![]() |
|||
Citaat:
Zie ook het volgende bericht. Een aantal dagen geleden zei ik nog dat er niemand meer naar MVV zou komen, maar is wel weer een speler op proef. ![]() Citaat:
Hmz... centrale verdedigers hebben we eigenlijk genoeg ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Tuurlijk van de ene kant goed, van de andere kant als je weer gister een dramatische thuiswedstrijd hebt gezien dan hoop je toch op een paar versterkinkjes die iets extra's brengen, die de lijnen uitzetten op het veld en eventueel zorgen voor wat meer vuur. Want op dit moment vind ik dat het team wat er nu staat niets extra's brengt. AGH gefeliciteerd met de overwinning. BTW: Welke van de 7 mensen in het uitvak was jij? ![]()
||
Citaat:
|
'Ajax strikt jonge Deen Per Wiehrauch'
21/11/2004 22:41 Ajax heeft de zestienjarige Deen Per Weihrauch voor anderhalf jaar vastgelegd, meldt de huidige club van de aanvaller, Hvidovre, op z'n website. Weihrauch zal per 1 januari aanstaande aanschuiven in Amsterdam. Weihrauch is international in Denemarken onder zeventien. Op 24 oktober jongstleden maakte hij zijn debuut in de hoofdmacht van Hvidovre, dat uitkomt in de vierde divisie van Denemarken. De aanvaller werkte, behalve in Amsterdam, ook al stages af bij Everton en Norwich City. www.vi.nl
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik las op ut nacforum dat pierre van hooijdonk bij nac getekend heeft voor 2 jaar en daarna opgenomen wordt in de technische staf...dit is geen officiële bron en die stond er ook nie bij, wel stond er bij dat het volgende week bekend gemaakt wordt...
ik geloof er barweinig van, maar al-la het is dan ook een gerucht ![]() |
![]() |
|
Nou, lokhoff heeft wel al meermalen aangegeven dat hij het wil proberen, het zou me echt niet verrassen als hij komende zomer de overstap maakt. Het lijkt me prachtig als je als speler je carriere op zo'n manier kunt afsluiten.
Ik weet overigens wel zeker dat hij nog minstens 1 seizoen bij NAC zal gaan spelen, ik durf er zelfs om te wedden. Of dat volgend seizoen is, weet ik niet.
||
Citaat:
![]() Ik zou het niet begrijpen als Landzaat ervoor zou kiezen in de winterstop weg te gaan. Ik denk dat er nog wel grotere clubs zich melden bij AZ als er dit seizoen aansprekende resultaten gehaald gaan worden. Er zijn al regelmatig scouts van grote Europese clubs komen kijken in Alkmaar. En dat zal alleen maar meer worden als AZ blijft presteren in Europa en de NL competitie.
|
Bron: www.mvvmaastricht.nl
Geen geld voor Haara [22/11/2004] De Finse testspeler Heikki Haara is alweer weg bij MVV. Coach Andries Jonker was wel gecharmeerd van de Finse verdediger, maar omdat MVV weinig centen te makken heeft kan de Fin geen contract worden aangeboden. Wellicht dat hij weer in beeld komt als er aan het einde van het seizoen contracten van spelers niet worden verlengd. As usual... Maja, we kunnen kiezen na alweer een dramatische wedstrijd gisteren: of weer in de schuden terecht komen door te veel geld uit te geven of met deze smalle spelersgroep waarin het vertrouwen tot 0 is gezakt laatste eindigen dit seizoen. Waardeloze vertoning weer gisteren. Overigens een rot-stadion daar in Helmond.
||
Citaat:
![]() Ik denk dat Scheringa er alles aan doet om hem daar te houden en minstens 10-15 miljoen vraagt en voor dat bedrag is er nog een kleine kans dat hij weggaat volgens NOS langs de lijn. Binnenkort een nieuw stadion en als dit team bij elkaar blijft, met hier en daar een versterking, dan zijn ze in mijn ogen een serieuze bedreiging
|
haha belachelijke bedragen voor een speler als Landzaat. Het is een geweldige voetballer daar is geen misverstand over maar meer dan 5 miljoen voor hem betalen is een beetje zonde. Als je ziet wat er voor dat geld allemaal te halen is. Tipje voor Ajax; haal dan Ilhan Mansiz, geweldige voetballer, kost maar maximaal 4 miljoen (zit in China nu geloof ik) en zeker net zo sterk als Landzaat met alleen wat meer ervaring.
||
Citaat:
||
Citaat:
Jullie zullen dat in de toekomst ook nog wel gaan ondervinden, niet? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Met NEC is het niet slechter gegaan, alleen de sfeer onder de supporters bij een wedstrijd is achteruitgegaan, puur en alleen door het verplichten van zittribunes...
||
Citaat:
Jullie zijn niet echt in de problemen oke, maar als die optie er niet was geweest hadden jullie het toch knap lastig gehad.. En zo rooskleurig staan jullie er op dit moment niet voor maar of dat nou echt met het stadion te maken heeft kan jij beter beantwoorden natuurlijk.
||
Citaat:
Ik wil best uitleggen hoe het nu zit, als het je interesseert. NEC heeft op dit moment een zeer luxe positie. Met enkele juristen en bedrijfsdeskundigen heeft NEC een systeem opgezet waarbij spelers door buitenstaanders gekocht en geschonken kunnen worden, zodat NEC bij een mooie verkoopsprijs een aardig deel van de winst krijgt en de "sponsor" van die deal op z'n minst z'n eerste investering terugverdient. We hebben op dit moment dus niet alleen het eigen geld, maar ook een aantal privé investeerders met enkele honderden miljoenen op de bank. Voor deze privé investeerders is het, met een beetje geluk en voetbalinzicht, een fantastische deal, aangezien ze heel snel, heel wat geld kunnen verdienen en dan ook nog eens goede sponsorcontracten voor hun bedrijven met NEC kunnen regelen. Voor NEC is het prachtig, omdat op deze manier dure spelers als Niedzielan en Barreto gehaald kunnen worden en ze ook nog flink delen in de opbrengst. Alleen, NEC heeft gewoon niet zo slim gehandeld. Je kunt je voorstellen dat je heel voorzichtig met dit soort kansen wilt omspringen en het niet teveel wil pushen. NEC heeft in de zomer echter te lang gewacht met het aantrekken van de beloofde topspits, die gefinancieerd zou worden door Boekhoorn (eigenaar van oa. ouwehands dierenpark). Daardoor kwam de "nee" van de speler die ze op dat moment op het oog hadden veel te laat om nog even snel iemand anders te halen. De beloofde verdediger is er simpelweg niet gekomen doordat hij blijkbaar niet gevonden is. NEC zit niet zozeer financieel krap, alleen zonder deze investeerders zouden Doelen, Denneboom, Niedzielan, Barreto, Boutahar en Heije hier op dit moment niet (meer) spelen. NEC kan gewoon niet meer uitgeven dan het heeft... Groot voordeel is wel dat als Neeskens (de duurste coach in de HCE) weggaat, dat in financieel opzicht wel weer een aardig bedragje bespaart en zo dus weer het salaris van een dure andere speler bekostigd kan worden.
||
Citaat:
![]() Ach, het is wel leuk, maar ik had liever dat ze vochten voor wat ze waard waren met een leuk, goedkoop team, dan dit...
||
Citaat:
Maar geen Graafschap, Zwolle of Groningen achtige tactieken, in ieder geval. Gewoon vechten, aanvallend en meedogenloos verdedigen, dat vind ik leuk voetbal. De rest zie ik wel in het buitenland op tv ![]() Jullie deden het beter dan ik gedacht had vandaag ![]()
|
Gossip op planet (hooguit 20% klopt elke keer maar)
Internazionale wil de bij Fulham op een zijspoor belande Edwin van der Sar graag inlijven. Real Madrid-speler David Beckham gaat naar Arsenal voor 25 miljoen pond. Freddie Ljungberg wordt ook betrokken in die transfer. Hij maakt dan de omgekeerde stap. David Coulthard is nog in de race voor een stoeltje bij Red Bull volgend jaar, aldus teambaas Dietrich Mateschitz. Barcelona wil in de winsterstop een nieuwe spits aantrekken. Nicolas Anelka staat hoog op het lijstje Sir Bobby Robson wordt de nieuwe manager van The Wolves De Engelse bondscoach Sven Goran Eriksson zegt dat hij geen jonge spelers mocht oproepen omwille van televisie-verplichtingen. Bron : planet.nl |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
29 november 2004
Man met snor; `Ali is al verkocht aan r-zuid` Ali Boussaboun is al verkocht aan de nerds. Dit verassende nieuwtje wist Johan Derksen te melden. Dat zal dan betekenen dat Ali in de winterstop vertrekt, want aan het eind van het seizoen is hij transfervrij. Meer weten we op dit moment ook niet, behalve dat Boussaboun bezig is aan zijn laatste jaar Geel-Zwart. Bron : De Rat, Voetbal Insite |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Woensdagavond is hij er slechts op visite, maar de kans is zeer wel aanwezig dat Niels Oude Kamphuis volgend jaar vaker in de Kuip is te zien. Feyenoord heeft namelijk serieuze interesse en de Tukker zelf is niet onwelwillend.
Het contract van de 27-jarige Oude Kamphuis bij zijn huidige club Schalke 04 loopt af en Feyenoord wil zo snel mogelijk met de rechtermiddenvelder rond de tafel, om met hem te praten over zijn voetbaltoekomst. De Rotterdamse interesse is er overigens al wat langer. 'Hij wordt door Feyenoord al jarenlang gevolgd', zegt technisch directeur Mark Wotte in het Rotterdams Dagblad, 'en omdat hij Nederlander én transfervrij is, is hij voor ons een interessante optie.' Je moet echter wel plaats voor zo iemand hebben, meent Wotte, en Feyenoord heeft met Ono en Ghaly al twee rechtermiddenvelders. Ono heeft voor dit seizoen echter al aangegeven dat hij de Rotterdamse club komende zomer wel eens zou kunnen verlaten. Oude Kamphuis voelt zich door de interesse niettemin gevleid. 'Het geeft een goed gevoel en ik sta er ook wel open voor. Feyenoord is een mooie club, die te vergelijken is met Schalke.' De speler zegt echter dat hij officieel nog niets van Feyenoord heeft gehoord.
|
MVV 2 nieuwe spelers aangetrokken, zijn geloof ik niet echt de meest teamvriendelijke spelers maar ik weet iig van Van der Paar Superstar dat ie tot een heel hoog niveau kan komen, alleen zullen ze wel geduld met hem moeten hebben want hij heeft een aantal jaartjes trainingsachterstand
![]() ![]() Van der Paar, Superstar show them today how good you are ![]() ![]()
||
Citaat:
Zijn zeker geen slechte spelers voor MVV. ![]()
|
Inderdaad, het is zo. Ik las het een uurtje geleden op www.mvvmaastricht.nl en toch wel raar dat ik er nu pas achter kom.
![]() Hier het officiële bericht, of ja... in het topic was dit de openingspost: MVV heeft zojuist op een goed bezochte sponsoravond bekend gemaakt dat er drie nieuwe middenvelders zijn aangetrokken. Onder voorbehoud van een goede medische keuring zijn met onmiddellijke ingang aangetrokken: Kurt van de Paar: centrale middenvelder (ex-FcTwente en ex-Anderlecht). Kurt heeft getekend tot de rest van dit seizoen en MVV heeft een optie voor langer. Miel Mans: rechter middenvelder (ex-AZ'67), ook hier geldt hetzelfde als bij van de Paar: tot einde seizoen + optie. Tom van Bergen: linker middenvelder. Tom komt van VVV, waar hij (zoals bekend) op beschuldiging van diefstal ontslagen is. Kanttekening: deze diefstal is nooit bewezen. Tom ontkent iedere betrokkenheid. Mocht bewezen worden dat hij het wel heeft gedaan, dan betekent dat in principe ontslag, maar MVV gaat nu uit van de bewering van de linkermiddenvelder dat hij onschuldig is. Deze drie spelers kosten voor dit seizoen samen een ton. MVV heeft 50000 euro uit een gereserveerde pot gehaald en gaat dit seizoen de nog ontbrekende 50000 euro bij sponsoren proberen te werven. Andries Jonker sprak over drie buitenkansjes. "Er zal nu een strijd komen om de middenveldplaatsen. En dat mag ook wel. Achterin staat het goed bij MVV, maar het middenveld verdiende extra kracht. Op deze manier zullen de spitsen ook beter bediend worden." Of de spelers alledrie tegen Excelsior al inzetbaar zijn, dat is nog onduidelijk. Maar thuis tegen Emmen zullen alledrie in principe inzetbaar zijn. "Maar ze maken deel uit van de selectie. Ze zullen net als de andere spelers moeten knokken voor hun plaats". Bovendien werd bekend gemaakt dat de contracten van Sjoerd Winkens en Danny Wintjens verlengd gaan worden: deze spelers is een verbeterde aanbieding gedaan. Woepiewoepie!!! Ben ik zeker blij om!!! Kunnen we goed gebruiken, heerlijk gewoon. ![]() En dan heeft de KNVB nog ook nog een Licensie III gegeven (solide financiële basis), het kan niet op. ![]() ![]() Maar goed, laten we niet te hard van stapel lopen, aangezien de prestaties op zijn zachtst gezegd niet "je van het" zijn de laatste weken. Maar dit zijn absoluut 3 goede versterkingen! Goed bezig jongens!
|
|