Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom ga je nie naar lowlands viktor/victor?
||
Citaat:
Vanwege het minteken wat er voor staat - hertentamens.. En ja, ik blijf een vrome rukker, dus ik moet daar wel naar toe. Henk Mul !
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- ik voel me debiel in het shirtje dat ik nu aan heb - ik moet m'n haar nog doen etc + geld verdienen - werken + fatman scoooop door de bocht + bobb is terug van vakantie - bobb is terug van vakantie - mn hondje is ziek + maar wordt ook wel weer beter ws + bijna weekend - over een week naar school ++++++ GOSSIP GIRL KOMT IN DE BIOSSSSS yeah met lindsay lohan, ik ben verliefd op dat boek!! <3 - - - het boek is altijd beter dan de film
||
Verwijderd
|
Citaat:
+ Mha, mijn leuke joch op MSN. + De vriendin van dat leuke joch is binnenkort op vakantie, dus dan kan ik cyberseksen met 'm en dan wil 'ie haar niet meer. Ook al wil 'ie dat eigenlijk sowieso niet. Maar toch. + Biertjes. + De ouders zitten in de file. In plaats van de 700 km die ze zouden moeten rijden vandaag, hebben ze maar 200 gereden. Ze komen dus later thuis ![]() - Thuiskomen doen ze uiteindelijk wel. + Ik heb het huis helemaal opgeruimd en nou ben ik trots op mezelf. - Over een week een herexamen Frans. ![]() + Over anderhalve week weer school. ![]() + Mijn gristen komt donderdag terug van vakantie. + Leuke kaartjes van leuke 'dinnies. - Ik heb net gehoord dat een patronenriem geldt als verboden wapenbezit. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
#mtvstyle > this myth is true!! ![]()
||
Citaat:
Maargoed ik loop er dan ook niet mee over straat, ook een beetje overdreven.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het kleine vraagjes over geloven topic T_ID | 501 | 29-06-2006 23:21 | |
De Kantine |
Het Grote "KLAAGPAAL" Topic Maradinus | 137 | 10-12-2003 20:01 | |
Games |
Het grote "Bloodrayne" Topic Phreak | 34 | 15-02-2003 09:53 |