Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2005, 13:51
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
makelville schreef op 06-01-2005 @ 14:49 :
Voorbeelden die iedereen wel uit zijn duim kan zuigen
Dus je ontkent dat ze waar zijn?
Advertentie
Oud 06-01-2005, 13:51
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 06-01-2005 @ 14:50 :
Je doet alsof mijn leven hierom draait of zo. Echt niet hoor. Maar het beinvloed het natuurlijk wel. Maar ja ik ben gauw genoeg weg. Tot dan moet ik het hiermee doen.
Je moet gewoon die oogkleppen af doen, en zien dat het wel meevalt.
Oud 06-01-2005, 13:52
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 06-01-2005 @ 14:50 :
Je wil jezelf gewoon als slachtoffer zien, omdat je dan ten minste een excuus hebt voor het feit dat je "wat achterloopt met dingetjes".
Denk je dat. Ik loop juist hartstikke voor met dingetjes. Maar ja ik geef gewoon mijn mening over dit land de autochtonen en de situatie hier. Verder gaat het op school met mij prima hoor.
Oud 06-01-2005, 13:53
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 06-01-2005 @ 14:51 :
Dus je ontkent dat ze waar zijn?
Weet ik veel of ze waar zijn maar het iig niet echt geloofwaardig over
Oud 06-01-2005, 13:53
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 06-01-2005 @ 14:52 :
Denk je dat. Ik loop juist hartstikke voor met dingetjes. Maar ja ik geef gewoon mijn mening over dit land de autochtonen en de situatie hier . Verder gaat het op school met mij prima hoor.
Haha.

Dom wicht.
Oud 06-01-2005, 13:54
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
RanC schreef op 06-01-2005 @ 14:51 :
Je moet gewoon die oogkleppen af doen, en zien dat het wel meevalt.
Nee maar ik ga toch ook niet met die domme mensen om ofzo. Mijn autochtone vrienden zijn wel ok . Maar bijv. de leraren zijn erg kut. Mijn familie wordt ook vaak achtergesteld ook al zijn ze topstudenten. En je moet niet zo naief doen en dat realiseren. Mijn moeder bijv. is wel zo naief en je moet eens zien hoe erg ze uitgebuit wordt door de wereld.
Oud 06-01-2005, 13:55
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
AsianDF begon dit topic onder de naam Blanke superioriteit maar hij wil eigenlijk in dit topic benadrukken hoe superieur de Aziaten wel niet zijn, althans, zo blijkt 10 pagina's lang. Ik denk dat AsianDF na zijn studie maar beter op kan zouten naar zijn geliefde Azië. Hij heeft zoveel vijandigheid tegen Nederlanders dat ik mij afvraag waarom hij überhaupt nog in Europa is. En zo geldt dat ook voor andere mensen die de prille Nederlandse gastvrijheid beschouwen als een verplichting. Vergeet niet dat we jullie er alsnog uit kunnen gooien. Al dat gezeur over 'De Hollanders' of 'Kaaskoppen' zoals veel jeugdige Marokkanen en andere ondankbaren ons noemen...

Eerst zeggen hoe goed je bent geïntegreerd, om vervolgens je gastheer in zijn eigen taal belachelijk te maken, stank voor dank. Denk daar maar eens over na.

Geen kwaad woord voor de goede allochs natuurlijk. Ik ben nog steeds een bewonderaar van de Japanners.

Laatst gewijzigd op 06-01-2005 om 13:58.
Oud 06-01-2005, 13:55
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
makelville schreef op 06-01-2005 @ 14:53 :
Weet ik veel of ze waar zijn maar het iig niet echt geloofwaardig over
Omdat het zo grof is en je dit niet van autochtonen verwacht? Nou ik weet iig dat ze waar zijn...dit is allemaal in mijn omgeving gebeurd. Als je je ogen open houdt zie je dat dit veel voorkomt.
Oud 06-01-2005, 13:55
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Ik hoorde het Dewinter (Wilders zal wel eenzelfde gedachte aanhangen) een tijdje terug zeggen, immigranten moeten zich volledig aanpassen aan de dominante cultuur. Wel een coole gedachte voor 'de blanken' die zich nog steeds als de overheersers zien, de inferieure buitenlanders met hun achterlijke cultuurtjes hebben zich maar aan te passen aan 'onze' superieure cultuur. Is dat iets goeds om naar te streven, 1 gemeenschap bestaande uit verschillende etniciteiten, diversiteitsloos (kan er even geen ander woord voor bedenken) geworden, hun identiteit verloochend omdat ze anders niet geaccepteerd zouden worden?
Dat is natuurlijk belachelijk.

Wat ik wel vind:

Iedereen heeft zicht te schikken (en zelfs te vormen en te ontplooien) naar de normen en waarden van de Verlichting. Niet meer en niet minder.

En als de een dan een skatebroek wil dragen en de ander een hoofddoekje.... dat moet ieder individu zelf weten.

Dus: Moderniteit: ja!
Blanke suprioriteit: hahahahhahahh! wat een onzin! no way!

Joh, Kant/Rosseau/Descartes/Voltaire hadden ook gekleurde vrouwen uit Melanesie kunnen zijn.

De 'Westerse' normen en waarden zijn universeel!

Maar dat 'wij' ze toevallig geformuleerd hebben... bescheidenheid past ons!
Oud 06-01-2005, 13:55
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 06-01-2005 @ 14:52 :
Denk je dat. Ik loop juist hartstikke voor met dingetjes. Maar ja ik geef gewoon mijn mening over dit land de autochtonen en de situatie hier. Verder gaat het op school met mij prima hoor.

Pot

Ketel
Oud 06-01-2005, 13:56
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 06-01-2005 @ 14:54 :
Nee maar ik ga toch ook niet met die domme mensen om ofzo. Mijn autochtone vrienden zijn wel ok . Maar bijv. de leraren zijn erg kut. Mijn familie wordt ook vaak achtergesteld ook al zijn ze topstudenten. En je moet niet zo naief doen en dat realiseren. Mijn moeder bijv. is wel zo naief en je moet eens zien hoe erg ze uitgebuit wordt door de wereld.
Hoe subjectief.
Oud 06-01-2005, 13:56
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-01-2005 @ 14:55 :
De 'Westerse' normen en waarden zijn universeel!
Wat een lulkoek.
Oud 06-01-2005, 13:56
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 06-01-2005 @ 14:55 :
AsianDF begon dit topic onder de naam Blanke superieuriteit maar hij wil eigenlijk in dit topic benadrukken hoe superieur de Aziaten wel niet zijn, althans, zo blijkt 10 pagina's lang. Ik denk dat AsianDF na zijn studie maar beter op kan zouten naar zijn geliefde Azië. Hij heeft zoveel vijandigheid tegen Nederlanders dat ik mij afvraag waarom hij uberhaupt nog in Europa is. En zo geldt dat ook voor andere mensen die de prille Nederlandse gastvrijheid beschouwen als een verplichting. Vergeet niet dat we jullie er alsnog uit kunnen gooien. Al dat gezeur over 'De Hollanders' of 'Kaaskoppen' zoals veel jeugdige Marokkanen en andere ondankbaren ons noemen...
Niets tegen Europa. Europa is .
Oud 06-01-2005, 13:57
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-01-2005 @ 14:55 :
Dat is natuurlijk belachelijk.

Wat ik wel vind:

Iedereen heeft zicht te schikken (en zelfs te vormen en te ontplooien) naar de normen en waarden van de Verlichting. Niet meer en niet minder.

En als de een dan een skatebroek wil dragen en de ander een hoofddoekje.... dat moet ieder individu zelf weten.

Dus: Moderniteit: ja!
Blanke suprioriteit: hahahahhahahh! wat een onzin! no way!

Joh, Kant/Rosseau/Descartes/Voltaire hadden ook gekleurde vrouwen uit Melanesie kunnen zijn.

De 'Westerse' normen en waarden zijn universeel!

Maar dat 'wij' ze toevallig geformuleerd hebben... bescheidenheid past ons!
Niet jij weer.

Oud 06-01-2005, 13:57
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-01-2005 @ 13:52 :
Dat is ook zo. De oorzaak daarvan ligt natuurlijk echter in verschillen in het niveau van het onderwijs en niet zo zeer in verschillen in genetische opbouw (of slechts in lichte mate). Zo heeft iemand die vaak met wiskunde of bijv. schaken bezig is een hoger IQ, gemiddeld gesproken.
Uit onderzoek is juist gebleken dat intelligentie grotendeels erfelijk is.
Oud 06-01-2005, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 06-01-2005 @ 14:55 :
[...] we jullie [...] ons [...]
Oud 06-01-2005, 13:57
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-01-2005 @ 14:55 :
[afbeelding]
Pot
[afbeelding]
Ketel
Is dit een vraag tijdens de integratietest? Geef het bijbehorende spreekwoord

:+
Oud 06-01-2005, 13:58
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
PGWR schreef op 06-01-2005 @ 14:57 :
Uit onderzoek is juist gebleken dat intelligentie grotendeels erfelijk is.
Intelligentie (of gebrek daar aan) is niet hetzelfde als slim of dom.
Oud 06-01-2005, 13:58
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 06-01-2005 @ 14:57 :
Uit onderzoek is juist gebleken dat intelligentie grotendeels erfelijk is.
Ja, maar daaruit kun je niet zonder meer de conclusie trekken dat volkeren dus ook gemiddeld sterk in intelligentie verschillen.
Oud 06-01-2005, 13:58
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 06-01-2005 @ 14:55 :
Omdat het zo grof is en je dit niet van autochtonen verwacht? Nou ik weet iig dat ze waar zijn...dit is allemaal in mijn omgeving gebeurd. Als je je ogen open houdt zie je dat dit veel voorkomt.
Ik denk dat het juist tijd word dat jij je ogen gaat openen en stopt met iedereen in hokjes te duwen
Oud 06-01-2005, 13:58
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 06-01-2005 @ 14:56 :
Wat een lulkoek.
En waarom dan wel?
Oud 06-01-2005, 13:59
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
PGWR schreef op 06-01-2005 @ 14:57 :
Uit onderzoek is juist gebleken dat intelligentie grotendeels erfelijk is.
Ja lijkt me ook sterk dat schaken je intelligenter maakt. Juist die intellectuelen vinden het 'leuk' om te schaken en die zijn vaak ook intelligent. Maar ja. Ik ben zelf ook wel intelligent (ja pff het is de waarheid) maar echt niet intellectueel.
Oud 06-01-2005, 13:59
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
PGWR schreef op 06-01-2005 @ 14:58 :
En waarom dan wel?
De normen en waarden in (bijvoorbeeld) Iran, zijn toch heel anders dan die in Finland.

Niet universeel dus.
Oud 06-01-2005, 14:00
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
PGWR schreef op 06-01-2005 @ 14:58 :
En waarom dan wel?
Een heel erg simpel tegenvoorbeeld:
Bij de westerse normen en waarden zult gij niet doden.

Even terug naar een andere (oudere) cultuur:
Mensen offeren om de goden gunstig te stemmen.

Dus, tegenvoorbeeld gegeven, dus stelling verworpen.
Oud 06-01-2005, 14:01
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 06-01-2005 @ 14:59 :
Ja lijkt me ook sterk dat schaken je intelligenter maakt.
Dat is onderzocht en bewezen.
Oud 06-01-2005, 14:02
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 06-01-2005 @ 14:22 :
Umm... je moet toegeven dat witte muziek echt 10x niets is. Ik bedoel, trance muziek? WTF? Andre Hazes? WTF? Ummm ja ik kan verder geen voorbeelden op noemen want ik interesseer me er niet voor. Kutmuziek en erop dansen kan niet (tenzij je als een mongooltje staat te springen op hardcore muziek ofzo...). R&B heeft tenminste een lekkere beat en je kunt er lekker op dansen en chillen. Gewoon goed.
En hun kleding...tsja niet veel moeite mee? Behalve een paar kneusjes zijn ze wel okay gekleed.
En dansen kunnen ze niet. Ik heb het natuurlijk over de meerderheid. Er zijn altijd een paar uitzonderingen. Maar ze zijn erg onhandig op dit terrein. wahahah echt grappig om ze te zien dansen joh. Vandaar dat ze van slechte muziek houden want dansen kunnen ze toch niet. En so what als ik dit denk? Ze mogen alles over mij denken wat ze willen, zolang dat hun acties maar niet beinvloed. Je moet een verschil kunnen zien tussen private (mening over allochtonen) en business (wat je dus niet met die mening moet doen).
omfg... als bij jou dat al een probleem is, en bij meerder allochtonen, jezus, vind je het gek dan dat iedereen denkt dat ze gediscrimineerd worden, jullie zijn dan te dom voor woorden, als je hierom iemand dom vind ofzo
Oud 06-01-2005, 14:02
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-01-2005 @ 15:01 :
Dat is onderzocht en bewezen.
Nou ja... Alles waarbij je een beetje moet nadenken maakt je dan wel intelligent .
Oud 06-01-2005, 14:03
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 06-01-2005 @ 15:02 :
omfg... als bij jou dat al een probleem is, en bij meerder allochtonen, jezus, vind je het gek dan dat iedereen denkt dat ze gediscrimineerd worden, jullie zijn dan te dom voor woorden, als je hierom iemand dom vind ofzo
Neuh ik kan ze ondanks dit nog wel ok vinden ook. Maar dat maakt hun muzieksmaak niet beter en hun danskunsten ook niet.
Oud 06-01-2005, 14:03
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 06-01-2005 @ 15:02 :
Nou ja... Alles waarbij je een beetje moet nadenken maakt je dan wel intelligent .
Schaken is geen spel waar je een 'beetje' moet nadenken. Schaken is intensieve training van het visualisatievermogen, net zoals wiskundesommen maken.
Oud 06-01-2005, 14:04
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-01-2005 @ 15:03 :
Schaken is geen spel waar je een 'beetje' moet nadenken. Schaken is intensieve training van het visualisatievermogen, net zoals wiskundesommen maken.
Hmmmm ik vind het maar een saai spel. Speel jij dat dan vaak ofzo?
Oud 06-01-2005, 14:05
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
over die muziek....ikkeleerlingen....ik lach je uit
Oud 06-01-2005, 14:06
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
--------------------------------------------------------------------------------
hhendrikxx schreef op 06-01-2005 @ 14:55 :
De 'Westerse' normen en waarden zijn universeel!
--------------------------------------------------------------------------------

Wat een lulkoek.

Een zeer interessante reactie. Zou u deze willen toelichten aub?
Oud 06-01-2005, 14:06
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 06-01-2005 @ 15:05 :
over die muziek....ikkeleerlingen....ik lach je uit
Naar wat voor muziek luister jij dan? Zeker trance en zo...
Oud 06-01-2005, 14:06
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-01-2005 @ 15:06 :
Een zeer interessante reactie. Zou u deze willen toelichten aub?
Heeft 'ie al gedaan.
En ik ook.
Oud 06-01-2005, 14:07
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-01-2005 @ 15:06 :
Een zeer interessante reactie. Zou u deze willen toelichten aub?
Grappenmaker.
Oud 06-01-2005, 14:07
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
RanC,

Waarom ga je er niet inhoudelijkl op in?
Oud 06-01-2005, 14:08
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 06-01-2005 @ 15:04 :
Hmmmm ik vind het maar een saai spel. Speel jij dat dan vaak ofzo?
Vroeger 8 jaar schaakles gehad.
Oud 06-01-2005, 14:09
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 06-01-2005 @ 15:06 :
Naar wat voor muziek luister jij dan? Zeker trance en zo...
Ik luister over het algemeen niet naar trance, maar naar een breed scala aan muziek. Daarbij gaat het mij om de muiziek en kijk ik haast nooit de "clips". Het interesseert me dus ook niet dat een stelletje blingbling negers met gouden kettingen en dikke auto's worden bereden door een stel schaarsgeklede hoeren, om de muziek nog enigzins aan de man te brengen. Die "muziek" die jij als goed beschouwt en boven alle andere muziek verheft.
Oud 06-01-2005, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-01-2005 @ 15:08 :
Vroeger 8 jaar schaakles gehad.
Doe je daar acht jaar over?!
Oud 06-01-2005, 14:09
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 06-01-2005 @ 14:22 :
Umm... je moet toegeven dat witte muziek echt 10x niets is. Ik bedoel, trance muziek? WTF? Andre Hazes? WTF? Ummm ja ik kan verder geen voorbeelden op noemen want ik interesseer me er niet voor. Kutmuziek en erop dansen kan niet (tenzij je als een mongooltje staat te springen op hardcore muziek ofzo...). R&B heeft tenminste een lekkere beat en je kunt er lekker op dansen en chillen. Gewoon goed.
En hun kleding...tsja niet veel moeite mee? Behalve een paar kneusjes zijn ze wel okay gekleed.
En dansen kunnen ze niet. Ik heb het natuurlijk over de meerderheid. Er zijn altijd een paar uitzonderingen. Maar ze zijn erg onhandig op dit terrein. wahahah echt grappig om ze te zien dansen joh. Vandaar dat ze van slechte muziek houden want dansen kunnen ze toch niet. En so what als ik dit denk? Ze mogen alles over mij denken wat ze willen, zolang dat hun acties maar niet beinvloed. Je moet een verschil kunnen zien tussen private (mening over allochtonen) en business (wat je dus niet met die mening moet doen).
Hhm. Ik denk dat we toch maar eens moeten beginnen aan het sparen voor jou vliegticket (enkeltje) . Waar wil je naartoe, zeg het maar. Vroeg of laat snijdt je jezelf dus echt in je eigen vingers wanneer je er dergelijke gedachten op na houdt in een land vol met mensen die niet kunnen dansen. (lekker belangrijk trouwens)

Afrikanen kunnen blijkbaar héél goed dansen, maar op een lege maag dansen is zo kut he
Oud 06-01-2005, 14:10
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-01-2005 @ 15:07 :
RanC,

Waarom ga je er niet inhoudelijkl op in?
Lees mijn voorbeeld nou maar, dan zie je dat verder commentaar niet nodig is.
Oud 06-01-2005, 14:11
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-01-2005 @ 15:07 :
RanC,

Waarom ga je er niet inhoudelijkl op in?
Is het nou zo moeilijk om te begrijpen dat onze waarden niet universeel zijn? En zelfs al zouden ze beter zijn (wat al discutabel is) dan is het verkeerd om ze andere culturen op te leggen.

Maar goed, Fade of Light gaf al een leuk voorbeeld.
Oud 06-01-2005, 14:11
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 06-01-2005 @ 15:09 :
Ik luister over het algemeen niet naar trance, maar naar een breed scala aan muziek. Daarbij gaat het mij om de muiziek en kijk ik haast nooit de "clips". Het interesseert me dus ook niet dat een stelletje blingbling negers met gouden kettingen en dikke auto's worden bereden door een stel schaarsgeklede hoeren, om de muziek nog enigzins aan de man te brengen. Die "muziek" die jij als goed beschouwt en boven alle andere muziek verheft.
Ik vind niet alleen R&B goed maar ook popmuziek als Britney. En ja so what als ze schaarsgekleed zijn het is toch voor een clip? Het isg ewoon goede muziek. En ik luister vaak ook naar liedjes zonder de clip te hebben gezien die zie ik dan later pas.
Oud 06-01-2005, 14:11
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
De normen en waarden in (bijvoorbeeld) Iran, zijn toch heel anders dan die in Finland.
Niet universeel dus.


Jawel! Maar het feit dat men zich in Iran er nog niet aan houdt, zegt toch niet dat ze daar ook niet 'gelden'.

Kom op!

Lieve mensen, ga eens iets lezen van Kant en Rousseau. Waar staat: 'maar dit geldt alleen voor een Europeaan'.

Ik word zo moe van deze discussie.

Alleen het idee al dat een MENS hier andere rechten zou hebben dan in Iran....

Ipv moeilijk te doen, zou ik zeggen: werk met zn allen mee aan Planet Modernity! Toch
Oud 06-01-2005, 14:12
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
makelville schreef op 06-01-2005 @ 15:09 :
Doe je daar acht jaar over?!
Easy to learn, hard to master.
Oud 06-01-2005, 14:12
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-01-2005 @ 15:11 :
[B]

Ipv moeilijk te doen, zou ik zeggen: werk met zn allen mee aan Planet Modernity! Toch
Nee.
Oud 06-01-2005, 14:13
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 06-01-2005 @ 15:09 :
Hhm. Ik denk dat we toch maar eens moeten beginnen aan het sparen voor jou vliegticket (enkeltje) . Waar wil je naartoe, zeg het maar. Vroeg of laat snijdt je jezelf dus echt in je eigen vingers wanneer je er dergelijke gedachten op na houdt in een land vol met mensen die niet kunnen dansen. (lekker belangrijk trouwens)

Afrikanen kunnen blijkbaar héél goed dansen, maar op een lege maag dansen is zo kut he
Ik hoef niet naar Afrika. Ik ben niet Afrikaans. En het is gewoon iets wat me is opgevallen verder doet het me niet veel. Lief dat je mn vliegticket voor me wil betalen hoor. Ik laat het je nog wel weten als ik ga.
Oud 06-01-2005, 14:14
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-01-2005 @ 15:11 :
Jawel! Maar het feit dat men zich in Iran er nog niet aan houdt, zegt toch niet dat ze daar ook niet 'gelden'.

Jij bent een homo, een loser, een mongool, een afgekeurde jood, een relnicht. Je houdt ervan om kleine kinderen te verkrachten, hele flessen water door je pisbuis naar binnen te duwen en alle marokkanen neer te steken....

alleen je ziet het nog niet in

Oftewel:

Citaat:
Kom op!
(en doe niet zo achterlijk)
Oud 06-01-2005, 14:16
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 06-01-2005 @ 15:13 :
Ik hoef niet naar Afrika. Ik ben niet Afrikaans. En het is gewoon iets wat me is opgevallen verder doet het me niet veel. Lief dat je mn vliegticket voor me wil betalen hoor. Ik laat het je nog wel weten als ik ga.
maar als jij het uberbelangrijk vind hoe iemand danst en naar wat voor muziek die luistert, en daarna gaat lachen ben je wel ontiegelijk dom.
Oud 06-01-2005, 14:16
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Is het nou zo moeilijk om te begrijpen dat onze waarden niet universeel zijn?
Vervang 'onze' door 'Westerse' (ja, een vervelende term).

Het gaat niet om ons. Het gaat niet om Azie of Afrika. Het gaat om iets wat dat allemaal overstijgt. De essentie van het mens-zijn.

En DAT is universeel.

Nogmaals, voor het zelfde geld was er een bruine, vrouwelijke Kant geweest in Oceanie. En zouden we nu discussieren over Oceanische normen en waarden.

Wees blij dat je in het Westen leeft. Japan en Zuid-Korea hoorden er ook eerst niet bij. Nu wel. Hoor je die mensen daar ooit over klagen?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap wat ga jij stemmen in November
remy476
500 20-08-2006 21:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Blanke superieuriteit deel 2
AsianDF
204 11-01-2005 19:15
Levensbeschouwing & Filosofie De haat tegen de islam
Verwijderd
481 09-10-2004 17:22
Levensbeschouwing & Filosofie Rassen zijn helemaal niet gelijk.
Isa
247 28-12-2003 14:06
Levensbeschouwing & Filosofie Welke religieuze feiten gebruiken Moslims om van Jeruzalem hun hoofdstad te maken?
Sweet_Hadar
88 14-09-2003 09:20
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wat geeft ons het recht om "ons" systeem bij de irakezen op te dringen?
JJzD
85 03-04-2003 09:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.