Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2004, 13:41
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Waarom kan ik het nou eens niet gewoon laten?
Advertentie
Oud 25-08-2004, 13:42
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Nou, m'n eerste schooldag viel nog best wel mee. Wel 2 uur gym in de regen gehad en verder eigenlijk ook niets boeiends gedaan, maar t was niet rampzalig allemaal. Ben nu wel weer toe aan weekend
Oud 25-08-2004, 13:47
zus
Avatar van zus
zus is offline
En ik wil afvallen, het is zo moeilijk Ik ben te zwak ofzo..Maar ik wil het zoooo graag...

Wat zullen ze wel niet van me denken op de nieuwe school?! Dik..Bahh! Dat denkt iedereen tenslotte..Er moet echt veel af..Heel veell.. Bahh
__________________
Dare to fly!
Oud 25-08-2004, 14:48
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
WHOEJ!!
Ja, ik weet wat jullie denken, ik moet op dit moment als een verzopen kat op de fiets zitten richting huizen, maar nee..

Ik kom samen met 180 andere 3e klassers op school, iedereen al half verzopen, en met keizware tassen. Dan wordt er omgeroepen dat het kamp is afgelast (ivm het weer, en zie het zonnetje nu eens schijnen ), eerst een zucht van verlichting en dan gaat er woede door ons heen.. 'Konden die lijers niet eerder zeggen dat het niet doorging?'

Ik en mijn vriendinnetje eventjes door de school gedwaalt, en nieuwe kinderen begroet.. Wij staan bij J. die net uitleg krijgt bij de coördinator, staat er toch ineens een reus naast me, dat was dus een vriend van de basisschool, die ook nieuw was op school En later zag ik bij de klas van mijn andere 'dinnetje ook een oude vriend staan, ook nieuw..
Toen op de klassenfoto e.d. geweest en het rooster opgehaalt..

Mijn klas viel best mee. Ik zit dus bij een vriendin en er zit blijkbaar ook nog een andere vriendin in, die is overgeplaatst dus stond niet op de lijst.. En ik zit bij een leuke jongen, en nog een aantal leuke meisjes...en een lekker ding 'k heb eigenlijk best een leuke klas, alleen mijn rooster is kut
Maar ach...WHOEJ!

Heb morgen wel het eerste uur vrij
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*

Laatst gewijzigd op 25-08-2004 om 14:50.
Oud 25-08-2004, 14:55
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Tot nu toe heb ik een hele goede week!
Zaterdag ga ik naar een vriendin met de trein, zal vast leuk worden. En zondag is het Jubileumfeest van mijn grootouders (hier kijk ik een beetje tegen op...)
En over precies een week heb ik een afspraak met mijn psych.
Oh ja, gisteren de uitslag (schildklierwaarden) van mijn bloed gekregen. Alles is GOED!

Mijn ex-vriend kwam met de wijze zin: Er bestaan geen problemen, alleen maar uitdagingen. (dit is nu mijn levensmotto geworden )

Kus, Magic_STAR*
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 25-08-2004, 14:57
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 25-08-2004 @ 15:55 :
Tot nu toe heb ik een hele goede week!
Zaterdag ga ik naar een vriendin met de trein, zal vast leuk worden. En zondag is het Jubileumfeest van mijn grootouders (hier kijk ik een beetje tegen op...)
En over precies een week heb ik een afspraak met mijn psych.
Oh ja, gisteren de uitslag (schildklierwaarden) van mijn bloed gekregen. Alles is GOED!

Mijn ex-vriend kwam met de wijze zin: Er bestaan geen problemen, alleen maar uitdagingen. (dit is nu mijn levensmotto geworden )

Kus, Magic_STAR*
Wat fijn om te horen dat het goed met je gaat!!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 25-08-2004, 14:58
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 25-08-2004 @ 15:57 :
Wat fijn om te horen dat het goed met je gaat!!
Jep, EINDELIJK...
Ik geniet van elk goed moment.
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 25-08-2004, 15:01
5803
5803 is offline
ik word géééééééééééééééééééééék!
__________________
in the sky with diamonds.
Oud 25-08-2004, 15:09
5803
5803 is offline
stomstomstomstomstom.
in tussenuur fijn gepraat, in de pauze panisch geworden, weer fout bezig geweest. zeikerd dat ik ben.
__________________
in the sky with diamonds.
Oud 25-08-2004, 15:16
Yara
Avatar van Yara
Yara is offline
Ik red het niet op deze manier. Stomme ik.
Oud 25-08-2004, 15:32
Verwijderd
Aaaaaargh, waarom blijf ik de drang houden om contact te zoeken met hem? En waarom blijf ik de zin houden om hem vast te pakken en vast te houden tot dit rotgevoel over is?!

Terwijl ik dondersgoed weet dat het voor mij het beste is om het te laten gaan..

*nog 2 weekjes, en dan intake voor groepsgesprek bij GGZ..Ben echt nu al zenuwachtig*
Oud 25-08-2004, 15:38
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Eerste dag op school ging slecht, als het hele jaar zo doorgaat word ik echt helemaal depressief
Oud 25-08-2004, 23:24
thinky
Avatar van thinky
thinky is offline
Dit had ik eerst in een eigen topic, maar ik heb het toch maar verplaatst naar dit topic.

Ik schaam me heel erg voor wat ik wil gaan vertellen.
Ik heb altijd al moeite gehad om met mensen om te gaan want ik was en ben erg verlegen. Altijd bang om nieuwe mensen te ontmoeten e.d.
Hierdoor ben ik me erg gaan hechten aan de mensen die wel wat om me geven. Ik voel me namelijk heel snel in de steek gelaten door mensen die om me geven, ik ben snel jaloers op mensen die iets om mij geven, vertrouw de mensen die om mij geven ook vaak niet en noem zo maar op. Ik weet ook nooit of en hoeveel mensen werkelijk om mij geven.
Dit komt allemaal omdat ik heel bang ben dat mensen mij in de steek zullen laten of ineens niet aardig meer zullen vinden o.i.d. Ik ben ontzettend bang om de mensen waar ik om geef kwijt te raken en daarom heb ik voortdurend bevestiging van ze nodig enz.
Er zijn mensen die hetzelfde hebben als ik maar die dan ook heel erg aan mensen vast gaan plakken...van die mensen waar je niet meer vanaf komt. Ik weet hoe irritant dat is en daarom doe ik er alles aan om niet zo te worden. Ik probeer mensen zoveel mogelijk vrijheid te geven. Het probleem is alleen dat ik dan toch een manier aan het zoeken ben om aandacht te krijgen, en dat zijn meestal niet de meest positieve manieren. Ik ben regelmatig geneigd mezelf dingen aan te doen en ik hoop regelmatig dat mij erge dingen zullen overkomen, zodat ik daarmee de aandacht kan krijgen. Als ik dit vertel heb ik echt het idee dat ik niet in orde ben en voel ik me ontzettend schuldig.
Ik heb al veel met psychologen en vertrouwenspersonen te maken gehad, maar door hen voel ik me helemaal snel in de steek gelaten. Zolang ze duidelijke afspraken met me maken en ik precies weet wat ik van ze kan verwachten gaat het goed. Maar wijkt er iets af, dan gaat het helemaal fout.
Er is niemand die wat door heeft omdat ik heel goed verborgen weet te houden wat zich van binnen afspeelt, maar in de tussentijd wordt het steeds moeilijker voor me om er mee om te gaan. Eigenlijk met name ten opzichte van psychologen en vertrouwens personen voel ik me emotioneel heel erg afhankelijk. Ik wil er iets aan doen, maar wat kan ik doen? ik ben al zo vaak kwaad op mezelf geweest en heb mezelf al zovaak verteld hoe stom ik bezig ben maar het helpt niet. Wat kan ik doen?
Oud 26-08-2004, 07:17
away
Avatar van away
away is offline
Citaat:
thinky schreef op 26-08-2004 @ 00:24 :
...
Misschien dat je dit verhaal toch eens aan je/een psych zou kunnen laten lezen? Ik snap hoe moeilijk dat is, maar hier kom je echt niet alleen uit... en ik denk dat het alleen nog maar moeilijker wordt als je het nog langer geheim houdt

veel sterkte ermee
*knuffel*
__________________
*zoef, jij bent niet pluizig en blauw* I grab for stars, and I can reach them all...
Oud 26-08-2004, 07:26
Jalissa
Avatar van Jalissa
Jalissa is offline
@thinky: Ik herken heel veel in je verhaal. En/maar ik sluit me aan bij de post van away, probeer er over te praten en een psych kan je er misschien bij helpen.
Oud 26-08-2004, 13:34
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
omg, wat is die spanning toch heerlijk. En dan te bedenken dat ie om de hoek woont. We kunnen zo naar elkaar toe maar bouwen de spanning alleen maar op door het niet te doen. Ik wéét dat ik hem weer ga zien, weet alleen niet wanneer precies en ik vind het wel chill zo..
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 26-08-2004, 16:41
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 25-08-2004 @ 16:38 :
Eerste dag op school ging slecht, als het hele jaar zo doorgaat word ik echt helemaal depressief
Je haalt de woorden uit mijn toetsenbord..

Het is zo vreselijk op school! Alle mensen uit mijn klas behalve twee of drie, doen alsof ik een of andere freak ben...blijkbaar kan het tegenwoordig echt niet meer als je je niet volgens de mode kleed...Ik ben ook niet goed genoeg voor m'n leraren want ik kreeg al meteen opmerkingen dat ik niet zo boos/chag moest kijken, en lig op de eerste dag al overhoop met m'n engels docent.. Ik wil iedereen neerknallen met mezelf erbij... Maar vooral mijn klas, waarom ben ik nu gescheiden van al mijn beste vrienden? Ik haat dit zo ernstig.. Die hele schijtschool
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 26-08-2004, 16:59
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Vanavond beginnen aan m'n goede voornemens meer te sporten en me beter in te zetten... ff door alles heen bijten, want ik heb echt geen conditie meer en de trainingen zijn echt saai en dom ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 26-08-2004, 17:04
Verwijderd
@Nijn* & wie dan ook allemaal: Ik snap dat het niet helpt, maar uiteindelijk ga je voor school naar je zelf. Laat die mensen lekker voor wat ze zijn, als jij je niet prettig voelt in je klas, ja, dan ben je chagerijnig, dat zouden zij ook zijn. Ga met die mensen om die wel normaal tegen je doen. Hopelijk blijken er in de loop van de tijd toch nog meer mensen mee te vallen.

En in het ergste geval, kan je geen overplaatsing aanvragen?
Oud 26-08-2004, 17:13
Sitia
Avatar van Sitia
Sitia is offline
Heb een super gezellige middag gehad met 2 vriendinnen in de stad.. maar helemaal aan het eind ging het over vriendjes, nou hebben zij allebei een behoorlijk serieuze relatie.. en persoonlijk heb ik dat nooit gehad, ben nu ook vrijgezel.

Nou kwam ik dus weer met kutzin thuis, omdat ik op de een of andere manier toch wel jaloers ben op wat hun hebben..
__________________
Why am I trying to give if no-one gives me a try..
Oud 26-08-2004, 17:48
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-08-2004 @ 18:04 :
@Nijn* & wie dan ook allemaal: Ik snap dat het niet helpt, maar uiteindelijk ga je voor school naar je zelf. Laat die mensen lekker voor wat ze zijn, als jij je niet prettig voelt in je klas, ja, dan ben je chagerijnig, dat zouden zij ook zijn. Ga met die mensen om die wel normaal tegen je doen. Hopelijk blijken er in de loop van de tijd toch nog meer mensen mee te vallen.

En in het ergste geval, kan je geen overplaatsing aanvragen?
Heb overplaatsing al overwogen, maar die mensen zijn niet gek daar, dan moet je echt een verdomd goede reden hebt. Nou kan ik zeggen van jah hé, ik ga naar Altrecht en daarom gaat het niet goed in deze klas enzo, maar dat vind ik nogal laag bij de grond om daar gebruik van te maken..En ik weet wel dat ik uiteindelijk voor mezelf naar school ga, en dat ik best wel eens chagerijnig mag kijken Maar toch, het is niet leuk weetje, als bijna al je klasgenoten je behandelen als een stuk vuil.. En als zelfs je docenten je niet mogen.. En ik ga ook wel met al die mensen die ik wel mag om, maar toch, dat zijn meer mensen uit andere klassen, en die zie ik dus alleen maar in de pauzes.. Ik voel me weer helemaal in die negatieve spiraal terecht komen, maar goed, ik zal wel zeiken.. Alsof je alleen al de moeite gaat nemen om dit te lezen
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 26-08-2004, 18:00
0o-pearl-o0
Avatar van 0o-pearl-o0
0o-pearl-o0 is offline
Ben verliefd, en hij vind mij ook leuk.. maar er is na 3 weken NOG niets gebeurt... terwijl we ondertussen samen (in bikini en hij in zwembroek, was op een of andere slaapnacht) onder de douche hebben gestaand en naast elkaar in de boot zaten (handje vasthoudend...)
__________________
...mega dominant...ultra bijdehand...super irritant...heel lief...beetje aardig...errug sociaal...beetje knap...klein...koppig...nieuwschierig...
Oud 26-08-2004, 19:03
missy-home
Avatar van missy-home
missy-home is offline
ik wou dat ik me niet zo verwat voelde dat ik niet weet wat ik moed doen. ik wil wel maar het lukt me niet ben bang voor zijn reaktie en van mezelf. ik wil me zelf beschermen maar ik wil ook risico lopen en ik weet niet wat beter is. ik wouw dat iemand me kon wertellen wat ik moest doen.
__________________
vrolijk,hyper,blij, humm geweldig
Oud 26-08-2004, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 26-08-2004 @ 18:48 :
Heb overplaatsing al overwogen, maar die mensen zijn niet gek daar, dan moet je echt een verdomd goede reden hebt. Nou kan ik zeggen van jah hé, ik ga naar Altrecht en daarom gaat het niet goed in deze klas enzo, maar dat vind ik nogal laag bij de grond om daar gebruik van te maken..
Waarom is dat laag bij de grond?

Al vermoed ik niet dat de reden dat het in die klas niet goed gaat is dat je naar Altrecht gaat...of maken ze daar een probleem van? Maar het je niet thuis voelen in een klas en dat je daardoor in een negatieve spiraal terecht komt, lijkt mij best een aardige reden om het iig te proberen.

Citaat:
En ik weet wel dat ik uiteindelijk voor mezelf naar school ga, en dat ik best wel eens chagerijnig mag kijken Maar toch, het is niet leuk weetje, als bijna al je klasgenoten je behandelen als een stuk vuil.. En als zelfs je docenten je niet mogen.. En ik ga ook wel met al die mensen die ik wel mag om, maar toch, dat zijn meer mensen uit andere klassen, en die zie ik dus alleen maar in de pauzes.. Ik voel me weer helemaal in die negatieve spiraal terecht komen, maar goed, ik zal wel zeiken.. Alsof je alleen al de moeite gaat nemen om dit te lezen
Ik weet dat het niet leuk is, daarom probeerde ik je een klein beetje moed in te praten.

En waarom zou ik het niet lezen?
Oud 26-08-2004, 19:09
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-08-2004 @ 20:07 :
Waarom is dat laag bij de grond?

Al vermoed ik niet dat de reden dat het in die klas niet goed gaat is dat je naar Altrecht gaat...of maken ze daar een probleem van? Maar het je niet thuis voelen in een klas en dat je daardoor in een negatieve spiraal terecht komt, lijkt mij best een aardige reden om het iig te proberen.
-----

En waarom zou ik het niet lezen?
Omdat ik het niet zo fijn vind om van zoiets gebruik te maken..Nja, lama, snap het zelf al niet helemaal meer

----
Omdat het gezeik was
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 26-08-2004, 19:58
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
*snif* Nog steeds een beetje ziekjes. Maar al beter dan eerst. Het is nu meer verkoudheid (in extreme vorm).
Net op de weegschaal gestaan (zat in Het Dagboek van Bridget Jones te lezen, wonder...), zag dat ik niet eens aangekomen was van Lowlands. Had ik wel verwacht eigenlijk. Maar ja, goed dan dat mijn gewicht altijd stabiel blijft...
Krijg soms geen hoogte van hem... En dit is iets waar ik echt nauwelijks serieus over durf te beginnen. Gewoon, te diep. En ik ben nog steeds bang dat hij bepaalde dingen niet zegt die hem dwars zitten, ook al heb ik hem verteld dat hij alles bij me kwijt kan.

Ik ben hopeloos... Maar alleen als ik thuis alleen ben, niet zomaar opeens.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 26-08-2004, 20:17
5803
5803 is offline
alles is zo raar, loop de hele dag op school alsof ik elk moment in tranen uit kan barsten, word gek van iedereen die zich ook maar met me bemoeit, terwijl ik het vorig jaar heel gezellig had op school altijd! daartussen is natuurlijk veel (nouja, maar 1 iets) gebeurd, maar zo houd ik het echt geen jaar vol! na school was het gelukkig gezellig, en morgen ga ik het iemand vertellen...
ga me echt een aandachttrekkende 15jarige, depressieveling voelen als ik het vertel, maar denk dat het toch beter is. als ze maar niet boos wordt...ben bang voor morgen. duim maar voor mij..
__________________
in the sky with diamonds.
Oud 26-08-2004, 20:18
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
Citaat:
5803 schreef op 26-08-2004 @ 21:17 :
alles is zo raar, loop de hele dag op school alsof ik elk moment in tranen uit kan barsten, word gek van iedereen die zich ook maar met me bemoeit, terwijl ik het vorig jaar heel gezellig had op school altijd! daartussen is natuurlijk veel (nouja, maar 1 iets) gebeurd, maar zo houd ik het echt geen jaar vol! na school was het gelukkig gezellig, en morgen ga ik het iemand vertellen...
ga me echt een aandachttrekkende 15jarige, depressieveling voelen als ik het vertel, maar denk dat het toch beter is. als ze maar niet boos wordt...ben bang voor morgen. duim maar voor mij..
kheb het ook, en ik heb zelf nog vakantie.
vorig jaar was voor mij ook zo een jaar
best kut
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 26-08-2004, 20:49
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik snap niet waarom hij zo doet. Eerst zegt dat hij niets wilt en daarna heel vaag doet.
Oud 26-08-2004, 21:02
Verwijderd
Morgen laatste schooldag en dan eindelijk weekend. Pas 3 dagen les gehad en het voelt als veel meer, ik kan gewoon niet aan het idee wennen dat ik weer naar school moet, laat staan er iets voor moeten gaan doen.

Grutjes, ik voel me niet goed is ook niet zo gek. Ik ben moe, uitgeput en totaal niet happy. Alles doet pijn, moet eigenlijk naar bed toe, maar om wat te doen? Te gaan slapen wat me toch niet lukt?
Oud 26-08-2004, 21:21
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
ik wil gewoon eens kunnen lachen.
en niet de halve dag verdrietig zijn en met tranen in m n ogen zitten
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Oud 26-08-2004, 21:30
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Ik heb de midterm gehaald
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 26-08-2004, 21:38
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Morgen drie uur wiskunde achterelkaar, ik zie d'r nu al tegenop, . Vooral omdat ik met wiskunde een enorme achterstand heb .
Oud 26-08-2004, 22:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 26-08-2004 @ 22:38 :
Morgen drie uur wiskunde achterelkaar, ik zie d'r nu al tegenop, . Vooral omdat ik met wiskunde een enorme achterstand heb .
Misschien juist HET moment om je achterstand aan te pakken. Positief denken he!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-08-2004, 06:36
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Gaaaap
Vanmorgen weer kranten rondgebracht... maar nu kan ik niet terug naar bed, want ik heb nou eenmaal met Snoopy afgesproken
Oud 27-08-2004, 08:43
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
straks naar de kapper
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 27-08-2004, 10:34
zus
Avatar van zus
zus is offline
Citaat:
Gothic schreef op 27-08-2004 @ 09:43 :
straks naar de kapper
Ik zou het niet doen, bij mij hebben ze het ook verne*kt..


Whieehh, nieuwe kleren, 2 truien, 1 vest en 1 broek!
Nu weet ik zeker dat ik doorga met afvallen, dit voelt goed..
Ook al is het dezelfde maat, het zit een stuk beter!
__________________
Dare to fly!
Oud 27-08-2004, 10:36
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
zus schreef op 27-08-2004 @ 11:34 :
Ik zou het niet doen, bij mij hebben ze het ook verne*kt..
nou


Rijles ging goed! Hij denkt dat proefexamen goed zal gaan . Motor sloeg 2x af . Echt raar 35 lessen is hij nooit afgeslagen en nu opeens al 3x in 2 lessen... Maar ja. Maandag maar niet meer doen . Alleen 2e keer schouder bij links moet ik niet vergeten, verder gaat alles prima .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 27-08-2004, 10:37
zus
Avatar van zus
zus is offline
Citaat:
Gothic schreef op 27-08-2004 @ 11:36 :
nou


<knip>
Maar ik heb er daarna zelf wat van gemaakt en nu zit het wel leuk.. Duss..
__________________
Dare to fly!
Oud 27-08-2004, 15:27
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Volgens mij helpt een positieve instelling echt!! Ondanks de vervelende dag gisteren, ben ik toch weer zo goed als vrolijk naar school gegaan.. En het was ineens veel leuker in de klas.. Een lossere sfeer en gezellig geklets, en plotseling deden ook de docenten leuk tegen me! Whoei..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 27-08-2004, 15:40
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 27-08-2004 @ 16:27 :
Volgens mij helpt een positieve instelling echt!! Ondanks de vervelende dag gisteren, ben ik toch weer zo goed als vrolijk naar school gegaan.. En het was ineens veel leuker in de klas.. Een lossere sfeer en gezellig geklets, en plotseling deden ook de docenten leuk tegen me! Whoei..
Mooi zo! Bij mij was 't op zich ook nog wel leuk.. nou ja, niet leuk, maar ook niet niet leuk. Maar nu lekker weekend!

En wat zou ik nu graag de kop van iemand eraf hakken
Oud 27-08-2004, 16:05
Verwijderd
Als ik de hoeveelheid haat in woorden kom omschrijven had ik dat nu met alle liefde gedaan
Oud 27-08-2004, 17:06
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
M'n laatste vrije uurtjes van de vakantie lopen ten einde. School is niet verkeerd en ik heb ook wel weer zin om iets te leren. (Het nadeel van school is alleen dat je altijd zoveel moet leren. )
Ik zie niet op tegen de eerste dagen, maar tis toch een rot gevoel dat je weet dat je straks weer vakantie wil. Nou ja vooruit. We zullen zien.

Strakjes nog even rijden. *bidt dat het droog blijft* Hopelijk wordt het nog een beetje leuk en dan op tijd naar bed.
Druk weekend, maar wel geld verdienen en ervaring opdoen.
__________________
Oud 27-08-2004, 17:15
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik ben ergens jaloers op de mensen die typen dat ze weer naar school kunnen. Nou ja, niet echt jaloers het voelt anders. Ik zou zelf ook zo graag naar school willen of gaan werken. Maar ik kan en mag het op het moment niet. Ik vind het moeilijk om dan al die verhalen te lezen. Ook al vind ik het leuk voor die mensen. Vorige week zijn mijn vrienden terug gekomen van een weekje vakantie in Spanje. Ik hoor alle verhalen. Ben blij dat ze het vertellen en dat ze het zo leuk hebben gehad. Maar ik wilde zo graag mee. Dat is zo frustrerend!
Oud 27-08-2004, 18:41
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Tss..

Mijn moeder heeft gisteren van die ambi puur luchtverfrisdingen gehaald. Ze ruiken heerlijk, daar is niets mis mee.. Maar na een kwartiertje kreeg ik ontzettende last van m'n keel, neus en ogen. Vandaag was het nog 2 keer zo erg dus vroeg ik haar of ze alsjeblieft voor andere luchtverfrissers kon kijken, zegt ze: Nee, ik doe ze niet weg, dit weegt niet op tegen die verschrikkelijke stank van de kelder.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 27-08-2004, 20:13
thinky
Avatar van thinky
thinky is offline
Hoe krijg ik weer de macht over mijn stemming? hoe zorg ik er voor dat ik weer een beetje stabiele gevoelens heb? De laatste dagen waren erg wisselend en daar zit ik best wel mee. Afwisselend zo vrolijk en zo depressief dat snap echt niet hoe dat kan. Wat zou daar achter kunnen zitten? ik snap het niet het is alleen heel vervelend.
Oud 27-08-2004, 20:20
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
*hoest* Ik wil beter worden. En ik wil een heleboel doen, maar ik kan niet beter worden en een heleboel doen tegelijk. Nou ja, vanavond maar beginnen met gewoon rustig lezen. Dat is ook wel weer eens wat: lezen zonder voor mijn studie bezig te zijn. En niet eens een krant. *kuch* Nou...

En dan volgende week P. weer zien. Hopen dat mijn ouders me niet vragen maandag thuis te blijven... Dan kan ik gewoon lekker naar hem toe, niets aan mijn hoofd... Toch blij dat mijn vakantie nog een weekje duurt.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-08-2004, 20:41
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Hij, hij, hij, hij! Klootzak!
Dit wil ik niet nog een keer meemaken.
__________________
Oud 27-08-2004, 20:56
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Arme Kruimel! Wordt maar snel beter!

Ontopic; Tjees, dit is echt niet grappig meer. Het zou toch verboden moeten worden dat iemand zijn mening zoveel effect op je humeur kan hebben.. Waarom voel ik me nu meteen weer een stuk minder, zo belangrijk is hij toch niet? En, ik had het anders moeten zeggen tegen mijn gymlerares.. Gvd, waarom ben ik nou nooit eens duidelijk? Nu snapt ze het nog niet.. En hij dan, die zal ook niet omkijken naar mij! Het kan ze allemaal weer geen fuck schelen, behalve 'de twee' dan misschien. En maandag moét ik haar spreken! Pff...waarom ben ik zo vreemd?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 27-08-2004, 21:15
Verwijderd
De 'high school student' bij mijn ouders is er...hele vermoeiende dag gehad (zowel zij als wij)... Vroeg op, naar m'n ouders, stukje auto rijden (eerste stuk reed CJ), lang in de auto, (heel) veel onbekende mensen, (heel) veel Engels praten, lang in de trein, nog wat dingen kopen, 'onbekend' iemand in huis die op "ik ben..."/"alstublieft"/"dank u wel" na geen Nederlands spreekt... Voor zowel haar als ons enorm veel nieuwe indrukken, enz. Maar 't is allemaal goed gegaan. En 't zal de komende maanden vast ook wel goed gaan, daar gaan we iig vanuit.

En verder eindelijk een brief van school gehad...al weet ik nu nog niet hoe laat ik dinsdag naar school moet. Maar goed, 'k ga maandag wel ff langs school, readers halen en dan meteen vragen of iemand het weet.

En nu ben ik moe, maar ook te 'wakker' om te slapen...maar hopelijk val ik zo toch makkelijk en snel in slaap, afgelopen nachten al niet al te veel en goed geslapen...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #6
Gothic
500 16-06-2004 18:39
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 22:47
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 17:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37.