Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmm.. fijn is dat.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar leven in dromen is ook niet altijd goed ![]() Ik baal ervan dat ik nog zoveel aan mijn profielwerkstuk moet doen.. Verder gaat het eigenlijk wel goed (want: 6,7 voor tekenen!), maar voel me een beetje geradbraakt ![]()
|
ARGH, dit is precies het beeld dat ik over het grootste gedeelte van de marokkaanse jeugd heb en dan zie je dit
![]() http://stream.2003.02.garnierproject...eschooldag.wmv |
![]() |
||
Citaat:
![]() Pfffff, in ieder geval genoeg gedaan voor morgen. Lees nog wel even een artikel door, maar ik kom vast geen informatie meer tekort. Nijn even verschonen, tv kijken, op tijd naar bed. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
had je dit ook gepost als het een nederlandse dude was geweest? (mensen met gedragsstoornissen/-problemen heb je in elke etniciteit) al die nederlanders die der bij zaten, zaten erbij en keken ernaar.... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Even terzijde: heb je dit topic nu geopend om een discussie te starten, om hulp te vragen of om onduidelijk te zijn? (Nee, ik bedoel het niet zo flauw, sorry)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En zoals ik al zei, het zijn ze niet allemaal, maar het is wel HET stereotype "kutmarokkaantje". |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Uit huis gaan is een hele grote stap, en ook heel eng. Maar ergens weet jij wat het beste voor je is. En soms moet je dan een grote en enge stap nemen. ontopic: It hurts like hell... ![]() Het lijkt wel of niemand me begrijpt,... er is een iemand die dat wel doet, zij kent me beter dan wie ook. Maar waarom mag ik dan niet naar haar toe ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |