![]() |
|||||
B"sd
Citaat:
Je kunt 't geloven of niet, maar het staat zelfs geprofeteerd in de Torah, dat we heibel zouden krijgen met de Arabieren. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Joostje schreef op 28-10-2004 @ 11:30 : "Wat zou er gebeuren als hij nu zou overlijden?" Dan hang ik hier de vlag uit 't raam ![]() ![]() En tja... Israel zou zeker wel weer de schuld ervan krijgen.... zoals gewoonlijk ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
er zijn ook Israeli's die alle palestijnen het liefst de zee in drijven.. beetje krom zo van joden uber alles ofzo? AND SO WHAT?? als de thora zegt dat joden ruzie krijgen met arabieren en God het land beloofd heeft aan de joden?? IN het blabladom staat dat het land aan mij is beloofd.. wie zegt dat het joodse geloof waar is uberhaupt??
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-10-2004 om 20:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
of dubbelganger? he wat jammer nou van je sig. Eleazar <3 |
![]() |
||
Citaat:
En er zit een <3 achter zijn naam in mijn sig omdat 'ie heel lief is IRL. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zo komt ie iig niet over, maar jij zal het wel beter weten.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Olie op t vuur. Dat is nu net wat Israel NIET nodig heeft.
||
Citaat:
||||||
Verwijderd
|
[QUOTE]Eleazar schreef op 28-10-2004 @ 16:38 :
[B]B"sd Citaat:
zozo dus god dus god had het land eerst aan de nakomelingen van abraham gegeven en nu opeens aan Izaak?! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
B'sd
goh, wat leuk dat jullie allemaal zo positief over mij praten hehe ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Over Ismael wordt gezegd in Genesis 16:11 "Ook zeide haar de Engel des Eeuwigen: 'Zie gij zijt nu zwanger en zult eenen zoon baren; dan zult gij zijnen naam Jishma'el noemen, want de Eeuwige heeft gehoord naar uwe verdrukking. Hij (Ismael dus) echter zal aks een woudezet onder de mensen wezen; zijne hand tegen allen, en de hand van allen tegen hem, en tegenover alle zijne broeders zal hij wonen.' " Hier wordt al gezegd, dat Ismael (en zijn nageslacht dus....de arabieren waaruit ook de palestijnen zijn voort gekomen, alhoewel een gedeelte beweert van niet) als een woud ezel zou zijn. Een woud ezel is 't onbetrouwbaarste dier ter wereld, de ene keer eet ie uit je hand, de andere keer trapt ie de kop van je romp af... precies zoals veel palestijnen / arabieren zijn. de Arabieren / Palestijnen zijn tegen heel veel (kijk maar naar de huidige oorlog(en) ) en ze nemen elkaar (bijna) altijd in bescherming, als 't tegen 't Westen is. Niks een 'zonde' dus. Citaat:
Door Gaza weg te geven komt er zekers geen vrede. De Palestijnse terreur groeperingen gaan zich dan in Gaza 'hergroeperen' en blijven dan net zolang doorgaan met aanvallen totdat ze meer land krijgen van de Israeli's. Ze zijn niet uit op alleen Gaza en eventueel de 'West-Bank' nee, ze willen geheel Israël hebben. Kijk alleen al naar de afbeeldingen van het land op de Palestijnse uniformen zoals die bijv. van Arafat. Je ziet niet alleen Gaza en de West Bank, nee je ziet geheel Israël incl. de Golan hoogtes....waarvan zij zeggen dat die toch van Syrië zijn? ![]() Kijk in Palestijnse schoolboeken....niets vrede met Israel en de Joden, maar dood aan Israel en de Joden. En land kaarten met 'hun 'palestina' ' en weer niet alleen Gaza en de 'West-Bank' maar geheel Israël. Citaat:
En...Jabotinsky hoe komt 't dat je de naam hebt van een grote Zionistische held, maar nu zelf zo anti-Zionistisch bent...terwijl je ooit wel echt heel erg zionistisch was
||
Citaat:
![]() 't heeft iig met religie te maken ![]()
|||||||
Verwijderd
|
Eleazar schreef op 31-10-2004 @ 01:58 :
Citaat:
Citaat:
En daarbij hadden de isrealiers de overeenkomsten met god verbroken waarop ze gestraft werden doordat van toen andere volken ze zouden overheersen. Zelfs nu nog is dat aan de gaan ze hebben weliswaar de overhand in Isreal maar toch hebben ze alleen de mond vol over palestijnen. Citaat:
![]() Denk jij nou echt dat isreal in haar huidige vorm kan blijven voortbestaan? Steeds minder joden voelen er wat voor om naar Isreal te emigreren terwijl de palestijnse bevolking groeit. Wat ze willen is eigelijk waar ze recht op hebben teruggave van hen land. Citaat:
Ik zag ooit een isrealisch schooljongentje een fles water in het gezicht van een palestijnse journalist gooien terwijl hij die man niet eens kende noch met hem had gesproken. Dus druk de joden maar niet weer in het slachtoffer rol ![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 31-10-2004 om 07:52. |
![]() |
||
Citaat:
uit een nederzetting zeker?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zou het niet weten Laatst gewijzigd op 31-10-2004 om 07:58. |
![]() |
||
Citaat:
Het lijkt zo net alsof het een jongen uit Haifa betrof ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die man had het hem niks gedaan het gezicht van dat jongentje was echt helemaal vertrokken van haat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zei ik dat? nee
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal vast niet de enige zijn die dat erop uit maakte |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maakt geen fuck uit wat ik dan verder van het conflict vind.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het blijft hoe je het brengt |
![]() |
||
Citaat:
Ik verdedig niet haat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() maar ja, als je doelmatig onschuldigen raakt is dat geen zelfverdediging maar een misdaad. Het is alleen nog maar de vraag wanneer er sprake was van bovenstaande (die demo in Rafah toen waarop raketten kwamen, zie ik iig als een voorbeeld van bovenstaande).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Werd jodenhaat vroeger ook niet goed gepraat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee, dat bagatelliseer ik helemaal niet. vind ik even fout ![]()
||
Citaat:
nouja, dan was het misschien niet de bedoeling maar wel het gevolg ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ik heb over jou voorbeeld al vaak genoeg gezegd wat ik ervan vind
|
![]() |
|
|