![]() |
||
Als Ronald volgende keer geen immuniteit verdient, is hij de volgende die 'eraan gaat'.
Citaat:
Maar toch; toch blijf ik hopen dat Matthias wint!
|
![]() |
||
Citaat:
Als eerste die proef gebaseerd op kennis over de anderen (dat 'vijftal' van hechte kampgenoten gaat zoiets natuurlijk geheid winnen). En dan die vragen. Zo was er een vraag over de slaapproef wie er als tweede of derde eruit ging. Alleen de afvallers waren nooit bij die proef geweest, dus hoe konden ze dat nou weten? En zo waren er wat meer oneerlijke vragen. Maar goed..
||
Citaat:
Maar ben wel heel blij dat het nu heel anders zit dan eerst. Toen hadden de afvallers alle macht.. nu de originals. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Van mij mag shandinella nu wel winnen |
![]() |
||
Citaat:
als je naar the day after heb gekeken kan je dat best concluderen, Frank was er immers ook. De regie weet al wie er uit zijn, en in welke volgorde The Day After worden uitgezonden. Als er 2 mensen tegelijk uitgaan hebben ze een probleem, vandaar dat frank er nu bijzat en volgende week een andere afvaller
||
Citaat:
En ik ben voor Shandinella nu. Alleen Shandinella en Frank verdienen wat mij betreft nog een beetje respect. Hoe wordt nou trouwens de winnaar bepaald? Want ik heb iemand een keer zien zeggen dat mensen thuis dat bepalen, maar iemand anders zei weer dat de oude kampbewoners dat bepalen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
frank ![]()
||
Citaat:
Blijkbaar vinden de makers van ER dat je dan door middel van communiceren met elkaar toch die vragen had kunnen weten. Als dat zo is, dan hadden Marjolein enzo ook dingen uit de mangrove kunnen weten dmv communiceren met elkaar.
||
Citaat:
![]() ik heb het helaas vorige week gemist ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Robin gaat de All Stars toch winnen! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson Verwijderd | 170 | 11-12-2008 21:26 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 - Maleisië Marcade | 231 | 01-01-2008 13:53 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 KiMZz | 207 | 29-01-2007 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson: Strijd der Titanen Igorrrai | 500 | 11-06-2006 10:17 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson Dobomobo | 12 | 27-03-2005 21:25 | |
Films, TV & Radio |
18 maanden cel voor Mick van Expeditie Robinson! levi's | 1 | 04-02-2005 12:39 |