Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2005, 10:13
beeble
beeble is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 17-02-2005 @ 10:57 :
Oke kheb je toegevoegd.
prima
Oud 17-02-2005, 10:48
Embryosquasher
Embryosquasher is offline
Heeft er iemand een gratis BOTD voor me?
Oud 17-02-2005, 13:47
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Mijn acc is NyteWolf, maar ik ben pas sinds kort weer aan het spelen en al dat geouwehoer over breakpoints e.d. kan me gestolen worden .
Oud 17-02-2005, 13:51
Embryosquasher
Citaat:
NyteWolf schreef op 17-02-2005 @ 14:47 :
Mijn acc is NyteWolf, maar ik ben pas sinds kort weer aan het spelen en al dat geouwehoer over breakpoints e.d. kan me gestolen worden .
Dan pwn ik je pvp
Oud 17-02-2005, 14:00
beeble
beeble is offline

als ladder eindigt kunnen we allemaal tegen elkaar knokken
Oud 17-02-2005, 15:33
Embryosquasher
Citaat:
beeble schreef op 17-02-2005 @ 15:00 :

Jou pwnde ik ook
Oud 17-02-2005, 16:32
Verwijderd
Citaat:
beeble schreef op 17-02-2005 @ 15:00 :

Zolang jullie maar geen lame Foh Enigma Paladin hebben
Oud 17-02-2005, 16:34
beeble
beeble is offline
Citaat:
Embryosquasher schreef op 17-02-2005 @ 16:33 :
Jou pwnde ik ook
ja met de zealer toch?

maar nu niet meer denk ik
als ik me necro weer heb aangekleed dan pwn ik je denk ik wel
Oud 17-02-2005, 16:35
beeble
beeble is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 17-02-2005 @ 17:32 :
Zolang jullie maar geen lame Foh Enigma Paladin hebben
nee, die haat ik
fohers en trappers zijn lame
Oud 17-02-2005, 16:35
beeble
beeble is offline
ohja, en kijk eens wat me barbarian nu heeft

mooi he
Oud 17-02-2005, 16:39
Azathoth
Azathoth is offline
Citaat:
beeble schreef op 17-02-2005 @ 17:35 :

[afbeelding]

mooi he
Ziet er mooi uit.
Ben na een tijdje maar weer D2 gaan spelen, ga denk ik snel maar weer eens online spelen.
Oud 17-02-2005, 16:46
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
nee, die haat ik
fohers en trappers zijn lame
Hey ik heb een trapper en het is niet lame en ze zijn te makkelijk te verslaan. Alleen geen enigma want dat is wel lame en in duels een BIG . Maar goed...
Oud 17-02-2005, 17:00
beeble
beeble is offline
Citaat:
Azathoth schreef op 17-02-2005 @ 17:39 :
Ziet er mooi uit.
Ben na een tijdje maar weer D2 gaan spelen, ga denk ik snel maar weer eens online spelen.
Oud 17-02-2005, 17:02
beeble
beeble is offline
Citaat:
wammus schreef op 17-02-2005 @ 17:46 :
Hey ik heb een trapper en het is niet lame en ze zijn te makkelijk te verslaan. Alleen geen enigma want dat is wel lame en in duels een BIG . Maar goed...
alle trappers die ik tegenkom hebben een enigma.
maar zoals je al zegt, honor duellen is leuker, enigma is dan niet verboden, maar je mag niet teleporten met enigma
Oud 17-02-2005, 19:21
DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:

[afbeelding]

mooi he
Ah dat is geen bug belt, dat is een 1.08 nosferatu`s coil (:

die is gewoon heavilly duped
Oud 17-02-2005, 19:32
beeble
beeble is offline
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 17-02-2005 @ 20:21 :
Ah dat is geen bug belt, dat is een 1.08 nosferatu`s coil (:

die is gewoon heavilly duped
dit is wss de bug belt
net geruild voor een 5socket flail, ik kreeg er zelfs een highlords wrath bij:/

Oud 17-02-2005, 19:38
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
beeble schreef op 17-02-2005 @ 18:02 :
alle trappers die ik tegenkom hebben een enigma.
maar zoals je al zegt, honor duellen is leuker, enigma is dan niet verboden, maar je mag niet teleporten met enigma
Nou ok dan kan ik ermee leven. Maar het gaat idd om die teleport. Dat is gewoon de grootste fout die ze ooit hebben kunnen maken.
Oud 17-02-2005, 19:42
beeble
beeble is offline
Citaat:
wammus schreef op 17-02-2005 @ 20:38 :
Nou ok dan kan ik ermee leven. Maar het gaat idd om die teleport. Dat is gewoon de grootste fout die ze ooit hebben kunnen maken.
eigenlijk wel ja
het is veel leuker zonder
ik gebruik enigma alleen maar omdat ik lui ben, en niet wil lopen, en niet de hele tijd deurtjes wil zoeken, en omdat iedereen het gebruikt met pvp

als ik alleen maar honor zou duellen zou ik ze omwisselen voor een chains of duress
Oud 17-02-2005, 19:45
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
beeble schreef op 17-02-2005 @ 20:42 :
eigenlijk wel ja
het is veel leuker zonder
ik gebruik enigma alleen maar omdat ik lui ben, en niet wil lopen, en niet de hele tijd deurtjes wil zoeken, en omdat iedereen het gebruikt met pvp

als ik alleen maar honor zou duellen zou ik ze omwisselen voor een chains of duress
hmmz. Dat iedereen het gebruikt is natuurlijk geen reden. Dat wil niet automatisch zeggen dat jij het ook maar moet . Verder is het nog steeds prima te doen om mensen te beaten die wel Enigma hebben als jij het niet hebt. Je moet alleen wat beter je best doen of betere chars maken. Die teleport heb je helemaal niet nodig.

Dat punt van niet lopen... Tsja daar leef je maar mee en deurtjes heb je zo gevonden . Daar heb je geen teleport voor nodig.
Oud 17-02-2005, 19:54
beeble
beeble is offline
Citaat:
wammus schreef op 17-02-2005 @ 20:45 :
hmmz. Dat iedereen het gebruikt is natuurlijk geen reden. Dat wil niet automatisch zeggen dat jij het ook maar moet . Verder is het nog steeds prima te doen om mensen te beaten die wel Enigma hebben als jij het niet hebt. Je moet alleen wat beter je best doen of betere chars maken. Die teleport heb je helemaal niet nodig.

Dat punt van niet lopen... Tsja daar leef je maar mee en deurtjes heb je zo gevonden . Daar heb je geen teleport voor nodig.
kweenie hoor, als ze de hele tijd aanvallen, wegteleporten, aanvallen, wegteleporten etc etc is het niet echt leuk om niet te kunnen teleporten, het enige wat je dan nog kan maken zijn sorcs, en die zijn ook weer niet al te goed in pvp. het hangt er ook echt vanaf wat voor char een enigma heeft, als het een trapper is is het niet echt nodig om er 1 te hebben, maar het is wel verrekte handig, en om een goede trapper te beaten heb je wel degelijk een enigma nodig, ander mindblasten ze je de hele de hele tijd als je een meleer bent, en dan gooien ze traps, en ze hebben als reserve nog altijd duel claw block, tegen casters kunnen ze hard heen en weer rennen, en ook mindblasten, en ze ook in een stunlock krijgen
Oud 17-02-2005, 20:22
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
beeble schreef op 17-02-2005 @ 20:54 :
kweenie hoor, als ze de hele tijd aanvallen, wegteleporten, aanvallen, wegteleporten etc etc is het niet echt leuk om niet te kunnen teleporten, het enige wat je dan nog kan maken zijn sorcs, en die zijn ook weer niet al te goed in pvp. het hangt er ook echt vanaf wat voor char een enigma heeft, als het een trapper is is het niet echt nodig om er 1 te hebben, maar het is wel verrekte handig, en om een goede trapper te beaten heb je wel degelijk een enigma nodig, ander mindblasten ze je de hele de hele tijd als je een meleer bent, en dan gooien ze traps, en ze hebben als reserve nog altijd duel claw block, tegen casters kunnen ze hard heen en weer rennen, en ook mindblasten, en ze ook in een stunlock krijgen
Teleportende tegenstanders moet je een stap voor zijn. Denken vanuit zijn punt: "als ik nu zou tele waar zou ik dan heen gaan" Als je dat een beetje oefent en leert van je fouten dan kick je in no time elke n00b die denkt jou te beaten met teleport ass. Verder zijn meleers gewoon te langzaam in tele omdat ze bijna geen fcr hebben en dus simpelweg niet snel genoeg casten.

In pvp sucken casters zowiezo wel. Hamers zijn te makkelijk te ontwijken en over een sorc gaan we niet eens beginnen. Het enige wat daar handig aan is is de teleport en als je een beetje een orb hebt dan maak je een kansje. Tenzij ze cold absorben wat ze allemaal doen en dus ben je alsnog kansloos. Firesorcs zijn een optie mja hetzelfde probleem als met hamers. Chargepally tha bomb . Charge is fucking snel en een pally heeft standaard altijd hoge resists. + het feit dat charge met een beetje een wapen tyfusveel dammage doet. Anders een bow ama. Multiple shot heeft zo'n groot bereik dat je altijd wel raakt als je om je heen schiet en met een beetje inschattingsvermogen (nee ik gebruik geen mh in duels) kan je wel bedenken waar je tegenstander is en kan je daar een sjitload aan Guided arrows op schieten. Met je pasive magic skills dodge je als je het goed doet een van de 2 aanvallen. Tevens heeft een ama zeer veel ar waardoor je praktisch altijd raakt.

Als je het een beetje goed doet kan je die mind blasts wel ontwijken. Maar dat is dan idd het enige waar je mee blijft zitten wat kut is. Verder heeft elk char zowiezo wel full lichtning res nodig anders ga je het op hell uberhaupt niet overleven. Maar toegegeven met een goede trapper heb je het idd het allermoeilijkst.
Oud 17-02-2005, 20:30
Verwijderd
Trappers zijn lame
Foh enigma is lame
Sorcs die alleen maar orbs kunnen spammen zijn lame
Necro met bonewall zijn lame

Veel blijft er niet over in PvP, diablo was trouwens orgineel bedoelt voor PvM, PvP was toen niet zo belangrijk.
Vandaar dat het zo ongebalanceerd is

Tegen slimme sorcs maak ik weinig kans met me wolfje, n00bs daarintegen....
Oud 17-02-2005, 20:34
beeble
beeble is offline
Citaat:
wammus schreef op 17-02-2005 @ 21:22 :
Teleportende tegenstanders moet je een stap voor zijn. Denken vanuit zijn punt: "als ik nu zou tele waar zou ik dan heen gaan" Als je dat een beetje oefent en leert van je fouten dan kick je in no time elke n00b die denkt jou te beaten met teleport ass. Verder zijn meleers gewoon te langzaam in tele omdat ze bijna geen fcr hebben en dus simpelweg niet snel genoeg casten.

In pvp sucken casters zowiezo wel. Hamers zijn te makkelijk te ontwijken en over een sorc gaan we niet eens beginnen. Het enige wat daar handig aan is is de teleport en als je een beetje een orb hebt dan maak je een kansje. Tenzij ze cold absorben wat ze allemaal doen en dus ben je alsnog kansloos. Firesorcs zijn een optie mja hetzelfde probleem als met hamers. Chargepally tha bomb . Charge is fucking snel en een pally heeft standaard altijd hoge resists. + het feit dat charge met een beetje een wapen tyfusveel dammage doet. Anders een bow ama. Multiple shot heeft zo'n groot bereik dat je altijd wel raakt als je om je heen schiet en met een beetje inschattingsvermogen (nee ik gebruik geen mh in duels) kan je wel bedenken waar je tegenstander is en kan je daar een sjitload aan Guided arrows op schieten. Met je pasive magic skills dodge je als je het goed doet een van de 2 aanvallen. Tevens heeft een ama zeer veel ar waardoor je praktisch altijd raakt.

Als je het een beetje goed doet kan je die mind blasts wel ontwijken. Maar dat is dan idd het enige waar je mee blijft zitten wat kut is. Verder heeft elk char zowiezo wel full lichtning res nodig anders ga je het op hell uberhaupt niet overleven. Maar toegegeven met een goede trapper heb je het idd het allermoeilijkst.
dat is het probleem ook, als je wegteleport, wil je juist van de tegenstander vandaan, en de afstand groter maken, probeer jij dat als lopend persoon maar eens te overbruggen zonder half dood te gaan aan spells die hij achterlaat.

firesorcs met dikke fcr zijn wel een probleem, 600 balls die om je oren vliegen, dan krijg je een multiple shot effect, alleen met veeeeeel meer damage

bow amas zuigen in pvp omdat ze amper damage doen

aan full resist heb je lang niet genoeg op hell, je moet veel absorb hebben, en minstens 275 res om een paar aanvallen te overleven
Oud 17-02-2005, 20:43
Verwijderd
Ama zuigt in PvP?

Ken je de nieuwe runewords?
Oud 17-02-2005, 20:57
beeble
beeble is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 17-02-2005 @ 21:43 :
Ama zuigt in PvP?

ik speel NL

Laatst gewijzigd op 17-02-2005 om 21:51.
Oud 17-02-2005, 23:14
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 17-02-2005 @ 21:43 :
Ama zuigt in PvP?

Ja waarom denk je dat ik een dures armor wil. Heeft er iemand een um op ladder en wat wil je ervoor?
Oud 18-02-2005, 02:25
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
beeble schreef op 17-02-2005 @ 21:57 :
ik speel NL
Dat is je eigen fout aap!

Bowazon met Forti/Faith is te vet, dat pwnd zo hard pvp.

Hell, @nonladder kan een goede bowa met WF redelijk ownen, knockback+guided arrow= Ganz Geil
Oud 18-02-2005, 06:09
Verwijderd
is gris set voor zeal/fana pvm een beetje ok of niet
Oud 18-02-2005, 08:08
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 18-02-2005 @ 00:14 :
Ja waarom denk je dat ik een dures armor wil. Heeft er iemand een um op ladder en wat wil je ervoor?
Ik heb nog een um, ik zoek Sandstorm Trek 15/15 (boots).

Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 18-02-2005 @ 07:09 :
Is wel oke
Oud 18-02-2005, 08:14
beeble
beeble is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 18-02-2005 @ 03:25 :
Dat is je eigen fout aap!

Bowazon met Forti/Faith is te vet, dat pwnd zo hard pvp.

Hell, @nonladder kan een goede bowa met WF redelijk ownen, knockback+guided arrow= Ganz Geil
de runewords komen toch wel op NL terecht straks
heb ik weer iets om voor te sparen
Oud 18-02-2005, 08:14
beeble
beeble is offline
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 18-02-2005 @ 07:09 :
als je het socket met 40/15 jewels wel ja
ik vind de set zelf niet echt geweldig, je kan veel betere dingen dragen
Oud 18-02-2005, 08:41
Verwijderd
Citaat:
beeble schreef op 18-02-2005 @ 09:14 :
als je het socket met 40/15 jewels wel ja
ik vind de set zelf niet echt geweldig, je kan veel betere dingen dragen
Jawel, al zijn die krengen vet duur hier op Ladder
Soms gaan ze op het forum weg voor 1 a 2 highrunes maar met wat geluk kan je er 1 krijgen op battlenet van een n00b die de waarde niet weet voor maar een mal of ist ofsow.
Dan kan je beter meteen wat leuke runewords ruilen.

Griswold is opzich wel goed behalve dat je er nooit veel dmg mee zal doen.....

Me Werewolf PvP druid update:
Ik heb nu dus een botd ba, Coh Archon, Jalal's met 40ed 5str, Steelrend 57/15, anglic combo, ik moet nu dus nog een phoenix monarch, perfect cta en Stormtrek boots.

Ik ben nu bezig met de tweede versie, ik kwam er toen ik begon met duellen achter dat ik veels te veel IAS had, volgens het forum had ik al het maximum bereikt met die botd met 60IAS die erop zit.
Nu heb ik alles waar IAS erop zat weggedumpt en verwisseld voor meer dmg en AR.
Zelfs met anglic combo heb ik soms nog moeite om die barbs te killen met 20k a 30k defense, daarom ga ik waarschijnlijk veel small charms gebruiken als ik klaar ben met me items.

Verder heb ik alvast een lijstje gemaakt wat me wisselequip word:
Thundergod's voor Lighting absorb
2x Ravenfrosts voor Cold absorb
2x Dwarfstar voor Fire Absorb
2x Wisp Projector voor Lighting absorb
Op me phoenix zit dan waarschijnlijk 21 Fire Absorb, behalve dat geeft die ook nog 400ed, 5 max lighting resist en 10 max fire resist.

Hierna ben ik van plan om een Pvp amazon te maken met Faith of een leuke barbarian met Infinity voor de conviction aura en Dream voor Holy Shock.
Verder gebruik ik dan Dragon als body armor voor holy fire.

Wat trouwens ook wel leuk is is dat een druid in werewolf vorm ook missileweapons kan gebruiken.

Laatst gewijzigd op 18-02-2005 om 08:43.
Oud 18-02-2005, 09:16
beeble
beeble is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 18-02-2005 @ 09:41 :
Soms gaan ze op het forum weg voor 1 a 2 highrunes maar met wat geluk kan je er 1 krijgen op battlenet van een n00b die de waarde niet weet voor maar een mal of ist ofsow.

Ik heb nu dus een botd ba, Coh Archon, Jalal's met 40ed 5str, Steelrend 57/15, anglic combo, ik moet nu dus nog een phoenix monarch, perfect cta en Stormtrek boots.

Ik ben nu bezig met de tweede versie, ik kwam er toen ik begon met duellen achter dat ik veels te veel IAS had, volgens het forum had ik al het maximum bereikt met die botd met 60IAS die erop zit.
Zelfs met anglic combo heb ik soms nog moeite om die barbs te killen met 20k a 30k defense, daarom ga ik waarschijnlijk veel small charms gebruiken als ik klaar ben met me items.

Op me phoenix zit dan waarschijnlijk 21 Fire Absorb, behalve dat geeft die ook nog 400ed, 5 max lighting resist en 10 max fire resist.

Hierna ben ik van plan om een Pvp amazon te maken met Faith of een leuke barbarian met Infinity voor de conviction aura en Dream voor Holy Shock.

Wat trouwens ook wel leuk is is dat een druid in werewolf vorm ook missileweapons kan gebruiken.
1hr per stuk is de normale prijs ja

eth botd?

weet ik
de druid kan dan vet snel aanvallen met die missileweps

mijn barbarian nu:

arreats(33 ed jewel)
eth botd ba
enigma
stormshield(pdia)
draculs met 10ll, 10 str, 9 life after kill
siggards stealth belt
gorerider
2 ravenfrosts
metalgrid

en op switch:

2 +3warcry throwing wapens

en in inventory:

bo delirium
beast ba
duress
2 wizspike
angelic amu
2 angelic rings
Oud 18-02-2005, 11:01
DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 18-02-2005 @ 09:41 :

Je hebt niet teveel ias, maar voor een werewolf of beer doet alleen de IAS op het wapen er aan toe. als je gloves draagt met 20 ias dan merk je dat niet (of vrijwel niet, misschien alleen wanneer je verder geen weapon IAS hebt).
Net zoals een WW barb, alleen ias op een wapen heeft invloed op de snelheid van je WW baba.
beetje vreemde game mechanics e.d
Oud 18-02-2005, 12:40
beeble
beeble is offline
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 18-02-2005 @ 12:01 :
Je hebt niet teveel ias, maar voor een werewolf of beer doet alleen de IAS op het wapen er aan toe. als je gloves draagt met 20 ias dan merk je dat niet (of vrijwel niet, misschien alleen wanneer je verder geen weapon IAS hebt).
Net zoals een WW barb, alleen ias op een wapen heeft invloed op de snelheid van je WW baba.
ja, idd:/
gelukkig haalt een botd ba wel een goede breakingpoint voor ww
Oud 18-02-2005, 19:23
Verwijderd
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 18-02-2005 @ 12:01 :
Klopt, ik heb al 60IAS en me werewolf skill geeft me nog is 70IAS, ik ga denk ik maar eens een faith maken, kijken hoe dat speelt met een wolfje

Citaat:
beeble schreef op 18-02-2005 @ 10:16 :
1hr per stuk is de normale prijs ja

eth botd?

weet ik
de druid kan dan vet snel aanvallen met die missileweps

mijn barbarian nu:

arreats(33 ed jewel)
eth botd ba
enigma
stormshield(pdia)
draculs met 10ll, 10 str, 9 life after kill
siggards stealth belt
gorerider
2 ravenfrosts
metalgrid

en op switch:

2 +3warcry throwing wapens

en in inventory:

bo delirium
beast ba
duress
2 wizspike
angelic amu
2 angelic rings
Wat is stats van je Botd?
En enigma op een barb, doe je dat vanwege teleport of vanwege de str, een barb met tele gaat zo langzaam dat je er van gaat huilen

En ja, tis een eth botd ba natuurlijk

Trouwens, is er iemand op Ladder die een duel character heeft, liever geen spam sorc of een lame assasin maar een melee char

Laatst gewijzigd op 18-02-2005 om 19:26.
Oud 18-02-2005, 19:42
beeble
beeble is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 18-02-2005 @ 20:23 :
Klopt, ik heb al 60IAS en me werewolf skill geeft me nog is 70IAS, ik ga denk ik maar eens een faith maken, kijken hoe dat speelt met een wolfje

En enigma op een barb, doe je dat vanwege teleport of vanwege de str, een barb met tele gaat zo langzaam dat je er van gaat huilen

Trouwens, is er iemand op Ladder die een duel character heeft, liever geen spam sorc of een lame assasin maar een melee char
een 371% beetje laag, wordt wss wel hoger
de str natuurlijk, en tele alleen voor duell, behalve bvb duel
Oud 19-02-2005, 01:36
Wammus
Wammus is offline
Citaat:

Ja ik maar ik moet ff m'n pally levelen en er wat equip op gooien. Het is een charge paladin en hij is rond de level 75. Verder ben ik bezig met een bow ama. En ik ga een werewolf druid maken met rabies.
Oud 19-02-2005, 12:15
DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
[QUOTE]DarkSavior schreef op 18-02-2005 @ 20:23 :
[B]Klopt, ik heb al 60IAS en me werewolf skill geeft me nog is 70IAS, ik ga denk ik maar eens een faith maken, kijken hoe dat speelt met een wolfje

Om te zeiken... kut... want ook fana ias doet er niet aan toe weet je wat echt een aanrader is?
Een eth botd archon staff

Ik weet het is vreemd, maar die is SNEL met een druid, en je hebt goddelijke max en min damage
Oud 19-02-2005, 12:18
DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:

is niet waar, een baba heeft dezelfde FCR breakpoints als een sorc
alleen is het zo dat een Baba vaak weinig FCR in zijn equip heeft zitten

http://wirsz.phpwebhosting.com/Barbarian.htm

check die site, daar staat voor ieder char alle breakpoints.
Oud 19-02-2005, 17:55
Verwijderd
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 19-02-2005 @ 13:18 :
is niet waar, een baba heeft dezelfde FCR breakpoints als een sorc
alleen is het zo dat een Baba vaak weinig FCR in zijn equip heeft zitten

http://wirsz.phpwebhosting.com/Barbarian.htm

check die site, daar staat voor ieder char alle breakpoints.
Zeker, maar ik ging ervan uit dat zijn barb geen FCR heeft.
Oud 19-02-2005, 18:31
beeble
beeble is offline
jee eindelijk wordt het mffen beloond
een arach van meph
Oud 19-02-2005, 18:37
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
beeble schreef op 19-02-2005 @ 19:31 :
jee eindelijk wordt het mffen beloond
een arach van meph

Tijden geleden ook al eentje van meneer meph gekregen.
Geschonken aan heer fluiter
Oud 19-02-2005, 18:50
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
zijn dr mensen hier die in een diablo clan zitten?
Oud 19-02-2005, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Rikkus schreef op 19-02-2005 @ 19:37 :
Tijden geleden ook al eentje van meneer meph gekregen.
Geschonken aan heer fluiter
die hebben we samen gevonden =)

en der ligt een java skiller voor je klaar
Oud 19-02-2005, 19:46
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 19-02-2005 @ 19:50 :
zijn dr mensen hier die in een diablo clan zitten?

Ja.

en @fluiter: dank je
Oud 20-02-2005, 02:14
Wammus
Wammus is offline
Ik trade net een windhamer een toothrow en wat pgems voor een hele zooi ko en fal runes . Ondertussen gaat mijn zoektocht naar runes vrolijk voort en heb ik echt elke keer een hele tievesload aan low en med lvl runes. Weet iemand wat voor items je voor runes als ist en hoger moet offeren?
Oud 20-02-2005, 02:18
Ymir
Ymir is offline
soj is voor zover ik weet al mal+ist
Oud 20-02-2005, 11:52
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 20-02-2005 @ 03:18 :
soj is voor zover ik weet al mal+ist
Klopt maar dat wist ik al. Maar het is dus kk duur .
Oud 20-02-2005, 18:32
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 20-02-2005 @ 12:52 :
Klopt maar dat wist ik al. Maar het is dus kk duur .
Wil je rijk worden?
Dat wou ik ook , wat ik deed?
Ik werd dclone hunter, het is makkelijk, het verdient goed en je bent na 1 mid-anni al best rijk.
Lees: 1 mid-anni=<10 ists
Ik was alseerst ook niet zo rijk totdat ik anni's ging verzamelen, nu heb ik er al iets van 8 ofsow, allemaal geruild.

Met 1 perfect anni ben je miljonair, 1tje is iets van 30 ists waard.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten