|
|
Bekijk resultaten poll: wat vind jij van dierproeven op criminelen? | |||
mee eens want |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 26.74% |
mee oneens want |
![]() ![]() ![]() ![]() |
63 | 73.26% |
Aantal stemmers: 86. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je me wilt af kraken ga dan mijn argumenten ontkrachten, kan je dit niet of is dit te veel moeite voor je dan moet je zelf ook niets zeggen Het viel me trouwens op bij het lezen van enkele postst op dit onderwerp dat je zelf nou niet echt klaar staat met onderbouwende argumenten ofzo, geloof dat je meer gewoon iedereen die tegen is weg wilt hebben ofzo maar ok dit topic is toch een beetje ver gezocht, onuitvoerbaar in de huidigge maarschappij en naief dus ik zal je een pliezier doen laterz
||
![]() |
Citaat:
Waarom geen proeven doen op criminelen?? K ben absoluut wel voor "een oog om een oog en een tand om een tand" en misschien is het Nederlandse rechtssysteem daar niet op gebaseerd, maar dat zou t wel moeten zijn. precies oog om oog tand om tand, als iemand nou een meisje van 16 verkracht, dan moeten wij gewoon een ingehuurde proffesionele ''sadistic anal rapist'' inhuren om de dader eens te laten voelen hoe het is (deze alal rapist heeft uiterhaard een buitensporig groot geslachts deel en weet dat ook goed mee om te gaan) en: ''MISSCHIEN is het nederlands rechts systeem daar niet op gebaseert'' tja je weet het niet he mischien wel mischien niet boeit jou wat/weet jij veel... In de gevangenis hebben ze een lekker bed, een dak boven hun hoofd, drie maaltijden per dag en tv, noem ik niet echt straf! Ze moeten gewoon krijgen wat ze verdienen! En zo doen ze tenminste nog iets goeds voor de samenleving... heerlijk waterbed daar, gewldig eten, TV!!!!!!!!!! wat wil een mens nogmeer (behalve dan, vrijheid, sex, sociale contacten, de buitenwereld, zelfstandigheid en nog een stuk of 10 dingen) WOUW als ik een bed en eten en een tv had zou ik daar rustig 10 jaar zitten, geen greintje verveling, al die mensen op het psychologie forum die allerlij vreselijke probelemen hebben (ik vind 90% triest gejank maar daar gaat het hier niet om) en de vele duizenden andere mensen in nederland die het ''niet fijn hebben'' hebben al die gigantishe luxes natuurlijk niet, als je die 3 dingen maar hebt moet je natuurlijk wel gelukkig zijn Die mensen in de middeleeuwen hadden t zo slecht nog niet bedacht Inderdaat, de middeleeuwen was een geweldigge tijd, geen moord en verkrachting en plundering op grote schaal ofzo, dit kwam duidelijk door het martelen/verminken/ter dood brengen van de criminelen in die tijd, wat mij betreft gaan we terug naar die tijd, een europese taliban die hier alle democratie en dergelijke weg trapt en er weer een heerlijke schone en vrije samenleving creeeren Waarom wel dieren en geen mensen gebruiken? T is toch immers voor ons?? Die dieren vragen er niet om! Die dragen geen make-up of wat dan ook, als wij zo nodig make-up willen dragen moeten we er ook zelf voor betalen... Ok wel eens make up/deodorant/shampoo gebruikt?, wel eens medicijnen gehad, wel eens kunst stof gedragen? (brandwonden van deze zijn ook op dieren getest) weleens een sigaret gerookt? In een auto gereden of wat dan ook wat in het verleden maar op dieren is getest... Vast wel, dus ''betaal'' er dan voor, schrijf je in bij een test lab en werk voor wat je gebruikt, heb je nooit een van deze dingen gebruikt dan leef je geloof ik al in de middeleeuwen K vind niet dat dieren minder zijn dan mensen, ik wel, 1 mensen zijn intiligenter 2 mensen hebben verder onwikkelde hersens en dus ook een stuk betere/intensere manier van pijn beleving 3 wij zijn zelf mensen, daarom horen we ons beter/belangerijk te vinden anders zou dit namelijk niet goed zijn voor onze soort 4 wij mesne zijn overduidelijk het best aangepaste organisme op het moment op deze planeet, daarom hebben wij het recht (recht van de sterkste een ander recht bestaat niet kan niet bestaan en zal ook niet besaan) om te doen wat we willen, het is namelijk de basis van de natuur dat er geen recht bestaat, deze term hebben de mensen zelf verzonnen (in de natuur gebeurt gewoon wat er gebuurt en dat heeft consequenties en verder niets) zonder hun zouden wij waarschijnlijk geeneens bestaan! door de evolutie zijn we ontstaan (of door god wat je maar wilt) ik hoef echt niet een hond tegenwoordig dankbaar te zijn voor het bestaan van de mensheid, deze is namelijk ver na de eerste mens geboren, het is namelijk een individu en is dus op geen enkele manier verantwoordelijk voor ons bestaan En dat we ze opeten is dan nog tot daaraan toe, maar om ze dan ook nog voor proeven te gebruiken?? Kom op, das pas onmenselijk. Niets is onmenselijk eigenlijk, maar hier hebbne we zelf definieties voor bedacht, wat mesnelijk is en niet is alleen de mening van de meerderheid van de mensen (wederom recht van de sterkste) aangezien er nog steeds dierproefen worden uitgevoerd is dus blijkbaar de meerderheid het er niet mee eens dat dit onmenselijk is. Anders was het dus wel gestopt, eigenlijk is het heel menselijk, de mens is zo'n beetje de enigge soort ooit die andere soorten organismen heeft gebruikt voor andere doeleinden dan voedsel, heel menselijk dus die dierproeven BTW dat opeten gebeurt in een VEEEEEEEL grotere hoeveelheid dan die proeven en de levensomstandig hedsen van deze dieren zijn vaak slechter En die criminelen zijn dan erg handig om voor proeven te gebruiken! Ze vragen er in tegenstelling tot die dieren zelf om... dieren zijn ook erg handig handig om hiervoor te gebruiken dit zecht dus niets, en volgens mij vragen ze hier zeker niet om (letterlijk dan)
|||
Citaat:
maarehm... Citaat:
als criminelen vrij komen maar geen baan krijgen is dat niet meer dan terecht. Maar eigenlijk wil je niet dat ze vrij komen. Maar toch weer wel. Behalve dan de seriemoordenaars. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Dat tweede is helemaal subjectief. Jij vindt van wel, ik van niet.
||
Citaat:
Ik herinner me iets van een splinter, een balk en een oog.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Toelichting voor de dommeren onder ons: dit betekent dat ik vind dat hij een goed punt maakt.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
1) een uitkering moeten krijgen en dus, hoewel ze vaak gewoon werk zouden kunnen krijgen, van "ons" geld gaan leven... 2) of gewoon helemaal niets krijgen en dus, ondanks hun TBS, geen kans meer krijgen het goede pad op te gaan en dus gedwongen worden het criminele pad weer te bewandelen.
Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 06:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
||
![]() |
Citaat:
verder hou ik deze topic voor mezelf voor gezien... niet omdat ik vind dat jullie gelijk hebben, maar ik heb ook geen zin meer om afgezeken te worden... de enige reden dat ik deze topic gestart heb, is omdat ik meningen van andere mensen wilde weten. en die weet ik nu.. dusss... ik vind het alleen een beetje jammer dat de voorstanders persoonlijk werden aangevallen, door ze dom en triest te noemen... jullie kennen ze niet eens en ik heb jullie ook niet afgezeken... ik wil het best doen hoor... maar ik hou me tenminste in... ik hoop alleen dat de mensen nog blijven stemmen op de poll.. Laatst gewijzigd op 10-06-2004 om 19:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*flame* Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 06:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Natuurlijk zijn wij niet objectief, maar als jij iemand anders gevonden hebt om dat te bepalen, graag.
|||||||||
![]() |
Citaat:
Waarom niet? Wij werken er grootschalig aan mee. Wat maakt dan dat 1 kleine schendinkje uit? En als je er de mensheid mee kan dien, waarom dan niet? Zou je er ook zo over denken als echt miljoenen mensen op het spel staan. Zou je dan ook niet gewoon een gevangene dood schieten om die miljoenen te redden? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dat was Joostje helemaal niet! Dat was ik!
||
Citaat:
|||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
flames verwijderd, jullie kunnen weer gewoon doorgan met de discussie. Klachten op M&M
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|