![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'Ayaan heeft in de Koran en andere boeken vrouwvijandige teksten gevonden en Van Gogh - niet mijn vriend - heeft ze met elegante beelden gecombineerd. Gemeten naar onze eigen moderne waarden is dit een tamelijk voorzichtig filmpje met een humane boodschap. Als Nederlandse moslims daarvan wakker liggen, hebben ze een ernstig probleem' 'Hirsi Ali laat zien dat in heilige boeken veel achterlijke waarden staan' |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(is het wel de derde, ben te lui om mn wetboek te pakken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gauloises: inderdaad, het is gewoon kansloos. Zodra een imam iets roept over homoseksuelen komt dat meteen voor de strafrechter. Ondertussen laat de SGP nog steeds geen vrouwelijke leden toe, terwijl je over dat gevecht in de marge van de Clara Wichmann-stichting nooit iets hoort. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Lost inderdaad niets op. Wel is het zo dat mensen nu wel 3x na denken voordat ze een dergelijke mening uiten en dat is dus waar deze discussie om gaat: Mensen moeten vrij hun mening kunnen uiten zonder bang te zijn om neer geschoten te worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
tezamen met alle milieu extremisten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het wordt wel gevaarlijk als je uitermate provocerend bezig bent. Maar dat was altijd al zo. Als ik jouw familie, je vriendin en je geloof beledig, dan word jij ook kwaad op me. Je grijpt misschien niet meteen naar een wapen, maar als je niet zo emotioneel stabiel bent, dan wel. Dat is waar het hier om gaat. Gekken hou je altijd. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja maar het is een hele organisatie! (misschien wel meer!) de zinderende bietjes... nou ja, zoiets dan ![]() de elsevier informeert mij bij alles ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb vernomen dat ze allebei geen varkensvlees eten, dus dan kan er apart voor ze gekookt worden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die publiceren we dan maar dan kunnen alle andere extremisten ze niet vermoorden! want ze zitten al in de cel! ![]() ik voel me net een kleuter ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||