Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2004, 18:07
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 19-11-2004 @ 13:00 :
idd, ze moeten toch leren van anderen. Zie (bij Twente) Van der Paar, koos voor het geld van Fenerbahce, kwam niet aan spelen toe, kreeg geen salaris meer > kon nergens meer aan de bak > kwam op amateurbasis ergens in Belgie terecht > weegt nu 100 kilo en is afgekeurd bij de Graafschap 8-)
Je vergeet 1 ding: hij was op proef bij MVV, wilde er spelen, maar vroeg te veel geld voor ons.

Zie ook het volgende bericht. Een aantal dagen geleden zei ik nog dat er niemand meer naar MVV zou komen, maar is wel weer een speler op proef.

Citaat:
Finse centrumverdediger Haara op proef bij MVV

[19/11/2004] MVV heeft de Finse verdediger Heikki Haara op proef. De 21-jarige jeugdinternational is afkomstig van FC Allianssi, een subtopper uit de hoogste Finse divisie die dit seizoen nog UEFA Cup speelde.

Haara stond eerder onder contract bij het Engelse Wimbledon. Daar wist hij echter niet door te breken.

Haara meldde zich zelf in Maastricht na het einde van de Finse competitie. Hij trainde deze week mee op Klein Geusselt en werd dinsdag door de technische staf getest in een oefenwedstrijd van Jong MVV tegen het Belgische Seraing (2-0). De Fin is een fysiek sterke jongen (1.86 meter, 81 kilo) en voelt zich het meest thuis in het hart van de defensie. Coach Andries Jonker laat doorschemeren gecharmeerd te zijn van Haara en gaat nog deze week met hem om de tafel zitten. Grootste probleem is dat MVV nauwelijks een rooie cent te besteden heeft. Eerder ketste de komst van Kurt van de Paar af. De Belgische middenvelder had graag naar De Geusselt willen komen, maar de Maastrichtse club kon niet aan zijn financiële eisen voldoen. Met de stage van Haara lopen momenteel flink wat centrale verdedigers rond op Klein Geusselt. Maurice Verberne, tot voor kort vaste aanvoerder, is inmiddels op de reservebank beland. En ook Angelo Martha staat aan de poort te kloppen. De ex-speler van Cambuur Leeuwarden, opgeleid bij Ajax, traint sinds augustus mee en heeft inmiddels een prestatiecontractje op zak. Ook Sjoerd Winkens en Gökhan Balci kunnen in het defensiecentrum spelen.

De middenvelders krijgen concurrentie van de lichtvoetige Marokkaan Khalid Hamdaoui. De 22-jarige technicus speelde jaren geleden onder Andries Jonker in het Amsterdams jeugdelftal. Na avonturen in de Portugese tweede divisie en de Japanse profcompetitie klopte hij begin dit seizoen aan bij MVV. Vrijwel direct raakte hij geblesseerd. Dinsdag, in de oefenwedstrijd van de Maastrichtse beloften tegen Seraing, keerde hij terug op het veld.
Bron: www.mvvmaastricht.nl
Hmz... centrale verdedigers hebben we eigenlijk genoeg we motten een centrale middenvelder hebben die de lijnen uitzet op het veld!!! Maar van de andere kant: hij is welkom.
Oud 19-11-2004, 19:02
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Dan snap ik toch eerlijk gezegt niet dat een club als MVV zo'n speler test, ze breed (geld) hebben ze het ook niet lijkt me.
Oud 19-11-2004, 19:05
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Thomas Buffel heeft een verbeterde aanbieding van Feyenoord definitief naast zich neergelegd. De Belg is niet tevreden met zijn huidige status bij de Rotterdamse club van bankzitter en wil zijn contract, dat loopt tot medio 2006, niet verlengen.

Anderlecht en Club Brugge schijnen naar de diensten van Buffel geïnformeerd te hebben. De spits kan niet eerder weg uit Rotterdam dan in januari 2005, als de internationale transfermarkt weer open is.
zeer spijtig
Oud 19-11-2004, 19:21
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
WolterB schreef op 19-11-2004 @ 20:05 :
zeer spijtig
Het kutste is dat dat wel eens zou betekenen dat niedzielan in nijmegen blijft...
Oud 19-11-2004, 21:06
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 19-11-2004 @ 19:07 :
Je vergeet 1 ding: hij was op proef bij MVV, wilde er spelen, maar vroeg te veel geld voor ons.

Zie ook het volgende bericht. Een aantal dagen geleden zei ik nog dat er niemand meer naar MVV zou komen, maar is wel weer een speler op proef.

Hmz... centrale verdedigers hebben we eigenlijk genoeg we motten een centrale middenvelder hebben die de lijnen uitzet op het veld!!! Maar van de andere kant: hij is welkom.
hij is bij nog 10 clubs geweest
Oud 19-11-2004, 21:07
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-11-2004 @ 20:21 :
Het kutste is dat dat wel eens zou betekenen dat niedzielan in nijmegen blijft...
Brugge heeft nooit interesse gehad voor Niedzielan dat was Anderlecht (toch?)
Oud 20-11-2004, 11:04
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 19-11-2004 @ 22:07 :
Brugge heeft nooit interesse gehad voor Niedzielan dat was Anderlecht (toch?)
"Anderlecht en Club Brugge schijnen naar de diensten van Buffel geïnformeerd te hebben."
Oud 20-11-2004, 11:34
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-11-2004 @ 12:04 :
"Anderlecht en Club Brugge schijnen naar de diensten van Buffel geïnformeerd te hebben."
ok wist ik niet
Oud 20-11-2004, 11:41
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 20-11-2004 @ 12:34 :
ok wist ik niet
Stond toch echt in het artikeltje van wolter
Oud 20-11-2004, 11:46
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-11-2004 @ 12:41 :
Stond toch echt in het artikeltje van wolter
niet gelezen
Oud 20-11-2004, 11:48
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 20-11-2004 @ 12:46 :
niet gelezen
Dat snap ik
Oud 20-11-2004, 13:23
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Hearts boss: De Vries said nothing to me about leaving

Hearts boss John Robertson says Mark de Vries has not told him he wants to leave Tynecastle.

The Dutch striker is being chased by Leicester City and Leeds, but Robertson said: "That is not what he has been telling me - and he's an honest lad.

"I want to keep my quality players. I'll chat to them and see who wants to stay and try to sort something out.

"There's no doubt in my mind that should we get a result against Basel and beat Ferencvaros it might persuade one or two to stay on. It's another carrot to put in front of them that they would be playing at the highest level possible.

"If we qualify for the next stage of the UEFA Cup it'll put us into the last 32 and it would be difficult for any player to argue he'd be furthering his career by going elsewhere.

"We'll start talking after the Rangers game on November 28 because we will have time then after a busy schedule of matches in the league, CIS and UEFA Cup."
Niet wat voor Ajax?
Oud 20-11-2004, 18:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-11-2004 @ 20:02 :
Dan snap ik toch eerlijk gezegt niet dat een club als MVV zo'n speler test, ze breed (geld) hebben ze het ook niet lijkt me.
Tja, is ook raar ja. We hebben het zeker niet breed. Dat is nou mis gegaan de voorgaande jaren, er werd te veel geld uitgegeven waardoor we in financiële nood kwamen. Nu willen ze zich van die fout behoeden.

Tuurlijk van de ene kant goed, van de andere kant als je weer gister een dramatische thuiswedstrijd hebt gezien dan hoop je toch op een paar versterkinkjes die iets extra's brengen, die de lijnen uitzetten op het veld en eventueel zorgen voor wat meer vuur. Want op dit moment vind ik dat het team wat er nu staat niets extra's brengt.
AGH gefeliciteerd met de overwinning. BTW: Welke van de 7 mensen in het uitvak was jij?
Oud 21-11-2004, 21:49
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Binnenkort zal Sonck ook wel melden dat ie weg wil... Mag niet eens mee naar Turijn...
Oud 22-11-2004, 00:03
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 21-11-2004 @ 22:49 :
Binnenkort zal Sonck ook wel melden dat ie weg wil... Mag niet eens mee naar Turijn...
Tja, Sonck gaat weg in de winterstop... Dat lijkt me wel zo goed als zeker. Misschien wordt ie eerst verhuurd, maar uiteindelijk zal ie wel terug gaan naar Belgie...
Oud 22-11-2004, 15:47
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
'Ajax strikt jonge Deen Per Wiehrauch'

21/11/2004 22:41

Ajax heeft de zestienjarige Deen Per Weihrauch voor anderhalf jaar vastgelegd, meldt de huidige club van de aanvaller, Hvidovre, op z'n website. Weihrauch zal per 1 januari aanstaande aanschuiven in Amsterdam.
Weihrauch is international in Denemarken onder zeventien. Op 24 oktober jongstleden maakte hij zijn debuut in de hoofdmacht van Hvidovre, dat uitkomt in de vierde divisie van Denemarken. De aanvaller werkte, behalve in Amsterdam, ook al stages af bij Everton en Norwich City.

www.vi.nl
Oud 22-11-2004, 18:02
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-11-2004 @ 01:03 :
Tja, Sonck gaat weg in de winterstop... Dat lijkt me wel zo goed als zeker. Misschien wordt ie eerst verhuurd, maar uiteindelijk zal ie wel terug gaan naar Belgie...
NEC was ooit geinteresseerd, maar laat hem maar lekker naar belgie gaan... NEC doet geen zaken meer met ajax, volgens mij.
Oud 26-11-2004, 21:08
Verwijderd
ik las op ut nacforum dat pierre van hooijdonk bij nac getekend heeft voor 2 jaar en daarna opgenomen wordt in de technische staf...dit is geen officiële bron en die stond er ook nie bij, wel stond er bij dat het volgende week bekend gemaakt wordt...

ik geloof er barweinig van, maar al-la het is dan ook een gerucht
Oud 27-11-2004, 09:55
Gimme more beer
Nou, lokhoff heeft wel al meermalen aangegeven dat hij het wil proberen, het zou me echt niet verrassen als hij komende zomer de overstap maakt. Het lijkt me prachtig als je als speler je carriere op zo'n manier kunt afsluiten.

Ik weet overigens wel zeker dat hij nog minstens 1 seizoen bij NAC zal gaan spelen, ik durf er zelfs om te wedden. Of dat volgend seizoen is, weet ik niet.
Oud 27-11-2004, 16:45
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ronald Koeman hoopt op komst Landzaat

27/11/2004 16:15

Een aanvaller en een middenvelder staan op het verlanglijstje van Ajax-coach Ronald Koeman, die tijdens de winterstop hoopt twee spelers aan te trekken. Denny Landzaat is de beoogde middenvelder.
'Hij is een goede speler, die bovendien graag bij Ajax zou willen spelen. Ik zou hem er wel graag bij willen hebben. Hij is international en speelt in de top van de eredivisie.'

Het is niet voor het eerst dat Ajax interesse in Landzaat heeft, bevestigt Koeman: 'Ajax wilde hem al hebben toen hij nog voor Willem II uit kwam. Toen was hij te duur. Willem II vroeg destijds zo'n negen miljoen euro, dat vonden wij toen wat veel. Maar ik heb geen idee wat er nu mogelijk is. Dat is niet iets waar ik me als trainer mee bezighoud.'
Koeman kan ervan uitgaan dat Landzaat nu nog ff wat meer dan die 9 miljoen gaat kosten. Schieringa heeft al aangegeven dat hij deze selectie bij elkaar wil houden. Landzaat heeft het ook naar zijn zin hier in Alkmaar...
Ik zou het niet begrijpen als Landzaat ervoor zou kiezen in de winterstop weg te gaan. Ik denk dat er nog wel grotere clubs zich melden bij AZ als er dit seizoen aansprekende resultaten gehaald gaan worden. Er zijn al regelmatig scouts van grote Europese clubs komen kijken in Alkmaar. En dat zal alleen maar meer worden als AZ blijft presteren in Europa en de NL competitie.
Oud 27-11-2004, 19:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline

Geen geld voor Haara
[22/11/2004] De Finse testspeler Heikki Haara is alweer weg bij MVV. Coach Andries Jonker was wel gecharmeerd van de Finse verdediger, maar omdat MVV weinig centen te makken heeft kan de Fin geen contract worden aangeboden. Wellicht dat hij weer in beeld komt als er aan het einde van het seizoen contracten van spelers niet worden verlengd.

As usual...
Maja, we kunnen kiezen na alweer een dramatische wedstrijd gisteren: of weer in de schuden terecht komen door te veel geld uit te geven of met deze smalle spelersgroep waarin het vertrouwen tot 0 is gezakt laatste eindigen dit seizoen.
Waardeloze vertoning weer gisteren. Overigens een rot-stadion daar in Helmond.
Oud 28-11-2004, 09:26
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 27-11-2004 @ 17:45 :
Koeman kan ervan uitgaan dat Landzaat nu nog ff wat meer dan die 9 miljoen gaat kosten. Schieringa heeft al aangegeven dat hij deze selectie bij elkaar wil houden. Landzaat heeft het ook naar zijn zin hier in Alkmaar...
Ik zou het niet begrijpen als Landzaat ervoor zou kiezen in de winterstop weg te gaan. Ik denk dat er nog wel grotere clubs zich melden bij AZ als er dit seizoen aansprekende resultaten gehaald gaan worden. Er zijn al regelmatig scouts van grote Europese clubs komen kijken in Alkmaar. En dat zal alleen maar meer worden als AZ blijft presteren in Europa en de NL competitie.
En ze sloegen niet toe toen zijn contract bijna afgelopen was bij Willem II, doen kostte hij maar €1,5 miljoen
Ik denk dat Scheringa er alles aan doet om hem daar te houden en minstens 10-15 miljoen vraagt en voor dat bedrag is er nog een kleine kans dat hij weggaat volgens NOS langs de lijn.
Binnenkort een nieuw stadion en als dit team bij elkaar blijft, met hier en daar een versterking, dan zijn ze in mijn ogen een serieuze bedreiging
Oud 28-11-2004, 14:00
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
haha belachelijke bedragen voor een speler als Landzaat. Het is een geweldige voetballer daar is geen misverstand over maar meer dan 5 miljoen voor hem betalen is een beetje zonde. Als je ziet wat er voor dat geld allemaal te halen is. Tipje voor Ajax; haal dan Ilhan Mansiz, geweldige voetballer, kost maar maximaal 4 miljoen (zit in China nu geloof ik) en zeker net zo sterk als Landzaat met alleen wat meer ervaring.
Oud 28-11-2004, 15:22
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
WolterB schreef op 28-11-2004 @ 10:26 :

Binnenkort een nieuw stadion en als dit team bij elkaar blijft, met hier en daar een versterking, dan zijn ze in mijn ogen een serieuze bedreiging
Welke club met een nieuw stadion is niet in de problemen gekomen?
Oud 28-11-2004, 15:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-11-2004 @ 16:22 :
Tja...
Jullie zullen dat in de toekomst ook nog wel gaan ondervinden, niet?
Oud 28-11-2004, 16:08
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 28-11-2004 @ 16:48 :
Tja...
Jullie zullen dat in de toekomst ook nog wel gaan ondervinden, niet?
Ik hoop dat alles goed gaat natuurlijk maar als ik naar andere club's kijk die een nieuw stadion krijgen hou ik mijn hart vast.
Oud 28-11-2004, 16:21
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-11-2004 @ 17:08 :
Ik hoop dat alles goed gaat natuurlijk maar als ik naar andere club's kijk die een nieuw stadion krijgen hou ik mijn hart vast.
Het financiele gedeelte is nog maar een gedeelte van de problemen, vaak kunnen de supporters niet aarden in het nieuwe stadion. NAC is een goed voorbeeld
Oud 28-11-2004, 16:30
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Is idd ook kut.

Het enige wat ik kan doen is afwachten tot we in het nieuwe stadion spelen, we zullen wel zien.
Ik zal het Oosterpark wel gaan missen, ik denk sommige supporters van andere club's ook wel trouwens..
Oud 28-11-2004, 16:59
Gimme more beer
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-11-2004 @ 16:22 :
NEC...

Met NEC is het niet slechter gegaan, alleen de sfeer onder de supporters bij een wedstrijd is achteruitgegaan, puur en alleen door het verplichten van zittribunes...
Oud 28-11-2004, 17:22
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 28-11-2004 @ 17:59 :
NEC...

Met NEC is het niet slechter gegaan, alleen de sfeer onder de supporters bij een wedstrijd is achteruitgegaan, puur en alleen door het verplichten van zittribunes...
Kan me herinneren dat jullie je stadion moesten verkopen..
Jullie zijn niet echt in de problemen oke, maar als die optie er niet was geweest hadden jullie het toch knap lastig gehad..
En zo rooskleurig staan jullie er op dit moment niet voor maar of dat nou echt met het stadion te maken heeft kan jij beter beantwoorden natuurlijk.
Oud 28-11-2004, 19:10
Gimme more beer
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-11-2004 @ 18:22 :
Kan me herinneren dat jullie je stadion moesten verkopen..
Jullie zijn niet echt in de problemen oke, maar als die optie er niet was geweest hadden jullie het toch knap lastig gehad..
En zo rooskleurig staan jullie er op dit moment niet voor maar of dat nou echt met het stadion te maken heeft kan jij beter beantwoorden natuurlijk.
We hebben het stadion moeten verkopen omdat NEC eigenlijk nooit echt geld heeft gehad en er ineens (volgens onze GDL) hard geld nodig was, terwijl imho NEC eigenlijk wel wat rustiger aan had kunnen doen. Het kopen (voor 1 gulden toen) van de oude Goffert heeft NEC eigenlijk te weinig opgeleverd en daarom is nu beslist dat het weer in gemeentehanden moest komen. Het leverde weer wat cash geld op en het gaf NEC sowieso minder zorgen als het gaat om uitgavendekking.

Ik wil best uitleggen hoe het nu zit, als het je interesseert.

NEC heeft op dit moment een zeer luxe positie. Met enkele juristen en bedrijfsdeskundigen heeft NEC een systeem opgezet waarbij spelers door buitenstaanders gekocht en geschonken kunnen worden, zodat NEC bij een mooie verkoopsprijs een aardig deel van de winst krijgt en de "sponsor" van die deal op z'n minst z'n eerste investering terugverdient.

We hebben op dit moment dus niet alleen het eigen geld, maar ook een aantal privé investeerders met enkele honderden miljoenen op de bank. Voor deze privé investeerders is het, met een beetje geluk en voetbalinzicht, een fantastische deal, aangezien ze heel snel, heel wat geld kunnen verdienen en dan ook nog eens goede sponsorcontracten voor hun bedrijven met NEC kunnen regelen. Voor NEC is het prachtig, omdat op deze manier dure spelers als Niedzielan en Barreto gehaald kunnen worden en ze ook nog flink delen in de opbrengst.

Alleen, NEC heeft gewoon niet zo slim gehandeld. Je kunt je voorstellen dat je heel voorzichtig met dit soort kansen wilt omspringen en het niet teveel wil pushen. NEC heeft in de zomer echter te lang gewacht met het aantrekken van de beloofde topspits, die gefinancieerd zou worden door Boekhoorn (eigenaar van oa. ouwehands dierenpark). Daardoor kwam de "nee" van de speler die ze op dat moment op het oog hadden veel te laat om nog even snel iemand anders te halen.

De beloofde verdediger is er simpelweg niet gekomen doordat hij blijkbaar niet gevonden is.

NEC zit niet zozeer financieel krap, alleen zonder deze investeerders zouden Doelen, Denneboom, Niedzielan, Barreto, Boutahar en Heije hier op dit moment niet (meer) spelen. NEC kan gewoon niet meer uitgeven dan het heeft...

Groot voordeel is wel dat als Neeskens (de duurste coach in de HCE) weggaat, dat in financieel opzicht wel weer een aardig bedragje bespaart en zo dus weer het salaris van een dure andere speler bekostigd kan worden.
Oud 28-11-2004, 19:38
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik snap het.

De externe financieers hebben in het noorden ook ontdekt dat je spelers voor een club kan kopen.
Oud 28-11-2004, 19:50
Gimme more beer
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-11-2004 @ 20:38 :
Ik snap het.

De externe financieers hebben in het noorden ook ontdekt dat je spelers voor een club kan kopen.
Jah, NEC heeft dit systeem al aan ongeveer elke club in de HCE verkocht Vooral PSV was erg geinteresseerd.

Ach, het is wel leuk, maar ik had liever dat ze vochten voor wat ze waard waren met een leuk, goedkoop team, dan dit...
Oud 28-11-2004, 19:53
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Zoiets als Groningen?
Oud 28-11-2004, 19:57
Gimme more beer
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-11-2004 @ 20:53 :
Zoiets als Groningen?
Als ik het algemeen beeld van groningen naar boven haal, zeg ik "nee", maar de laatste tijd is het wel leuk.

Maar geen Graafschap, Zwolle of Groningen achtige tactieken, in ieder geval. Gewoon vechten, aanvallend en meedogenloos verdedigen, dat vind ik leuk voetbal. De rest zie ik wel in het buitenland op tv

Jullie deden het beter dan ik gedacht had vandaag
Oud 28-11-2004, 20:51
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Gossip op planet (hooguit 20% klopt elke keer maar)

Internazionale wil de bij Fulham op een zijspoor belande Edwin van der Sar graag inlijven.

Real Madrid-speler David Beckham gaat naar Arsenal voor 25 miljoen pond.

Freddie Ljungberg wordt ook betrokken in die transfer. Hij maakt dan de omgekeerde stap.

David Coulthard is nog in de race voor een stoeltje bij Red Bull volgend jaar, aldus teambaas Dietrich Mateschitz.
Barcelona wil in de winsterstop een nieuwe spits aantrekken. Nicolas Anelka staat hoog op het lijstje

Sir Bobby Robson wordt de nieuwe manager van The Wolves

De Engelse bondscoach Sven Goran Eriksson zegt dat hij geen jonge spelers mocht oproepen omwille van televisie-verplichtingen.

Bron : planet.nl
Oud 28-11-2004, 21:45
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Jezus wat een crap bij elkaar
Oud 29-11-2004, 11:08
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-11-2004 @ 17:30 :
Is idd ook kut.

Het enige wat ik kan doen is afwachten tot we in het nieuwe stadion spelen, we zullen wel zien.
Ik zal het Oosterpark wel gaan missen, ik denk sommige supporters van andere club's ook wel trouwens..
zeker...ghet oosterpark stadion heeft toch iets authentieks he ( of hoe je het ook schrijft) staantribunes.... dicht op het veld achter een hekkie... en veel sfeer, jammer hoor dat groningen daar weggaat..
Oud 29-11-2004, 20:27
Gimme more beer
Citaat:
'Khalid Sinouh en Kurt Elshot naar N.E.C.'

N.E.C. is bezig om RKC Waalwijk-keeper Khalid Sinouh en FC Groningen-verdediger Kurt Elshot voor volgend seizoen vast te leggen, zo meldt Johan Derksen in Voetbal Insite. Beide spelers hebben een aflopend contract.

Khalid Sinouh zou de opvolger van Dennis Gentenaar moeten worden. Gentenaar heeft de clubleiding laten weten aan het einde van dit seizoen te vertrekken. De 29-jarige keeper speelde in zijn gehele voetballoopbaan 100 wedstrijden, waarvan 73 duels voor RKC Waalwijk. Kort geleden debuteerde hij nog in het Marokkaanse nationale elftal.

FC Groningen-speler Kurt Elshot zou FC Groningen al aan het einde van vorig seizoen verlaten, maar de rechtsback kon geen geschikte club vinden. De 27-jarige Surinamer speelde in zijn voetballoopbaan alleen voor FC Groningen (226 duels, 4 doelpunten).
Als het waar is, vraag ik me af wat het plan van ons bestuur is...
Oud 29-11-2004, 20:34
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Waar het bericht Elshot vandaan komt weet ik niet, die zal echt niet naar NEC gaan geloof me.
Oud 29-11-2004, 21:41
Gimme more beer
Citaat:
EmilioFCG schreef op 29-11-2004 @ 21:34 :
Waar het bericht Elshot vandaan komt weet ik niet, die zal echt niet naar NEC gaan geloof me.
Johan Derksen geloven we meestal al niet
Oud 29-11-2004, 21:45
Verwijderd
29 november 2004
Man met snor; `Ali is al verkocht aan r-zuid`

Ali Boussaboun is al verkocht aan de nerds. Dit verassende nieuwtje wist Johan Derksen te melden. Dat zal dan betekenen dat Ali in de winterstop vertrekt, want aan het eind van het seizoen is hij transfervrij.

Meer weten we op dit moment ook niet, behalve dat Boussaboun bezig is aan zijn laatste jaar Geel-Zwart.

Bron : De Rat, Voetbal Insite
Oud 30-11-2004, 12:12
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 29-11-2004 @ 22:41 :
Johan Derksen geloven we meestal al niet
Oud 01-12-2004, 18:03
mario
mario is offline
Woensdagavond is hij er slechts op visite, maar de kans is zeer wel aanwezig dat Niels Oude Kamphuis volgend jaar vaker in de Kuip is te zien. Feyenoord heeft namelijk serieuze interesse en de Tukker zelf is niet onwelwillend.
Het contract van de 27-jarige Oude Kamphuis bij zijn huidige club Schalke 04 loopt af en Feyenoord wil zo snel mogelijk met de rechtermiddenvelder rond de tafel, om met hem te praten over zijn voetbaltoekomst.

De Rotterdamse interesse is er overigens al wat langer. 'Hij wordt door Feyenoord al jarenlang gevolgd', zegt technisch directeur Mark Wotte in het Rotterdams Dagblad, 'en omdat hij Nederlander én transfervrij is, is hij voor ons een interessante optie.'

Je moet echter wel plaats voor zo iemand hebben, meent Wotte, en Feyenoord heeft met Ono en Ghaly al twee rechtermiddenvelders. Ono heeft voor dit seizoen echter al aangegeven dat hij de Rotterdamse club komende zomer wel eens zou kunnen verlaten.

Oude Kamphuis voelt zich door de interesse niettemin gevleid. 'Het geeft een goed gevoel en ik sta er ook wel open voor. Feyenoord is een mooie club, die te vergelijken is met Schalke.' De speler zegt echter dat hij officieel nog niets van Feyenoord heeft gehoord.
Oud 01-12-2004, 19:35
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Word weer lekker opgeblazen, hij zei zelfs dat ie open stond voor Twente dus hier moet je niet te hard aan trekken.
Oud 02-12-2004, 11:51
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
MVV 2 nieuwe spelers aangetrokken, zijn geloof ik niet echt de meest teamvriendelijke spelers maar ik weet iig van Van der Paar Superstar dat ie tot een heel hoog niveau kan komen, alleen zullen ze wel geduld met hem moeten hebben want hij heeft een aantal jaartjes trainingsachterstand . Maar Mr. Oizo mag er blij mee zijn

Van der Paar, Superstar show them today how good you are
Oud 02-12-2004, 13:03
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 02-12-2004 @ 12:51 :
MVV 2 nieuwe spelers aangetrokken, zijn geloof ik niet echt de meest teamvriendelijke spelers maar ik weet iig van Van der Paar Superstar dat ie tot een heel hoog niveau kan komen, alleen zullen ze wel geduld met hem moeten hebben want hij heeft een aantal jaartjes trainingsachterstand . Maar Mr. Oizo mag er blij mee zijn

Van der Paar, Superstar show them today how good you are
Ze hopen ook Miel Mans van AZ te kunnen overnemen... De overgang hangt af van het feit of AZ wil meewerken. Ik denk dat dit geen probleem zal zijn aangezien Mans al eerder te horen heeft gekregen uit te kunnen kijken naar een nieuwe club.

Zijn zeker geen slechte spelers voor MVV.
Oud 02-12-2004, 17:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Inderdaad, het is zo. Ik las het een uurtje geleden op www.mvvmaastricht.nl en toch wel raar dat ik er nu pas achter kom. Het zou zelfs gaan over 3 versterkingen: Kurt van de Paar (momenteel geen club), Miel Mans (AZ) en Tom van Bergen (VVV Venlo)

Hier het officiële bericht, of ja... in het topic was dit de openingspost:

MVV heeft zojuist op een goed bezochte sponsoravond bekend gemaakt dat er drie nieuwe middenvelders zijn aangetrokken. Onder voorbehoud van een goede medische keuring zijn met onmiddellijke ingang aangetrokken:

Kurt van de Paar: centrale middenvelder (ex-FcTwente en ex-Anderlecht). Kurt heeft getekend tot de rest van dit seizoen en MVV heeft een optie voor langer.

Miel Mans: rechter middenvelder (ex-AZ'67), ook hier geldt hetzelfde als bij van de Paar: tot einde seizoen + optie.

Tom van Bergen: linker middenvelder. Tom komt van VVV, waar hij (zoals bekend) op beschuldiging van diefstal ontslagen is. Kanttekening: deze diefstal is nooit bewezen. Tom ontkent iedere betrokkenheid. Mocht bewezen worden dat hij het wel heeft gedaan, dan betekent dat in principe ontslag, maar MVV gaat nu uit van de bewering van de linkermiddenvelder dat hij onschuldig is.

Deze drie spelers kosten voor dit seizoen samen een ton. MVV heeft 50000 euro uit een gereserveerde pot gehaald en gaat dit seizoen de nog ontbrekende 50000 euro bij sponsoren proberen te werven. Andries Jonker sprak over drie buitenkansjes. "Er zal nu een strijd komen om de middenveldplaatsen. En dat mag ook wel. Achterin staat het goed bij MVV, maar het middenveld verdiende extra kracht. Op deze manier zullen de spitsen ook beter bediend worden."

Of de spelers alledrie tegen Excelsior al inzetbaar zijn, dat is nog onduidelijk. Maar thuis tegen Emmen zullen alledrie in principe inzetbaar zijn. "Maar ze maken deel uit van de selectie. Ze zullen net als de andere spelers moeten knokken voor hun plaats".

Bovendien werd bekend gemaakt dat de contracten van Sjoerd Winkens en Danny Wintjens verlengd gaan worden: deze spelers is een verbeterde aanbieding gedaan.

Woepiewoepie!!! Ben ik zeker blij om!!! Kunnen we goed gebruiken, heerlijk gewoon. Vooral een man als Van der Paar, iemand die de lijnen op het middenveld kan uitzetten, is zeker nodig in deze selectie.
En dan heeft de KNVB nog ook nog een Licensie III gegeven (solide financiële basis), het kan niet op. Ik zit hier onder anderen door deze berichten in opperbeste stemming hiero!
Maar goed, laten we niet te hard van stapel lopen, aangezien de prestaties op zijn zachtst gezegd niet "je van het" zijn de laatste weken. Maar dit zijn absoluut 3 goede versterkingen! Goed bezig jongens!
Oud 04-12-2004, 19:39
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Ugur Yildirim gaat naar Galatasaray

bron: www.galatasaray.com
Oud 04-12-2004, 19:56
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
2 Keepers te koop: Roorda €0,- en Lambers €0,-

Regels voor berichten