Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2009, 17:11
Verwijderd
Twinks. ;(
Advertentie
Oud 12-05-2009, 18:12
Verwijderd
hoi mn rogue doet niet zo heel veel damage in pve (heroics), how can i fix? groetjes, tet litenes @ burning blade

http://eu.wowarmory.com/character-sh...lade&n=Litenes de weaps zijn pvp, kheb de titansteel mace voor pve ^^

combat voor pve en mutilate voor pvp

Laatst gewijzigd op 12-05-2009 om 18:17.
Oud 13-05-2009, 12:08
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Ik weet verder ook niks van rogues af, maar van naar je charactersheet te kijken kan ik al wel wat dingen zeggen:

- Kijk in atlasloot waar alle goede roguedrops in heroics te vinden zijn en farm die.
- Stop een belt buckle in je belt (is niet duur)
- Enchant je gear niet met stamina (snap dat dat LW stuff is) maar doe (tenminste) voor je epic items fatsoenlijke enchants.
- Blauwe socket hoeft niet per se blauwe gem (stam) te betekenen, er zijn ook groene of paarse met AP iirc.
- Stop een gem in je ring.
- Ga naar quartermasters in Northrend en haal de tabards, draag die in heroics.

Zoals ik kan zien heb je maar 3 heroics gedaan, dus dan is het geen wonder dat je dps nog niet super is. Oefen wat met rotations en verschillende specs.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 13-05-2009, 14:24
Verwijderd
Is het nog steeds leuk?
Oud 15-05-2009, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Ik weet verder ook niks van rogues af, maar van naar je charactersheet te kijken kan ik al wel wat dingen zeggen:

- Kijk in atlasloot waar alle goede roguedrops in heroics te vinden zijn en farm die.
- Stop een belt buckle in je belt (is niet duur)
- Enchant je gear niet met stamina (snap dat dat LW stuff is) maar doe (tenminste) voor je epic items fatsoenlijke enchants.
- Blauwe socket hoeft niet per se blauwe gem (stam) te betekenen, er zijn ook groene of paarse met AP iirc.
- Stop een gem in je ring.
- Ga naar quartermasters in Northrend en haal de tabards, draag die in heroics.

Zoals ik kan zien heb je maar 3 heroics gedaan, dus dan is het geen wonder dat je dps nog niet super is. Oefen wat met rotations en verschillende specs.
- ye ben bezig met gundrak, 3× completed, 3× een plate ding DIE OOK 3× NIEMAND NODIG HAD :@ die boss kan gvd 4 epics droppen waarvan ik er 2 nodig heb :@:@ en halls of stone dude vertikt het ook om mn pvpdagger te droppen ;(
-ondertussen heb ik wel al een buckle idd en ik vind het zonde om mn blauwe (pants bijv.) een goede enchant voor te kopen omdat ik liever even wacht op de epic uit gundrak
-mn ring ondertussen replaced met een pvpring met meer hitrating
-zit al op de helft naar exalted @ ebon blade pve chest yeyeye!

toch bedankt verder
begin alleen aan combat te twijfelen, word vaak outdamaged door mutilate dudes, dus gief die dagger uit halls of stone en mutilate it is
Oud 15-05-2009, 16:46
Verwijderd
JE HEBT GEWOON DIE SKILLZZ NIET JONGE JEWEET
Oud 15-05-2009, 18:42
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Je moet gewoon lekker HaT spec gaan voor instances/raids en evis spammen en combat voor raids hunger for blood jeweet.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 18-05-2009, 09:56
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Het is gewoon niet eerlijk met rogues, niet zeuren Tim.

We hebben een rogue in de guild (we zijn geen hardcore guild, hijzelf raidt ook niet hardcore), Quickpocket op Dragonblight (http://eu.wowarmory.com/character-sh...&n=Quickpocket) die haalt echt te zieke dps. =/ zeg maar 3,9-4,3k dps in arachnid quarter onder andere. Op de eerste trashpulls daar, dat is niet eens leuk meer, daar haaltie 12-15k dps. Het enige waar er wel eens mensen boven hem zitten, is op bosses. Op patchwerk haalde ik bijvoorbeeld 3,9k dps en hij dan 3,6. Dus copy gewoon die spec, krijg de hitcap, spam alle HC's en ga dan raiden.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 19-05-2009, 10:35
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
beetje rogue doet nu 5.5-6k++k tho in uld.

Edit: gvd poepschoen. ik ben gestopt en moet gewoon wegblijven
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades

Laatst gewijzigd op 19-05-2009 om 10:40.
Oud 19-05-2009, 11:58
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Gefeliciteerd AO
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 19-05-2009, 12:01
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
beetje rogue doet nu 5.5-6k++k tho in uld.

Edit: gvd poepschoen. ik ben gestopt en moet gewoon wegblijven
En idd, onze rogues staan vaak op op dps, net een random log geklikt (Hodir heroic) en daar was nummer 1 en 2 een rogue:

Player Presence Activity Pres. DPS Act. DPS Dam. Out %
Deathofbelow 06:07 99.9% 8,280 8,290 3,043,904 10%

8280 dps.

2e: 8109 dps. (Kalibarr)

Allebei van Turalyon (Alliance), kan je ook opzoeken op wowarmory eventueel, als je er wat van wil leren. ^^

Edit: Hodir was misschien niet het beste voorbeeld door de buffs 'n stuff.

Player Presence Activity Pres. DPS Act. DPS Dam. Out %
Deathofbelow 05:54 99.6% 6,385 6,410 2,266,547 8%

Fuzzyduck 05:54 99.7% 6,137 6,157 2,178,016 8%

Shufti 05:54 99.5% 6,070 6,102 2,153,489 8%

Kalibarr 05:55 99.4% 5,982 6,021 2,124,665 8%

Dreadbone 05:55 98.7% 5,969 6,046 2,120,073 8%

Top 5 XT-002, eerste 4 zijn weer rogues.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 19-05-2009, 13:18
Verwijderd
Gister dikke loot gewonnen <3 http://thottbot.com/i7713
Oud 19-05-2009, 13:24
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Top 5 XT-002, eerste 4 zijn weer rogues.
Dank

das toch die 2e echte boss? die robot? die heeft toch zon heart dat 100% extra dmg neemt, dus weer scewed numbers.

Denk dat die ene general geval beste optie is. blijkbaar is dat melee zerg voor melee met beetje lopen.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 19-05-2009, 19:54
Verwijderd
hmm, ik zit inmiddels op 2,2, maar ik raid dus ook niet ;p eindelijk mn gundrak ring en pants dat dan weer wel! nu die gekke dagger uit HoS nog ;x

bedankt iig!

groetjes
Oud 20-05-2009, 14:05
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
O_o wat een zieke dps allemaal hier, ik zit meestal onder de 2k, als mage met heroic/naxx10 gear, 2 dingen naxx25 =/ ik gebruik gewoon die frostfire build, doe ik iets fout? Dit is 'm, http://eu.wowarmory.com/character-sh...aurfang&n=Pent
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."
Oud 20-05-2009, 14:18
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
O_o wat een zieke dps allemaal hier, ik zit meestal onder de 2k, als mage met heroic/naxx10 gear, 2 dingen naxx25 =/ ik gebruik gewoon die frostfire build, doe ik iets fout? Dit is 'm, http://eu.wowarmory.com/character-sh...aurfang&n=Pent
Heb je wel de goede glyphs/rotation? Alleen al living bomb omhoog houden verhoogt je dps al een behoorlijk stuk. Verder zijn improved scorch en frostfire glyphs ook een must.
En met die gear en enorme spirit + die je hebt zou ik ook glyph of molten armor aanraden voor hogere crit rating.
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 20-05-2009, 14:38
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Living Bomb uphouden
Hot streak lekker spammen
fireblast als je loopt enzo voor hot streak
scrochen alst nodig is
FFB rossen
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 20-05-2009, 16:20
Verwijderd
Citaat:
O_o wat een zieke dps allemaal hier, ik zit meestal onder de 2k, als mage met heroic/naxx10 gear, 2 dingen naxx25 =/ ik gebruik gewoon die frostfire build, doe ik iets fout? Dit is 'm, http://eu.wowarmory.com/character-sh...aurfang&n=Pent
wtf? ik zat al ergens rond de 3k met heroicsgear? arcane, that is zat al over de 2 met full frost..
Oud 21-05-2009, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Gister dikke loot gewonnen <3 http://thottbot.com/i7713
lol speel jij weer?
Oud 22-05-2009, 10:49
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
Citaat:
wtf? ik zat al ergens rond de 3k met heroicsgear? arcane, that is zat al over de 2 met full frost..
Nouja in raids is het toch wel rond de 2500, ligt er een beetje aan. Ik heb improved scorch, frostfire bolt en molten armor glyphs, zit met eigen+priest buffs zo rond de 35% crit in fire. Arcane lijkt wel gewoon veel meer dps te hebben, misschien ook maar eens proberen.
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."
Oud 26-05-2009, 00:40
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Ik heb zelf een deepfire met wat arcane specc Als je wilt kijken zoek maar Norrain op Turalyon op.
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 26-05-2009, 13:18
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Dacht dat jij gestopt was

En je moet es op msn zijn >_>
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 26-05-2009, 16:37
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Warlock is btw echt kick nu, heb mijn alt deep destro met leftovers in demonology zitten, en doe met heroics/naxx10 gear 4k dps in VoA25. Was echt verbaasd.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 26-05-2009, 21:39
Verwijderd
Het verbaast mij ook hoeveel dps ik doe met mijn affliction lock.
Oud 27-05-2009, 11:31
Verwijderd
drop mn fucking fleshshaper already! :@
Oud 27-05-2009, 12:56
Verwijderd
Citaat:
lol speel jij weer?
Ja, sinds kort alleen veel minder dan wat ik eerst altijd deed.
Oud 27-05-2009, 15:58
Verwijderd
wel schattig dat ze denken dat warlocks nog damage doen =]
ik dacht dat al dat ik generfed was toen burning crusade uitkwam , ik kon amper pvpen met dat beest
maar toen WoTLK uit kwam werd ik helemaal gek :L
Oud 27-05-2009, 18:11
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Nou ik vind 4k dps voor mijn alt in 2/5 Tier 7 en rest van heroics toch niet slecht.

Ik ben ook gemainswitched van warlock naar priest met WotLK, maar dat was vooral omdat ik het shadowbolt spammen in Black Temple saai vond worden.

Ook PvP vind ik niet slecht als warlock, het is eerder een kwestie van de juiste knoppen weten te vinden en de juiste curses e.d. te plaatsen. Dat was toen, en dat is nu.

Misschien is de lock niet meer zo OP als toen, maar zeker niet slecht.

"schattig" - pfft.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 27-05-2009, 18:45
Verwijderd
shadowbolt spammen in blacktemple?
dan doe je iets goed fout.

en ja 'schattig' omdat rogues en warriors zo goed tegen fear kunnen dat ze letterlijk eens naar me toe liepen /hug deden en mn gezicht eraf critten.

Pre-tbc was lock de shit.
Oud 27-05-2009, 18:58
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Einde BT gear was de klassieke 0/21/40 build prima al prima te gebruiken, zeker omdat hoe meer locks hoe beter het was. sac je succy (iirc) cursje erop en van rossem.

PvP is zoiezo onzin waar dat hele kutspel door verneuk werd en een van de redenen dat ik gequit ben. en ik vind de 5.5-6k minimum die eig iedere dps class doet in uld niet echt slecht, alleen rogue's en sommige ietwat overtunde dingen zitter er nog boven, punt is dat door dualspec dpswarriors nu zowel fury als arms kunnen speccen en dus afhankelijk van de movement in de fights de idiale build kunnen nemen, en rogue's horen nr 1 te zijn over de linie.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 27-05-2009, 20:28
Verwijderd
Oud 27-05-2009, 20:33
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Want als healer proberen te grinden en dan besprongen worden is leuk amirite ?
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 27-05-2009, 23:24
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Einde BT gear was de klassieke 0/21/40 build prima al prima te gebruiken, zeker omdat hoe meer locks hoe beter het was. sac je succy (iirc) cursje erop en van rossem.
Dat precies ja. ^^ Weet niet wat jij deed met je lock in die tijd maar de 21/40 shadowbuild was heerlijke dps eind BT.

Anyway

4/5 8.5 op priest vanavond woot.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 28-05-2009, 01:33
Verwijderd
Citaat:
Want als healer proberen te grinden en dan besprongen worden is leuk amirite ?
Healers zijn minimaal even hard als dps in pvp. Zeker in 1on1.
Oud 28-05-2009, 07:14
Verwijderd
Stiekem vind ik het spelen op een pve server best wel fijn
vooral omdat ik suck @ pvp ;(

Nu lvl 37, schiet niet op lol, kom tijd te kort!
Vanmiddag maar ff proberen om recipes te grinden en fishing quest, ja ik vind fishing en cooking teh bomb ;x
Oud 28-05-2009, 09:26
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Healers zijn minimaal even hard als dps in pvp. Zeker in 1on1.
Ach als ik op een pvp server speelde had ik het mss anders gezien, maar nu deed ik nooit bg's en als ik het deed dan werd ik curbstomped
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 28-05-2009, 22:31
Verwijderd
ik doe t lekker allebij met een pve spec/gear :3
( nouja niet meer.. kmoet nou weer op level 1 spelen. )
TIP
powerlevelers zijn niet te vertrouwen :<
Oud 28-05-2009, 22:54
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Dat had ik je al meteen kunnen zeggen. =p Mocht je een fijne lvling guide zoeken, gewoon free, geen hacks etc moet je effe kijken op wow-pro.com Wel goede lvling guides daar.

Met mn hunter voor de 2e keer in naxx10 weer net geen 4k dps op patch. 1e keer 3853 met herosim, na een paar enchants en zonder heroism een week later 3823 dps.. Ik wil 4k halen daar. =(
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 29-05-2009, 08:30
Verwijderd
ik zat op 80 in 6 days played geloof ik ik wilde een nieuwe 80 rogue en daar ben ik ook voor gegaan, 10% extra xp shoulders hebben ofc wel geholpen
GIEF FLESHSHAPER???? fffffffffuuuuu ;p en wtf moet je nou doen in OS als die laatse boss die wall of lava loslaat? XD geen idee hoe je dat moet ontwijken ;D 2× CoS en die andere 2× ben ik good as dead ;p
Oud 29-05-2009, 10:39
Verwijderd
hihi ik had een shaman naar 80 in 5 days 20 hours
full BoA + RaF
Oud 29-05-2009, 15:49
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
ik zat op 80 in 6 days played geloof ik ik wilde een nieuwe 80 rogue en daar ben ik ook voor gegaan, 10% extra xp shoulders hebben ofc wel geholpen
GIEF FLESHSHAPER???? fffffffffuuuuu ;p en wtf moet je nou doen in OS als die laatse boss die wall of lava loslaat? XD geen idee hoe je dat moet ontwijken ;D 2× CoS en die andere 2× ben ik good as dead ;p
Telkens is er een opening in de wall, schat in waar die opening is als de wall op 't land komt en ga daar staan ^^
http://reztheweak.files.wordpress.co...w-sarth3d5.jpg

Zoiets, de pijlen geven aan waar de flame wall komt, daartussen zitten openingen, daar ga je dan staan.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 29-05-2009, 16:05
Verwijderd
thanks voor de tip =]
heeft iemand trouwens een idee of druids nog goede healers zijn :$
Oud 29-05-2009, 20:21
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Ja zeker, resto druid bij ons staat altijd te vechten met mij op eerste plaats op de healing meters (in U25) (ik ben een holy priest). Ook in pvp zijn ze zowat onverslaanbaar.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 29-05-2009, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Telkens is er een opening in de wall, schat in waar die opening is als de wall op 't land komt en ga daar staan ^^
http://reztheweak.files.wordpress.co...w-sarth3d5.jpg

Zoiets, de pijlen geven aan waar de flame wall komt, daartussen zitten openingen, daar ga je dan staan.
ah tnx
Oud 30-05-2009, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Ja zeker, resto druid bij ons staat altijd te vechten met mij op eerste plaats op de healing meters (in U25) (ik ben een holy priest). Ook in pvp zijn ze zowat onverslaanbaar.
thanks voor de info, ben namelijk van plan er een te beginnen
Oud 30-05-2009, 12:07
luchtloper
Avatar van luchtloper
luchtloper is offline
druid is echt een mooie class
__________________
god must be a painter, because of all the colours
Oud 30-05-2009, 17:39
Verwijderd
ik ben er echt van overtuigd, ik was net bij een broer van mn vriend die ff zn druid liet zien
ik ben hélemaal verkocht
Oud 31-05-2009, 19:40
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
druids zijn erg gaaf. Ik heb recruit-a-friend gedaan met mn druid, icm een protadin. Best hoge mate van win. Zieke pulls maken, HoT up, en dan doodaoen. ^^
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 31-05-2009, 22:16
Verwijderd
hm ja maar ben eigenlijk van plan om 2 druids te doen ivm quests enz
en evengoed heeft druidclass ook bear form dus té moeilijk zal het niet worden
Oud 31-05-2009, 23:44
Verwijderd
Nogmaals, het aantal classquests is minimaal. Daarvoor moet je echt niet allebei dezelfde class rollen want dat vind je later zonde.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35
Software & Hardware [Laptop] Laptop aanschaffen
Verwijderd
21 29-06-2005 16:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.