Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2004, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 12-10-2004 @ 17:36 :
Riddieee Ik wil met mijn handen over je torso gaan en je overal aaaaanrakeeeen
ik heb een dikke flubberkont

Ohja, naar mijn oude middelbare school gegaan, lesmateriaal gegeven en geld ontvangen <3
Advertentie
Oud 12-10-2004, 17:17
ZerO
ZerO is offline
Ik had vandaag een presentatie en ik heb een 8, ik wist niet dat ze cijfers op hbo geven, maarja mijn leraar vond het een beetje chaotisch maar erg prikkelend
Toen nog naar een stuk of 6 presentaties gekeken en toen had ik het wel een beetje gehad ja
Maarja en nu zit ik thuis en ik hoef lekker niks te doen vanavond
ooh en ik werd vanochtend versierd in de trein
Oud 12-10-2004, 17:39
RockaholiC
RockaholiC is offline
eerst moest ik op school een lesje voorbereiden met wat mensen en daarna ben ik met m'n chickie ff gezellig gaan doen. en vanavond komt een klasgenootje om iets stoms te gaan doen voor school. maar we gaan wel eerst gilmore girls kijken anders vind ik t niet leuk.
Oud 12-10-2004, 17:41
Apomes
Apomes is offline
School, didactisch atelier Geschiedenis
Toen naar een vriendin haar kamer en daar hebben we gewokt .
Terug les gehad van Boekhouding en nu zit ik hier .
Oud 12-10-2004, 17:50
Verwijderd
Ik heb vannacht tot half zes Animal Planet gekeken.

Dus vanochtend vol Ibuprofen en koffie naar school, waar ik twee voor mij onverwachte doch verschrikkelijk makkelijk proefwerken maakte en twee uur nableef voor absenties van driehonderd jaar terug. En ik was te laat voor het afmelden want ik ben overal te laat, en dat vond de concierge heel grappig want hij is tof.

En nu ben ik brak en wil ik slapen, denk ik.
Oud 12-10-2004, 17:53
Verwijderd
Oh, en ik heb een date met mijn CKV3-leraar, want ik mag in de herfstvakantie olieverf mee naar huis en hardboard en allemaal kwasten en tekenprut, want doordat hij steeds olieverf vergeet te bestellen kan ik niet beginnen met m'n kliederwerk. En nou komt hij het vrijdag allemaal brengen
Oud 12-10-2004, 19:18
Glory
Glory is offline
Vandaag ging ik kliederen met houtskool op school en houtskool is stom maar het ging wel redelijk dus dat was niet stom Daarna ben ik mijn mijn Bf naa Adam gegaan op voor hem te sjoppen maar we hadden allebei niet erg veel zin dus we hebben meer rondgeslenterd. Zodadelijk ga ik magnetronsjinees eten, omdat mijn huis tijdelijk geen gasfornuis meer heeft.
Oud 12-10-2004, 19:41
schimmel
schimmel is offline
als je houtskool eenmaal echt door hebt is het vet eerste les vond ik het ook nogal bagger
Oud 12-10-2004, 19:48
Hagel
Hagel is offline
naar school geweest, laatste uurtjes geskipped naar eindhoven gegaan en daar doelloos door de stad geslenterd
Oud 12-10-2004, 22:01
vixen
vixen is offline
Opgestaan, naar school geweest, geen computer kunnen vinden, naar huis gegaan en aan school gewerkt. Toen naar de h&m gegaan en me vergaapt aan alle leuke lingeriedingen die ik niet kan kopen. Toen weer naar school maar het gewenste programma deed het niet dus weer naar huis. Toen naar huis gegaan en eten gemaakt voor mn zus en mij en tv gekeken. Toen belde een vriendinnetje dat ze ook een kamer in Utrecht had en dat was leuk. En nu ga ik straks douchen en nog aan school werken en bedenken of ik morgen wel of niet naar school ga want ik ben n beetje ziekjes..
Oud 12-10-2004, 22:08
Verwijderd
gister sliep ik om 8 uur al omdat ik m00 was, en toen ik om 11 uur wakker werd van de bel stond mn hete bovenbuur op de stoep, en hij vond het verstandig dat ik zo vroeg ging slapen en hij lachte lieeef en mn huisgenoot is ook lieeef!
vanochtend had ik ontwerpen en toen heb ik barbiekleertjes gemaakt omdat ik geen zin had.
daarna ben ik naar huis gegaan om te naaien en nu ben ik net weer terug.
hoiii
Oud 12-10-2004, 22:26
suikerprinses
suikerprinses is offline
vanmorgen opgestaan,gedoucht. daarna fijn geleerd om vervolgens 2toetsen te maken. vanmiddag in bed gehangen en mn hond uitgelaten. vanavond met mn ex op de bank gehangen en daarna nog wat gestoeid.
Oud 13-10-2004, 13:10
morango
morango is offline
ik heb vanmorgen uitgeslapen want ik ben vrij vandaag, en toen heb ik er heel lang over gedaan om te douchen en aan te kleden. nu ben ik aan het oppassen in een onwijze villa met lieve kinders die nu even liggen te slapen.
Oud 13-10-2004, 13:36
Jules
Jules is offline
Gisteren:

ging ik Jesse's pet ophalen bij de McD in Lelystad, want die had ik daar een paar weken terug laten liggen. Na een kleine 20 minuten zoeken had de mevrouw hem eindelijk gevonden en maakte ik de pet vast aan mijn tas en kon mama me afzetten op Lelystad CS. Vervolgens moest ik overstappen en kwam ik erachter dat de pet nog in de vorige trein lag. Dus in de volgende trein vroeg ik aan de conducteur of hij de andere trein kon bellen voordat iemand hem zou jatten maar dat moest allemaal via een centrale en uiteindelijk was de pet afgeleverd in Hoofddorp en moest ik daar helemaal naartoe. Ik moest blijven zitten tot na het eindpunt en toen ging de trein naar een rangeerterrein en daar kwamen allemaal oostblokschoonmakers de trein in en ook een man met mijn pet! En toen kon ik terug naar Amsterdam & naar vriendje om de pet eindelijk terug te geven en om vriendje op te halen want we zouden bij mij eten. Dus een chocoladeletter, halve boterkoek en een heel klein beetje pasta want we hadden geen trek meer gegeten, toen naar de bios naar the Eternal Sunshine of the Spotless Mind gekeken, toen door de Kalverstraat gewandeld en iets gegeten bij de BurgerKing. Toen naar mijn kamertje en schlafen.

Vandaag:

heb ik college gevolgd, crisissituatie besproken met vriendinnetje, afgesproken dat we morgen naar Paradiso gaan en nu ga ik leren.
Oud 13-10-2004, 13:44
Mennuz
Mennuz is offline
Ik heb 3 uur les gehad, veel pepernoten gegeten, veel op m'n dak gehad omdat ik tijdens wiskunde niet echt moeite deed om de boel te snappen wegens hoofdpijn
Ik heb zojuist mn stylo pet weer teruggevonden!

<3
Oud 13-10-2004, 14:38
Blenderhead
Blenderhead is offline
even naar school geweest om maar meteen weer weg te gaan. Sokken gekocht bij de H&M (wat voelde ik me ineens hip) en daarna durum doner gegeten.
Oud 13-10-2004, 14:44
Waltz
Waltz is offline
Paar uur naar school geweest, laatste twee uur vielen uit.
Toen naar de Ako om de Blvd te kopen en naar AH voor peperrrnoten! maar pinpas zat in andere jas.
Suckage.
Oud 13-10-2004, 14:51
Dith
Dith is offline
Eerste uur vrijgenomen want ik was te moe om op te staan. Op de fiets 1x omgevallen en toen 2 uur les gehad.
Toen bleek dat ik alleen het 6e uur nog les had ben ik naar huis gegaan en 2x op de fiets flauwgevallen en thuis ook nog een keer.
Dus nu zit ik thuis.
Oud 13-10-2004, 16:38
11568
11568 is offline
Om half 9 maar eens wakker geworden en toen uitgebreid ontbeten in bad en daarna mijn haar gewassen onder de douche. Nog even gelezen en om 11 uur naar school. 1 uur. Want toen ging ik weer weg wat anders moest ik tot 5 uur zitten ivm strafwerk wat ik nog moest inleveren. Dus even het dorp in met een vriend en ik had 20 euro dus dat heb ik gespendeerd in de free record shop. Toen gingen we naar de burger king maar toen we aan de beurt waren besloten we toch maar naar de febo te gaan want dat is veel lekkerder. Daar een patattie met pindasaus gegeten en toen naar huis, onderweg nog een paar pauzes gehouden en een beetje zitten ouwehoeren. Thuis besefte ik dat ik het strafwerk echt maar eens moest gaan maken dus dat heb ik gedaan en het viel wel mee want ik had mijn fijne nieuwe g3 dvd opgezet. Toen ging ik theezetten en heb ik economie geleerd. En nu hou ik pauze want ik vind dat ik genoeg heb gedaan vandaag.
Oud 13-10-2004, 18:39
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
rondgereden op mn nieuwe fiets. gefronst naar de gabbers op de parkeerplaats bij de plusmarkt. kauwgom gegeten. joint gerookt. poging tot eten koken gedaan.
Oud 13-10-2004, 18:45
Flagellant
Flagellant is offline
Niets, zoals gebruikelijk.
Oud 13-10-2004, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef op 13-10-2004 @ 14:44 :

Ik heb zojuist mn stylo pet weer teruggevonden!
[afbeelding]
<3
l-m-a-o
Oud 13-10-2004, 18:49
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
voor de verandering (..) de hele dag gewerkt, toen thuis veel ruzie gemaakt en zometeen wil ik eigenlijk naar een vriendinnetje toe dus ik zal haar zo eens bellen
en dan op de terugweg toevallig mn hottie tegenkomen <3
Oud 13-10-2004, 18:50
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Jules schreef op 13-10-2004 @ 14:36 :
pet kwijt verhaal
haha, sukkel
the eternal sunshine is een vette film (y0
Oud 13-10-2004, 19:06
Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
cut_off schreef op 13-10-2004 @ 19:48 :
l-m-a-o
En terecht
Oud 13-10-2004, 19:07
bellleblaas
bellleblaas is offline
Naar school geweest maar na twee uurtjes had ik er wel genoeg van
Toen ben ik lekker gaan winkelen met een vriendin en lekker gaan lunchen bij Het Paleis Heb leuke kleertjes gekocht en toen nog even naar de film geweest, een Ierse film, heel raar met veel sex erin
Oud 13-10-2004, 19:11
Anteverta
Anteverta is offline
Ik ben even naar school geweest. Niet zo veel gedaan. Daarna Den Haag in geweest, langs geweest bij een vriendin en vervolgens gegeten op Schiphol
Oud 13-10-2004, 19:25
Luna
Luna is offline
Opgestaan, er sliep een meisje bij me die ik op vakantie had ontmoet. Dat was heel leuk maar we hadden een fles wijn op de avond ervoor.
Even naar school, creatief doen. En engels doen en verder niksen.
En daarna naar huis, waar mn vader bezig was te klussen, en toen ging ik een nieuwe prullebak kopen en stofzuigen toen ik terug kwam. En nu ben ik thuis, bij mn ouders eten en douchen en msncontacten onderhouden
En zo naar mn eigen huis om huiswerk te doen en te slapennn.
Oud 13-10-2004, 19:28
manGo0s
manGo0s is offline
Me gewassen, aangekleed, na de dokter geweest, bloed laten prikken, naar school geweest, kleren gekocht, bij de mac gegeten in bad gelegen en nog bij een vriendin geweest...
Oud 13-10-2004, 19:33
Verwijderd
Ik werd helemaal blij wakker omdat ik me herinnerde dat ik gisteren een jongen heb ontmoet wiens karakter exact als dat van mij is. Levert de rest van de wereld wel hoofdpijn op, maar ik ben blij. Douchen, tandenpoetsen, opmaken en toen naar school. Drie colleges gehad, die allemaal wel goed gingen. Toen nog even door de stad rondgefietst en daarna mijn kamer schoongemaakt. Daarna naar huis treinen (want morgen ga ik niet naar school, hiephoi) en thuis met mijn vriendje gebeld. Verder niks, maar het was een leuke dag
Oud 13-10-2004, 20:35
Susanne
Susanne is offline
Op school gehuild want iemand was zo grappig geweest om mijn mobiel (nieuw) uit mijn jasje te pakken en niet terug te geven voordat ik in paniek raakte Wat heb ik toch heerlijke kutklotecontactmotorischgestoordekutvrienden <3

Toen naar huis op de fiets en ben ik tegen een stilstaande auto aangeknalt, we fietsten met z'n 3en naast elkaar en ik was de binnenste, ik was druk aan het praten met een vriendinnetje naast mij en toen van boem toen ging ik weer huilen en toen wilde ik wegrennen maar toen dacht ik van nee denk eens even normaal na dus heb ik mijn vader opgebeld en die zei het is niet erg we zijn wel verzekerd.. dus ik naar huis gefietst met zo'n hoofd > en vanmiddag met mijn vader de auto opgezocht en er bleek geen schade te zijn

oke thuisgekomen heb ik me gekookt en alle dingen die verkeerd kunnen gaan met koken ging verkeerd.. het vlees werd te zwart en de spinazie had ik vergeten aan te zetten dus die stond nog koud in de magnetron aardappels waren overkookt, was meer purree

toen heeft mijn zus patat gehaald en ik heb het opgegeten maar ik moest kotsen ervan, bah vieze zoute patat!!

conclusie> hoop kansloze dingen gedaan vandaag en ik heb nog steeds niet geleerd voor m'n schoolexamens morgen

snif
Oud 13-10-2004, 20:40
Faery
Faery is offline
Her en der wat colleges gevolgd, naar huis gegaan en met een onbekende warhammer-geek in de trein gebabbeld dus nu gaan we binnenkort een potje battlen, thuis gevoederd en huiswerk gemaakt.
Net even wat Gouden Zegels bij de Edah gehaald want m'n pa wil niet meer dat ik me door zijn biervoorraad heen werk
Oud 13-10-2004, 23:50
Faery
Faery is offline
'wat doen jullie hier? hebben jullie geen school? het is half een hoor. kun je niet thuis zitten?'

Jaap en ik zijn nu officieel, genoteerd, 'hangjongeren in Zevenaar', omdat we op een bankje zaten, for fucks sake
Oud 13-10-2004, 23:59
Verwijderd
and damn proud of it.
Oud 14-10-2004, 00:01
Faery
Faery is offline
niets dan lof
Oud 14-10-2004, 00:04
Blenderhead
Blenderhead is offline
hangtuig!

beetje gaar worden tijdens het voetballen
Oud 14-10-2004, 00:12
Flagellant
Flagellant is offline
Oh wacht, mijn dag kreeg een onverwacht spannende wending, ik ging bier drinken.
Oud 14-10-2004, 00:16
Blenderhead
Blenderhead is offline
Oud 14-10-2004, 00:17
Faery
Faery is offline
Citaat:
birthmark schreef op 14-10-2004 @ 01:16 :
Oud 14-10-2004, 01:07
Avelon
Avelon is offline
ik ben maandag vier keer van mijn fiets gevallen. dinsdag niets en vandaag ook nog niets ohjawel naar een time mangement cursus
Oud 14-10-2004, 10:00
Verwijderd
ik was vannacht erg dronken en heb blijkbaar mijn bed helemaal onder gekotst, en dat wist ik niet, totdat ik in een vieze plakboel wakker werd. Nu is alles in de was en zoek ik een stomerij omdat dat dekbedding vies is.

Oud 14-10-2004, 11:33
vixen
vixen is offline
Gisteren op de bank gehangen en n beetje ziekig geweest, pas rond half 6 me redelijk aangekleed en toen gaan eten. Toen kwam een vriend van mn huisgenoot hier en daar heb ik een film mee gekeken en toen is ie mee naar een feestje gegaan. Was heel erg leuk, nuttige gesprekken gehad over sex en een afspraak gemaakt met zo'n gozer om te gaan shoe shoppen want hij had echt de lelijkste schoenen aan die ik ooit heb gezien. En vandaag ga ik heel erg veel leren en vanavond weer uit.
Oud 14-10-2004, 14:09
guess what
guess what is offline
ik ben chagerijnig door die kut stakingen van t OV want ten eerste kan ik nu niet uit en ten tweede is mn tentamen verplaatst naar morgen terwijl ik anders vrij zou hebben en nu voor een uurtje naar Utrecht moet.
Oud 14-10-2004, 15:05
guess what
guess what is offline
Citaat:
Faery schreef op 11-10-2004 @ 14:50 :
Elke dag zo'n beetje, ja.
dan heb ik je gezien
Oud 14-10-2004, 17:09
Glory
Glory is offline
Ik heb niks gedaan en nu zit op mijn bf kantoor te internetten en ze hebben een xbox dus ik ga zodadelijk Mortal Kombatten en daarna het hippe Amersfoortse winkelcentrum bezoeken.
Oud 14-10-2004, 17:21
Verwijderd
Van vanmorgen tot nu gewerkt, geforumd, met Reel Big Nothin gemsnd, 2 woorden gewisseld met Roxy, Dreamweaver MX 2004 geïnstalleerd, muziek gedownload en het emo-spel gespeeld.
Ik heb koppijn.
Oud 14-10-2004, 17:25
schimmel
schimmel is offline
vandaag ben ik thuis gebleven omdat ik afhankelijk ben van de tram om op school te komen. ben tot nu toe elke dag wel een uur geweest behalve dinsdag dus dat is wel best, gister na school mezelf laten harsen en dat viel eigenlijk wel gewoon heel erg mee. jammer dat mn ene oksel ging bloeden maar dat was ook zo weer over.
nu heb ik zin in vakantie want morgen kan ik mn week ov ophalen. en morgen heb ik ckv dat zuitg.
Oud 14-10-2004, 17:34
Verwijderd
vandaag aan school gewerkt.
morgen met otis boeken voor centerparks
onze tante wordt 50!
Oud 14-10-2004, 18:42
suikerprinses
suikerprinses is offline
2toetsen gemaakt
daarna naar amersfoort geweest
nieuwe winterjas gekocht
beetje geleerd voor morgen
geslapen
en nu moet ik meer leren
Oud 14-10-2004, 18:49
El Kohollik
El Kohollik is offline
Vandaag heb ik de hele dag lekker gesuft met mijn sombrero op één oor. Ik heb mijn poncho gewassen want er zat ezelpoep op Verder ben ik nog even bij wat gringo's die ik ken langsgeweest en op de weg naar huis nog wat cervesa ingeslagen want het weekend is begonnen hier in huize El Kohollika! Dus ik ga met een hoop hombres cervesa slempen vanavond

Regels voor berichten