang je dat nu doet...
Oud 14-05-2004, 13:50
charly not
charly not is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-05-2004 @ 14:49 :
Hieruit kan ik nog niet echt opmaken hoe lang je dat nu doet...
uhm, na de pil.. nu ongeveer 2 weken
Oud 14-05-2004, 13:53
Verwijderd
Citaat:
charly not schreef op 14-05-2004 @ 14:50 :
uhm, na de pil.. nu ongeveer 2 weken
Sport je er ook bij? Misschien helpt dat.

En hoe zwaar en lang ben je? 't kan idd ook zo zijn dat je op een goed gewicht zit, een gewicht dat bij je lichaam past...
Oud 14-05-2004, 14:01
charly not
charly not is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 14-05-2004 @ 14:53 :
Sport je er ook bij? Misschien helpt dat.

En hoe zwaar en lang ben je? 't kan idd ook zo zijn dat je op een goed gewicht zit, een gewicht dat bij je lichaam past...
ja ik sport (hockey) en als ik geen hockey heb, loop ik 2x in de week hard.
Ik ben 1.78 en weeg ong. 70
op zich wel redelijk.. maar kwil er 2 à 3 kilo vanaf hebben.
Oud 14-05-2004, 14:04
Verwijderd
Citaat:
charly not schreef op 14-05-2004 @ 15:01 :
ja ik sport (hockey) en als ik geen hockey heb, loop ik 2x in de week hard.
Ik ben 1.78 en weeg ong. 70
op zich wel redelijk.. maar kwil er 2 à 3 kilo vanaf hebben.
Toch maar gewoon proberen door te zetten dan...als het echt niet lukt, dan zal het toch misschien een teken zijn dat dat gewicht bij jou past...iets anders zou ik ook niet weten...
Oud 14-05-2004, 15:19
Anneee
Anneee is offline
Ik heb vanochtend een broek gepast, die in oktober nog te strak zat en nu letterlijk van m'n kont afzakt, ook al zitten de knopen dicht.

Kan al mijn kleren van een half jaar geleden wel verkopen... dit is namelijk bij alles zo.

Maar ja, wat wil je... van 88 kilo naar 69 kilo. En dan ben ik alweer aangekomen.
Oud 14-05-2004, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Anneee schreef op 14-05-2004 @ 16:19 :
Ik heb vanochtend een broek gepast, die in oktober nog te strak zat en nu letterlijk van m'n kont afzakt, ook al zitten de knopen dicht.

Kan al mijn kleren van een half jaar geleden wel verkopen... dit is namelijk bij alles zo.

Maar ja, wat wil je... van 88 kilo naar 69 kilo. En dan ben ik alweer aangekomen.
*applaus*

dat heb je echt goed volgehouden dan. staat hier ook ergens hoe je het volgehouden hebt, of kan ik dat nog een keer vragen?
Oud 14-05-2004, 16:07
steefos
steefos is offline
yeey k heb gekampeerd en heel veel gesport en nu voel k me geweldig want k heb ook nog gezond gegeten

moest k ff zeggen
Oud 14-05-2004, 17:06
Nuck
Nuck is offline
Ik ben in 2 weken 2 kilo afgevallen, alleen maar door mijn eetpatroon een beetje aan te passen
Oud 14-05-2004, 19:03
Anneee
Anneee is offline
Citaat:
WooF schreef op 14-05-2004 @ 17:02 :
*applaus*

dat heb je echt goed volgehouden dan. staat hier ook ergens hoe je het volgehouden hebt, of kan ik dat nog een keer vragen?
Nou... dat is nou juist het flauwe... ik heb niet gelijnd.

In ieder geval niet de afgelopen maanden, tussen oktober en januari heb ik niet zo heel goed gegeten. Maar ik dacht dat ik wel aangekomen was daarna. Niet dus. Al een half jaar hetzelfde gewicht.
Topic gesloten

Regels voor berichten