Het was meer gistere maar ook vandaag nog..
Ik kwam met mun moeder mun zus en haar vriend naar de dierentuin geweest..
Dus wij kwamen terug in Hoeven (daar wonen we) en daar reed er un man op de motor ons voorbij, ik dacht al dat ik um herkende.
En un kilometertje verderop was er een ongeluk gebeurd, we zagen die motor liggen..
En die man dan, mun zus zag dat ze hem op wilden tillen en zun helm af halen dus die sprong snel uit de auto dat ze dat niet moesten doen (in verband met nekletsel etc.)
Ik keek natuurlijk naar die motor, twijfelde eerst nog maar dat kwam waarschijnlijk omdat die motor niet helemaal net als eerst was door het ongeluk..
Dus ben ik ook naar die man gelopen en toen zag ik dat het de vader van toch wel mijn beste vriend was..
Mun zus begon tegen hem te praten zodat hij bij kennis bleef en wij hielden met zun allen paraplus boven hem omdat er net un stortbui kwam.
Ik wilde dus naar die vriend gaan bellen maar mun zus zou bellen zei ze dus die heeft dat gedaan, die vriend was zelf niet thuis maar zun broer en zun moeder gelukkig wel, die zijn meteen gekomen..
De ambulance kwam er ondertussen ook net aan, ze gingen um meteen onderzoeken daar en zun vrouw die kon nog un beetje met hem praten voor zover dat hij kon praten.
Ik heb toen nog un keer naar die vriend gebeld en die was gelukkig thuis inmiddels dus die is ook meteen gekomen..
Toen hij aankwam hadden ze zun vader net in de ambulance gelegd en onderzochten hem daar nog verder..
Na un tijdje reed de ambulance weg en wij zeiden tegen die vriend dattie maar even moest bellen alstie meer wist.
Wij zaten dus thuis te wachten tot hij belde en om half 1 belde hij pas.. zun vader is om half 10 savonds overleden aan un longbloeding..
En dat omdat iemand niet goed oplette toen ze achteruit de oprit af reed..
(sorry als jullie het stom vinden ofzo dat ik hier zon beetje heel het verhaal vertel maar ik moest het gewoon nog even kwijt denk ik)