![]() |
||
Citaat:
en::<b>wil iedereen alstublieft klagen?!!! ik wil graag een 6 staan!</b> |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je dan dus LinReg gebruikt hebt heb je geen berekening staan, dus krijg je die punten niet. Er staat ook niet bij dat je voor het gebruik LinReg ook punten staan, als er meerdere antwoorden mogelijk zijn staat het er normaal bij, onder het antwoord staat dat of en het andere mogelijke antwoord.
||
Citaat:
dus opzich ook een berekening/uitleg toch ![]() wat een gezeik zeg mogen ze dan wel ff wat beter vermelden allemaal of met 1 methode door het hele land werken en niet stuk of 3 verschillende boeken en dan nog heb je variatie van docent tot docent ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoop dat mn lerares het een beetje soepel nakijkt, want bij toetsen moesten we dit juist wel zo doen ![]()
||
Citaat:
vorig jaar was normering 1,0. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat is toch juist logischer? Je nominale vermogen = vermogen - schuld. Beetje apart dat ze in correctievoorschrift de schuld bij je vermogen op tellen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Weet iemand waar ik de uiteindelijke vast gestelde nominering van vorige jaar kan bekijken?
||
Citaat:
![]()
|
foutje gevonden!!!!! dus klagen klagen en nog eens klagen
![]() http://home.wanadoo.nl/micver/fout_wiskunde.jpg |
![]() |
||
Citaat:
![]() heb daar nogeens op gelet?! maar zal wel klagen waar moet je dan heen bellen / mailen (A) i-net doet debiel kan niks meer openen alleen dit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() {sorry ben der trots op ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maaaar als die fout dan gewoon 1 derbij wordt... (A) ofzo ![]() dan heb k weer puntje meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maarre.. dan kan je ook klagen / vragen over die 14... (is niet voor mij van toepassing, want ik snapte daar geen f*ck van) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() je moet de dW/dq ervan differencieren NIET doen dacht ff oei dat kost me kostbaren punten terwijl er nu een lichtpuntje is dat ik een 5,8 zou halen
||
![]() |
Citaat:
De formule van TK staat namelijk niet tussen haakjes en dan moet je dus alles aftrekken en wordt die + een - Het staat er dus wel goed!
||
Citaat:
![]() ik had het eerst ook fout hoor.. kwam er op het laatste achter in een helder moment ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nou, kennelijk verkeerd gegokt |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dus kheb wel die 190 / 420 maar bij die 420 moet ik dus nog die 190 optellen... pfff
||
Citaat:
oke had het gemaakt (zoals jullie zeg maar) en toen dachtik, da klopt toch nie ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar ik vond het ook wel lekker gaan (behalve die kansen ![]() ![]() maaaaar hoop da jij ut beter heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik snap jullie niet met 'niet nakijken'...dan weet je het tenminste en ik kan je vertellen, het kan heeeeel opluchtend zijn !
Ik moest voor wiskunde een 5 halen en het is absoluut een van mijn slechtste vakken, ik vond het zelf goed gaan en wat blijkt... kad 61 v/d 84...eindexamen.nu schat tusse 7,1 en 8,5...ik ben helemaal opgelucht !!! ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Studiekeuze NG/NT ivm geneeskunde Lizcake | 11 | 18-04-2012 12:50 | |
Studeren |
University College #6 Verwijderd | 500 | 13-04-2009 18:32 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
wiskunde abcd groot-kleintje | 32 | 22-02-2007 14:47 | |
HAVO |
Wiskunde Vraagje Arrie12 | 19 | 21-05-2006 13:15 | |