Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2005, 19:29
Mitch Buchannon
Mitch Buchannon is offline
Vandaag heb ik een minder leuke dag gehad op het werk. Ik moest samen met Newmie surveilleren op Malibu pier toen daar op de rand van de pier een man stond met in de ene hand zijn zoontje en in de ander een grote, met touw aan zijn voeten vastgebonden, kei. Toen we ons eenmaal door de ramptoeristen hadden gewerkt sloeg de man op hol. Hij klemde zijn jonge zoon tegen de borst en sprong van de pier. Zonder aarzelen sprongen we allebei de man en zijn kroost achterna. Helaas was de baby niet meer te redden. Door de kracht waarmee de man hem tegen zijn borst drukte en de klap op het water is het ter plaatse overleden. De man hebben we kunnen "bevrijden" van het touw en de kei en hebben we overgeleverd aan de politie. Na het werk ben ik langs Lou's Carshop gereden om essentiële onderdelen voor mijn oude Volvo op te halen. Daarna heb ik nog een cadeautje gekocht voor Summer die komende Dinsdag alweer 24 wordt. En nu wacht ik op Hobe want we gaan naar de bioscoop vanavond.
Advertentie
Oud 19-02-2005, 19:32
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
vixen schreef op 19-02-2005 @ 19:57 :
niet blowen he mawrk, anders geen cadeautje.
nee hoor geewrtje... ik blow niet.
Oud 19-02-2005, 19:37
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Mitch Buchannon schreef op 19-02-2005 @ 20:29 :
Vandaag heb ik een minder leuke dag gehad op het werk. Ik moest samen met Newmie surveilleren op Malibu pier toen daar op de rand van de pier een man stond met in de ene hand zijn zoontje en in de ander een grote, met touw aan zijn voeten vastgebonden, kei. Toen we ons eenmaal door de ramptoeristen hadden gewerkt sloeg de man op hol. Hij klemde zijn jonge zoon tegen de borst en sprong van de pier. Zonder aarzelen sprongen we allebei de man en zijn kroost achterna. Helaas was de baby niet meer te redden. Door de kracht waarmee de man hem tegen zijn borst drukte en de klap op het water is het ter plaatse overleden. De man hebben we kunnen "bevrijden" van het touw en de kei en hebben we overgeleverd aan de politie. Na het werk ben ik langs Lou's Carshop gereden om essentiële onderdelen voor mijn oude Volvo op te halen. Daarna heb ik nog een cadeautje gekocht voor Summer die komende Dinsdag alweer 24 wordt. En nu wacht ik op Hobe want we gaan naar de bioscoop vanavond.
Hoi, ik ben een ex-collega van je, en ik heb mijn b00bies laten vergroten, toen laten verkleinen, en toen weer laten vergroten, en mijn ex heeft losse handjes Weet je al wie ik ben?
Oud 19-02-2005, 19:39
Mitch Buchannon
Mitch Buchannon is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 19-02-2005 @ 20:37 :
Hoi, ik ben een ex-collega van je, en ik heb mijn b00bies laten vergroten, toen laten verkleinen, en toen weer laten vergroten, en mijn ex heeft losse handjes Weet je al wie ik ben?
Hey Ceej, kom jij ook op Summer's party?
Oud 19-02-2005, 20:36
-(L)-
Gewinkeld
Oud 19-02-2005, 21:47
Verwijderd
Naar familie geweest, ver rijden en gezellige verplichte gesprekken pfff. Nja.

Straks nog ff naar LVC.
Oud 19-02-2005, 23:15
RockaholiC
RockaholiC is offline
hele dag gewerkt en dat was stom. daarna snel spullen gepakt en naar mn chick toegegaan en met zn ouders uit eten geweest en daarna ff thuis gehangen en nu is ie naar een verjaardag en zit ik lekker alleen want ik was te lui om nu nog de kou in te gaan
Oud 19-02-2005, 23:18
Oprah
Oprah is offline
Vandaag had ik me verslapen en heb ik me gehaast naar mijn trein. Ik ging naar de repetitieee kijken van thm. En dat vond ik erg leuk hoor. Daarna met Haligh meegeweest naar zn huis en op zn bed gezeten. En toen de stad in koffie drinken. Leuk heh.
Oud 20-02-2005, 09:26
Verwijderd
gisteren feestje gehad bij mij thuis,het was leuk en daarna gingen we nog naar de stad,vanochtend wakker geworden met een kater en een onprettige mededeling
en nu ga ik de rest van de dag neits doen
Oud 20-02-2005, 09:45
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben zooo gaar.
Oud 20-02-2005, 10:45
suikerprinses
suikerprinses is offline
gister feestje gehad, was leukkk. nu ben ik eigenlijk brak, maar zometeen ga ik werken
Oud 20-02-2005, 12:14
Susanne
Susanne is offline
Ik heb geskied van de week, moest ik in een klasje, voelde ik me even belachelijk op de babypiste want er was niemand met evenveel ski-ervaring ging veel sneller dan het klasje waar ik inzat dus want zij moesten parallelbochtjes leren, ze vielen om de 20 sec. , werd een begeleider later boos op me want ik ging te snel en moest me maar aanpassen

Derde dag mocht ik vrij skien en mijn vriendinnen ook, gingen we samen met androooo de skilehrer van de zwarte piste oja en we gingen hem vragen heb je wel es gesekst in de sneeuw, en is dat niet koud, hij zei ja is wel koud maar ik heb een isolatiedekentje... even later zegt ie ga je mee mn isolatiedeken zoeken dus toen ging ik dat even doen

zesde dag was de laatste lesdag, gingen we van de blauwe piste met z'n 10-en + skileraar, moesten we bochtjes maken, en niemand die die bochtjes maakt op dezelfde plek natuurlijk en toen moest ik uitwijken en toen viel ik en nu heb ik mn kniebanden verrekt en kan ik volgens een begeleider de komende maand niet sporten

verder was het supermooidondesgoaaaf, maar heb niet zo'n gezicht >
Oud 20-02-2005, 12:15
Susanne
Susanne is offline
wat een verhaal
maar het was dan ook heel cool
Oud 20-02-2005, 12:43
Verwijderd
gisteravond ging ik een hele tijd oppassen en m'n kindjes hadden geschaatst en waren doodmoe, toen ging ik dinosaurusverhaaltjes voorlezen en ze in bed gooien. toen ging ik met een iets ouder oppasmeisje zo'n flauw bankprogramma kluis geheim iets kijken. met een dikke meneer met enorme blauwe ogen die won. toen moest ze ook naar bed. daarna heb ik amadeus gekeken en nog een stukje scream, maar scream is een kutfilm.
en vandaag heb ik nog vrij weinig gedaan en ga ik ook niet zoveel doen, behalve vanavond. vanavond ga ik naar een concert van hallo venray met viva rosa in het voorprogamma, in merleyn
Oud 20-02-2005, 12:47
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 20-02-2005 @ 10:45 :
ik ben zooo gaar.
Oud 20-02-2005, 12:50
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik voel me kut. en moet straks werken.
Oud 20-02-2005, 13:22
vixen
vixen is offline
Ik stond op en toen ging ik eten en toen echt geen flikker uitvoeren want het is zondag en nu luister ik spice girls en straks ga ik pictionary doen met mn zus.
Oud 20-02-2005, 13:23
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik ben zojuist ontwaakt
Oud 20-02-2005, 13:36
Verwijderd
Ik had gisteravond een feest in Kampen (), was heel gezellig en nu ben ik net brak wakker geworden. Zometeen een beetje huiswerken en dan weer slapen
Oud 20-02-2005, 14:20
Verwijderd
ik heb gezopn bij den cha00t, daar ben ik nog steeds en hij is aan het bellen met 655321 dus zit ik ff te internetten
Oud 20-02-2005, 14:37
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ik ben zooo gaar.
dat kan ik begrijpen.
Marcel en ik hebben lekker uitgeslapen.
Oud 20-02-2005, 14:47
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
ik ben zooo gaar.
ik niet want ik heb alleen maar cola gedronken
Oud 20-02-2005, 14:54
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 20-02-2005 @ 15:47 :
ik niet want ik heb alleen maar cola gedronken
bespaarde ons een hoop uitgekotste spaghetti slierten.
Oud 20-02-2005, 14:58
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 20-02-2005 @ 15:54 :
bespaarde ons een hoop uitgekotste spaghetti slierten.
ah maar gisteren had ik geen spaghetti op yoo
Oud 20-02-2005, 15:09
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 20-02-2005 @ 15:58 :
ah maar gisteren had ik geen spaghetti op yoo
oh nee, dat was er natuurlijk allemaal al uit!
Oud 20-02-2005, 15:10
monolo
monolo is offline
gister was ik bij mijn chick en toen hebben we lotr 1 gekeken. ik voor de 3e keer en hij voor de 100ste keer, nerdy (L) toen verveelden we ons en gingen we kijken of er leuke spelletjes waren maar die waren er niet, alleen ganzebord en goochelshow :/ hihi
snachts ging ik uit en dat was leuk want mijn zieke chick rosa kwam toch en toen gingen we bootyshaken en lache om de oude man met baard die trippend aan het dansen was. nu ben ik brak en ga ik naar een dinnie toe om te koken en film te kijken
Oud 20-02-2005, 15:10
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik had gister een geweldig feestje en nou ben ik superbrak en misselijk van de chips en chocola
Oud 20-02-2005, 15:13
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 20-02-2005 @ 16:09 :
oh nee, dat was er natuurlijk allemaal al uit!
ja maar dat hoef je niet te benadrukken
Oud 20-02-2005, 15:14
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 20-02-2005 @ 16:13 :
ja maar dat hoef je niet te benadrukken
doe ik met liefde en plezier ukkepuk!
Oud 20-02-2005, 16:10
-(L)-
Eigenlijk alleen maar achter de pc gezeten en een beetje huiswerk gemaakt
Oud 20-02-2005, 16:15
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 20-02-2005 @ 13:50 :
ik voel me kut. en moet straks werken.

op zondag?
Oud 20-02-2005, 16:17
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 20-02-2005 @ 17:15 :
op zondag?
Ik kwam hem net tegen.
Hij is 'koerier' voor een cafetaria.
Oud 20-02-2005, 17:38
3eme sexe
3eme sexe is offline
Gister heb ik vooral veel geslapen en geleerd. Later nog naar een electroclashfeestje waar Freakjuh ook was, maar ze vond het geloof ik niet zo leuk daar. Verder nog wat forummers herkend . Vandaag lui geweest en straks maar weer leren.
Oud 20-02-2005, 17:51
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
3d
Oud 20-02-2005, 17:55
cha0s
cha0s is offline
mja, gisteren gezopen mit den lepr00s dus... ook getelefoneerd dus, en ontbeten en Ivo naar den Metro gelopen en daarna avondeten gehad, nog 'n leuk praatje over m'n arm gehad met m'n ouders en verder niks.
Oud 20-02-2005, 17:58
Verwijderd
Citaat:
3eme sexe schreef op 20-02-2005 @ 18:38 :
Gister heb ik vooral veel geslapen en geleerd. Later nog naar een electroclashfeestje waar Freakjuh ook was, maar ze vond het geloof ik niet zo leuk daar. Verder nog wat forummers herkend . Vandaag lui geweest en straks maar weer leren.
wie ben jij en waarom zei je niets?
ik was trouwens in lvc, dat was geen electro?

ik heb geen forummers herkend, behalve degene die ik al kende.
ik vond het eerst een beetje saai maar erna werd het toch nog erg leuk.

vandaag brak geweest en boek gelezen. whoo.
Oud 20-02-2005, 18:31
3eme sexe
3eme sexe is offline
Je keek zo boos, ik durfde niet. Maar best stom om te zeggen hoi ik herken je van een forum. Het was trouwens toch echt electroclash alleen werd er de helft van de avond wat anders gedraaid.
Oud 20-02-2005, 18:40
Luna
Luna is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 20-02-2005 @ 16:10 :
misselijk van de chips en chocola
jaja

ik heb genikst vandaag want ik wil mn hoofd proberen zo lang mogelijk leeg te houden..
Oud 20-02-2005, 18:44
Hagel
Hagel is offline
Gewerkt en tijdens een blaasspoeling heerlijk de inhoud van de blaas in mijn gezicht+kleding gespoten gekregen nu eindelijk thuis, wat eten en morgen om 5 uur weer opstaan want dan heb ik weer dienst
Oud 20-02-2005, 18:51
Verwijderd
Citaat:
3eme sexe schreef op 20-02-2005 @ 19:31 :
Je keek zo boos, ik durfde niet. Maar best stom om te zeggen hoi ik herken je van een forum. Het was trouwens toch echt electroclash alleen werd er de helft van de avond wat anders gedraaid.
ik kijk altijd boos terwijl ik het helemaal niet ben! volgende keer wel hoi zeggen hoor.
Oud 20-02-2005, 22:28
Verwijderd
Citaat:
monolo schreef op 20-02-2005 @ 16:10 :
snachts ging ik uit en dat was leuk want mijn zieke chick rosa kwam toch en toen gingen we bootyshaken en lache om de oude man met baard die trippend aan het dansen was. nu ben ik brak en ga ik naar een dinnie toe om te koken en film te kijken
die vent was echt de bom.
vanochtend heb ik natuurlijk weer gekotst en daarna ben ik naar justice/reproach/rise & fall gegaan, dat was cool. nu ben ik thuis en zo ga ik slapen.
Oud 21-02-2005, 00:08
Born to lose
Born to lose is offline
wakker wordne na te weinig slaap na een heftige avond in antwerpen gister. Onbeten in de trein gezeten richting mijn ouders.. daar gegeten net naar een vriend hier geweest, films van hem gekopierd en nu nutteloos internetten... typische zondag
Oud 21-02-2005, 00:15
Verwijderd
Gisteren bij cha00t naar den kankert gegoan. vcandaag brakke huisreis, bij vin wat smoken en een biertje of zoveel drinken en zo hans teeuwen kijken en gaan slapen
Oud 21-02-2005, 00:18
Verwijderd
rutger gemosht en paaseitjes gegeten
Oud 21-02-2005, 00:30
Verwijderd
ohja ik heb ook nog mijn hoofd in stukjes gekniptttt
Oud 21-02-2005, 07:16
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Haligh schreef op 20-02-2005 @ 17:17 :
Ik kwam hem net tegen.
Hij is 'koerier' voor een cafetaria.
ik ben bediende ja. ik ben hogerop weetjewel. Alleen balen dat ze nog geen nieuwe bezorger hebben, wat dus betekend dat ik soms nog steeds op een brommertje door de stad moet racen ( Wat in de zomer goed te doen is )

ik vond het btw niet zo erg om te bezorgen, daardoor ging mijn kater beter weg dan boven een frituur te hangen.
Oud 21-02-2005, 09:03
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 20-02-2005 @ 18:55 :
mja, gisteren gezopen mit den lepr00s dus... ook getelefoneerd dus, en ontbeten en Ivo naar den Metro gelopen en daarna avondeten gehad, nog 'n leuk praatje over m'n arm gehad met m'n ouders en verder niks.
Telefoneren. MET MIJ JA, dat moet je er wel bij zetten, sletje. Anders word ik verdrietig en ga ik gothics pesten

En ha, ik heb vannacht niet geslapen dus ik mag ook over gisteren vertellen want voor mij is dat ook vandaag. Nou, vandaag werd ik dus wakker om 7 uur 's avonds, maakte ik ruzie met de ouders, at ik stokbrood met kruidenboter, maakte ik SisterOfMercy met behulp van een telefoon verslaafd aan www.warriors2.com, las ik 'n een of andere trilogy van 'n een of andere beperkt bekende doch danig geniale fantasy-schrijver en nu drink ik koffie en spijbel ik de eerste vier uur sk00l omdat ik de lui ben om naar de bus te lopen.
Oud 21-02-2005, 09:55
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb een paar tussenuren, en ben thuis zwaar aan de koffie gegaan.
Oud 21-02-2005, 10:16
100%hallal
100%hallal is offline
Ik heb ook een paar tussenuren en ik moet wel heel veel inzet gaan tonen om weer naar school terug te vertrekken....... GEEN ZIN! Toch nutteloze lessen.
Oud 21-02-2005, 10:41
Verwijderd
vanaf donderdag gesexed, en zondag alle afleveringen van Joey gekeken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten