Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2004, 21:25
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-06-2004 @ 19:27 :
FC Utrecht trekt een Franse verdediger van Sedan aan als vervanger voor de vertrokken Patrick Zwaanswijk. Zijn naam: David di Tommaso. Hij tekent voor 3 jaar.
Was toch al langer bekend?
Oud 02-06-2004, 22:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Guissie schreef op 02-06-2004 @ 22:25 :
Was toch al langer bekend?
Stond vandaag pas op teletekstpagina 665
Boeiend.
Oud 03-06-2004, 00:15
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Er gaat een gerucht dat ik las op een forum van fcg dat vrienden van Kruiswijk bevestigd zouden hebben dat hij een contract heeft getekent bij Feyenoord.

Het is zeer onbetrouwbaar natuurlijk maar de kans dat hij naar Feyenoord zou gaan in de toekomst was zeer groot en de kans dat hij weggaat bij fcg is zeer groot dus wie weet.

ZOu iig een goeie speler voor de toekomst zijn voor Feyenoord denk dat hij zeker in het begin te kort zal komen maar over een jaar of 2 zal hij het niveau helemaal aan kunnen denk ik, hij leert bij fcg snel en is afgelopen seizoen heel vaak de beste man van het veld aan fcg kant geweest.
Oud 03-06-2004, 00:32
Verwijderd
Als ik jou de laatste tijd moet geloven is dit een goede aankoop voor feyenoord
Maar ja, eerst maar eens zien of het echt een beetje serieus is.
Oud 03-06-2004, 01:07
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 03-06-2004 @ 01:32 :
Als ik jou de laatste tijd moet geloven is dit een goede aankoop voor feyenoord
Maar ja, eerst maar eens zien of het echt een beetje serieus is.
Niet alleen mij, alle Groningers zijn het er over eens dat Kruiswijk het absoluut gaat maken in de toekomst.
Maar idd het is nog vrij onbetrouwbaar.
Oud 03-06-2004, 11:20
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 02-06-2004 @ 18:20 :
hoezo opmerkelijk? het was bekent dat bosker en vonk beide weg wilden.

twente heeft een nieuwe keeper nodig, paauwe is wel een goede keeper maar er zijn betere.

ajax zocht dus een nieuwe 3e keeper met ervaring: vonk
Boschker is niet gehaald omdat hij zoveel meer kwaliteit heeft dan Paauwe (heeft duidelijk meer talent) maar vooral omdat volgend jaar met name de achterhoede erg jong is(Schuurman, Touzani, Zomer) en door de komst van Boschker veel ervaring in de ploeg word gebracht. Vooral zijn coachende kwaliteiten zullen van pas komen maar qua keeperskwaliteit doet Paauwe weinig voor hem onder. Wel erg jammer dat Pasveer nu waarschijnlijk derde keeper word.... Groot talent
Oud 03-06-2004, 11:23
SanderThomas
SanderThomas is offline
Coe van Internazionale gaat et doel verdedigen bij PSV
Oud 03-06-2004, 14:44
Ketjing
Ketjing is offline
vitesse.org meldt dit:

Vitesse meldt zich voor Ferne Snoyl

Vitesse heeft zich bij Feyenoord gemeld voor Ferne Snoyl. De 19-jarige middenvelder, die ook als back kan spelen, heeft van Feyenoord te horen gekregen dat hij mag uitzien naar een andere club. Ferne Snoyl mag verhuurd worden, maar mag ook verkocht worden. Snoyl: "Bij Feyenoord zou ik het volgend seizoen vierde keus worden achter Van Haaren, Bosschaart en Mtiliga. Bij Feyenoord kan ik ook in het tweede blijven spelen, aangezien ik nog een contract heb tot 2006. Ik heb daar geen zin in, want ik wil spelen en mezelf ontwikkelen. Ik kan ook naar Excelsior, maar ik speel het liefst in de eredivisie. Vitesse is nog steeds een mooie club en heeft veel pech gehad het afgelopen seizoen. Voor mij zou het een enorme uitdaging zijn om voor Vitesse te spelen." De geboren Leidschendammer speelde het afgelopen seizoen acht competitiewedstrijden voor Feyenoord.
03-06-2004

van mij mag hij komen
Oud 03-06-2004, 15:33
Ketjing
Ketjing is offline
Mogelijke terugkeer van der Schaaf naar Vitesse

Nu een transfer van Philip Cocu van PSV naar Barcelona steeds waarschijnlijker wordt, is de kans groot dat oud-Vitessenaar Remco van der Schaaf terugkeert naar Vitesse. De oud-middenvelder van Vitesse heeft nog een doorlopend contract bij PSV, maar mag eventueel op huurbasis vertrekken. Doordat PSV met de eventuele komst van Cocu en de terugkeer van de verhuurde spelers Arvid Smit (FC Groningen), Michael Lamey (FC Utrecht) en Jasar Takak (FC Zwolle), voldoende alternatieven heeft voor op het middenveld en de verdediging, is een vertrek van Van der Schaaf bespreekbaar. Van der Schaaf speelde het afgelopen seizoen 18 wedstrijden voor de Eindhovenaren. Eerder speelde Van der Schaaf al vijf seizoenen voor Vitesse.

die mag helemaal terug komen. Dus hup Cocu naar PSV
Oud 03-06-2004, 19:46
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Nu gaan er geruchten (Hans Nijland zou het hebben bevestigd) dat Groningen/Kruiswijk praat met PSV, wat opzich wel logisch zou zijn na het vertrek van Hofland.
Oud 04-06-2004, 20:06
Ketjing
Ketjing is offline
Bert Konterman heeft genoeg van Vitesse

4/6/2004 18:01

Bert Konterman staat op het punt zijn contract bij Vitesse in te leveren. Het voorbije seizoen is hem zo zwaar gevallen dat hij er liever een punt achterzet, zo liet de 33-jarige verdediger weten.
'Er zijn hier zoveel dingen gebeurd die bij een profclub nooit zouden mogen gebeuren', aldus Konterman tegenover VI.nl. 'Iedereen had kritiek op elkaar, alles verscheen zo maar in de pers. Daar heb ik helemaal geen zin meer in.'

Mócht hij toch nog blijven, dan eist hij een aantal dwingende veranderingen. 'Ik blijf alleen als er volgend seizoen een écht team staat. En daarvoor moeten er geen spelers worden gehaald die zichzelf beter vinden dan de rest, zoals in de winterstop wel gebeurd is.'

Helemaal stoppen is voor de Rouvener nog niet aan de orde. 'Ik vind het spelletje nog veel te leuk om te doen. Bovendien kun je maar één keer echt stoppen, en daar wacht ik nog liever even mee. Schotland heb ik wel gezien, maar het lijkt me heel mooi om nog aan een spannend avontuurtje in een ander land te beginnen.'
bron:www.vi.nl

Beetje zwak van Bert. Voor dat hij bij Vitesse kwam moet hijhebben geweten wat voor club het is. De bijnaam FC Hollywood aan de rijn heeft Vitesse niet voor niks. Het hele seizoen loopt hij al te zeuren op anderen dat die niet goed zn best doen, maar de schuld bij zichzelf leggen, ho maar.
Oud 04-06-2004, 20:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Je kunt je beter afvragen wie er nog blijft bij Vitesse???
Oud 04-06-2004, 20:25
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-06-2004 @ 21:23 :
Je kunt je beter afvragen wie er nog blijft bij Vitesse???
tsja het is zeer triest
Oud 05-06-2004, 13:25
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Geef ze eens ongelijk er zijn een hoop leukere ploegjes waar je als Nederlandse voetballer terecht kan..
Oud 05-06-2004, 15:48
L1
L1 is offline
the sun meldt dat de nieuwe coach van Tottenham Hotspur Jacques Santini, Edgar Davids aan wil trekken.

bron: the sun
Oud 05-06-2004, 17:34
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-06-2004 @ 14:25 :
Geef ze eens ongelijk er zijn een hoop leukere ploegjes waar je als Nederlandse voetballer terecht kan..
tsja, misschien vind ik het nog wel erger dat Vitesse talenten als Fafiani en Bochum zomaar laat vertrekken
Oud 05-06-2004, 17:36
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Volgend jaar bij twente
Oud 05-06-2004, 17:38
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-06-2004 @ 18:36 :
Volgend jaar bij twente
hopen dat hij daar rendabeler is dan bij Vitesse, typisch geval van een mooi-weer voetballer, maar wel een technisch begaafd kereltje
Oud 05-06-2004, 17:39
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 05-06-2004 @ 18:38 :
hopen dat hij daar rendabeler is dan bij Vitesse, typisch geval van een mooi-weer voetballer, maar wel een technisch begaafd kereltje
Een Gakhogidze in mindere mate
Oud 05-06-2004, 17:44
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-06-2004 @ 18:39 :
Een Gakhogidze in mindere mate
van gakhogidze heb ik het idee dat hij nog wel wilt mee verdedigen, dat is bij Fabiola neit het geval
Oud 05-06-2004, 17:47
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
fabiola

mja das waar, maar ook niet zijn sterkste kant
Oud 05-06-2004, 18:02
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-06-2004 @ 18:47 :
fabiola

mja das waar, maar ook niet zijn sterkste kant
fiabiolo, pappiani, appieanie, ik heb alles dit seizoen al gehoord
Oud 05-06-2004, 18:02
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Oud 07-06-2004, 21:47
Guissie
Guissie is offline
Verloren zoon Phillip Cocu tekent voor twee jaar

7/6/2004 15:45

Phillip Cocu tekende maandagmiddag zijn lang verwachte (tweejarige) contract bij PSV. De scheidende voorzitter Harry van Raaij sprak daarbij van de 'verloren zoon die weer was teruggekeerd'. Al in 1998, bij z'n vertrek naar Camp Nou, werd de gentlemen's agreement gemaakt dat hij bij een vertrek uit Catalonië weer als eerste met PSV zou gaan praten.
Voorzitter Van Raaij herinnerde de afspraak, evenals Cocu. 'Ze zeggen wel eens dat je op Brabantse afspraken niet af kunt gaan, maar we hebben zes jaar geleden een afspraak gemaakt en na zes jaar weten we het beiden nog. Ik kan alleen maar zeggen dat ik daar verschrikkelijk blij mee ben, omdat ik Phillip niet alleen een fantastische voetballer vind maar ook een hele aardige persoon naar de club toe alsmede onderling naar zijn collega's', zei de scheidende voorzitter op de website van PSV.

De 33-jarige Cocu tekende een tweejarig contract in Eindhoven, waar hij na zes seizoenen Barcelona terugkeert. In 1995 schoof hij in Eindhoven aan nadat hij vijf seizoen voor Vitesse had gespeeld. Phillip Cocu debuteerde op achttienjarige leeftijd bij AZ, in de eerste divisie. Voor PSV speelde hij in drie seizoenen 97 competitiewedstrijden, waarin hij 31 keer scoorde. Voor datzelfde aantal had hij bij Barça zes seizoenen nodig.

'Een tijdje geleden werd bekend dat ik niet bij Barcelona zou blijven na zes mooie jaren, ondanks dat het sportief met de club wat minder ging. Dan ga je voor jezelf de dingen op een rij zetten, waar bijvoorbeeld je uitdagingen liggen en daar ging PSV al vrij snel een rol in spelen. Persoonlijk vind ik het dan altijd erg belangrijk dat je daar een goed gevoel bij hebt. Ik heb al mijn beslissingen op gevoel genomen, zo ook deze', aldus Cocu bij zijn presentatie.

Trainer Guus Hiddink verwacht dat Cocu bij PSV een van de hoofdrollen gaat vervullen. 'Een speler die op zijn leeftijd, met alle respect, nog super fit is. Het lichaam is superfit, de geest is superfit en de ambitie is volop daar, het is niet een speler die even uit hobbelt aan het einde van zijn carrière', aldus de PSV-coach, die bij De Graafschap en het Nederlands elftal werkte met Cocu.
Oud 07-06-2004, 22:15
Verwijderd
goede zaak voor psv, slechte zaak voor barca.
Oud 08-06-2004, 09:18
nielsjuh86
nielsjuh86 is offline
Volgens het Eindhovens Dagblad wil PSV Gerald Sibon aantrekken als Mateja Kezman de club verlaat. PSV houdt er nog steeds serieus rekening mee dat de spits vertrekt, al is er op dit moment geen club die concrete gesprekken voert met de Serviër. Sibon mag voor 750.000 euro weg bij SC Heerenveen.

Kezman beëindigde onlangs de samenwerking met zaakwaarnemer Chiel Dekker omdat de transfer naar een Engelse topclub mislukte. Wolverhampton Wanderers is wel geïnteresseerd, maar die club biedt slechts 4,5 miljoen euro, terwijl preses Harry van Raaij tien miljoen euro wil hebben voor Kezman. Volgens het Eindhovens Dagblad heeft Heerenveen al een opvolger voor Sibon, mocht de spits inderdaad vertrekken. De Friezen huren in dat geval Klaas-Jan Huntelaar van PSV. Huntelaar staat echter ook in de belangstelling bij RBC Roosendaal en Roda JC.

bron: voetbal.nl
Oud 08-06-2004, 10:29
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Bagger, Vennegoor is nog beter dan Sibon
Oud 08-06-2004, 10:53
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 08-06-2004 @ 11:29 :
precies, en dezelfde soort voetballer.
Kunnen ze beter Huntelaar een kans geven.
Oud 08-06-2004, 11:47
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 08-06-2004 @ 11:29 :
dat zei ik gister ook

Ze zijn ook bezig met Damarcus Beasley zeker een goede voetballer!
Oud 08-06-2004, 11:51
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Overmars is dichtbij een overgang naar Newcastle United, zal mij benieuwen hoe de Magpies volgend jaar dan gaan spelen
Oud 08-06-2004, 14:58
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 08-06-2004 @ 12:47 :
dat zei ik gister ook

Ze zijn ook bezig met Damarcus Beasley zeker een goede voetballer!
die kocht ik altijd met voetbalspel
Oud 09-06-2004, 13:45
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Verdediger Gill Swerts staat op het verlanglijstje van Twente. Dat meldt het Rotterdams Dagblad. Swerts mag vertrekken bij Feyenoord en staat verder in de belangstelling van ADO, Vitesse, FC Groningen en Germinal Beerschot. Dit jaar viel hij nog op in het Arke Stadion doordat N'Kufo hem genadeloos poortte
Oud 09-06-2004, 13:55
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
'Harvey Esajas tekent bij Milan'
Harvey Esajas vervolgt zijn profcarrière bij AC Milan, zo meldt Sportweek. De 29-jarige verdediger heeft een contract voor één jaar getekend bij de Italiaanse kampioen. "Toen ik vorige week bij vice-president Adriano Galliani op kantoor moest komen, kreeg ik de aanbieding. Man, ik viel bijna van mijn stoel", aldus de linksback.

Oud 09-06-2004, 13:57
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Haha sure...

Waar voetbalde die afgelopen seizoen, Volendam toch ofzo? ,

Met alle respect.
Oud 09-06-2004, 13:59
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-06-2004 @ 14:55 :
'Harvey Esajas tekent bij Milan'
Harvey Esajas vervolgt zijn profcarrière bij AC Milan, zo meldt Sportweek. De 29-jarige verdediger heeft een contract voor één jaar getekend bij de Italiaanse kampioen. "Toen ik vorige week bij vice-president Adriano Galliani op kantoor moest komen, kreeg ik de aanbieding. Man, ik viel bijna van mijn stoel", aldus de linksback.

wiezda?!
Oud 09-06-2004, 13:59
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 09-06-2004 @ 14:57 :
Haha sure...

Met alle respect.
nee dat is Dion Esajas..
Oud 09-06-2004, 14:03
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 09-06-2004 @ 14:57 :
Haha sure...

Met alle respect.

www.sportweek.nl is de bron.
Oud 09-06-2004, 14:04
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Heb het ff opgezocht en hij schijnt bij Torino te spelen
Oud 09-06-2004, 14:05
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-06-2004 @ 15:04 :
http://www.sportweek.nl/Exceptions/5...meArtikel.aspx

Ik zag het alleen maar voorbij komen ik ken hem verder nauwlijks, weet alleen dat ie ook bij Groningen gespeelt heeft als ik het goed heb.
Oud 09-06-2004, 14:08
tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-06-2004 @ 15:04 :
hij heeft 2 jaar niet meer gevoetbalt volgens vi.nl. het jaar van te voren bij een spaansje secundo divisione ploeg, daarvoor bij torino en daarvoor bij groningen en volendam.
Oud 09-06-2004, 14:10
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 09-06-2004 @ 15:08 :
hij heeft 2 jaar niet meer gevoetbalt volgens vi.nl. het jaar van te voren bij een spaansje secundo divisione ploeg, daarvoor bij torino en daarvoor bij groningen en volendam.
zag het ook en in januari heeft ie nog een week stage gelopen bij Fiorentina. Wat moet Milan in godsnaam met zo'n speler

Hij schijnt een hele goede vriend te zijn van Seedorf misschien halen ze hem daarom?
Oud 09-06-2004, 14:11
tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-06-2004 @ 15:10 :

Hij schijnt een hele goede vriend te zijn van Seedorf misschien halen ze hem daarom?
klopt, hij viel trouwens zelf ook op de grond van schrik, esajas, dit had hij ook nooit durven dromen.
Oud 09-06-2004, 15:01
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
hmm toch twente ff vertellen dat ik goede vrienden ben met Heubach (a)
Oud 09-06-2004, 18:41
Verwijderd
Csaba Fehér waarschijnlijk naar P$V voor een miljoen euri.
Oud 09-06-2004, 18:59
Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik vind het wel leuk voor die kerel. En nu hoop ik dat hij ongeloofelijk hard gaat slagen en wellicht zal hij dan de nieuwe linksback van Oranje zijn op het WK2006.

Ik heb nog nooit van hem gehoord trouwens. Is dit niet de broer van die kerel bij Volendam, aangezien hij ook bij Volendam heeft gespeelt?
Oud 09-06-2004, 20:37
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Stefan Jansen verruit FC Den Bosch voor SW Bregenz. De spits tekende voor twee jaar bij de club uit de hoogste divisie van het Oostenrijkse voetbal. Jansen (31), die het afgelopen seizoen 25 keer scoorde, kreeg bij de kampioen van de Gouden Gids Divisie geen nieuw contract.

Zie NOS Teletekstpagina 664.

Mja jammer, onder anderen MVV wilde hem hebben. Niet gelukt dus. Tis een beetje stil rond mijn cluppie wat transfernieuws betreft. Andries Jonker is zeker even op vakantie.
Oud 10-06-2004, 13:30
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
vijf schreef op 09-06-2004 @ 19:41 :
Csaba Fehér waarschijnlijk naar P$V voor een miljoen euri.
Is dat nog steeds zo? Ik dacht dat nu PSV Cocu gehaald had hun interesse in Feher wel over zou gaan? Willen ze nog andere middenvelders dan van Bommel kwijt dan?
Oud 10-06-2004, 19:49
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
N.E.C. hoopt op komst Yakubu

N.E.C. hoopt zich komend seizoen te versterken met Abubakari Yakubu (22). Ajax wil de Ghanees in eerste instantie verhuren, maar N.E.C. overweegt de middenvelder zelfs te kopen. 'Yakubu komt te weinig aan spelen toe', licht diens zaakwaarnemer Ger Lagendijk toe. 'Met de opkomst van jongens als Nigel de Jong en Johnny Heitinga bij Ajax zal het ook komend seizoen niet makkelijker worden. Daarom wil Ajax-trainer Ronald Koeman graag dat Yakubu elders aan spelen toekomst. In principe gaat het om verhuur, maar bij een goed bod is er altijd te praten over verkoop.'

Behalve N.E.C. hebben RBC Roosendaal, FC Groningen en het Deense FC Kopenhagen belangstelling voor de Ajacied. 'We kijken binnenkort wat het beste is voor die jongen en dan nemen we een besluit', aldus Lagendijk. Yakubu kwam in 1999 naar Amsterdam. Sindsdien speelde hij 65 competitieedstrijden voor Ajax, waarin hij één keer scoorde.

Voetbal International, 09-06-2004
Nou... Lijkt me een aardige aankoop, gezien hersi toch wel weggaat... Breedte op het middenveld hebben we opzich wel, maar zo'n speler kan absoluut geen kwaad. Alleen wel zuur dat Tininho zo nooit meer aan de bak komt in de basis...
Oud 10-06-2004, 19:51
Alexanchez
Alexanchez is offline
Yakubu zou eigenlijk naar een andere club moeten gaan van Ajax' niveau. Dus dat betekend de top in Frankrijk of zo. Volgens mij moet hij dat wel aankunnen.
Oud 10-06-2004, 19:54
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 10-06-2004 @ 20:51 :
Yakubu zou eigenlijk naar een andere club moeten gaan van Ajax' niveau. Dus dat betekend de top in Frankrijk of zo. Volgens mij moet hij dat wel aankunnen.
Och... Hij is 22, kan nog wel 2 of 3 jaartjes bij NEC spelen. NEC betaalt goed, hij komt wel aan spelen toe en kan best een succesvol seizoen draaien, in een compleet opgefrist team.

Kiest hij voor een andere club, okee, zijn keus, maar NEC lijkt me geen slechte zaak... Kan hij later misschien nog wat hogerop... En jah, als NEC fan zie ik dit soort spelers graag komen. Kan Niedzielan misschien ook een keer gaan voetballen ipv. liggen...

Regels voor berichten