Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2008, 21:07
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Pff, ben zo ontzettend moe. Heb vanavond borrelen af moeten zeggen, ik ben niet meer vooruit te branden. Heb nog wat aantekeningen uitgewerkt, laatste hs uitgelezen en voor meer heb ik geen tijd gehad.. Ga maar slapen, ben uitgeput en voel me vreselijk down, wil alleen maar heel hard huilen, wat is dit toch, van die aanvallen zo om de paar dagen?!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Advertentie
Oud 12-12-2008, 21:54
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben zo moe, bah. Ik heb vandaag 3 uur aan hoorcolleges uitgewerkt en een werkcollege en net notulen getypt, wel echt veel. Maar morgen moet ik beginnen met leren en ik heb zo geen zin. Nergens heb ik meer zin in. Ik veel slapen, heel veel slapen, en huilen, want volgens mij zou dat echt opluchten. Pff.
Oud 12-12-2008, 21:55
Verwijderd
oeh wat was dat moeilijk En oh wat was de trein weer een ramp.. Maar nu ben ik dan eindelijk thuis! En heb ik rust en lieve mensen en internet en muziek <3

knuffel @ Nijn* & duivelaartje..
En duivelaartje ga anders gewoon slapen.. Ik weet hoe het voelt dat je nog veel moet, maar slapen is echt een wondermiddel!
Oud 13-12-2008, 07:35
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Hmmmm. *tevreden* Ik kom net van m'n vriendje vandaan want hij moest vroeg werken en het was zo fijn. <3 Ik val een beetje uit elkaar als ik bij 'm ben maar hij kan me evengoed weer in elkaar zetten. En ik weet niet of dat begrijpelijk is maargoed.
Ik ga nu nog even slapen en dan opruimeeen en lezen en leren en een poging doen te eten (ik heb gisteren zowaar een krentenbol naar binnen gekregen!) en vanavond komt mijn beste vriendinnetje naar U. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 13-12-2008, 09:41
Verwijderd
Dat zou echt wel heel gaaf zijn als ik dat deed. Maar durf ik dat?
Oud 13-12-2008, 10:46
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Oh, zo leeg. Wat een leegte. Wat een verdriet...

En oh wat lijken mijn tentamens zo onbenullig. Maar waarom vind ik het dan zo erg dat het niet lukt om ervoor te leren?
Oud 13-12-2008, 11:40
Verwijderd
@ mushu, je maakt me nieuwsgierig!
---
Het was leuk, maar oh wat ben ik slecht.
Toch was het heel erg tof, maar ook weer niet.
Moeite om verdrietige en eenzame gevoelens weg te drukken.
maar toch was het leuk ofzo?
Nu ga ik weer slapen denk ik.
Oud 13-12-2008, 13:17
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Wauw, mama zou trots op me zijn. Ik heb mijn kamers opgeruimd, de trappen geveger-en-blikt, de vloer van de keuken voor driekwart gedweild (toen was het water te vies om verder te gaan en ik kon niet meer bij de kraan, want daar had ik al gedweild) en mijn was gedaan. Wat een nut, wat een productiviteit op een zaterdag!
En verder heb ik het voor elkaar gekregen een roomboterspeculaasrondo naar binnen te werken. én een boterham, inclusief de korstjes! Wat een motoriek. En ik heb allemaal mooie kaarsjes en ik heb spiegels opgehangen en mijn muur bijgewerkt. Mijn muur is de bom. Er hangen allemaal foto's en kaartjes en geld en herinneringdingen en bierviltjes van leuke dingen en ik word er vét vrolijk van. <3 Ik ging erop vingerverven en nu staan er een hartje en een bloempje en PSYCHO en zo heb ik toch nog mijn true psychomuur, jaja.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 13-12-2008, 13:31
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Oooh ik ga morgen met drie vriendinnetjes naar een vierde vriendinnetje om haar baby te bewonderen (L).
Vanavond met vriendje ergens wat eten oid en verder lekker heel de dag lammen in huis... WEEEEEEKEND!
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 13-12-2008, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Dat zou echt wel heel gaaf zijn als ik dat deed. Maar durf ik dat?
ik wil graag weten wat je plan is zodat ik je er met alle overtuigeing in kan aanmoedigen


ontopic: moe. maar het was een enige dag.
Oud 13-12-2008, 16:07
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Nijn&Duivelaar: Jullie berichten lijken zo wel heel erg op elkaar, hè? Jullie hebben allebei gewoon gisteren echt superhard gestudeerd, logisch dat jullie moe zijn, hopelijk vandaag weer wat minder. En ik denk dat jullie, net als ik, gewoon nogal aan vakantie toe zijn, hopelijk zal dat een beetje helpen

OT: Misschien was dit de laatste keer dat ik bij de bieb kon werken. Ik hoop zo van niet, ik vind het tien keer leuker dan bij die uitgeverij. Al ging het deze keer wel erg langzaam, ik ben gewoon zo'n treuzelaar, zou het wel snappen als ze me niet ander werk nog willen laten doen. Nou ja, we zullen wel zien. En ik heb een boek meegenomen en nu hoop ik heel erg dat ik in de vakantie tijd heb om dat te lezen, want ik moet ook nog vier boeken voor mijn studie lezen (Houellebecq, Coetzee, hmpf...) Morgen eerst maar hard studeren.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 13-12-2008, 19:38
Verwijderd
Citaat:
ik wil graag weten wat je plan is zodat ik je er met alle overtuigeing in kan aanmoedigen


ontopic: moe. maar het was een enige dag.
Dat kan ik helaas nog niet zeggen .
En ik weet nog niet zo zeker of jij me zou aanmoedigen .
Oud 13-12-2008, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Dat kan ik helaas nog niet zeggen .
En ik weet nog niet zo zeker of jij me zou aanmoedigen .
Ik ben natuurlijk ook zo'n boeman he.



omg wat voel ik me naar. En hetgaat maar niet over.

Laatst gewijzigd op 13-12-2008 om 19:51.
Oud 13-12-2008, 20:29
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
op het feest bij mijn collega was leuk.
ik heb hem een bier pakket gegeven.
en nou is me vader alweer bezig net als gisteren.
en me moeder is met me nichtje met de honden wandelen.
en ik probeer hem maar te negeren.
en ik wil afvallen en veel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 13-12-2008, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Ik ben natuurlijk ook zo'n boeman he.



omg wat voel ik me naar. En hetgaat maar niet over.

Dat zeg ik toch niet?
Ik weet alleen niet of je me hierin zou aanmoedigen als je weet wat het betreft.
Dat heeft niets met boemannen te maken.
Oud 13-12-2008, 21:36
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ VV en Duivelaartje; zo lijken we inderdaad wel heel erg veel op elkaar he Ik denk dat je wel gelijk hebt VV en hoop dat 't met jou weer wat beter gaat Duivelaartje *knuff*

OT: Vandaag hard gewerkt, alweer. Het was niet eens zo druk vandaag in de winkel, maar wel veel te doen. Gelukkig was het vooral heel erg gezellig. Het is alleen zo jammer om te merken dat ik het echt het allerleukste vind om met A. samen te werken en dat zij in maart weggaat Ik merk gewoon dat M. dan ook anders is dan wanneer we samen met C. werken. Het was dus voornamelijk erg leuk vandaag. Daarna thuis nog de laatste collegeaantekeningen uitgewerkt en tot nu toe het langste hs samengevat, gelukkig! Dat wilde ik afkrijgen voor vandaag en ben net klaar, best wel beetje trots. Hopelijk kan ik psychologie morgen afronden (nog één hs helemaal lezen en het ander alleen samenvatten).. dan kan ik ook nog wat voor MCS leren/doorlezen. Ik ben doodmoe, terwijl ik vannacht echt 9 uur heb geslapen, dus ga maar weer snel naar bed.. Voel me wel wat minder down, minder de behoefte om heel hard te huilen. Lekker met een kruik en muziek van andrew lawler..<3
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 13-12-2008, 21:58
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
blegh angsten.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 13-12-2008, 22:30
kroot
kroot is offline
Ook ik hard aan de studie: maandag tentamen. Het vervelende is dat ik morgen van 9.30 tot 13.30 repetitie heb en daarna nog een concert. En morgenavond ga ik bij mijn ouders eten. Donderdag had ik mijn eerste rijles gehad. Ik vond het erg gaaf maar tegelijkertijd ook erg eng. Ik heb wel een gave instructrice, ze kletst echt de oren van je kop.
Oud 14-12-2008, 11:02
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm, nja, beter gaat het niet echt, want volgens mij word ik ziek. Slikken doet pijn en m'n neus zit dicht, en dat terwijl ik heel veel fruit heb gegeten de afgelopen weken en in ieder geval wel voldoende slap heb gehad, me warm heb aangekleed enenen... Ik hoop echt dat het niet doorzet, anders heb ik een klein probleem.
Oud 14-12-2008, 11:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik wilde vandaag duizend woorden hebben voor mijn essay en dat is nu al gelukt Dus in dat opzicht gaat het goed.

Ik vraag me ineens af hoe gek het is dat ik niet mee ga naar Thailand, of ik niet eigenlijk gewoon een te saai en angstig persoon ben. Maar aan de andere kant heb ik écht écht totaal geen trek in Thailand en ga ik nu eindelijk eens een keer kerst met mijn vriendinnetje vieren, dus misschien ben ik juist helemaal niet saai en angstig, maar doe ik juist hetgeen waar ik me goed bij voel.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 14-12-2008, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Wauw, mama zou trots op me zijn. Ik heb mijn kamers opgeruimd, de trappen geveger-en-blikt, de vloer van de keuken voor driekwart gedweild (toen was het water te vies om verder te gaan en ik kon niet meer bij de kraan, want daar had ik al gedweild) en mijn was gedaan. Wat een nut, wat een productiviteit op een zaterdag!
En verder heb ik het voor elkaar gekregen een roomboterspeculaasrondo naar binnen te werken. én een boterham, inclusief de korstjes! Wat een motoriek. En ik heb allemaal mooie kaarsjes en ik heb spiegels opgehangen en mijn muur bijgewerkt. Mijn muur is de bom. Er hangen allemaal foto's en kaartjes en geld en herinneringdingen en bierviltjes van leuke dingen en ik word er vét vrolijk van. <3 Ik ging erop vingerverven en nu staan er een hartje en een bloempje en PSYCHO en zo heb ik toch nog mijn true psychomuur, jaja.
wow. Zoiets dergelijks heb ik nu ook gedaan. Toch is mijn muur mooier
Poster op mijn muur, zelf gemaakte tekening van toen ik nog op DB zat.
En allemaal kaartjes opgehangen, die men naar mij gestuurd heeft.
Alle lieve kaartjes <3 En als mijn mams zo weer komt is ze blij, want mijn kamer is al veeeeul netter

Grom pinpas kwijt. Geen sigaretten. Hoe moet dat nu morgen?
Ohja advies gesprek morgen. Great.
Oud 14-12-2008, 11:34
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
@ Duivelaar: klinkt precies als wat ik nu heb, sinds donderdag. En nee, het gaat niet over en nee, het wordt niet beter van veel slapen (ik heb alles al geprobeerd). O en bij mij werd het ook erger dan dat wat jij zegt
OT: Ik moest mijn werk afzeggen, en een superleuke housewarming met mijn Amsterdam-friends in Amsterdam waar we zouden uitgaan en zo, ooh ik had er zoveel zin in maar ik was gewoon echt te ziek.
Ik heb mijn toets van donderdag verpest, een diepe onvoldoende, omdat ik te ziek was om te leren en eigenlijk ook te ziek om het te maken. En nu sta ik onvoldoende voor iets wat 30% meetelt voor mijn tentamen , hoezo niet fijn? Daarnaast moet ik eigenlijk vandaag + morgen leren voor een soortgelijke toets van dinsdag en heb ik verdomme tentamen op vrijdag.
IK MOET BETER WORDEN.
Oud 14-12-2008, 12:05
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vrijdag voor het laatst tegen me vader gepraat.
door hoe hij is als hij nogal zat is.
en dat hou ik de eerste tijd zo.
van mij hoeft hij deze week ook niet op bezoek te komen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 14-12-2008, 16:01
Verwijderd
Voel me niet zo super, geen zin in de eindtoets dinsdag... maar het moetmoet goed gaan! Ik heb twee redelijke gesprekken gedaan toen... dus! Alleen er wordt zo licht overgedaan, alsof het niets voorstelt, beetje irritant, want ik ging net oefenen en ik moest toch wel flink wat opnieuw lezen. Anywaaaay, nog dit ene weekje! En dan vakantie
Oud 14-12-2008, 16:32
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ga zaterdat mn 'ex' vriendje weer zien.. zucht
ik weet t toch allemaal niet meer
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-12-2008, 16:58
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ff gewinkeld. Ik wou die broek
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 14-12-2008, 18:13
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanmorgen en vanmiddag waren me ouders weer tegen elkaar bezig.
en dat me moeder voor ons 3e een ander huis wou nemen.
en s'middags zijn we naar de kerst markt geweest.
ik me moeder me tante en me oom.
en ik heb van me moeder 2 paar oorbellen gekregen.
en ik heb zelf een broodje hamburger gekocht op de markt en op.
en me moeder ging daarna even naar het cafe met me oom en me tante.
en toen had ze me vader gebeld dat hij me moest brengen naar boekel.
eigenlijk zou me moeder me weg brengen.
toen ben ik naar huis gelopen en toen ik thuis aan kwam negeerde ik hem.
tot dat we hier in boekel aan kwamen.
en zelfs toen ik de auto uit stapten zei ik niks tegen hem.
zelfs geen doei.
en ik hoop niet dat hij deze week op bezoek kwam.
en nou ben ik in boekel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 14-12-2008 om 18:40.
Oud 14-12-2008, 18:50
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
moe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 14-12-2008, 19:02
Verwijderd
Pfft, het is best lang geleden dat ik hier gepost heb. Deze week hebben we SE-week. Ik heb gelukkig niet heel de week SE's, alleen donderdag en vrijdag en woensdag eentje. Maar ik heb er gewoon echt geen zin meer in. Deze hele week lijkt me zo ontzettend lang, en ik wil zó graag vakantie. Iedere vrijdagmiddag stort ik compleet in, met astma- en migraineaanvallen. En dan probeer ik weer bij te tanken in het weekend, maar 's maandags tel ik de uren al weer af totdat het weer weekend is. Nog 25 uur naar school en dan 2 weken kerstvakantie. Ik kan echt bijna niet meer wachten. Maar helaas moet ik na die 2 weken weer gewoon naar school. Maar daar moet ik nog maar niet aan denken. In maart moet ik een dagje lesgeven op een basisschool en we moeten nog een algemeen thema hebben, waar we het over gaan doen die dag. Maar we hebben nog niet echt iets. We hebben groep 5, maar ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik me daarbij voor moet stellen. Ik kan m'n eigen tijd in groep 5 niet meer herinneren.

W. en ik hebben inmiddels ook een gesprek gehad met M. en de rest. Het heeft echt totaal geen enkele nut gehad en ik heb er ontzettend spijt van. We werden echt compleet de grond ingeboord en alles wat we zeiden was of niet waar of zij hadden een andere mening. Ik had ergens nog een klein beetje de hoop dat er naar ons geluisterd zou worden, maar dat kunnen sommige mensen blijkbaar niet. Hij zei dat er nou niemand de slachtofferrol moest gaan spelen, nee wat doet M. dan?? En hij was in de auto heel redelijk en rustig geweest tegen ons. Ja flikker toch een eind op man! Ik werd er echt niet goed van, zij hadden echt helemaal niks verkeerd gedaan. En haar moeder ook; 'Ja, de vriendschap van M. en sjanne duurde toch nog maar 1 jaar toen W. er bij kwam, dat stelde toch niks voor'. Ik wist echt niet wat ik hoorde. En ik voel gewoon dat ik te min ben voor hen, ik ben niet goed genoeg. En nu doen we op school een beetje poeslief-en-aardig tegen elkaar, waar ik kotsmisselijk van word! Zitten we daar met z'n drieën in de bus en we praten wel, maar het gaat helemaal nergens over. Ik ben gewoon absoluut niet van plan om haar iets over mezelf te vertellen. Ik houd alle persoonlijke dingen voor mezelf, daar heeft zij niks mee te maken. Op het gesprek is duidelijk gezegd dat W. en ik alleen nog als klasgenoten met M. om wilden gaan, maar de boodschap is volgens mij niet bepaald overgekomen. Dus doen we allemaal maar weer of onze neus bloedt.

Gelukkig zijn er ook nog wel leuke dingen. Gisteravond ben ik naar een concert geweest met W. en het was supergezellig en mooi. En volgende week dinsdag ga ik met m'n moeder naar Maastricht en ik heb er enorm veel zin in. En ik heb pas een 10 gehaald voor m'n wiskundetoets en dat is gewoon helemaal geweldig. Ik wist niet dat ík 10-en kon halen voor wiskunde. Ik haal de laatste tijd sowieso wel behoorlijk goede cijfers en daar word ik wel vrolijk van. Twee weken geleden ben ik ook nog naar de UU geweest, naar de voorlichtingsdagen. En psychologie is leuk en de universiteit ook. En de liefde. Verliefdheid maakt een hoop goed en het is voor mij ook wel iets wat me op de been houdt als ik totaal niet lekker in m'n vel zit. Hij vrolijkt me gewoon op en hij is gewoon helemaal geweldig. Ik kan wel een heel verhaal gaan houden over hoe knap en leuk en lief ie wel niet is, maar dat lijkt me niet zo interessant. Maar goed, ik ga weer eens iets nuttigs doen in plaats van forummen.
Oud 14-12-2008, 19:37
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
moe.
Niet om jou aan te vallen oid maar is er een speciale reden waarom jij altijd in van die vage halfzinnen praat?

Mijn dag was echt GOOOED! Ben met drie vriendinnetjes op kraamvisite geweest bij een vierde vriendinnetje en het kindje was zo geweldig terwijl ik absoluut niks heb met babies. Ze was ook vreselijk makkelijk en heeft heerlijk tegen mij aan liggen slapen(L).
Daarna moesten we natuurlijk friet halen (dat vriendinnetje woont in België) en hebben dat heel fout in de auto op zitten eten hehe.
Ben zo blij met mijn vriendinnetjes, zie ze niet zo vaak als ik zou willen maar als we elkaar zien is het echt.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 14-12-2008, 20:28
Verwijderd
You have so many relationships in this life
Only one or two will last
You're going through all this pain and strife
Then you turn your back and they're gone so fast
And they're gone so fast

In an mmm bop they're gone.
In an mmm bop they're not there.


't wordt hoog tijd dat ik hier weer weg ga.
Oud 14-12-2008, 20:49
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Godzijdank is het nog maar een week tot de kerstvakantie! Ik heb vandaag behaviourisme helemaal gelezen (veel!!) en samengevat en cognitieve benadering samengevat en dat was echt heel veel werk, maar nu is het af dus ben heel eind opgeschoten en ben tevreden Morgen de hele dag psychologie leren en MCS nog eens lezen, aant. maken enzovoort. Het moet me echt lukken deze tentamens, het moet te doen zijn. En het leren overheerst echt alles, het is druk en ik kan me niet permitteren om stil te staan en te voelen. Nu Friends kijken en dan lekker slapen <3
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 14-12-2008, 20:53
zeropoint
zeropoint is offline
Ik wil graag weg van huis. Ik ben weer eens niet ingeloot in het aanbod van huurwoningen.

Ik ben verdrietig, ik mis haar, en wil haar terug, ook al is het zo lang geleden.
Zou ze het stiekem ooit weten? Of denkt ze er nog wel eens aan terug?

Stressperiodes op mijn werk

En dan nog kerst I don't give a fock. .
Had ik maar iemand om mee te praten.
Oud 14-12-2008, 21:11
Verwijderd
Het wordt een beetje veel allemaal. De een na de ander komt te overlijden. 2 begrafenissen op 1 dag, dat is toch bizar? Ik weet het even niet meer hoor.
Oud 14-12-2008, 22:08
Verwijderd
Hoe absurd. Dat ik één naam zie staan en mijn hart overslaat? Dat ik het moeilijk vind om het over iets te hebben dat helemaal niet zo groot zou hoeven zijn? Ik snap nog steeds mijn probleem niet en ik kan er nog steeds niet mee omgaan.
maar vriendinnetje is lief. Ze is met recht mijn beste vriendinnetje want ze kent me al zes jaar heel goed en ze weet dat ik niet zo goed ben in vertellen en dat is niet erg. Bij haar hoef ik niet per se te vertellen, want ze weet het wel omdat ze me kent. En toch vertellen we nu. Over waar ze bang voor was bij mij, over wat ze zag in mij. En ik leg uit. Ik leg uit en na 1.5 een enorme mail typen ben ik nu op. Het is trouwens wel leuk om te merken dat ik toch wel erg veel geleerd heb de afgelopen 2 jaar Ik kom hier wel sterker uit.

Oh en gister was gaaf. Tegen vriendje van vriendinnetje aanhangen en praten over van alles en nog wat. Over triviale dingen (die schoenen die zij aanheeft zijn écht lelijk) en dingen die er toe doen. Ik heb welgeteld 2u geslapen, maar als je wakker bent maak je meer mee Soms verlies ik wat ik goed doe en wat niet, maar misschien is het ook wel niet zo zwart-wit. Misschien moet ik gewoon dóen en leven en is dat an sich al goed, hoef ik niet zo bewust te proberen om alles altijd goed te doen.

En mijn vriendje is de liefste, want hij zit dan wel onverwacht helemaal in Dubai, maar hij liet wel een briefje achter op mijn kussen <3
Oud 15-12-2008, 00:11
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Jarig
Oud 15-12-2008, 00:58
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Hm, gelukkig eindigt mijn weekend toch nog relaxed. Met ineens nieuwe WiFi hier ergens in de buurt, waar ik zo op kan (maar ik doe niets met privacy info), dus ik ligt onderuitgezakt op bed een beetje te forummen enzo.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 15-12-2008, 02:25
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Waah, het is echt ijskoud op mijn kamer. En verwarming hebben ze zo ingesteld, dat die hier niet aangaat op mijn kamer. En nouja, ik heb geen slaap, Ik lig een beetje na te denken enzo.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 15-12-2008, 02:34
Verwijderd
oh, ja, slapen.
ik wil een vriendinnetje. en dan het allerliefst liefst G.
kwart voor 9 alweer op. err. en mijn 3000 euro ook. err *lacht om zichzelf*
Oud 15-12-2008, 09:21
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
He bah, ik voel me echt niet zo lekker. Ik snotter wat af en m'n keel voel helemaal ruw aan. Vanochtend had ik geloof ik koorts, want toen ik in de badkamer stond begon ik plots te zweten en draaide alles om me heen. Lekker voor een tentamen van het vak waar ik al niet zo heel goed voor sta. Maar om 13.00 ga ik nog met een vriendinnetje wat dingen doornemen, dus hoop dat dat helpt.
Oud 15-12-2008, 10:13
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Godverdomme mens, doe eens wat.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 15-12-2008, 10:38
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Niet om jou aan te vallen oid maar is er een speciale reden waarom jij altijd in van die vage halfzinnen praat?

Mijn dag was echt GOOOED! Ben met drie vriendinnetjes op kraamvisite geweest bij een vierde vriendinnetje en het kindje was zo geweldig terwijl ik absoluut niks heb met babies. Ze was ook vreselijk makkelijk en heeft heerlijk tegen mij aan liggen slapen(L).
Daarna moesten we natuurlijk friet halen (dat vriendinnetje woont in België) en hebben dat heel fout in de auto op zitten eten hehe.
Ben zo blij met mijn vriendinnetjes, zie ze niet zo vaak als ik zou willen maar als we elkaar zien is het echt.
hoe bedoel je vage half zinnen?.
@nonaj gefeliciteerd.
@lentekriebel gecondoleerd. *knuffel*.
ot.
ik ben net terug van yoga en op het laatst kon ik ontspannen eventjes.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-12-2008, 12:11
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
He bah, ik voel me echt niet zo lekker. Ik snotter wat af en m'n keel voel helemaal ruw aan. Vanochtend had ik geloof ik koorts, want toen ik in de badkamer stond begon ik plots te zweten en draaide alles om me heen. Lekker voor een tentamen van het vak waar ik al niet zo heel goed voor sta. Maar om 13.00 ga ik nog met een vriendinnetje wat dingen doornemen, dus hoop dat dat helpt.
Ehh, overmachtssituatie?
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 15-12-2008, 12:32
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
hoe bedoel je vage half zinnen?.
@nonaj gefeliciteerd.
@lentekriebel gecondoleerd. *knuffel*.
ot.
ik ben net terug van yoga en op het laatst kon ik ontspannen eventjes.
Zoals hier, denk ik:
Citaat:
en s'middags zijn we naar de kerst markt geweest.
ik me moeder me tante en me oom.
Dat is eigenlijk één zin, maar jij begint het dan alweer op een nieuwe regel. Volgens mij schrijf jij gewoon zoals je denkt, terwijl de meeste mensen hier zich meer aan de geijkte schrijfregels houden (minder enters, hoofdletters). Maar ach, het maakt je posts wel lekker overzichtelijk en ik ben inmiddels wel een jouw schrijfstijl gewend

OT: Zo naar Amsterdam voor stagegesprek. Ja. Ik weet verder niet wat ik erover moet denken, over alles eigenlijk niet zo.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 15-12-2008, 12:54
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ah, het weekend was echt super fijn en ik heb het liefste vriendje van de hele wereld <3 Hihi, ik ben stiekem best wel benieuwd naar wat hij uitzoekt voor mijn verjaardag. Ik kan echt niet wachten totdat deze week voorbij is, vakantie! En heel veel knuffelen en samen slapen enzo en das heel erg fijn. Het is de laatste week dat we apart wonen en wiejjj!
En vandaag heb ik ook geluk, degene waarmee ik moet samenwerken was onze afspraak vergeten, dus kan ik nu gelukkig in alle rust alleen werken. Wel jammer dat ik daarom zo vroeg op ben, maar aan de andere kant is dat ook wel goed voor me. Ik moet nog veel afmaken deze week, maar het gaat wel lukken denk ik
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 15-12-2008, 13:14
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Mijn weekend was niet zo fijn. Ik heb zaterdag bijna niks kunnen doen, ik had veel pijn. Zondagochtend ging het nog slechter, maar dat komt ook doordat ik ongesteld moest worden en misselijk was. Vervolgens heb ik bij trainen gezeten, wat uren leek te duren en ik vond het dit keer niet zo leuk omdat ik echt veel pijn had. Na trainen hadden we een kerstlunch, dat was wel gezellig. En daarna door naar Sinterklaas vieren met mijn vriendinnen van de middelbare school. Ik was echt gebroken toen ik thuis kwam, zo'n hele dag is echt te lang. Mijn pijnstillers helpen ook niet.

De pijn is nu wel gezakt, gelukkig. Ik word er een beetje wanhopig van. Fysio helpt niet, pijnstillers helpen niet, de pijn wordt alleen maar erger. Ik word steeds weggestuurd met het idee dat ik zelf maar moet uitzoeken. Ik maak me een beetje zorgen omdat mijn voet steeds vaker 'slaapt'. Iemand bij trainen zei dat ik net zo lang bij de huisarts moet blijven zitten tot ik een doorverwijzing krijg naar de neuroloog.

Ik ga maandag weer naar de huisarts. Ik wil wel eerder, maar dat komt niet goed uit met school. En ik blijf net zo lang zitten tot ik een diagnose heb en wat er tegen gedaan kan worden. Al neem ik me dat wel vaker voor Misschien moet ik mijn moeder meenemen, maar die vindt het vast stom als ik dat vraag. Mijn ouders worden sowieso een beetje gek van me, en ik van hen en mijn jongste zusje. Ik ben echt chagrijnig thuis en mijn zusje bemoeit zich overal mee en dat kan ik even niet hebben. En mijn vader doet alsof het mijn eigen schuld is dat ik pijn heb, en gisteren zei hij dat ik natuurlijk ook niet mijn pillen had genomen (terwijl ik dat dus wel had gedaan). Ik krijg lekker veel begrip thuis. Alleen bij trainen krijg ik wel begrip, er loopt daar nog iemand met rugklachten (hernia). Maar daar doen ze allemaal wel een beetje overbezorgd. En mijn moeder vraagt wel af en toe hoe het gaat.

Ik ben blij als het vakantie is. Ik moet wel veel doen voor school, maar ik heb dan twee weken en als het een dagje niet gaat dan is het niet zo erg.
Ik begin me verder ook wel een beetje ziek te voelen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 15-12-2008, 13:53
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
hoe bedoel je vage half zinnen?
Je zinsbouw is gewoon erg apart en inderdaad, zoals Vogelvrij al aangaf, het feit dat je hele korte zinnen maakt die doorgaan op een volgende regel.
Zoals ik al zei, geen aanval oid maar ik dacht dat er misschien een speciale reden achter zat .

Morgen eerste vergadering van de liftcommissie waar ik net bij ben. Ben benieuwd, heb er veel zin in, alleen beetje vervelend dat ik nog niet precies weet bij wie het wordt gehouden. Ook beetje zonde dat de studievereniging van antropologie studiereizen houdt in dezelfde week als dat de liftwedstrijd van SGS is én dat bijna niemand nog weet dat er dan dus een liftwedstrijd is waardoor alle antropologen zich inschrijven voor de studiereis (snapt iemand het nog ?).
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 15-12-2008, 15:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Zoals hier, denk ik:

Dat is eigenlijk één zin, maar jij begint het dan alweer op een nieuwe regel. Volgens mij schrijf jij gewoon zoals je denkt, terwijl de meeste mensen hier zich meer aan de geijkte schrijfregels houden (minder enters, hoofdletters). Maar ach, het maakt je posts wel lekker overzichtelijk en ik ben inmiddels wel een jouw schrijfstijl gewend

OT: Zo naar Amsterdam voor stagegesprek. Ja. Ik weet verder niet wat ik erover moet denken, over alles eigenlijk niet zo.
oja zou ja ik snap het,
Citaat:
Je zinsbouw is gewoon erg apart en inderdaad, zoals Vogelvrij al aangaf, het feit dat je hele korte zinnen maakt die doorgaan op een volgende regel.
Zoals ik al zei, geen aanval oid maar ik dacht dat er misschien een speciale reden achter zat .

Morgen eerste vergadering van de liftcommissie waar ik net bij ben. Ben benieuwd, heb er veel zin in, alleen beetje vervelend dat ik nog niet precies weet bij wie het wordt gehouden. Ook beetje zonde dat de studievereniging van antropologie studiereizen houdt in dezelfde week als dat de liftwedstrijd van SGS is én dat bijna niemand nog weet dat er dan dus een liftwedstrijd is waardoor alle antropologen zich inschrijven voor de studiereis (snapt iemand het nog ?).
ja ik weet dat het geen aanval is en ik zal er een beetje opletten.
ot.
ik ben net wezen sporten in de fitneszaal met 2 mensen uit de groep en me coordinator meer dan 1 uur.
alleen ze vertrouwde het niet als ik daar alleen zou blijven omdat ik dan te ver zou gaan met gewichten hangen maar ik geef haar wel gelijk.
en het is jammer dat ze binnekort klaar is met haar stage.
en ik wil nou alleen maar meer fitnessen als het aan mij ligt heel de week.
en de spierpijn voel ik nou al.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 15-12-2008 om 15:06.
Oud 15-12-2008, 15:01
Verwijderd
Het gaat wel redelijk. Ik ben weer lekker een middagje thuis en dat doet wel goed. In de kliniek voel ik me zo rusteloos. Morgen is een spannende dag. Eerst de crematie van een groepsgenootje en dan is er nog mijn behandelplanbespreking. Zoals het er nu naar uit ziet ga ik vrijdag weg en maandag officieel met ontslag. Tijd om weer op eigen benen te gaan staan. Het weekend was wel gezellig. Gisteren ben ik in de kliniek gebleven en dat was wel saai, maar vrijdag en zaterdag heb ik me prima vermaakt. Ik vond het een beetje eng om een nacht alleen thuis te slapen, net nu er weer zoveel spanningen zijn. maar het lijkt erop dat ik nu wat beter met de spanningen om kan gaan. Huilen is belangrijk, alles eruit gooien en niet erin blijven hangen.
Oud 15-12-2008, 15:25
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Ik hoef/wil t niet meer (te) zien. Maar wegdrukken blijft moeilijk...
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.