Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2010, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Waarom duurt het zo lang voordat Nederland weer moet spelen ik zit helemaal in de WK stemming maar wel alleen maar als Nederland speelt
Ik ben er ook wel aan toe ja. Hum moet ik nu iets oranjes aan naar Mundial?
Advertentie
Oud 16-06-2010, 22:34
Verwijderd
Ik zeg net tegen sann dat ik het bed in duik maar voor ik het wist zat ik al weer hier pm's te lezen, hoezo terug bij af na een maandban?

Dus: nog een hoi sann, en goedenavond allen.
Oud 16-06-2010, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Hoe, waar, wat, wanneer?
gewoon ergens op de middag precieze tijdstip is nog onbekend ivm heftige feestjes de nacht ervoor ;x nathan, sanne en ik zijn er en waarschijnlijk komt eric ook wel. kunnen we daarna gezamenlijk naar het park gaan!
Oud 16-06-2010, 22:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Sorry ik was bellen,msnen en pmen tegelijk, overload aan communicatie waar was het? wanneer hoor je het? Spannend!
Citaat:
hahaha

@Fizzle: Kom je aandacht te kort? je hebt nog geen ja gezegd, dus nog niks felicitaties hoor
Citaat:
Ik hoop dat je 'm krijgt
neenee, jongens, ik HEB hem al, ik hoef alleen nog ja te zeggen!
Oud 16-06-2010, 22:35
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik zeg net tegen sann dat ik het bed in duik maar voor ik het wist zat ik al weer hier pm's te lezen, hoezo terug bij af na een maandban?

Dus: nog een hoi sann, en goedenavond allen.
Hai

Ik betrap mezelf erop dat ik steeds als ik van huis vertrek of iig in de buurt ben om me heen kijk of jij er bent!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-06-2010, 22:35
Verwijderd
he zusje wat hebben jullie mooie balkonmeubels tegenwoordig.
Oud 16-06-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder zou volgens mij het liefst willen dat ik met een beetje alternatieve geschiedenis of literatuur student thuis zou komen. Maar ja.

Edit: nja, ze wil natuurlijk het allerallerliefst dat ik gelukkig ben en bla bla
Mijn moeder zou wss met alles gelukkig zijn, aangezien ik al jaren geen man meer mee naar huis heb genomen Maar ik heb gewoon een hekel aan kerels voorstellen aan je ouders, en vooral aan haar, want zij doet echt zo'n kruisverhoor enzo, maar dat snapt ze dan weer niet
Oud 16-06-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder zou volgens mij het liefst willen dat ik met een geschiedenis student thuis zou komen.
Hoi
Oud 16-06-2010, 22:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
neenee, jongens, ik HEB hem al, ik hoef alleen nog ja te zeggen!
Dan heb je hem nog niet Dan mag je hem hebben als je wilt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-06-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg net tegen sann dat ik het bed in duik maar voor ik het wist zat ik al weer hier pm's te lezen, hoezo terug bij af na een maandban?

Dus: nog een hoi sann, en goedenavond allen.
zo mag ik het horen
Oud 16-06-2010, 22:36
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
neenee, jongens, ik HEB hem al, ik hoef alleen nog ja te zeggen!
Netjes!
__________________
Yoloswag 420
Oud 16-06-2010, 22:36
Verwijderd
michael, ga je zondag ook mee? :tevergeefse poging:
Oud 16-06-2010, 22:36
Verwijderd
Citaat:
neenee, jongens, ik HEB hem al, ik hoef alleen nog ja te zeggen!
Dat is gaaf! Waar is het? Ga je ja zeggen?!
Oud 16-06-2010, 22:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
he zusje wat hebben jullie mooie balkonmeubels tegenwoordig.
ja he? Ik mag ze hebben als ik wegga, want mn moeder wil een chille hoekbank ofzo.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-06-2010, 22:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dan heb je hem nog niet Dan mag je hem hebben als je wilt.
Nou dat is toch een felicitatie waard? Ik heb het al vet vaak geprobeerd en eindelijk lukt het!
Citaat:
Netjes!
Oud 16-06-2010, 22:37
Verwijderd
Citaat:
michael, ga je zondag ook mee? :tevergeefse poging:
hij moet vaderdag vieren
Oud 16-06-2010, 22:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Argh, wat irritant, er zit zo'n irritant hyperactief type naar muziek op de speer van z'n mobiel te luisteren. En nu gaat hij ook nog eens meezingen.
__________________
you're not my demographic
Oud 16-06-2010, 22:38
Verwijderd
Rationeel komt wel!
Oud 16-06-2010, 22:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat is gaaf! Waar is het? Ga je ja zeggen?!
jahe!
In Utrecht Zuilen. Denk ik. Ja het zal zuilen zijn. Maar 3 km van waar ik nu woon (dus ik kan makkelijk mijn baan houden enzo). En ik mag van mezelf pas morgen beslissen of ik ja ga zeggen, zodat ik er een nachtje over heb geslapen.
Oud 16-06-2010, 22:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou dat is toch een felicitatie waard? Ik heb het al vet vaak geprobeerd en eindelijk lukt het!

Je moet eerst nog JA zeggen
Dan kan ik ook zeggen: yes, ik ben verloofd, ik hoef alleen nog ja te zeggen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-06-2010, 22:39
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik kreeg gisteren een mailtje van iemand. Ik had nogal moeizaam contact met diegene en na een tijdje is dat geknald. En nu weet ik niet zo goed of ik wel zin heb om te reageren want mijn ervaring is toch dat als zulke dingen moeizaam waren, dat ze dat dan uiteindelijk toch weer worden (of nog steeds zijn). Hmz.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-06-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:
jahe!
In Utrecht Zuilen. Denk ik. Ja het zal zuilen zijn. Maar 3 km van waar ik nu woon (dus ik kan makkelijk mijn baan houden enzo). En ik mag van mezelf pas morgen beslissen of ik ja ga zeggen, zodat ik er een nachtje over heb geslapen.
Dan denk ik dat je vlakbij mij gaat wonen & dat medeia vanavond voor dezelfde kamer gehospiteerd heeft
Oud 16-06-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg gisteren een mailtje van iemand. Ik had nogal moeizaam contact met diegene en na een tijdje is dat geknald. En nu weet ik niet zo goed of ik wel zin heb om te reageren want mijn ervaring is toch dat als zulke dingen moeizaam waren, dat ze dat dan uiteindelijk toch weer worden (of nog steeds zijn). Hmz.
Wie is die iemand dan?
Oud 16-06-2010, 22:39
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
hij moet vaderdag vieren
Haha, dat geloof je toch niet echt he? Hij wil gewoon niet met z'n pixelvriendjes per ongeluk gezien worden.

Citaat:
Rationeel komt wel!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-06-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Haha, dat geloof je toch niet echt he? Hij wil gewoon niet met z'n pixelvriendjes per ongeluk gezien worden.



en ik maar denken dat hij echt zo'n familyguy was
Oud 16-06-2010, 22:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je moet eerst nog JA zeggen
Dan kan ik ook zeggen: yes, ik ben verloofd, ik hoef alleen nog ja te zeggen
jatoch!
Lemme sleep on it baby, Ill give you an answer in the moooaaarninn
Citaat:
Dan denk ik dat je vlakbij mij gaat wonen & dat medeia vanavond voor dezelfde kamer gehospiteerd heeft
Dat eerste kan heel goed! Dat tweede denk ik echter niet.
Medeia, was het een Russische Duitse jongeman met heel kleine voeten en was het een kamer met een gek hoekje eruit en met een inbouwkast die in de muur stak?
Oud 16-06-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
neenee, jongens, ik HEB hem al, ik hoef alleen nog ja te zeggen!
Gaat dit over een kamer? Zo ja, wat is je geheim? Ik kom net terug van een vergeefse poging en mag als mantra wel eens ''het is niet persoonlijk'' op mn spiegel gaan plakken geloof ik.

Citaat:
Hai

Ik betrap mezelf erop dat ik steeds als ik van huis vertrek of iig in de buurt ben om me heen kijk of jij er bent!
Ja stel je voor dat ik ineens met een hondsdolle grimas uit een donker hoekje tevoorschijn spring! Maar hmm, ik houd me in jouw buurt alleen op als ik werk, en dan ben ik binnen dus ik denk niet dat je me zo snel tegen het lijf loopt bij je huis.
Oud 16-06-2010, 22:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wie is die iemand dan?
Jij kent hem niet. We hadden een soort van.. ik weet niet. We hebben een paar dates gehad en zo. Maar ik werd binnen een week of 2 al helemaal gestoord van 'm.. en hij deed niet zo aardig. Nu kreeg ik een mail met excuses en dat-ie hoopt dat het goed gaat en dat-ie het leuk zou vinden als ik reageer maar dat het niet hoeft of zo.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-06-2010, 22:41
Verwijderd
Citaat:
jatoch!
Lemme sleep on it baby, Ill give you an answer in the moooaaarninn

Dat eerste kan heel goed! Dat tweede denk ik echter niet.
Medeia, was het een Russische Duitse jongeman met heel kleine voeten en was het een kamer met een gek hoekje eruit en met een inbouwkast die in de muur stak?
Pm het adres maar even, mss heb ik straks nog wel een forummer als buurman, maar dan als buurvrouw!
Oud 16-06-2010, 22:41
Verwijderd
Citaat:
ja he? Ik mag ze hebben als ik wegga, want mn moeder wil een chille hoekbank ofzo.
niiice. Ga je ze gewoon binnen zetten? ik vind het altijd een beetje zonde als ik dat soort meubels buiten zie staan. Kijk jullie hebben een afdakje dus wordt het ook niet snel heel goor, maar als je dat buiten laat staan in een tuin ofzo wordt het toch heel vies lijkt me? en al die hoekjes en gaatjes waar vieze dieren inkruipen.
Oud 16-06-2010, 22:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
jatoch!
Lemme sleep on it baby, Ill give you an answer in the moooaaarninn
aight, whatever. Ik ga even snel douchen (heb er de hele dag voor gehad, maar dat moet natuurlijk op het laatste moment ). tschuss.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-06-2010, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Gaat dit over een kamer? Zo ja, wat is je geheim? Ik kom net terug van een vergeefse poging en mag als mantra wel eens ''het is niet persoonlijk'' op mn spiegel gaan plakken geloof ik.

Ja stel je voor dat ik ineens met een hondsdolle grimas uit een donker hoekje tevoorschijn spring! Maar hmm, ik houd me in jouw buurt alleen op als ik werk, en dan ben ik binnen dus ik denk niet dat je me zo snel tegen het lijf loopt bij je huis.
Als er hier een kamer vrij zou komen zou je de eerste zijn die 'm krijgt hoor Helaas lukt het niet mijn huisgenoot weg te pesten
Oud 16-06-2010, 22:42
Verwijderd
Citaat:
jatoch!
Lemme sleep on it baby, Ill give you an answer in the moooaaarninn

Dat eerste kan heel goed! Dat tweede denk ik echter niet.
Medeia, was het een Russische Duitse jongeman met heel kleine voeten en was het een kamer met een gek hoekje eruit en met een inbouwkast die in de muur stak?
Nope, het was een kamer met een oranje (!!!) muur en een wasbak.
Oud 16-06-2010, 22:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Gaat dit over een kamer? Zo ja, wat is je geheim? Ik kom net terug van een vergeefse poging en mag als mantra wel eens ''het is niet persoonlijk'' op mn spiegel gaan plakken geloof ik.
mijn geheim is volgensmij genoegen nemen met krakkemikkige snerthuizen die niemand wil

Citaat:
Pm het adres maar even, mss heb ik straks nog wel een forummer als buurman, maar dan als buurvrouw!
doe ik
Oud 16-06-2010, 22:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
niiice. Ga je ze gewoon binnen zetten? ik vind het altijd een beetje zonde als ik dat soort meubels buiten zie staan. Kijk jullie hebben een afdakje dus wordt het ook niet snel heel goor, maar als je dat buiten laat staan in een tuin ofzo wordt het toch heel vies lijkt me? en al die hoekjes en gaatjes waar vieze dieren inkruipen.
Ja, voor binnen dan 2 stoelen en een klein bankje. Omdat dat geen drol weegt en dus makkelijk te verhuizen is.
En als ik dan een tuin/balkon krijg, kan ik ze altijd nog heen en weer slepen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-06-2010, 22:42
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Gaat dit over een kamer? Zo ja, wat is je geheim? Ik kom net terug van een vergeefse poging en mag als mantra wel eens ''het is niet persoonlijk'' op mn spiegel gaan plakken geloof ik.

Ja stel je voor dat ik ineens met een hondsdolle grimas uit een donker hoekje tevoorschijn spring! Maar hmm, ik houd me in jouw buurt alleen op als ik werk, en dan ben ik binnen dus ik denk niet dat je me zo snel tegen het lijf loopt bij je huis.

Was dat die kamer in de vogelenbuurt?


En ik weet wel dat de kans klein is.. maar ik ben nog zo onder de indruk van onze spontane ontmoeting van laatst Maar waar jij werkt, daar kan je niet goed naar binnen kijken dus dan moet ik echt naar binnen om te kijken of jij er bent en dat is dan wel weer heel erg stalkerig
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-06-2010, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Nope, het was een kamer met een oranje (!!!) muur en een wasbak.
Oh jee, en medeia en oranje is natuurlijk geen match
Oud 16-06-2010, 22:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als er hier een kamer vrij zou komen zou je de eerste zijn die 'm krijgt hoor Helaas lukt het niet mijn huisgenoot weg te pesten
gaaf dankje

Citaat:
Nope, het was een kamer met een oranje (!!!) muur en een wasbak.
oh! op de eerste verdieping? Zou heel goed kunnen dat jij de kamer boven me hebt gezien hoor
Oud 16-06-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Als er hier een kamer vrij zou komen zou je de eerste zijn die 'm krijgt hoor Helaas lukt het niet mijn huisgenoot weg te pesten
Nah, je huisgenoot wegpesten zou ik niet zo lief vinden hoor. Maar je bent een schat en wie weet wie weet valt er eentje ineens zomaar van de trap.
Ik baal er zo van dat die mensen van de kamer van gisteren niet gewoon eens mailen dat ik het niet ben, want nu blijf ik half hopen op een wonder, terwijl ze me echt niet meer gaan bellen.
Oud 16-06-2010, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Nah, je huisgenoot wegpesten zou ik niet zo lief vinden hoor. Maar je bent een schat en wie weet wie weet valt er eentje ineens zomaar van de trap.
Ik baal er zo van dat die mensen van de kamer van gisteren niet gewoon eens mailen dat ik het niet ben, want nu blijf ik half hopen op een wonder, terwijl ze me echt niet meer gaan bellen.
Nee van de trap vallen is wel heel lief

Ik blijf voor je duimen tot ze iets van zich hebben laten horen!
Oud 16-06-2010, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Was dat die kamer in de vogelenbuurt?


En ik weet wel dat de kans klein is.. maar ik ben nog zo onder de indruk van onze spontane ontmoeting van laatst Maar waar jij werkt, daar kan je niet goed naar binnen kijken dus dan moet ik echt naar binnen om te kijken of jij er bent en dat is dan wel weer heel erg stalkerig
Nee, dit was weer een andere. Maar die van de vogelenbuurt heb ik hoogstwaarschijnlijk ook niet, anders had ik dat inmiddels wel geweten gok ik.

Citaat:
Oh jee, en medeia en oranje is natuurlijk geen match
Eigenlijk had ik bij het zien van die muur rechtsomkeert moeten maken hè.
Oud 16-06-2010, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Nee, dit was weer een andere. Maar die van de vogelenbuurt heb ik hoogstwaarschijnlijk ook niet, anders had ik dat inmiddels wel geweten gok ik.

Eigenlijk had ik bij het zien van die muur rechtsomkeert moeten maken hè.

Mijn kamer in zwolle was 4 verschillende tinten oranje Als dat hier zo was geweest waren we nu geen vriendinnetjes meer he?
Oud 16-06-2010, 22:48
Verwijderd
Citaat:
michael, ga je zondag ook mee? :tevergeefse poging:
Nee: werken, school, vaderdag, zondag. En dit zijn nog maar een paar redenen

Ná 10 juli ofzo heb ik tijd
Oud 16-06-2010, 22:48
Verwijderd
Citaat:
gaaf dankje


oh! op de eerste verdieping? Zou heel goed kunnen dat jij de kamer boven me hebt gezien hoor
Medeia smste dat ze 300 meter bij me vandaan was, dus theoretisch zou het goed hetzelfde huis kunnen zijn
Oud 16-06-2010, 22:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Medeia smste dat ze 300 meter bij me vandaan was, dus theoretisch zou het goed hetzelfde huis kunnen zijn
Zou heel goed kunnen! Dat zou wel supertof zijn
Maar het was niet dezelfde kamer, mijne had een groene en een rode muur. En een serre. En geen wastafel.
Oud 16-06-2010, 22:49
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Mijn kamer in zwolle was 4 verschillende tinten oranje Als dat hier zo was geweest waren we nu geen vriendinnetjes meer he?
Jeetje sann
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-06-2010, 22:49
Verwijderd
Om 12 uur moet ik naar bed mensen! Help me herinneren!
Oud 16-06-2010, 22:49
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Om 12 uur moet ik naar bed mensen! Help me herinneren!
Ik ook! Samen gaan?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-06-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Nee: werken, school, vaderdag, zondag. En dit zijn nog maar een paar redenen

Ná 10 juli ofzo heb ik tijd
doe eens niet zo moeilijk, wijf!
Oud 16-06-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
doe eens niet zo moeilijk, wijf!
Kusje!

Laatst gewijzigd op 16-06-2010 om 23:07.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29.