Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2016, 20:43
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik vind het altijd heel leuk nu wanneer ik blije verliefde mensen zie omdat ik weet hoe het is
Ja ik ook zo lang ze niet te klef zijn, maar ik kan er vooral van genieten hoe leuk oude stelletjes het hebben. Ik kan daar zo'n geluksgevoel van krijgen!
Advertentie
Oud 09-04-2016, 20:45
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja ik ook zo lang ze niet te klef zijn, maar ik kan er vooral van genieten hoe leuk oude stelletjes het hebben. Ik kan daar zo'n geluksgevoel van krijgen!
Ik hoorde net dat mijn opa terug probeerde te dansen met mijn oma. Hij had een gebarsten ruggewervel en revalidatie duurde best wel lang en gaat nog steeds met zo een rollator natuurlijk. Vind alleen het idee van bijna 65 jaar getrouwd zijn en nog steeds zo een dingen doen leuk.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 09-04-2016, 20:46
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik hoorde net dat mijn opa terug probeerde te dansen met mijn oma. Hij had een gebarsten ruggewervel en revalidatie duurde best wel lang en gaat nog steeds met zo een rollator natuurlijk. Vind alleen het idee van bijna 70 jaar getrouwd zijn en nog steeds zo een dingen doen leuk.
Jaaaa super leuk
Oud 09-04-2016, 20:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wel naar dat je zo ziek wordt van je infuus, Kikaa
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-04-2016, 20:46
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Hun verhaal is sowieso leuk. Hij heeft 3 jaar op haar gewacht nadat hij haar de eerste keer zag op café en haar zo mooi vond dat hij toestemming ging vragen aan haar vader enzo.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 09-04-2016, 20:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Opa en oma van mijn vriend (en voor mij ook wel een beetje opa en oma) zouden eind van de maand 60 jaar getrouwd zijn maar in januari is oma overleden
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-04-2016, 20:49
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wel naar dat je zo ziek wordt van je infuus, Kikaa
Ja, was vorig jaar helemaal niet zo. Na tien minuten infuus moet ik ook plat gaan liggen vanwege de knallende koppijn en duizeligheid. Mn hele lichaam gaat ook pijn doen tijdens het inlopen en daarna gigantische koorts. Super vreemd. Net voor de eerste keren overgegeven sinds de start, dus dat valt mee. Zo maar proberen te slapen!
Oud 09-04-2016, 20:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat naar allemaal Kikaa*!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-04-2016, 20:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat zuur. Zeker omdat je de vorige keer dan een betere ervaring had.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-04-2016, 20:51
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Hun verhaal is sowieso leuk. Hij heeft 3 jaar op haar gewacht nadat hij haar de eerste keer zag op café en haar zo mooi vond dat hij toestemming ging vragen aan haar vader enzo.
Ah super leuk! Mijn opa en oma vind ik ook echt schatjes en ik vind het leuk hoeveel lol zij samen hebben om kleine dingen.

Citaat:
Opa en oma van mijn vriend (en voor mij ook wel een beetje opa en oma) zouden eind van de maand 60 jaar getrouwd zijn maar in januari is oma overleden
Lijkt me ook lastig als je na zo lang getrouwd geweest te zijn je partner verliest. mijn oma werd van de week ook geopereerd, maar toen zei ik ook dat het me vreemd lijkt om tien jaar naast elkaar te liggen en dan ineens niet.
Oud 09-04-2016, 20:53
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wat zuur. Zeker omdat je de vorige keer dan een betere ervaring had.
Ja, ik zag nu ook helemaal niet op tegen het infuus zelf omdat het de vorige keer helemaal niet erg was. Heb net nog gekeken, maar de dosis is nu ook hetzelfde. Ja ok, het is onhandig, kan zelf niet douchen en ben heel hulpbehoevend, maar het was niet naar en dat is het nu wel echt. Dus vreemd! Zal wel te maken hebbem met het feit dat ik al vanaf november aan de antibiotica zit, geen idee? Maar ja, niks aan te doen, nog ""even"" doorzetten.
Oud 09-04-2016, 20:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn oma kreeg een roos voor elke nacht dat ze in het ziekenhuis had gelegen van mijn opa

We vonden het voor opa ook super heftig dat ie na zolang samen nu alleen is maar gelukkig gaat het wel goed met hem.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-04-2016, 20:55
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Mijn oma kreeg een roos voor elke nacht dat ze in het ziekenhuis had gelegen van mijn opa

We vonden het voor opa ook super heftig dat ie na zolang samen nu alleen is maar gelukkig gaat het wel goed met hem.
Ahhw wat lief! En gelukkig!
Oud 09-04-2016, 20:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ja, ik zag nu ook helemaal niet op tegen het infuus zelf omdat het de vorige keer helemaal niet erg was. Heb net nog gekeken, maar de dosis is nu ook hetzelfde. Ja ok, het is onhandig, kan zelf niet douchen en ben heel hulpbehoevend, maar het was niet naar en dat is het nu wel echt. Dus vreemd! Zal wel te maken hebbem met het feit dat ik al vanaf november aan de antibiotica zit, geen idee? Maar ja, niks aan te doen, nog ""even"" doorzetten.
Is er kans dat je lichaam eraan moet wennen en het dan beter wordt of niet? Anders hopen dat het je iig op langere termijn goed doet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-04-2016, 21:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn overgrootvader ging ook elke morgen (in de regen, met paraplu) voor het ziekenhuisraam staan waar mijn overgrootmoeder dan opgenomen was. Mijn moeder vertelde dat verhaal altijd zo fijn en levendig
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-04-2016, 21:01
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Is er kans dat je lichaam eraan moet wennen en het dan beter wordt of niet? Anders hopen dat het je iig op langere termijn goed doet.
De verpleging is eerder bang dat mijn lichaam deze antibiotica afstaat, omdat mijn hele lichaam pijn gaat doen. Het is ook echt vreemd want het begint in mn pols, dan mn schouder en hoe langer ik aan het infuus lig hoe verder de pijn gaat; heup, knie, etc. Ik ben iemand die dat niet zegt, want yo, niet zeiken maar doorgaan, maar toen ik gister door de pijn aan mn schouder zat te voelen kreeg ze wat door. ze gaan het nu sterk in de gaten houden en als ik wat voel moet ik het meteen zeggen, ook als het erger wordt.

Vandaag was het niet erger, dus zal wel goedkomen. En vorig jaar was ik ook aan het overgeven met infuus, dus ook dat is niet boeiend. En ik moet er ook rekening mee houden dat ik nu al HEEL VEEL maanden non stop antibiotica heb gehad, dat had ik vorig jaar niet dus ik denk dat mn lichaam het al heel moeilijk heeft. Komt goed allemaal. In juli ben ik van alles af en kan ik lekker op vakantie. en dan is het afwachten hoe of wat, of het überhaupt wat gedaan heeft!
Oud 09-04-2016, 21:02
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Mijn overgrootvader ging ook elke morgen (in de regen, met paraplu) voor het ziekenhuisraam staan waar mijn overgrootmoeder dan opgenomen was. Mijn moeder vertelde dat verhaal altijd zo fijn en levendig
Oud 09-04-2016, 21:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Overgeven kan ik me wel voorstellen, zeker als je al langere tijd antibiotica gebruikt. Verder is het goed dat ze het in de gaten houden denk ik.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-04-2016, 21:06
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Overgeven kan ik me wel voorstellen, zeker als je al langere tijd antibiotica gebruikt. Verder is het goed dat ze het in de gaten houden denk ik.
Zou je eerder zeggen met die pillen, want dit gaat niet via mn maag! Maar goed, dat doe ik ook vaak genoeg. en overgeven is niet heel erg, zo lang ik niet consequent alles eruit gooi. En ja, dat in de gaten houden kan geen kwaad. Ook goed dat ze het opviel, want ik hou doodleuk mijn mond dicht.
Oud 09-04-2016, 21:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Alerte verpleging iig dan!

Het doodt natuurlijk ook goede bacteriën in je darmen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-04-2016, 21:11
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Alerte verpleging iig dan!

Het doodt natuurlijk ook goede bacteriën in je darmen.
Ja, ze zijn ook allemaal super lief. Echt heel lief! Super fijn en leuk.
Oud 09-04-2016, 21:16
Verwijderd
Mijn oma was altijd vrij veel ziek en kwakkelde veel met haar gezondheid. Opa heeft haar drie keer moeten vragen om samen te zijn, omdat zij hem niet op wilde zadelen met een zieke vrouw. Uiteindelijk zijn ze getrouwd en kregen ze tien kinderen. Oma vroeg altijd aan mij of ik al een vriendje had en ik vroeg het dan ook altijd aan haar. Dan zei ze "Nee, ik heb er ooit eentje gehad en dat was en hele goeie. Ik hoef geen nieuwe," terwijl opa al bijna vijftien jaar dood was Toen ze op sterven lag heeft mama eens aan haar gevraagd welke dag ze graag over zou willen doen. Toen bleef het heel lang stil en toen mam dacht dat ze geen antwoord meer kreeg, zei oma "de dag dat ik met vader trouwde." zij hebben mij relationshipgoals gegeven.
Oud 09-04-2016, 21:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat mooi Enilorac
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-04-2016, 21:22
Verwijderd
Weet ik opa heb ik nooit gekend en oma is al ruim tien jaar dood maar ik mis haar nog steeds. Ze bleef ook ontzettend bij de tijd en ik heb haar ik haar negentigste bijvoorbeeld uitgelegd hoe mijn laptop werkte. Zij en opa hebben tijdens WOII onderduikers in hun bos gehad waarvan de kinderen op haar begrafenis waren. Ik mis haar
Oud 09-04-2016, 21:22
Abby.
Abby. is offline
Wiiiieehooeee einde van mijn marathondag met drie voorstellingen, hyperactieve kinderen en welgeteld 10 minuten pauze

Drie keer een succes trouwens. Ik ben oprecht trots op mezelf
Oud 09-04-2016, 21:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Weet ik opa heb ik nooit gekend en oma is al ruim tien jaar dood maar ik mis haar nog steeds. Ze bleef ook ontzettend bij de tijd en ik heb haar ik haar negentigste bijvoorbeeld uitgelegd hoe mijn laptop werkte. Zij en opa hebben tijdens WOII onderduikers in hun bos gehad waarvan de kinderen op haar begrafenis waren. Ik mis haar
Ik vind het echt heel jammer dat mijn oma niet is zoals jouw oma Misschien moet ik oma eens wat vaker vragen naar verhalen over opa, want uit zichzelf verteld ze nooit over vroeger terwijl ik het juist zo jammer vind dat ik opa nooit meegemaakt heb. Als mijn moeders verhalen ook maar een beetje waarheidsgetrouw waren was hij echt een geweldig persoon
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-04-2016, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het echt heel jammer dat mijn oma niet is zoals jouw oma Misschien moet ik oma eens wat vaker vragen naar verhalen over opa, want uit zichzelf verteld ze nooit over vroeger terwijl ik het juist zo jammer vind dat ik opa nooit meegemaakt heb. Als mijn moeders verhalen ook maar een beetje waarheidsgetrouw waren was hij echt een geweldig persoon
Gewoon vragen. Oma vertelde ook niet uit zichzelf, maar als je haar vroeg wel. Veel weet ik ook van mam, maar oma was wel gewoon een heel fijn mens. Ze is nooit dement geweest maar was soms de weg kwijt. Op het laatst kreeg je vijftig euro en zei ze "ga maar lekker een ijsje halen"
Oud 09-04-2016, 21:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben zo blij dat ik zoveel mogelijk van mijn opa en oma heb kunnen genieten. Het jaar voor mijn oma stierf studeerde ik net in Rotterdam en toen ik nog thuis woonde ging ik elke week als ik tijd had bij ze langs om foto's te laten zien van vakantie, wat te drinken, bij te kletsen, dan fietste ik daar heen en zat ik heerlijk bij ze in de tuin. Ik ben nog bij mijn oma in het ziekenhuis geweest om te vertellen dat mijn eerste tentamenweek zo goed was gegaan en ze was zo trots. De dat voordat ze stierf was ik daar nog, de vakantie daarvoor heb ik nog bij ze gelogeerd. Toen mijn oma dood gegaan was, belde mijn opa daarna trots op dat hij voor het eerst in ruim 70 jaar zelf zijn kleren gestreken had. Dan ging ik voor hem koken. Dat was zo fijn en ik heb zoveel mooie herinneringen dat ik echt zo blji ben dat ik er alles uitgehaald heb. Ik mis ze nog steeds Als ik ergens heel enthousiast over ben, vertel ik dat het liefst 20x en mijn oma vond dat nooit erg dus die kon ik altijd bellen dan. Toen ik op kamers woonde, ging mijn moeder altijd boodschappen doen met mijn opa en dan vroeg hij 'moet Dana niet eten' en dan zei mijn moeder dat ik zelf wel boodschappen kon doen maar dan gooide ze dingen voor mij in het karretje die voor mij duur waren als student dus dan kocht opa wasmiddel of wereldgerechten of luxe dingen voor me. En dan kocht hij koekjes voor bij de koffie en dan mocht ik het open pak meenemen als ik wegging
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-04-2016, 21:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh en ik houd ontzettend veel voor frambozen en in het seizoen reden mijn opa en oma altijd eerst langs de kas om een bakje voor me te halen voor ze langskwamen of als ik bij hen langs kwam dan stond er altijd een bakje op me te wachten

En mijn opa had een schuurtje waar hij kluste en dan mocht ik hazelnoten kraken tussen de bankschroef en dat vloog dan door de hele schuur heen natuurlijk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-04-2016, 21:47
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Ik heb echt geen band (gehad) met mijn opa's en oma's. We steken vooral de draak met mijn oma
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 09-04-2016, 21:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat een fijne verhalen allemaal
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-04-2016, 21:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het meest fantastische was, dat ik een keer een experiment moest doen voor school met pissenbedden midden in de winter. Nergens te vinden natuurlijk. Had ik opa gebeld, had ie een stronk hout uit de tuin in de schuur gelegd, uurtje er naast gaan zitten en al die beesten in een potje gedaan die eruit gekropen waren zodat ik pissenbedden had voor school
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-04-2016, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Wat een fijne verhalen allemaal
Ja <3
Oud 09-04-2016, 21:52
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Mijn moeder heeft vandaag een heel debiel bordje aan mijn zusje cadeau gedaan, iets in de trant van 'I have the best grandmother', omdat ze er zo om moest lachen (wie verzint er nou zo'n tekst voor op een bordje en onze oma is absoluut niet de beste)
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 09-04-2016, 21:55
Verwijderd
Mijn oma's en opa zijn allemaal liev , maar wij tonen onze liefde meer met practical jokes dan met rozen geloof ik. <3
Oud 09-04-2016, 21:59
Verwijderd
Spoiler niet quoten plz

Spoiler
Oud 09-04-2016, 22:01
Verwijderd
Aaaahw Azèche
Oud 09-04-2016, 22:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Aww
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-04-2016, 22:03
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Waarom niet quoten?
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 09-04-2016, 22:04
Verwijderd
Ja ik weet niet, het is niet echt een geheim, maar het voelt ook weer niet goed als het tot in de lengte der dagen op internet staat ofzo.
Oud 09-04-2016, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Foto
Wil ik best doen, zodra ik weet hoe je hier een foto plaatst.
Oud 09-04-2016, 22:27
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Met je link in de uvg tags
__________________
Forumdownie
Oud 09-04-2016, 22:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Of toevoegen als bijlage.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-04-2016, 22:32
Verwijderd
Ik zit op tel, maakt dat uit? Sorry, ik ben echt a-technisch.

EDIT: Het is gelukt. Zo hopeloos ben ik dus niet.
Volgens mij is de foto automatisch gedraaid, en dat blauwe lucht is niet echt blauw.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20160410_000056.jpg (1.005.3 KB, 2x gelezen)

Laatst gewijzigd op 09-04-2016 om 23:07.
Oud 10-04-2016, 01:06
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
De verloofde van een goede vriend van me vertelde me gisteren hoe ze elkaar hebben leren kennen. Ze was in een kroeg en een vervelende kerel bleef maar tegen 'r aanpraten. Hij is toen op haar afgelopen en zei iets van 'Heeee, wat leuk je weer te zien! Dat is lang geleden! Kom, we moeten echt bijkletsen!' en ze hebben toen een uur met elkaar gepraat tot die kerel eindelijk wegging en toen pas hebben ze zich aan elkaar voorgesteld.

Oh ja, iets later in de relatie gingen ze bij zijn oude studentenhuis op bezoek en toen bleek dat zij jaren recht tegenover hem had gewoond en dat ze ook al zijn huisgenoten kende, alleen hem had ze toen nooit gezien. Alsof het zo heeft moeten zijn dat ze elkaar pas later tegenkwamen, want (in zijn woorden) als ze hem toen had ontmoet had ze hem vast niet leuk gevonden (Hij was nogal losgeslagen).
Ben blij voor ze, want ze is echt een tof wijf en hij is er een stuk rustiger en liever door geworden. <3
__________________
Who's this jabroni?
Oud 10-04-2016, 03:30
Verwijderd
En nu jij
Oud 10-04-2016, 03:44
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hoezo?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 10-04-2016, 03:57
Verwijderd
Ja weetikveel. Misschien wil je dat
Oud 10-04-2016, 04:34
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Awkward
__________________
Forumdownie
Oud 10-04-2016, 04:48
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja weetikveel. Misschien wil je dat
Dit gesprek hebben we al vaker gehad, knullebol.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29.