Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2004, 21:19
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Als Ronald volgende keer geen immuniteit verdient, is hij de volgende die 'eraan gaat'.

Citaat:
LittleStar3 schreef op 07-11-2004 @ 22:03 :
Moet wel bekennen dat ik Klaar deze aflevering weer een stuk leuker vond.
Als je het goed bekijkt, moet je zeggen dat Klaar de ENIGE persoon is die het spel op een 'eerlijke' manier speelt. Ze gaat haar eigen gang en speelt het zoals zij dat wil. Dat vind ik wel bewonderenswaardig...

Maar toch; toch blijf ik hopen dat Matthias wint!
Oud 07-11-2004, 21:25
Flowtje
Flowtje is offline
Ik heb me al die afleveringen hiervoor echt geërgerd aan Klaar, maar na deze aflevering vind ik haar echt stoer! Ik zou het nu zelfs niet erg vinden als zij zou gaan winnen.
Oud 07-11-2004, 21:27
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 07-11-2004 @ 21:42 :
en weg verbond van de afvallers, nu word het weer leuk. Klaar mag ronald niet en vise versa. "Originals" mogen Ronald niet.
Je kan wel merken dat de makers van ER een duidelijk vinger in de pap hebben over het verloop, de extra stem maakte het weer heel anders en zo voorkwamen ze in zekere zin dat de afvallers zo de finale in zouden fietsen
Dat niet alleen, maar ook de manier waarop het werd gedaan:
Als eerste die proef gebaseerd op kennis over de anderen (dat 'vijftal' van hechte kampgenoten gaat zoiets natuurlijk geheid winnen). En dan die vragen. Zo was er een vraag over de slaapproef wie er als tweede of derde eruit ging. Alleen de afvallers waren nooit bij die proef geweest, dus hoe konden ze dat nou weten? En zo waren er wat meer oneerlijke vragen. Maar goed..
Oud 07-11-2004, 22:01
Balance
Balance is offline
Man, ik erger me echt kapot aan Matthias en Marjolein.

Zij roepen heel de tijd dat ze geen plannetjes zullen smeden, dat ze eerlijk stemmen en dat anderen over hen roddelen. En de mensen die zich het meest schuldig maken aan het maken van plannetjes en roddelen dan zijn zíj het wel. Bah wat achterbaks!
Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je het spel strategisch speelt en niet eerlijk.
Oud 07-11-2004, 22:31
Dmnq
Dmnq is offline
Waarom zijn sommige mensen blij met het vertrek van Mick? Jammer dat ie eruit is. Echt een kutaflevering!

Hij moet maar terug komen met de All Stars expeditie.

Nu vind ik da Frank of Klaar moet winnen. De rest vind ik maar weinig bijzonder.
Oud 07-11-2004, 23:41
Roxy
Roxy is offline
Ik vond klaar echt gaaf. ben blij dat mick en volgende week ronald eruit is, dan zijn er eigenlijk alleen nog leuke mensen over hoewel ik matthias wel een beetje berekenend vind vanaf het begin al.
Oud 08-11-2004, 09:27
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 07-11-2004 @ 22:27 :
Dat niet alleen, maar ook de manier waarop het werd gedaan:
Als eerste die proef gebaseerd op kennis over de anderen (dat 'vijftal' van hechte kampgenoten gaat zoiets natuurlijk geheid winnen). En dan die vragen. Zo was er een vraag over de slaapproef wie er als tweede of derde eruit ging. Alleen de afvallers waren nooit bij die proef geweest, dus hoe konden ze dat nou weten? En zo waren er wat meer oneerlijke vragen. Maar goed..
Ik vond vooral de vragen oneerlijk die over een van die mensen daar gingen. Dus dat diegene dan Ikke kon antwoorden. Duh.. tuurlijk heb je het dan goed.
Maar ben wel heel blij dat het nu heel anders zit dan eerst. Toen hadden de afvallers alle macht.. nu de originals. Maar daar zal weer wel wat aan gedaan worden. En Mick eruit: Nu alleen nog Ronald.
Oud 08-11-2004, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Beftekkel schreef op 07-11-2004 @ 23:31 :
Waarom zijn sommige mensen blij met het vertrek van Mick? Jammer dat ie eruit is. Echt een kutaflevering!

Ik heb me echt dood zitten ergeren gisteren.

Van mij mag shandinella nu wel winnen
Oud 08-11-2004, 12:51
Severus
Severus is offline
Kut dat Mick eruit is, maar Shandinella mag van mij nu wel winnen. De rest verdient het niet.

Volgens mij gaat Frank of Ronald de volgende aflevering eruit.
Oud 08-11-2004, 13:50
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Severus schreef op 08-11-2004 @ 13:51 :
Kut dat Mick eruit is, maar Shandinella mag van mij nu wel winnen. De rest verdient het niet.

Volgens mij gaat Frank of Ronald de volgende aflevering eruit.
hmm daar heb ik ook nog een theorie over:

als je naar the day after heb gekeken kan je dat best concluderen, Frank was er immers ook.
De regie weet al wie er uit zijn, en in welke volgorde The Day After worden uitgezonden. Als er 2 mensen tegelijk uitgaan hebben ze een probleem, vandaar dat frank er nu bijzat en volgende week een andere afvaller
Oud 08-11-2004, 14:10
Balance
Balance is offline
Citaat:
Shadina schreef op 08-11-2004 @ 10:27 :
Ik vond vooral de vragen oneerlijk die over een van die mensen daar gingen. Dus dat diegene dan Ikke kon antwoorden. Duh.. tuurlijk heb je het dan goed.
ja of vragen die je simpelweg niet kan weten omdat je toen al in de mangrove zat. Dan hadden ze andersom ook vragen over de mangrove moeten stellen.

En ik ben voor Shandinella nu. Alleen Shandinella en Frank verdienen wat mij betreft nog een beetje respect.

Hoe wordt nou trouwens de winnaar bepaald? Want ik heb iemand een keer zien zeggen dat mensen thuis dat bepalen, maar iemand anders zei weer dat de oude kampbewoners dat bepalen.
Oud 08-11-2004, 14:14
Verwijderd
Ik ben gestopt met kijken. Ik vergat het een paar keer, en meestal doe ik wat anders op zondag om die tijd..
Toch jammer, als ik zo weer eens in dit topic kijk..
Oud 08-11-2004, 15:06
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 08-11-2004 @ 14:50 :
hmm daar heb ik ook nog een theorie over:

als je naar the day after heb gekeken kan je dat best concluderen, Frank was er immers ook.
De regie weet al wie er uit zijn, en in welke volgorde The Day After worden uitgezonden. Als er 2 mensen tegelijk uitgaan hebben ze een probleem, vandaar dat frank er nu bijzat en volgende week een andere afvaller
Ja maar Klaar zat de vorige keer toch ook in The Day After? Terwijl ze nog steeds in de expeditie zit..
Oud 08-11-2004, 15:39
mysecret
mysecret is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-11-2004 @ 15:10 :
ja of vragen die je simpelweg niet kan weten omdat je toen al in de mangrove zat. Dan hadden ze andersom ook vragen over de mangrove moeten stellen.
nee dat slaat nergens op.. klaar zat als lanst in de mangrove en die wist ook heel veel. die mangrove mensen mogen allang blij zijn dat ze een 2e kans kregen. ik vind niet dat je daar dan rekening mee moet houden.
frank
Oud 08-11-2004, 15:42
Balance
Balance is offline
Citaat:
mysecret schreef op 08-11-2004 @ 16:39 :
nee dat slaat nergens op.. klaar zat als lanst in de mangrove en die wist ook heel veel. die mangrove mensen mogen allang blij zijn dat ze een 2e kans kregen. ik vind niet dat je daar dan rekening mee moet houden.
frank
Klaar wist heel veel vragen die ze gewoon kon weten, maar bij dingen die gebeurd waren zonder dat ze erbij was (omdat ze al in de mangrove zat) wist ze niks. Daar is ze toen ook op af gegaan! (de slaapproef bijvoorbeeld).

Blijkbaar vinden de makers van ER dat je dan door middel van communiceren met elkaar toch die vragen had kunnen weten. Als dat zo is, dan hadden Marjolein enzo ook dingen uit de mangrove kunnen weten dmv communiceren met elkaar.
Oud 08-11-2004, 15:43
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
.Pure schreef op 08-11-2004 @ 16:06 :
Ja maar Klaar zat de vorige keer toch ook in The Day After? Terwijl ze nog steeds in de expeditie zit..
daar ging mijn theorie
ik heb het helaas vorige week gemist
Oud 08-11-2004, 16:05
mysecret
mysecret is offline
Citaat:
Balance schreef op 08-11-2004 @ 16:42 :
(de slaapproef bijvoorbeeld).

Blijkbaar vinden de makers van ER dat je dan door middel van communiceren met elkaar toch die vragen had kunnen weten. Als dat zo is, dan hadden Marjolein enzo ook dingen uit de mangrove kunnen weten dmv communiceren met elkaar.
het gaat erom wat er op het 'hoofdeiland' gebeurd. niet op een bijeland waar de helft niet geweest is.. als je bent afgevallen moet je er gewoon voor zorgen dat je op de hoogte wordt gehouden
Oud 08-11-2004, 16:23
Verwijderd
En daarnaast, de afvallers zijn toch niet voor niets weggestemd? waarom zouden ze dan nu in een keer evenveel recht/kans mogen hebben.. Ze mogen het best wat moeilijker hebben
Oud 08-11-2004, 16:30
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Mick eruit .. hij moest winnen *is boos *.
Oud 08-11-2004, 16:31
Balance
Balance is offline
Citaat:
mysecret schreef op 08-11-2004 @ 17:05 :
het gaat erom wat er op het 'hoofdeiland' gebeurd. niet op een bijeland waar de helft niet geweest is.. als je bent afgevallen moet je er gewoon voor zorgen dat je op de hoogte wordt gehouden
mjah, dat vind ik dus niet. Als je er voor kiest om mensen die af zijn gevallen nog een kans te geven, dan moet hun kans wel even groot zijn als die van de anderen. Anders heeft heel die kans ook geen zin meer natuurlijk.
Oud 08-11-2004, 17:06
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 08-11-2004 @ 16:43 :
daar ging mijn theorie
ik heb het helaas vorige week gemist
Oud 09-11-2004, 10:15
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Ave9 schreef op 08-11-2004 @ 17:23 :
En daarnaast, de afvallers zijn toch niet voor niets weggestemd? waarom zouden ze dan nu in een keer evenveel recht/kans mogen hebben.. Ze mogen het best wat moeilijker hebben
Nou ik denk wel dat je kunt zeggen dat klaar de moeilijkste expeditie heeft gehad van iedereen. Zij heeft zo lang in de mangrove gezeten en had het daar zo beroerd. Volgens mij is dat niet vergelijkbaar met de twee andere kampen. Wow ik begin steeds meer pro klaar te worden merk ik Vond het ook zo cool van dr dat ze gewoon dr eigen ding deed ookal maakte ze daar een vriend van dr pissed.
Oud 09-11-2004, 13:19
Dmnq
Dmnq is offline
Klaar is cool en moet winnen!
Oud 09-11-2004, 13:37
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Beftekkel schreef op 09-11-2004 @ 14:19 :
Klaar is cool en moet winnen!
Klaar winnaar!
Oud 09-11-2004, 14:54
niña
niña is offline
hm.. ik gun het Shandinella meer. Maar gelukkig is Mick er vandoor
Oud 09-11-2004, 17:21
Sjoerd
Sjoerd is offline
echt een spannende aflevering zondag!
Mick vond ik wle best dat hij eruit ging.
Ik ha dook niet verwacht dat shandinella en Klaar ineens niet meer mee zouden doen aan het verstekelingencomplot. Wel gehoopt.
ik vind klaar, Shandinella, matthias en Frank wel heel .
Ik kan niet kiezen. Ronald is stom
Oud 09-11-2004, 19:49
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Shandinella moet nu echt de winnaar worden, ze is echt een superwoman !!
Oud 09-11-2004, 20:55
Verwijderd
Omg, Ernestine in de All Stars Expeditie
Die muts kan echt niks hebben!
Gerrit uit 2001 had erin gemoeten <3
Maarja, die kennen die sms'ers nauwelijks..
Kut dus ook dat er zoveel van vorig jaar in zitten (en nog niet 1 uit het eerste jaar)
Oud 09-11-2004, 21:19
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Jammer dat Mick eruit is. Wat een held was dat Dat moment toen ie "zo is het genoeg" tegen Klaar zei
Oud 09-11-2004, 23:26
Dmnq
Dmnq is offline
Ernestine in de All Stars.

Die domme doos wil eerst eruit en nu weer erin. Ze heeft al een tweede kans gehad. Weg ermee.
Oud 10-11-2004, 09:57
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Beftekkel schreef op 10-11-2004 @ 00:26 :
Ernestine in de All Stars.

Die domme doos wil eerst eruit en nu weer erin. Ze heeft al een tweede kans gehad. Weg ermee.
Inderdaad. Weg met Ernestine!
Robin gaat de All Stars toch winnen!
Oud 10-11-2004, 10:12
Apomes
Apomes is offline
ik wil wel dat Klaar wint
Oud 11-11-2004, 20:30
Lunae
Lunae is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 07-11-2004 @ 22:25 :
Ik heb me al die afleveringen hiervoor echt geërgerd aan Klaar, maar na deze aflevering vind ik haar echt stoer! Ik zou het nu zelfs niet erg vinden als zij zou gaan winnen.
Oud 11-11-2004, 22:16
Hyphen
Hyphen is offline
Gaan jullie volgend jaar ook kijken naar de Allstars aflevering? Lijkt me eigenlijk wel koel.. Robin <3
Oud 12-11-2004, 09:25
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 11-11-2004 @ 23:16 :
Gaan jullie volgend jaar ook kijken naar de Allstars aflevering? Lijkt me eigenlijk wel koel.. Robin <3
Is helaas pas in 2006.... maar ik ga zeker kijken!!!!
Oud 12-11-2004, 13:35
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 12-11-2004 @ 10:25 :
Is helaas pas in 2006.... maar ik ga zeker kijken!!!!
Dan pas? Wat gaan ze dan in 2005 doen? Als het toch pas in 2006 komt, waarom laten ze ons dan nu al stemmen?
Oud 12-11-2004, 13:37
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Shadina schreef op 12-11-2004 @ 14:35 :
Dan pas? Wat gaan ze dan in 2005 doen? Als het toch pas in 2006 komt, waarom laten ze ons dan nu al stemmen?
Ik denk dat dan weer Peking Express komt o.i.d. en dus in 2005 geen expeditie robinson is...
Oud 12-11-2004, 13:40
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 12-11-2004 @ 14:37 :
Ik denk dat dan weer Peking Express komt o.i.d. en dus in 2005 geen expeditie robinson is...
Maar Peking Express komt toch in het voorjaar en Expeditie Robinson altijd in het najaar? Dit jaar hebben ze ze toch ook gewoon allebei uitgezonden.
Oud 12-11-2004, 13:42
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Shadina schreef op 12-11-2004 @ 14:40 :
Maar Peking Express komt toch in het voorjaar en Expeditie Robinson altijd in het najaar? Dit jaar hebben ze ze toch ook gewoon allebei uitgezonden.
Oja, dat is waar... nouja, ik weet het ook niet
Oud 14-11-2004, 18:15
Fleurop
Fleurop is offline
vanavond weer

Ik vind Klaar eigenlijk steeds leuker worden. Van mij mag ze een heel eind komen
Oud 14-11-2004, 18:26
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 12-11-2004 @ 14:42 :
Oja, dat is waar... nouja, ik weet het ook niet
Peking express komt er het voorjaar weer op. Er waren laatst al voorstukjes
Oud 14-11-2004, 18:27
Balance
Balance is offline
Wat is peking express?
Oud 14-11-2004, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 14-11-2004 @ 19:27 :
Wat is peking express?
ook een programma van net 5.. gaan ze liften door rusland, mongolie en china. Ze volgend de transsiberielijn geloof ik. Onderweg doen ze spelletjes en vallen er steeds tweetallen af. Erg leuk programma!
Oud 14-11-2004, 18:45
ook hallo
ook hallo is offline
'k vind het wel erg op Expeditie Robinson lijken...
Zelfde presentatoren, zelfde soort proeven + prijzen

maarja dat betekent niet dat het niet leuk is
Oud 14-11-2004, 18:59
PV
PV is offline
Citaat:
basketbalster schreef op 14-11-2004 @ 19:45 :
'k vind het wel erg op Expeditie Robinson lijken...
Zelfde presentatoren, zelfde soort proeven + prijzen

maarja dat betekent niet dat het niet leuk is
Ik vind dat er toch wel een groot verschil in zit.. bij E.R. zit je helemaal afgesloten als groep, bij P.E. ben je juist afhankelijk van anderen (het liften en logeren enzo). Het is compleet anders
Oud 14-11-2004, 19:27
Jannekus
Jannekus is offline
Oeh ik heb toen ik in België op excursie was bij Peter in zijn winkel chocolaatjes gekocht.
En een gesprek gehad met hem over expeditie Robinson...
Maar hij wilde niet zeggen wie er gewonnen had... Maar hij en Matthias waren nog goeie vrienden
Oud 14-11-2004, 20:49
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Jammer dat Ronald immuniteit had, wat is dat een kneus zeg.
Oud 14-11-2004, 20:53
Verwijderd
Neeee!!! Waarom wint die Ronald nou weer immuniteit. Ik hoop nu wel dat ie er dan volgende week uitgaat, echt een irritant figuur.
Marjolein vind ik nu wel erg arrogant worden. Zoals ze in die hangmat ligt en om zich heen kijkt (loert) doet ze net alsof ze beter is dan de rest.
Wel jammer dat Klaar weg is, die vond ik nou juist leuk worden. Lekker haarzelf.
Van mij mag Frank winnen, die vind ik tot nu toe de leukste.
Oud 14-11-2004, 20:55
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 14-11-2004 @ 21:49 :
Jammer dat Ronald immuniteit had, wat is dat een kneus zeg.
Ja idd. Ik wilde dat hij eruit ging. Hij is echt nep.. beetje proberen mensen om te kopen en bij ze slijmen. Hij is ook heel erg dom, of doet alsof ie dom is. Dat heb je toch gewoon door.. dat die mensen je niet mogen. Ook met Marjolein tijdens dat etentje.
Oud 14-11-2004, 20:57
Verwijderd
Fuck fuck fuck
Dat juist nu die immuniteit naar Ronald moest gaan, net nu we eindelijk van hem af konden zijn.
En ik vond Klaar toch echt wel leuk.
"Net als olijven.. Je houdt ervan of je houdt er niet van".

En Marjolein.. tsja, ik vind haar ook steeds minder worden..
Die garde van klaar vond ik best leuk.
"Ik heb al een garde, die werkt prima. Ik zal hem gewoon ergens neerleggen ja, en er niks mee doen. ik steek mijn energie liever in iets nuttigs".
En niet eens een "Maar dankjewel".

Erg flauw.
Iedereen die anders is dan zij is, vindt ze debiel.

Mathias <3
Maar ik vind dat Frank de Robinsontitel meer verdient.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten