Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2005, 17:39
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
moon schreef op 04-04-2005 @ 16:37 :
vannacht was ik zo in paniek dat ik geluidloos lag te schreeuwen...niet vragen hoe je dat doet. Uiteindelijk huilde ik, voor het eerst sinds een paar maanden eindelijk weer eens. Het heeft opgelucht en ik viel in slaap. Ik heb steeds het geveoel dat ik mijn emoties een op een heftige manier moet uiten, maar ik kan niet...mijn geweten.
geluidloos schreeuwen...doe ik ook wel eens uit paniek of frusties weet wel wat je bedoeld dus..

ik heb nog steeds hoofdpijn af en toe echt het gevoel dat mijn hoofd uit elkaar spat
en voel me moe....zo moe
moe van het niet slapen
moe van het huilen
moe van het vechten
moe van het masker steeds maar te laten lachen
moe gewoon zoooo moe
Oud 04-04-2005, 17:54
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb gereageerd op een kamer. Ben gevraagd om te komen op de kijkavond. Het beviel best wel: hele grote kamer waar makkelijk al mn spullen in kunnen. Aardige huisgenoten (allemaal studenten) en dicht bij het station. Ik hoop zo dat ik hem krijg Dat zou echt zo tof zijn.

Over drie uur heb ik het antwoord (als het goed is)

Ik ben echt enorm gestressed nu.
Oud 04-04-2005, 18:13
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 04-04-2005 @ 18:54 :
Ik heb gereageerd op een kamer. Ben gevraagd om te komen op de kijkavond. Het beviel best wel: hele grote kamer waar makkelijk al mn spullen in kunnen. Aardige huisgenoten (allemaal studenten) en dicht bij het station. Ik hoop zo dat ik hem krijg Dat zou echt zo tof zijn.

Over drie uur heb ik het antwoord (als het goed is)

Ik ben echt enorm gestressed nu.
Gaaf Ik duim voor je

Ik besefte ineens dat het nu net omgekeerd is. En dat het me niks kan schelen of hij zich straks zo voelt als ik me voelde. Dat betwijfel ik toch, lijkt me niks voor hem
Oud 04-04-2005, 18:14
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 04-04-2005 @ 19:13 :
Gaaf Ik duim voor je

Ik ben zo bang dat het straks niets word en ik me helemaal klote ga voelen
Oud 04-04-2005, 18:31
meisje
meisje is offline
Citaat:
grl schreef op 03-04-2005 @ 22:19 :
Maar het vuurtje vindt het wel bijzonder jammer.
Oud 04-04-2005, 19:00
Verwijderd
Het gaat niet meer. Ik wil hier weg.
Het heeft niks met mn ouders te maken of andere externe dingen, maar met MIJ.
Ik kan gewoon niet wennen aan dit leven. Geen vast ritme in mn dag aanbrengen. Geen zin aan mn leven geven op deze manier.
Ik doe niks de hele dag, ben alleen maar met eten/afvallen bezig. Al twee keer ge-amd vandaag. En te vaak aan dood gedacht. Zo gaat het toch niet meer? Ik heb niet de puf/moed iets te ondernemen. Naar de supermarkt gaan lijkt al zo'n onderneming en uiteindelijk ook niet gedaan.
Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik wil rust, een vast ritme maar dat kan ik mezelf niet geven. Over anderhalve week advies van riagg. Ik weet niet wat het wordt maar ik vraag me af of ik geholpen kan worden met een keer in de twee weken een gesprek en dagbehandleing zie ik eig ook niet zitten...
Kortom; ik weet het allemaal niet meer.
Oud 04-04-2005, 19:38
Verwijderd
@sonho: Misschien kun je een baantje zoeken, om op die manier wel ritme en regelmaat te krijgen? Het hoeft helemaal niet iets heel interessants oid te zijn, het is toch maar tijdelijk, maar dan heb je wel weer een beetje ritme en regelmaat. En wat extra geld is altijd meegenomen. (En hopen dat er iets bruikbaars uit dat advies van het RIAGG komt...laat je het weten?)
Oud 04-04-2005, 19:46
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
sonho schreef op 04-04-2005 @ 20:00 :
Het gaat niet meer. Ik wil hier weg.
Je hebt het ook gepresteerd achter die computer te kruipen en dit verhaal te typen dus even doorbijten meid en je staat in de supermarkt.
En een baantje ofzo helpt echt, even ergens anders mee bezig, iets om naar uit te kijken ofzo zoek iets leuks te doen. Zo lang je maar niet teveel na gaat denken.
En er is echt genoeg om voor te leven, heeft mij ook even geduurd om dat te zien maar ik begin het nu langzaam te geloven.
Oud 04-04-2005, 19:48
Fruitcake
Fruitcake is offline
ik ben moe, verveel mij en ben op het moment alles beu
Oud 04-04-2005, 19:49
RIV
RIV is offline
ik zag vandaag een videoband van een musical die ik 4 jaar geleden op school speelde, omdat de moeder van een vriend van me dat had opgenomen.
Ik heb een aantal foute beslissingen genomen tussen de tijd van die musical (was toen 10 of 11 ofzo) en nu. Daar was ik nog zo gelukkig..
Deed echt pijn om te zien hoe ik verand ben, de tranen sprongen me dan ook in m'n ogen. M'n ouders zaten naast me mee te kijken, maar zagen niet eens dat ik huilde/zeiden niks.
Dat deed zeer.. ='[
Oud 04-04-2005, 20:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-04-2005 @ 17:15 :
Nee daar wil je niets mee, dat wil je niet horen, omdat je haar op een voetstuk hebt staan en het veel gemakkelijker is om 'boos' op die jongen te zijn dan op haar...
Hey, ik wéét hoe die jongen z'n ex heeft behandeld. Zijn ex, vroeger een goede vriendin van me. Ik ben daar bij geweest. Ik wéét hoeveel pijn en verdriet hij haar heeft gedaan. En ik wil niet dat dat haar nu overkomt.
Oud 04-04-2005, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-04-2005 @ 21:16 :
En ik wil niet dat dat haar nu overkomt.
Ik denk dat je daar weinig aan kunt veranderen...
Oud 04-04-2005, 20:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-04-2005 @ 21:20 :
Ik denk dat je daar weinig aan kunt veranderen...
Dat weet ik. Daar is ze te koppig en te eigenwijs voor. Maar dat wil niet zeggen dat ik vurig hoop dat dat niet gebeurt.
Oud 04-04-2005, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 04-04-2005 @ 20:38 :
@sonho: Misschien kun je een baantje zoeken, om op die manier wel ritme en regelmaat te krijgen? Het hoeft helemaal niet iets heel interessants oid te zijn, het is toch maar tijdelijk, maar dan heb je wel weer een beetje ritme en regelmaat. En wat extra geld is altijd meegenomen. (En hopen dat er iets bruikbaars uit dat advies van het RIAGG komt...laat je het weten?)
En @Bindmiddel:
Ik wil ook wel werken en het boeit me niet echt wat, maar het ook echt doen vind ik zo moeilijk. Ook omdat het zoveel angsten oproept. Hopelijk kan ik binnenkort twee keer in de week vrijwillegerswerk doen, daar ben ik vandaag eindelijk over gebeld.
Maar weet je wat het is? Ik heb twee sollicitatieformulieren liggen (al 1.5 maand) van de AH en bijenkorf. Maar ik durf ze niet weg te brengen. Ik ben doodsbang voor het sollicitatiegesprek (krijg je dat? en hoe gaat dat dan enzo?) en het werk zelf. Ik bedoel; kan ik dat wel? Maak ik niet heel veel fouten? En de AH; de hele dag met eten om me heen, weet niet of dat nou zo handig is...
Een aantal mensen helpen me dr opzich al goed bij (net als jullie nu) maar, op de een of andere manier doe ik het toch niet. Ik zeg wel ja... En dat is best wel frustrerend.
Ik ben nu wel weer even wat positiever dan net, dus miss dat ik toch maar dat formulier van de AH morgen weg breng...
Misschien doe ik wel veel te moeilijk over de meest simpele dingen..
Oud 04-04-2005, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-04-2005 @ 21:23 :
Dat weet ik. Daar is ze te koppig en te eigenwijs voor. Maar dat wil niet zeggen dat ik vurig hoop dat dat niet gebeurt.
En al was ze niet koppig en/of eigenwijs, dan nog kon je het niet.

Hopen kan/mag altijd. 'k vraag me alleen af of er iemand beter van wordt.
Oud 04-04-2005, 20:36
Verwijderd
@sonho: Ik kan me goed voorstellen dat het moeilijk is, aan de andere kant is het wel een soort van overwinning als het je wel lukt en je leert er ook enorm veel van. Twee keer in de week vrijwilligerswerk is ook , dan heb je iig iets te doen ed. Als je een ander baantje wilt, bv. bij de AH of de Bijenkorf, stuur dan gewoon die formulieren in. Zo'n sollicitatiegesprek lijkt vreselijk eng (en is dat op een bepaalde manier ook wel), maar het valt over het algemeen vaak best mee. En in het ergste geval nemen ze je niet aan. Is vervelend, maar wel een leermoment en misschien kunnen ze je vertellen wat je een volgende keer beter anders kunt doen ed. Maak je bij een volgende sollicitatie alleen maar meer kans. En kassa- en vulwerk kun je echt wel, daar heb je amper hersens voor nodig (en die hersens heb jij wel, dus wat dat betreft kan het geen probleem zijn). Als de AH je qua eten niet handig lijkt, dan probeer je de Bijenkorf of een andere winkel? (Al denk ik niet dat je bij de AH de hele dag kans hebt om te (denken aan) eten ed.)

Als je er aan toe bent doe je het wel en tot die tijd moeten anderen je maar gewoon een beetje 'helpen'. En het formulier wegbrengen kun je sowieso doen, afbellen kan altijd nog.
Oud 04-04-2005, 20:46
Jude
Jude is offline
Gestresst.

GESTRESST!

Oud 04-04-2005, 20:56
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-04-2005 @ 21:16 :
Hey, ik wéét hoe die jongen z'n ex heeft behandeld. Zijn ex, vroeger een goede vriendin van me. Ik ben daar bij geweest. Ik wéét hoeveel pijn en verdriet hij haar heeft gedaan. En ik wil niet dat dat haar nu overkomt.
Maar als je voor de lusten, niet de lasten gaat, ga je niet voor gevoel, maar voor lust. Dus dan doet het ook geen pijn als het straks opeens eindigt... dat is het fijne van rondsletten.
Oud 04-04-2005, 20:58
Verwijderd
@Leonoor: Kheb nu een ochtend in de week al 'werk' en dan miss twee midagen/ochtenden in t bejaardentehuis. Dus das sowieso beter dan nu.
Ik dacht dat als ik bij AH zou werken juist aan eten zou denken omdat je dr de hele dag bij in de buurt zit en verder niet echt veel moet nadenken. Ik weet niet, je word er wel telkens aan herinnerd ofzo. Maargoed, ik heb hier totaal geen ervaring mee dus miss zeg ik wel iets heel stoms..
Hmm, ben nu wel positief en voel me wel oké, dus ik denk dat ik morgen wel even hier in A. ga kijken of er bij andere winkel (Blokker, Hema ofzo) nog werk is. Voel ik me toch iets prettiger bij dan de AH.
Nou maar hopen dat dit positieve gevoel dr morgen ook nog is. En idd ik moet het gewoon zien als leermoment enzo.
Wilde vandaag ook het vrijwilligers werk afzeggen, mja dat durf ik dan weer niet omdat ik me dan schuldig voel tov de mensen die zoveel moeite voor me hebben gedaan om me überhaupt daar te krijgen... Maar goed, nu wil ik het wel weer, dus als ik weer zo'n negatieve bui heb lees ik dit wel na. Miss helpt het...
(Bedankt!)
Oud 04-04-2005, 21:30
Verwijderd
omg
ja het klopt wel wat T.J. zei

ik wil niet dat het waar is,dat ik het heb.
het kan niet, ik voel me doorzichtig. bang dat ik lieg, bang dat ik alles heb gelogen

*confused*
ik weet nu echt even helemáál niet hoe ik HIER mee om moet gaan

ieks, help! . dit gevoel is .. ---> '' er is geen ander woord voor
Oud 04-04-2005, 21:35
CSN
CSN is offline
What it means to be made of you but not enough for you.
Oud 04-04-2005, 21:51
Verwijderd
Goed, kut geschiedenis. Dit is niet goed, dat is niet goed en néé dat onderwerp is ook niet goed. Ik hou het nu maar op "De verspreiding van de Pest in Italie" óf "Piet Hein, misdadiger of held?". Ze moet gewoon niet zeuren.

Ik kan echt niet in 2 weken met gvd 10 uur repetitie p/week een complete scriptie schrijven.. Daaag ik heb ook niet een leven!

Wel lekker geschermt trouwens maar weer beetje overstuur van geschiedenis Morgen herkansingen Het gaat echt heel slecht denk ik, ik voel het
Oud 04-04-2005, 22:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-04-2005 @ 21:56 :
Maar als je voor de lusten, niet de lasten gaat, ga je niet voor gevoel, maar voor lust. Dus dan doet het ook geen pijn als het straks opeens eindigt... dat is het fijne van rondsletten.
Maar uiteindelijk zal ze dat niet kunnen. Uiteindelijk zal ze toch verliefd worden en een relatie willen. En dan heeft ze pijn.
Oud 04-04-2005, 22:34
George
George is offline
Een wandelende moodswing,
maar dat hoeft verder niemand te weten.
niemand hoeft het te weten.
Oud 04-04-2005, 22:47
Hawahaai
Hawahaai is offline
Honger.... Echt maf, het is niet eens écht laat. Maar goed, ik weeg weer 57 dus een paar crackertjes mogen wel, vind ik zelf.
Ben ik te bot tegen mijn vriendje? Ik weet het niet... Ik kan zijn gedachten soms echt niet volgen; daar word ik een beetje tureluurs van. Ik moet altijd alles zeggen wat er aan de hand is, maar hij niet, want dat lukt hem niet. *zucht* Maar dat is wel erg frustrerend voor mij. Ik zie dat hij zich druk maakt, maar ik mag het er niet over hebben.

Dat heet nou weglopen.
Oud 04-04-2005, 23:01
Verwijderd
ha, slecht gegeten, goed gevoel aan overgehouden.

kut, ruzie thuis.

dubbelkut: een huisgenoot heeft m'n bestek gejat. is ze nou helemaal geschift geworden? vorige week al dat van een andere huisgenoot en nu gaat ze mij achterna :/ rotwijf.
Oud 05-04-2005, 08:43
snoopy
snoopy is offline
wat stel ik me nou weer aan.... Ik word er helemaal gek van. Het zit allemaal goed, m'n leven loopt prima, maar ik heb weer iets om over te miepen
Oud 05-04-2005, 08:54
metallica
metallica is offline
ik word hier gek...
Oud 05-04-2005, 09:07
ilse
ilse is offline
vanmiddag internet thuis, jeej

verder.. gister weer een paniekaanval, bah! word er gek van! eerst een tijd alles zo leeg en nu kwam alles er uit ofzo..

jeugdzorg had weer gebeld of die opname niet versnelt kan worden, maar....
Oud 05-04-2005, 09:57
Verwijderd
* Waarom kan ik niet gewoon zinnig voor 12 uur s'nachts in slaap vallen???
* Overweldigende rust en liefde voor hem
Oud 05-04-2005, 10:01
bindmiddel
bindmiddel is offline
ik is verliefd woeptiedoe, ze was zo cute vanochtend zo ziekjes hehe leek zo lief en ze deed zo lief tegen me.......hele ochtend vrolijk geweest, ze hebben me 2 keer gevraagd of ik dronken was ofzo want zo deed ik anders nooit.....nee ik ben verdomme 5 maanden depri geweest.......
Marja ze heeft al een vriend ik tref het weer, ben ik eindelijk over die andere doos heen, denk ik een nieuw slachtoffer gevonden te hebben is ze al bezet........naja
NEXT!!

Hmm ja vannacht ging mijn hartje weer eng doen, voelde weer net of ik doodging, maar ik wil verdomme die pillen helemaaln iet meer!
Oud 05-04-2005, 10:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dit gaat he-le-maal fout.
Oud 05-04-2005, 10:50
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, ik heb weer mijn zin (of ja, eigenlijk niet, want ik haat medicijnen): een neusspray en een zalfje. En nee, laat gips maar lekker zitten, meneer de dokter , daar maak je mij echt niet blij mee.
Alleen die neusspray, die werkt wel erg goed... Ik heb er gewoon pijn-achter-mijn-wangen van... Voel me net alsof ik niet helemaal stevig op mijn benen sta. Hopelijk gaat dat wel goed, straks die anderhalf uur in het openbaar vervoer en bij het college...
Nu nog wat artikelen uitprinten. Ik dacht dat ik al op de helft was, maar ik was pas op 1/3e... Helaas. En over 2 weken is het tentamen al. Ach ja, haastklusjes werken bij mij meestal ook wel redelijk. Ik zie wel wat het wordt. Ik moet me eerst nog druk maken om dat hertentamen onderwijskunde van volgende week. Sowieso al mijn aantekeningen en dergelijke nog opzoeken. Eigenlijk moet het toch wel lukken? Ik heb (stiekem) zelfs de antwoorden van het vorige tentamen...
En ik heb al weer honger. Maar nu is het ook ongeveer etenstijd, dat scheelt.
Oud 05-04-2005, 12:18
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wel ziek geworden dus. Ik snap dat niet, vroeger was ik nooit ziek. Nou ja, bijna nooit dan. Tegenwoordig ben ik echt minstens twee of drie keer per jaar ziek en ik haat het. De hoofdpijn, gloeiende oren, koorts, algehele lamlendigheid...

Waarom kan ik nooit eens gewoon in balans zijn? Moet ik dan altijd of lichamelijk of geestelijk niet in orde zijn? Net als alles goed gaat, word ik weer ziek terwijl ik daar helemaal geen tijd voor heb.

*zucht*
Oud 05-04-2005, 12:51
Verwijderd
Maffe Gretha. Grinnik. Ze kon nu niet meer zomaar bij René naar binnenlopen. Arm schaap.
Nougoed. Beetje rare dagen achter de rug heb ik het idee. Alsof ik er niet helemaal bij ben. Wat ook wel het geval is. Zondag nog in Sneek geweest. Verdrietig blijft het, maargoed. Zondagavond nog bij M. geweest, was erg gezellig bij B&J ook enzo.
Gisterenavond muziekpresentatie. Vond ik wel leuk. Maar de blues was het hoogtepunt, nietwaar? *kijkt iemand in speciaal aan*
Ik heb ook al anderhalve dag honger. Maakt niet uit hoeveel ik eet en wat ik eet. Ik blijf honger hebben. Vind ik toch niet gezond.
En mijn tefeloon is kapot, het beeldscherm doet het niet meer. En daar heb ik de pest over in. En ook dat mijn vader het vertikt om die kutbon op te zoeken. Schijt. En straks heb ik zangles en vanavond naar dat stomme uitvoer van mijn zusje. En dat stomme levensbeschouwing en dat stomme christendomonderwerp. Ik word er helemaal stapelgek van. Alleen maar gezanik over die Paus.
Zenzenyinyan Charlotje, het komt goed. *kalmeer*

Aaaaaargh...

There's worse things than dying
When you've lost you're reason for living
There's no point in fighting
When reasons for staying are missing
I'm leaving
There's something out there that I'm needing
There's more to life, there's got to be more to life
Than breathin'

Laatst gewijzigd op 05-04-2005 om 13:03.
Oud 05-04-2005, 13:30
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 04-04-2005 @ 14:46 :
Begin opeens best wel duidelijk in te zien dat een bepaalde voorgaande relatie (ondanks de paar positieve punten) steeds meer op een negatief aka 'zwarte periode' begint te lijken.

Oke, ik voelde me goed, ik was grootendeels van de tijd verliefd, dus wat was niet het probleem. Ik heb me zelfs een lange tijd uitgesloofd en ben voor 'm veranderd, maar 't mocht niet baten. Het probleem zat gewoon bij hem.

Best wel jammer daaraan terug te denken, en tegen jezelf te zeggen 'Het was best een zieke relatie'.
Heb beetje hetzelfde, achteraf realiseer ik me dat het helemaal niet zo geweldig was, maar tjah.. als je verliefd bent..
Oud 05-04-2005, 14:16
ilse
ilse is offline
jeeeej, eindelijk internet hier
Oud 05-04-2005, 15:34
Meissiej
Meissiej is offline
M'n moeder vraagt echt vaak hoe t gaat enz sinds ze mee was naar de riagg om een gesprek over medicijnen te hebben. Mn ouders weten nu dat ik zelfmoord gedachtes heb, ook weten ze dat ik snij.

Njah wat ze niet weten is dat ik in de kerstvakantie twee keer binnen drie dagen echt zelfmoord wilde plegen. Door mezelf te verdrinken en mn polsen door te snijden. Er is niemand die dat weet en durf er eigenlijk ook niet over te praten.

Verder heb ik een paar weken geleden een afscheidsbrief geschreven en nja bedacht dat ik inplaats van dat ik die maandag naar school zou fietsen in voor een trein zou springen dat laatste heb ik dus niet gedaan.

Mjah zit nu de laatste dagen weer te denken om zelfmoord te plegen t gaat ook nooit goed zucht...
Oud 05-04-2005, 16:00
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Meissiej schreef op 05-04-2005 @ 16:34 :
M'n moeder vraagt echt vaak hoe t gaat enz sinds ze mee was naar de riagg om een gesprek over medicijnen te hebben. Mn ouders weten nu dat ik zelfmoord gedachtes heb, ook weten ze dat ik snij.

Njah wat ze niet weten is dat ik in de kerstvakantie twee keer binnen drie dagen echt zelfmoord wilde plegen. Door mezelf te verdrinken en mn polsen door te snijden. Er is niemand die dat weet en durf er eigenlijk ook niet over te praten.

Verder heb ik een paar weken geleden een afscheidsbrief geschreven en nja bedacht dat ik inplaats van dat ik die maandag naar school zou fietsen in voor een trein zou springen dat laatste heb ik dus niet gedaan.

Mjah zit nu de laatste dagen weer te denken om zelfmoord te plegen t gaat ook nooit goed zucht...
Waarom
er is echt veel om voor te leven meid, kijk om je heen mooi weer lammetjes en vogeltjes, lekker met je vrienden stappen een vriendje tegenkomen en alles. Het zit een heleboel mensen tegen maar er zijn ook genoeg goeie dingen!
Oud 05-04-2005, 16:16
Meissiej
Meissiej is offline
waarom?? omdat ik me nu anderhalf jaar klote voel een het jaar daarvoor ook ellendig was

ja die mooie dingen ik zie nu niet in waarom ik nog verder zou leven
Oud 05-04-2005, 16:28
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Meissiej schreef op 05-04-2005 @ 17:16 :
waarom?? omdat ik me nu anderhalf jaar klote voel een het jaar daarvoor ook ellendig was

ja die mooie dingen ik zie nu niet in waarom ik nog verder zou leven
waarom blijf je hangen in die jaren, ooit gedacht aan een nieuw begin ofzo?
er is genoeg om voor te leven open je ogen
Oud 05-04-2005, 16:31
leucomelas
leucomelas is offline
ja en toen? wat moet ik nu/ als het zo langer doorgaat... zie ik ook niet echt zitten
Oud 05-04-2005, 17:02
rare kwast
rare kwast is offline
zooo close to tears...en dat op mn stage
slik, nee niet huilen, slik, adem in, adem uit...weg met die arm S als je nu al wil troosten begin ik echt met huilen
nee niet huilen...niet weer niet hier stomme stage
Oud 05-04-2005, 17:23
Gothic
Gothic is offline
ik moet nog zoveel lezen, dat krijg ik nooit allemaal af voor morgen ...

en ik wil meer energie , schiet niet op zo.
Oud 05-04-2005, 17:34
Fantôme
Fantôme is offline
owkaayyy verwijderd
Oud 05-04-2005, 17:57
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 05-04-2005 @ 18:34 :
owkaayyy verwijderd

Hoezo?
Oud 05-04-2005, 17:57
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb het helemaal gehad. Ik wil niet meer. Hier zit ik dan helemaal in tranen, niet weten wat te doen. Het laatste zuchtje hoop is weer verdwenen. Ik kan het echt niet, ik kan het echt niet meer... Ik wil niet.

Oud 05-04-2005, 18:13
Stefanie
Stefanie is offline
Ik wil het zo graag aan hem vragen, maar ik durf niet. Ze zeggen dat ik te afhankelijk word, maar het gaat gewoon niet meer zo.

Wat moet ik nou
Oud 05-04-2005, 19:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nou...

Blijkbaar...

Blijkbaar...

*slik*

Blijkbaar is het 'aan' tussen haar en die gast...

Blijkbaar...

*waar zit hier die huil-smiley?*
Oud 05-04-2005, 19:21
bindmiddel
bindmiddel is offline

Regels voor berichten