Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2004, 19:26
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Veel pijn gehad aan mijn oor en aan de binnenkant van mijn wang (domme draadjes)
Vrienden die op bezoek zijn gekomen
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Advertentie
Oud 02-09-2004, 19:30
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 02-09-2004 @ 19:00 :

zo,dat is geregeld,nu nog geld en het is een feit ,verder heb ik vandaag weer veel door de school geslenterd en vanavond ga ik uit in breda
ik ook ...
Oud 02-09-2004, 20:11
Verwijderd
Legally Blonde is de derde keer nog steeds geweldig <3
Oud 02-09-2004, 21:50
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 02-09-2004 @ 21:11 :
Legally Blonde is de derde keer nog steeds geweldig <3
Ik heb het ook gezien met een half oog (andere oog deed wiskundehuiswerk, ja ik loop al weer achter )


"Whoever said orange was the new pink was seriously disturbed."





I OBJECT!!
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 02-09-2004, 21:50
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 02-09-2004 @ 21:11 :
Legally Blonde is de derde keer nog steeds geweldig <3
Oud 02-09-2004, 22:03
Verwijderd
Vierde en laatste intro-dag. We hebben een paar presentaties gehad en voor de rest gechilld in de zon en gedanst bij het mentorspektakel. Ons groepje ging als enige staan en meeklappen in de hele collegezaal en de rest was heel saai dus dat was grappig. Mijn groepje was heel leuk en we hebben dus gister gewonnen met de sport/speldag en nu hebben we een award Verder heb ik gehospiteerd in een heel mooi huis en heb ik met Ridder gebeld en met Joost en met een vriendinnetje en het was allemaal leuk!
Oud 02-09-2004, 22:10
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
mijn dag bestond uit terrashangen en duckhunt spelen op de nes.
Oud 02-09-2004, 23:04
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
tweede schooldag, gespijbeld, in het vondelpark gezeten met me chickies en bij me sis legally blond gekeken
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 03-09-2004, 03:12
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
oh paradiso was chill, ik ben wel een beetje tipsy maar Moos was er ook
nu slapen.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 03-09-2004, 03:29
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
ik ben niet in vondel geweest en niet in paradiso maar wel thuis en toen in de invito, werekn en toen naar vive la vie en toen naar arc en toen naar soho en toen naar een woonboot en nu ben ik dronken maare het is wel leuk maar tom heefty een lekke band
__________________
voorikvergeet
Oud 03-09-2004, 03:57
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
als je me nou voor half 4 's nachts had gewaarschuwd dan had ik hem nog kunnen plakken
__________________
sup birdie.
Oud 03-09-2004, 04:08
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 03-09-2004 @ 04:57 :
als je me nou voor half 4 's nachts had gewaarschuwd dan had ik hem nog kunnen plakken
ik heb je nummer niet en nu benik uit verveling weer onl;inee
hoe zielig! je fiets meot het geooon altijd doen
__________________
voorikvergeet
Oud 03-09-2004, 08:40
Verwijderd
dit is mijn laatste officiele vakantie dag (afgezien van de zondag, maar da's weekend).
ik heb nog niets zinnigs gedaan, en ik vraag me af of dat vandaag dan nog wel gaat gebeuren
Oud 03-09-2004, 08:44
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Vandaag nog:

Fiets ophalen (die moest gemaakt want de as was doorgescheurd)
Rondleiding krijgen op m'n nieuwe werk
Kleren kaufen
Chillen totdat ik erbij neerval
En vanavond uit ofzo..
Oud 03-09-2004, 08:50
Verwijderd
Roxane begon tegen mij te praten op een psychologie feest, maar ik was heel hooofdpijnerig en een beetje lomp aan het swingen want geen goede house, en toen kwam Underworld en ging ik uberswingen en toen zei roxie: dat is toch niet leuk, ofzo.

Maar ik ben vroeg weggegaan, want ik wil vroeg de trein naar huus nemen en dan die vriendin van mij van haar school ophalen, nee eigenlijk moet ik naar het IB-Groep toe, maar toch.

Iemand nog wat musli in de ochtend, of gebakken spek ?
Oud 03-09-2004, 08:58
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb zojuist een retourformulier ingevuld voor de boeken van de studie die ik eigenlijk wilde gaan doen en nu ben ik hartstikke blij dat ik toch voor een andere studie heb gekozen, want deze boeken zijn voor domme mensen. En er staan stomme plaatjes in. Verder heb ik alweer heel veel gemaild want er moet ook zoveel geregeld worden.

Nu ben ik alleen thuis en ga ik stofzuigen. Maar eerst naar mijn liefste neefje bellen.

Laatst gewijzigd op 03-09-2004 om 09:03.
Oud 03-09-2004, 09:56
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
gisteren: werk, tv, msn, vroeg slapen.
vandaag: wakker worden, in bad, bus/metro/trein/tram, werken.

na mn werk naar de kapper, kadootje kopen en naar een suprise party voor iemand
__________________
"Hou het hard!"
Oud 03-09-2004, 10:10
Verwijderd
Ik ben godverdomme net gezakt voor mn rijbewijs
Oud 03-09-2004, 11:14
Verwijderd
Ik heb me zojuist aan een hele mooie jongen met een giga-bos krullen voorgesteld.
Oud 03-09-2004, 11:19
Verwijderd
En daar was hij weer en hij heeft hele mooie ogen en een leuke stem en hij vroeg me of ik hier zondag ook was en ik zei 'ja' en toen zei hij dat dat leuk was want hij ook en dan geeft hij een workshop en hij ruikt heel lekker. Nouja, dat zei hij niet, dat zeg ik.
Oud 03-09-2004, 11:41
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 03-09-2004 @ 12:19 :
En daar was hij weer en hij heeft hele mooie ogen en een leuke stem en hij vroeg me of ik hier zondag ook was en ik zei 'ja' en toen zei hij dat dat leuk was want hij ook en dan geeft hij een workshop en hij ruikt heel lekker. Nouja, dat zei hij niet, dat zeg ik.
Vraag eens of ik hem Antwerpen moet laten zien.
Oud 03-09-2004, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 03-09-2004 @ 12:14 :
Ik heb me zojuist aan een hele mooie jongen met een giga-bos krullen voorgesteld.
ik zit bij zo een in de klas wat een heterd <3
Oud 03-09-2004, 11:52
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 03-09-2004 @ 12:14 :
Ik heb me zojuist aan een hele mooie jongen met een giga-bos krullen voorgesteld.
zal ik een permanentje nemen?
__________________
"Hou het hard!"
Oud 03-09-2004, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Marshall schreef op 02-09-2004 @ 20:30 :
ik ook ...

volgens mij heb ik jou gezien maar ik wist het niet zeker en ik wist niet dat je uitging want anders had ik wel iets gezegd (het was iig bij janssen oid,de persoon die ik bedoel)

vandaag werd ik brak wakker in een wildvreemde kamer,het duurde 5 minuten dat ik er achterkwamdat ik bij iemand in breda bleef slapen,ontbeten,gedoucht,nog wat door de stad geslenterd en daarna naar huis getreind.
op het station erachter gekomen dat mn fiets gejat was en toen maar een andere fiets gepakt
nu zit ik thuis en vandaag ga ik fitnessen en dat was het wel.
Oud 03-09-2004, 12:29
Verwijderd
dinsdag werd ik gebeld door mijn werk dat ze tot donderdag geen werk voor me hadden. toen zijn Geertje en ik maar naar Utreg gegaan om daar te bivakeren in haar huisje dinsdag en woensdag daar verbleven en vooral niks uitgevoerd de film Signs nog gekeken, wat een super vage film zeg donderdag morgen om half 8 mn nest uit om naar Haarlem terug te gaan ik had om 10 uur een Casema training. Na mn harde dag werken kwma Geertrje weer naar Haarlem. Toen hebben we hele dikke ruzie gehad maar wel alles weer uitgepraat. Toen veel te laat bij Selma aangekomen waar we Legally Blond deels gezien hebben. Verder wat biertjes gedronken en 2 takkies gerauchd. Was allemaal gezellig. Naar huis en maffen. Vanmorgen weer veel te vroeg op omdat ik om 9 uur op mn werk moest zijn Om een uur of 12 thuis gekomen weer na hetr laatste deel van de Casema training en en tot mijn blijdschap Geertje nog in mijn bed aangetroffen. Ontbijtje voor haar gemaakt en nu heb ik weekend en strax ga ik naar Rotterdam om vanavond naar Subhumans te gaan O ja en ik heb onderweg naar huis nog een marrokaanse dude die net na 3 maanden uit de bak kwam nog van een vuurtje voorzien zodat hij zijn vrijheids joint kon roken
Oud 03-09-2004, 12:31
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
opgestaan
opgeruimd
Mij in de krant zien staan
veel pijn gehad, gelijk gisteren en eergisteren .
Sevens leren voor adviestest volgende week donderdag .
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 03-09-2004, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 03-09-2004 @ 12:50 :
ik zit bij zo een in de klas wat een heterd <3
Ja hè.
Hij heet Joep en mijn stage ziet er opeens een stuk rooskleuriger uit.
Oud 03-09-2004, 12:37
Verwijderd
Citaat:
FaceTheTruth schreef op 03-09-2004 @ 12:52 :
zal ik een permanentje nemen?
Is dat wel edge dan?
Oud 03-09-2004, 12:38
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
straight edge is permanent
__________________
"Hou het hard!"
Oud 03-09-2004, 14:39
Snuitermans
Snuitermans is offline
Afspraak gefixt met een cateringbedrijf, werkdagen bij m'n andere werk ietwat aangepast zodat het net lijkt alsof ik daar ook graag wil blijven, snode plannen uitgebroed om een dosis lesgeld niet te hoeven betalen (morgen de uitvoering), boodschappen gedaan, in de tuin gelegen, fiets hersteld door de lompe boer die me gisteravond omduwde, veel fruit aan het eten, computeren.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 03-09-2004, 14:42
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik had de afgelopen dagen introkamp van de HKU en dat was tof en ik heb het vriendje van Emmie gezien en Gifkonijn en Kazzz. En nu ben ik moe. groetjeeeesss.

ps Oja Oot, ik was in Ede en ik heb me kostelijk vermaakt daar. Er was een hele dikke enge meid met kort haar en een te kleine witte lonsdale polo en allemaal andere raariess. Kusssjeee
__________________
sleep is no friend.
Oud 03-09-2004, 14:48
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
vandaag erachter gelkomen dat het vrijdag is ipv zaterdag dus dat ik nog een dag langer vakantie heb. altijd fijn.
vanochtend stond mn moeder naast mn bed om te vragen of ik mee ging naar het strand, niet dus. later armpje gedrukt met dr en voor de eerste keer gewonnen met rechts dan, met links wint zij.
vanavond komen mijn oom en tante BBQen. maar ik hou niet van rituele vleesverschroeiing (ojee) dus ga ik heel demonstratief mie met pindasaus maken voor mezelf.
__________________
my achy breaky heart (8)
Oud 03-09-2004, 14:58
baldadigheid
baldadigheid is offline
brak opgestaan en nu al een paar minuten het gevoel alsof ik moet kotsen...
__________________
Lege zakken rechtzetter
Oud 03-09-2004, 15:12
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Oja. Ik ben nog stoerder dan dat ik al was omdat ik hoorde dat er voor graphic design 400 aanmeldeingen waren geweest en er zijn maar 42 mensen aangenomen waaronder ik duss eh
__________________
sleep is no friend.
Oud 03-09-2004, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 02-09-2004 @ 22:50 :
Ik heb het ook gezien met een half oog (andere oog deed wiskundehuiswerk, ja ik loop al weer achter )


"Whoever said orange was the new pink was seriously disturbed."



[afbeelding]

I OBJECT!!
<3333 ja.


Vandaag aan iemand een studieboek verkocht. Daarna ff naar Den Haag gegaan, gestadt, paar dingies gekocht en vooral veel niet gekocht.
Daarna werk teruggebeld en ik moet bij de drogist gaan werken ipv vakken vullen, eigenlijk vind ik dat best cool

Vanaaf hopelijk naar een dubieus goffikfeestje in Leiden
Oud 03-09-2004, 16:29
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Ik heb de Arie uitgehangen.
Oud 03-09-2004, 16:34
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Wat een heeeerrrlijk dagje

Uitgeslapen, Oprah gekeken, naar de kapper gegaan en yeah ik heb een pony en hij is cool

Vanavond lekker stappen met m'n chickies hopelijk
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 03-09-2004, 17:09
dummeltje
Avatar van dummeltje
dummeltje is offline
Vroeg op staan, 6 uur, om 7 uur naar het station fietsen, 8 uur de trein, kwart voor 9 op school, tot kwart voor 1, toen ff langs vriendin, en daarna naar huis. Ga zo mn haar verven, en vanavond uit.
__________________
oh.
Oud 03-09-2004, 17:51
Verwijderd
ik heb van 4 tot 6 bij de kapper gezeten, en nu heb ik een lange rechte pony met platinablonde strepen, en mijn mat heb ik voorgoed vaarwel gezegd.
Oud 03-09-2004, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 03-09-2004 @ 09:50 :
Roxane begon tegen mij te praten op een psychologie feest, maar ik was heel hooofdpijnerig en een beetje lomp aan het swingen want geen goede house, en toen kwam Underworld en ging ik uberswingen en toen zei roxie: dat is toch niet leuk, ofzo.

Maar ik ben vroeg weggegaan, want ik wil vroeg de trein naar huus nemen en dan die vriendin van mij van haar school ophalen, nee eigenlijk moet ik naar het IB-Groep toe, maar toch.

Iemand nog wat musli in de ochtend, of gebakken spek ?
ik heb toch meegedanst op underworld
Oud 03-09-2004, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 03-09-2004 @ 18:51 :
mijn mat heb ik voorgoed vaarwel gezegd.
Oud 03-09-2004, 18:30
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
heel lang uitgeslapen, ontbijt op bed gekregen, trein naar Utrecht gepakt, daar gegeten en nu computeren.
Wat een enorm enerverende dag.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 03-09-2004, 18:32
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
vixen schreef op 03-09-2004 @ 19:30 :
heel lang uitgeslapen, ontbijt op bed gekregen, trein naar Utrecht gepakt, daar gegeten en nu computeren.
Wat een enorm enerverende dag.
kom je vanavond nog naar nijmegen ?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 03-09-2004, 18:41
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
birthmark schreef op 03-09-2004 @ 19:32 :
kom je vanavond nog naar nijmegen ?
jaja, natuurlijk.
en je bent helemaal niet jarig vandaag
__________________
you spread like peanut butter
Oud 03-09-2004, 18:44
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
vixen schreef op 03-09-2004 @ 19:41 :
jaja, natuurlijk.
en je bent helemaal niet jarig vandaag
Ik wil compensatie voor het feit dat iedereen het vergeten is.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 03-09-2004, 18:47
Caligula
Avatar van Caligula
Caligula is offline
Ben de stad ingegaan, heb weer een stevige scheldkanonnade ten gehore gegeven ivm trapper die van mn fiets afflikkerde (ellendig kloteding) en kwam dr achter dat ik nog steeds blut ben. Vervolgens kwam mn vriendin hier langs en nou ja, de rest wijst zich vanzelf wel
Oud 03-09-2004, 18:54
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
birthmark schreef op 03-09-2004 @ 19:44 :
Ik wil compensatie voor het feit dat iedereen het vergeten is.
gefeliciteeeeeeerd!!!
__________________
you spread like peanut butter
Oud 03-09-2004, 18:54
Caligula
Avatar van Caligula
Caligula is offline
Citaat:
vixen schreef op 03-09-2004 @ 19:54 :
gefeliciteeeeeeerd!!!
Volgens mij was hij 2 dagen geleden ook al jarig, en gister ook...
Oud 03-09-2004, 18:55
Verwijderd
Ik heb vandaag lekker uitgeslapen en toen ben ik naar de stad gefietst. Daar heb ik 3 shirtjes bij de H&M gekocht en een ding om je sleutels aan te hangen erbij gekregen <3 Daarna kwam het vriendinnetje waarmee ik had afgesproken en hebben we samen bij de Vertigo gechilld in het Vondelpark. Toen zijn we allebei naar huis gegaan en heb ik daar gebeld met mn lover en nog een uur met een vriendinnetje En nu zit ik hier en heb ik honger en irriteer ik me dood aan bepaalde mensen.
Oud 03-09-2004, 18:58
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Caligula schreef op 03-09-2004 @ 19:54 :
Volgens mij was hij 2 dagen geleden ook al jarig, en gister ook...
serieus?
__________________
you spread like peanut butter
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin
Verwijderd
500 03-05-2010 09:54
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 21:35
Lifestyle Magazines, kranten enz, leuk?
analese
51 04-03-2006 23:48
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 20:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01.