Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
wie opent het "lucht-je-hippe-hart-topic" ![]() dan gaan we elkaar allemaal *knuffels* geven, en *sterkte meis* tegen elkaar zeggen. en nog beter, in fototopics zeggen we bij elke foto: "ik post hier bijna nooit, maar ik lees wel veel" ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Scarlett schreef op 10-09-2004 @ 22:20 : Hangt er natuurlijk ook vanaf wat jij onder spammen verstaat. Kijk, zo'n discussie als er nu gaande is, noem ik spammen, 1 of 2 reacties over het één of ander niet. -------------------------------------------------------------------------------- Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() \vakantiespel ruuleeeez ![]() go angel maak me gek |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Henk Mul !
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar dit is volgens mij tegen het gezag ingaand offtopic gezwam dus ff ontopisch: de nieuwe regels zijn niet plezant |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
sorry, het was niet de bedoeling om m te sluiten de reactie van grrr was noet zo serieus (toch?) dus wilde ik m verwijderen hij mag blijven staan van mij, mits er serieus op gereageerd wordt, het is nogal wat ingewikkelder dan het gemiddelde lifestyle topic |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ga toch weg. Eens azijnpisser, altijd azijnpisser. Go, julius, go. Al moet ik zeggen dat ik je al scherper heb geweten. |
![]() |
||
Citaat:
Interpreteer ik je dan goed als ik beweer dat jij zegt dat LS te klein is voor jou en regels? Zo ja: dan zal 1 van de 2 moeten gaan en de regels zijn dat niet, dat kan ik je nu al vertellen. Aan jou de keuze dus.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
je kunt ook met andere maatregelen het forum veranderen hoor. ik zie je alleen maar klagen over het niveau van topics en over de kinderachtigheid van de leden. i.p.v. mensen constant op de vingers te tikken zou je ook zelf een positieve wending kunnen geven door het openen van topics, zelf überhaupt eens iets lifestyle-gerelateerd posten (buiten het 'wat heb je vandaag gedaan-topic ![]() kom op meid, laat je verbeelding eens spreken en gedraag je als een lifestyle forumbazin en niet als een lifestyle forum-hag. ik heb bij jou gewoon zwaar het idee dat lifestyle (en alles er omheen) je geen hol interesseert maar dat je er puur bent om je gezag uit te oefenen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als ze nu stopt wordt ze gespankt door leonoor dus dat kan ook niet
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hét nieuwe evaluatie topic, speciaal voor mijn lieve medelifestylers. terror koekjes | 370 | 05-11-2004 17:07 | |
Lifestyle |
Evaluatietopic Verwijderd | 144 | 15-09-2003 23:06 |