Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Had vandaag een digitale camera van een vriend geleent om foto's te maken voor een CKV opdracht... Kutcamera deed het voor geen meter
![]() KUT camera ![]() Tja het was voor CKV he.. Ik moest de student uithangen.. ja.. VVD das van mn pa ![]() ![]() yay deze is gelukt.. dit zie ik als ik naar beneden kijk.. JA ik hou van hamka's, en ja ik heb vanmiddag tosti's gegeten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-05-2002 om 18:58. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hmm, zonde dat je geen ironie begrijpt En, moest je daar nou echt 3 keer over doen... Laatst gewijzigd op 24-05-2002 om 19:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mm zonde dat je probeert grappig over te komen voor andere forummers met een gejatte grap, en sarcastisch is het zeker ja, zo fijn lijkt het me niet jou te zijn ![]() En ja, het is erg lastig zo'n link met naam neer te zetten voor een ( Y |3 3 R |\| () () |3 als ik |
![]() |
|
hm dan ga ik ook maar ez wat posten
![]() was ik aan het optreduh ![]() ik met dreads...maar dan in beweging ![]() mja ikke gewoon in normale toestand voor zover je dat kunt zeggeh ik nog keer met dreads da was ut....
||
Verwijderd
|
Citaat:
mocht ik nadat ik mijn tongpiercing heb geschoten nog in leven gelaten worden door ouders dan wil ik oooowk een spermacelpierc.. ik vind hem echt superkoel ![]() [ontopik] faery/roel moet degene met het fotorolletje even een schop geven zodat die opschiet met ontwikkelen.. ik wil mijn masj-en-roel-stoned-op-dam foto zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |