Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2004, 12:41
Nijn*
Nijn* is offline
Aaahrg!! Voel me zo rond als een ton, heb echt teveel gegeten..ik weet dat ik niet moet zeiken, maar ik doe het lekker wel..Ik weet dat ik fout bezig ben, maar het voelt goed..

sorry, ik zeik
Oud 30-05-2004, 13:06
Nona
Nona is offline
Hmmm, mijn ouders zijn toch wel lief. Willen ze een deel aan geld bijleggen als ik op kamers ga. Ik zag al helemaal niet hoe ik er qua financieën uit ging komen, willen ze me even helpen tot het me zelf lukt om genoeg te verdienen!
Oud 30-05-2004, 13:12
Verwijderd
ik wil geen examen mer doen, niet meer leren. volgend jaar geen nieuwe opleiding beginnen, niet meer viool spelen, niet mer internetten, niet meer slapen, niet meer eten. me geen pijn meer doen. geen mensen om me heen hebben, helemaal niks....
Oud 30-05-2004, 13:12
sublime
sublime is offline
blugh ik voel me iewig... onze weegschaal doet hoerig, dus weet ik niet hoeveel ik weeg. en ik moet ongesteld worden, denk ik. en ik wil zo graag dun zijn. en mn zus zei net dat ik duidelijk dunner was en das wel leuk dus, maar zij is zelf echt weer veel dunner dan ik en das frustrerend

en ik moet heel erg studeren, maar ik heb veel meer zin om gewoon een beetje voor me uit te zitten dromen over vakanties, dun zijn, kleren, hot chicks en meer van die oppervlakkigheden..

wie geeft mij een schop onder mn kont?

zucht....

@kruimel: ben je al lang op zoek naar een kamer? en zie je er verder nog tegen op behalve het financiële gedeelte? (zit in dezelfde situatie, namelijk - erg op zoek naar een kamer, wil ook heel graag, maar zie er ook wel tegen op...)
Oud 30-05-2004, 13:16
Nona
Nona is offline
Citaat:
sublime schreef op 30-05-2004 @ 14:12 :
@kruimel: ben je al lang op zoek naar een kamer? en zie je er verder nog tegen op behalve het financiële gedeelte? (zit in dezelfde situatie, namelijk - erg op zoek naar een kamer, wil ook heel graag, maar zie er ook wel tegen op...)
Nou ja, tegen het financiële gedeelte zag ik nog het meeste op, maar dat wordt nu al voor een gedeelte opgelost. Verder wil ik het wel heel graag. Niet dat ik het thuis slecht heb, maar er zijn zo veel dingen die ik achter me wil laten... Dat lukte door te gaan studeren in een andere stad, met nieuwe vrienden, andere mensen en een heel ander leven. Nu kan ik daar nog een stapje verder in gaan en dat zie ik wel zitten. En tegen die kleine dingetjes naast het geld zie ik niet zo op. Voor mezelf zorgen lukt wel, want dat kan ik in vakanties ook. Studie gaat zeker goed komen en ik heb zat mensen daar om even bij te komen, waarmee ik kan lachen maar ook een serieus gesprek kan voeren.
Oud 30-05-2004, 13:27
sublime
sublime is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 30-05-2004 @ 14:16 :
Nou ja, tegen het financiële gedeelte zag ik nog het meeste op, maar dat wordt nu al voor een gedeelte opgelost. Verder wil ik het wel heel graag. Niet dat ik het thuis slecht heb, maar er zijn zo veel dingen die ik achter me wil laten... Dat lukte door te gaan studeren in een andere stad, met nieuwe vrienden, andere mensen en een heel ander leven. Nu kan ik daar nog een stapje verder in gaan en dat zie ik wel zitten. En tegen die kleine dingetjes naast het geld zie ik niet zo op. Voor mezelf zorgen lukt wel, want dat kan ik in vakanties ook. Studie gaat zeker goed komen en ik heb zat mensen daar om even bij te komen, waarmee ik kan lachen maar ook een serieus gesprek kan voeren.
zeer herkenbaar verhaal bij mij is het ook vooral de financiële kant.. kamers zijn zo asociaal duur maar ik heb inmiddels mn hele leven in utrecht zitten, dus ik vind t toch wel tijd worden om dat dan helemaal af te maken door er ook te gaan wonen
Oud 30-05-2004, 13:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nog steeds flieft
Oud 30-05-2004, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 30-05-2004 @ 13:34 :
Je zei dit

Zou het misscien iets met liefde te maken kunnen hebben?

*grinnik* de tijd zal het uitwijzen
Oud 30-05-2004, 14:39
cyntha
cyntha is offline
Ik wil op mezelf gaan wonen, heb het helemaal gehad thuis. Iedereen zit aan mijn kop te zeuren en ik doe het nooit eens goed. Ik heb alleen een paar problemen, ik kan op het moment niet voor mezelf zorgen. Ik krijg geen potjes open, kan niks lang vasthouden, heb geen kracht, etc, etc. Dat wordt dus voorlopig gewoon thuis blijven wonen. Hou het al 18 jaar vol, dus moet nog wel even lukken (hoop ik).
Oud 30-05-2004, 14:52
snoopy
snoopy is offline
Ik heb zin in snoep. Echt... en we hebben helemaal niks in huis.
Oud 30-05-2004, 15:47
Chaucus
Chaucus is offline
Hmm, ik begin aardig forumverslaafd te worden geloof ik, dat moet eigenlijk ook maar niet....
Ik moet nodig weer gaan studeren...nouja, nog even dan...
En verder...tja...zie sig
Oud 30-05-2004, 17:18
Verwijderd
Ik ben moe. Het was heus wel gezellig gisteren en vannacht en vanmorgen. En heus wel lief allemaal. Daarom snap ik ook niet dat ik nu zo chagrijnig doe tegen iedereen. Slaaptekort?
Neuh, dat viel nog best wel mee. Ik weet het niet. Misschien ben ik boos, geïrriteerd. Misschien wil ik niet ongelooflijk directe vragen als iemand online komt. Misschien heb ik geen zin om te praten. Pfffft, ik had niet gedacht dat alles zoveel energie zou gaan vreten zeg.
Nou is mn zusje kwaad, omdat ik op de computer zit. Dat slaat toch nergens op? Ik ben de hele dag weggeweest, met haar ook nog zelfs. Gaat ze zeuren op me, ik heb dr niets gedaan. Stomme kind kat me de hele dag al af. Als ik haar iets uitleg, als ik iets aan haar vraag. Wat heb ik haar misdaan?
En ik zit hier gewoon te huilen, om een liedje.
Oud 30-05-2004, 19:01
Verwijderd
wel sturen, niet sturen.. wel sturen, niet sturen.. wel sturen, niet sturen.. wel sturen, niet sturen.. wel sturen, niet sturen.. wel sturen, niet sturen.. wel sturen, niet sturen.. wel sturen, niet sturen.. wel sturen, niet sturen.. *zucht*
Oud 30-05-2004, 20:22
moenbase
moenbase is offline
Loontjuh, forumbaas, ...

Ik zie veel gebeuren en bewegen, er is verandering en afwisseling. Toch blijft er een hoop hetzelfde.

Take care Loon (f)
Oud 30-05-2004, 20:27
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef op 30-05-2004 @ 21:22 :
Loontjuh, forumbaas, ...

Ik zie veel gebeuren en bewegen, er is verandering en afwisseling. Toch blijft er een hoop hetzelfde.

Take care Loon (f)
dank je, maar is het erg als ik t niet snap?
Oud 30-05-2004, 20:33
Verwijderd
Uit de songtekst van Ilse de Lange:
I don't think I even really know
What I'm feeling inside
Love is so uncertain
Who can say what's in store

Uit de songtekst van Treintje Oosterhuis:
I'm scared to love again, afraid that it might end
But the thought of you just won't let go
Oud 30-05-2004, 22:14
-Flip-
-Flip- is offline
pfff.. ik zie gewoon op tegen de vakantie... belachelijk.. ik weet het... mensen die ik iedere dag zie, waar ik me goed bij voel... zie ik dan zo lang niet.. misschien een paar keer in al die weken... iedereen gaat werken en gezellig op vakantie met ouders... ja... sommige hebben het zo goed voor mekaar...
ik ben heus wel blij voor ze... heus wel...
Oud 30-05-2004, 22:18
Miracle
Miracle is offline
Wat een rot speelgoed was dat waar ik vandaag mee heb gespeeld. In mijn hoofd sta ik er nog steeds op.
Nou heb ik helemaal zo'n draai gevoel.

(Ik ga niet proberen uit te leggen wat het voor iets was, dat lukt me toch niet)
Oud 30-05-2004, 23:11
Verwijderd
Stomme film...moet afgelopen zijn, dan kan ik tenminste naar bed. ('t kan nu ook wel, maar ik wil samen met m'n vriend naar bed.) 'k heb honger... En pijn in m'n benen... En ik ben moe...ook wel logisch om 0:12u. *blaat* En ik zou zo graag goed willen kunnen tekenen of schilderen...

Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 23:13.
Oud 30-05-2004, 23:16
Chaucus
Chaucus is offline
Zie sig
Oud 30-05-2004, 23:18
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 31-05-2004 @ 00:16 :
Zie sig
Sterkte!

Ik voel me weer goed... dankjewel Kruimel, Snoopy en Wendy
Oud 30-05-2004, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Zie sig
Een hoop hoop?
Oud 30-05-2004, 23:19
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Zie sig
ik hoop met je mee...

ontopic:
lange dag vandaag... alleen maar geleerd en oefenexamens gemaakt voor bio, en ak moet ook nog, bah...
en jeroen kwam vandaag, want ik kan hem al niet zo veel zien door die :@#$%$^&%^& examens, maar als ik dan zeg dat ik écht verder moet met leren wil hij niet weg... begrijpelijk natuurlijk, maar ik krijg dan ook zo'n onwijs schuldgevoel.
Oud 30-05-2004, 23:20
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-05-2004 @ 00:18 :
Een hoop hoop?
Dat kan k wel gebruiken

Je weet wel waarom...
Oud 31-05-2004, 01:05
phensicske
phensicske is offline
Ik ben bang voor mezelf, voor mijn rare gedachtengangen die niemand kan volgen. Ik begrijp mezelf niet en dat maakt me angstig. Ik denk dan weer te negatief, dan weer te positief...maar ik denk meer dan ik iets doe...dringend tijd om eraan te beginnen.
Oud 31-05-2004, 08:17
Verwijderd
ik: let maar niet teveel op mij.
mn pa: doen we ook niet.

ik weet niet of het serieus was maar zo klonk het wel. en ook al was het niet serieus het kwam toch hard aan.
Oud 31-05-2004, 08:43
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Snifferdesnifsnifsnif, irritating hooikoorts. Ik ben benieuwd hoe lang ik die lenzen zal verdragen deze zomer .Was gezellie gister in de bios Leuke domme ouwehoer-film .
Ik wil nog langer vrij!!!!. Zo bezig met school, waar ik gewoon zin voor moet maken. Jammer dat het weer niet meer mooi is. ik had wel willen zwemmen achterthuis. Wie weet binnenkort?*hoop*
Oud 31-05-2004, 08:58
Verwijderd
waar ik me gisteren nog zo positief voelde is nu het peil naar beneden gezakt
Oud 31-05-2004, 09:25
Miracle
Miracle is offline
Grrr, het is nu al een rot dag.
De regen maakte me wakker.
Toen ik net weer sliep maakte m'n broer me wakker.
Toen ik net weer sliep maakte de kerkklokken me wakker.
Heel m'n gezicht is één stuk schuurpapier.
Mijn wash gel en mousse is nu toch echt op.
D. heeft een puinhoop gemaakt van de keuken
(die ik gister alleen heb opgeruimd)
En de buitenrit gaat niet door.

Zo, dat was het stomme van deze dag. Het kan nu alleen nog maar beter worden.
Oud 31-05-2004, 09:35
moenbase
moenbase is offline
Aan de andere kant van de wereld/Nederland schijnt de zon. Het wordt langzaamaan wat minder, maar dat laat ik aan de weerman over om te vertellen.

Ik denk aan gisteren, wat ik las, wat er allemaal krom loopt, we buigen af, steeds verder van elkaar... ik mis je...
Oud 31-05-2004, 09:40
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef op 31-05-2004 @ 10:35 :
Ik denk aan gisteren, wat ik las, wat er allemaal krom loopt, we buigen af, steeds verder van elkaar... ik mis je...
*knuffelt*
Oud 31-05-2004, 11:25
snoopy
snoopy is offline
k vinnet eng. Vandaag is m'n moeder precies even oud als m'n vader was toen ie een hartaanval kreeg... Heb het dr niet gezegd, maar k zit de hele dag al te dralen...
Oud 31-05-2004, 11:37
Chaucus
Chaucus is offline
*is blij*
Oud 31-05-2004, 12:12
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 31-05-2004 @ 12:25 :
k vinnet eng. Vandaag is m'n moeder precies even oud als m'n vader was toen ie een hartaanval kreeg... Heb het dr niet gezegd, maar k zit de hele dag al te dralen...
*houdt stevig vast en geeft kusje op hoofdje*
Oud 31-05-2004, 12:18
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 31-05-2004 @ 13:12 :
*houdt stevig vast en geeft kusje op hoofdje*
dankjewel jij succes met alles!
Oud 31-05-2004, 12:29
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 31-05-2004 @ 13:18 :
dankjewel jij succes met alles!
ach, ik heb leuke dingen aan mn hoofd Je bent een schat! Dank je wel dat je me altijd helpt!

Besef me maar weer hoeveel lieve mensen ik om me heen heb. Ik ben daar zo blij mee! Ik ben maar verwend..
Oud 31-05-2004, 12:37
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Heb een pesthumeur om niets, voel me leeg.
Heb totaal geen zin meer in stage, want alles loopt er verkeerd,en of ik ga slagen.. hoop t wel, maar zoals altijd zal er wel wat misgaan
Net zoals met dat ene meisje. weet nu al dat ik t vernaggel
Oud 31-05-2004, 13:06
Arashi
Arashi is offline
53. (!!!)

"Grappig", dat de angst elke keer groter wordt, als het getal hetzelfde doet. En ook "grappig", dat de drempel voor hulp zo alleen maar hoger wordt.

Ik ben immers in staat om van 16,4 naar 20,7 te gaan, in vier maanden, en al is de manier waarop niet om over naar huis te schrijven, is het een probleem? Welnee. (Een ander voor het lapje houden is 'zelfbescherming' - maar niet eerlijk. Is het dan wel eerlijk om mezelf voor het lapje te houden?)

(Komt heel negatief over misschien - is het niet. Integendeel zelfs, zou ik willen zeggen.)
Oud 31-05-2004, 14:28
Verwijderd
ik heb een vriendje en volgens mij is hij verliefd op mijn beste vriendin...

Hij snapt niet eens de hint: ik wil je

ik wil uit huis, dan biedt hij me wel zijn huis aan...
Oud 31-05-2004, 14:39
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
snoopy schreef op 31-05-2004 @ 12:25 :
({)(})

ontopic:

ik heb zin in de meeting, er komen lekker gezellig veel mensen (iig een stuk meer dan vorige keer) ik heb er wel een feest voor af moeten zeggen, maar dat heb ik er wel voor over (nu nog hopen dat het leuk wordt!) Maar ondertussen heb ik gister een hele dag (!!) zitten leren en nu zit ik alweer vanaf vannochtend te leren... ik ben zo bang dat ik ondanks dat alles nog goed is gegaan, ga zakken...
Oud 31-05-2004, 14:43
cyntha
cyntha is offline
Heb een pesthumeur en niet zo'n beetje ook. En dat allemaal door mijn werk, waar ik het ooit zo naar mijn zin had en toen dacht dat ik er nooit meer weg zou gaan. Hoe dat toch allemaal opeens kan veranderen. Dat is raar, ik snap het niet meer. Het was zo leuk, ze ontslaan iemand en opeens is er niks meer aan. Zal misschien ook wel aan mij liggen, kan vrij weinig. Heb van de 2 uur er 1 in de kantine gezeten, omdat ik echt niks meer kon doen. Waaa, ik snap het allemaal niet meer. Waarom is het allemaal zo moeilijk..
Oud 31-05-2004, 14:55
Milly
Milly is offline
Verliefd...
Ma mijn vriendin ook op dezelfde jongen, we zitten allebij nog steeds bij hem in de klas... Hij vind/vond mij leuk.. ma ik heb hem afgewezen wegens mijn vriendin... En spijt dat ik af en toe heb... (vraag me telkens weer af of ik er wel goed aan heb gedaan... zij had het immers niet voor mij gedaan..)

En nu spreek ik hem gelukkig weer,bij was gekwetst maar is nu weer een vriend... ( en hoppelijk in de toekomst mijn vriend zonder veel gezeur...)
Oud 31-05-2004, 15:06
Verwijderd
nog 3 dagen na vandaag en dan ben ik van dat rot examen af. ik moet nog heel veel lerenn voor bio en ak. het gaat alleen niet. ik snap er niks van weet niet eens mer hoe je moet leren. en die oefenvragen zijn vet moeilijk. voor ak sta ik een 8 eb ik wil dat zo graag houden, maar dat zal wel niet lukken, ik mag al blij zijn als ik een 6 sta. tja waarschijnlijk zak ik dus.is ook mn eigenschuld had ik mar moeten leren.

wat ik nu ook weer ga doen/proberen
Oud 31-05-2004, 15:51
Verwijderd
gelukkig is daar op de wat moeilijkere momenten samson weer om me op te vrolijken
Oud 31-05-2004, 16:41
phensicske
phensicske is offline
'k Ben mijn kamer aan het opruimen, mss dat ik zo wat minder chaotisch in mijn hoofd word.
Oud 31-05-2004, 16:43
Fantôme
Fantôme is offline
een gevoel alsof er nog veel meer tranen kunnen komen, maar die komen niet, eigenlijk zou er een stortvloed moeten komen nu, maar in plaats daarvan biggelen er 2 tranen over mijn wangen, onzichtbaar voor iedereen, omdat ik hier zit. En hier zal blijven zitten zodat niemand ook maar last van mij heeft. En waarom, moest je daar zonodig over beginnen? waarom? Dat achterlijke bemoeizuchtige gedoe hiero en vooral dat ergelijke gecontroleer wie die ene stroopwafel heeft opgegeten of de vraag of mijn cadeautje 'nu al op is' en als ik dan reageer met 'ja bijna' een antwoord krijg van 'ik heb er nog niks van gehad'. Nou, dan koop ik een nieuwe voor je!!! Maar R. je wist dat het gesprek zo zou lopen, je wist het, en je wou het!!! En ik weet ook één ding... maar dat is iets wat ik nooit zou mogen zeggen....
Oud 31-05-2004, 17:14
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 31-05-2004 @ 17:43 :
een gevoel alsof er nog veel meer tranen kunnen komen, maar die komen niet, eigenlijk zou er een stortvloed moeten komen nu, maar in plaats daarvan biggelen er 2 tranen over mijn wangen, onzichtbaar voor iedereen, omdat ik hier zit. En hier zal blijven zitten zodat niemand ook maar last van mij heeft. En waarom, moest je daar zonodig over beginnen? waarom? Dat achterlijke bemoeizuchtige gedoe hiero en vooral dat ergelijke gecontroleer wie die ene stroopwafel heeft opgegeten of de vraag of mijn cadeautje 'nu al op is' en als ik dan reageer met 'ja bijna' een antwoord krijg van 'ik heb er nog niks van gehad'. Nou, dan koop ik een nieuwe voor je!!! Maar R. je wist dat het gesprek zo zou lopen, je wist het, en je wou het!!! En ik weet ook één ding... maar dat is iets wat ik nooit zou mogen zeggen....
Sterkte Wen... (f) ({)(})

Ik heb vandaag echt helemaal nergens zin in... ben weer lekker gevoelig en humeurig vandaag
Hopelijk gaat het na een nachtje slapen weer wat beter...
Oud 31-05-2004, 18:12
Miracle
Miracle is offline
Oh ik heb een ontzettend lieve brief gekregen van R. <333
Ze wil mijn penvriendinnetje worden.
Hoe duur is post naar Afrika?
Oud 31-05-2004, 18:22
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 31-05-2004 @ 19:12 :
Hoe duur is post naar Afrika?
Even duur als post naar Amerika, Canada, Australië, enz.
Oud 31-05-2004, 18:31
Fantôme
Fantôme is offline
[SIZE=0,2]ik mag niet zeggen dat ik opgeef, dus dan zég ik dat niet...[/SIZE]

Regels voor berichten