![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb nog steeds hoofdpijn ![]() ![]() en voel me moe....zo moe moe van het niet slapen moe van het huilen moe van het vechten moe van het masker steeds maar te laten lachen moe gewoon zoooo moe
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik besefte ineens dat het nu net omgekeerd is. En dat het me niks kan schelen of hij zich straks zo voelt als ik me voelde. Dat betwijfel ik toch, lijkt me niks voor hem ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En een baantje ofzo helpt echt, even ergens anders mee bezig, iets om naar uit te kijken ofzo zoek iets leuks te doen. Zo lang je maar niet teveel na gaat denken. En er is echt genoeg om voor te leven, heeft mij ook even geduurd om dat te zien maar ik begin het nu langzaam te geloven.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil ook wel werken en het boeit me niet echt wat, maar het ook echt doen vind ik zo moeilijk. Ook omdat het zoveel angsten oproept. Hopelijk kan ik binnenkort twee keer in de week vrijwillegerswerk doen, daar ben ik vandaag eindelijk over gebeld. Maar weet je wat het is? Ik heb twee sollicitatieformulieren liggen (al 1.5 maand) van de AH en bijenkorf. Maar ik durf ze niet weg te brengen. Ik ben doodsbang voor het sollicitatiegesprek (krijg je dat? en hoe gaat dat dan enzo?) en het werk zelf. Ik bedoel; kan ik dat wel? Maak ik niet heel veel fouten? En de AH; de hele dag met eten om me heen, weet niet of dat nou zo handig is... Een aantal mensen helpen me dr opzich al goed bij (net als jullie nu) maar, op de een of andere manier doe ik het toch niet. Ik zeg wel ja... En dat is best wel frustrerend. Ik ben nu wel weer even wat positiever dan net, dus miss dat ik toch maar dat formulier van de AH morgen weg breng... Misschien doe ik wel veel te moeilijk over de meest simpele dingen.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hopen kan/mag altijd. 'k vraag me alleen af of er iemand beter van wordt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() er is echt veel om voor te leven meid, kijk om je heen mooi weer lammetjes en vogeltjes, lekker met je vrienden stappen een vriendje tegenkomen en alles. Het zit een heleboel mensen tegen maar er zijn ook genoeg goeie dingen! ![]()
||
Citaat:
er is genoeg om voor te leven open je ogen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart topic #25 Nona | 487 | 16-04-2005 00:44 | |
Psychologie |