Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar nu niet meer denk ik ![]() als ik me necro weer heb aangekleed dan pwn ik je denk ik wel ![]()
||
Citaat:
fohers en trappers zijn lame
||
Citaat:
![]() Ben na een tijdje maar weer D2 gaan spelen, ga denk ik snel maar weer eens online spelen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
maar zoals je al zegt, honor duellen is leuker, enigma is dan niet verboden, maar je mag niet teleporten met enigma ![]()
||
Citaat:
die is gewoon heavilly duped ![]()
||
Citaat:
![]() net geruild voor een 5socket flail, ik kreeg er zelfs een highlords wrath bij:/ ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() het is veel leuker zonder ik gebruik enigma alleen maar omdat ik lui ben, en niet wil lopen, en niet de hele tijd deurtjes wil zoeken, en omdat iedereen het gebruikt met pvp als ik alleen maar honor zou duellen zou ik ze omwisselen voor een chains of duress
||
Citaat:
![]() Dat punt van niet lopen... Tsja daar leef je maar mee en deurtjes heb je zo gevonden ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
In pvp sucken casters zowiezo wel. Hamers zijn te makkelijk te ontwijken en over een sorc gaan we niet eens beginnen. Het enige wat daar handig aan is is de teleport en als je een beetje een orb hebt dan maak je een kansje. Tenzij ze cold absorben wat ze allemaal doen en dus ben je alsnog kansloos. Firesorcs zijn een optie mja hetzelfde probleem als met hamers. Chargepally tha bomb ![]() Als je het een beetje goed doet kan je die mind blasts wel ontwijken. Maar dat is dan idd het enige waar je mee blijft zitten wat kut is. Verder heeft elk char zowiezo wel full lichtning res nodig anders ga je het op hell uberhaupt niet overleven. Maar toegegeven met een goede trapper heb je het idd het allermoeilijkst.
||
Citaat:
firesorcs met dikke fcr zijn wel een probleem, 600 balls die om je oren vliegen, dan krijg je een multiple shot effect, alleen met veeeeeel meer damage bow amas zuigen in pvp omdat ze amper damage doen aan full resist heb je lang niet genoeg op hell, je moet veel absorb hebben, en minstens 275 res om een paar aanvallen te overleven
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 17-02-2005 om 21:51. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bowazon met Forti/Faith is te vet, dat pwnd zo hard pvp. Hell, @nonladder kan een goede bowa met WF redelijk ownen, knockback+guided arrow= Ganz Geil
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() heb ik weer iets om voor te sparen
||
Citaat:
![]() ik vind de set zelf niet echt geweldig, je kan veel betere dingen dragen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Soms gaan ze op het forum weg voor 1 a 2 highrunes ![]() Dan kan je beter meteen wat leuke runewords ruilen. Griswold is opzich wel goed behalve dat je er nooit veel dmg mee zal doen..... Me Werewolf PvP druid update: Ik heb nu dus een botd ba, Coh Archon, Jalal's met 40ed 5str, Steelrend 57/15, anglic combo, ik moet nu dus nog een phoenix monarch, perfect cta en Stormtrek boots. Ik ben nu bezig met de tweede versie, ik kwam er toen ik begon met duellen achter dat ik veels te veel IAS had, volgens het forum had ik al het maximum bereikt met die botd met 60IAS die erop zit. Nu heb ik alles waar IAS erop zat weggedumpt en verwisseld voor meer dmg en AR. Zelfs met anglic combo heb ik soms nog moeite om die barbs te killen met 20k a 30k defense, daarom ga ik waarschijnlijk veel small charms gebruiken als ik klaar ben met me items. Verder heb ik alvast een lijstje gemaakt wat me wisselequip word: Thundergod's voor Lighting absorb 2x Ravenfrosts voor Cold absorb 2x Dwarfstar voor Fire Absorb 2x Wisp Projector voor Lighting absorb Op me phoenix zit dan waarschijnlijk 21 Fire Absorb, behalve dat geeft die ook nog 400ed, 5 max lighting resist en 10 max fire resist. Hierna ben ik van plan om een Pvp amazon te maken met Faith of een leuke barbarian met Infinity voor de conviction aura en Dream voor Holy Shock. Verder gebruik ik dan Dragon als body armor voor holy fire. Wat trouwens ook wel leuk is is dat een druid in werewolf vorm ook missileweapons kan gebruiken. ![]() Laatst gewijzigd op 18-02-2005 om 08:43. |
![]() |
||
Citaat:
![]() eth botd? weet ik ![]() de druid kan dan vet snel aanvallen met die missileweps ![]() mijn barbarian nu: arreats(33 ed jewel) eth botd ba enigma stormshield(pdia) draculs met 10ll, 10 str, 9 life after kill siggards stealth belt gorerider 2 ravenfrosts metalgrid en op switch: 2 +3warcry throwing wapens en in inventory: bo delirium beast ba duress 2 wizspike angelic amu 2 angelic rings
||
Citaat:
Net zoals een WW barb, alleen ias op een wapen heeft invloed op de snelheid van je WW baba. beetje vreemde game mechanics e.d
||
Citaat:
gelukkig haalt een botd ba wel een goede breakingpoint voor ww ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
En enigma op een barb, doe je dat vanwege teleport of vanwege de str, een barb met tele gaat zo langzaam dat je er van gaat huilen ![]() En ja, tis een eth botd ba natuurlijk ![]() Trouwens, is er iemand op Ladder die een duel character heeft, liever geen spam sorc of een lame assasin maar een melee char ![]() Laatst gewijzigd op 18-02-2005 om 19:26. |
![]() |
||
Citaat:
de str natuurlijk, en tele alleen voor duell, behalve bvb duel
||
Citaat:
|
[QUOTE]DarkSavior schreef op 18-02-2005 @ 20:23 :
[B]Klopt, ik heb al 60IAS en me werewolf skill geeft me nog is 70IAS, ik ga denk ik maar eens een faith maken, kijken hoe dat speelt met een wolfje ![]() Om te zeiken... kut... want ook fana ias doet er niet aan toe ![]() Een eth botd archon staff ![]() Ik weet het is vreemd, maar die is SNEL met een druid, en je hebt goddelijke max en min damage ![]()
||
Citaat:
![]() alleen is het zo dat een Baba vaak weinig FCR in zijn equip heeft zitten ![]() http://wirsz.phpwebhosting.com/Barbarian.htm check die site, daar staat voor ieder char alle breakpoints.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tijden geleden ook al eentje van meneer meph gekregen. Geschonken aan heer fluiter ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en der ligt een java skiller voor je klaar |
![]() |
||
Citaat:
Ja. en @fluiter: ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat wou ik ook ![]() Ik werd dclone hunter, het is makkelijk, het verdient goed en je bent na 1 mid-anni al best rijk. Lees: 1 mid-anni=<10 ists Ik was alseerst ook niet zo rijk totdat ik anni's ging verzamelen, nu heb ik er al iets van 8 ofsow, allemaal geruild. Met 1 perfect anni ben je miljonair, 1tje is iets van 30 ists waard. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|