Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2004, 15:28
Verwijderd
?

Hoe kom je aan die informatie
Advertentie
Oud 22-12-2004, 15:52
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Ik heb werkelijk geen flauw idee meer. Maar ik geloof het wel ergens gelezen te hebben

Maar ik kan het ook fout hebben hoor
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 22-12-2004, 20:07
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 19-12-2004 @ 23:13 :
Och, ik weet de begintijd van daoc nog als je level 35+ was, hele dag in Lyonesse zitten, moest je eerst 5 uur wachten op een plek in de groep om dan daar dag in dag uit dezelfde mobs te killen, brr, dat was echt een nachtmerrie. Hoewel je wel hard wordt van 12 uur nonstop camp sessies.
Klopt, klopt, ik zit op de Fallenrealms server nu weer tegen de lvl 35 aan en het begint echt vervelender en vervelender te worden.

Gelukkig is het wel een PvP server met x10 PvP xp... Ik heb nu m'n eigen guild daar en die lui zitten allemaal rond of vlak onder mijn lvl, dus opzich is het best aardig om dan een beetje in camelot hills rond te hangen. Dat is zo'n beetje de enige plek waar je regelmatig PvP voer tegenkomt.

Voor de noobs of lowbies is het wel handig, ik invite ze in m'n groep en per kill die ik doe gaan ze soms zo van lvl 1 naar lvl 5 ofzo =D
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-12-2004, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 22-12-2004 @ 12:02 :
Zo, alvast ff de european client gedownload, dat scheelt als hij binnenkort open gaat
Als je met open bedoelt open beta, die komt niet. Er komt alleen een final beta met ongetwijfeld 14785735826572658235 plaatsen, maar het is géén open beta.
Oud 23-12-2004, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 22-12-2004 @ 21:46 :
Als je met open bedoelt open beta, die komt niet. Er komt alleen een final beta met ongetwijfeld 14785735826572658235 plaatsen, maar het is géén open beta.
*vervlogen hoop*

Gelukkig is de Korean open beta er nog, maar weet iemand waar je de account kan createn daarvoor, aangezien die koreaanse wow site al een tijdje down is :?
Oud 23-12-2004, 10:32
Verwijderd
Kut geen open beta meer?
Oud 23-12-2004, 10:39
Verwijderd
Korean open beta is wel aan de gang, alleen op GoT zijn ze niet echt behulpzaam om mij uit te leggen op welke manier

http://trulle.mine.nu/public/wow/

Daar staat uitgelegd hoe je een account moet aanmaken, helaas is de naam die je bij bijhorend kssn nummer moet hebben in het koreaans, en die plugin heb ik niet voor mijn IE. (als ik hem wil installeren vraagt hij om sp2 cd, die ik dus kwijt ben)

Als iemand het lukt om een account aan te maken, kan hij er dan misschien meteen 2 aanmaken?
Oud 23-12-2004, 10:40
Verwijderd
Niet in naam, aangezien open beta suggereert dat er onbeperkt plaatsen zijn. Voor zover ik weet komt er nog een final beta voor alle mensen die een beta-key hebben gekregen bij hun pre-order (waar Nederland niet aan meedeed) en zijn er nog een beperkt aantal plekken waar je je voor kan aanmelden op een eerste-komt-eerste-maalt basis.
Oud 23-12-2004, 13:30
Pinchy
Avatar van Pinchy
Pinchy is offline
Dikke kans dus dat ik het niet kan spelen op de Final Beta.
Vind ik wel kut, want ik wilde toch eventjes kijken hoe het speeld.
Ik heb verder niet eens de behoefte om tot lvl 60 te komen ofzo. Gewoon wat rondlopen als een soort van demo. Zit er blijkbaar niet in dus.
__________________
It's so plausible, I can't believe it.
Oud 23-12-2004, 19:27
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Doe net als mij, kijk bij een vriend (ik heb er 1 op de final US servers) en laat je overtuigen =)
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-12-2004, 12:05
Pinchy
Avatar van Pinchy
Pinchy is offline
Ik ken niemand irl die dit spel leuk vind.
__________________
It's so plausible, I can't believe it.
Oud 24-12-2004, 18:43
Verwijderd
Bekijk het positief. Aan niet de beta versie spelen zitten ook wel voordelen. Als je begint is alles nog nieuw enzo (en dus leuker).

Aan de andere kant: Als je de beta speelt kan je al wel kijken welke race en class je het leukst vind
Oud 26-12-2004, 22:05
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
m1quel schreef op 24-12-2004 @ 19:43 :
Bekijk het positief. Aan niet de beta versie spelen zitten ook wel voordelen. Als je begint is alles nog nieuw enzo (en dus leuker).
of juist gefrustreerder omdat je niet weet wat je moet doen

Aan de andere kant: Als je de beta speelt kan je al wel kijken welke race en class je het leukst vind
en je hebt voorsprong op de 'noobs' je weet ongeveer hoe het werkt en hoe de questen in begin gaan
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 27-12-2004, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Lyx schreef op 26-12-2004 @ 23:05 :
Helemaal gelijk, maar ik probeer de mensen die geen WoW kunnen spelen een beetje te troosten
Oud 27-12-2004, 23:43
Verwijderd
bastaard
Oud 28-12-2004, 10:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lyx schreef op 26-12-2004 @ 23:05 :
Kom daocen op fallenrealms.net
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-12-2004, 11:08
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Ok, ik weet waar ik WoW kan bestellen, maar bij welke winkels gaan ze die pre-paid kaarten aanbieden? En hoe zeker is het dat ze die voorlopig op voorraad houden? (welke winkels/sites)
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 29-12-2004, 11:23
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Citaat:
Paperz schreef op 29-12-2004 @ 12:08 :
Ok, ik weet waar ik WoW kan bestellen, maar bij welke winkels gaan ze die pre-paid kaarten aanbieden? En hoe zeker is het dat ze die voorlopig op voorraad houden? (welke winkels/sites)
In ieder geval kan dit bij Dynabyte wel.. geloof wel dat je met die dingen iets duurder uit bent...
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Oud 29-12-2004, 12:02
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Koning schreef op 29-12-2004 @ 12:23 :
In ieder geval kan dit bij Dynabyte wel.. geloof wel dat je met die dingen iets duurder uit bent...
"After the initial free one-month subscription ends, players will be able to continue playing under one of three different subscription plans. The month-to-month subscription plan will cost 12.99€ per month, the three-month plan will cost 11.99€ per month, and the six-month plan will cost 10.99€ per month. All of the announced European prices include VAT."

Ik kon alleen even niet vinden hoe duur het nou is met CC... maar volgens mij was dat ook 10,99... maar dat weet iemand hier vast wel precies.
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 29-12-2004, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef op 29-12-2004 @ 13:02 :
"After the initial free one-month subscription ends, players will be able to continue playing under one of three different subscription plans. The month-to-month subscription plan will cost 12.99€ per month, the three-month plan will cost 11.99€ per month, and the six-month plan will cost 10.99€ per month. All of the announced European prices include VAT."

Ik kon alleen even niet vinden hoe duur het nou is met CC... maar volgens mij was dat ook 10,99... maar dat weet iemand hier vast wel precies.
Je noemt de CC prijzen nu. Ik neem aan dat gamecard en CC even duur zullen zijn.
Oud 29-12-2004, 14:32
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
dynabyte heeft release datum van 14 jan verplaatst naar 28 jan.
vertraging O_o
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 29-12-2004, 15:01
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 29-12-2004 @ 15:21 :
Je noemt de CC prijzen nu. Ik neem aan dat gamecard en CC even duur zullen zijn.
Dat is nog maar net de vraag...
het zou zomaar kunnen dat je als je in een keer 6 maanden koopt je goedkoper uit bent dan met CC betaling...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 29-12-2004, 15:05
Fietspomp_bv
Avatar van Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
Citaat:
Lyx schreef op 29-12-2004 @ 15:32 :
dynabyte heeft release datum van 14 jan verplaatst naar 28 jan.
vertraging O_o
WAH!!! das niet eerlijk NOG langer wachten, waarom is die datum verplaatst???
__________________
Geek inside
Oud 29-12-2004, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Fietspomp_bv schreef op 29-12-2004 @ 16:05 :
WAH!!! das niet eerlijk NOG langer wachten, waarom is die datum verplaatst???
Omdat blizzard uit een stel idioten bestaat voor wie het schijnbaar te moeilijk is om te begrijpen dat 75% van Europa helemaal geen behoefte heeft aan Europese servers omdat ze prima Engels kunnen en dus op de Amerikaanse servers kunnen spelen..
Oud 29-12-2004, 16:42
Verwijderd
Eerder omdat de clowneske fransen en duitsers te beroerd zijn om engels te leren.
Oud 29-12-2004, 17:08
aim
aim is offline
idd
Oud 29-12-2004, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 29-12-2004 @ 17:42 :
Eerder omdat de clowneske fransen en duitsers te beroerd zijn om engels te leren.
En dan vinden ze het raar dat iedereen ze haat.
Oud 29-12-2004, 22:41
Leshy
Avatar van Leshy
Leshy is offline
Citaat:
Lyx schreef op 29-12-2004 @ 15:32 :
dynabyte heeft release datum van 14 jan verplaatst naar 28 jan.
vertraging O_o
Op Play.com staat de release date al weken op 2 Februari, op gamerseurope.com zelfs op 25 Februari.
__________________
Vrees mijn signature en vrees http://www.leshy.net
Oud 29-12-2004, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Leshy schreef op 29-12-2004 @ 23:41 :
Op Play.com staat de release date al weken op 2 Februari, op gamerseurope.com zelfs op 25 Februari.
Nou ja, ik heb geleerd om geduldig te wachten op games.

Kan ik teminste wat meer aandacht aan m'n opleiding geven, wat nodig is.
Oud 29-12-2004, 23:40
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 29-12-2004 @ 23:55 :
Nou ja, ik heb geleerd om geduldig te wachten op games.

Kan ik teminste wat meer aandacht aan m'n opleiding geven, wat nodig is.
Same here, zit midden in afstudeerverslag tijdens de release... :>
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 03-01-2005, 18:33
aim
aim is offline
heeft iemand nog een WoW Open Beta Korean account over? die ie niet gebruikt? zo het op prijs stellen

pm me
Oud 04-01-2005, 00:28
faassie
Avatar van faassie
faassie is offline
mijn zus heeft account, en ik heb het ff een uurtje gespeeld en meteen verslaafd aan geraakt (weeeeeh )
denk alleen dat hij het op mijn comp niet zal draaien en 12 dollar de maand toch wel ietsiej te duur is,
__________________
-==HAIL TO THE THIEF==-
Oud 04-01-2005, 02:39
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Closed Beta is net 5 min geleden gestopt

op naar final beta over paar dagen
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 04-01-2005, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Lyx schreef op 04-01-2005 @ 03:39 :
Closed Beta is net 5 min geleden gestopt

op naar final beta over paar dagen
Dat wordt dus weer dringen voor een plekje als er tenminste plekken vrij worden vergeven. Of mischien moet je wel weer zo'n lame fileplanet account nemen.
Oud 04-01-2005, 11:26
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Lyx schreef op 04-01-2005 @ 03:39 :
Closed Beta is net 5 min geleden gestopt

op naar final beta over paar dagen
Ik heb me gister 2 uur flink zitten vermaken met het heen en weer rushen met PvP tussen tarren mill en Southshore :>

Fijn dat closed beta lekker verder mag op open beta :>
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 04-01-2005, 13:03
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Paperz schreef op 04-01-2005 @ 12:26 :
Ik heb me gister 2 uur flink zitten vermaken met het heen en weer rushen met PvP tussen tarren mill en Southshore :>

Fijn dat closed beta lekker verder mag op open beta :>


altijd leuk daar
ben je horde of alliance?
want die alliance scum hebben ontiegelijk veel guards in vergelijking met tarren mill
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 04-01-2005, 13:59
Troy McClure
Avatar van Troy McClure
Troy McClure is offline
Citaat:
aim schreef op 03-01-2005 @ 19:33 :
heeft iemand nog een WoW Open Beta Korean account over? die ie niet gebruikt? zo het op prijs stellen

pm me
__________________
Hi I'm actor Troy McClure. You might remember me from such nature films as "Earwigs: Ewwww" and "Man vs. Nature: The Road to Victory".
Oud 04-01-2005, 15:09
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Lyx schreef op 04-01-2005 @ 14:03 :


altijd leuk daar
ben je horde of alliance?
want die alliance scum hebben ontiegelijk veel guards in vergelijking met tarren mill
Alliance (dwarf hunter)

Nah valt opzich mee toch?
In tarren mill zie ik altijd ineens hele groepen guards spawnen als er wordt aangevallen :<
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 04-01-2005, 16:54
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Paperz schreef op 04-01-2005 @ 16:09 :
Alliance (dwarf hunter)

Nah valt opzich mee toch?
In tarren mill zie ik altijd ineens hele groepen guards spawnen als er wordt aangevallen :<
jullie southshore guards zijn 100x irritanter
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 04-01-2005, 19:28
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Ow ik hoop btw zoooo dat ze nog even the battlegrounds in de final beta gooien
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 04-01-2005, 19:59
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Paperz schreef op 04-01-2005 @ 20:28 :
Ow ik hoop btw zoooo dat ze nog even the battlegrounds in de final beta gooien
Ik hoop dat ze dan alle lag eruit halen bij grote raids
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 04-01-2005, 20:05
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Lyx schreef op 04-01-2005 @ 20:59 :
Ik hoop dat ze dan alle lag eruit halen bij grote raids
nah dat hoeft pas bij de official release van mij :>
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 05-01-2005, 00:01
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Paperz schreef op 04-01-2005 @ 21:05 :
nah dat hoeft pas bij de official release van mij :>
dan heb je tijdens beta nix aan battlegrounds
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Oud 05-01-2005, 08:31
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Lyx schreef op 05-01-2005 @ 01:01 :
dan heb je tijdens beta nix aan battlegrounds
Dat valt volgens mij wel mee, ik weet niet wat jij allemaal doet maar zoveel last van lag heb ik niet gehad... lik heb 'm denk ik in totaal 3x in de rood gehad en dan speel ik elke dag toch zeker 2 uur, vaak meer...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 05-01-2005, 13:27
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Paperz schreef op 05-01-2005 @ 09:31 :
Dat valt volgens mij wel mee, ik weet niet wat jij allemaal doet maar zoveel last van lag heb ik niet gehad... lik heb 'm denk ik in totaal 3x in de rood gehad en dan speel ik elke dag toch zeker 2 uur, vaak meer...
ik speel wel veel meer dan 2 uur per dag
Heb ook normaal gesproken geen lag.. maar als er 50 man tegeover elkaar staan en allemaal met AoE gooien dan heb jij ook lag (het balkje blijft dan wel groenbij my als je dat bedoelt met 'rood' staan)

Het gaat erom dat de server veel data moet verwerken en atm in CB konden ze grote gevechten niet goed aan
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*

Laatst gewijzigd op 05-01-2005 om 14:47.
Oud 05-01-2005, 16:27
Verwijderd
Bestaat er nog een kans dat ik mee mag doen van Blizzard?
Oud 05-01-2005, 16:51
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Lyx schreef op 05-01-2005 @ 14:27 :
ik speel wel veel meer dan 2 uur per dag
Heb ook normaal gesproken geen lag.. maar als er 50 man tegeover elkaar staan en allemaal met AoE gooien dan heb jij ook lag (het balkje blijft dan wel groenbij my als je dat bedoelt met 'rood' staan)

Het gaat erom dat de server veel data moet verwerken en atm in CB konden ze grote gevechten niet goed aan
ow daar had ik weinig last van, iig met grote gevechten...
hij haperde alleen in IF nogwel eens bij mij... omdat 't dan belachlijk daar soms belachlijk druk is... maar in de 'buitenlucht' en 'small spaces' heb ik er nooit last van gehad... en ja... ik heb redelijk wat grote gevechten mee gemaakt

Besides, er worden toch juist diverse servers getest (voor de localized versions) dus dat zal toch al aardig wat schelen? :>
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 05-01-2005, 16:53
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Kun je trouwens ook varen / zwemmen? en hoe zorgen ze dat je niet te ver gaat?
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Oud 05-01-2005, 18:01
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Koning schreef op 05-01-2005 @ 17:53 :
Kun je trouwens ook varen / zwemmen? en hoe zorgen ze dat je niet te ver gaat?
Je kan zwemmen, daarbij heb je natuurlijk je adem die je in de gaten moet houden (die kan wel beinvloed worden door spells of race e.d.)

Varen, dat kan, maar je vaart niet zelf... eje kan mee varen met boten van continent naar continent...

hoe bedoel je te ver?
qua zwemmen weet ik niet (nooit de behoefte gehad om heel ver te zwemmen) de boot is dus een standaard route...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 05-01-2005, 21:11
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
als je tever bent afgedreven komt er een fatigue balkje
en als dat leeg loopt.. nou dan ga je snel dood

dat fatigue balkje is om te voorkomen dat je tever afdwaalt van de kust
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 67 part 2
Leif
500 29-03-2010 20:26
Games Naar welke game kijk jij uit/welke game wil je nog hebben?
freakinaround
24 20-06-2008 21:50
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35
De Kantine Weerwolfspel #42
Verwijderd
500 01-12-2007 08:56
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 ‎
Verwijderd
492 06-11-2007 19:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03.