Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En nog ontopic ook, maarja ik moest nablijven dus je moet wat. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() hehe plaisir ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jammer dat ze er binnenkort uitmoeten, want het was echt wel ultieme gaafheid. Alleen was ik minder slim geweest om in de grote zaal in het bier te gaan zitten. We waren eerst naar de vrieskist geweest, van daaruit naar de kpn en bijna iedereen van de expo was er. En Arjan mij aan iedereen voorstellen: ja dat is een kunstenares uit Baarle ![]() ![]() Om 9u zijn we richting huis vertrokken, komen we bij Remco thuis, pak zijn spullen uit de koffer, blijkt de rugzak van Natash er nog in te liggen. Ben dus maar terug gereden in compleet gare toestand om die rugzak terug te bezorgen. Daarna in bed gekropen en er tot 4u in blijven liggen terwijl mijn ouders zich maar ongerust maakten dat ik nog altijd niets had laten horen. Ik wil nog eens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hoe was prspct trouwens nog ? |
![]() |
||
Citaat:
Ik houd wel van dnb enzo, ook als het lekker stampt, maar dit ging net iets te ver imo. De Breakcore in de Bassment klonk een beetje door in de dnb in de main stage, en dat is niet altijd mijn ding. Ik heb wel gigantisch staan genieten van de jungle die gedraaid werd in de Bassment toen de avond nog jong was ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ehm. Ik heb Corné ontmoet (daar was het feestje oa van) ene Tjeerd, een fransman die dacht dat hij mij kon verleiden en geschokt was toen ik Frans bleek te kunnen en zei dat ie mn kloten kon kussen, vrienden van Arjan wiens naam ik niet (meer) kon verstaan, ene Anna, een vriendin van een vriendin die ook op het forum vertoeft, de pa van Glen die Natasha probeerde te koppelen aan Glen, een of andere gast die Piraat genoemd werd, en vast nog wel mensen... Maar een polly of sander kan ik me niet herinneren ^^. Heb jij iemand met roze haar, hoge dokter martens, gescheurde pantys, rok, stropdas en felroze beenwarmers aan haar armen zien rondstruinen met een fles jenever in de ene en een gothic meisje in de andere hand? Dan was ik dat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vandaar je zigeuner bloed en je straat neger roots ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() oja en ontopic |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
D&A Slowchat #1 - Don't get high on your own supply Prospect | 52 | 22-10-2015 01:10 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IZSADC-topic deel #75; RETRO TIME Verwijderd | 504 | 27-04-2010 14:17 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IZSADC-topic #76 - Can't touch this! wann | 499 | 31-01-2008 20:54 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IZSADC topic nummer 74! wann | 498 | 17-09-2007 18:17 | |
Drugs & Alcohol |
Izsadc Deel 72 Verwijderd | 500 | 12-03-2007 13:55 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IZSADC-topic Viporizer | 2 | 19-01-2005 18:22 |