Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2005, 20:51
Verwijderd
Morgen pws presentatie, en geen huiswerkinstituut.. oehh ik voel me echt goed. Helemaal blij

Hij zal het nooit doen in bijzijn van anderen... nooit. Damn..
Advertentie
Oud 27-01-2005, 00:39
Verwijderd
Ik loop er minstens een maand elke dag tegen aan te hikken en nu op het allerlaatste moment maak ik het in 3 uurtjes ongeveer.
*Zucht*, Kirsten, doe dit volgende keer nou eerder dat scheelt zoveel stress.
En nou snel mn nest in...
Oud 27-01-2005, 00:44
coopergirl
coopergirl is offline
^^ hmmz, die uitstel-'tic' herken ik wel bij mezelf.. Ben nu zelf eveneens ook nog bezig :-|

Zzzlaap lekker!
Oud 27-01-2005, 06:42
Sundae Caramel
Sundae Caramel is offline
ik vind het uiterst vervelend dat als ik zeg dat iets niet gaat dat het dan ook echt niet gaat en dat heel veel mensen dat maar niet willen snappen.

en ik heb zo mondeling, en ik heb nog niet eens het artikel gelezen.

dus.
Oud 27-01-2005, 08:15
Miracle
Miracle is offline
Heb een ontzettend drukke droom gehad en nou voel ik me zo geradbraakt. Net of ik het daadwerkelijk gedaan heb wat ik in m'n droom deed.

Lange toetsen, bleegh, hopelijk gaat het goed....
Oud 27-01-2005, 08:17
WolterB
WolterB is offline
*Wenst Miracle succes*

Ik heb best aardig geslapen, ook gedroomd geloof ik, was niet zo erg.

Werd wakker met een misselijk gevoel, dus gelijk naar de wc gerend, maar gelukkig was t loos alarm
Oud 27-01-2005, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-01-2005 @ 21:21 :
'Bridge over troubled water' van Simon & Garfunkel. 'Helpt' bij mij toch altijd.

Maar goed, ik heb haar vandaag even opgebeld en alles is uitgepraat en opgelost. Ik heb -zoals gewoonlijk!- weer eens te zwaar aan de dingen getild. Ze had het helemaal zo niet bedoeld en ze heeft me oprecht duidelijk gemaakt dat ik heel belangrijk voor haar ben. En ik geloof haar, want als ze iets negatief aan me vindt, laat ze dat óók duidelijk merken. Daarom mag ik haar: oprecht en eerlijk.
De zieligste liedjes helpen niet, maar een soort van ruzietje met iemand die me kwetste gisteren hielp wel

Hmm.. fijn is dat..
Oud 27-01-2005, 08:55
metallica
metallica is offline
*zucht* *zucht* *zucht*
bah, ik haat realiteit en hetgene dat het met me doet. Wie wil samen met me dromen...
Oud 27-01-2005, 10:05
*Ster*
*Ster* is offline
Ik ga een tijdje niet meer internetten. Ik ga naar het huis van mijn zus en daar hoop ik af te vallen, want ik ben vet!
Oud 27-01-2005, 13:23
dead person
dead person is offline
Nog 4 dagen , heb er zo'n zin in!! ..
Dat gesprek van 2 dagen geleden was toch wel nodig, blij dat ik eerlijk ben en blij dat hij steeds opener wordt met gevoelens uitten, kan er niet tegen als ik steeds moet raden, dus dit was goed

Gelijk weer helemaal kriebels heb
Oud 27-01-2005, 13:23
marrel
marrel is offline
YES lang leve 3 uur durende wiskunde proefwerken van het onmogelijke niveau die enorm belangrijk zijn
Oud 27-01-2005, 14:12
leucomelas
leucomelas is offline
werken en profielwerkstuk maken, en spreekbeurt voor disndag, denk dak dan ziek ben, vriend kwam in de pauze, wrom moek je zoenen? geen zin in huiswerk, film nog maken, op cd zetten, uitdelen, eten straks, geen brood nu, en honger... kloteschool, stomme leraren, krook waar ik dat wil en anders maak maar een kot binnen, uitkijkend naar vanaaf, dan is ie er weer, gaat toch weer tegenvallen, hoe nu verder? joint... drank, kut, kan niet want morgen het eerste uur op school zijn.. ohja, en werken straks godverdomme klotehoofd, loop leeg ofsow, niet vanalles door elkaar...
Oud 27-01-2005, 14:17
Dolores
Dolores is offline
Vanavond.. pws-presentatie.. zenuwen.. :/
Maar het gaat lukken en daarna lekker wijn drinken en chips eten
Oud 27-01-2005, 14:40
leucomelas
leucomelas is offline
etehen...*zeur* niks in huis, ja bamimix... nou whoeptiedoe zeg... peuk tegen de honger... hoop dat me longen ermee stoppen ofsow,.. of dak daak op weg naar me werk overreden wordt, het liefst 5 keer zodat ik daarna ook echt weg ben... hummz, tis maar 5 minuutjes fietsen, of minder zelfs.. weinig kans hij heeft echt niet door hoe of wat... en wil het hem niet uitleggen want dan komt hetniet spontaan, uit zichzelf... ach ja, ik weet het zelf ookniet eigenlijk... vreemd hoofd, echt een keer ordenen ofsow... hoelang benk daar al wel niet mee bezig. komt het ooit nog goed? en met hem? weet het niet, weet ok niet of ik nou wel of niet bij hem wil blijven... of iig, kweet niet wak voor hem voel...ben boos op hem, maar denk de hele dag aan hem... damn, geen idee...

nouja, had tenminste wel een 6,2 voor me sckeikunde praticum
sorry dak bijna na elkaar post...
Oud 27-01-2005, 15:55
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
metallica schreef op 27-01-2005 @ 09:55 :
*zucht* *zucht* *zucht*
bah, ik haat realiteit en hetgene dat het met me doet. Wie wil samen met me dromen...
Heb ik momenteel ook wel last van

Maar leven in dromen is ook niet altijd goed

Ik baal ervan dat ik nog zoveel aan mijn profielwerkstuk moet doen.. Verder gaat het eigenlijk wel goed (want: 6,7 voor tekenen!), maar voel me een beetje geradbraakt
Oud 27-01-2005, 16:33
ANGE
ANGE is offline
Nou, dit topic is ook achterhaald. Ik ben er nu heilig van overtuigd dat het ze écht niets kan schelen.
Oud 27-01-2005, 16:47
Fade of Light
Fade of Light is offline
ARGH, dit is precies het beeld dat ik over het grootste gedeelte van de marokkaanse jeugd heb en dan zie je dit
http://stream.2003.02.garnierproject...eschooldag.wmv
Oud 27-01-2005, 17:04
Nona
Nona is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 27-01-2005 @ 17:47 :
ARGH, dit is precies het beeld dat ik over het grootste gedeelte van de marokkaanse jeugd heb en dan zie je dit
Christ, dat soort mensen zouden ze ergens bij elkaar op een eiland moeten zetten en elkaar af laten maken...

Pfffff, in ieder geval genoeg gedaan voor morgen. Lees nog wel even een artikel door, maar ik kom vast geen informatie meer tekort. Nijn even verschonen, tv kijken, op tijd naar bed.
Oud 27-01-2005, 17:08
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Oud 27-01-2005, 17:09
Verwijderd
Citaat:

had je dit ook gepost als het een nederlandse dude was geweest?
(mensen met gedragsstoornissen/-problemen heb je in elke etniciteit)

al die nederlanders die der bij zaten, zaten erbij en keken ernaar....
Oud 27-01-2005, 17:11
Nona
Nona is offline
Citaat:
ANGE schreef op 27-01-2005 @ 17:33 :
Nou, dit topic is ook achterhaald. Ik ben er nu heilig van overtuigd dat het ze écht niets kan schelen.
Waarom?
Oud 27-01-2005, 17:17
Verwijderd
péé-čm!
Oud 27-01-2005, 17:17
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-01-2005 @ 18:11 :
Waarom?
Door dingen die vandaag gebeurd zijn.
Oud 27-01-2005, 17:18
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
slobowicz schreef op 27-01-2005 @ 18:17 :
péé-čm!
Heb ik nog niet...
Oud 27-01-2005, 17:20
Nona
Nona is offline
Citaat:
ANGE schreef op 27-01-2005 @ 18:17 :
Door dingen die vandaag gebeurd zijn.
Aha.

Even terzijde: heb je dit topic nu geopend om een discussie te starten, om hulp te vragen of om onduidelijk te zijn?
(Nee, ik bedoel het niet zo flauw, sorry)
Oud 27-01-2005, 17:23
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-01-2005 @ 18:20 :
Aha.

Even terzijde: heb je dit topic nu geopend om een discussie te starten, om hulp te vragen of om onduidelijk te zijn?
(Nee, ik bedoel het niet zo flauw, sorry)
Niet om onduidelijk te zijn en echt een discussie... nee ook niet echt. Meer om m'n hart te luchten. Is dat goed?
Oud 27-01-2005, 17:25
Nona
Nona is offline
Citaat:
ANGE schreef op 27-01-2005 @ 18:23 :
Niet om onduidelijk te zijn en echt een discussie... nee ook niet echt. Meer om m'n hart te luchten. Is dat goed?
Prima, maar dan voeg ik het meteen samen met het Lucht je hart topic.
Oud 27-01-2005, 17:33
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-01-2005 @ 18:25 :
Prima, maar dan voeg ik het meteen samen met het Lucht je hart topic.
Ja.
Oud 27-01-2005, 18:21
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
slobowicz schreef op 27-01-2005 @ 18:09 :
had je dit ook gepost als het een nederlandse dude was geweest?
(mensen met gedragsstoornissen/-problemen heb je in elke etniciteit)

al die nederlanders die der bij zaten, zaten erbij en keken ernaar....
Ja hoor, geef maar een link (pm) dan zet ik um erbij.
En zoals ik al zei, het zijn ze niet allemaal, maar het is wel HET stereotype "kutmarokkaantje".
Oud 27-01-2005, 18:31
cagie
cagie is offline
Waarom is hij zo tegenstrijdig? Hij zegt het ene maar doet het andere. Begrijp hem gewoon niet meer.
Moet voor morgen nog 2 hoofdstukken bio maken en het wil maar niet opschieten, heb er helemaal geen zin in.
Heb zin in zaterdag! Ga eerst winkelen en dan 's avonds lekker uit
Oud 27-01-2005, 18:42
Verwijderd
Zo shit ik voel me dom
Ik weet dat schoolprestaties niet zo bijster veel te maken hebben met intelligentie, maar toch kan ik het niet los zien. En waarom moet ik altijd betere cijfers halen dan anderen? Waarom kan ik er niet tegen als ik meer fouten heb gemaakt dan zij?
Coversaties gaan de laatste tijd ook erg langs me heen, het lijkt wel alsof niemand mij meer iets wil vertellen, of met me wil praten.
Oud 27-01-2005, 18:44
OceanEye
OceanEye is offline
Ik ben verliefd volgens mij. En stiekem wil ik dat helemaal niet. Ik wil gewoon vrienden zijn, waarom kan dat niet? Hmpf.
Oud 27-01-2005, 18:47
Verwijderd
waarom?! waarom?! waarom?! waarom moet ze nou weer zo lief, leuk en lekker en dan ook nog hetero zijn....
Oud 27-01-2005, 18:51
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
slobowicz schreef op 27-01-2005 @ 19:47 :
waarom?! waarom?! waarom?! waarom moet ze nou weer zo lief, leuk en lekker en dan ook nog hetero zijn....
Vervelend hč... Kop op! *mompelt iets over visjes en zee enzo...*
Oud 27-01-2005, 19:14
Verwijderd
Ze heeft een terugslag. Ik haat het ik haat het, ik haat haar! Ik hou zoveel van haar, maar toch haat ik haar. Egoďstisch ben ik. Ik wil dat ze beter is, dat ze nooit meer ziek wordt. Alles draait om haar, inclusief mijn leven. Waarom nou? Kan het nou nooit eens gewoon goed gaan.

Ik haat die kutziekte van dr.
Oud 27-01-2005, 19:30
Verwijderd
hij maakt me kapot maar ook blij als ik bij hem ben. Ik weet echt niet wat ik moet. Als hij in 1x zegt nee ik wil je niet doet het zo'n pijn. Maar als ik um een tijdje niet spreek dan vind ik het wel best. Ik denk het spreken met hem mij weer naar um doet verlangen en dat is moeilijk.
Oud 27-01-2005, 19:59
ANGE
ANGE is offline
Ik mis haar. Ik mis haar zo ontzettend. En ik neem het haar ontzettend kwalijk dat ze zomaar, zonder uitleg het contact verbroken heeft. Het liefst zou ik haar vragen waarom, maar ik durf niet. Ik weet niet of dat wel het juiste is, contact met haar opnemen...
Oud 27-01-2005, 22:21
Ruudje
Ruudje is offline
pijn in mijn borst
hartkloppingen
kortademig
duizeligheid
trillen/beven
koude rillingen
tintelende gevoelens(zelfs in mijn hoofd)

Zojuist, zo'n 10 minuten lang... ik viel bijna flauw
Moet echt naar bed nu, nog steeds een beetje duizelig en slap
Morgen maar eens naar de huisarts bellen...
Oud 27-01-2005, 22:23
rare kwast
rare kwast is offline
waar ben ik mee bezig
*ramt hoofd tegen muur*
Oud 27-01-2005, 22:23
bradio8
bradio8 is offline
volgens mij ben ik best wel schizo, wat een grap.
spul ging wel goed vandaag.
maar morgen wordt het vast weer klote. je zou het bijna gaan missen
slaap
Oud 27-01-2005, 22:59
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vandaag R. en D. van de opleiding Geschiedenis uit Utrecht weer gezien. Leuk.

'k Zit toch weer aan d'r te denken terwijl ik dat beter niet kan doen.
Oud 27-01-2005, 23:47
Verwijderd
Chiiiiiiiii.

Oud 28-01-2005, 09:06
Verwijderd
Verhuisplannen, maar geen geld
Emigratiedromen, maar geen geld en heb-je-ooit-al-die-regels-gelezen-vrees
Eerlijk willen zijn, maar de kans op verlies van vriendschap
Verliefd zijn, maar is het op hem, of op de situatie. Of puur om het gevoel te hebben zodat ik mezelf beetje vrolijk voel als ik hem zie.
Dromen over Kreta en alles wat er bij hoort. Is dat heimwee of gewoon een terugkoppeling over dat emigratie gedoe?
Getrouwd willen zijn, een huisje en een hond, katten en een eend willen hebben. Is dat nesteldrang, of een diep gekoesterde wens.
Vervolgopleiding of niet? En dan; na mn SPW, ga ik Horeca of Toerisme doen?
Horeca: kok in een restaurant, of liever ergens in een petit-bar in de keuken of een lunch café?
Toerisme: op een reisbureau, op Schiphol grondstewardess. Of de lucht in? Misschien wel ergens op locatie, reisleidster zijn.

En weer zit ik te huilen. Is mijn leven werkelijk zo mislukt als ik het zelf vind?

Besef me dat 'een vriend hebben' voor mij heel belangrijk is. Maar veel jongens zeggen dat ik een leuke, spontane meid ben. Waarom ga ik dan voor het onmogelijke? Waarom kan ik mijn gedachtes niet op iets / iemand anders richten?
Waarom geloof ik hen niet? De psychologe zei dat ik zulke grote stappen in de goede richting had gemaakt. Ja, misschien wat betreft voor mezelf opkomen. Maar alles relativeren kan ik nog lang niet.. Nog lang niet

Try to remind myself that I was happy here, before I knew that I could get on the plane and fly away
Oud 28-01-2005, 09:17
Dolores
Dolores is offline
Waaaaah 't ging zo goed. Profielwerkstukpresentatie. Iedereen vond het leuk en er kwamen meer mensen dan verwacht. Ik was eerst niet zo tevreden, omdat ik het publiek niet echt had aangekeken, maar dat hoefde ook niet echt. En m'n lerares vond de samenhang tussen de vorm en de inhoud heel erg goed. En waah ik was zo hyper, en dat ben ik nog steeds. En brak.. Teveel alcohol drinken de gekste. :/
Oud 28-01-2005, 10:13
Nijn*
Nijn* is offline
Hoe moet ik nu verder? Ik kan toch niet zomaar weggaan, maar ik wil ook niet meer hier blijven. Ik kan bij vriendinnen blijven en verder toch met al m'n bezigheden door gaan, maar jeetje...moet ik dan echt mijn huis verlaten? Niemand lijkt me te begrijpen, ze lijken niet te weten in wat voor situatie ik zit. Ik kan zelfs niet meer naar Altrecht, waar moet ik dan heen? *radeloos is*
Oud 28-01-2005, 10:47
WolterB
WolterB is offline
Gisteren was gezellig
Oud 28-01-2005, 11:27
Verwijderd
Mag ik even vriendelijk bedanken om een cv te maken, te solliciteren en nog meer van dat stomme gedoe. Ik wil gewoon ander werk. Nu.

En dat Bobje smst. En dat hij geen ontslag neemt, want dat is zo'n stom mens helemaal niet waard.
Oud 28-01-2005, 11:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dat was een fijne droom. Die wil zo graag eens 'naspelen' IRL.
Oud 28-01-2005, 13:26
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 28-01-2005 @ 11:13 :
Hoe moet ik nu verder? Ik kan toch niet zomaar weggaan, maar ik wil ook niet meer hier blijven. Ik kan bij vriendinnen blijven en verder toch met al m'n bezigheden door gaan, maar jeetje...moet ik dan echt mijn huis verlaten? Niemand lijkt me te begrijpen, ze lijken niet te weten in wat voor situatie ik zit. Ik kan zelfs niet meer naar Altrecht, waar moet ik dan heen? *radeloos is*
Hoezo kan je niet meer naar Altrecht?
Uit huis gaan is een hele grote stap, en ook heel eng. Maar ergens weet jij wat het beste voor je is. En soms moet je dan een grote en enge stap nemen.

ontopic: It hurts like hell...

Het lijkt wel of niemand me begrijpt,... er is een iemand die dat wel doet, zij kent me beter dan wie ook. Maar waarom mag ik dan niet naar haar toe
Oud 28-01-2005, 13:35
rare kwast
rare kwast is offline
owjee...en toen
ja zeggen en mezelf eindelijk overal overheen zetten of nee zeggen en waarschijnlijk nooit meer gevraagd worden

ik wil wel maar kan ik dan al die gedachte even uitzetten en leuk doen..
owww nu weet ik het echt niet meer...
waarom willen ze me eigenlijk mee

Regels voor berichten