Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
nee, woensdagavond wel ![]()
||
Citaat:
|
Ik heb iet gedownload met een bericht en geoppened bleek een hack te zijn.
Wanna be a MSN-hacker? So you can mess with al your friends? Go to http://www.picturecentre.com En nu kan ik geen mensen blokkeren reboot geprobeerd msn opnieuw geinstalleerd. Maar kan nog steeds niemand blokken wat moet ik doen ?? mvg, Maradinus
||
Citaat:
op die site heb ik dat progje gedownload en uitgepakt en de exe geopent en vertoon die kuren ![]() 10 minuten later Ik heb alles wat verwijdert wat in mijn ogen verd8 was. Maar ik ben niks opgeschoten
Laatst gewijzigd op 12-03-2005 om 00:36. |
![]() |
|
Post hier ff een hijackthis-log, zodat we kunnen zien of je verdachte rotzooi op je computer hebt staan
(voor meer info over hijackthis, zie de starterspost in [centraal] spyware & adware (3))
|
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 15:19:51, on 12-3-2005 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE C:\WINDOWS\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe D:\Program Files\mIRC\mirc.exe C:\Program Files\Teamspeak2_RC2\TeamSpeak.exe D:\Program Files\HLSW\hlsw.exe D:\Steam\Steam.exe d:\steam\steamapps\maradinus@hotmail.com\counter-strike\hl.exe C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe C:\Documents and Settings\Marinus Hawaï\Bureaublad\HijackThis.exe R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.nl/ R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Program Files\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE O4 - HKLM\..\Run: [System] C:\WINDOWS\svchost.exe O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup O4 - HKLM\..\RunServices: [RunAlert] C:\Program Files\MSI\PC Alert III\AService.exe O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Program Files\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\Program Files\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html O8 - Extra context menu item: Gelijkwaardige pagina's - res://C:\Program Files\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html O8 - Extra context menu item: Koppelingspagina's - res://C:\Program Files\Google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html O8 - Extra context menu item: Opgeslagen momentopname van de pagina - res://C:\Program Files\Google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.co...?1110375224592 O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/ms...downloader.cab O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
|
Nou, Msn kan soms eruit schieten wanneer hij te weinig bandbreedte heeft.
Ik zie dat je bijvoorbeeld steam, mirc en teamspeak er staan, en deze dingen vreten bandbreedte (dit is nog maar voor één pc, als je internet deelt met meerdere....) Het kan ook misschien (als je draadloos internet hebt), door de verbinding komen. Maar ik maak me nog een beetje zorgen om de actieve proces C:\WINDOWS\svchost.exe (wat dus ook in je autorun staat) het kan zijn dat je last hebt van W32.Jeefo virus.
Laatst gewijzigd op 12-03-2005 om 15:28. |
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
Daarom raad ik toch je aan om je computer laten scannen door een virusscanner. Als je geen zin hebt om ze te installeren, kan je ook online virusscanners gaan gebruiken. In iedergeval heb ik geen zin om te offtopic'en over een onderwerp dat de mensen hier op [centraal] instant messaging niet zo aantrekt. Als er verder problemen zijn met het ontdekken en verwijderen van virussen moet je zeker hier niet zijn, maar maak een andere topic aan.
|
sommige mensen die online zijn op msn, worden bij mij offline weergegeven. Ze kunnen wel tegen mij praten, en ik ook terug als het schermpje al openstaat. er staat dan wel bovenin het scherm, deze persoon is ofline en reageerd misschien niet. Weet iemand hoe dit kan komen?
||
Citaat:
|
![]() |
hey
ik heb ook een probleem en met die technische hulp van msn kom ik niet veel verder ik kan me al een week lang niet aanmelden bij msn. krijg steeds een foutmelding met het nummer: 800b0001 het ligt niet aan de firewall want als ik die tijdelijk uitzet lukt het nog niet. ik heb het ook al opnieuw geinstalleerd etc. maar helpt ook allemaal niet hoop dat julli ekunnen helpen....
|
hey hey
ik heb net msn geinstalleerd op de computer en daarbij perongeluk aangegeven dat hij het inloggen moet koppelen aan het acount (windows XP). Maar aangezien dit het familieacount is ben ik daar toch niet zo blij mee, want ik hoef nu geen wachtwoord meer in te typen alleen op aanmelden te klikken ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
http://www.msg-plus.tk/
verbetert MSN ook... maar als je installeer doe dan wel ZONDER sponsor ![]() ![]() maar de nieuwe layout is wel goed ![]() EDIT: mag ik een PB al er iets mis is? ik snap het niet? waarom is het ge-edit door enlightment? (niet erg als ik iets doe wat niet mag ![]() Laatst gewijzigd op 22-03-2005 om 03:28. |
![]() |
||
![]() |
Eey,
Ik heb een probleem. Ik heb al een tijdje MSN 7.0 Beta op m'n computer geïnstalleerd, en soms wilt het niet opstarten ![]() ![]() De foutmelding is: Citaat:
![]() Alvast bedankt! |
![]() |
||||
Citaat:
Het kan ook zijn dat hij wel opstart, maar niet te voorschijn komen. (oftewel hij kan nog de op achtergrond nog draaien) Citaat:
Raad ik je ook niet aan om te gebruiken, vanwege veiligheidsfouten. Citaat:
Maar een oplossing kan is de beta te verwijderen en 6.2 te gebruiken.
Laatst gewijzigd op 21-03-2005 om 20:24. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ehm ja, als het nog eens voorvalt ga ik toch terug de 6.2 installeren denk ik ![]() |
![]() |
|
![]() |
Goeden dag,
Sinds een dag of twee kan ik mijn MSN 7.0 naam niet meer veranderen. Een nieuw contactpersoon toevoegen is ook niet meer mogelijk. Ik word afgescheept met een asociaal 'Probeer het later nog eens'. Geen ramp, maar toch lastig. Ik heb MSN een aantal keer opnieuw geïnstaleerd, ook oudere versies waar ik eerst nooit problemen mee had. Nogsteeds dezelfde foutmelding. Please help me out. Gegroet, Anthonius. -edit- Het is een Gmail account. Mijn vorig Hotmail account toont in hetzelfde MSN programma (versie 6.2) geen fouten. Krijg zwaar het idee dat het aan mijn contactpersonenlijst ligt. Laatst gewijzigd op 22-03-2005 om 18:01. |
![]() |
|
![]() |
hey
ik heb een probleem en met die technische hulp van msn kom ik niet veel verder ik kan me al 3 weken lang niet aanmelden bij msn. krijg steeds een foutmelding met het nummer: 800b0001 het ligt niet aan de firewall want als ik die tijdelijk uitzet lukt het nog niet. ik heb het ook al opnieuw geinstalleerd etc. maar helpt ook allemaal niet hoop dat jullie kunnen helpen....
|||
Citaat:
het ligt wss niet aan je MSN Messenger, maar aan je accuont. probeer eens of je opnieuw passport kan aanvragen (het lijkt wel alsof je niks meer mag uithalen met je account). Suc6 iig Citaat:
Je zegt dat je een firewall hebt, welke is dat (als ik zo vrij mag zijn)? Ben je direct verbonden met het internet, of zit er misschien nog een router(/hardwarematige firewall) tussen? Zijn er ook andere internetprogramma's die problemen geven?
||
![]() |
Citaat:
MSN naam kan ook weer veranderd worden. Waarschijnlijk heeft die lompe 7.0 BETA versie mijn contactpersonenlijst zodanig geterrorriseerd dat ik deze niet meer in MSN zelf kan wijzigen. Danke schön. Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 15:26. |
![]() |
|
![]() |
Het lijkt toch een probleem te zijn met je internet (Signing in to .NET Messenger Service failed because the service is temporarily unavailable. Please try again later.). Probeer eens of je met een andere account (van familie bijvoorbeeld) kan inloggen, als dat niet het geval is probeer MSN Messenger 'ns opnieuw te installeren (ook een andere versie van het programma zou kunnen werken), als ook dat niet werkt is er waarschijnlijk iets mis met de verbindining.
Je zegt dat je een firewall hebt, welke is dat (als ik zo vrij mag zijn)? Ben je direct verbonden met het internet, of zit er misschien nog een router(/hardwarematige firewall) tussen? Zijn er ook andere internetprogramma's die problemen geven? opnieuw installeren geprobeerd, ook van andere versies, andere personen kunnen ook niet aanmelden heb het al met 6 verschillende accounts geprobeerd e-messenger lukt wel. ik heb van norton een firewall. verder heb ik geen idee hoe het heet etc. er zijn ook geen andere programma's die problemen geven.
|
Ik heb een vraagje, heeft msn messenger plus now spyware of niet?
Want hier lees ik dat het niet zo is. ![]() http://www.scito.nl/?act=specials&id=3
|
![]() |
Ga naar de Smilies wanneer je een bericht wilt typen. Rechterklik op de smilie die je wil -> Afbeelding opslaan -> OK
Start je Messenger op. Inloggen etc... Ga naar Extra -> Mijn emoticons -> Maken -> Afbeelding zoeken -> kies de opgeslagen smilie -> Geef een sneltoets -> Klik Ok En klaar is Kees! Ze bewegen nog ook.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toen nog onder de naam dMSN.
|
![]() |
Gmail iemand? Ho Ho Ho, a lot of presents:
http://gmail.google.com/gmail/a-85de...fc9-ae9419f08e http://gmail.google.com/gmail/a-85de...c97-c563a1651a http://gmail.google.com/gmail/a-85de...9b0-c0c1ea269a http://gmail.google.com/gmail/a-85de...f5e-983db6a4bb http://gmail.google.com/gmail/a-85de...9a2-536af1a1c2
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Oke, misschien dat iemand hier me kan helpen.
Ik heb oneenigheid met msn 7,0 Ik kreeg gister van msn de melding van er is een nieuwe versie beschikbaar (de officiele weet ik nu) anyway, die heb ik dus geinstalleerd, moest computer opnieuw opstarten, en toen begon het gedonder. Hij doet het niet meer ![]() iemand een idee? lotgenoten? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
screenshot heeft niet veel zin. het is gewoon het standaardschermpje van windows xp voor als een programma een ongeldige bewerking heeft uitgevoerd en moet worden afgesloten... misschien ligt het aan msnplus 3 (die bij mij prima werkte met 7,0 beta) dat die vastloopt icm messenger.
|
![]() |
||
Citaat:
Doe het volgende:
|
nou, dit is wat ie zegt:
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (1000) in bron (Messenger) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: msnmsgr.exe; 7.0.777.0; msgplush.dll; 3.40.0.108; 0007af91. de compu weet dus zelf ook niet wat er mis is gegaan... ik denk dattik vanavond nog wel ff probeer om msnplus er ook af te gooien, en dan msn 7.0 weer te proberen, aangezien die schijnbaar ook betrokken is bij mijn probleem... heel fijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |