Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2006, 18:41
matt90
matt90 is offline
Is die hotelschool in Breda van de NHTV? (en ik woon in de buurt van Breda en ik kan je zeggen dat het daar heeeeeel gezellie is)
__________________
This is just another day
Advertentie
Oud 03-11-2006, 02:16
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Jongens, morgen allemaal heel veel succes! Voor degenen die nog selectie moeten doen; laat leeftijd geen struikelblok zijn! Wat een TO TA LE bullshit dat je te jong zou zijn Als ze je al zouden afwijzen op grond van leeftijd, dan ben je gewoon (nog) niet geschikt voor HHS! Ben niet bang om jong te zijn zou ik bijna zeggen

Leviej, ik zie je morgen wel in de bar, of niet? Lekker borrelen bij Amphitryon! Mij kun je gemakkelijk herkennen; ik ben kaal

Groeten
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 05-11-2006, 08:48
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Citaat:
Is die hotelschool in Breda van de NHTV? (en ik woon in de buurt van Breda en ik kan je zeggen dat het daar heeeeeel gezellie is)
Hey, ja die hotelschool is idd van de NHTV. Maar nog niet zo bekend omdat hij pas 6 jaar bestaat. Ben je daar ook heen geweest voor de selectiedag of ga je er nog heen?

Voor mijn gevoel ging de selectiedag wel aardig. Voor mensen die nog naar de selectiedag gaan, dit is ongeveer wat je te wachten staat:

- De groepsopdracht. Deze bestond uit het verzinnen van een hotel en dit presenteren, de presentatie was dus in het Engels.

- De tests op de computer. Hier heb je 2 uur de tijd voor. De tests vallen overigens erg mee.

- Een essay in het Engels. Dus goed beargumenteren.

Nouja dat was zo'n beetje de selectiedag. Het was erg gezellig met de mensen die er waren. En als je naar een selectiedag gaat, gewoon lekker heen gaan in een goed humeurtje en het lekker gezellig maken met de mensen die ook op de selectiedag zijn.

Groetjes
__________________
A & M.
Oud 05-11-2006, 08:55
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Citaat:
Jongens, morgen allemaal heel veel succes! Voor degenen die nog selectie moeten doen; laat leeftijd geen struikelblok zijn! Wat een TO TA LE bullshit dat je te jong zou zijn Als ze je al zouden afwijzen op grond van leeftijd, dan ben je gewoon (nog) niet geschikt voor HHS! Ben niet bang om jong te zijn zou ik bijna zeggen
Nou volgensmij keken ze in ieder geval in Breda ook niet echt naar de leeftijd had ik het idee. Je moest dingen gewoon goed kunnen beargumenteren en een beetje zeker overkomen.

Maar hoe vind je Maastricht? En hoe vind je het om intern te zitten? Ik heb 24 November de selectiedag in Maastricht, maar ik weet eigenlijk (stel dat ik bij alle2 aangenomen zou worden, ik weet het, die kans is klein maar om even mijn voorkeur te bedenken) niet zo goed waar ik het leuker zou vinden.

Aan de ene kant lijkt me intern echt heel erg gezellig en voor 1 jaartje zou ik het ook echt leuk vinden.. en de school in maastricht en de stad lijken me ook leuk. Maar wat ik zo goed vind aan Breda is dat de opleiding in het Engels wordt gegeven, ik denk dat dit wel een groot voordeel is voor op je cv? of valt het mee?

Nouja, ben benieuwd hoe je het hebt in Maastricht.
__________________
A & M.
Oud 05-11-2006, 09:04
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Zijn hier eigenlijk nog mensen op de site die op vrijdag 3 November op de selectiedag in Breda waren?
__________________
A & M.
Oud 05-11-2006, 18:19
matt90
matt90 is offline
Citaat:
Hey, ja die hotelschool is idd van de NHTV. Maar nog niet zo bekend omdat hij pas 6 jaar bestaat. Ben je daar ook heen geweest voor de selectiedag of ga je er nog heen?
Ik ben er nog niet geweest maar als er nog open dagen zijn wil ik er zeker wel eens gaan kijken.

En over het voordeel van die opleiding dat ie int engels gegeven wordt, volgens zo'n man van de HHM zal de komende jaren steeds meer in het engels gegeven worden in maastricht.

Wordt er bij jullie op school ook nog iets van een Anglia-examen gedaan? Bij ons wel en dat houdt in dat je examen doet in engels op een bepaald niveau waardoor je vrijstelling kan krijgen voor tests waarin je engels wordt getest op hbo's. Dat staat zeker leuk op je CV!
__________________
This is just another day
Oud 05-11-2006, 20:47
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Citaat:
Huppatee schreef op 05-11-2006 @ 09:55 :
Nou volgensmij keken ze in ieder geval in Breda ook niet echt naar de leeftijd had ik het idee. Je moest dingen gewoon goed kunnen beargumenteren en een beetje zeker overkomen.

Maar hoe vind je Maastricht? En hoe vind je het om intern te zitten? Ik heb 24 November de selectiedag in Maastricht, maar ik weet eigenlijk (stel dat ik bij alle2 aangenomen zou worden, ik weet het, die kans is klein maar om even mijn voorkeur te bedenken) niet zo goed waar ik het leuker zou vinden.

Aan de ene kant lijkt me intern echt heel erg gezellig en voor 1 jaartje zou ik het ook echt leuk vinden.. en de school in maastricht en de stad lijken me ook leuk. Maar wat ik zo goed vind aan Breda is dat de opleiding in het Engels wordt gegeven, ik denk dat dit wel een groot voordeel is voor op je cv? of valt het mee?

Nouja, ben benieuwd hoe je het hebt in Maastricht.
Waar zal ik beginnen? De hele school is geweldig, de stad mooi (ik heb voordeel, k ben zelf Limburger) en de campus... tja, haha, altijd wat te doen, er is altijd wel een feest ofzo en in combinatie met Amphitryon is t ook echt vet!

De keuze Breda - Maastricht lijkt me snel gemaakt, als ik eerlijk mag zijn

Hoe ging de slectie afgelopen vrijdag?
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 06-11-2006, 11:44
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Citaat:
Waar zal ik beginnen? De hele school is geweldig, de stad mooi (ik heb voordeel, k ben zelf Limburger) en de campus... tja, haha, altijd wat te doen, er is altijd wel een feest ofzo en in combinatie met Amphitryon is t ook echt vet!
Citaat:
De keuze Breda - Maastricht lijkt me snel gemaakt, als ik eerlijk mag zijn
Citaat:
Hoe ging de slectie afgelopen vrijdag?
Oh ging iets niet helemaal goed met quoten geloof ik. Nouja, volgensmij is Maastricht inderdaad ook heel erg gaaf! En ik zou daar ook heel erg graag naar toe willen uiteraard, nu ik er over heb nagedacht denk ik ook wel dat er met Maastricht ''meer deuren opengaan''.. zoals bijvoorbeeld meer keuze met stage lopen in het buitenland. En als je een Hotelschool hebt gedaan die goed bekendstaat, heb je natuurlijk voordeel later (althans dat lijkt mij)

Niet dat Breda me niet leuk lijkt, ik vind die school ook heel erg gezellig!! Heb het echt naar m'n zin gehad daar op de opendag en selectiedag, en voelde me er ook wel gelijk thuis eigenlijk. Bij Maastricht was dat denk ik iets minder omdat ik niet meer objectief keek
Tuurlijk vind jij Maastricht leuker, je zit er op. Maar kan het me ook heel goed voorstellen dat het daar onwijs leuk is.


Citaat:
Ik ben er nog niet geweest maar als er nog open dagen zijn wil ik er zeker wel eens gaan kijken. En over het voordeel van die opleiding dat ie int engels gegeven wordt, volgens zo'n man van de HHM zal de komende jaren steeds meer in het engels gegeven worden in maastricht. Wordt er bij jullie op school ook nog iets van een Anglia-examen gedaan? Bij ons wel en dat houdt in dat je examen doet in engels op een bepaald niveau waardoor je vrijstelling kan krijgen voor tests waarin je engels wordt getest op hbo's. Dat staat zeker leuk op je CV!
Nou nee, ik woon in de achterhoek (nog net) dus wij hebben al die fratsen niet op school. Wij doen gewoon examen in het Nederlands. En ik vraag me eigenlijk af of het wel zoveel voordeel geeft. Als je je examen in het Engels doet, lijkt me dat erg vervelend omdat je altijd alle termen in het Nederlands gehad hebt in die 5/6 jaar op school. En als je dan het toelatingsexamen v/d Hotelschool in het Engels overslaat, weet je ook niet hélemaal zeker of je wel voldoet aan het niveau aangezien je examen over hele andere dingen gaat en het op een ander niveau gegeven wordt.

Vat het niet verkeerd op: ik gun je die vrijstelling absoluut hoor! Maar voor mezelf zou ik het niet zo fijn vinden.

De opendag in Breda is trouwens deze zaterdag, de 6e dus. (als het goed is) kijk anders even op www.nhtv.nl daar staat het zeker op

Trouwens, Roeper, voor mijn gevoel ging de selectiedag wel goed, thnx for asking maarja, je kunt er zo weinig over zeggen hé. Misschien ging de computertest wat minder maar de groepsopdracht en de essay vond ik iig makkelijk. Alleen beetje balen dat ik met de groepsopdracht bij 2 meisjes in de groep zat die gewoon nauwelijks Engels spraken...

Ach ja, we zien het wel! Wat had je trouwens voor ontgroening van Amphytrion?

Groetjes
__________________
A & M.
Oud 06-11-2006, 15:30
ChenT
ChenT is offline
De opendag in Breda is toch nu zaterdag?

Hoe ging bij iedereen de selectie in Maastricht?
Oud 06-11-2006, 19:34
matt90
matt90 is offline
Nog een vraagje....Moet je nog speciale kleding aan voor een selectie? Volgens een aantal mensen van mun werk moet je een pak aan....maar dat heb ik niet.... Heeft er iemand een idee (of misschien wel ervaring)?
__________________
This is just another day
Oud 06-11-2006, 19:43
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Citaat:
De opendag in Breda is toch nu zaterdag? Hoe ging bij iedereen de selectie in Maastricht?
Ja, de selectiedag is inderdaad deze zaterdag, had ff de verkeerde datum voor me. Als je interesse hebt moet je zeker gaan, de opendag is heel leuk daar! En de selectiedag in Maastricht heb ik pas de 24e (November) Maar de selectiedag in Breda ging wel aardig voor m'n gevoel...

Citaat:
Nog een vraagje....Moet je nog speciale kleding aan voor een selectie? Volgens een aantal mensen van mun werk moet je een pak aan....maar dat heb ik niet.... Heeft er iemand een idee (of misschien wel ervaring)?
Nou, je hóeft geen pak aan naar de selectiedag. Je moet er gewoon representatief uitzien, dus wel een beetje netjes voor de dag komen maar je hoeft niet persé in pak. Het gaat om de eerste indruk dus als je eruit ziet als een hobbezak geeft dat natuurlijk niet echt een goede indruk voor hun . Je moet er gewoon netjes uitzien, maar in pak hoeft niet persé!

Groetjes!

p.s. Wanneer heb jij trouwens de selectiedag in Maastricht (gehad) hoe ging ie? En bij de anderen? Hoe ging(en) de selectiedag(en)?
__________________
A & M.
Oud 06-11-2006, 19:52
Verwijderd
Heey
Klopt het eigenlijk dat je 2 weken na de selectie al hoort of je bent aangenomen of niet?
Oud 07-11-2006, 08:34
wieeeej
wieeeej is offline
hee,

ik heb 3 november selectie gehad op de hotelschool van maastricht. Ik had me de dag heel anders voorgesteld, vooral het interview viel mij erg tegen. Ik had mij hier goed op voorbereid, maar het gesprek liep heel anders dan verwacht. Ik was dan ook zoiets de enige die een slecht gevoel had over het interview. Andere mensen hadden een leuke interviewer die gewoon leuk aardig de vragen stelde, maar bij mij kwam die man erg bot over. Dus je moet denk ik gewoon een beetje geluk hebben welke persoon je krijgt bij het interview.
Mjaa tegen mij zeiden ze dat ik de uitslag over 3 weken krijg dus het blijft afwachten..

Groetjes
Oud 07-11-2006, 09:25
*C a R*
*C a R* is offline
Heeej!!

Khad ff een vraagje hoor.. Ik ben te laat met aanmelden voor open dag van morgen (Maastricht) ... Weet iemand of ze gaan checken wie er allemaal gekomen zijn? Of kan je ook gewoon binnen lopen? Want ik wil echt zo snel mogelijk naar de open dag!! Alvast bedankt!!
Oud 07-11-2006, 12:08
ChenT
ChenT is offline
Ik heb ook de selectie de 24e Huppatee (Anna toch he?) msn?

Ze controleerden wel de namen op de opendag bij ons.. Of je je opgegeven had zeg maar..

Een pak doe ik denk ik ook niet aan, gewoon netjes overkomen maar toch niet te veel "anders" dan ik in het "echt" ook ben, daar prikken ze denk ik echt zo doorheen..
Oud 07-11-2006, 13:19
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Citaat:
Ik heb ook de selectie de 24e Huppatee (Anna toch he?) msn?
Citaat:
Ze controleerden wel de namen op de opendag bij ons.. Of je je opgegeven had zeg maar..
Citaat:
Een pak doe ik denk ik ook niet aan, gewoon netjes overkomen maar toch niet te veel "anders" dan ik in het "echt" ook ben, daar prikken ze denk ik echt zo doorheen..
Ja precies, ik ga gewoon ook wel netjes, maar wel zoals ik gewoon ben. Die mensen prikken idd zo door je heen, dus je kunt maar beter gewoon lekker jezelf zijn.

Ja, msn-en lijkt me handig annavanwaalwijk@Hotmail.com

Citaat:
Heey Klopt het eigenlijk dat je 2 weken na de selectie al hoort of je bent aangenomen of niet?
Nou, het ligt eraan waar je meedoet aan de selectiedag. In Breda krijg ik het wel 2 weken na de selectiedag, maar dan hoor je dan pas of je nog terug mag komen voor gesprek. In maastricht doe je alles in 1 dag en krijg je de uitslag (definitieve uitslag) na 3 weken)

groetjes
__________________
A & M.
Oud 07-11-2006, 15:46
Verwijderd
Oke, dan wachten we na de 24e gewoon af
Bij mij controleerden ze trouwens ook of ik me had opgegeven tijdens de open dag..
Enne, wieeeej, ging de test wel goed?
Oud 07-11-2006, 17:24
Leviej
Leviej is offline
Sorry voor de late reactie hier, maar ik heb ook vrijdag 3 november selectie gehad in Maastricht.
De selectiedag ziet er ongeveer als volgt uit:

- Computertest, eerst de cognitieve capaciteitentest en daarna de persoonlijkheidstest
- Lunch
- Eerst het gesprek en daarna een stagevoorlichting of andersom (2 groepen)

Citaat:
hee,

ik heb 3 november selectie gehad op de hotelschool van maastricht. Ik had me de dag heel anders voorgesteld, vooral het interview viel mij erg tegen. Ik had mij hier goed op voorbereid, maar het gesprek liep heel anders dan verwacht. Ik was dan ook zoiets de enige die een slecht gevoel had over het interview. Andere mensen hadden een leuke interviewer die gewoon leuk aardig de vragen stelde, maar bij mij kwam die man erg bot over. Dus je moet denk ik gewoon een beetje geluk hebben welke persoon je krijgt bij het interview.
Mjaa tegen mij zeiden ze dat ik de uitslag over 3 weken krijg dus het blijft afwachten..
Ik heb het idee dat ik het zelfde probleem had. Ik had een gesprek met een man (leraar denk ik) en een oud studente. De man waar ik het gesprek mee had vond ik ook een beetje bot overkomen, en hij vroeg best ver door, ook stelde hij vaker dezelfde vraag (denk wel om je te testen). Verder werden er vragen gesteld over je persoonlijkheid, gebaseerd op die test. Het belangrijkste is denk ik wel dat je gewoon jezelf blijft en geen antwoorden gaat verzinnen, daar vragen ze toch wel doorheen.

Citaat:
Nog een vraagje....Moet je nog speciale kleding aan voor een selectie? Volgens een aantal mensen van mun werk moet je een pak aan....maar dat heb ik niet.... Heeft er iemand een idee (of misschien wel ervaring)?
Zoals iemand anders al zei, gewoon zorgen dat je er netjes uitziet. Een pak is echt niet verplicht, ik heb wel een paar jongens in pak gezien, het is gewoon waar jij je het prettigst in voelt. Ik had zelf ook geen pak aan, en ik was echt niet de enige.

Citaat:
Heey
Klopt het eigenlijk dat je 2 weken na de selectie al hoort of je bent aangenomen of niet?
In Maastricht hebben ze dit van 3 weken naar 4 weken opgeschroefd.

Als je meer wil weten over de selectiedag oid, voeg me gerust toe @msn; ljennekens@hotmail.com Lijkt me zowieso leuk wat te praten met ''collega's''
Oud 08-11-2006, 15:23
wieeeej
wieeeej is offline
Citaat:
el89 schreef op 07-11-2006 @ 16:46 :
Oke, dan wachten we na de 24e gewoon af
Bij mij controleerden ze trouwens ook of ik me had opgegeven tijdens de open dag..
Enne, wieeeej, ging de test wel goed?
Ja ik denk het wel.. je kan eigelijk kiezen; of je vult alles binnen de tijd in en riskeert om fouten te maken, of je probeert echt alles goed in te vullen door wat langer bij elke vraag stil te staan en riskeert dat je het niet red met de tijd.. Of je moet natuurlijk alles goed invullen en nog tijd overhebben maar ik heb eigenlijk alles ingevult binnen de tijd, maar heb wel foutjes gemaakt denk ik
Oud 08-11-2006, 15:25
wieeeej
wieeeej is offline
[QUOTE]Leviej schreef op 07-11-2006 @ 18:24 :
[B]Sorry voor de late reactie hier, maar ik heb ook vrijdag 3 november selectie gehad in Maastricht.
De selectiedag ziet er ongeveer als volgt uit:

- Computertest, eerst de cognitieve capaciteitentest en daarna de persoonlijkheidstest
- Lunch
- Eerst het gesprek en daarna een stagevoorlichting of andersom (2 groepen)



Ik heb het idee dat ik het zelfde probleem had. Ik had een gesprek met een man (leraar denk ik) en een oud studente. De man waar ik het gesprek mee had vond ik ook een beetje bot overkomen, en hij vroeg best ver door, ook stelde hij vaker dezelfde vraag (denk wel om je te testen). Verder werden er vragen gesteld over je persoonlijkheid, gebaseerd op die test. Het belangrijkste is denk ik wel dat je gewoon jezelf blijft en geen antwoorden gaat verzinnen, daar vragen ze toch wel doorheen.


Levi, volgens mij zijn wij limburgers gewoon veel te aardig voor zo'n interview, wij durven niet goed van ons afte bijten ofzo
Oud 08-11-2006, 15:26
wieeeej
wieeeej is offline
sorry dr ging wat fout hierboven geloof k
Oud 08-11-2006, 16:06
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Beste mensen,

Maak je ajb niet druk over die selectie, je kunt er nu niks meer aan doen, wacht lekker af! Voor degenen die nog selectie moeten doen:

Ben jezelf! Zoals hierboven al gezegd, ze prikken door je heen, als ze je niet geschikt vinden, vinden ze je niet geschikt, punt. Je hoeft geen pak aan, gewoon een nette blouse/polo en een broek is ook al goed...
Als er nog vragen zijn, voeg mij maar toe op MSN: thomasderoeper@hotmail.com
Ik heb namelijk het idee dat jullie je te druk maken om die hele selectie, wat ik me natuurlijk ook wel kan voorstellen, dus schroom niet en vraag maar, dat scheelt!

Ik hoor het wel...
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 08-11-2006, 20:55
Mandre
Avatar van Mandre
Mandre is offline
Hey Luitjes!

Hier een mede-hotello. Kom ook op dit forum jullie ondersteunen, harten onder mensen' hun riem steken, en heel soms gewoon ook nog wel eens informatie verschaffen. Die gekke Roeper hierboven is mijn Praeses van de herenjaarclub Helios, verbonden aan de Hotelschool Maastricht, maar denk maar niet dat ik zijn orders opvolg

Ik ben al Abactis, wat zoveel betekent als "Schrijfwijf", dus de verhalen zouden hier best wel eens ellenlang kunnen worden....bijt je er vooral doorheen, want ik ben tè lekker om dat te moeten missen

Kusje,
Robin
Oud 09-11-2006, 00:27
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Hmmm.... Subtiliteit wordt sterk ondergewaardeerd...
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 09-11-2006, 15:28
kisses-girl
kisses-girl is offline
heyy bekende mensen hier...
als er nog mensen zijn die vragen hebben over de school of over de selectie mogen jullie mij ook toevoegen..
rhendriks88@hotmail.com
succes allemaal emt de selectie..
__________________
-x-Neentjuh-x-
Oud 09-11-2006, 17:30
Mandre
Avatar van Mandre
Mandre is offline
Citaat:
Roeper schreef op 09-11-2006 @ 01:27 :
Hmmm.... Subtiliteit wordt sterk ondergewaardeerd...
Als je dan toch mijn uitspraken moet stelen, doe het dan wèl goed!!
Het is nog altijd "Subtiliteit wordt zwaar ondergewaardeerd"
Oud 10-11-2006, 00:40
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
En perfectie kent geen grenzen, toch?

Toekomstige eerste jaars, wat zijn jullie rustig? Babbel eens een beetje

Contradictionem in Ratio Maris!
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 10-11-2006, 09:58
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Jaaaaa, volgende week vrijdag hoor ik of ik nog terug mag komen voor een gesprek in Breda, of dat ze me zo akelig onderontwikkeld vonden dat die kans er niet in zit.. ik hoop natuurlijk op het eerste..

En dan de 24e de selectiedag in Maastricht. Eerlijk gezegd begin ik het steeds minder spannend te vinden in de zin van zenuwachtig, maar heb ik er vooral gewoon heel veel zin in!

Zijn hier trouwens mensen op de site die in de 3e zitten van de hotelschool? Mensen die al op stage zijn geweest of nog gaan? Zo ja: waarheen!??? Of waar zouden jullie heen willen en waarom?

Ben benieuwd Die vraag is overigens gewoon voor iedereen bedoelt, niet alleen voor mensen die al in't stage jaar zitten ofzo heur..

groetjes! Anna
__________________
A & M.
Oud 12-11-2006, 12:56
Leviej
Leviej is offline
Inmiddels een dikke week na de selectiedag achter de rug nog maar 3 weekjes wachten .
Voor de mensen die al op de hotelschool zitten; Amphitryon, hot or not ?
Mij lijkt het wel wat, zon studentenvereniging, gezellig, fun, lol, en het bevordert de 'connecties' en vriendschappen, en das ook wel belangrijk en leuk denk ik zo
Oud 12-11-2006, 15:56
Ceespop
Avatar van Ceespop
Ceespop is offline
als ik het niet verkeerd heb zit er ook 1 in limburg
__________________
Free your mind and your ass will follow
Oud 12-11-2006, 16:14
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Citaat:
jøss_1991 schreef op 12-11-2006 @ 16:56 :
als ik het niet verkeerd heb zit er ook 1 in limburg
Huh? Wat bedoelde je hiermee?

Amphitryon, hot or not? What shall I say? Ik had nooit verwacht dat het zo vet zou zijn, dat meen ik echt! Als jullie op de pagina's kijken die geweest zijn, zien jullie dat ik eerst mijn twijfels had over Amphitryon, nu zit ik inmiddels bij 2 geledingen en hoop ik dat ik gevraagd wordt voor een dispuut, zegt dat zat?

Amphitryon en de HHS is een zeer goede combinatie, vind je niet Mandre?
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 12-11-2006, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Roeper schreef op 12-11-2006 @ 17:14 :
Huh? Wat bedoelde je hiermee?

Amphitryon, hot or not? What shall I say? Ik had nooit verwacht dat het zo vet zou zijn, dat meen ik echt! Als jullie op de pagina's kijken die geweest zijn, zien jullie dat ik eerst mijn twijfels had over Amphitryon, nu zit ik inmiddels bij 2 geledingen en hoop ik dat ik gevraagd wordt voor een dispuut, zegt dat zat?

Amphitryon en de HHS is een zeer goede combinatie, vind je niet Mandre?
Amphitryon is zoooo 2005

.
Oud 12-11-2006, 19:49
]ules
]ules is offline
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 13-11-2006, 09:52
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Citaat:
Zijn hier mensen op de site die in het 3e jaar zitten van de hotelschool? Mensen die al op stage zijn geweest of nog gaan? Zo ja: waarheen!??? Of waar zouden jullie heen willen en waarom?
Of waar zouden jullie later graag willen werken? Zijn jullie ook echt van plan om in het buitenland te gaan werken als je klaar bent met de HHS?

Gewoon een vraag voor iedereen, maakt niet uit of je op de hotelschool zit te ja of te nee!

groetjes
__________________
A & M.
Oud 13-11-2006, 11:57
Foske
Foske is offline
haha zitten Jules en roeper nu nog steeds hier

Amphitryon is natuurlijk hot

Groetjes Foske
penningmeester van Djc Exclusivo
Oud 14-11-2006, 03:11
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Haha, de meningen zijn verdeeld dus

Sanne, nog altijd spijtig dat je niet bij Amphitryon bent! Jongens, niks 2005, Amphitryon; al 56 jaar DE Studentenvereniging van Maastricht!

De oude kliek bij elkaar nu he?

Groeten,

Thomas de Roeper.
Praeses HJ Helios
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 14-11-2006, 07:33
Verwijderd
Nu heb ik wel weer genoeg gehoord over Amphitryon laten we afspreken hier niet meer ontzettend over uit te wijden
Oud 14-11-2006, 09:53
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Citaat:
Nu heb ik wel weer genoeg gehoord over Amphitryon laten we afspreken hier niet meer ontzettend over uit te wijden
Precies, al die termen zijn ook vrij onbekend

Vrijdag uitslag van Breda!!
__________________
A & M.
Oud 14-11-2006, 19:22
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 14-11-2006 @ 08:33 :
Nu heb ik wel weer genoeg gehoord over Amphitryon laten we afspreken hier niet meer ontzettend over uit te wijden
Okee baas (A)
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 14-11-2006, 22:12
Dentheman
Dentheman is offline
Vandaag naar de open dag geweest van de hotelschool leeuwarden en ga me aanmelden voor de intake.

Waarom Leeuwarden:
Dichterbij dan maastricht (4 uur treinen) en ik had me op tijd ingeschreven voor een open dag in maastricht, belde ze de ochtend van de open dag op dat ze vol zaten, dus ze hebben 't verprutst bij me

En Den Haag en a'dam trekken me allebij niet qua stad.
__________________
live my life @ http://dentheman.nl
Oud 15-11-2006, 14:05
The Cows Rule
Avatar van The Cows Rule
The Cows Rule is offline
Citaat:
Dentheman schreef op 14-11-2006 @ 23:12 :
Vandaag naar de open dag geweest van de hotelschool leeuwarden en ga me aanmelden voor de intake.

Waarom Leeuwarden:
Dichterbij dan maastricht (4 uur treinen) en ik had me op tijd ingeschreven voor een open dag in maastricht, belde ze de ochtend van de open dag op dat ze vol zaten, dus ze hebben 't verprutst bij me

En Den Haag en a'dam trekken me allebij niet qua stad.
Jouw mag ik wel
Heel veel succes met je selectie en misschien tot ziens ;-)
__________________
Zuid West, Noord best!
Oud 16-11-2006, 15:53
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Even een vraagje he, wat verwachten jullie nu van de hotelschool (en NIET van Ampitryon, dat mag niet meer van de baas )

Sorry, ik wist zo snel geen ander topic, ik wilde spammen, en mandre dalijk ook heb ik het idee,

Groeten,

De Black Metal fanaat
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 16-11-2006, 18:03
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik ga geen mensen persoonlijk waarschuwing, dit is een laatste waarschuwing voor iedereen: indien de aanwijzingen van een forumbaas niet worden opgevolgd, kun je een ban verwachten.

Dus als Eva zegt dat het niet de bedoeling is om over de studentenvereniging te praten, dan gebeurt dat gewoon niet.
__________________
Oud 17-11-2006, 02:54
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Hmm.. enkele posts gewoon verwijderd, jammer, ik dacht dat hier niet zo moeilijk gedaan zou worden.. Amphitryon en de HHS zijn twee handen op één buik, daar kan niemand omheen, er heerst verbazingwekkend veel twijfel over de studentenvereniging en de uiteindelijke fuctie hiervan, hoe handig is het dan dat toekomstige eerste jaars vragen kunnen stellen over de SV en de school? Hier had ik ook een tekort aan tijdens mijn eigen selectie en vooral tijdens de Inkom, welke trouwens nog ver weg is.

Mijne beste eerste jaars, als jullie vragen hebben over de SV, mail dan naar thomasderoeper@hotmail.com of rn_vanmaris@hotmail.com! Hier zullen wij ons beperken tot de regels die opgelegd zijn door onze forumbazen...

Loquendi Libertatem Custodiamus zal ik dan maar zeggen..

Ps, Leviej, bedankt voor de steun
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 17-11-2006, 08:50
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Je mag het best af en toe een keer noemen, maar inderdaad vooral voor nieuwe studenten. Dat was hierboven niet het geval, het is niet de bedoeling dat leden hier over de vereniging komen praten. Dat doen jullie maar ergens anders.

Je kunt altijd de tip geven om op de site van de vereniging te kijken voor informatie of inderdaad contact via mail/PM.

En nu wil ik daarover hier verder geen discussie.
__________________
Oud 17-11-2006, 13:31
maartje321
maartje321 is offline
Heeyy,

Ik heb 12 januari selectie in Maastricht !

Ben benieuwd !!
Oud 18-11-2006, 11:44
Leviej
Leviej is offline
Citaat:
Roeper schreef op 17-11-2006 @ 03:54 :
Hmm.. enkele posts gewoon verwijderd, jammer, ik dacht dat hier niet zo moeilijk gedaan zou worden.. Amphitryon en de HHS zijn twee handen op één buik, daar kan niemand omheen, er heerst verbazingwekkend veel twijfel over de studentenvereniging en de uiteindelijke fuctie hiervan, hoe handig is het dan dat toekomstige eerste jaars vragen kunnen stellen over de SV en de school? Hier had ik ook een tekort aan tijdens mijn eigen selectie en vooral tijdens de Inkom, welke trouwens nog ver weg is.

Mijne beste eerste jaars, als jullie vragen hebben over de SV, mail dan naar thomasderoeper@hotmail.com of rn_vanmaris@hotmail.com! Hier zullen wij ons beperken tot de regels die opgelegd zijn door onze forumbazen...

Loquendi Libertatem Custodiamus zal ik dan maar zeggen..

Ps, Leviej, bedankt voor de steun
Heb jullie even toegevoegd op msn
Oud 18-11-2006, 14:29
Huppatee
Avatar van Huppatee
Huppatee is offline
Hoihoi,

Nou uit mijn rapport van de NHTV is eruit gekomen dat mijn nieuwe roeping moet zijn: tadadada! DE TECHNIEK!

Maar natuurlijk Daarom heb ik natuurlijk ook C&m gekozen en alle talen die er zijn.. nee precies.

Ik weet niet of dit ooit wel eens is gebeurd bij iemand anders? Ik heb dus uit die test van de NHTV precies het tegenovergestelde gekregen dan waarin ik werkelijk geinteresseerd ben en wat ik graag wil, echt heel erg vreemd.

Ik had 5 punten te kort. Bij mij is het dus fout gegaan op de tests. Voor de andere twee onderdelen had ik allebei ruim voldoende, whatever.

Die tests duurde bij elkaar dus 2 uur. Maarja, ze legden verder ook niets uit. Je hebt dus als je die test maakt een schermpje met daarop een STOP knop. Ik denk, die druk ik niet in want dan stop ik de hele test, dus ik liet telkens per test de tijd aflopen om vervolgens terug te keren naar het hoofdmenu van de andere tests. Nouja, toen kwam ik dus in tijdnood. (een andere jongen had hetzelfde probleem) Dus ik moest nog 2 tests maken toen de tijd voorbij was (die 2 uren waren voorbij) Nouja, dus wij moesten heel snel alles invullen, anders hadden we een probleem.

Echt erg vreemd geregeld. Ik vind het wel jammer, maarja. Ook vind ik het erg vreemd dat mijn adviezen voor de toekomst zijn: techniek en medische shit, terwijl ik C&M heb, en voor natuurkunde en scheikunde etc altijd 2en en 3en haalde...

Is dit bij iemand anders ook eens gebeurd? Dat er een onlogisch advies uit je rapport kwam?

Nouja, dikke pech. Maastricht is voor mij toch interessanter (qua Hotelschool etc) Dus ik ga aanstaande vrijdag (de 24e) gewoon lekker knallen! En dan zien we wel wat eruit komt..

Hopelijk niet weer techniek en medisch gedoe..



Groetjes!!
__________________
A & M.
Oud 18-11-2006, 22:31
Leviej
Leviej is offline
Citaat:
Huppatee schreef op 18-11-2006 @ 15:29 :
Hoihoi,

Nou uit mijn rapport van de NHTV is eruit gekomen dat mijn nieuwe roeping moet zijn: tadadada! DE TECHNIEK!

Maar natuurlijk Daarom heb ik natuurlijk ook C&m gekozen en alle talen die er zijn.. nee precies.

Ik weet niet of dit ooit wel eens is gebeurd bij iemand anders? Ik heb dus uit die test van de NHTV precies het tegenovergestelde gekregen dan waarin ik werkelijk geinteresseerd ben en wat ik graag wil, echt heel erg vreemd.

Ik had 5 punten te kort. Bij mij is het dus fout gegaan op de tests. Voor de andere twee onderdelen had ik allebei ruim voldoende, whatever.

Die tests duurde bij elkaar dus 2 uur. Maarja, ze legden verder ook niets uit. Je hebt dus als je die test maakt een schermpje met daarop een STOP knop. Ik denk, die druk ik niet in want dan stop ik de hele test, dus ik liet telkens per test de tijd aflopen om vervolgens terug te keren naar het hoofdmenu van de andere tests. Nouja, toen kwam ik dus in tijdnood. (een andere jongen had hetzelfde probleem) Dus ik moest nog 2 tests maken toen de tijd voorbij was (die 2 uren waren voorbij) Nouja, dus wij moesten heel snel alles invullen, anders hadden we een probleem.

Echt erg vreemd geregeld. Ik vind het wel jammer, maarja. Ook vind ik het erg vreemd dat mijn adviezen voor de toekomst zijn: techniek en medische shit, terwijl ik C&M heb, en voor natuurkunde en scheikunde etc altijd 2en en 3en haalde...

Is dit bij iemand anders ook eens gebeurd? Dat er een onlogisch advies uit je rapport kwam?

Nouja, dikke pech. Maastricht is voor mij toch interessanter (qua Hotelschool etc) Dus ik ga aanstaande vrijdag (de 24e) gewoon lekker knallen! En dan zien we wel wat eruit komt..

Hopelijk niet weer techniek en medisch gedoe..



Groetjes!!
Das wel een beetje vreemd ja.. Je krijgt dus als het ware een hele interesse/geschiktheidstest.. Terwijl je in jou geval wél weet wat je wil.. Daarvoor ben je ook op de selectiedag.. Je wilt naar de hotelschool. Misschien proberen ze op deze manier de mensen eruit te filteren die zoiets hebben van; 'Weet ik veel welke opleiding ik ga doen, ik probeer het eens op de hotelscool, dat lijkt me wel chill'. Mja wel raar dat je zo'n test krijgt..
Oud 19-11-2006, 02:44
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Wow, wtf? Zoiets heb ik nog nooit gehoord!! Ga lekker sjonnen op de selectie aanstaande vrijdag! Je komt dan direct in de feestsfeer, het BAVO begint dan

Succes vrijdag!!

Ps. Leviej: T kan zijn dat ik erg weinig online ben, leuk dat je me toevoegde
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Hotelschool maastricht
xamberlyy
2 11-11-2015 12:08
Studeren hogere hotelschool
steefff15
1 02-12-2011 22:13
Algemene schoolzaken Selectie hoge hotelschool
Verwijderd
2 16-11-2005 15:30
Algemene schoolzaken hogere hotelschool DenHaag
.krz
5 28-01-2004 14:58
Algemene schoolzaken Hogere Hotelschool Maastricht?!
kate_temp
4 18-01-2004 19:18
Algemene schoolzaken Hogere Hotelschool
LaBelleDameSansMerci
1 05-03-2002 16:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.