Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2005, 18:53
freyk
freyk is offline
Nee, ik kan er gewoon op
* kijkt op services pagina *

Citaat:
Status service

Deze pagina wordt bijgewerkt zodra er nieuwe informatie beschikbaar is.
.NET Messenger Service
Alle systemen zijn stabiel en draaien.
Oud 11-03-2005, 18:56
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 11-03-2005 @ 19:39 :
Hoppakee, MSN ligt er weer uit bij mij? Hebben jullie dit ook op dit moment?

nee, woensdagavond wel
Oud 11-03-2005, 19:03
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Yep, ik ook nu weer
Oud 11-03-2005, 19:15
freyk
freyk is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 11-03-2005 @ 20:03 :
Yep, ik ook nu weer
Dat ligt het gewoon aan jou, en dus niet bij microsoft.
Oud 11-03-2005, 19:54
Maradinus
Maradinus is offline
Ik heb iet gedownload met een bericht en geoppened bleek een hack te zijn.

Wanna be a MSN-hacker? So you can mess with
al your friends? Go to http://www.picturecentre.com

En nu kan ik geen mensen blokkeren reboot geprobeerd msn opnieuw geinstalleerd.

Maar kan nog steeds niemand blokken wat moet ik doen ??

mvg, Maradinus
Oud 11-03-2005, 20:46
freyk
freyk is offline
Als je eens je ontvangen bestanden map leegt en verdachte processen uitschakelt en uit je autorun haalt?
Oud 12-03-2005, 00:24
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
freyk schreef op 11-03-2005 @ 21:46 :
Als je eens je ontvangen bestanden map leegt en verdachte processen uitschakelt en uit je autorun haalt?
ontvangen bestanden ik kreeg m niet via ontvangen bestanden .
op die site heb ik dat progje gedownload en uitgepakt en de exe geopent en vertoon die kuren

10 minuten later

Ik heb alles wat verwijdert wat in mijn ogen verd8 was.
Maar ik ben niks opgeschoten

Laatst gewijzigd op 12-03-2005 om 00:36.
Oud 12-03-2005, 09:50
freyk
freyk is offline
Post hier ff een hijackthis-log, zodat we kunnen zien of je verdachte rotzooi op je computer hebt staan
(voor meer info over hijackthis, zie de starterspost in [centraal] spyware & adware (3))
Oud 12-03-2005, 14:20
Maradinus
Maradinus is offline
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 15:19:51, on 12-3-2005
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe
D:\Program Files\mIRC\mirc.exe
C:\Program Files\Teamspeak2_RC2\TeamSpeak.exe
D:\Program Files\HLSW\hlsw.exe
D:\Steam\Steam.exe
d:\steam\steamapps\maradinus@hotmail.com\counter-strike\hl.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Marinus Hawaï\Bureaublad\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.nl/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Program Files\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [System] C:\WINDOWS\svchost.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\RunServices: [RunAlert] C:\Program Files\MSI\PC Alert III\AService.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Program Files\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\Program Files\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Gelijkwaardige pagina's - res://C:\Program Files\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Koppelingspagina's - res://C:\Program Files\Google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Opgeslagen momentopname van de pagina - res://C:\Program Files\Google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.co...?1110375224592
O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/ms...downloader.cab
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
Oud 12-03-2005, 15:25
freyk
freyk is offline
Nou, Msn kan soms eruit schieten wanneer hij te weinig bandbreedte heeft.
Ik zie dat je bijvoorbeeld steam, mirc en teamspeak er staan, en deze dingen vreten bandbreedte (dit is nog maar voor één pc, als je internet deelt met meerdere....)
Het kan ook misschien (als je draadloos internet hebt), door de verbinding komen.

Maar ik maak me nog een beetje zorgen om de actieve proces
C:\WINDOWS\svchost.exe
(wat dus ook in je autorun staat)
het kan zijn dat je last hebt van W32.Jeefo virus.

Laatst gewijzigd op 12-03-2005 om 15:28.
Oud 12-03-2005, 16:27
Maradinus
Maradinus is offline
Ik kan weer mensen blokkeren op msn
dus ik vindt het zio wel best

hoe kunnen we dat virus(miss) onderscheppen??
Oud 12-03-2005, 17:28
freyk
freyk is offline
Offtopic:
Citaat:
Maradinus schreef op 12-03-2005 @ 17:27 :
Ik kan weer mensen blokkeren op msn
dus ik vindt het zio wel best
hoe kunnen we dat virus(miss) onderscheppen??
Nogmaals, ik weet niet zeker of het wel een virus is, maar je weet maar nooit.
Daarom raad ik toch je aan om je computer laten scannen door een virusscanner.
Als je geen zin hebt om ze te installeren, kan je ook online virusscanners gaan gebruiken.

In iedergeval heb ik geen zin om te offtopic'en over een onderwerp dat de mensen hier op [centraal] instant messaging niet zo aantrekt.

Als er verder problemen zijn met het ontdekken en verwijderen van virussen moet je zeker hier niet zijn, maar maak een andere topic aan.
Oud 12-03-2005, 17:28
boer
boer is offline
sommige mensen die online zijn op msn, worden bij mij offline weergegeven. Ze kunnen wel tegen mij praten, en ik ook terug als het schermpje al openstaat. er staat dan wel bovenin het scherm, deze persoon is ofline en reageerd misschien niet. Weet iemand hoe dit kan komen?
Oud 12-03-2005, 17:30
freyk
freyk is offline
Geen idee, maar als je nou je msn messenger verwijderd en dan herinstalleert?
Oud 12-03-2005, 17:30
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
boer schreef op 12-03-2005 @ 18:28 :
sommige mensen die online zijn op msn, worden bij mij offline weergegeven. Ze kunnen wel tegen mij praten, en ik ook terug als het schermpje al openstaat. er staat dan wel bovenin het scherm, deze persoon is ofline en reageerd misschien niet. Weet iemand hoe dit kan komen?
Dat is bij mij ook weleens. Ik heb het nooit gehad in oudere versies van msn, maar alleen in msn 7.0. Ik denk dus dat het een bugje is.
Oud 14-03-2005, 21:06
colette
colette is offline
hey
ik heb ook een probleem en met die technische hulp van msn kom ik niet veel verder ik kan me al een week lang niet aanmelden bij msn. krijg steeds een foutmelding met het nummer: 800b0001 het ligt niet aan de firewall want als ik die tijdelijk uitzet lukt het nog niet. ik heb het ook al opnieuw geinstalleerd etc. maar helpt ook allemaal niet hoop dat julli ekunnen helpen....
Oud 17-03-2005, 14:01
burgertrutje
burgertrutje is offline
hey hey
ik heb net msn geinstalleerd op de computer en daarbij perongeluk aangegeven dat hij het inloggen moet koppelen aan het acount (windows XP). Maar aangezien dit het familieacount is ben ik daar toch niet zo blij mee, want ik hoef nu geen wachtwoord meer in te typen alleen op aanmelden te klikken ik heb het al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar schijnbaar is die instelling ergens blijven zitten. Weet iemand hoe ik dit ongedaan maak?
Oud 18-03-2005, 12:50
one.
one. is offline
Citaat:
freyk schreef op 12-03-2005 @ 18:28 :
Offtopic:
Nogmaals, ik weet niet zeker of het wel een virus is, maar je weet maar nooit.
Daarom raad ik toch je aan om je computer laten scannen door een virusscanner.
Als je geen zin hebt om ze te installeren, kan je ook online virusscanners gaan gebruiken.

In iedergeval heb ik geen zin om te offtopic'en over een onderwerp dat de mensen hier op [centraal] instant messaging niet zo aantrekt.

Als er verder problemen zijn met het ontdekken en verwijderen van virussen moet je zeker hier niet zijn, maar maak een andere topic aan.
Dat prces heb ik ook, en naar mijn weten is het geen virus, want sinds ik het erbij had zitten (d.m.v. van een of ander programmaatje, gekregen van een vriend) reboot mn pc niet automatisch meer. Als ik dat proces uitschakel start mn pv opnieuw p met zo'n aftel-venstertje.
Oud 21-03-2005, 19:07
slijkie
slijkie is offline
http://www.msg-plus.tk/

verbetert MSN ook... maar als je installeer doe dan wel ZONDER sponsor anders heb je troep op je PC (spyware & adware)

maar de nieuwe layout is wel goed

EDIT: mag ik een PB al er iets mis is? ik snap het niet? waarom is het ge-edit door enlightment? (niet erg als ik iets doe wat niet mag )

Laatst gewijzigd op 22-03-2005 om 03:28.
Oud 21-03-2005, 19:48
Saarah
Saarah is offline
Eey,
Ik heb een probleem. Ik heb al een tijdje MSN 7.0 Beta op m'n computer geïnstalleerd, en soms wilt het niet opstarten . Als ik dan een oudere MSN probeer (de alleroudste ) lukt het wél, en andere mensen hebben er op dat moment ook geen last van.
De foutmelding is:
Citaat:
Het aanmelden bij .NET Messenger Service is mislukt. Probeer het later opnieuw. 80072ee7
Weet iemand mss wat hieraan te doen is, of komt het puur door de BETA versie? Want dan installeer ik wel snel terug de 6.0 hoor

Alvast bedankt!
Oud 21-03-2005, 20:15
freyk
freyk is offline
Citaat:
Saarah schreef op 21-03-2005 @ 20:48 :
Eey,
Ik heb een probleem. Ik heb al een tijdje MSN 7.0 Beta op m'n computer geïnstalleerd, en soms wilt het niet opstarten .
Tja, het is een Betá he.
Het kan ook zijn dat hij wel opstart, maar niet te voorschijn komen.
(oftewel hij kan nog de op achtergrond nog draaien)

Citaat:
Als ik dan een oudere MSN probeer (de alleroudste ) lukt het wél, en andere mensen hebben er op dat moment ook geen last van.
Is dat niet stiekem windows messenger?
Raad ik je ook niet aan om te gebruiken, vanwege veiligheidsfouten.

Citaat:
Weet iemand mss wat hieraan te doen is, of komt het puur door de BETA versie? Want dan installeer ik wel snel terug de 6.0 hoor
Zoals ik dus zei, het kán door de fouten in de beta komen.
Maar een oplossing kan is de beta te verwijderen en 6.2 te gebruiken.

Laatst gewijzigd op 21-03-2005 om 20:24.
Oud 21-03-2005, 21:12
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
freyk schreef op 21-03-2005 @ 21:15 :
Tja, het is een Betá he.
Het kan ook zijn dat hij wel opstart, maar niet te voorschijn komen.
(oftewel hij kan nog de op achtergrond nog draaien)

Is dat niet stiekem windows messenger?
Raad ik je ook niet aan om te gebruiken, vanwege veiligheidsfouten.

Zoals ik dus zei, het kán door de fouten in de beta komen.
Maar een oplossing kan is de beta te verwijderen en 6.2 te gebruiken.
Mja windows messenger .
Ehm ja, als het nog eens voorvalt ga ik toch terug de 6.2 installeren denk ik thx!
Oud 22-03-2005, 17:13
Troll
Troll is offline
Goeden dag,

Sinds een dag of twee kan ik mijn MSN 7.0 naam niet meer veranderen. Een nieuw contactpersoon toevoegen is ook niet meer mogelijk. Ik word afgescheept met een asociaal 'Probeer het later nog eens'.

Geen ramp, maar toch lastig.

Ik heb MSN een aantal keer opnieuw geïnstaleerd, ook oudere versies waar ik eerst nooit problemen mee had. Nogsteeds dezelfde foutmelding.

Please help me out.

Gegroet, Anthonius.

-edit- Het is een Gmail account. Mijn vorig Hotmail account toont in hetzelfde MSN programma (versie 6.2) geen fouten. Krijg zwaar het idee dat het aan mijn contactpersonenlijst ligt.

Laatst gewijzigd op 22-03-2005 om 18:01.
Oud 22-03-2005, 19:49
colette
colette is offline
hey
ik heb een probleem en met die technische hulp van msn kom ik niet veel verder ik kan me al 3 weken lang niet aanmelden bij msn. krijg steeds een foutmelding met het nummer: 800b0001 het ligt niet aan de firewall want als ik die tijdelijk uitzet lukt het nog niet. ik heb het ook al opnieuw geinstalleerd etc. maar helpt ook allemaal niet hoop dat jullie kunnen helpen....
Oud 23-03-2005, 09:15
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
Black & White schreef op 22-03-2005 @ 18:13 :
Goeden dag,

Sinds een dag of twee kan ik mijn MSN 7.0 naam niet meer veranderen. Een nieuw contactpersoon toevoegen is ook niet meer mogelijk. Ik word afgescheept met een asociaal 'Probeer het later nog eens'.

Geen ramp, maar toch lastig.

Ik heb MSN een aantal keer opnieuw geïnstaleerd, ook oudere versies waar ik eerst nooit problemen mee had. Nogsteeds dezelfde foutmelding.

Please help me out.

Gegroet, Anthonius.

-edit- Het is een Gmail account. Mijn vorig Hotmail account toont in hetzelfde MSN programma (versie 6.2) geen fouten. Krijg zwaar het idee dat het aan mijn contactpersonenlijst ligt.
Kun je toevallig mensen verwijderen? Lijkt me sterk dat het aan een overvolle lijst ligt, maar je kan het altijd proberen.
het ligt wss niet aan je MSN Messenger, maar aan je accuont. probeer eens of je opnieuw passport kan aanvragen (het lijkt wel alsof je niks meer mag uithalen met je account). Suc6 iig

Citaat:
colette schreef op 22-03-2005 @ 20:49 :
hey
ik heb een probleem en met die technische hulp van msn kom ik niet veel verder ik kan me al 3 weken lang niet aanmelden bij msn. krijg steeds een foutmelding met het nummer: 800b0001 het ligt niet aan de firewall want als ik die tijdelijk uitzet lukt het nog niet. ik heb het ook al opnieuw geinstalleerd etc. maar helpt ook allemaal niet hoop dat jullie kunnen helpen....
Het lijkt toch een probleem te zijn met je internet (Signing in to .NET Messenger Service failed because the service is temporarily unavailable. Please try again later.). Probeer eens of je met een andere account (van familie bijvoorbeeld) kan inloggen, als dat niet het geval is probeer MSN Messenger 'ns opnieuw te installeren (ook een andere versie van het programma zou kunnen werken), als ook dat niet werkt is er waarschijnlijk iets mis met de verbindining.

Je zegt dat je een firewall hebt, welke is dat (als ik zo vrij mag zijn)? Ben je direct verbonden met het internet, of zit er misschien nog een router(/hardwarematige firewall) tussen? Zijn er ook andere internetprogramma's die problemen geven?
Oud 23-03-2005, 14:56
Troll
Troll is offline
Citaat:
dafelix schreef op 23-03-2005 @ 10:15 :
Kun je toevallig mensen verwijderen? Lijkt me sterk dat het aan een overvolle lijst ligt, maar je kan het altijd proberen.
het ligt wss niet aan je MSN Messenger, maar aan je accuont. probeer eens of je opnieuw passport kan aanvragen (het lijkt wel alsof je niks meer mag uithalen met je account). Suc6 iig
Ik gebruik sinds gisteren Trillian met hetzelfde account. Kan in ieder geval mensen toevoegen. Het was btw geen volle lijst.
MSN naam kan ook weer veranderd worden. Waarschijnlijk heeft die lompe 7.0 BETA versie mijn contactpersonenlijst zodanig geterrorriseerd dat ik deze niet meer in MSN zelf kan wijzigen.

Danke schön.

Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 15:26.
Oud 23-03-2005, 15:09
colette
colette is offline
Het lijkt toch een probleem te zijn met je internet (Signing in to .NET Messenger Service failed because the service is temporarily unavailable. Please try again later.). Probeer eens of je met een andere account (van familie bijvoorbeeld) kan inloggen, als dat niet het geval is probeer MSN Messenger 'ns opnieuw te installeren (ook een andere versie van het programma zou kunnen werken), als ook dat niet werkt is er waarschijnlijk iets mis met de verbindining.

Je zegt dat je een firewall hebt, welke is dat (als ik zo vrij mag zijn)? Ben je direct verbonden met het internet, of zit er misschien nog een router(/hardwarematige firewall) tussen? Zijn er ook andere internetprogramma's die problemen geven?

opnieuw installeren geprobeerd, ook van andere versies, andere personen kunnen ook niet aanmelden heb het al met 6 verschillende accounts geprobeerd e-messenger lukt wel. ik heb van norton een firewall. verder heb ik geen idee hoe het heet etc. er zijn ook geen andere programma's die problemen geven.
Oud 24-03-2005, 13:13
CrazY G
CrazY G is offline
Ik heb een vraagje, heeft msn messenger plus now spyware of niet?
Want hier lees ik dat het niet zo is.
http://www.scito.nl/?act=specials&id=3
Oud 24-03-2005, 15:53
freyk
freyk is offline
maar de sponsor wel, CrazY G.
Oud 26-03-2005, 16:47
colette
colette is offline
me probleem is opgelost heb hele schijf leeg gemaakt en windows erop nieuw opgezet. nu doet msn het weer
Oud 05-04-2005, 21:08
BlueOceanDream
BlueOceanDream is offline
Hoe kan ik mijn emoticons van MSN 7 (die ik gedownload of gekregen heb) bewaren voor het installeren van een nieuwere versie van msn7 ??
Oud 07-04-2005, 20:23
Verwijderd
Kan ik die :-rolleyes emoticon ook op msn zetten, zo ja, hoe dan?
Oud 08-04-2005, 10:11
Hydrogen
Hydrogen is offline
Ga naar de Smilies wanneer je een bericht wilt typen. Rechterklik op de smilie die je wil -> Afbeelding opslaan -> OK

Start je Messenger op. Inloggen etc...
Ga naar Extra -> Mijn emoticons -> Maken -> Afbeelding zoeken
-> kies de opgeslagen smilie -> Geef een sneltoets -> Klik Ok
En klaar is Kees! Ze bewegen nog ook.
Oud 09-04-2005, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Hydrogen schreef op 08-04-2005 @ 11:11 :
Ga naar de Smilies wanneer je een bericht wilt typen. Rechterklik op de smilie die je wil -> Afbeelding opslaan -> OK

Start je Messenger op. Inloggen etc...
Ga naar Extra -> Mijn emoticons -> Maken -> Afbeelding zoeken
-> kies de opgeslagen smilie -> Geef een sneltoets -> Klik Ok
En klaar is Kees! Ze bewegen nog ook.
Alleen sommige worden uitvergroot, hoe kan ik dat tegen gaan dan?
Oud 09-04-2005, 16:50
freyk
freyk is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 09-04-2005 @ 15:57 :
Alleen sommige worden uitvergroot, hoe kan ik dat tegen gaan dan?
Ze verkleinen en kan kijken hoe ze eruit komen te zien?
Oud 09-04-2005, 17:01
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 09-04-2005 @ 17:50 :
Ze verkleinen en kan kijken hoe ze eruit komen te zien?
Kan niet met gif files.
Oud 09-04-2005, 17:09
freyk
freyk is offline
Offtopic:
Citaat:
DarkSavior schreef op 09-04-2005 @ 18:01 :
Kan niet met gif files.
tuurlijk wel,..daar durf te wedden dat daar speciale programma's voor zijn. Ik weet nog wel dat ik het ooit eens moest doen een animated gif moest verkleinen, maar weet helaas niet meer welke programma ik daarvoor gebruikte.
Oud 09-04-2005, 17:15
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 09-04-2005 @ 18:09 :
Offtopic:
tuurlijk wel,..daar durf te wedden dat daar speciale programma's voor zijn. Ik weet nog wel dat ik het ooit eens moest doen een animated gif moest verkleinen, maar weet helaas niet meer welke programma ik daarvoor gebruikte.
Het kan wel, ik gebruikte net Snagit, maar het werkt niet.
Oud 10-04-2005, 13:51
Verwijderd
t kan aan mij liggen maar msn wil geen bestanden meer sturen, wat doe ik hieraan? en msn 7 werkt ook alleen samen met wmp, is daar een plugin voor dat ie ook met winamp werkt?
Oud 10-04-2005, 17:44
WickedDevil
WickedDevil is offline
zijn hier eigenlijk ook gebruikers van mercury?
(wordt trouwens niet vermeldt in op)
Oud 10-04-2005, 18:30
freyk
freyk is offline
Citaat:
WickedDevil schreef op 10-04-2005 @ 18:44 :
zijn hier eigenlijk ook gebruikers van mercury?
(wordt trouwens niet vermeldt in op)
Ja, ik gebruikte het vroeger.
Toen nog onder de naam dMSN.
Oud 11-04-2005, 18:06
Pluis
Pluis is offline
Oke, misschien dat iemand hier me kan helpen.
Ik heb oneenigheid met msn 7,0
Ik kreeg gister van msn de melding van er is een nieuwe versie beschikbaar (de officiele weet ik nu)
anyway, die heb ik dus geinstalleerd, moest computer opnieuw opstarten, en toen begon het gedonder.
Hij doet het niet meer . steeds als ik msn op probeer te starten krijg ik een windowsscherm met msn messenger moet afgesloten worden door een fout en dan kan je dat foutenrapport versturen.. inmiddels heb ik msn 7.0 van mijn compu gegooid en msn 6,2 er weer op gezet.. maar ik wil 7,0 dus terug! (al 2 keer geprobeerd, steeds hetzelfde drama)

iemand een idee? lotgenoten?
Oud 11-04-2005, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Pluiske schreef op 11-04-2005 @ 19:06 :
Ik kreeg gister van msn de melding van er is een nieuwe versie beschikbaar (de officiele weet ik nu)
anyway, die heb ik dus geinstalleerd, moest computer opnieuw opstarten, en toen begon het gedonder.
Hij doet het niet meer . steeds als ik msn op probeer te starten krijg ik een windowsscherm met msn messenger moet afgesloten worden door een fout en dan kan je dat foutenrapport versturen.. inmiddels heb ik msn 7.0 van mijn compu gegooid en msn 6,2 er weer op gezet.. maar ik wil 7,0 dus terug! (al 2 keer geprobeerd, steeds hetzelfde drama)

Hm, wat is precies de foutmelding? Screenshot? Ik heb er nog niet van gehoord, bij een paar andere mensen die ik ken werkt het gewoon prima.
Oud 11-04-2005, 18:20
angel4
angel4 is offline
Citaat:
Pluiske schreef op 11-04-2005 @ 19:06 :

bij mij loopt die steeds vast. er staat programma reageert niet
Oud 11-04-2005, 20:45
Pluis
Pluis is offline
screenshot heeft niet veel zin. het is gewoon het standaardschermpje van windows xp voor als een programma een ongeldige bewerking heeft uitgevoerd en moet worden afgesloten... misschien ligt het aan msnplus 3 (die bij mij prima werkte met 7,0 beta) dat die vastloopt icm messenger.
Oud 11-04-2005, 20:51
freyk
freyk is offline
Citaat:
Pluiske schreef op 11-04-2005 @ 21:45 :
screenshot heeft niet veel zin.
Maar wat in de logboeken van windows xp komt te staan wel.
Doe het volgende:
  1. start -> uitvoeren en typ daarin: eventvwr
    en druk dan op ok
  2. Klik in het verschenen venster, in het linkervenster toepassing.
    En kijk dan in het rechtervenster wat er geregistreert werd tijdens de crash.
Oud 12-04-2005, 08:16
Pluis
Pluis is offline
nou, dit is wat ie zegt:

Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (1000) in bron (Messenger) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: msnmsgr.exe; 7.0.777.0; msgplush.dll; 3.40.0.108; 0007af91.

de compu weet dus zelf ook niet wat er mis is gegaan...

ik denk dattik vanavond nog wel ff probeer om msnplus er ook af te gooien, en dan msn 7.0 weer te proberen, aangezien die schijnbaar ook betrokken is bij mijn probleem...

heel fijn.
Oud 12-04-2005, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Pluiske schreef op 12-04-2005 @ 09:16 :
nou, dit is wat ie zegt:

Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (1000) in bron (Messenger) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: msnmsgr.exe; 7.0.777.0; msgplush.dll; 3.40.0.108; 0007af91.

de compu weet dus zelf ook niet wat er mis is gegaan...

ik denk dattik vanavond nog wel ff probeer om msnplus er ook af te gooien, en dan msn 7.0 weer te proberen, aangezien die schijnbaar ook betrokken is bij mijn probleem...

heel fijn.
'De computer beschikt wellicht niet over de nodige registergegevens of DLL-berichtbestanden' Er zijn dus op de een of andere manier een paar registersleutels of dll-bestanden weg. Systeemherstel?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten