Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2006, 15:36
Verwijderd

*doet toch mee*

Ruim 6 jaar samen, we wonen ruim 4 jaar samen en we zijn bijna 5 maanden getrouwd
7 jaar schijnt toch een soort grens te zijn waarop véél stellen uit elkaar gaan?
Advertentie
Oud 06-10-2006, 15:38
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-10-2006 @ 16:36 :

*doet toch mee*

Ruim 6 jaar samen, we wonen ruim 4 jaar samen en we zijn bijna 5 maanden getrouwd
7 jaar schijnt toch een soort grens te zijn waarop véél stellen uit elkaar gaan?
Véél stellen wil niet zeggen dat jullie daarbij horen natuurlijk
__________________
I am..
Oud 06-10-2006, 15:44
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
Uittttt
__________________
Tsja...nou zeg...
Oud 06-10-2006, 15:53
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik wil hem niet meer tegenkomen onverwacht
En hij moet me niet zo aankijken want dan smelt ik weer helemaal
Maar aan de andere kant is het echt een schat van een kerel die ik gewoon als goeie vriend wil zien

Ach ik moet me niet zo aanstellen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 06-10-2006, 15:57
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-10-2006 @ 16:36 :

7 jaar schijnt toch een soort grens te zijn waarop véél stellen uit elkaar gaan?
Ja, 7 dagen, 7 weken, 7 maanden, 7 jaar. Ofzo
Oud 06-10-2006, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Bloompje schreef op 06-10-2006 @ 16:38 :
Véél stellen wil niet zeggen dat jullie daarbij horen natuurlijk
Nee, precies, wij horen daar vast niet bij. Tot nu toe horen we nergens bij. Er zijn al zoveel redenen geweest voor buitenstaanders waardoor onze relatie voorbij zou kunnen gaan; ik ben jong (of was het in ieder geval; meisjes van 15 zouden geen langdurige relaties aan kunnen gaan), hij is een stuk ouder, we zijn allebei elkaars eerste echte liefde.
Oud 06-10-2006, 16:02
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 05-10-2006 @ 07:31 :
Dit heb ik zelf ook gehad. Maar als je iemand echt leuk vindt, en je denkt dat hij lief voor je kan zijn, dan moet je er gewoon voor gaan . Laat je ex het niet voor je verpesten, want ook ik ben er nu achter gekomen dat er ook normale en gezonde relaties kunnen zijn zonder heel erg hard gekwetst te worden .

Soms is het goed om dat laagje zelfbescherming weg te gooien, ook al loop je dan de kans gekwetst te worden. Je hebt tenminste dan wel je hart voor iemand anders dan je ex opengesteld en dat kan heel goed voelen, ook al loopt het misschien dan toch mis .

Ik vond het zelfs fijner om verdrietig te zijn om een andere jongen (waar het op een eerlijke en normale manier mee uit is gegaan), dan om mijn ex (die me vernederd heeft op alle mogelijke fronten).
Dank je wel voor je reactie Ik moet gewoon leren dat mannen ook mij leuk kunnen vinden. Door m'n vorige relatie is m'n eigenwaarde echt tot het nulpunt gedaald Ik neem jongens al snel dingen kwalijk die ik m'n ex kwalijk nam, terwijl het soms niet fair is. Maar goed om te horen dat het beter kan worden

Ontopic: hij mag wel eens iets van zich laten horen. Morgen is het zaterdag, en hij zou nog de details geven. Ik ga er niet achteraan, als hij wil, dan moet hij dat maar duidelijk maken. Wat heb ik soms een hekel aan alles wat met mannen te maken heeft
Oud 06-10-2006, 17:28
Verwijderd
3 jaar en 10 maanden en 6 dagen

alleen zijn we het 30 sept/1 okt helemaal vergeten te vieren, na een tijdje denk je er toch niet meer elke maand aan
hoewel we 28 september nog uit eten zijn geweest
Oud 06-10-2006, 17:29
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Met vriendlief kan het eigenlijk niet beter.

Kom net van mijn moeder af, hebben weer knallende ruzie gehad en ik ga der voorlopig niet meer heen. Want als ik dat wel doe, wordt alles alleen maar erger. Ze is nog steeds niet over de scheiding van mijn vader heen en ze loopt nu echt ongelooflijk stomme conclusies te trekken dat mijn vader al een nieuwe vriendin heeft als hij alleen al de telefoon niet opneemt als ze afspraken over mijn broertje wil maken. En ze neemt van niemand aan dat het niet zo is. Alle frustraties worden op mij afgericht zeg maar en dat breekt mij gewoon op en zorgt er zelfs voor dat ik een afkeer voor der aan het ontwikkelen ben. Oké ik trek misschien ook wel partij voor mijn vader, maar daar zorgt ze toch echt zelf voor. En rustig een gesprek erover voeren werkt niet, ze begint dan gelijk te zeggen dat ik alleen maar aanzelf denk en nooit bij haar ben (Ik heb ook nog zoiets als een studie en werk en een sociaal leven) en nooit vraag hoe ze zich voelt of wat er aan de hand is. Ik doe dat wel, maar dan wil ze der niks over zeggen. Wat ik ook doe, het is nóóit goed genoeg voor der. Ik ben het zat, op mijn steun hoeft ze voorlopig niet te rekenen. Niet als ze mij als een stuk vuil gebruikt..
__________________
I am..
Oud 06-10-2006, 17:51
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
weer beter gelukkig.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 06-10-2006, 17:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
En toen zei ie vanochtend: ja ik wilde een foto van je maken toen je sliep want je bent zo'n schone slaapster, maar het was te donker...

Aaaah! En dan vooral aaah omdat ie niet zo'n slijmerig persoon is. Als ie dan eens wat zegt, betekent het juist veel meer omdat ie het dan ook echt meent.
Oud 06-10-2006, 18:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-10-2006 @ 16:36 :

*doet toch mee*

Ruim 6 jaar samen, we wonen ruim 4 jaar samen en we zijn bijna 5 maanden getrouwd
7 jaar schijnt toch een soort grens te zijn waarop véél stellen uit elkaar gaan?
Een goede vriendin en haar vriend idd ook na 7 jaar
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-10-2006, 18:21
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 06-10-2006 @ 19:17 :
Een goede vriendin en haar vriend idd ook na 7 jaar

Hmm, 't is natuurlijk ook fout om nu naar die grens toe te gaan leven, vol spanning, want dan gaat het natuurlijk fout omdat er zo'n rare spanning is
Oud 06-10-2006, 18:38
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Op 10-10 zijn we 10 maanden samen.
Oud 06-10-2006, 18:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vrijdagavonden zonder leuke mensen om me heen zijn kut
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-10-2006, 20:34
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
5 maanden en erm, een dikke week ofzo?


We gaan wel naar 't half jaar.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 06-10-2006, 20:41
Verwijderd
Na, dan ik ook maar even; woensdag zijn we 16 maanden samen <3

Ben net nog even bij hem geweest en het voelt gewoon allemaal zo goed! Vanaf dinsdagnacht slapen we 13 dagen samen, waarvan 7 op Kreta. Ik kan echt niet wachten!
Oud 06-10-2006, 20:43
Verwijderd
Ik moet niet zeuren. Hij sms't gewoon. Dus ik ga morgen echt. Ben nu al zenuwachtig
Oud 06-10-2006, 21:04
Verwijderd
Morgen zie ik mijn vriend weer. Ik denk dat het een rustig weekendje gaat worden met veel knuffelen, tegen elkaar kruipen in bed en als het stopt met regenen misschien nog even lekker wandelen buiten.
Oud 06-10-2006, 21:54
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Over een week 15 maanden hier, waarvan 10 samenwonend. En hopelijk binnenkort een echt gekocht huisje met extra kamer voor bepaalde redenen.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 06-10-2006, 21:57
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Het samenwonen komt al erg dichtbij en ik heb er zoveel zin in. Lekker knus samen voor de tv, elke dag samen wakker worden en alles zelf bepalen Heerlijk!
Oud 06-10-2006, 21:58
Verwijderd
Vier maanden en zes dagen? Of nou ja, Tweeëntwintig maanden en zes dagen

Nog steeds leuk, dus. En vrienden. En familie. Ik ben verliefd op het leven.
Oud 06-10-2006, 22:02
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ik kijk nu n live registratie van een van mijn favo groepen, en heb mega heimwee. GOd wat had ik daar graag bij gestaan, maar het kon niet. Het kan nog steeds niet. Wat is het zuur te weten dat ik de familie van mijn pa's kan NOOIT meer te zien krijg. NOOIT. En dat is zuur, pijnlijk. Het steekt. Verdomme.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 06-10-2006, 22:15
fractuur
fractuur is offline
[ergernis]Bah, wat was hij kortaf over de telefoon. En dan met een paar mensen "bij iemand even wat gaan drinken". Kansloos zuipen zeker. Nou, ik ben er morgen niet als hij zich weer brak en verrot voelt. Grow up.. [/ergernis]
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 06-10-2006, 22:21
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik heb geen zin om met m te praten. Ik heb vandaag sowieso nergens zin in dus daar is ie de dupe van. Bah morgen gaat t vast beter.
Oud 06-10-2006, 23:06
Verwijderd
Wervelwind de gekste...

Ik vind het vreselijk als ze huilt, maar ben blij dat als ze huilt, ze mij belt.
En binnen dat alles is hij mijn rustige haven en mijn rots. Een leven zonder hem kan ik me totaal niet meer voorstellen. Ik hou zielsveel van hem!
Oud 06-10-2006, 23:29
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
WolterB schreef op 06-10-2006 @ 19:17 :
Een goede vriendin en haar vriend idd ook na 7 jaar
the seven year itch
__________________
Pardon my French
Oud 07-10-2006, 00:07
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ik wil holderdebolder verliefd worden.. Kriebeltjes in de buik. En dat moet zeker jaren blijven duren! Zo'n lieve jongen waar ik gewoon de verliefde bakvis bij kan uithangen. Dat ik constant met een glimlach op mijn snoet loop.. Die echte verliefdheid is ook wel al even geleden. Al veel te lang naar mijn goesting

Een van mijn beste vriendinnen denkt er net hetzelfde over, alleen maakt zij het zo dramatisch. Ok, met momenten kan ik ook wel zo doen, maar ergens.. Ze heeft het het laatste jaar wel zelf in de hand gehad. Ik ben toch al blij dat ze nu doorheeft bij enkele jongens dat het gewoon voor de seks is en dat ze ze nu ook afwijst. En haar grote fout is ook dat ze veel te vlug denkt dat ze verliefd is of dat het dé jongen is voor haar. Maar wat ze ook mag doen, ik blijf haar graag zien
Donderdag hebben we met 5 mensen op mijn kot spaghetti gegeten en toen mijn 2 vriendinnen en ik enkel overbleven hebben we zo dikke fun gemaakt! Echt zoals vroeger..!! Daarom hebben we besloten van nog eens samen uit te eten onder ons drietjes. Of zelf eten te maken
__________________
Having again my favourite dream.
Oud 07-10-2006, 02:18
Verwijderd
Dammit, wat ben ik gek op hem.
Ik wil zijn kinderen baren.
Oud 07-10-2006, 11:02
Verwijderd
Gisteren viel tegen, vond ik. We zouden gezellig samen zijn, dvd kijken, beetje hangen, maar hij was heel kriebelig en kon bijna niets hebben. Dus mja, ging ik maar alleen naar bed.
Maar vanmorgen is alles weer goed gemaakt

Ik heb zo'n zin in maandag. Lekker naar Enschede, m'n zwangere zus zien. Dinsdag gaan we naar de huisarts - voor een algemeen praatje geloof ik, uitleg van wat ze kan gaan verwachten de komende maanden, wat ze moet regelen qua afspraken enzo, en zelf dacht ik dat ze ook haar bloed alvast zouden gaan testen op rhesus-factor, suiker en meer van dat soort dingen - en een beetje kijken naar baby-spullen voor mijn nichtje of neefje

Ik heb wel zin om even een paar dagen alleen in een huis te zitten (m'n ouders zijn er niet, ik slaap in hun huis). Lekker koken, lekker in bad, misschien ga ik dinsdagochtend wel even zwemmen
Oud 07-10-2006, 12:55
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 07-10-2006 @ 12:02 :
Gisteren viel tegen, vond ik. We zouden gezellig samen zijn, dvd kijken, beetje hangen, maar hij was heel kriebelig en kon bijna niets hebben. Dus mja, ging ik maar alleen naar bed.
Maar vanmorgen is alles weer goed gemaakt

Ik had echt precies hetzelfde! Gister was hij heel moe en daardoor beetje chaggo, maar vanmorgen voelde hij zich toch wel schuldig hihi . Maar dat is inderdaad ook weer helemaal goed gemaakt
Oud 07-10-2006, 12:56
M'ne
Avatar van M'ne
M'ne is offline
zolang het maar niet slechter gaat dan nu...

ik wil hem vast houden, maar we 'mogen' niet meer.
__________________
less is more
Oud 07-10-2006, 13:00
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 06-10-2006 @ 17:02 :
Dank je wel voor je reactie Ik moet gewoon leren dat mannen ook mij leuk kunnen vinden. Door m'n vorige relatie is m'n eigenwaarde echt tot het nulpunt gedaald Ik neem jongens al snel dingen kwalijk die ik m'n ex kwalijk nam, terwijl het soms niet fair is. Maar goed om te horen dat het beter kan worden

Graag gedaan . Mijn eigenwaarde was inderdaad ook ontzettend gedaald, mijn vriend merkte ook echt dat ik terughoudend was, omdat ik geen zin had om weer gekwetst te moeten worden. Maar als je de juiste persoon tegen komt, dan voel je dat vanzelf en stel je je vanzelf open . Ook al ben je bang, je gevoel weet wel of het goed zit . En stukje bij beetje zal ook het vertrouwen in jongens terug komen, jij hebt gewoon toevallig net met een klootzak te maken gehad, net zoals ik. Maar laat het die ene klootzak niet verpesten voor de leuke jongens. Als ik mijn ex ooit nog zie, zal ik hem hooguit bedanken. Omdat ik nu weet wat een slechte relatie is, en hoe een goede relatie kan zijn. Met dank aan hem, voor het vergelijkingsmateriaal.
Oud 07-10-2006, 13:21
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Hmm vannacht had een vriendin van thuis me gebeld, maar mijn telefoon lag niet in de buurt. Smsje gestuurd waarom ze belde.
Kreeg ik net een mailtje dat ze een aanvaring had gehad met een andere vriendin over mijn ex-vriendje maar dat het niet zo boeiend was en dat ze het me morgen allemaal wel zou vertellen, haar moeder was nu bij haar.
Dus nu ben ik nieuwsgierig/ongerust en weet niet of ik iets vervelends moet verwachten of dat het inderdaad niets voorstelt. En of het me pijn zal doen of dat ik het hier van me af kan zetten. Ik wil gewoon weten wat er gebeurd is.
Oud 07-10-2006, 13:51
Verwijderd
Tsja, als manlief in Eindhoven moet blijven slapen vanwege het werk, dan is het vrij makkelijk waar ik straks heenga
Oud 07-10-2006, 15:30
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Bloompje schreef op 06-10-2006 @ 14:05 :
Naja laten we het maar zo bekijken, je moet eerst de twee maanden gehad hebben om tot 2 jaar te komen hè?
Hihi, daar zit wat in . En je kunt het beter nú leuk hebben dan hopen op 2 jaar of langer bij elkaar te zijn.
Oud 07-10-2006, 16:34
Verwijderd
Zin in vanavond, ben benieuwd.
En ik vind het een raar idee dat ik hem dalijk waarschijnlijk nooit meer ga zien. Jezus man, naar Canada. Hoe verzin je het in godshemelsnaam? Ik hoop alleen maar dat hij gelukkig word, meer wil ik niet.
Oud 07-10-2006, 16:35
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
verward
bindingsangst enzo
Oud 07-10-2006, 18:32
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Verliefd, nog steeds.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 07-10-2006, 19:19
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Deed ik gisteren even chagrijnig, vangt hij me zo goed op. Als iemand zo tegen me deed, zou ik echt kwaad worden. Maar goed, we hebben elkaar onverwachts toch nog even kunnen zien en nu kunnen we er weer tegen aan. Ben nu lekker thuis, mijn eigen ding doen.
Oud 07-10-2006, 19:29
Verwijderd
Eigenlijk he, heb ik helemaal geen recht om hem te gaan missen. Ik zie hem misschien vijf keer per jaar. En dan zie ik hem echt alleen maar, dan spreek ik hem niet. Een keer per jaar spreek ik hem. Dan heb ik in een week drie hele avonden gesprekken met hem. Hij maakt zoveel bij me los, en ik kan niet eens aangeven wanneer.

Ik twijfel zo erg.... Zal ik naar iets afspreken of niet? Ze heeft me al zo vaak laten zitten, me teleurgesteld. Waarom zou ik haar weer die kans geven? Van de andere kant, nu kan ze bewijzen dat ze een echte vriendin kan zijn. En ik zeg iedere keer dat het de laatste keer is, maar daar moet ik ook mee ophouden. De laatste keer komt niet. Nooit. Niet voor ons.
Oud 07-10-2006, 20:06
Verwijderd
Er is niks. Helemaal niks. Vanavond ga ik gezellig uit met vriendinnen en ik hoop dat het weer leuk wordt..

Morgen familiedag, waar ik dit jaar heel anders tegen aan ga kijken

maar verder is het stil... te stil..
Oud 07-10-2006, 20:09
Hagel
Hagel is offline
morgen (L)
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 07-10-2006, 22:32
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
NuncaMas schreef op 07-10-2006 @ 03:18 :
Dammit, wat ben ik gek op hem.
Ik wil zijn kinderen baren.
oh my god.... als ik dat zou horen zou ik (waarschijnlijk) direct me inschrijven voor de landmacht.... de zandhazen t liefst. grootste kans om t niet te overleven...

no offence natuurlijk.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 07-10-2006, 23:21
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Wtf wil ik eigenlijk?
__________________
Wark!
Oud 07-10-2006, 23:45
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
En daar ben ik dan weer met mijn jeugdliefde aan het praten. Over vroeger, vorige week waar het niet veel had gescheeld..

Edit: en tegelijkertijd ben ik weer een eenrichtingsgesprek met die andere ex begonnen.
__________________
Having again my favourite dream.

Laatst gewijzigd op 07-10-2006 om 23:59.
Oud 08-10-2006, 00:42
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Wat een kutactie! En het kan me gvd niet schelen als ze het hier komt lezen.. Ik heb nooit haar beste vriend afgepakt
Hij was zo de persoon die me aan het lachen bracht en me goed deed voelen.. Ik heb zelfs nog een berichtje in mijn gsm staan waarin hij zegt dat hij er altijd voor mij zou zijn! En we wisten wat we aan elkaar hadden en we stonden klaar voor elkaar Aaargh ik haat liefjes van exvrienden!!

En dat er verdomme niemand tegen mij begint over respect hebben voor zijn mening hé
__________________
Having again my favourite dream.

Laatst gewijzigd op 08-10-2006 om 00:45.
Oud 08-10-2006, 01:32
__
Avatar van __
__ is offline
'weekendrelaties' hoe kut is dat.
Oud 08-10-2006, 09:15
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
*gaap*
Gisteren zijn verjaardag gevierd en nog niet helemaal bijgeslapen
Het was echt heel erg gezellig met al zijn vrienden
__________________
<):o)
Oud 08-10-2006, 10:13
Verwijderd
Gisteravond was mwah. NIet echt spectaculair, maar dat kwam ook door haar. Ik vond het vervelend dat ze zo moe zat te zijn. Ga dan niet mee, als je weet dat je je zo voelt. We gingen om hem een leuke avond te bezorgen, doe daar dan iets aan, verdomme.
Het was wel weer duidelijk hoe slecht hij tegen onverwachte situaties kan. DIe krijgt nog een probleem als hij kinderen krijgt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20.