Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2005, 19:45
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Wat een stel maffiosi zijn de KNVB ook. Komt er een groep supporters naar Zeist om Maestro te ondersteunen, gaan ze op een geheime locatie vergaderen!! Niet te geloven, waar zijn ze nou bang voor? Dat ze teveel lawaai maken zodat er niet rustig kan worden overlegt? Kutacties zijn dit, en dan wil ik nog niet eens beginnen over de straf van 6 wedstrijden.....
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Advertentie
Oud 12-03-2005, 13:08
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
...die nog best meevalt...
ik kan me herinneren dat zlatan z'n beginjaren geregeld 5 wedstrijden rkeeg voor 1 elleboog, dit waren er 2, dan komt majstorovic met 6 wedstrijden goed weg
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 12-03-2005, 17:56
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
AGH,

ik zoek in omgeving Almelo een geschikte lokatie voor een zaalvoetbaltournooi. Er is 1 voorwaarde die er aan de sporthal gesteld wordt, er moet namelijk een (sport)kantine/café aanwezig zijn, weet jij misschien een hal ?

Overigens weer een puikte overwinning van de heren FC Twente, Europees lonkt, maar uiteindelijk zal het wel een 7e tm 11e plaats worden. Stom Konijn ; de vangbal van die spaanse-AZer nog gezien? en Snoeks maar beweren dat het geen elfmeter-trap was.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 12-03-2005, 19:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wow, Den Bosch staat voor tegen Stillem II.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 12-03-2005, 20:34
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Liever een spits met een hazenlip dan Kelly Vreven in een tangaslip...
LOL
Die supporters van Nac blijven elke week grappig
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 13-03-2005, 12:30
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 12-03-2005 @ 21:34 :
Liever een spits met een hazenlip dan Kelly Vreven in een tangaslip...
LOL
Die supporters van Nac blijven elke week grappig
juh en Vreven met zun achterlijke indianenkop kan het weer niet waarderen...
Oud 13-03-2005, 14:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
NEC had gewoon moeten winnen, of minstens gelijk moeten spelen. Ze hadden Ajax goed in de tang en ze konden zelf het spel maken. Een onterecht afgekeurd doelpunt, een bal de van de lijn gehaald werd en een gemiste penalty stonden helaas in de weg.

En de scheidsrechter natuurlijk. Wat was dat een stuk belgische stront zeg, elke keer te laat fluiten, fucking veel dingen niet zien, het stelde echt niets voor. En dan ook nog halverwege een wissel ineens het spel laten doorgaan en dan de vrije trap overnieuw laten doen, sukkel.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-03-2005, 14:46
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
samindo schreef op 13-03-2005 @ 15:15 :
Live tussenstanden van de HCE op http://www.*.nl
En op teletekst.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl

Laatst gewijzigd op 15-03-2005 om 15:27.
Oud 13-03-2005, 21:33
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
AZ speelde niet goed, maar won wel... Ajax voetbalde niet best maar won (onterecht) ook... Feyenoord speelde bij vlagen leuk voetbal, maar dat had het ook aan de zwakke verdediging van Roda (dat zowaar nog een tijdje in de tweede helft kans had op een punt ) te denken... PSV een goede eerste helft en daarna vonden ze het logischerwijs welletjes.
Nou en na gisteren durf ik met 100% zekerheid wel te zeggen dat FC Den Bosch gaat degraderen. Moet nog wel een heel groot wonder gebeuren wil dat nog dit seizoen goed komen.
Spelen Twente en Vitesse trouwens nog tegen elkaar dit seizoen? Kan een hele leuke wedstrijd dan worden, met Vitesse dat knap vijfde staat en Twente dat bijna niet te stoppen is na de winterstop. Is ook een belangrijke wedstrijd voor Europees voetbal.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 13-03-2005, 21:40
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 12-03-2005 @ 18:56 :
AGH,

ik zoek in omgeving Almelo een geschikte lokatie voor een zaalvoetbaltournooi. Er is 1 voorwaarde die er aan de sporthal gesteld wordt, er moet namelijk een (sport)kantine/café aanwezig zijn, weet jij misschien een hal ?

Overigens weer een puikte overwinning van de heren FC Twente, Europees lonkt, maar uiteindelijk zal het wel een 7e tm 11e plaats worden. Stom Konijn ; de vangbal van die spaanse-AZer nog gezien? en Snoeks maar beweren dat het geen elfmeter-trap was.
Achja Studio Sport he... Kan me er ook niet druk om maken, weer een mooie overwinning
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 13-03-2005, 21:42
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Weer 3 punten voor Groningen!!
Dankzij die geweldige Erik Nevland!!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 14-03-2005, 08:05
Wawl
Wawl is offline
Ben benieuwd hoe Ajax volgende week zal presteren tegen PSV. Als Ajax-supporter denk ik toch echt dat we een pak op onze broek zullen krijgen in de Arena.
__________________
Wauwel.
Oud 14-03-2005, 13:17
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Wawl schreef op 14-03-2005 @ 09:05 :
Ben benieuwd hoe Ajax volgende week zal presteren tegen PSV. Als Ajax-supporter denk ik toch echt dat we een pak op onze broek zullen krijgen in de Arena.
Natuurlijk niet. PSV verliest, Ajax wint! Als AZ dan ook wint... het wordt weer spannend om het kampioenschap!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 14-03-2005, 14:17
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 14-03-2005 @ 14:17 :
Natuurlijk niet. PSV verliest, Ajax wint! Als AZ dan ook wint... het wordt weer spannend om het kampioenschap!
Ok, ik geloof je. We gaan winnuh!
__________________
Wauwel.
Oud 14-03-2005, 16:37
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 13-03-2005 @ 22:33 :

Spelen Twente en Vitesse trouwens nog tegen elkaar dit seizoen? Kan een hele leuke wedstrijd dan worden, met Vitesse dat knap vijfde staat en Twente dat bijna niet te stoppen is na de winterstop. Is ook een belangrijke wedstrijd voor Europees voetbal.
jep speelronde 27. Vitesse speelt thuis en de tukkers komen massaal schijnt.

Verder in dat zelfde weekend: Ajax- Heerenveen en PSV-Utrecht
kortom, speelronde van het jaar
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 14-03-2005, 17:25
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 14-03-2005 @ 17:37 :
jep speelronde 27. Vitesse speelt thuis en de tukkers komen massaal schijnt.

Verder in dat zelfde weekend: Ajax- Heerenveen en PSV-Utrecht
kortom, speelronde van het jaar
Op zondag?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 14-03-2005, 18:36
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 14-03-2005 @ 18:25 :
Op zondag?
hmm dat weet ik zo 123 niet, ik denk het haast wel omdat het risico wedstrijd is
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 14-03-2005, 20:18
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Vites - Twente is op vrijdag, is nu al uitverkocht voor tukkers...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 14-03-2005, 22:07
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 14-03-2005 @ 14:17 :
Natuurlijk niet. PSV verliest, Ajax wint! Als AZ dan ook wint... het wordt weer spannend om het kampioenschap!
Haha, Ajax dat wint van PSV ja, dat zie ik nou echt niet gebeuren. Het is misschien leuk voor de spanning in de competitie, maar PSV is dit seizoen zo veel klassen beter dan Ajax. Ajax heeft dit seizoen al meerdere dipjes gehad en was internationaal helemaal kansloos. PSV is in de zomer zijn hele voorhoede en nog wat vaste krachten kwijt geraakt maar weten met onder anderen de geroutineerde Cocu, een aantal jonge spitsen en de twee Brazilianen dat lek makkelijk te dichten. Ook de Koreanen spelen beter. Onder leiding van Cocu en Van Bommel staat de organisatie van PSV als een huis. Ik kan me daarom niet voorstellen dat PSV een misstap maakt in de ArenA, ook rekening houdend met de reputatie van PSV in dat stadion... al verloren ze er vorig seizoen wel met 2-1.
Nee nee, ik denk dat als PSV gewoon goed degelijk en georganiseerd speelt er makkelijk een overwinning inzit tegen een nog steeds niet lekker spelend Ajax. Daar kan Danny Blind in een paar dagen echt nog niets aan veranderen. Ga voor een degelijke uitslag van 0-2 voor PSV.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 14-03-2005, 22:40
Verwijderd
P$V wint simpel van Ajax met 0-2. Die uitslag wordt vroeg bereikt. Daarna zal P$V het ijskoud uitspelen.
Oud 14-03-2005, 22:53
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik heb stille hoop dat Ajax PSV op een gelijkspelletje kan houden... Meer zit er niet in, of het moet in de bekende 'lucky'-stijl gaan ofzo.
__________________
Zuur...
Oud 14-03-2005, 23:02
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 14-03-2005 @ 21:18 :
Vites - Twente is op vrijdag, is nu al uitverkocht voor tukkers...
kut
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 15-03-2005, 12:50
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
ik zeg 0-3 voor psv, ajax volledig kansloos.
__________________
The teenage guide to popularity
Oud 15-03-2005, 13:10
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik hoop PSV, maar van de andere kant is het misschien beter dat je Ajax als 2e zou hebben voor het Nederlands voetbal.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 15-03-2005, 14:15
one.
one. is offline
Er moet een keertje er einde aan komen dus ik gok op een, 2-1, onverdiende overwinning voor Ajax maar ze winnen wel.
__________________
.
Oud 16-03-2005, 12:07
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Daniël Majstorovic heeft zijn gelijk gehaald bij de beroepscommissie. De zaak tegen Zweedse verdediger, die werd beschuldigd van het uitdelen van elleboogstoten, werd van tafel geveegd.
Majstorovic kwam na het duel met FC Groningen in de volle schijnwerpers te staan. De Zweedse verdediger werd beschuldigd van twee elleboogstoten aan het adres van tegenstander Martin Drent.

Scheidsrechter Bossen liet de incidenten onbestraft. De aanklager zag in de tv-beelden voldoende aanleiding voor een onderzoek dat resulteerde in een schikkingsvoorstel van zeven wedstrijden. Dat werd resoluut van de hand gewezen door Majstorovic.

De verdediging kwam er op neer dat Majstorovic nooit bewust zijn elleboog gebruikte in het duel. Hij had slechts oog voor de bal. En dus kon van opzet geen sprake zijn. Bovendien had scheidsrechter Bossen geen overtreding geconstateerd.

De tuchtcommissie ging slechts deels mee met het verweer van Majstorovic die een schorsing van zes wedstrijden kreeg opgelegd. Een extra verklaring van Bossen was voor de tuchtcommissie aanleiding vooral de aanklager te volgen.

De Zweed tekende beroep aan tegen deze straf. En met succes, want de beroepscommissie veegde de strafzaak van tafel. De aanklager werd niet ontvankelijk verklaard. Daarbij werd de richtlijn van de FIFA gehanteerd. Volgens de reglementen mag een speler niet worden bestraft als de scheidsrechter de acties niet beoordeeld heeft als overtreding.

De uitspraak van de beroepscommissie is bindend en niet aanvechtbaar. FC Twente kan daarom gewoon een beroep blijven doen op Majstorovic.
Oeh, is dat even lekker. Ik ga ook niet weer lopen zeuren over hoe en wat, hij is gewoon vrijgesproken.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 16-03-2005, 14:52
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Geweldig dat Majstorovic is vrijgesproken!

Moet alleen wel een paar kanttekeningen plaatsen. Ik vind het diep beschamend dat de KNVB - op bananenrepubliekachtige wijze – gepoogd heeft, Majstorovic willens en wetens te schorsen.

Wanneer ik eerlijk naar de situatie kijk, zie ik dat het er erg ongelukkig uit ziet. En of Majstorovic nu opzettelijk of niet het hoofd van Drent met zijn elleboog raakt, feit blijft altijd dat Ruud Bossen de situatie als ‘niets aan de hand’ heeft beoordeeld.
Dan is volgens de FIFA-regels schorsen níet toegestaan. Nogmaals ik zal niet zeggen dat Majstorovic onschuldig is, want met een lagere schorsing had ik genoegen genomen, mits Bossen het incident ontgaan was.

Hoe vreemd is het overigens dat de aanklager tóch een voorstel doet van 7 wedstrijden én dat de tuchtcommissie 6 wedstrijden schorsing uitspreekt.
Dit terwijl beide organen op de hoogte zijn van de regels die de FIFA stelt.

Wanneer Majstorovic akkoord was gegaan met 7 wedstrijden, had hij 7 wedstrijden onterecht aan de kant gezeten.

Tot slot wil ik nog even zeggen dat de media de zaak gigantisch hebben opgeblazen door de beelden té vaak te tonen. Verder hebben de‘agressieve’ analyses van Borst en van Gelder meegeholpen aan de hoge strafeis van de bond. Supporters van FC Twente hebben óók verkeerd gehandeld ; door Hilversum en Zeist te bestoken met agressieve en asociale mailtjes.

Ik zal overigens de eerste zijn die toe zal geven dat een schorsing eigenlijk op zijn plaats was geweest. De eis was alleen absurd hoog, en daar komt dus nogmaals bij, dat de scheidsrechter beide incidenten gezien heeft én beoordeeld heeft als ‘niets aan de hand’.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 16-03-2005, 15:23
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ja, ongelooflijk dat hij daar mee weg komt. Echt schandalig. 7 wedstrijden was niet eens veel, twee ellebogen dus eigenlijk nog te weinig. Daarnaast vraag ik me sterk af of Zeist bang is geweest voor de Twente aanhang, en wat de rol van de scheids precies was
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 16-03-2005, 15:39
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Absoluut geen 2 ellebogen, de 2de was géén elleboog, de eerste valt over te twisten. Als Bossen het niet gezien had dan hadden ze hem waarschijnlijk 6 wedstrijden gegeven, maar nu niks omdat ze dat niet mogen. Met 3 wedstrijden had ik ook vrede gehad.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 16-03-2005, 15:41
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Bossen geeft nu dus toe dat hij het in de wedstrijd beoordeeld heeft als een normaal duel.
Lef heeft de heer Bossen wel, bij de NOS zei ie na de wedstrijd dat hij het niet had gezien, erg erg erg raar dat hij nu heel iets anders zegt.

Naast een nieuw onderzoek tegen Majstorovic zou een onderzoek naar Ruud B. ook niet verkeerd zijn
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 16-03-2005, 15:46
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Waarom een onderzoek? Het is heel simpel, hij heeft tijdens de zitting 2x gezegd dat hij het geconstateerd heeft en hij het geen overtreding vond. Dat hij dan tijdens een interview een keer zegt dat hij het niet gezien, alleen die uitspraak heeft gevolgen want daar staat hij onder ede. Als hij dan in een interview een keer zegt dat hij het niet gezien heeft, is raar maar bij de tuchtcommissie hebben ze er niks aan.

En een nieuw onderzoek tegen Majstorovic kunnen ze wel beginnen maar een nieuwe uitspraak kunnen ze toch niet meer doen, beetje zinloos dus
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 16-03-2005, 17:21
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 12-03-2005 @ 18:56 :
AGH,

ik zoek in omgeving Almelo een geschikte lokatie voor een zaalvoetbaltournooi. Er is 1 voorwaarde die er aan de sporthal gesteld wordt, er moet namelijk een (sport)kantine/café aanwezig zijn, weet jij misschien een hal ?
Hehe....help me er alsjeblieft niet aan herinneren!!
Kennen jullie geen goede glazenzetters uit Enschede?

P.S.
Even meedoen met de karaoke en onbeperkt drinken in Preston Palace is uiteraard na afloop ook een optie. Daar loopt ook heel veel van jouw ‘volk’ rond.
Oud 16-03-2005, 18:36
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 16-03-2005 @ 16:46 :
Waarom een onderzoek? Het is heel simpel, hij heeft tijdens de zitting 2x gezegd dat hij het geconstateerd heeft en hij het geen overtreding vond. Dat hij dan tijdens een interview een keer zegt dat hij het niet gezien, alleen die uitspraak heeft gevolgen want daar staat hij onder ede. Als hij dan in een interview een keer zegt dat hij het niet gezien heeft, is raar maar bij de tuchtcommissie hebben ze er niks aan.

En een nieuw onderzoek tegen Majstorovic kunnen ze wel beginnen maar een nieuwe uitspraak kunnen ze toch niet meer doen, beetje zinloos dus
nou een onderzoek naar de scheids kan ook als gevolg hebben dat Majstorovic weer heronderzocht moet worden.
Bossen is imo erg beïnvloed door derden en heeft daarom verschillende verklaringen afgelegd

Verder ga je me niet vertellen dat er helemaal niks aan de hand was, een schorsing had hier echt niet misstaan
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 17-03-2005, 15:00
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
AGH schreef op 16-03-2005 @ 18:21 :
Hehe....help me er alsjeblieft niet aan herinneren!!
Kennen jullie geen goede glazenzetters uit Enschede?

P.S.
Even meedoen met de karaoke en onbeperkt drinken in Preston Palace is uiteraard na afloop ook een optie. Daar loopt ook heel veel van jouw ‘volk’ rond.
'pauper'-tent...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 17-03-2005, 17:02
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 17-03-2005 @ 16:00 :
'pauper'-tent...
Hehe, op die naam zijn ze in Almelo anders heel trots hoor!
Ik ben er vorige week nog geweest en heb nog wat vrienden van je gesproken; die knappe jongen met dat staartje die ook bij de harde kern te bewonderen was.

Het eten is er in elk geval beter dan het taaie voedsel een paar straten verderop.
Ken je kale Boy uit Enschede die z'n hond Mikey, z'n vriendin Sharon en FC Twente heel erg loves?
Of Goorze Tukker Terror die zich rustug houd wand dan is hij zo weer wech?

Het licht is rood, het licht is groen.
In Almelo....
De ene week sta je You'll never walk alone te zingen voor zeshonderd vrijgezellenfeestjes, bejaarde kampers (sorry, reizigers) en de A2 van voetbalvereniging Grollo.
Een week later lig je stinkend in je eigen angstzweet en waterige koffie-urine jezelf af te vragen waarom het leven zo waar is.
Nooit meer naar Almelo!
Oud 17-03-2005, 22:22
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
De harde kern ; een jaar lang "waar is die bivakmuts" in het Diekman aan moeten horen van de tegenpartij...

Die kale - die ook te zien was op harde kern- stond/staat bekend als 'de mosselman' met een vuurrode kop, trommelen tot hij er bij neer viel. Vroeger op vak-u - die noodtribune naast het uitvak -
Zijn pa is eigenaar van een of ander bouwbedrijf, hij kon kiezen of delen, geloof dat hij nu soms het voetballen vanachter glas bekijkt, maar loopt ook nog vaak in P rond.

Maar bent je ook bij de Rembrandt geweest ; heb van een gozer van almelo begrepen dat GAE te lang op zich liet wachten waardoor er nog slechts een kleine groep aanwezig was van Heracles...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 18-03-2005, 12:23
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 17-03-2005 @ 23:22 :
Die kale - die ook te zien was op harde kern- stond/staat bekend als 'de mosselman' met een vuurrode kop, trommelen tot hij er bij neer viel. Vroeger op vak-u - die noodtribune naast het uitvak -
Zijn pa is eigenaar van een of ander bouwbedrijf, hij kon kiezen of delen, geloof dat hij nu soms het voetballen vanachter glas bekijkt, maar loopt ook nog vaak in P rond.
Is ie inmiddels al getrouwd? Zo ja, toch niet op de wedstrijddag hoop ik!
Maar het neergestoken worden op de middenstip van het Diekman zit er dus voor hem niet meer in?
Citaat:
USPalermo schreef op 17-03-2005 @ 23:22 :
Maar bent je ook bij de Rembrandt geweest ; heb van een gozer van almelo begrepen dat GAE te lang op zich liet wachten waardoor er nog slechts een kleine groep aanwezig was van Heracles...
Ik ben inderdaad ook aanwezig geweest in de buurt van de Rembrandt, maar ben niet meegelopen bij de ongeregeldheden. Daar heb ik al een hele tijd geen zin meer in en al helemaal niet op zo’n manier.
Helaas wel onterecht drie en een halve dag vakantie mogen vieren in het verre Oosten.
Met name de Apeldoornse Courant was zeer verrukt om de Apeldoornse Eagles supporters weer even in het zonnetje, ook wel kwaad daglicht genoemd, te kunnen zetten.
De krant kopte dat de Apeldoornse supporters (zeven man in een groep van 55) eigenhandig de hele kroeg kort en klein hebben geslagen, terwijl o.a. ik op minstens vijftig meter afstand ben blijven staan en na het horen van het glasgerinkel en ander vervelend kabaal direct het hazenpad heb gekozen.
Na onze vrijlating hebben wij de media nog niet gehoord over mensen die onterecht hebben vastgezeten, ik heb nog geen rectificatie gezien en ook van justitie kon geen sorry af.
Integendeel, ze vonden het zelfs spijtig.
Schijnbaar mag je ook geen ooggetuige zijn van ongeregeldheden, wat goed nieuws is voor alle mensen die toevallig in de buurt lopen van een vechtpartij; hun wacht een weekendje cel en een stadionverbod.

Wat Heracles betreft kan ik maar één ding zeggen; we kennen allemaal hun reputatie.
Zo hadden ze van verschillende mensen de mail gekraakt, deden ze zich op MSN voor als Eagles supporters om info los te peuteren en zijn ze vooral actief via de telefoon.
De jongens van vak Q zijn dag in dag uit bezig met Go Ahead en hebben ook een soort van column op hun website die de week moet doornemen; helaas draait alles om hun niets voorstellende vijand uit Deventer.
De één komt onaangekondigd rond 16:00 zo’n vijf minuten een rondje lopen door het centrum om vervolgens weer weg te gaan en de ander komt aangekondigd een uur na de wedstrijd.
Persoonlijk vind ik het allebei kansloos, omdat het niet echt voetbal gerelateerd is.
Geef mij maar gewoon een treinreisje, een kroegje, een wedstrijdje en als er dan iets gebeurt……tja, dan gebeurt het.
Dit hoeft van mij niet zo, ik ben voetbalsupporter.
Oud 18-03-2005, 13:14
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Die kale is niet getrouwd op de middenstip, dat was zo'n andere knakker, een rooie. Was toen -samen met zijn vrouw - eigenaar van zo'n fanshop in centrum van enschede.

Dat Heracles zelf 'weinig' voorstelt weten ze zelf ook wel.
En dat van die internet-hooly-hackers heb ik i.d.d. ook begrepen.

Maargoed je weet dat jij hélemaal fout zat, wanneer er geweld gebruikt wordt ; organiseer je een groepje van 5 man, loop je er naartoe, zegt ; hé laat dat, ben je nu helemaal gek geworden, je onthoudt het signalement van de dader, belt 112 én laat het slachtoffer niet alleen achter.

Wanneer je overigens aangevallen wordt door heracles is het verstandig een emmer te pakken en lawaai te maken, zodat de bewuste pauper het hazepad zal zoeken.

Jaja dat is regelgeving anno 2005, en dat moet moorddadige terroristen tegenhouden?

De wettelijke regelgeving is erg krom, en bepaalde 'middelen van overheid' streven hun doel totaal voorbij.
Neem die combi nu , Ajax-Twente 100 man in het uitvak -allemaal nette jongens - Twente scoort 1-2 en het halve vak waarin ik zat -lange zijde - , springt op om de overwinning te vieren, is niet bang voor een provocerende ajacied en loopt zelf uit te dagen.
Tja omgekeerde wereld een beetje natuurlijk, wél genieten om tussen 30.000 gefrusteerde j*den te zitten...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 18-03-2005, 19:07
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Omdat AZ verder is in de UEFA Cup heeft de KNVB wat wedstrijden verplaatst:

Donderdag 7 april 20.15 uur: Ajax - Willem II (oude datum: zondag 10 april 14.30 uur)
Zondag 10 april 14.30 uur: Ajax - AZ (oude datum: donderdag 7 april 20.00 uur dacht ik)
Woensdag 20 april 20.00 uur: FC Utrecht AZ (oude datum: zondag 10 april 14.30 uur)
Zondag 17 april 14.30 uur: AZ - NAC Breda (oude datum: zaterdag 16 april 20.00 uur)

Wordt druk voor AZ!

Verder is het duel ADO Den Haag - De Graafschap ook van zaterdag 16 april 20.00 uur naar zondag 17 april 14.30 uur verplaatst. Waarom? Dat weet ik niet.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-03-2005, 16:26
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 18-03-2005 @ 14:14 :
Die kale is niet getrouwd op de middenstip, dat was zo'n andere knakker, een rooie. Was toen -samen met zijn vrouw - eigenaar van zo'n fanshop in centrum van enschede.
Ik moet binnenkort nog een keer dat mooie boek van jullie komen kopen. Ik heb hem wel zes keer gelezen, maar hij staat nog steeds niet in mijn eigen boekenkast. M’n vriendin vind het alleen literatuurvervuiling en ik ben principieel tegen die club in mijn huis; maar het is wel een mooi boek!
Citaat:
USPalermo schreef op 18-03-2005 @ 14:14 :
Dat Heracles zelf 'weinig' voorstelt weten ze zelf ook wel.
En dat van die internet-hooly-hackers heb ik i.d.d. ook begrepen.
Heel zielig als je daar je hele dag mee vol kunt maken. Heb je het item ‘onder de loep’ ook wel eens gelezen? Het lijkt een beetje op het PSV-Syndroom.
Het probleem met Heracles is dat ze sinds een paar jaar goed draaien en bijkomend voordeel is dan dat je supporters aantrekt. Heracles heeft absoluut potentie, maar zoals bij elke club komt zo af en toe justitie langs om gigantische ‘douwen’ uit te delen.
Bij een grote kern valt de groep dan tijdelijk uit elkaar en bij een kleine groep valt de groep dan voor eeuwig uit elkaar. Heracles heeft nog nooit zo’n douw gehad.
Bovendien gaan deze jongens pas enkele jaren en als ik Heracles hoor moet ik altijd weer terugdenken aan het proletarisch eten bij de Chinees, een hele middag binnenstad, lekker in hun café zitten, zo’n 2.000 Eagles supporters door het hele stadion, het was gewoon niets.
En nog steeds is er niemand die rekening houdt met Heracles.
We hebben al zoveel clubs gehad die twee jaar even voor wat opschudding zorgden, maar wie hoort er nu nog wat van Helmond, Haarlem, TOP Oss of in mindere mate Dordrecht.
Citaat:
USPalermo schreef op 18-03-2005 @ 14:14 :
Maargoed je weet dat jij hélemaal fout zat, wanneer er geweld gebruikt wordt ; organiseer je een groepje van 5 man, loop je er naartoe, zegt ; hé laat dat, ben je nu helemaal gek geworden, je onthoudt het signalement van de dader, belt 112 én laat het slachtoffer niet alleen achter.

Wanneer je overigens aangevallen wordt door heracles is het verstandig een emmer te pakken en lawaai te maken, zodat de bewuste pauper het hazepad zal zoeken.

Jaja dat is regelgeving anno 2005, en dat moet moorddadige terroristen tegenhouden?
Hehe, ik ben bang dat mijn telefoon wel bij de AIVD ligt nu.
Ik ben benieuwd wat mijn telefoonrekening zal worden als ik hem überhaupt een keertje terug krijg. Je moet ook nog de dader afleiden of hem/haar laten schrikken!
Dat ik zelf geen heilige ben weet waarschijnlijk al half Gelderland, behalve de ouders van m’n vriendin. Dat ze me een nacht vasthouden tot het verhoor vind ik ook nog niet zo gek en daar kan ik ook wel mee leven; ook die mensen moeten hun werk doen.
Als vervolgens duidelijk is dat ze de verkeerde mensen hebben gepakt vind ik het dan wel zo gepast om die mensen dan ook weer vrij te laten. En dus niet drie nachten later.
Ik vind het jammer dat elke dronkelap van de straat zonder pardon iemand een hersenschudding mag schoppen om zijn roes één nachtje uit te mogen slapen en de gemiddelde voetbalsupporter eerst psychisch door elkaar geschud moet worden voordat hij het voetbalstadion eindelijk helemaal afzweert.
Het zijn van die kleine dingen.
Even je bij je volledige naam noemen als je met je familie door het centrum loopt, elke keer weer om je legitimatie vragen, je filmen bij Emmen-thuis als je gewoon naar je auto loopt.
Zo gek vind ik het niet dat stadions leger raken en er steeds meer schouwburgpubliek op de stadions af komt.
Citaat:
USPalermo schreef op 18-03-2005 @ 14:14 :
De wettelijke regelgeving is erg krom, en bepaalde 'middelen van overheid' streven hun doel totaal voorbij.
Neem die combi nu , Ajax-Twente 100 man in het uitvak -allemaal nette jongens - Twente scoort 1-2 en het halve vak waarin ik zat -lange zijde - , springt op om de overwinning te vieren, is niet bang voor een provocerende ajacied en loopt zelf uit te dagen.
Tja omgekeerde wereld een beetje natuurlijk, wél genieten om tussen 30.000 gefrusteerde j*den te zitten...
Persoonlijk vind ik dat het mooiste.
Met een groepje ergens gaan zitten, gewoon juichen bij een doelpunt en vervolgens weten dat het hele stadion naar je zit te kijken. Nadeel van de eerste divisie is overigens wel dat je daarna door één of andere schooierwijk naar de auto’s mag lopen.
Maar als er dan iets gebeurt dan is het zo, dan hebben we in elk geval voetbal gezien.
Internet en telefoons zijn de grote boosdoeners.
Het omzeilen van de combi is trouwens ook goed voor een stadionverbod van een half jaar.
Beetje kromme regeling inderdaad omdat je gewoon aan kaarten kunt komen. Overal!
Zo hebben wij in Apeldoorn een hele rare situatie omdat AGOVV geen clubcard kent en je enkel met legitimatiebewijs kaarten kunt kopen.
Nu wonen er meer Go Ahead aanhangers in Apeldoorn dan dat er ooit AGOVV supporters zullen zijn en dus zit het stadion jaarlijks helemaal vol met rood/gelen.
Blijkt wel dat er geen bestuurder is die er ook maar iets van snapt. En dat na al die jaren!
Oud 19-03-2005, 17:17
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Ben sinds mei 2004 principieel tegen de combi, stap die bus niet meer in.
Laat me niet als een varken/jood op transport zetten.
En de combi werkt in sommige gevallen juist averechts.
De mensen voor wie de combi bedoelt is, zitten in het thuisvak, terwijl de vader met zoon, achter een net en glazenwanden zit.

Iedereen kent wel een neef, buurman, oom of collega met een clubkaart van welke club dan ook. Anders zijn er genoeg internetsite's waar je aan kaarten kunt komen.
Ik stap 's morgens om 12;00 uur in de auto om naar a'dam te rijden, combi bussen vertrekken al veel eerder, onderweg kom ik ze tegen, en ben nog eerder bij het stadion. Onderweg stop ik waar ik wil, drink slik snuif ronk en eet wat ik maar wil. (autorijden en drugs/alcohol vind ik niet samengaan) maargoed, een vrij staatsburger ben ik nog altijd en bovenal mens, dan moeten ze me niet als een varken op water en brood in een bus stoppen en bij het stadion aangekomen 3x aan mijn zak voelen om te kijken of ik nog sterretjes meegenomen heb.
Heb nu een mooie plaats aan de lange zijde, ong terhoogte van de middenlijn, eten drinken allemaal prima, geen netten, geen glazen wanden, geen politie-camera-mensen die in mijn nek zitten me te hijgen. Na de wedstrijd zit ik met een half uurtje in de auto, combi-gangers worden dan nog vast gehouden.
Gaan weer 'lekker de bus in'. Ik ben om kwart voor 7 thuis, studio sport, busje komt zo wel thuis.

Dat boek ; Vak-P wij tegen iedereen, kwam een (paar) maand(en) eerder uit dan F-side is niet makkelijk, daar waren we wel trots op natuurlijk, staan mooie foto's en verhalen in, maakt niet uit van welke club je zo'n boek koopt, het zijn allemaal mooie boeken, met goede verhalen van de jongens die er vanaf het begin bij zijn geweest. O.k het 'heerenveen foppe boppe' boek is misschien minder interessant.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 19-03-2005, 23:15
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Fortes is echt een smerig ventje geworden zeg sinds hij bij RBC zit... Bij AZ maakte hij ook wel eens een stevige overtreding, maar niet van die walgelijke als hij bij RBC maakt.
Tot nu toe is hij bijna elke wedstrijd wel over de schreef gegaan, met die overtreding van vandaag als misselijkste...
Mijn waardering voor Jose is gedaald naar zo goed als nul kan ik je zeggen.
__________________
Zuur...
Oud 20-03-2005, 00:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
1 - 2

Ach jah, het was te voorspellen. NEC moest winnen en deed dat dan ook. Naar wat ik bij de samenvatting heb gezien, hebben ze er wel weer overdreven veel kansen voor nodig gehad...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-03-2005, 09:06
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 20-03-2005 @ 00:15 :
Fortes is echt een smerig ventje geworden zeg sinds hij bij RBC zit... Bij AZ maakte hij ook wel eens een stevige overtreding, maar niet van die walgelijke als hij bij RBC maakt.
Tot nu toe is hij bijna elke wedstrijd wel over de schreef gegaan, met die overtreding van vandaag als misselijkste...
Mijn waardering voor Jose is gedaald naar zo goed als nul kan ik je zeggen.
Klopt hélemaal wat je zegt, het is mij de laatste wedstrijden ook opgevallen, dat hij maar wat dom in het rond aan het trappen is.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 20-03-2005, 09:09
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ja, op zich wel verdiend verloren, al hielp de scheids ook al niet echt mee.

Verder wil ik nog even kwijt dat Theo Janssen erg dom bezig was, onnodige gele kaart gekregen en nu mist ie de wedstrijd tegen Twente. Hetzelfde geld voor Vreven, als hij de kaart kreeg voor die "penalty" dan zijn we dubbel genaaid door Wiedemeier
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 20-03-2005, 11:40
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Az hoort nu echt bij de top 4 als je dit soort penalties meekrijgt en ook nog die overtreding op Amoah. Hoewel Vitesse ook nog een terugspeelbal gaf.

Grappig dat Fortes nu pas misselijk wordt gevonden door Brain-Damage waarschijnlijk ga van Galen zijn overtredingen ook minder waarderen als hij ergens anders speelt. En overal wordt Vreven zowat gehaat tenzij hij bij je eigen team speelt
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 20-03-2005, 11:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 20-03-2005 @ 10:09 :
Ja, op zich wel verdiend verloren, al hielp de scheids ook al niet echt mee.

Verder wil ik nog even kwijt dat Theo Janssen erg dom bezig was, onnodige gele kaart gekregen en nu mist ie de wedstrijd tegen Twente. Hetzelfde geld voor Vreven, als hij de kaart kreeg voor die "penalty" dan zijn we dubbel genaaid door Wiedemeier
Kerel, Janssen mag blij zijn als hij geen 5 wedstrijden schorsing krijgt voor die mep die die uitdeelde.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-03-2005, 11:47
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-03-2005 @ 12:42 :
Kerel, Janssen mag blij zijn als hij geen 5 wedstrijden schorsing krijgt voor die mep die die uitdeelde.
hij heeft geen mep uitgedeeld (ik neem aan dat je tegen ramzi bedoelde?)
hij liep hem idd omver, maar ik heb nog nooit iemand gezien die zn protesten staakt en meteen omdraait om te kijken hoe het met hem gaat. Ik ben alleen wel benieuwd of ie hiervoor geschorst gaat worden

Maar als je deze beuk bekijkt mag je ook kijken wat de nr 4 (Opdam?) van AZ deed na de pingel. Vreven stond cynisch te klappen en Opdam gaf hem een klap/duw
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 20-03-2005, 11:54
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 20-03-2005 @ 12:47 :
...maar ik heb nog nooit iemand gezien die zn protesten staakt en meteen omdraait om te kijken hoe het met hem gaat...
Waarschijnlijk deed hij dit omdat hij plotseling besefte dat er 20 camera's op hem gericht stonden. Want een bewuste beuk was het zeker.
En dat duwtje van Opdam stelde nix voor.
__________________
Zuur...
Oud 20-03-2005, 11:58
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 20-03-2005 @ 12:40 :
Grappig dat Fortes nu pas misselijk wordt gevonden door Brain-Damage waarschijnlijk ga van Galen zijn overtredingen ook minder waarderen als hij ergens anders speelt. En overal wordt Vreven zowat gehaat tenzij hij bij je eigen team speelt
Fortes maakte dat soort overtredingen bij AZ zelden tot nooit... Hier stond hij juist bekend als zeer sportieve speler.
En van Galen kan ik ook niet uitstaan hoor als hij weer over de schreef gaat. Tegen Feyenoord in de beker kon ik zijn bloed wel drinken. Maar de laatste 2,5 jaar komt het zelden meer voor dat van Galen domme dingen doet. En hij laat wekelijks geniale dingen zien, dus dan kan je gewoon niet anders dan van m houden...
__________________
Zuur...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01.