![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat dacht ik idd ook, dank je wel ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Slik je dus woensdags de laatste, neem je de volgende donderdags de week erop. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben begonnen met 3 maanden tri-cyclen, 28 dagen pil. En daarna overgestapt op cyclen, 21-dagen. Hoelang duurt het voor de pil betrouwbaar is als je een maandje stopt en weer start, dus als ik na mijn ongesteldheid, gewoon die 21 dagen stop en dan weer begin op de dag dat ik normaal dan weer zou beginnen? (Misschien een rare vraag maar ik vroeg het me zo af) Mijn redenatie is dat mijn cyclus dan gewoon hetzelfde blijft en de pil toch bijna meteen weer betrouwbaar wordt? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hoe lang je stopweek moet zijn staat, volgens mij, btw ook in je bijsluiter. Welk merk pil slik je? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het aantal pillen per strip verschilt. het kunnen er 21, 22, of 28 zijn. heb je een strip van 21 pillen dan duurt de stopperiode 7 dagen, zijn het er 22 dan duurt de stopperiode 6 dagen. heeft je strip 28 pillen dan hoef je geen stopperiode in te lassen. de onttrekkingsbloeding treedt dan op tijdens de laatste 7 dagen van je strip. ik had het dus fout..dacht dat je bij 21 pillen, 6 dagen stopweek had...maar die van 21 en 28 dagen zal dus wel een bijzonder merk zijn dat niet zo vaak wordt voorgeschreven.(?) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat gewoon het óvergrote deel 21 pillen is met een stopweek van 7 dagen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat je nu gedaan hebt is een ander verhaal. Ik denk dat jouw keuze niet veilig is. Ik zou het dus opvatten als meer dan een pil vergeten in je strip en contact opnemen met je huisarts over wat je nu moet doen. Als je aan een nieuwe strip begint zou ik ervan uit gaan dat die die hele eerste strip niet veilig is omdat je dan echt alles door elkaar gegooit hebt en dan kan je maar beter op safe spelen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
[Edit] Heb mijn bijsluiter erbij gepakt, staat niks van een bepaalde tijd ofzo. Maar goed, het maximum is dan wel 24 uur later, want als je meer dan 1 pil vergeten bent is het niet meer veilig. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
onregelmatig pil innemen --> buikpijn? Sasjeliefff | 2 | 10-11-2005 17:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
problemen xeen | 36 | 19-11-2004 10:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
helup! chocomelkflesje | 4 | 16-06-2004 12:41 | |
De Kantine |
eerst vodka ice lemon, daarna witte wijn en daarna baileys, kan dat? pieper | 65 | 08-02-2004 12:13 |