Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2004, 21:15
Glory
Glory is offline
Citaat:
eXo schreef op 16-07-2004 @ 21:47 :
nénénéné
Valse bok die je bent!

Ik heb net vegalasagne gegeten van het nieuwe Italiaanse restaurant en ik heb daar vrienden gemaakt met de obers en toen kreeg ik gratis drinken Daarna heb ik gedouched en nu kijk ik tv en zo ga ik slapen want ik moet morgen werken.

Laatst gewijzigd op 16-07-2004 om 21:19.
Advertentie
Oud 16-07-2004, 21:41
Glory
Glory is offline
Pffff. Ik had net een vaag msn gesprek met een iemand die gewoon tegen me begon te praten zonder me toegevoegd te hebben. Ze hadden mijn msn adres van s.com En toen ik geen foto wilde sturen moest ik maar 'opkankerstralen' Mhahahaahahhahaha Ik mis die snollen nu al Als ze dit lezen dan krijgen ze een kussssjeeee! Mhaahahahahaha!
Oud 16-07-2004, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 16-07-2004 @ 22:15 :
Valse bok die je bent!
sorrie

ik heb de voordeur geschuurd, Vice City uitgespeeld, stukje Edward Scissorhands gezien en that's it
Oud 16-07-2004, 21:50
Glory
Glory is offline
Citaat:
eXo schreef op 16-07-2004 @ 22:47 :
sorrie
Je bent wel mijn lievelingsbok hoor
Oud 16-07-2004, 21:58
frozenfountain
frozenfountain is offline
Vandaag was ik bij m'n opa want hij is 88 geworden. De hele familie was daar en ik heb met m'n ADHD neefje gespeeld. Nu ben ik moe.
Oud 16-07-2004, 22:02
Verwijderd
Vanavond ben ik uit eten geweest met mijn papa en twee zusjes en het was heel lekker en gezellig en we hebben veel gelachen
Oud 16-07-2004, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef op 16-07-2004 @ 20:42 :
Mentu op Faery's account:

Jaja maar chello vond het nodig om mij anaal te pentreren dus hebben ze het inet maar afgesloten in diem.
Ik denk dat het tijd wordt dat we wat flinks bestellen bij Cristine le Duc en Chello dezelfde dienst bewijzen.
Oud 16-07-2004, 22:35
Verwijderd
Vannacht heb ik met een vriend en een vriendin Kill Bill gekeken, teveel gedronken en geblowd en toen ben ik niet lekker geworden en daarna heb ik heel erg over mijn voeten heen gekotst.
Toen ben ik slaap gevallen op de bank en toen was ik weer beter en toen ging ik naar mijn eigen bed om daar verder te slapen.
Daarna wakker geworden, de stofzuiger door het huis heen gegooid, gemsnd, gegeten, Oprah gekeken, visite gehad en gegeten.

En volgens mij was dit het wel
Oud 17-07-2004, 13:27
merels
merels is offline
donderdag ben ik even naar de stad geweest, vrijdagochtend naar utrecht en kleertjes gekocht, toen naar amersfoort meer kleertjes gekocht, toen naar een kroeg in baarn. Nu zonnen en vanavond stad waarsch. Ik heb alleen geen geld meer.
Oud 17-07-2004, 14:02
Verwijderd
nog steeds ziek ,dus lang in bed blijven liggen en toen maar een beetje in de tuin gezeten om toch maar wat van het goede weer mee te krijgen
Oud 17-07-2004, 14:26
GRRR
GRRR is offline
moet je maar niet zoveel zuipen jong

aanwisten:

aanmaning
croissants
postzegels
the prodigy - always outnumbered never outgunned. nieuw album, nog niet in NL
rites of spring - end on end. emo
policy of three - dead dog summer. emo
paar nieuwe films
sjans + tel. nr. hihi
Oud 17-07-2004, 14:33
Haligh
Haligh is offline
Ik ga morgen nuttige dingen doen..
Nu ga ik maar eens bassen...
Oud 17-07-2004, 14:38
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
GRRR schreef op 17-07-2004 @ 15:26 :
moet je maar niet zoveel zuipen jong

aanwisten:

aanmaning
croissants
postzegels
the prodigy - always outnumbered never outgunned. nieuw album, nog niet in NL
rites of spring - end on end. emo
policy of three - dead dog summer. emo
paar nieuwe films
sjans + tel. nr. hihi
oh shit verdwaald hihi
Oud 17-07-2004, 14:55
Verwijderd
Gisteren zag ik opeens op skapeople.nl dat New York Ska Jazz Ensemble die avond in de Tivoli de Helling speelde. Dus meteen naar Utreg vertrokken en vanaf het station met Geertje de bus gepakt. Nadat we de Helling gevonden hadden moest ik mn bier nog ergens gaan verstoppen van een seknoeietie aap Toen naar binnen gegaan waar the Braces al speelde. Een d0pe duits skabandje die over het algemeen te traag speelde maar de laatste paar nummers heb ik alsnog relaxed kunnen skanken Toen ff wachten tot NYSJE begonnen. Ze speelden enorm strak en erg veel chille uptempo nummers en ik heb dus uiteraard keihard geskankd Ze speelde twee erg vette covers ook nog, Obla Di van the Beatles en Skaloween van the Skatalites
Toen ze tegen het einde van hun set ff van het podium liepen bleef hun drummer zitten die vervolgens de VETSTE drumsolo die ik ooit gehoord heb eruit ramde. Serieus hij heeft minuten lang gesolood Ik stond met mijn onderkaak op mijn kniëen.
Helaas kreeg Geertje last van haar buik dus zijn we iets voor het einde weggegaan. Bij Geertje thuis aangekomen hebben we Harry Potter gekeken, vage film maar wel vermakelijk met wat bier erbij Toen waren we vet moe dus zijn we gaan maffen. Ik alleen eerder dan geertje waarna zij een mooi monoloog tegen een slapende leproos gehouden heeft ghehe. Vanmorgen werd ik vroeg wakker en wwas ik enorm brak. Het was ook nog eens friggin heet op haar zoolderkamertje dus dat droeg niet bij aan een snelle ontbrakking. Toen ging Geertje ff eten halen en ben ik gaan douchen. Na het ontbijt vertrokken we naar het station omdat Geertje met haar familie haar Finse neefje om moest gaan halen. In de trein uit Michael Moores Stupid White Men zitten lezen. En nu ben ik thuis en heb ik net ff met Michiel een jointje in de Hout gerookt en luister ik allemaal leuke net gedownloade ska liedjes
Oud 17-07-2004, 15:03
Hagel
Hagel is offline
vanochtend te vroeg mijn bed uitgegaan, naar utrecht gegaan met de trein. Sollicitatiegesprek bij de rode winkel voor een nieuw filiaal in wageningen gehad, waarschijnlijk wel aangenomen voor weekendwerk. daarna geshopt en mensen gekeken, naar huis gegaan en naar mijn mama gefietst. Hoi gezegd en naar de stad in wageningen gegaan, mijn oude collegatjes van de hema begroet en 10x gehoord "Wat ben je veel afgevallen!" en "wat zie je er moe uit" goh. Over de markt gestrompeld en een vriendinnetje op een terassje tegengekomen even erbij gaan zitten en daarna wat boodschapjes gehaald (wcpapier) en toen naar huis gefietst en nu zit ik hier en zo ga ik naar mijn zus en bbq'en en daarna ga ik een film kijken en weer een terassje pakken als het weer nog goed is.
Oud 17-07-2004, 16:51
guess what
guess what is offline
Ik heb uitgeslapen, een heel klein beetje opgeruimd, in de zon gezeten, naar binnen gevlucht voor de regen, lasagne gemaakt en nu lak ik mn teennagels
Oud 17-07-2004, 17:08
Fog
Fog is offline
vanacht voor de gein in zutphen uit geweest met 2 vriendinnen uit a'dam + vriendje, het was heel erg grappig. ruzie trappen, foute evisu jongens pimpen, jiggen op sean paul etc. na het uitgaan vriendin die bij dr ouders hier sliep naar huis gebracht, toen met zn 3en nog even getjild bij mij thuis op de bank. in vriendjes armen in slaap gevallen. vanochtend ontbijt gehad van hem. met zn 3en in de zon in de tuin getjild. toen vriendje + vriendin naar het station gebracht. boodschappen gedaan en toen thuis pizza gegeten, getekend en nu ga ik wat schrijven en dan slapen want ik ben brak.
Oud 17-07-2004, 17:23
Snuitermans
Snuitermans is offline
Uitslapen, riant ontbeten, huis schoonmaken, boodschappen doen, pesto stokbrood en wijn tot me nemen in de tuin onder het genot van de Gipsy Kings, zo mijn mousaka eten, daarna feestje en niet de stad in.
Oud 17-07-2004, 18:51
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik ben vandaag naar een klein parkje geweest om te picknicken en te zonnen met vriendinnen. Mijn vader wilde me niet brengen dus moest ik met de fiets
En toen ik terug fietste ging het heel hard waaien en regenen en onweren. En ik ben helemaal nat, want ik had een linnen broek aan en een strapless dun topje. En dit is de laatste keer dat ik fiets
Oud 17-07-2004, 19:32
Marshall
Marshall is offline
ik heb veeeel te hard gewerkt vandaag en ga zou douchen zodat ik klaar ben om naar de now&wow te gaan...

kan alleen maar als mn vriendje zn scharrel dumpt zodat ik meekan rijden maar goed, ik heb hoop
Oud 17-07-2004, 19:33
Isha
Isha is offline
Vandaag heb ik niks nuttigs gedaan.

Oud 17-07-2004, 19:36
Hagel
Hagel is offline
ik zit al sinds 7 uur als een of andere psychopaat te janken
guess what
guess what is offline
Citaat:
Hagel schreef op 17-07-2004 @ 20:36 :
ik zit al sinds 7 uur als een of andere psychopaat te janken
waarom?
vixen
vixen is offline
opgestaan, eten gehaald, bot gedaan, ruzie gemaakt, neefje opgehaald, hond uitgelaten, gelachen, rot gevoeld.

Oud 17-07-2004, 19:38
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
vixen schreef op 17-07-2004 @ 20:36 :
opgestaan, eten gehaald, bot gedaan, ruzie gemaakt, neefje opgehaald, hond uitgelaten, gelachen, rot gevoeld.

Oud 17-07-2004, 20:33
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
guess what schreef op 17-07-2004 @ 20:36 :
waarom?
Omdat hij definitief bij me weg is en ik er van overtuigt was dat we super bij elkaar pasten
Oud 17-07-2004, 21:01
Hagel
Hagel is offline
Haha ik ben wel pathetic bezig zeg, in elk topic wat ik lees doe ik zielig ophouden nu maar
Oud 17-07-2004, 21:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn mutti is jarig, dus die heb ik vrolijk gefeliciteerd. Allemaal visite langsgeweest, maar die heb ik genegeerd omdat ik probeerde een mailtje te typen naar een lieve d00d. Heb ik uren over gedaan want iedereen probeerde steeds mee te lezen
Na de mail wat TV gekeken, muziek geluisterd etc. mutti haalde eten bij de chinees, ik heb me volgepropt en voelde me misselijk.
En toen was daar m'n oom met m'n nichtje, en toen heb ik achter haar bijna 2-jarige kontje aangerend en haar kwijl opgeruimd en heb ik haar ondersteboven gehangen, want dat vind ze leuk.
Familie de deur uitgewerk en toen gechat met de hele lieve d00d, die zei dat ie met me wou trouwen, maar hij woont helaas aan de andere kant van de noordzee.
Ik ga emigreren...
Oud 17-07-2004, 21:26
Marshall
Marshall is offline
ik heb mn taxi-beeb naar de n&w geregeld... woehoe

en nu ga ik mn my little homey shirtje aantrekken en dansen tot ik een ons weeg,
Oud 17-07-2004, 21:28
Verwijderd
Nou ik heb heel het huis schoongemaakt omdat mijn ouders vannacht volgens mij thuiskomen.
Ik heb geouwehoerd en koffie gedronken met mijn oma.
Daarna nog aan de telefoon gehangen en gemsnd en boodschappen gedaan.
En de E! True Hollywood Story gekeken van Cher en Drew Barrymore.
Oud 17-07-2004, 21:50
11568
11568 is offline
Ik heb afgewassen
Oud 17-07-2004, 22:11
CryperA
CryperA is offline
me eigen kapot gewerkt.
Uit eten geweest.
Vanaf nu mijn lippiercing werkelijk verwijderd.
Oud 18-07-2004, 03:48
Verwijderd
halfuur door ded stortregen fegietst
dan naar de videotheeeeek filmpjes halen
eenmaal bij dinnie thuis teveel ranzig witbier en teveel ranzige wijn en geennn martini gedronken
mm johny english voor de helft gezien maar die was kankah
jackie brown was tof want ik ben verliefd op tarantino
requiem for a dream gekeken en die snertfilmm wil ik nooit meer zien want hij is te goed en je gaat je schuuuuuuuldig voelen als je die niet nuchter kijkt en-en dat oude vrouwtje is way to zielig :/

en die twee addicts zijn te walgelijk verliefd in 't begin, ik wil helemaal geen verliefde lui zien als ik zelf geen jochje heb, bah

toen wilde iedereen opeens gaan slapen/weg maar ik had geen zin in slaap en mocht van m'n ouders niet terugkomen voor 5 uur 's ochtends want dat zou te gevaarlijk zijn pffff ik kan iedereen toch wel aan

maar goed

op de fiets gestapt en richting uithoorn gaan rijden, meezingsed met Frank Zappa <333 hiii
halverwege tussen Uithoorn en Amstelveen mijn fiets ergens in de bosjes gelegd en zelf ook in de bosjes gaan zitten ennnn toen ging ik frank zappa luisteren en meezingen/praten en manisch lachen als ik het helemaal goed meepraatte want frankzapje is een toffe kerel

toen waren opeens de batttarijen op van mijn mp3-speler en dus ging ik maar verder fietsen

maar het was pas 4 uur dus ging ik door Uithoorn heen crossen op mijn uberfiets

een snor getekend op een bordje waar een dom huis op stond hehe
nu is het een snorhuis hehe

een briljant plan bedacht met betrekking tot reclameborden langs de weg, binnenkotr heb ik toch te veel geld en dsan wil ik een week ofzo mijn hoofd op zo'n reclamebord en "MASHA IS MEER METAL DAN JIJ" er op

naar het busstation, heel hard rondjes rijden en doen alsof ik een bus was

en-en-ennnn in een van de huizen om het busstation brandde licht en er liep een ker0l rond zonder shirt ofzo
dus ging ik rondjes rijden voor dat raam want ik wilde zijn piem0l zien en 'm uitlachen
maar hij had uiteindelijk toch wel een broek aan
wel een lelijke broek dus ik heb 'm alsnog uitgelachen

dan ergens gaan zitten en roken en nadenken over woordsamenstellingen
wahant
bij 't woord 'schoorsteen' is dat heel dom
mm ja

en nou ben ik alsnog thuis en tis pas kwart voor vijf maar mijn ouders moeten gewoon niet zeuren en hun muil houden. anders bijt ik ze

gha en mijn kat is lieeeef dus ik aai 'r

da's ook nuttig

en ghe tot zo ver mijn dag (h)

oghja ik ben ook bang geworden van een waterpomp ofzo
hij pompte water en maakte daar enge hijggeluiden bij, en ik zag niet dat het een pomp was eerst
maar later wel dus heb ik mijn tong er naar uitgestoken hij moet zich niet aanstellen

stomme kleine meisjes bangmaker

vast neergezet door een meisjeshater

pf
Oud 18-07-2004, 03:59
Verwijderd
het nuttigste dat ik vandaag gedaan heb is naar de klote gaan en ehm... heen zijn

dus iedereen die dit leest heeft een productiever leven dan ik... shite

of niet?
Oud 18-07-2004, 09:17
Glory
Glory is offline
Ik heb gisteren een afgrijselijke film gezien. How to deal ofzo met Mandy Moore . Het verhaal was zo clichematig dat ik er geestelijk niet meer overheen kom. Mandy Moore

Laatst gewijzigd op 18-07-2004 om 09:20.
Oud 18-07-2004, 13:42
guess what
guess what is offline
Citaat:
Hagel schreef op 17-07-2004 @ 21:33 :
Omdat hij definitief bij me weg is en ik er van overtuigt was dat we super bij elkaar pasten
ja nou toch maar sterkte ookal wil je niet meer zielig doen
Oud 18-07-2004, 13:48
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 18-07-2004 @ 04:59 :
het nuttigste dat ik vandaag gedaan heb is naar de klote gaan en ehm... heen zijn

of niet?
Op dit moment?
nee
Oud 18-07-2004, 15:04
Verwijderd
hoi
ik heb gisteren gecrosst naar huis van vakantie als een echte wegpiraat met 160 km per uur, wat nou no girls in the car?
bij maastricht was ik toch wel moe omdat we pas om 5 uur smiddags waren vertrokken en ik had honger omdat ik 4 macdonaldsen voorbij was gecrosst in mijn haast waardoor iedereen me haatte.
om 1 over 1 kwamen bij de mac in maatricht die toen net 1 minuut dicht was toen was ik boos en zijn we maar in maastricht gaan overnachten omdat ik geen zin had nog verder te rijden.
daar kwamen we aan bij het nieuwe huis van de ouders van mn beste chickfriend wat maar liefst 6 verdiepingen telde en een soort efteling tuin had, cool dus.
vanmiddag zijn we verder terug gereden en nu ben ik thuis.
doei
Oud 18-07-2004, 15:08
Glory
Glory is offline
Citaat:
Noé schreef op 18-07-2004 @ 16:04 :
een echte wegpiraat met 160 km per uur
<3 speedbeeb <3
Oud 18-07-2004, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 18-07-2004 @ 04:59 :

of niet?
wow ik was echt wasted gisteren, ik kan me dit echt niet meer herineren

nu brakheid met broodjes gezond en south park kijken
Oud 18-07-2004, 15:11
Glory
Glory is offline
Ik heb zooi geshopt met de creditcard van min bf en nu probeer ik mijn kamer op te ruimen en alvast wat spullen in dozen te stoppen voor mijn verhuizing over 3 weken, want ik moet eerst nog 2 weken roadtrippen <333
Oud 18-07-2004, 15:14
vixen
vixen is offline
Ik ben opgestaan heb gegeten heb mn neefje verveeld en nu gaan we films huren en vanavond naar de stad en dan films kijken
Oud 18-07-2004, 15:17
cha0s
cha0s is offline
wakker geworden en tot de ontdekking gekomen dat ik met m'n jas aan zelfs nog op de bank lag, met 'n halve joint nog in m'n bek. Gaan douchen en ontbijt gemaakt, die halve joint maar aangestoken en een beetje de boel gaan opruimen. Verder broodje ei met ui gefixt alsmede nog 'n joint. Nu i-net & msn e.d.
Oud 18-07-2004, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 18-07-2004 @ 16:11 :
Ik heb zooi geshopt met de creditcard van min bf

omg hoertje
Oud 18-07-2004, 15:37
Glory
Glory is offline
Citaat:
Noé schreef op 18-07-2004 @ 16:32 :
omg hoertje
Ik ben heel independent heurrr
But why spend mine, when I can spend yours
Oud 18-07-2004, 15:37
Verwijderd
ik heb een katje voor m'n huisgenoot gehaald want die was gisteren jarig en hij is ZO SCHATTIG. ennn ik heb m'n vriend gebeld die ik ineens bijna niet meer zie om te vragen of hij tijd voor me had maar natuurlijk was dat niet zo, dus heb ik mezelf voor de zoveelste keer voorgenomen dat ik hem niet meer ga bellen om eens te kijken hoe lang het duurt voor hij mij belt.
Oud 18-07-2004, 15:40
Glory
Glory is offline
Tijdens een poging om vliegen te verjagen ben ik gestruikeld en tegen mijn bureau aangevallen en nu doet mijn hoofd pijn

Laatst gewijzigd op 18-07-2004 om 15:42.
Oud 18-07-2004, 16:10
Luna
Luna is offline
Citaat:
loos schreef op 18-07-2004 @ 16:37 :
dus heb ik mezelf voor de zoveelste keer voorgenomen dat ik hem niet meer ga bellen om eens te kijken hoe lang het duurt voor hij mij belt.
omg, zo herkenbaar

ontopic: vannacht melkweg, 5 days off
daarna tot half7 rondgehangen bij een jongen (een leuke!)thuis met nog een gast. Ik bleef maar lullen over niets en had steeds hoestaanvallen. Toen gingen ze treinkaartjes kopen naar Parijs en heb ik maar even mn bed opgezocht.
1uur wakker, opgestaan&gedousched.
kamer opgeruimd (enigsinds)
straks naar een vriend om film te kijken.
wat een hoogst interessante lifestyle
Oud 18-07-2004, 16:30
Verwijderd
opgestaan,geconstateerd dat ik niet ziek meer ben,met een maat afgesproken toch maar op vakatie gegaan,vakantie naar spanje geboekt (hoe cultureel verantwoord ).
toen gefitnesst en nu moe aan het zijn.dadelijk werken
Oud 18-07-2004, 16:32
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
uitgeslapen. dat was ook wel nodig.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten