Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nja tzal wel. zz |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De eerste is van juni 2002.
De laatste post in die eerste thread is van eind december 2002. Dat betekent dat er over één thread een half jaar gedaan is ![]() Over het tweede deden ze 5 maanden De derde was in iets minder dan 3 maanden vol. De vierde was in een geweldig record van maar liefst 9 dagen vol! In januari 2004 zijn er maarliefst 4 nieuwe geopend! Nummer 23 is de laatst genummerde: http://forum.scholieren.com/showthre...chter+computer Uiteraard was DIT de persoon die met de traditie brak. Topic nummer 23 heeft het naar verhouding heel lang uitgehouden, maarliefst 2 maanden. De andere topics sinds toen zijn: http://forum.scholieren.com/search.p...der=descending Door praktisch iedere regular is er bijna wel eens een topic geopend Nu moet ik mezelf bedwingen om niet te gaan berekenen hoeveel posts per seconde dit zijn ![]() Voor alle topics die genummerd zijn: http://forum.scholieren.com/search.p...der=descending |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
aargh ![]() *giechel* ik ga maar naar het bos ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() dat is zo te lezen ook gewoon weer goed gekomen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
aangezien en er nu een stuk van me hanekam af is mis nu 12 cm ![]() ![]() en ze heeft geen hekel aan me ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dat doe je zelf, of een maat van je. ![]()
|
![]() |
[QUOTE]cha0s schreef op 15-02-2005 @ 19:21 :
een hanekam moet ook nooit door 'n kapper bijgewerkt worden. ![]() dat doe je zelf, of een maat van je. ![]() als ik het zelf ga doen kan ik niet bij de achterkant ![]() en een maat vertrouw ik niet met me haar . maar mijn vaste kapster was er niet dus een andere muts ging het wel effe doen maar ja groeit vanzelf wel weer aan maar is jammer word weer een jaar haar kweken ![]() |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]cha0s schreef op 15-02-2005 @ 19:38 :
hoe ziet je kam 'r uit dan? (voor het ongeluk zegmaar. ![]() moelijke vraag 25 cm ongeveer dan zijkanten kaal en dan als een soort muur naar boven ![]() nu een dunne bos haar van plus minus 7,5 10 cm ongeveer |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
van ouwe heb ik alleen gewone foto's en heb geen scanner hier van die van nu heb ik wel ![]() maar heb altijd ruzzie met het uppen van foto's ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Izsadc Deel 72 Verwijderd | 500 | 12-03-2007 13:55 |