Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2005, 12:32
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 24-03-2005 @ 10:54 :
T zijn domme, oppervlakkige wezens.
Advertentie
Oud 24-03-2005, 12:44
moon
moon is offline
Heb ik iets misdaan ofzo? nou gaat zij weer niet naar 't schoolfeest omdat ze zegt 't zo druk te hebben. Heb wel veel pech. Lijkt bijna alsof ik gestraft wordt ofzo.
Oud 24-03-2005, 13:50
Gothic
Gothic is offline
Ik heb een 10!!!! Ik heb een 10!!! *Springt door de kamer*

... ik snap werkelijk niet hoe dit kan. Helaas telt ie maar 10%, maar toch ...

Nu mis ik de feestvier smily met z'n toeter hier .
Oud 24-03-2005, 14:13
Eend
Eend is offline
Waarom raak ik altijd zo in paniek bij de gesprekken met mijn psych tegenwoordig De hele tijd die dwang en van mijn psych moet ik precies dingen doen, die mijn dwang niet wilt dat ik ze doe. Als ik mijn dwang helemaal zn gang laat gaan, ren ik het gebouw uit en weet ik niet waar ik eindig. Alleen, iets houdt m tegen en najah, blugh

Ik wil gewoon van die dwang af
Oud 24-03-2005, 14:19
Isiyanka
Isiyanka is offline
Gelukkig?
Gelukkig.
Oud 24-03-2005, 14:24
Eend
Eend is offline
Gelukkig!
Oud 24-03-2005, 14:38
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Quiana schreef op 22-03-2005 @ 20:47 :
*knip*
Het is inderdaad een begin. Een mooi gegeven om aan vast te houden, in goeie maar ook in dagen dat het minder gaat.

Mag ik je succes erbij wensen?

Liefs,

Laura
Oud 24-03-2005, 15:16
Skilly
Skilly is offline
lol Stond hij voor me. Pak die openas de hand van zijn "schatje" en gaat hand in hand lopen en dan nog hard praten Ze moesten alleen nog stom gaan huppelen.

wraaaaah wat ben ik kwaad of jaloers
Oud 24-03-2005, 16:00
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik wil niet meer..
Oud 24-03-2005, 16:22
rare kwast
rare kwast is offline
*doet even knuffels verspreiden over t forum*

en ondertussen zwoegend aan de stage opdrachten....
ik ga verlenging pcies halen
Oud 24-03-2005, 16:35
Verwijderd
de zon doet wonderen. ik voel me een stuk beter. echt. t is niet allemaal over natuurlijk, maar dat kan ook niet. ik ben gestopt bij psych, we hadden het wel gezien, en we zijn uitgepraat. ik weet nu wel hoe ik in elkaar steek, en waar mijn zwakke punten zitten. nu is het nog het accepteren ervan, en niet het willen veranderen. hoe moeilijk ook. want zoals ik in mijn hoofd ben, komt niet tot uiting. en daar is iemand schuldig aan. de eikel. maar goed.

veel in het zonnetje gezeten afgelopen dagen, op school en thuis. heerlijk. veel boeken gelezen, en ons project vordert ook aardig. heel productief dus allemaal.

verder hoop ik wat kilootjes kwijt te raken. ik eet op zich vrij redelijk, dus ik denk dat t er wel inzit. zucht. maar dat denk ik altijd, en al ga ik een week op honger, ik kom nog aan. stom lichaam.

morgenavond ga ik naar de voorstelling van ROmeo en Julia van mn voortgezet onderwijs. allemaal lieve mensen doen er mee, en ik heb er echt zin in. verder ga ik ook nog heel creatief doen, maar dat is stiekum geheim.

verder heb ik pijn. maar daar kan ik niets aan doen. en dat gaat niet weg. dus dat is niet lief. maar goed, ieder mens zn gebreken.
Oud 24-03-2005, 16:59
Verwijderd
Wat maakt het nog uit?

Ik weet niet eens meer waarom ik nog opsta of ga slapen. Ik weet het gewoon niet meer.

Open mijn ogen naar een wereld die me niets meer biedt
Ik heb het echt wel geprobeerd
Maar het lukt me niet
Oud 24-03-2005, 17:42
Verwijderd
Het is zo cru. Klasse-uitjes, heel leuk allemaal.. maar jongens.. IK DURF GVD NIET TE ZWEMMEN JAH? Leuk.. Duinrell.. leuk.. strand.. leuk.. zwembad.. Maar ik kan dan gewoon niet mee.. Ja.. je scheel betalen aan een kaartje en dan lekker aan de kant zitten kijken.. Lekker.

Therapie schiet ook veel geen meter op, fokking kut terugval maandag, ik wil teveel.. En dan krijg je dinsdag een flashback als je wil klimmen, moet je gered worden van 3 meter hoog tijdens t klimmen.

Ik schaam me dood dat ik niet alles kan doen wat anderen wel kunnen doen, alleen maar omdat ik onder die boot lag.
Oud 24-03-2005, 19:12
Verwijderd
Eigen-quote van de dag
Sister Morphine says:
doet me niet zoveel meer. Als je als slaaf jaar in, jaar uit met de zweep krijgt voel je er naderhand ook bijna niets meer van
.

Kan wel blijven gaan, maar het heeft gewoon geen zin. Dan maar stranden.

Empty and cold but it keeps me alive
I gave it my soul so that I could survive
Keeping me safe in these chains
Precious pain
Oud 24-03-2005, 19:20
WolterB
WolterB is offline
Ik voel me vrolijk, blij, energiek

Héérlijk

en ik heb anderhalve week vakantie
Oud 24-03-2005, 19:34
Verwijderd
@Lilith: Duinrell is meer dan alleen een zwembad en op het strand kun je ook veel andere dingen doen... En misschien kun je zelf wel iets anders voorstellen (en eventueel vertellen waarom je liever niet iets met water wilt doen?)? Mbt therapie: het kan niet altijd alleen maar beter gaan, dan had je het ook in je eentje wel op kunnen lossen. Niemand kan alles wat anderen kan, het lijkt me niet zo vreemd dat dat dus ook voor jou geldt. Bovendien heb je er een nogal goede reden voor, je ervoor schamen lijkt mij niet nodig. (Ik snap dat je het zelf anders ziet, maar ik wil het toch even zeggen. )
Oud 24-03-2005, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 24-03-2005 @ 20:34 :
@Lilith: Duinrell is meer dan alleen een zwembad en op het strand kun je ook veel andere dingen doen... En misschien kun je zelf wel iets anders voorstellen (en eventueel vertellen waarom je liever niet iets met water wilt doen?)? Mbt therapie: het kan niet altijd alleen maar beter gaan, dan had je het ook in je eentje wel op kunnen lossen. Niemand kan alles wat anderen kan, het lijkt me niet zo vreemd dat dat dus ook voor jou geldt. Bovendien heb je er een nogal goede reden voor, je ervoor schamen lijkt mij niet nodig. (Ik snap dat je het zelf anders ziet, maar ik wil het toch even zeggen. )
Dankjewel. Ik weet het zelf ook wel, maar dan zit ik in zo'n dip en dan voelt t weer van: ohja.. ik wil zwemmen dat is leuk.. ohnee.. ik flip als ik ga zwemmen.

Iedereen in mn klas weet t wel, maar ik vind t altijd zo stom dat ze dat vergeten. Dan voel ik me zo lullig als ik moet zeggen dat ik dan niet mee kan en of we dan iets anders kunnen gaan doen..

Maar dankjewel, ik vind t fijn dat mensen hier zo lief reageren.
Maandag weer therapie trouwens.
Oud 24-03-2005, 20:31
Xonzo
Xonzo is offline
yippie morgen naar Italië.

en prachtig plan bedacht ivm psych
Oud 24-03-2005, 20:51
-(L)-
Ik heb zijn nummer
Oud 24-03-2005, 22:12
Eend
Eend is offline
Wat een gezeik allemaal zeg. Is er vandaag geen enkel mens dat zich even niet met mijn leven wilt bemoeien?
Oud 24-03-2005, 23:04
Hawahaai
Hawahaai is offline
Oorpijn. Nog steeds. Ik moet verdorie weer eens aan de zoutoplossing, anders moet ik volgende week naar de huisarts, want dit is niet leuk meer. Ik ben geen watje, ben best wat oorontstekingen gewend, maar een maand met een oorontsteking rondlopen is niet lekker. Alleen hoop ik niet dat hij dan gaat zeggen dat ik niet mag zwemmen, want dat kan niet: 3 april komt met rasse schreden dichterbij.
Verder is vriendje nogal stressig, maar das nogal wiedes, voor morgen. Ik hoop alleen dat ik hem niet te veel 'ophou' bij de heenreis. Ben bang dat ik er te makkelijk over doe. Maar goed, ik probeer er zo goed mogelijk te zijn voor hem; wie weet wordt het sowieso toch niks.
Spannende dag.

Trouwens ook hard getraind vandaag: echt fanatiek bezig geweest. Maar waarom lukt dat dan wel net na de kampioenschappen en niet ervoor?
Zielig voor zwemgenootje, dat ze haar vriend (die net 2 dagen terug is uit een maandreis naar Verweggistan) vanaf maandag weer een maand moet missen. Misschien heb ik het zo slecht dan nog niet, zelfs niet met mijn vooruitzichten...

Ik ga nu maar gauw slapen, hopen dat dat lukt met mijn misselijkheid, hoofdpijn en oorpijn. Ach ja. Klagen is voor mietjes, zeg ik dan maar
Oud 25-03-2005, 00:37
Skilly
Skilly is offline
Was wel leuk in het begin. Vanmorgen (24 maart) paasviering etc. Kreeg gefeliciteerd van mensen

Ging kado voor mezelf kopen. Me vriendinnen kochten ook voor me.

Ik kwam thuis muziek luisteren enzo. Nu 25 maart. Ik was jarig ik voel me leeg. Ik wil dat hij me feliciteer maar dat kan niet
Oud 25-03-2005, 03:12
Mennuz
Mennuz is offline
Even een Time out van alles en iedereen.
Ben een enorme hartentrapper de laatste tijd, ook op m'n eigen.
Dus, als jullie me straks hier missen, vandaar.
Oud 25-03-2005, 04:40
zeep007
zeep007 is offline
ik wou dat ik gewoon ff rustig kon slapen...
Oud 25-03-2005, 07:49
JJ13
JJ13 is offline
volgens mij ben ik n beetje verliefd (maar hij heeft al n vriendin )
Oud 25-03-2005, 09:44
Verwijderd
Mijn ogen doen raar. Ze schieten heen en weer en ik zie maar de helft. Redelijk apart dus. Nog steeds zo'n tyfushoofdpijn. Gisterenavond al met al nog best gezellig. Beetje laat alleen geworden. Vanavond 'afterparty'. Ik ben benieuwd. Morgen weer werken, gelukkig wel wat later, dat is wel prettig. Nou hoop ik eigenlijk wel dat het vandaag een beetje lekker weer wordt met een zonnetje enzo. Dat is goed voor mijn humeur. Pompompom. En vanavond de laaaaatste keeeeeer.

Ik lijk wel zot en ik voel me rot.
Liefde is een vreemde ziekte
Oud 25-03-2005, 11:50
JJ13
JJ13 is offline
ik twijfel altijd aan mezelf, ben altijd bang dat ik iets verkeerd heb gezegd. nu weer, ik weet niet waarom ik zo aan mezelf twijfel, want ik heb niks fout gezegd.
ik kan me niet concentreren, ben aan het piekeren. ik wil mn gedachten even goed ordenen, maar dat lukt nu niet.

Laatst gewijzigd op 25-03-2005 om 11:55.
Oud 25-03-2005, 16:11
Isiyanka
Isiyanka is offline
Jammer dat de zon niet scheen, maar verder was het weer erg gezellig vanmiddag En zoveel mooie zomerkleertjes! Ik krijg er weer helemaal zin in, ga misschien zelfs rokjes kopen
Oud 25-03-2005, 16:24
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 25-03-2005 @ 12:50 :
ik twijfel altijd aan mezelf, ben altijd bang dat ik iets verkeerd heb gezegd. nu weer, ik weet niet waarom ik zo aan mezelf twijfel, want ik heb niks fout gezegd.
ik kan me niet concentreren, ben aan het piekeren. ik wil mn gedachten even goed ordenen, maar dat lukt nu niet.
voor de gezelligheid twijfel ik even met je mee
Oud 25-03-2005, 16:31
rare kwast
rare kwast is offline
nou deze dag streep ik door...wat een rot dag

er ging echt niet helemaal niets goed, vergat vanalles en kreeg overal minpunten toe geworpen
een stukje dat die ene gast zou schrijven komt dus toch niet omdat ik het allleen had gedaan en hij er bij had moeten zitten
wel GVD heb verdomme nog 3 weken dan moet alles af zijn en door dat stukje mis te lopen heb ik dus echt nog niets af

meen ik wil nu echt alleen maar huilen
Oud 25-03-2005, 16:45
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 25-03-2005 @ 17:24 :
voor de gezelligheid twijfel ik even met je mee
Maakt het nog gezelliger door ook mee te twijfelen.
Oud 25-03-2005, 16:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Eeeeeeeeeeeeen... ik ben weer terug! Alive and kicking! Het zonnetje schijnt... *kijkt uit raam*.... scheen, ik ben weer unbanned en er staat goede muziek op...

Ik ben vanaf zondag wel nogal wat op moeten sparen voor dit topic. Na het uitgaan zaterdag, kwam het nieuws dat het 'aan' is tussen m'n beste vriendin en de jongen die ze leuk vond, niet als een verrassing, maar toch deed het pijn. Doét het pijn. Heel veel pijn. En het erge is nog wel dat het ook nog een aardige, fijne jongen is. Eéntje waarvan ik niét kan zeggen: "Zij is toch veel te goed voor hem."

Ach, ze is nu in ieder geval gelukkig. Nu ik nog.

Laatst gewijzigd op 25-03-2005 om 17:24.
Oud 25-03-2005, 17:22
Verwijderd
"Spanning en sensatie", slecht geslapen, grieperig, ziekerig, geen vooruitgang. Morgen weer een drukke dag en eigenlijk wil ik gewoon lekker thuis zijn, rustig aan doen, bijslapen, enz. Zondag ook een drukke dag, ook geen zin in. Maandag nog een verjaardag: ook geen zin in. Nog geen vrij dagen...
Oud 25-03-2005, 17:39
Gothic
Gothic is offline
bah ik verveel me een beetje, terwijl ik zoveel nog moet doen...
Oud 25-03-2005, 18:03
Fruitcake
Fruitcake is offline
JOEPIE eindelijk stage gedaan!!! ennu is het paasvakantie twee weken geen les! en daarna maar een weekje les en hoppa naar Griekenland! Eens positief zijn mag ook voor de verandering
Oud 25-03-2005, 19:20
Touché
Touché is offline
Jasses ik word 12 april al geopereerd. Dat is echt snel.
Oud 25-03-2005, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Touché schreef op 25-03-2005 @ 20:20 :
Jasses ik word 12 april al geopereerd. Dat is echt snel.
sterkte.. (f)

ot:

spammen is leuk
vooral op onzin

en de lach van de dag:

http://www.cu2.nl/bReeZaHsLuTs

Laatst gewijzigd op 25-03-2005 om 21:15.
Oud 25-03-2005, 21:20
Touché
Touché is offline
Ik ben echt hartstikke bang.
Voor infusen en naalden en pijn en platliggen en ik ben bang dat ik mensen ga verliezen als ik eenmaal een oninteressante invalide ben geworden. Ik ben bang voor het feit dat mijn moeder me twee maanden lang moet aan -en uitkleden, me wassen, me godverdomme mijn onderbroek aan moet trekken, dat ik niet eens zelf naar de wc zal kunnen gaan.
En ik weet wel dat het beter is zo, dat het moet, maar opeens is het zo dichtbij. En ik wil hem niet kwijt, en hem en haar&haar, maar van sommigen weet ik zeker dat het eraan zit te komen.
Brrr.
Oud 25-03-2005, 21:21
Touché
Touché is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 25-03-2005 @ 22:05 :
sterkte.. (f)

& dankjewel.

Ik moet nu zoveel regelen!
Ik moet zoveel doen!
Ik moet zoveel mensen bellen!

Maar eerst ga ik Jesus Christ Superstar kijken.
Oud 25-03-2005, 21:40
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 25-03-2005 @ 12:50 :
he ik ook
ik zoek net zolang totdat ik iets heb gevonden dat ik fout gezegd heb

voel me verantwoordelijk voor dingen waar ik niks aan kan doen
Oud 25-03-2005, 22:09
Verwijderd
ik ben stil, ik ben emotioneel, ik sta perplex, ik ben verbaasd, ik ben blij, ik ben verdrietig, ik ben geirriteerd, ik ben in twijfel, ik ben in vervoering,

maar bovenal ben ik zo vreselijk trots op ze!!

En tyfus, het komt nooit meer goed.

Laatst gewijzigd op 25-03-2005 om 22:11.
Oud 25-03-2005, 22:50
Verwijderd
Ik had je opdringerige commando's niet moeten pikken. Als een braaf hondje die gehoorzaam is aan zijn baas de stok haalt. Je krijgt me mee als 'hulp'. Tja dan maak je daar natuurlijk in letterlijke zin optimaal gebruik van.

Je laat me met opzet onnozel vaak heen en weer lopen en blaft me graag af als iets je niet bevalt, je geniet echt van kleineren. Waarschijnlijk kleineer je mij maar al te graag omdat je niet kunt uitstaan dan mijn kwaliteiten en en prestaties beter zijn en je zelf maar een mislukt verbitterd kereltje bent. Jammer genoeg was ik even niet in staat om vurig te reageren op die denigrerende opermerkingen van je. Rook er nog één ver van mij uit de buurt zodat je longen het spoedig zullen begeven, je verdient het...

Laatst gewijzigd op 25-03-2005 om 22:54.
Oud 26-03-2005, 00:20
Eend
Eend is offline
Ze zal wel boos zijn, maar ik weet eigenlijk nog maar amper wat er gisteravond gebeurd is. Naja, ze zoekt t maar uit hoor. Ze heeft ruzie met mij, ik niet met haar. De rest is haar probleem.

Whiej...rot pc, rot virussen! Maargoed...rust zacht.
Oud 26-03-2005, 08:38
Isiyanka
Isiyanka is offline
Ik word zo moe van dromen van de dingen die ik niet kan hebben. En toch, kun je tegen fijne dromen zijn? Het is dan wel geen herinnering... maar toch. Ach, ik weet niet.
Help me eraan herinneren dat ik nooit meer een afspraak met de opticien (of wie dan ook) maak om tien uur 's ochtends op een zaterdagochtend?
Oud 26-03-2005, 11:40
-(L)-
Pff, ik ben weer eens wanhopig (op een positieve manier ). Vanavond uit met hem, maar nu weet ik niet wat ik aan moet Straks maar eens ff de mening van een vriendin vragen. Jaaa, typisch vrouwen he
Oud 26-03-2005, 12:44
Verwijderd
zon <3
Oud 26-03-2005, 17:37
Nona
Nona is offline
Vandaag gaan zwemmen, was wel even lekker. Heb al zo lang niet echt meer gezwommen... Ik zag geen steek zonder bril of lenzen, moest even wennen aan weer in het water zijn, maar het was tof.

Hmmm, pasen...
Oud 26-03-2005, 17:40
Lhoesje
Lhoesje is offline
Ik vind iemand leuk =) hij mij Ook..
Voor de rest niiets..
Oud 26-03-2005, 18:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
In de war, in de war, in de war... M'n gevoelens liggen overhoop. Vorige zaterdag zijn we uit geweest en kreeg m'n beste vriendin iets met de jongen die ze leuk vond. En dat deed pijn. Want ik vind d'r ook waanzinnig leuk. Maar aan de andere kant kwam ik die zaterdag ook weer helemaal onder de indruk van die andere goede vriendin van me. Dat meisje waarover ik jullie in m'n begintijd op dit forum heb lastig gevallen. Toen was dat m'n hevigste aanval van verliefdheid ooit en tot nu toe is geen andere verliefdheid daar ook overheen gekomen. Maar nu ben ik daar al een hafjaartje of langer overheen en zijn we weer gewoon goed bevriend. Maar misschien een beetje té goed. De laatste weken hebben we echt héél intensief msn-contact en ik merk bij mezelf dat ik dat allemaal wel héél erg leuk vind. En dat ik blij ben dat het uit is tussen haar en haar vriendje -zij maakte het uit. Maar aan de andere kant is daar m'n beste vriendin. Maar met alletwee kan het niks worden. Ik ben confused nu.
Oud 26-03-2005, 18:54
Hawahaai
Hawahaai is offline
Tja, gisteren verliep voor hem dus zo te horen best goed. Ben benieuwd wat het worden gaat. Van de ene kant hoop ik er enorm op voor hem; van de andere kant maak ik me er nu al druk om. Het is een pokke-eind weg... Maar dat mag natuurlijk de toekomst niet in de weg staan. *twijfelt en ziet het niet zitten*

Zou hij gelijk hebben? Zou mijn gedrag aandachttrekkerij en gemakzucht zijn? Ik schrok er wel van toen hij dat zei; had er nog nooit zo over nagedacht.
Ik vind het wel eng dat ik niet meer mag huilen van hem... Dat kan ik toch helemaal niet beloven?

En ik heb *PIEP* nog steeds oorpijn en hoofdpijn. Rottige oorontsteking ook. En op zijn vroegst op 4 april naar de huisarts... *zucht* Maar goed, dat doe ik mezelf aan. Eigen schuld, dikke... bult.

Vandaag ging wel goed, op een paar kleine dingetjes na. Ze zeggen wel dat het me wel gaat lukken, maar toch twijfel ik er over. Nou ja, over een aantal dagen zullen we het vanzelf zien bij het examen...

Ik ben benieuwd of 'ze' dalijk bellen... Hoop dat we vanavond iets leuks gaan doen, kan wel wat afleiding gebruiken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten