Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2003, 22:54
Screenager
Screenager is offline
Jezus... jim's zang liep gewoon paar seconden voor het geluid op het laatst.. En hij zong Phill Collins nummer.. maar toch echt de Mariah Carey versie ervan... dat lukte em niet zo goed Ik kreeg bijna medelijden...

Bij Hind kreeg ik gewoon kippenvel echt heel goed.. Ik blijf me ergeren aan joel...eng ventje.. david en bas mogen ook ophoepelen.. Dat Marieke er bijna uit ging vond ik belachelijk.. ze is niet super speciaal.. maar doet het wel elke keer heel goed.
Advertentie
Oud 18-01-2003, 22:57
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Hind was echt goed!!! Jamai ook!!
Oud 18-01-2003, 22:59
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef:
Ik begrijp niet hoe die jury al kan voorspellen dat Marieke daar op die stoel moest zitten en niet Joël!
Raaarrrr
Dat was namelijk onvoorstelbaar en onvoorspelbaar
Ja, precies..beetje raar! Dat van Marieke hadden ze nooit kunnen raden, volgens mij


Echt niet leuk, Marieke én Bas op de stoel. Zou het zo kunnen zijn dat ze gewoon niet altijd dezelfde op de stoel willen laten zitten?

Ben blij dat YULI eruit is

Jim viel heel erg tegen, maar blijft wel schattig ventje. Alhoewel: "Films moeten niet voorspelbaar zijn" VS "Scream is mijn lievelingsfilm" --> als 1 film voorspelbaar is...?

Joel blijft vreselijk.

Jamai: hij wil ind te grappig zijn. Vind het jammer. Máár zingt erg goed, still.

Dewi is cool.

Maar allerfanst benk van Marieke . Ze heeft wat met Wayne; grappig

En Charlotte zat wel voor Jim in het publiek --> misschien toch..?
__________________
I'll find you.
Oud 18-01-2003, 22:59
Sarsefras
Avatar van Sarsefras
Sarsefras is offline
nouuwwww kheb het niet gezien vandaag Kben wel benieuwd naar de herhaling!!
Oud 18-01-2003, 23:00
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
MAAR is het echt waar dat JIM met CHARLOTTE heeft?!?! (Dat blonde meisje dat bij de ouders van Jim zat)
Als dat echt zo is heeft hij het goed voor elkaar gekregen
Oud 18-01-2003, 23:02
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:
MAAR is het echt waar dat JIM met CHARLOTTE heeft?!?! (Dat blonde meisje dat bij de ouders van Jim zat)
Als dat echt zo is heeft hij het goed voor elkaar gekregen
nou.. ik denk dat zij zich eerder the lucky one mag noemen
__________________
I'll find you.
Oud 18-01-2003, 23:11
Verwijderd
Ik vond Hind echt heeeel erg goed dit keer!! Kvond haar zeker de beste.. en dr vielen veel tegen vonnik..

Mja, kblijf Dewi-fan
Oud 19-01-2003, 07:33
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hind was gister echt heel sterk, ik vond har met voorsprong de beste.

het niveau was wat lager dan vorige week, maar daardoor kon ik wel beter zien wie dr echt goed waren
Hind, Jamai en Dewi zie ik heel ver komen en ik hoop dat Jim en Joel er de komene twee weken uitvliegen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-01-2003, 09:16
Main
Avatar van Main
Main is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:
MAAR is het echt waar dat JIM met CHARLOTTE heeft?!?! (Dat blonde meisje dat bij de ouders van Jim zat)
Als dat echt zo is heeft hij het goed voor elkaar gekregen
Die charlotte die ook in idols zat? Die in de workshop Christina Aguilera zong?
Oud 19-01-2003, 10:36
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Main schreef:
Die charlotte die ook in idols zat? Die in de workshop Christina Aguilera zong?
Nee, die niet volgens mij (die hang toch ook hier ergens op het forum rond en heeft haar van 700 euro?), maar die andere, die wsa de week ervoor en hockeyde ook. Maar ik weet niet of het waar is, ik hoorde het van mn moeder die het bij mn oma in de story/prive/zoiets gelezen had.

En verder: bij de workshops was er zo´n meisje die zong: every time I see you, I try to hide away (zoiets), en ik vond het zo´n leuk nummer, maar wist niet wat het was, maar nu weet ik het eindelijk (het is een nummer van Roxette).

Yuli eruit !!! ik vind het echt ongelofelijk: David, Joël, Bas en Jim vond ik veel minder. Maar de jury zei ook dat ze vaak vals zong, heb ik bijna niks van gehoord.
En Joël met zn prodent-gebit die Gangsta´s paradise gaat rappen; OMG. Ik vond het eerder lachwekkend en triest overkomen dan goed.
En Jim vond ik ook slecht zingen (vorige keer vond ik hem ook niet echt geweldig), amar die gaat er toch niet uit.
Jamai: beetje té. Maar misschien was ie gewoon heel erg zenuwachtig (maar hij moet niet elke week zo popi jopi gaan doen)
Hind: echt geweldig gewoon * is Hind-fan*
David: best wel slecht
Bas: in het begin slecht, werd wel beter, maar niet echt goed
Dewi: goed, maar vond er met dat haar en die make-up alleen wat van Christina A. weghebben, en dat is dus niet goed.
Yuli: vond ik niet vals, vond ik juist goed.
Marieke: vond ik goed zingen, ik werd alleenz enuwachtig van haar ´dansje`.

En wie gaat er volgende week uit? Ik denk David of Bas. Maar ik hoop Joël.
Oud 19-01-2003, 10:48
Nuck
Nuck is offline
Joel vond ik echt verschrikkelijk...dat nummer past totaal niet bij hem
Hind was veruit de beste gister , hoewel ik Dewi ook goed vond.
__________________
As if!
Oud 19-01-2003, 10:49
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
HIND!

Sorry
moest er even uit

Hmm

Jim miste ook volledig muzikaal gevoel, zo leek het
hij zong het ook totaal verkeerd, verkeerde intonatie enzo
heel raar
Oud 19-01-2003, 10:58
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Oud 19-01-2003, 11:16
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Marieke op de stoel??? omg.. zij is echt 1 van de beste hoor.. en yuli weg.. k had al zo'n gevoel, maar van mij had david eerder weg gemogen. of jim natuurlijk. naja, ff een overzichtje:

David:.. niks bijzonders, maar ik heb sowieso weinig met David. Hij is wel kjoetig af en toe, maar zingen.. nee.

Marieke: dat dansje was idd een beetje hyper, maar ze durft tenminste iets anders te doen. zij is nog steeds mijn favoriet, samen met hind.

Bas: leuke keuze, maar net als David: heb ik niks mee.. van mij mag hij ook wel weg, of hij moet opeens iets heel goeds doen.

Hind: naja, zij is gewoon onwijs goed natuurlijk. Goede keuze, alleen zou k haar wel eens een uptempo nummer willen horen zingen, ze neemt vooral ballads of wat daar op lijkt, iig nooit van die swingende nummers, k ben benieuwd hoe ze dan zou klinken

Jim: ooow please.. dat was gewoon echt slecht. zijn stem is irritant.. wat me opviel btw: altijd als de jury iets negatiefs zegt gaat het publiek, heel kinderachtig, boe roepen,maar dat deden ze bij jim niet! O.o k had toch verwacht dat al die meisjes spontaan in een boeconcert zouden uitbarsten.. en erik(..geloof dat hij dat zei) dan 'je uitstraling is natuurlijk 10+' uitstraling my ass, uiterlijk zal ie bedoelen

Jamai: klonk wel gaaf. ik vind hem niet 'te grappig', hij is gewoon leuk zo, er zijn al zoveel artiesten die altijd maar doen alsof ze een depressie hebben, hij neemt zichzelf tenminste niet zo serieus maar is wel goed. hij is eigenlijk de Vash onder de popsterren

Yuli: jammer dat ze weg is, begon haar steeds leuker te vinden.. ze was idd niet super, maar toch nog steeds beter dan David en Bas. maja, van haar horen we vast nog wel meer.

Joel: volgens mij ben ik de enige die dat rappen eigenlijk wel leuk vond.. gewaagd, eens wat anders dan altijd maar de veilige weg van de ballads, dat is wel leuk aan hem. en hij zong ook wel leuk. hij ziet er nog wel afschuwelijk uit, dat kapsel

Dewi: jammer dat ze dat Christina stukje uit lady marmalade niet deed, maar ze was wel weer goed, zoals gewoonlijk. ben blij dat zij door is, had natuurlijk ook niet anders verwacht.

Nouja, ik ben dus voor Marieke en Hind.. en Jim mag linea recta de deur uit die gillende meisjes worden irritant..
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 19-01-2003, 11:29
Verwijderd
Hind was briljant, nog nooit was ze zo goed.

Marieke vond ik helemaal niet goed, had haar er uit willen hebben.

Joel deed het ook weer leuk, gewaagd nummer!

David vond ik weer minder net als de vorige keer.

Dewi was weer goed! Vooral aan het eind!

Yuli vond ik goed, maar niet spetterend.

Bas was leuk, maar toch vind ik hem geen idool.

Jamai had een stom nummer gekozen waarin hij niet goed kon laten horen hoe goed hij eigenlijk zingt, maar dat weten we toch al.

Jim was vals! Damn! Ik schrok ervan! Ik heb een beetje medelijden met die jongen, hij weet niet wat hem overkomt!

Ik voorspel dat David of Marieke er volgende week uitgaat.
Oud 19-01-2003, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Bluesummers schreef:

Joel: volgens mij ben ik de enige die dat rappen eigenlijk wel leuk vond.. gewaagd, eens wat anders dan altijd maar de veilige weg van de ballads, dat is wel leuk aan hem. en hij zong ook wel leuk. hij ziet er nog wel afschuwelijk uit, dat kapsel
Nee, ik ben het daar mee eens. Hij kan dat doen want hij heeft sowieso niets te verliezen. Ik vind Joel niet top en het is zeker niet me favoriet, maar hier kon ik echt waardering voor opbrengen.

Verder geen zin om commentaar te leveren
Oud 19-01-2003, 14:05
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ik hoop dat Jim of Hind wint... of allebei natuurlijk.. nog beter.
Soort duet ofzo..
Oud 19-01-2003, 14:23
Saartje_b
Saartje_b is offline
Vond Hind echt super goed zingen!! Dewi vond ik ook erg goed.

Joel vond ik (voor de verandering ahum ahum) echt vreselijk! Hij was een van de weinige waar de jury helemaal positief over was, ik snap het echt niet maar dat zal wel aan mij liggen...

Verder vond ik Jim niet echt mooi zingen, maar ja, hij kan het zich wel veroorloven. Hoe of wat hij ook zingt, meisjes blijven toch op hem stemmen! (maar ja, ik moet toegeven dat ik hem er ook niet echt verkeerd uit vind zien...)
Oud 19-01-2003, 14:35
Verwijderd
Ik denk dat jim gaat winnen, maar dat hoop ik niet. Jamai is een veel leuker idool!!! Hij is zoon mafkees, in de positieve zin van het wooord!!
Bas vind ik een lieverd, maar hij is niet het popidool
Ik vind het echt jammer dat yuli eruit is, want ik vond yuli het leukst en beste zingen!!
Ik denk dat nederland op het uiterlijk beoordeeld (dus op jim), maar niet op de kwaliteiten

zo dat is eruit
Oud 19-01-2003, 14:40
sandwoman
Avatar van sandwoman
sandwoman is offline
ik denk dat de vader van Joel de jury omkoopt ofzo...
__________________
*Wie gaat er mee verdwalen? Ik weet de weg!*
Oud 19-01-2003, 14:47
Verwijderd
Citaat:
sandwoman schreef:
ik denk dat de vader van Joel de jury omkoopt ofzo...
Want dat heeft zin..

Maar ik vind Joel echt niet geweldig, maar dat iedereen hem deze kee zo afzeikt van ik dus niet terecht. Hij heeft een gewaagde keuze gemaakt, heeft het er goed vanafgebracht en zong iig geen veilige balad. Hij wordt natuuuuurlijk niet de winnaar, maar dit kon ik dus wel waarderen.
Oud 19-01-2003, 14:49
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Met een gewaagde keuze komen we niet ver Marieke. Ik kan ook een gewaagde keuze maken en naakt op straat gaan huppelen maar dat waardeert ook niemand.
Ik begrijp wel dat sommige mensen het van Joel zullen waarderen. Ik kan ook begrijpen dat mensen Joel er als liefst uit willen hebben, maar ik niet begrijpen dat mensne op Joel stemmen opdat hij winnaar zou worden.
Oud 19-01-2003, 14:53
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik erger me echt dood aan die krijsende kutkinders van 14 als Jim voorbij komt. Die jongen heeft bij nader inzien een zwaar irritante stem en het zou ZO onrechtvaardig zijn als hij zou winnen!! Hind en Dewi bijvoorbeeld zijn zoooooooveel beter! Maar neej, half jong nederland stemt ws weer op Jim omdat hij zogenaamd knap is. Jzs.

Maar goed.. ik vond het zwaar tegenvallen, ik vond alleen Hind, Dewi en Jamai goed. Mijn favo's Marieke heeft echt een vreselijk accent, ik vond haar totaal niet goed met dat liedje. David was ook niet boeiend, Bas heeft ook een irritante stem. Joel, wat doet die jonngen daar nog!? Ik erger me echt rot aan hem en hij gaat er maar niet uit! AAAAARGH!

Leuk, Idols
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 19-01-2003, 14:54
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Hind is mijn idool !!!
Ik hou echt heel erg van die disney muziek en Hind heeft echt mijn hart veroverd met 'Colors of the wind' hoor! Ik hoop echt dat zij gaat winnen. En anders Jamai. Ik had liever gezien dat hij een ander liedje deed, maar hij zingt net als Hind briljant, en heeft echt een toffe persoonlijkheid. Jamai en Hind zijn toch van die goeie maatjes?!?!? Kunnen ze geen duet gaan doen ofzo

Maar ja....even alles opgesomd:

David: Neeh, ik vind hem niet echt een goeie uitstraling hebben. En zijn zang is al helemaal niet prettig om naar te luisteren.

Marieke: Ik vind het raar dat zij op de stoel terecht kwam. Dat dansje was mischien een beetje dom, maar ze ziet er leuk uit, en zingt ook best aardig. Ik vond het in ieder geval helemaal niet slecht!

Bas: Sja.....ik weet niet hoor. Hij zong wel leuk, maar ik vind hem zo dood. HEt leeft gewoon niet. En hij weet nooit wat voor houding hij moet aannemen, is me opgevallen. Hij zit stees met de zijn vrije hand een beetje aan zijn jasje te frunniken enzo.

Hind: Ik heb het al gezegd. Zij is gewoon echt super !!! Ze ziet er super uit, kan geweldig zingen en is echt mijn favoriet. Volgens mij is het ook wel een heel lief meisje. Ook wat ze zei over zoenen in de bios . Ik krijg in ieder geval de indruk dat zij echt een hele goeie persoonlijkheid heeft.

Jim: Ik ben nooit echt fan geweest van Jim, en ik wist al van te voren dat hij het echt moest hebben van zijn uiterlijk. Hij KAN opzich af en toe wel wat mooie tonen naar buiten brengen, maar het klinkt niet overtuigend. Er zit zo weinig emotie in! En volgens mij is het gewoon een super arrogante gozer

Jamai: Zingt goed, heeft misschien een nadeel met zijn uiterlijk, maar kan het nog ver schoppen. En ik was het wel met de jury eens dat hij tijdens het optreden te grappig doet. Ik vind hem ook heel erg grappig en dat moet ook zeker zo blijven, want daardoor ben ik ook een beetje fan van hem. Maar tijdens zijn optredens moet ie dat niet doen.

Yuli: Ach...ik had het er niet zo heel moeilijk mee dat ze weg moest. Ze had wel veel volume enzo, en vooral bij die soul nummers was het echt een genot om naar te luisteren. maar ik vond haar altijd backstage een beetje raar typetje. En het is gewoon zo dat zijn nooit een idool had kunnen worden.

Joel: Die gozer moet er echt uit! Dat rappen was echt klote. maar ja, ik ben sowieso al iemand die vind dat het rappen aan de zwarten toe behoord (wat ik erg leuk vind om naar te luisteren, maar dus niet naar iemand als Joël). Verder vind ik het echt een idoot. Hij denk dat ie heel wat is volgens mij, ook al probeerd ie niet echt die indruk te wekken. Van mij mag hij er volgende week uit!

Dewi: Jah, wat moet ik daar nou over zeggen. Aan haar zang ligt het niet. Die vind ik nog steeds geweldig. In het begin klonk het niet echt overtuigend, maar daarna ging ze een beetje zelf improviseren en dat was echt en een genot om te horen!!!
En zij heeft toch ook een beetje haar eigen stijl kwa uitstraling. Ik zie haar best een idool worden.


Zodra David, Joel en Bas eruit zijn word het echt spannend. Zij mogen er van mij als eerste uit.
Jim krijgt van mij nog een kans. Ik vind hem eigenlijk best slecht, maar ik wil wel graag zien hoe hij het straks gaat opnemen tegen de echte toppers!
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 19-01-2003, 14:59
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Iemand geďnteresseerd in het telefoonnr. van Hind?
Oud 19-01-2003, 15:00
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef:
Iemand geďnteresseerd in het telefoonnr. van Hind?
JA !!!
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 19-01-2003, 15:02
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
JA !!!
Krijg je niet (totdat ik haar gebeld heb!)
Oud 19-01-2003, 15:05
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef:
Krijg je niet (totdat ik haar gebeld heb!)
Doe dan wel even de groeten van mij ok?
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Oud 19-01-2003, 15:06
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
Doe dan wel even de groeten van mij ok?
'O ja, en de groetjes van Gerard!'

Oud 19-01-2003, 15:06
Verwijderd
Citaat:
GTST-Beer schreef:
Met een gewaagde keuze komen we niet ver Marieke. Ik kan ook een gewaagde keuze maken en naakt op straat gaan huppelen maar dat waardeert ook niemand.
Ik begrijp wel dat sommige mensen het van Joel zullen waarderen. Ik kan ook begrijpen dat mensen Joel er als liefst uit willen hebben, maar ik niet begrijpen dat mensne op Joel stemmen opdat hij winnaar zou worden.

euh.. ken ik jou?? Vats wel, maar kweenie wie je bent

Ik zeg ook niet dat hij ver komt...en winnaar wordt hij zeker niet, maar ik kan het waarderen en hij deed he tniet slecht (in vergelijking met anderen die het echt lieten liggen)
Oud 19-01-2003, 15:15
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Milk schreef:
euh.. ken ik jou?? Vats wel, maar kweenie wie je bent

Ik zeg ook niet dat hij ver komt...en winnaar wordt hij zeker niet, maar ik kan het waarderen en hij deed he tniet slecht (in vergelijking met anderen die het echt lieten liggen)
Ja,
je kent me een beetje. Ik ben niet echt een of andere eik0l die zijn naam uitkiest op basis van een soapserie en een knuffeldier. Hoe gaat het?

Ach, je hebt ook wel gelijk. Hij gaat er wel helemaal voor (zie ook vorige uitzending). Maar je kunt Hind bijv. moeilijk haar keuze kwalijk nemen. Ze koos een ballad maar zong hem wel perfect.
Oud 19-01-2003, 15:20
Verwijderd
Citaat:
GTST-Beer schreef:
Ja,
je kent me een beetje. Ik ben niet echt een of andere eik0l die zijn naam uitkiest op basis van een soapserie en een knuffeldier. Hoe gaat het?

Ach, je hebt ook wel gelijk. Hij gaat er wel helemaal voor (zie ook vorige uitzending). Maar je kunt Hind bijv. moeilijk haar keuze kwalijk nemen. Ze koos een ballad maar zong hem wel perfect.
Ja het gaat wel ok Behalve dan, als jij me ook een beetje kent, ik me nu kapot erger omdat ik niet weet wie jij bent...

En ik neem het Hind ook niet kwalijk. En ballads kunnen heel mooi zijn. Maar toch vind ik het altijd leuk als iemand iets anders en dan ook geslaagd doet.
Oud 19-01-2003, 15:24
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
zo ongeveer iedereen vindt Joel niet goed, tot slecht, waarom zit hij dan niet eens in de gevarenzone?!?!
Volgens mij heeft die jury toch meer invloed hoor. Ernstjan wordt nl de manager van de winnaar. en ernstjan mag Yulie absoluut niet. Verder geilen ze van t begin af aan al op Joel en zeer onterecht.
En dat Jamai dan weer te blij is. tis ook noooooit goed.
En Yulie heeft echt talent, en die ligt eruit. En andere mensen (lees: joel, Jim) mogen wel vals zingen, terwijl die veel minder talent hebben.
Kep Joel ooit nog es in een ver ver ver ver ver verleden op de Tinadag int echt gezien . Toen wastie minstens zo triest..
Oud 19-01-2003, 15:25
Verwijderd
Citaat:
M*girl schreef:
zo ongeveer iedereen vindt Joel niet goed, tot slecht, waarom zit hij dan niet eens in de gevarenzone?!?!
Volgens mij heeft die jury toch meer invloed hoor. Ernstjan wordt nl de manager van de winnaar. en ernstjan mag Yulie absoluut niet. Verder geilen ze van t begin af aan al op Joel en zeer onterecht.
En dat Jamai dan weer te blij is. tis ook noooooit goed.
En Yulie heeft echt talent, en die ligt eruit. En andere mensen (lees: joel, Jim) mogen wel vals zingen, terwijl die veel minder talent hebben.
Kep Joel ooit nog es in een ver ver ver ver ver verleden op de Tinadag int echt gezien . Toen wastie minstens zo triest..
ernstjan... ik wist niet dat er 5 juryleden waren..
Oud 19-01-2003, 15:28
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
Milk schreef:
ernstjan... ik wist niet dat er 5 juryleden waren..
OOOOOOH heet ie niet zo dan *shame*. nou die ene met dat gebit zeg maar . Forgive me
Oud 19-01-2003, 15:29
Verwijderd
Citaat:
M*girl schreef:
OOOOOOH heet ie niet zo dan *shame*. nou die ene met dat gebit zeg maar . Forgive me
leuke aanduiding, die ene met dat gebit Edwin dus.
Oud 19-01-2003, 15:30
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
Milk schreef:
leuke aanduiding, die ene met dat gebit Edwin dus.
Jaaaaaa, die . Nou t was met een E dus ik zat er wel dichtbij he
Oud 19-01-2003, 15:41
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Milk schreef:
Ja het gaat wel ok Behalve dan, als jij me ook een beetje kent, ik me nu kapot erger omdat ik niet weet wie jij bent...
ALS je me nog kent uiteraard.

Citaat:

En ik neem het Hind ook niet kwalijk. En ballads kunnen heel mooi zijn. Maar toch vind ik het altijd leuk als iemand iets anders en dan ook geslaagd doet.

Ik vraag me af wat Hind zou kunnen doen als ze iets gedurfds zou willen doen. 'Lick my pussy lick it good lick it' zoiets? (Zoals dat meisje in de 1e ronde deed)
Oud 19-01-2003, 15:58
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Heeft iemand trouwens bij Idolas backstage die gast gezien die Berend Botje ging zingen? Heb echt vreselijk gelachen.
Oud 19-01-2003, 16:02
M*girl
Avatar van M*girl
M*girl is offline
Citaat:
Breg schreef:
Heeft iemand trouwens bij Idolas backstage die gast gezien die Berend Botje ging zingen? Heb echt vreselijk gelachen.
jaaaa, die was humor.
En die andere gozer dan, die 'elke stap die je neemt' zong. 'iets harder zingen graag' . GEWELDIG
Oud 19-01-2003, 16:04
Sarsefras
Avatar van Sarsefras
Sarsefras is offline
Wanneer zijn herhalingen van idols?
woensdag 9 uur de optredens en donderdag 10 uur backstage, maar wanneer is de herhaling van de uitslag??
Oud 19-01-2003, 16:15
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Sarsefras schreef:
Wanneer zijn herhalingen van idols?
woensdag 9 uur de optredens en donderdag 10 uur backstage, maar wanneer is de herhaling van de uitslag??
Vrijdag ofzo dacht ik,
maar het staat 's woendags wel onder in beeld!
Oud 19-01-2003, 16:16
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Misschien kan ik me gewoon niet goed inleven, maar ehm... Ik vind Jim hartstikke lelijk.
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Oud 19-01-2003, 16:17
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Nou ja, goed, lelijk... Ik vind 'm niet leuk om naar te kijken, laat ik 't zo zeggen. Nu nog veel meer dan in de eerdere rondes.
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Oud 19-01-2003, 16:24
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Ik zei toch dat Yuli eruit zou gaan. Al vond ik het niet egt terecht, David was veruit de slechtste gister.

Dan vond ik Bas juist wel weer goed, en Joel deed het ook wel leuk. Marieke, Hind en Dewi waren zoals gewoonlijk weer fenomenaal. *kan niet geloven dat Marieke in de gevarenzone zat*

Jamai is wel een geval apart. Je kan gewoon zo goed zien dat hij het ontzettend naar zijn zin heeft op dat podium. En hij is grappig, moet ie verder niet veranderen.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Oud 19-01-2003, 16:44
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Citaat:
Joel: Die gozer moet er echt uit! Dat rappen was echt klote. maar ja, ik ben sowieso al iemand die vind dat het rappen aan de zwarten toe behoord (wat ik erg leuk vind om naar te luisteren, maar dus niet naar iemand als Joël). Verder vind ik het echt een idoot. Hij denk dat ie heel wat is volgens mij, ook al probeerd ie niet echt die indruk te wekken. Van mij mag hij er volgende week uit!
idd

Vieze wigger dissin like this dissin like that.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Oud 19-01-2003, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Bluesummers schreef:
Jamai: klonk wel gaaf. ik vind hem niet 'te grappig', hij is gewoon leuk zo, er zijn al zoveel artiesten die altijd maar doen alsof ze een depressie hebben, hij neemt zichzelf tenminste niet zo serieus maar is wel goed. hij is eigenlijk de Vash onder de popsterren

Yuli: jammer dat ze weg is, begon haar steeds leuker te vinden.. ze was idd niet super, maar toch nog steeds beter dan David en Bas. maja, van haar horen we vast nog wel meer.

ik vind jamai ook niet te grappig hijs gewoon lekkah relaxt bezig..
en ook vind ik het jammer dat yuli weg is, ik vond der wel grappig, en wel goed dat er ook eens wat mense blijve die niet de 'idols look' hebben...
Oud 19-01-2003, 18:23
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef:
Hind is mijn idool !!!
Jamai: Zingt goed, heeft misschien een nadeel met zijn uiterlijk, maar kan het nog ver schoppen. En ik was het wel met de jury eens dat hij tijdens het optreden te grappig doet. Ik vind hem ook heel erg grappig en dat moet ook zeker zo blijven, want daardoor ben ik ook een beetje fan van hem. Maar tijdens zijn optredens moet ie dat niet doen.

een nadeel met zen uiterlijk ???
egt niet! naaaaaah....
Oud 19-01-2003, 19:09
Sarsefras
Avatar van Sarsefras
Sarsefras is offline





een paar foto's van joel toen hij nog in all of us zat...
vooral die laatste foto!!!! daar lijkt hij net op Ken van Barbie
Oud 19-01-2003, 19:11
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Riannuhh schreef:
een nadeel met zen uiterlijk ???
egt niet! naaaaaah....

I agree! Net of hij lelijk is! Ik kijk liever naar hem dan naar Jim, die ziet eruit alsof hij emotieloos is. Ik ben echt ernstig fan van Jamai, hij ziet er echt zwaar knuffelerig uit
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.