Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2005, 18:14
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 19-12-2005 @ 15:13 :
Vanavond zie ik hem. Wil ik dat eignelijk wel? Vannacht over hem gedroomd, dat we weer samen waren.. Dat doet pijn als je wakker wordt.
Had ik ook.. Doet wreed veel zeer dan.. Idd..
__________________
Having again my favourite dream.
Advertentie
Oud 19-12-2005, 18:30
Verwijderd
Geen negatieve gevoelens, want dat mag niet.
Oud 19-12-2005, 18:32
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ave schreef op 19-12-2005 @ 14:54 :
Deventer tijdens Dickens is helemaal niet leuk! Deventer tijdens Dickens is hoofden lopen, hoewel dat dit jaar nog wel mee viel..

Ik zou eigenlijk dit jaar mee doen als hoer ( ), maar ging uiteindelijk toch niet door
Als je je er van te voren op instelt dat het druk is, is dat niet zo erg. Ik vond het niet té druk. En het was jammer dat er niet zoveel sneeuw meer lag.

Jammer dat je niet mee hebt gedaan, anders had ik je misschien nog wel gezien. Er waren ook nog andere hoeren en zo´n man was erbij en die vroeg nog aan mijn vader of die er eentje wilde hebben

@coopergirl: alvast heel veel succes!

Ik heb echt geen zin om morgen auto te rijden
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-12-2005, 18:56
kimmothy
kimmothy is offline
ik haat fysica echt nie te doen..ik snap er nix van
Oud 19-12-2005, 19:00
moon
Avatar van moon
moon is offline
Mijn hond heeft weer een lichte beroerte gehad. Ze is weer heel duizelig. We kunnen weer een week in spanning gaan zitten want als dit weer niet aanslaat moeten we haar alsnog in laten slapen. Ik ben nu echt heel moe. Het sloopt me zo dit, maar er is niets aan te doen. Ik kan alleen maar hopen dat het goed gaat.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 19-12-2005, 19:15
Verwijderd
De mensen om me heen, ikzelf ook. Waarom gaan we zo met elkaar om? Ik probeer anders te zijn, maar het moet wel van twee kanten komen...
Oud 19-12-2005, 19:23
Verwijderd
Zie je wel, oftja, zag je wel eigenlijk. Ik zie wel eens wat anders. Tijd voor een nieuw paradigma. Ofzo.
Oud 19-12-2005, 19:40
♪
♪ is offline
Oohhh, dilemma, dilemma. Wat moet ik nou doen!?
Als ik wil kan ik zo aan de slag in Hilversum. De reiskosten worden totaal vergoed en ik heb iig de zekerheid van werk voor een jaar (en waarsch. meer). De mensen zijn relaxed, doen niet moeilijk en de zaak is mooi. Maar toch twijfel ik, waarom...?
Het ene moment lijkt het me zo leuk, de hele dag wat te doen te hebben (het zal er sowieso drukker zijn dan waar ik nu werk). Maar het andere moment heb ik zoiets van... blurg zoek wel even verder, terwijl ik donders goed weet dat ik niet veel keus heb (zeker niet in Amersfoort).
I hate it, I hate it...

- 15 minuten later -

Ohhh, wat hou ik toch van mijn vriend... hij weet gewoon hoe ik voor mezelf duidelijk kan krijgen wat ik wil en daarbij ook nog eens vooruit denk. Van het weekend merkte ik weer opnieuw dat ik veel aan hem heb, maar dit soort dingetjes maken dat nog meer duidelijk. Lovely. Net zoals de blik in zijn ogen die zoveel zegt op de momenten dat er geen worden zijn. Hihi, ik weet dat ik geluk heb gehad en dat ik zuinig op hem moet zijn.
Oud 19-12-2005, 20:03
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik schrijf, dus zorg ik voor mijn Vrije Kind. Niet dat dat positief is, of zo, want schrijven is de laatste tijd ook niet echt positief meer. Iedereen gaat dood in mijn verhalen.

Maar van navertellen onthoud ik wel alles, of zoveel mogelijk. Gelukkig zijn er mensen die luisteren.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 19-12-2005, 20:07
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
ik moet me niet zo druk maken om die kleine dingetjes
en meer richten op de grote dingen: ik heb toch eigenlijk alles wat ik wil
Oud 19-12-2005, 20:08
anterx
anterx is offline
Ik snap nog steeds niet hoe het kon gebeuren. Iedereen zegt dat ik het nu maar moet accepteren, want ik maak alleen mezelf gek op deze manier. Waarom blijken veel mensen er mee te maken hebben gehad en loopt het bij iedereen goed af, maar niet bij hem. Ik wist het niet eens en kan en wil het gewoon niet accepteren!
Oud 19-12-2005, 20:12
Verwijderd
Ik krijg gewoon bijna tranen in m'n ogen van vreugde...
Lief...
Oud 19-12-2005, 20:37
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 19-12-2005 @ 16:22 :
Waarom reageert ze nou niet op mijn sms?! Jemig he. DAN NIET. Grrr!!
Dat heb ik nou ook... Bah.
Verder lijkt het erop alsof mijn zusje op meerdere fronten dan toch door de mand begint te vallen. Maar ik doe braaf wat ik Vriendje beloofd heb en zeg niks, tot ze zelf iets zegt.
Ik mis Vriendje, maar toch is het mijn eigen schuld dat ik hem vanavond niet zie. Waar ik me wel aan kan irriteren is dat hij niet zo kan plannen als ik en zich bovendien minder goed kan motiveren (heb ik bij vlagen ook wel , maar toch). Maar van de andere kant moet ik gewoon niet zo panisch en overdreven doen over onverwachtse dingen; hij hoeft zich niet in alle opzichten aan mij aan te passen. Ellen had wel gelijk met wat ze over zichzelf zei, daarstraks; dat is ook wel op mij van toepassing. En toch bewonder ik haar, al mag niemand dat weten. Dat vind ik sowieso zo stom van mezelf, dat ik me soms bedenk dat ik bepaalde mensen echt bewonder, om hoe ze zijn en om wat ze doen. Dan bedenk ik bij mezelf dat ik het allemaal nooit zo kan zoals zij, en dat ik het zo graag zo zou willen kunnen doen...
Nog 3 daagjes stage, 1 dagje uni en dan 2 weken kerstvakantie, om tentamen te leren! *kijkt er echt naar uit*
Oud 19-12-2005, 20:54
Redhair
Redhair is offline
Oooh mama, waarom zei je nou dat ik mager ben. Dat is niet zo. Nu word ik nog warriger.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 19-12-2005, 20:56
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Hmz. Ergens diep zit er nog wel iets. Ik wil hem steeds aanspreken, en nu eindelijk reageerde hij. Maar ik moet hem niet willen, ik wil geen rokende jongen, ik wil geen voetballievende jongen, ik wil geen jongen ver weg, ik wil geen jongen die geen tijd voor me heeft... ik wil niet meer een jongen die niet bij me past .

En waarom wil ik hem toch zo graag als dat zou kunnen ?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-12-2005, 21:39
George
Avatar van George
George is offline
Ik word zo heen en weer geslingerd door m'n emoties. Aan de ene kant vind ik het prettiger dan dat helemaal niets voelen, aan de andere kant is dat lege gevoel juist zo vertrouwd, zo rustig.
Op dit moment zou ik willen dat ik het spontaan zou kunnen, gewoon omdat ik het wíl, maar ik weet ook wat er zou gebeuren als het wél zou kunnen.
Weer lekker vol tegenstrijdigheden.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 19-12-2005, 21:53
Verwijderd
Ik had 98 fout bij het Groot dictee der Nederlandse taal... Van het positieve uitgaan; ik had 100 fouten verwacht... Ach ben altijd al slecht geweest in spelling...
Oud 19-12-2005, 22:33
Verwijderd
Gadverdamme, wat een rotmaand is dit. Mensen zie aan me dat het niet goed gaat, en dan zijn ze zogenaamd opeens geïnteresseerd. Elke dag is gewoon zo hetzelfde, er gebeurt nooit wat. Slapen-school-slapen. En alleen het slapen vind ik leuk. Mmm, misschien moet ik maar eens het recht in eigen hand gaan nemen en iets proberen van dit absolute kutjaar nog wat te maken.
Oud 19-12-2005, 23:16
Verwijderd
Echt klote allemaal. Ik heb er geen zin meer in... Het gaat niet goed. Ik loop al bij een psycholoog, nu moet ik ook nog in ieder geval één keer met een psychiater gaan praten.
Ik heb nergens meer zin in. Het maakt me allemaal niet meer uit. Morgen herkansing. Het kan me ergens gestolen worden, maar toch wil ik ook wel een goed cijfer. Tis maar goed dat ik er niet veel voor hoef te doen, want dat had ik toch niet gedaan. Er komt niets uit mijn handen. Gelukkig heb ik kleine dingen om naar uit te kijken, maar voor de rest... tja...
Ik wil niet meer *huil*

Eigenlijk is het enige wat ik wil, iemand met twee sterke armen die me vasthoudt en me troost...

Laatst gewijzigd op 19-12-2005 om 23:23.
Oud 20-12-2005, 07:57
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Vanacht raar gedoomd, over m'n ex. Er zit nog een hoop verdriet, maar het is nu al naar de achtergrond. Ik moet leren namelijk en dat gaat ook wel. Ik hoop alleen dat ik het wel verwerkt heb en zo niet, dat ik in de kerstvakantie dat dan op een rustige manier kan doen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 20-12-2005, 08:08
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 19-12-2005 @ 23:33 :
Elke dag is gewoon zo hetzelfde, er gebeurt nooit wat.
Breng er verandering in? Een ander zal het niet snel voor je doen (heel misschien eens één keer, maar niet regelmatig).
Oud 20-12-2005, 08:09
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 19-12-2005 @ 21:56 :

En waarom wil ik hem toch zo graag als dat zou kunnen ?
Misschien omdat je van hem houdt? (Denk aan alle spreekwoorden/uitdrukkingen mbt liefde.)

Of omdat je iemand mist die op die manier om je geeft?
Oud 20-12-2005, 09:35
Ijsklontje.
Avatar van Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Where do I take this pain of mine
Waar laat ik deze pijn....

I run, but it stays right by my side
Ik ren ervoor weg, het blijft me bij

So tear me open, pour me out
There's things inside that scream and shout
Er zijn dingen in me die schreeuwen en bang zijn.

And the pain still hates me
De pijn haat mij.

So hold me, until it sleeps
Het blijft me bij, tot ik slaap.

Just like the curse, just like the stray
Net zoals een vloek.

You feed it once, and now it stays
Je voedt het een keer, en nu blijft het.

I don't want it
Ik wil dit niet.....



Precies zoals ik me nu voel. Dit liedje blijft heel mooi en heel dicht bij me
Oud 20-12-2005, 09:42
B-Hooligan
Avatar van B-Hooligan
B-Hooligan is offline
Ik voel me opgelucht, het voelt alsof er een grote last van m'n schouders is afgevallen...net of ik nu pas ECHT weer vrij ben...

Damn dat voelt goed...vrijheid blijheid, genieten maar
__________________
What you don't know, Won't leave a scar,What you don’t know, Hasn't killed you so far, What you don’t know, Is who you are!
Oud 20-12-2005, 09:53
Verwijderd
Het is gewoon bagger om over hem te dromen, als het juist zo lief was, die droom. En dat maakt het zo vresleijk moeilijk om dan niet verdrietig op te staan.

Vanavond zie ik hem weer. En ik vind dat wel pprettig, ondanks dat men vindt dat ik afstand moet nemen.


Zonder jou, is alles in mijn leven killer.
Zonder jou, is alles plotseling veel stiller.
Zonder jou, is wat voorheen vertrouwd was niet vertrouwd.
En zonder jou tegen me aan is elke nacht weer koud.
Oud 20-12-2005, 10:13
Verwijderd
De wereld is vol zeikerds.

En in de ogen van anderen zal ik vast de grootste zijn.
Oud 20-12-2005, 10:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hoe krijg je jezelf weer gefocust op het positieve van een vriendschap? Ik ben zo erg bezig met het negatieve dat ik me volledig afsluit voor het positieve... Heeft iemand een antwoord?
Oud 20-12-2005, 12:01
Verwijderd
Zo. en ik zit even alles bij elkaar te janken, want ik ben net voor de tweede keer dik gezakt voor autorijexamen. Weer een incident waar ik zelf geen reet aan kan doen. Moet die klootzak de rotonde niet opkomen met zijn knipperlicht aan, om vervolgens niet af te slaan. Ingreep, over. Godverdomme. *jank*
Oud 20-12-2005, 12:23
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik wil het uitpraten. En niet al dagelang me druk maken om hoe het met hem gaat.
Oud 20-12-2005, 12:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Autorijles ging een heel stuk beter dan de vorige keer.

Met als gevolg dat ik nu al zenuwachtig ben voor de volgende les, want dan gaat het vast weer slecht
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 20-12-2005, 13:38
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Morgen afrijden en ik ben zenuwachtiggggggggg
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 20-12-2005, 13:56
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Coopergirl: Succes! Je kunt het wel.

Ontopic: Wáárom kan niemand me geven wat ik wil als ik kwaad ben? Ik krop het allemaal op, nog steeds, wat iedereen ook mag zeggen. Natuurlijk, dingen veranderen niet van de ene op de andere dag - hoewel, feitelijk is dat wel eens gebeurd. Maar dit niet. Ik mag boos worden, men zegt het, maar daar schiet ik ook niets mee op.

Ik hoef alleen maar reactie, hoor.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 20-12-2005, 14:36
Ijsklontje.
Avatar van Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Verdomme.
Oud 20-12-2005, 15:05
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Misschien krijg jen niet wat je nodig hebt van anderen, omdat je mensen niet helemaal vertrouwt. Iemand die je wel vertrouwt kom je vanzelf wel tegen. En een keertje goed kwaad worden op iemand en dat ook goed laten merken helpt wel

Ik voel me echt heerlijk. Alles op school ging vanzelf en vrijdag is er een klassenreunie en dan op zondag is het alweer kerst
Oud 20-12-2005, 15:05
Anno2007
Anno2007 is offline
ben vandaag verschrikkelijk vrolijk geen idee hoe t komt, maar t is zo. Ik had een voldoende voor scheikunde, trap 8,5 bij de piepjestest (hoogste wat ik kon halen als meisje was eiglijk trap 7, maar ben doorgelopen voor de leut en omdat de jonges ook verder moesten) en de pauze was megagezellig... we waren in de kerstsfeer, en op een gegeven moment waren we in de maanenschijn aant zingen (met gebaren ) zaten we met zn vierne op een rij, daarna kwamen ook alle kerstliedjes nog en toen zat de sfeer er helemaal goed in
Oud 20-12-2005, 15:07
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Skoolboy schreef op 20-12-2005 @ 16:05 :
Misschien krijg jen niet wat je nodig hebt van anderen, omdat je mensen niet helemaal vertrouwt. Iemand die je wel vertrouwt kom je vanzelf wel tegen. En een keertje goed kwaad worden op iemand en dat ook goed laten merken helpt wel
De mensen die ik vertrouw (althans, die twee, drie die er zijn), zijn jammer genoeg niet in de buurt vandaag. En als je zo kwaad bent dat je maar Wiskunde gaat zitten maken, schiet het niet op, nee.

Ik wíl wel boos worden, maar ik durf het niet.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 20-12-2005, 15:11
Verwijderd
Ik ben helemaal in de kerstvakantiesfeer. Alleen jammer dat ik vrijdag nog een tentamen heb.
Oud 20-12-2005, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 20-12-2005 @ 16:07 :
En als je zo kwaad bent dat je maar Wiskunde gaat zitten maken, schiet het niet op, nee.
Mwah, je hebt wel een heel stuk van je wiskunde af. Of misschien zelfs wel alles. Schiet je er toch nog iets mee op.
Oud 20-12-2005, 15:46
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-12-2005 @ 16:39 :
Mwah, je hebt wel een heel stuk van je wiskunde af. Of misschien zelfs wel alles. Schiet je er toch nog iets mee op.
Hmhm, dat wel, want op Wiskunde kan ik me afreageren.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 20-12-2005, 15:47
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Heb vandaag m'n opnieuw nagekeken examen terug gekregen, er was inderdaad een fout gemaakt, dus nu heb ik een 7 voor ANW Weet niet zo goed hoe ik me voel, het gaat niet goed met m'n dieet en ik kan weer even geen gevoelens uiten. Volgens mij gaat het wel goed, of het lijkt in ieder geval zo. Voel me heel wisselend en heb zin om fucking stoned te zijn.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 20-12-2005, 16:18
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Ja, dat gevoel ken ik, maar soms moet je gewoon proberen om kwaad op iemand te worden en m dan slaan. Klinkt heel vaag en is ook, ik krop het ook veelste lang op. Ik durf ook op de een of andere maniert niet kwaad te worden

Soms lukt t me dan wel en dan is het meestal ook goed raak.

Ik moet zo ff eten en dan hoop ik dat ik vanavond naar oma kan. Daar wilde ik gisteren al naartoe gaan, maar ze was niet thuis.
Oud 20-12-2005, 16:34
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Zo, nu ff eten....kweet niet wat, maar ik hoop friet en dan met een beetje geluk naar oma. Ik hoop dat ze tijd heeft en thuis is
Oud 20-12-2005, 17:07
Lautitia
Lautitia is offline
Dit was genoeg, meer hoef ik niet te horen .. Voor mij is ze officially dead.
__________________
- "Zulke dingen gebeuren niet in het echt." "Nee, nee, nee. Het is andersom: zulke dingen verzin je niet!" -
Oud 20-12-2005, 17:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Laat me niet alleen alsjeblieft
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-12-2005, 17:34
moon
Avatar van moon
moon is offline
met mijn hond gaat het nog steeds hetzelfde. Niet beter en niet slechter. Mijn ouders hebben haar naar buiten moeten tillen in de tuin. Ik weet niet, ben bang dat dit niet goed gaat. Hoewel ik vorige week veel meer overstuur was en het geveoel had dat ze er toen veel slechter aan toe was. Ik weet niet, het blijft afwachten.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 20-12-2005, 17:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Whieh
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-12-2005, 18:00
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 20-12-2005 @ 14:38 :
Morgen afrijden en ik ben zenuwachtiggggggggg
Heel veel succes! Kom op, je kunt het!
__________________
Oud 20-12-2005, 18:18
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Skoolboy schreef op 20-12-2005 @ 17:18 :
Ja, dat gevoel ken ik, maar soms moet je gewoon proberen om kwaad op iemand te worden en m dan slaan. Klinkt heel vaag en is ook, ik krop het ook veelste lang op. Ik durf ook op de een of andere maniert niet kwaad te worden
Ik wil geen mensen slaan, dat is zielig, dus ik schrijf het maar van me af of ga keihard door huis lopen stampen. Ook slim.

Vooral omdat het niet werkt.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 20-12-2005, 19:20
Fides
Fides is offline
Janken yo
Oud 20-12-2005, 19:23
Verwijderd
Ik kan wel boos zijn. En verdrietig. Ik ben het alleen nooit.

Hm... Hier klopt iets niet...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
De Kantine Wat staat er onder je control+v?
fractuur
499 06-04-2004 15:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.