Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2007, 18:38
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Vanochtend les 4 gelopen, ging nog steeds erg gemakkelijk, maar vind het eigenlijk wel fijn om er weer langzaam in te komen, gaat wel goed dus
Voor de mensen die net als ik graag voor het rennen 's ochtends wel wat willen eten, maar geen tijd hebben om het te laten zakken voor je gaat; voor mij werkt brinta heel goed, ik neem gewoon een glas melk en gooi er net zoveel brinta in dat het nog net vloeibaar blijft, en dan kan ik 5 minuten na mijn "ontbijt" gaan rennen zonder er last van te krijgen
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 11-09-2007, 10:22
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Miracle: 11/09 les 18 gelopen
Methuselah: 04/09 les 20 gelopen
D-sire: 03/09 les 17 gelopen
indigo: 04/09 les 20 gelopen

Kom op mensen, ik ben toch niet meer de enige die loopt????

Vanochtend les 18 dus. Van te voren had ik een route uitgezocht op de kaart, maar volgens de kaart bleek al dat het niet helemaal een verharde weg was. Één stukje stond zelfs helemaal niet aangegeven. In het begin ging het wel goed, maar helaas liep het nogal omhoog en dat loopt echt zwaar! Ik dacht dat ik niet meer vooruit kwam. Daarna kon ik niet zo goed het paadje vinden wat ik terug moest nemen. Even nagevraagd en het bleek echt een heel smal paadje te zijn, tussen twee weilanden, met brandnetels ed. Dat was dus allemaal niet zo heel handig. Het stuk daarvoor was ook niet verhard, maar gewoon een landweggetje met gras en zand/modder. Gelukkig heb ik het wel uit gelopen, alleen moest ik tussendoor dus even stoppen om de weg te vragen. Het resultaat is nu dat m'n schoenen echt helemaal vies zijn, terwijl ik ze net zondag had schoongemaakt. Omdat ik dus een stuk had gemist, ben ik gewoon verder gaan lopen met les 19 en heb daar nog 5 minuten van gelopen. Al met al was het rondje ook te lang (waarschijnlijk doordat het dus omhoog liep) en kon ik daarna alsnog een eind naar huis lopen.
Dit rondje loop ik dus denk ik niet nog een keer, ik probeer wel weer wat anders te vinden.

In ieder geval ging het aardig goed vandaag, de zeven minuten kon ik zo uitlopen.
__________________
Oud 11-09-2007, 10:43
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Nog steeds een beetje spierpijn van zondag
Donderdag ga ik weer FatAttacken en dan denk ik zondag weer lopen
__________________
<):o)
Oud 11-09-2007, 10:52
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Volgens google earth was het stuk 4,5 km.
__________________
Oud 11-09-2007, 13:44
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Ik ga me ff omkleden, en dan ga ik les 5 lopen. Kben erg benieuwd, want ik ben best wel errug moe. Wie weet word ik er wakker van...

Ik wil ook een nieuw rondje, maar weet niet wat voor rondje ik moet gaan lopen. Ik ga straks wel ff wat uitproberen.

Edit: Het was best wel even lekker. Ander rondje gevonden. En nu geen hoofdpijn meer

Laatst gewijzigd op 11-09-2007 om 15:08.
Oud 11-09-2007, 22:02
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Miracle: 11/09 les 18 gelopen
Methuselah: 04/09 les 20 gelopen
D-sire: 03/09 les 17 gelopen
indigo: 04/09 les 20 gelopen

Kom op mensen, ik ben toch niet meer de enige die loopt????
Ik herbegin morgen, normaal gezien. Vandaag te moe van m'n eerste dag werken op m'n vakantiebaantje.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 12-09-2007, 18:56
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
les 5 alweer vandaag, ging zo lekker (en mn rondje was iets te groot, en had niet zon zin om dat hele eind nog te wandelen ) dat ik aan het einde de laatste 3 minuten uitwandelen ook maar gewoon gelopen heb, ging goed
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 13-09-2007, 15:23
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Miracle: 11/09 les 18 gelopen
Methuselah: 04/09 les 20 gelopen
D-sire: 13/09 les 18 gelopen
indigo: 04/09 les 20 gelopen

@ Miracle: Je bent niet de enige hoor, al leek dat inderdaad wel even het geval...

Ik heb vanmorgen les 18 gelopen en na anderhalve week niet gelopen te hebben viel het me niet tegen. Ik had wel een vuurrood hoofd toen ik thuisgekomen in de spiegel keek, maar dat heb ik sowieso nogal snel

Van het weekend ga ik les 19 lopen. Dat begint al meteen met 5 min en er zit een stukje in van 8 min. Ik ben zeer benieuwd.
__________________
Oud 13-09-2007, 18:50
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Van het weekend ga ik les 19 lopen. Dat begint al meteen met 5 min en er zit een stukje in van 8 min. Ik ben zeer benieuwd.
Die ga ik morgenochtend lopen, maar het lijkt me nogal heftig. Gelukkig hoef ik daarna geen actieve dingen meer te doen, dus dat moet goedkomen.

Bij elke les denk ik: als ik die heb gelopen, dan kan ik écht hardlopen. Dus ondertussen zou ik echt al super goed moeten kunnen hardlopen, maar zo voelt het nog niet echt. Spannend morgen!
__________________
Oud 14-09-2007, 08:45
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het is echt grappig. Als ik jullie nu hoor praten over "8 minuten achter elkaar, wat zal dat zwaar worden" moet ik echt lachen, omdat ik nu gemakkelijk 30 minuten achter elkaar kan lopen
Maar ja, een paar maanden geleden had ik die gedachte dus ook nog, en dacht ik bij alles langer dan 5 minuten "oh neee"


Oh, en ik ben gisteren gaan FatAttacken en BodyShapen Zondag zal het hardlopen vast ook makkelijker gaan
__________________
<):o)
Oud 14-09-2007, 09:37
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Het is echt grappig. Als ik jullie nu hoor praten over "8 minuten achter elkaar, wat zal dat zwaar worden" moet ik echt lachen, omdat ik nu gemakkelijk 30 minuten achter elkaar kan lopen
Maar ja, een paar maanden geleden had ik die gedachte dus ook nog, en dacht ik bij alles langer dan 5 minuten "oh neee"
Het is niet zozeer die 8 minuten, maar het lange lopen met korte pauzes.
De 8 minuten ging vandaag echt bijna probleemloos, dus ik vraag me af of Evy me niet te kort heeft laten lopen.
Trouwens, door die lange stukken, heb ik wel het idee dat het veel sneller gaat. Vreemd.

Miracle: 14/09 les 19 gelopen
Methuselah: 04/09 les 20 gelopen
D-sire: 13/09 les 18 gelopen
indigo: 04/09 les 20 gelopen
__________________
Oud 14-09-2007, 12:05
Verwijderd
Vandaag heb ik les 1 gelopen..

ik las ergens dat iemand bij wijze van warming-up eerst een stukje ging fietsen (om te kuiten te strekken), dus ik ben naar het Vondelpark gefietst om daar te gaan rennen. Ik zag het ook niet zo zitten om over de Van Baerlestraat te gaan rennen ivm de vele mensen en stoplichten dus dit is een mooie oplossing

de les ging me op zich wel goed af, bij het derde stukje hardlopen had ik mijn ademhaling al best goed onder controle (al zeg ik het zelf)

Ik wilde een tijdje geleden al beginnen met rennen, maar door een val van mijn fiets is het daar nog niet van gekomen. Nu ik het dan eindelijk gedaan heb, heb ik wonder boven wonder geen last van mijn knie, maar ik heb nou wel een beetje last van mijn heup. Ik hoop dat dat over gaat naarmate ik meer gerend heb.

Oftwel, ik ben heel blij en trots op mezelf dat ik er dan eindelijk mee begonnen ben
Oud 14-09-2007, 19:05
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Goed hej van je!! Keep up the good work!


Ben gister niet gaan wandelen. Hoorde dat meerdere mensen last hadden van een eerste-week-op-school/studie-werk-dip. Dus ik gunde het mezelf even om even bij te komen in het zonnetje ipv te gaan rennen. Morgen weer wel gewoon volgens schema. Heb er nu al zin in .
Oud 15-09-2007, 20:30
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Heb vanmiddag maar zelf hardgelopen. Kon op een of andere manier niet op de site van Eevy komen om les 6 te downloaden. Oftewel, met horloge op gelopen. Ach, het gaat om het idee dat ik heb hardgelopen.

Begin alleen steeds meer last te krijgen van m'n schenen. Heb ik al eens gehad, toen was het ontstoken beenvlies. Auch.
Oud 16-09-2007, 15:44
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Miracle: 16/09 les 20 gelopen
Methuselah: 04/09 les 20 gelopen
D-sire: 13/09 les 18 gelopen
indigo: 04/09 les 20 gelopen

Waar blijft de rest?

Les 20 ging echt heel goed. Nauwelijks moeite gehad met de eerste drie keer acht minuten. De laatste acht gingen wat zwaarder, maar ja dat lijkt me vrij logisch. Ff gekeken en de eerste 8 minuten heb ik 1 km gelopen. In totaal heb ik 4,4 kilometer gelopen en daar ben ik best trots op. Want de stukjes die ik gewandeld heb waren echt heel kort, wellicht wel meer dan 400 meter, maar toch.
__________________
Oud 16-09-2007, 15:46
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Trouwens, heeft iemand al eens meegedaan aan een soort van wedstrijd loop?
__________________
Oud 16-09-2007, 16:14
Verwijderd
ik heb vandaag les 2 gelopen en dat ging best lekker..

Alleen die muziek die ze gebruiken in de lessen vind ik soms echt verschrikkelijk.. Heeft iemand misschien zo'n zelfde soort programma maar dan met andere muziek?
Oud 16-09-2007, 18:10
Anika
Ik heb vanmiddag les vijf gelopen, 38 min, maar m'n rondje was veel te lang dus uiteindelijk kwam het neer op 45 of 50 minuten ofzo. Ging niet zo heel lekker want ik had alweer twee weken niet gelopen omdat het zo druk is met colleges enzo maar ik ga nu toch proberen zeker één of twee keer in de week tijd te maken.
Oud 16-09-2007, 19:06
*amalia*
Avatar van *amalia*
*amalia* is offline
Iedereen is zo positief hier, dus heb ik vandaag ook maar een poging gewaagd.
Vandaag dus begonnen met les 1, het viel echt 100% mee! Ik hoop echt dat ik
mezelf kan dwingen om me aan het schema te houden...
Oud 16-09-2007, 20:28
Verwijderd
Ik wacht tot ik weer mag beginnen van de fysio en ik kon al 20+25 minuten...
Oud 17-09-2007, 08:51
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Gisteren weer lekker gelopen. Dit keer 42 minuten Yeah! Zal wel neerkomen op zo'n 6 kilometer.
Langer dan vorige week, en het ging ook makkelijker. Nu ook minder spierpijn. *trots is*
__________________
<):o)
Oud 17-09-2007, 08:53
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb met mijn verjaardag een mp3-speler gekregen en wil ook gaan beginnen met de lessen, maar de link werkt niet meer? Hebben meer mensen dit, is het adres van de site veranderd, of heb ik gewoon te lang gewacht?
Oud 17-09-2007, 09:17
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
Miracle: 16/09 les 20 gelopen
Methuselah: 04/09 les 20 gelopen
D-sire: 13/09 les 18 gelopen
indigo: 04/09 les 20 gelopen

Waar blijft de rest?
Ik ga vanmiddag les 21 doen (beetje rare tijdsplanning, maarja) in de hoop dat ik dan weer wat meer zin heb .
@HaWaHaai: de link werkt bij mij ook niet meer. Misschien heeft iemand de lessen nog op zijn computer staan?
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 17-09-2007, 10:39
Verwijderd
Citaat:
@HaWaHaai: de link werkt bij mij ook niet meer. Misschien heeft iemand de lessen nog op zijn computer staan?
Ik denk eigenlijk dat de site platligt... want de link staat nog wel op internet e.d.?

Googlen op 'Vlaanderen Sportland Start to Run'?
Oud 17-09-2007, 10:47
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Citaat:
Ik wacht tot ik weer mag beginnen van de fysio en ik kon al 20+25 minuten...
Ah, vervelend. Duimen dat je snel weer mag. Maar ik was ook eens een week of drie gestopt, en ik zat zo weer op m'n oude tijd, dus misschien valt het mee

Gisteren een idiote training, maar ik had het bos toch min of meer voor mezelf, dus niemand die het zag
Oud 17-09-2007, 11:12
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik denk eigenlijk dat de site platligt... want de link staat nog wel op internet e.d.?

Googlen op 'Vlaanderen Sportland Start to Run'?
Ik heb het zaterdag, zondag en vandaag geprobeerd. Via Google kom ik steeds op www.een.be met een link naar het programma, maar dan krijg ik de melding dat die pagina niet bestaat. Hetzelfde bij de 5-10 km. Vandaar dat ik het hier even kwam vragen. Misschien komt het er binnenkort weer op, en anders hoop ik dat iemand anders me aan die lessen kan helpen.
Oud 17-09-2007, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Ah, vervelend. Duimen dat je snel weer mag. Maar ik was ook eens een week of drie gestopt, en ik zat zo weer op m'n oude tijd, dus misschien valt het mee
Ja, maar ik hoop dat mijn blessure dan niet erger wordt want dan mag ik helemaal niet meer hardlopen

Citaat:
Ik heb het zaterdag, zondag en vandaag geprobeerd. Via Google kom ik steeds op www.een.be met een link naar het programma, maar dan krijg ik de melding dat die pagina niet bestaat. Hetzelfde bij de 5-10 km. Vandaar dat ik het hier even kwam vragen. Misschien komt het er binnenkort weer op, en anders hoop ik dat iemand anders me aan die lessen kan helpen.
http://www.een.be/vlaanderensportland/
en dan kun je klikken op start to run podcast en dan op 0 -5 km. Volgens mij werkt dat nog wel.
Oud 17-09-2007, 12:23
Lauwie101
Lauwie101 is offline
jaaa! Daar lukt het wel! Je bent geweldig.
Oud 17-09-2007, 12:40
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Inderdaad, dat werkt wel. Dankjewel!
Oud 17-09-2007, 12:44
Verwijderd

snel alles downloaden
Oud 17-09-2007, 12:58
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Leuk dat nog meer mensen gaan beginnen!!!

Morgen alweer les 21. Gelukkig kan ik 22 en 23 weer bij m'n ouders lopen, daar weet ik leukere en meer routes.
__________________
Oud 17-09-2007, 17:52
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Vanmiddag les 7 gelopen, ging weer lekker
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 18-09-2007, 10:31
Verwijderd
les 3 zit er ook weer op... tijdens het wandelen dacht ik dat ik het niet ging redden maar 3 minuten rennen is eigenlijk zo voorbij

ik merk dat het echt heel erg nodig was dat ik wat aan mijn conditie ging doen zeg!
Oud 18-09-2007, 14:34
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Miracle: 18/09 les 21 gelopen
Methuselah: 04/09 les 20 gelopen
indigo: 04/09 les 20 gelopen
D-sire: 13/09 les 18 gelopen
Martine1986: 17/09 les 7 gelopen
Maria: 18/09 les 3 gelopen

Bah, wat heb ik slecht gelopen vanochtend. Het was 10 graden en regende de hele weg dat ik gelopen heb. Op een gegeven moment regende het heel hard, maar toen liep ik gelukkig net in een straat met veel bomen. Elke keer dacht ik dat ik zou stoppen, maar het positieve is dan weer dat ik hem mooi wel heb uitgelopen.
Lichamelijk was de les niet eens zo heel zwaar, bijna gelijk aan de vorige.
Alleen die nattigheid en kou, m'n armen en benen waren echt héél koud!

Vrijdag weer en dan ga ik een mooie route uitzoeken!
__________________
Oud 18-09-2007, 16:55
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leuk dat nog meer mensen gaan beginnen!!!
Ik ben benieuwd hoe het bij mij zal gaan en hoe enthousiast ik er over word/blijf.
Ik heb in ieder geval de lessen van 0-5 km op de computer staan en heb net een trainingsbroek gekocht (met mijn oude ga ik echt niet buiten lopen). Ik kan binnenkort dus echt gaan beginnen!
Oud 18-09-2007, 18:53
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Ik heb net les 6 gelopen. Het ging wel lekker. De eerste keer weer 3 minuten rennen vond ik zwaarder dan de 2de en 3de keer. Ook ging het ineens hard regenen, maar ik was warm genoeg om het bijna niet te voelen. Toch kan ik nog steeds niet goed inschatten hoe ik moet lopen om precies een rondje te kunnen lopen. Lukt dat bij jullie goed?

Ik ben benieuwd naar les 7, Eevy zei vandaag iets over 4 minuten rennen?! Wordt nog spannend of ik dat wel goed vol kan houden. Heb er nu al zin in...
Oud 18-09-2007, 19:19
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:

Ik ben benieuwd naar les 7, Eevy zei vandaag iets over 4 minuten rennen?! Wordt nog spannend of ik dat wel goed vol kan houden. Heb er nu al zin in...
les 7 is precies hetzelfde als les 6
en ik bedenk vantevoren niet echt een vast rondje, maar bedenk al lopende waar ik heen zal gaan en probeer het zo een beetje aan te passen aan hoe ver ik nog moet, al lukt dat ook niet elke keer even goed
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 19-09-2007, 08:17
Verwijderd
is iemand trouwens al bekend met de running guide amsterdam? Daar staan looproutes in van verschillende lengtes, in verschillende delen van de stad. En ze hebben routes gemaakt waarbij je zo min mogelijk last hebt van stoplichten
Oud 19-09-2007, 09:55
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Ik heb net les 6 gelopen. Het ging wel lekker. De eerste keer weer 3 minuten rennen vond ik zwaarder dan de 2de en 3de keer. Ook ging het ineens hard regenen, maar ik was warm genoeg om het bijna niet te voelen. Toch kan ik nog steeds niet goed inschatten hoe ik moet lopen om precies een rondje te kunnen lopen. Lukt dat bij jullie goed?
Over het algemeen moet ik er ook altijd even inkomen hoor en dan op het einde heb ik het vaak wel weer gehad. Ik heb overigens nog nooit een les niet uitgelopen. Alleen één keer een paar minuutjes extra gewandeld.

Mijn rondjes mislukken ook verschrikkelijk. Ik ken hier de weg nog niet zo goed, dus ik heb niet zoveel routes. De ene route is te kort en de andere te lang. Volgende week dinsdag ga ik de lange lopen denk ik.
Je kunt overigens met Google Earth je afstand berekenen, dat is wel praktisch, want je loopt elke keer ongeveer even veel (bouwt langzaam op).
__________________
Oud 19-09-2007, 13:08
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Slim. Ik ga dit keer dan eens vantevoren een route uitstippelen, kijken hoeveel km die is, want ik weet hoeveel km ik normaal loop. Hmm. Goed idee.
Oud 19-09-2007, 15:10
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb eindelijk hardloopschoenen gekocht



Ver boven mijn budget, maar ze lopen lekker en zien er schattig uit
__________________
<):o)
Oud 19-09-2007, 18:30
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
vandaag les 8 alweer (de interval les) en het ging weer lekker
Ik merk ook dat mijn broeken allemaal wat af beginnen te zakken, en dat terwijl ik niet eens minder ben gaan eten (eerder meer, maar wel wat gezonder)
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 19-09-2007, 18:49
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Ik heb eindelijk hardloopschoenen gekocht

[afbeelding]

Ver boven mijn budget, maar ze lopen lekker en zien er schattig uit
Mooi hoor!

Mijn schoenen waren wel heel mooi en leuk, maar ze worden écht snel vies. Mijne waren overigens 90 euro, niet goedkoop, maar wel een goed merk.

Ff kijken of ik een plaatje kan vinden

Zien ze er niet snel uit?
__________________
Oud 19-09-2007, 19:26
Perikles
Perikles is offline
Vandaag les 16 gelopen, ging gemakkelijker dan les 15, maar het was eigenlijk ook 'een stapje terug'.
Oud 20-09-2007, 09:12
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Mooi hoor!

Mijn schoenen waren wel heel mooi en leuk, maar ze worden écht snel vies. Mijne waren overigens 90 euro, niet goedkoop, maar wel een goed merk.

Ff kijken of ik een plaatje kan vinden
[afbeelding]
Zien ze er niet snel uit?
Ook hip

Ik heb het nadeel dat ik een vrouwenvoet heb (smal), maar een mannenmaat (43,5). Zeer lastig schoenen te vinden die lekker zitten. Mijnes waren 140 euro
__________________
<):o)
Oud 20-09-2007, 10:36
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Oeh. Ik ben helemaal enthousiast geworden van jullie mooie schoentjes. Ik ga zaterdag op zoek naar goede loopschoenen. Merk namelijk nu al het begin van een blessure die echt aan mijn schoenen ligt. En als ik het zo hoor, moet ik maar een zakje goud meenemen naar de winkel.
Oud 20-09-2007, 14:15
Verwijderd
ik heb deze:


alleen jammer dat wit zo snel vies wordt
Oud 20-09-2007, 18:02
Nebula
Nebula is offline
Hé, ik ben onlangs ook begonnen met hardlopen en moet nu natuurlijk ook hier de blits maken met m'n nieuwe schoenen:



(€120. Gelukkig was ik daar op voorbereid door o.a. even in deze topic te kijken )
Oud 20-09-2007, 19:19
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Noooo! Ik moest vandaag weer lekker gaan lopen. Bennik ziek. Ik wil hardlopen! Maar dat lijkt me geen succes met mijn ziek zijn van vandaag. Ze zeggen dat je verslaafd kan worden aan hardlopen, dat dat meestal na zo´n 3 maanden is. Best grappig eigenlijk.
Oud 20-09-2007, 20:53
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Noooo! Ik moest vandaag weer lekker gaan lopen. Bennik ziek. Ik wil hardlopen! Maar dat lijkt me geen succes met mijn ziek zijn van vandaag. Ze zeggen dat je verslaafd kan worden aan hardlopen, dat dat meestal na zo´n 3 maanden is. Best grappig eigenlijk.
ik ben ook verkouden aan het worden, en wilde ook morgen weer gaan lopen zet de wekker iig wel gewoon, kijk morgen wel hoe ik me voel..
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #12
Verwijderd
500 12-09-2014 13:41
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #11
Balance
500 11-09-2013 16:41
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #9
Verwijderd
500 10-01-2012 18:17
Vrije tijd Hardlooptopic #8
Hawahaai
500 13-12-2010 23:33
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #6
Larry Flint
500 08-04-2009 09:40
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #3
Miracle
500 29-11-2007 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23.