Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2005, 23:04
Verwijderd
ojee, ik heb mijn rookpiercing eruit gehaald om hem eens een keer echt goed schoon te maken en nu krijg ik hem er niet weer in. ik heb er nu ter vervanging een heel dun ringetje in gedaan en ga morgen naar de piercingshop, maar tja ik neem aan dat de kans heel klein is dat ie vannacht dichtgroeit (heb hem nu ruim 6 maanden) maar toch svp een bevestiging
Advertentie
Oud 28-01-2005, 00:10
RockaholiC
RockaholiC is offline
als er een ringetje inzit kan ie niet dichtgroeien he
Oud 28-01-2005, 00:19
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 28-01-2005 @ 01:10 :
als er een ringetje inzit kan ie niet dichtgroeien he
het ringetje is deels open, kan normaal een balletje tussen wat ik gelijk de eerste dag ben kwijtgeraakt
Oud 28-01-2005, 07:44
Piercingske
Piercingske is offline
Goede tip eva: Als je een ringetje hebt, zie dan ook altijd dat je een staafje klaar hebt liggen. Staafje gaat makkelijker erin. En daarna kan je dan nog je ringske erin doen
Oud 28-01-2005, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Piercingske schreef op 28-01-2005 @ 08:44 :
Goede tip eva: Als je een ringetje hebt, zie dan ook altijd dat je een staafje klaar hebt liggen. Staafje gaat makkelijker erin. En daarna kan je dan nog je ringske erin doen
ik was ook niet helemaal duidelijk merk ik nu, ik heb normaliter ook een staafje. die had ik eruitgehaald. het staafje met bolletje kreeg ik er wel in (van boven naar beneden) alleen kreeg ik het onderste bolletje niet vast. het staafje van beneden naar boven duwen lukte me niet. het ringetje heeft overigens de nacht overleefd en ik ga straks ff naar een piercingshop. ik had gister een peetje een pechdag en toen gebeurde dit ook nog en toen werd het me een beetje teveel vandaar dat ik een beetje flipte

maarja bedankt voor jullie adviezen
Oud 28-01-2005, 10:26
Piercingske
Piercingske is offline
Waarom lukt het niet van beneden naar boven in te steken?

Ok,
Oud 28-01-2005, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Piercingske schreef op 28-01-2005 @ 11:26 :
Waarom lukt het niet van beneden naar boven in te steken?

Ok,
omdat hij schuin naar achter gepierced is en dan is het erg lastig om het gaatje aan de onderkant te vinden en tja het was ook midden in de nacht
Oud 28-01-2005, 12:26
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
ikke-eva schreef op 28-01-2005 @ 13:18 :
omdat hij schuin naar achter gepierced is en dan is het erg lastig om het gaatje aan de onderkant te vinden en tja het was ook midden in de nacht
Daar zou ik wat op oefenen, die manier is nog altijd het makkelijkst voor je sierraad vast te draaien
Oud 28-01-2005, 14:58
100%hallal
100%hallal is offline
Oke, ik wil mijn oorbel gaatjes gaan stretchen. Ik geloof dat het makkelijk zelf te doen is, maar waar koop ik de dingen die ik daarvoor nodig heb? Op internet of weet iemand een goede shop in A'dam? WHOEI, ZIN IN!
Oud 28-01-2005, 16:14
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Supernova* schreef op 28-01-2005 @ 15:58 :
Oke, ik wil mijn oorbel gaatjes gaan stretchen. Ik geloof dat het makkelijk zelf te doen is, maar waar koop ik de dingen die ik daarvoor nodig heb? Op internet of weet iemand een goede shop in A'dam? WHOEI, ZIN IN!
ga naar works, die hebben goedkope stretchers
Oud 28-01-2005, 16:21
RockaholiC
RockaholiC is offline
heb net in een opwelling mn gat nog een beetje opgerekt, ik wil 'm nu even groot hebben als de andere
Oud 28-01-2005, 16:38
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 28-01-2005 @ 17:21 :
heb net in een opwelling mn gat nog een beetje opgerekt, ik wil 'm nu even groot hebben als de andere
En welke mm of gauge is je ander oortje?
Oud 28-01-2005, 16:46
RockaholiC
RockaholiC is offline
6,67 ofzo (mijn rekkers zijn dus niet precies op maat ) en die andere is nu ook 6 ofzo en wil gaan tot 7 of 8.
maar eerst wil ik de tunnels vinden die ik wil en anders worden het zwarte met een randje denk ik.
Oud 28-01-2005, 17:15
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 28-01-2005 @ 17:46 :
6,67 ofzo (mijn rekkers zijn dus niet precies op maat ) en die andere is nu ook 6 ofzo en wil gaan tot 7 of 8.
maar eerst wil ik de tunnels vinden die ik wil en anders worden het zwarte met een randje denk ik.
Ga je al op 8mm stoppen denk je?

En stretchers zijn vaak op geen gelijke maat
En ikzelf heb er proffesionele dus.
Oud 28-01-2005, 18:46
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Hmmmz, hoeveel mm zijn oorbellen die ze in je oren SCHIETEN? (mm van het draad dus)

i.v.m nieuw sieraad zoeken.
normale oorbellen zijn altijd dunner.. vandaar.

Laatst gewijzigd op 28-01-2005 om 18:54.
Oud 28-01-2005, 19:03
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 28-01-2005 @ 18:15 :
Ga je al op 8mm stoppen denk je?

En stretchers zijn vaak op geen gelijke maat
En ikzelf heb er proffesionele dus.
ik heb ook zelfgemaakte stretchers, die zijn niet op maat want dat kan ik niet
en ik denk dat ik wel op 8 ga stoppen ja. denk ik.
Oud 28-01-2005, 20:03
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 28-01-2005 @ 20:03 :
ik heb ook zelfgemaakte stretchers, die zijn niet op maat want dat kan ik niet
hoe kan je ze zelf maken? Zou je dat eens willen vertellen? Je maakt mij nieuwsgierig
Oud 28-01-2005, 20:04
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
[Het Engeltje] schreef op 28-01-2005 @ 19:46 :
Hmmmz, hoeveel mm zijn oorbellen die ze in je oren SCHIETEN? (mm van het draad dus)

i.v.m nieuw sieraad zoeken.
normale oorbellen zijn altijd dunner.. vandaar.
1,2mm veronderstel ik

Ik snap je vraag trouwens niet echt goed..
Oud 28-01-2005, 20:05
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 28-01-2005 @ 21:04 :
1,2mm veronderstel ik

Ik snap je vraag trouwens niet echt goed..
ik denk dat ze een gewone oorbel bedoeld. die zijn niet 1,2 mm maar nog dunner
Oud 28-01-2005, 20:06
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 28-01-2005 @ 21:03 :
hoe kan je ze zelf maken? Zou je dat eens willen vertellen? Je maakt mij nieuwsgierig
fimoklei
Oud 28-01-2005, 20:07
RockaholiC
RockaholiC is offline
voorbeeldje:

tis niet alles, maar ze doen het wel
Oud 28-01-2005, 20:17
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 28-01-2005 @ 21:05 :
ik denk dat ze een gewone oorbel bedoeld. die zijn niet 1,2 mm maar nog dunner
Hoeveel het met een pistool gaat weet ik niet juist.

Als iemand oorbellen aan mij vraagt, gebruik ik meestal 1,2mm maar ook wel eens 1mm

Dus ik denk dat ze 20g bedoeld
Oud 28-01-2005, 20:19
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 28-01-2005 @ 21:06 :
fimoklei
Wow... nieuwe manier waar ik nog nooit van gehoord heb
Mss eens op de markt brengen, ziet er nog zo slecht niet uit
Thnx trouwens voor de voorbeelden.
Oud 28-01-2005, 21:21
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 28-01-2005 @ 21:17 :
Hoeveel het met een pistool gaat weet ik niet juist.

Als iemand oorbellen aan mij vraagt, gebruik ik meestal 1,2mm maar ook wel eens 1mm

Dus ik denk dat ze 20g bedoeld
Mja, bedoelde die oorbellen die geschoten worden met een pistool. Hoeveel mm het 'draad' daarvan is.

Hmmmmmmz, zal wel minder zijn adn 1,2 mm dan. (ze zijn wel dikker dan gewone oorbellen)

Jammur.
Oud 28-01-2005, 21:31
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 28-01-2005 @ 21:07 :
voorbeeldje:
[afbeelding]
[afbeelding]
die zijn mooi!
ik wil t ook eens gaan proberen, maar is die fimo dan wel glad? en niet steenachtig of hoe zeg je dat...
Oud 29-01-2005, 07:37
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Gadje schreef op 28-01-2005 @ 22:31 :
die zijn mooi!
ik wil t ook eens gaan proberen, maar is die fimo dan wel glad? en niet steenachtig of hoe zeg je dat...
Poreus...
Oud 29-01-2005, 11:03
saturday
saturday is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 27-01-2005 @ 21:48 :
ik koop ze bij piercingshop 'works' in amsterdam. hier zijn ze vanaf 5 euro en die van vijf zijn hartstikke goed te doen, behalve als je net begint vind ik.
Daar had ik een kleiner balletje gekocht, maar ze hadden mij er 1 gegeven die niet om mijn staafje paste
Oud 29-01-2005, 11:33
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
saturday schreef op 29-01-2005 @ 12:03 :
Daar had ik een kleiner balletje gekocht, maar ze hadden mij er 1 gegeven die niet om mijn staafje paste
Kan goed zijn... maar je moet altijd je staaf dikte zeggen

Je hebt 1,2mm en 1,6mm
Oud 29-01-2005, 20:17
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
saturday schreef op 29-01-2005 @ 12:03 :
had je dan wel je staafje meegenomen en de goede maat opgegeven?
Oud 29-01-2005, 20:18
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 28-01-2005 @ 21:19 :
Wow... nieuwe manier waar ik nog nooit van gehoord heb
Mss eens op de markt brengen, ziet er nog zo slecht niet uit
Thnx trouwens voor de voorbeelden.
alle credits naar mij eh
Oud 29-01-2005, 20:28
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Gadje schreef op 28-01-2005 @ 22:31 :
die zijn mooi!
fimoklei is niet glad, het is een beetje stroevig maar met een beetje glijmiddel of sterilon gaat het heel makkelijk
Oud 30-01-2005, 10:10
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 29-01-2005 @ 21:18 :
alle credits naar mij eh
Zeker... Ben geen afzetter hoor

Ga het eens laten zien aan iemand...
Oud 30-01-2005, 11:29
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 29-01-2005 @ 21:28 :
fimoklei is niet glad, het is een beetje stroevig maar met een beetje glijmiddel of sterilon gaat het heel makkelijk
hmm nouja ik kan t altijd proberen
ik heb alleen nog nooit gefimokleid
of ik laat t weer in 1 x stretchen, heb ik gelijk een tube
twijfels
Oud 30-01-2005, 12:56
Verwijderd
je 3mm is nou nog niet eens geheeld?
Ik zou het niet weer een paar mm laten doen, doe het aub zelf en rustig. Een piercer voelt toch niet wat jij voelt? Hij duwt dat ding er gewoon door en weet niet of hij te ver gaat.
Verder is het gewoon veel beter en krijg je niet weer maanden van pus en kortsen. Een investering van 5 euro in een stretcher, gewoon doen, of fimo idd.
Oud 30-01-2005, 13:44
Gadje
Gadje is offline
mn andere oor bedoel ik, nee ik ga er voorlopig echt niet meer aanzitten, het houdt maar niet op met pussen/kortjes...
Oud 30-01-2005, 14:14
JJ13
JJ13 is offline
ik wil n piercing aan de linkerkant van mn lip, maar mn ouders zijn fel tegen piercings in mn gezicht. als ik t doe, kom ik t huis niet meer in, terwijl ik alleen in het weekend thuis ben, want ik woon op kamers. ik heb een compromis in mn hoofd: als ik n piercing in mn lip mag, zal ik m in het weekend, als ik thuis ben, afplakken. alleen durf ik t niet voor te stellen, omdat het antwoord toch nee zal zijn. ik denk dat ik t maar eens ga vertellen aan mn broertje, want die vertelt toch alles aan mn ouders....heel sneaky....
Oud 30-01-2005, 14:40
Maija
Maija is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 28-01-2005 @ 21:07 :
voorbeeldje:
[afbeelding]
[afbeelding]

maar die bovenkant is toch veel te breed om in je oor te gooien? (bovenste plaatje)

En bij de onderste zal ik nog niet eens weten hoe ik die punt bij mijn oorlel krijg, zo gedraait..

Oud 30-01-2005, 15:20
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Danique schreef op 30-01-2005 @ 13:56 :
Een piercer voelt toch niet wat jij voelt? Hij duwt dat ding er gewoon door en weet niet of hij te ver gaat.
Je piercer moet ook niet de stretcher erdoor duwen...
Want als dat zo bij je was. Is het zeker geen goede piercer
Je moet aan je klanten vragen wat ze voelen, of het te snel gaat, .... En er is ook een techniek voor te stretchen, als ze die niet doen, is het logisch dat je lats hebt.

Een gestretchte oor mag NOOIT bloeden of bonken of te snel door je oor zijn gegaan. EN je mag ook geen pijn voelen. Bij een stretch mag je geen pijn voelen, want anders zijn ze verkeerd bezig
Oud 30-01-2005, 15:21
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 30-01-2005 @ 15:14 :
ik wil n piercing aan de linkerkant van mn lip, maar mn ouders zijn fel tegen piercings in mn gezicht. als ik t doe, kom ik t huis niet meer in, terwijl ik alleen in het weekend thuis ben, want ik woon op kamers. ik heb een compromis in mn hoofd: als ik n piercing in mn lip mag, zal ik m in het weekend, als ik thuis ben, afplakken. alleen durf ik t niet voor te stellen, omdat het antwoord toch nee zal zijn. ik denk dat ik t maar eens ga vertellen aan mn broertje, want die vertelt toch alles aan mn ouders....heel sneaky....
Gewoon doen meis... Je bent 20 jaar

En de meeste ouders zeggen dat en dan menen ze het toch nooit. Is dagelijkse kost
Oud 30-01-2005, 15:22
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Gadje schreef op 30-01-2005 @ 14:44 :
mn andere oor bedoel ik, nee ik ga er voorlopig echt niet meer aanzitten, het houdt maar niet op met pussen/kortjes...
Slecht gestretcht dus van die persoon
Oud 30-01-2005, 15:36
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Piercingske schreef op 30-01-2005 @ 16:21 :
Gewoon doen meis... Je bent 20 jaar

En de meeste ouders zeggen dat en dan menen ze het toch nooit. Is dagelijkse kost
ja maar, ik heb t idee dat ze t wel menen, ze zijn er echt fel op tegen, maar ik wil het echt graag. misschien moet ik het toch eens aankaarten ofzo. en voor mn werk zou ik het ook af kunnen plakken, dan valt t nog niet eens zo heel erg op.
Oud 30-01-2005, 15:39
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
BizZz schreef op 30-01-2005 @ 15:40 :
maar die bovenkant is toch veel te breed om in je oor te gooien? (bovenste plaatje)

En bij de onderste zal ik nog niet eens weten hoe ik die punt bij mijn oorlel krijg, zo gedraait..

duwen
Oud 30-01-2005, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Piercingske schreef op 30-01-2005 @ 16:20 :
Je piercer moet ook niet de stretcher erdoor duwen...
Want als dat zo bij je was. Is het zeker geen goede piercer
Je moet aan je klanten vragen wat ze voelen, of het te snel gaat, .... En er is ook een techniek voor te stretchen, als ze die niet doen, is het logisch dat je lats hebt.
ik heb het zelf gedaan, en tuurlijk moet je een stretcher er wel door duwen, hoe wil je hem anders ooit bij het dikste stuk krijgen? Ik duw niet hard ofzo, maar draaiend en een beetje duwend. Ik weet niet wat jij onder stretchers verstaat maar ik bedoel gewoon die dingen die van dun naar dik lopen.
Oud 30-01-2005, 16:40
Piercingske
Piercingske is offline
Citaat:
Danique schreef op 30-01-2005 @ 17:04 :
ik heb het zelf gedaan, en tuurlijk moet je een stretcher er wel door duwen, hoe wil je hem anders ooit bij het dikste stuk krijgen? Ik duw niet hard ofzo, maar draaiend en een beetje duwend. Ik weet niet wat jij onder stretchers verstaat maar ik bedoel gewoon die dingen die van dun naar dik lopen.
Ruw erdoor duwen bedoelde ik...
Oud 30-01-2005, 16:50
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 30-01-2005 @ 15:14 :
Ik heb een beetje hetzelfde probleem.
Ik mocht nooit oorbellen, piercings (wel tattoos ) en als ik het wel zou doen, zouden ze me uit huis schoppen. Nu ben ik dus sinds anderhalf jaar uit huis en heb dus nu 6 gaatjes in mijn oor, waaronder ook een tragus. De eerste oobellen heb ik van mijn oma gekregen. Mijn ouders zijn er niet erg blij mee, maar ze zijn er nu wel aangewend. Maar nu wil ik eigenlijk ook nog een tongpiercing en ik weet dus echt niet hoe ik dat moet zeggen... Ik bedoel, je bent oud genoeg om je eigen keuzes te maken, maar op de een of andere manier vind ik het gewoon niet zo fijn dat mijn ouders het niet waarderen Nu zie je een tongpiercing over het algemeen niet zo snel als een lippiercing, maar toch... ik wil graag eerst hun goedkeuring.
Oud 30-01-2005, 17:50
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
*oma* schreef op 30-01-2005 @ 17:50 :
Ik heb een beetje hetzelfde probleem.
Ik mocht nooit oorbellen, piercings (wel tattoos ) en als ik het wel zou doen, zouden ze me uit huis schoppen. Nu ben ik dus sinds anderhalf jaar uit huis en heb dus nu 6 gaatjes in mijn oor, waaronder ook een tragus. De eerste oobellen heb ik van mijn oma gekregen. Mijn ouders zijn er niet erg blij mee, maar ze zijn er nu wel aangewend. Maar nu wil ik eigenlijk ook nog een tongpiercing en ik weet dus echt niet hoe ik dat moet zeggen... Ik bedoel, je bent oud genoeg om je eigen keuzes te maken, maar op de een of andere manier vind ik het gewoon niet zo fijn dat mijn ouders het niet waarderen Nu zie je een tongpiercing over het algemeen niet zo snel als een lippiercing, maar toch... ik wil graag eerst hun goedkeuring.
ja, ik weet ook echt niet hoe ik het moet zeggen. ik heb een tragus, een industrial en een tepelpiercing. de industrial vinden ze echt afschuwelijk, maar de tepelpiercing vinden ze niet zo erg, omdat ze deze toch nooit zien. toen ik m mn moeder liet zien, moest ze wel lachen . ik heb ook een tattoeage en dat vinden ze dus helemaal niet erg. ik ben best bereid om mn lippiercing af te plakken als ik thuis ben, maar ik durf t echt niet te vragen (erg he). het zomaar doen wil ik ook niet (wat ik wel bij mn andere piercings heb gedaan), omdat ze altijd hebben gezegd er fel op tegen te zijn. moeilijk, moeilijk...
Oud 30-01-2005, 17:53
*oma*
*oma* is offline
Ik denk dat ik gewoon ga vragen, zo van: wat zouden jullie er van vinedn als ik een tongpiercing zou nemen. en dan zeggen dat ik er eentje neem, misschien ter compensatie dat ik al een paar maanden gestopt ben met roken ofzo?

Maar wat ik zo vaag vind, we wonen beide niet thuis en kunnen in princiepe doen en laten wat we willen, maar toch vinden we het fijn als onze papa en mama achter onze keuze staan ofzo, of het tenminste niet afkeuren naar, naar, naar...
Oud 30-01-2005, 18:00
JJ13
JJ13 is offline
ja, is ook zo. ik wil ook helemaal niet dat ze het mooi vinden, ik wil gewoon dat het mag en ik ben bereid om de piercing in het weekend af te plakken. denk je dat dat een goed compromis zou zijn?
Oud 30-01-2005, 18:12
Qamra
Qamra is offline
Mijn moeder voert aan dat ze ervan walgt.
En ik het kan me niet schelen wat mijn moeder van me denkt, maar ik heb er nou geen behoefte aan dat ze van me walgt

En ze vind het kinderachtig als ik opper een piercing te willen en kinderen mogen geen piercings Briljante conclusie....

Maar goed, mijn grootste opstakel om een nieuwe piercing te nemen is mijn aankomende stage. Vanaf hoeveel weken kun je een traguspiercing afplakken? Eruit halen gaat dus niet en ik weet niet hoe streng ze zijn op sommige bedrijven, dus een haarnet eroverheen houden is even geen optie.

(even ervan uit gaan dat ik de hele dag die pleister moet dragen en niet zo af en toe)
Oud 30-01-2005, 18:13
Verwijderd
als ik uit huis zou zijn zou het me echt geen ene moer uitmaken wat mn ouders van mn keuzes vonden. Nu ook al niet maar toch.
Het ligt er denk ik ook aan hoe goed je band met je ouders is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten