Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2005, 14:39
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Das hoog ik ben al op lvl 17
Advertentie
Oud 10-08-2005, 15:09
Verwijderd
Lvl 68 nu, heb Natalya's boots gevonden.
Oud 10-08-2005, 15:27
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Nog altijd 19
Heb vandaag nog geen tijd gehad om te spelen, wordt vanavond of morgen
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 10-08-2005, 17:57
Verwijderd
Lvl 76 nu, alleen geen baalgames op hell.

Ik heb al full resist en +4skills, nu nog een anni en een torch.
Oud 10-08-2005, 18:23
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
lvl 18 sorc atm
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 10-08-2005, 19:33
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Still the same as before ^. Ga straks weer verder spelen tot waarschijnlijk diep in de nacht .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 10-08-2005, 19:43
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Nog steeds 17 zal morgen wel nightmare halen hoop ik
Oud 10-08-2005, 20:24
Verwijderd
Citaat:
DarkSavior schreef op 10-08-2005 @ 18:57 :
Lvl 76 nu, alleen geen baalgames op hell.

Ik heb al full resist en +4skills, nu nog een anni en een torch.
Doe je 't beter dan mij
Oud 11-08-2005, 00:50
broodijzer
broodijzer is offline
Staan hier nog wat personen ranked?
Oud 11-08-2005, 01:34
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Dit is echt gaar. Er kilde net iemand diablo voor me en ik kreeg quest cannot be completed. Als ik zelf een game maak dan moet ik de dia quest nog maar als ik een game join dan zegt ie quest completed maar ik kan niet door de portal naar act 5
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 11-08-2005, 02:23
blupp
blupp is offline
Slap ouwehoeren doen vooral rick(lightning sorc) en sui(fire sorc) en die esch(dinges_geval) houdt zich vooral bezig met zeiken, dat leren ze wel af..die rick is nog een klein kotertje Lastig dat een deel vd groep steeds vroeg weggaat Als ik samen met elmer zou spelen, alleen met hem..zou het even snel gaan als solo omdat we iets van 7 jaar op elkaar in zijn gespeeld met allerlei games, 3 jaar met diablo Maarja..dat komt misschien nog, ik ben nu bezig met een summonnecro(van t team van 8 man) en een trapper(teampje van 3) Misschien maak ik voor de verandering es een solo char. Een orber vind ik meestal wel leuk
Oud 11-08-2005, 02:25
blupp
blupp is offline
Citaat:
wammus schreef op 11-08-2005 @ 02:34 :
Dit is echt gaar. Er kilde net iemand diablo voor me en ik kreeg quest cannot be completed. Als ik zelf een game maak dan moet ik de dia quest nog maar als ik een game join dan zegt ie quest completed maar ik kan niet door de portal naar act 5
Dan had die ene gozer die quest al gedaan en heeft iemand anders in games die je joint die quest ook al gedaan..ofzo, dus gewoon diablo opnieuw slopen in een game van jezelf. Maar dat zal je onderhand wel al gedaan hebben
Oud 11-08-2005, 09:59
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
blupp schreef op 11-08-2005 @ 03:25 :
Dan had die ene gozer die quest al gedaan en heeft iemand anders in games die je joint die quest ook al gedaan..ofzo, dus gewoon diablo opnieuw slopen in een game van jezelf. Maar dat zal je onderhand wel al gedaan hebben
Ik had die game zelf gemaakt. Dat was het rare eraan. En ja dat heb ik inderdaad ondertussen al gedaan . Ik wou ook nog de ancients doen maar dat is altijd kut om daar games voor te vinden. Dus ff kijken of ik dat binnen een half uurtje gedaan kan hebben incl lvl 25 worden dan kan ik als ik vanavond thuiskom meteen gaan baalrunnen .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 11-08-2005, 10:05
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
blupp schreef op 11-08-2005 @ 03:23 :
Slap ouwehoeren doen vooral rick(lightning sorc) en sui(fire sorc) en die esch(dinges_geval) houdt zich vooral bezig met zeiken, dat leren ze wel af..die rick is nog een klein kotertje Lastig dat een deel vd groep steeds vroeg weggaat Als ik samen met elmer zou spelen, alleen met hem..zou het even snel gaan als solo omdat we iets van 7 jaar op elkaar in zijn gespeeld met allerlei games, 3 jaar met diablo Maarja..dat komt misschien nog, ik ben nu bezig met een summonnecro(van t team van 8 man) en een trapper(teampje van 3) Misschien maak ik voor de verandering es een solo char. Een orber vind ik meestal wel leuk
Ik speel ondertussen anderhalf jaar diablo en ik heb natuurlijk ook wel vaak genoeg de hele game doorgespeeld (ook solo nm met m'n vorige ama helemaal doorgelopen en alleen een klein beetje hulp gehad met een paar bazen) maar dat heb ik nu wel gehad. Ik speel het nu niet meer voor het spel maar voor de items en om zo snel mogelijk zo sterk mogelijke chars te krijgen.

Dat neemt niet weg dat ik het wel weer eens leuk vind om in een team te spelen want dat heb ik lang niet gedaan maar als er dan inderdaad een 14 jarige koter tussen zit die om 11 uur ofzo moet pitten van z'n mammie (no offence maar het is gewoon zo) en een paar die alleen maar slap lopen te lullen en niet gewoon doorgaan dan schiet het natuurlijk niet echt op.

Er zit echt wel potentie in en we kunnen heel rijk gaan worden alleen dan zal er echt beter samen gespeeld moeten gaan worden. Verder stel ik ook voor dat we een mule account gaan maken voor gems en runes voor het team. Dus alle runes en gems die we met het team vinden gaan daarheen. Ik wil m wel gaan beheren en zorgen dat de chars niet expiren enzo dat vind ik geen probleem. De dingen die je solo vind hoeven er uiteraard niet in die zijn van jezelf en daar moet je maar mee doen wat je wilt.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 11-08-2005, 10:44
blupp
blupp is offline
Ja er zijn wat probleempjes hier en daar maar verder ben ik positief over de groep. Die 'kotertjes' zie ik eigenlijk het snelst het team verlaten, we kunnen altijd nog een soort vervangers 'rekruteren'
En verder zijn jij, ik, elmer, sui*die kletst wel veel* en big(barb) zo ongeveer de mensen die het meest serieus spelen, elmer, jij en ik houden ook vanzelf al een beetje orde in de groep dus dat komt allemaal best goed Op een moment als het spel pittig wordt word men gedwongen goed samen te werken/lopen en dan komt t wel goed. Al dat geklets over onzin is wel gezellig enzo maar als er teveel geluld wordt lees je over de belangrijke dingen heen *als iemand afgeslacht wordt door 50 beestjes ofzo* maar we leren t ze wel af joh Die rick wordt wel even flink drillen want hij is pas 14 ofzo.>_<

Owja over die mule accountdingen...t zou kunnen ja, maar we kunnen ook afspreken dat 1 persoon alle runes bewaart en ALLEEN voor de groep gebruikt, dus dat we dan overzicht hebben welke runes er beschikbaar zijn, en 1 gemman, daar wil ik wel voor aangesteld worden maar Big was daar ook mee bezig al. En voor items..hmm tja, misschien ook 1 of 2 mensen aanwijzen, t liefst mensen die er vaak zijn: ik, elmer, wammus en big*die overigens pas 15 is maar hij gedraagt zich nogal volwassen voor zn leeftijd*

Laatst gewijzigd op 11-08-2005 om 10:49.
Oud 11-08-2005, 11:35
Verwijderd
Huhu, als er nog mensen zijn die willen spelen nu.
Oud 11-08-2005, 12:11
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Ik kom wel effe maar ben wel pas lvl 17
Oud 11-08-2005, 12:38
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
leuk, ik had een 14/11 druid torch tegen 4 keysets geruild, en 2 keysets voor een arach, en ik haalde een 20/11 pala en een 20/18 baba torch uit die 2 trists XD
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 11-08-2005, 18:39
Verwijderd
Wil er iemand cowrunnen op nightmare/hell @ ladder?
Oud 11-08-2005, 19:13
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Ben ik nog lang niet ben nu lvl 20 of 21 volgens mij
Oud 11-08-2005, 22:18
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ga zo nog maar eens rondkijken, wil wel even wat doorlvlen eigenlijk.
19 doe je niet zoveel mee
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 12-08-2005, 09:02
Verwijderd
Ik ga op vakantie, lvl 77
Oud 12-08-2005, 10:00
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
have fun lollokaust
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 12-08-2005, 10:48
Verwijderd
Ik ben ook vakantie, lvl 87.
Oud 12-08-2005, 10:49
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ha Lollo nou ga ik je inhalen
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 12-08-2005, 11:27
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 12-08-2005 @ 11:48 :
Ik ben ook vakantie, lvl 87.
have fun too
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 12-08-2005, 12:30
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ik ga zo maar eens wat eten en dan verder met de orber
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 12-08-2005, 12:49
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
ik probeer een infinity te traden -.-
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 12-08-2005, 13:05
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Is er nu al een infinity@ladder?
Of nl?
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 12-08-2005, 13:10
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
nl natuurlijk
op ladder zijn er wel al enigmas

zieke gasten
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 12-08-2005, 13:15
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Hoe de fuck zijn er nu al enigma's?
Gadver echt zonde

Btw er zijn paar tienduizend accounts lamgelegd wegens gebruik van maphack
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 12-08-2005, 13:16
Verwijderd
Hehe, chill. Het lijkt er zowaar steeds meer op dat Blizzard nog wat om Diablo2 geeft
Oud 12-08-2005, 13:17
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
botters denk ik
idd

idd, ik heb me er om rotgelachen
zo maar 38000 accounts gebanned, geweldig XD
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 12-08-2005, 13:20
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ik hoop dat alle botters teelbalkanker krijgen
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 12-08-2005, 13:21
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Ga ik toch maar niet maphacken
Oud 12-08-2005, 13:23
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Komt nog wel een veilige versie van, ik denk dat als ik een reële kans wil maken op wat rijkdom vergaren ik wel MH moet gebruiken, heb anders niet genoeg tijd om te mffen
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 12-08-2005, 13:29
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Dit is denk ik de enige veilige versie van mh , ze zijn nu bezig 1 voor 1.11 te maken
http://www.mousepad-d2.com/
Oud 12-08-2005, 13:31
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Mousepad moet je voor dokken
Komt nog wel een gratis goede versie.
Ik zie nog wel of ik hem ga gebruiken of niet.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 12-08-2005, 13:33
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
en anders zal er wel weer een c3po komen voor 1.11
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 12-08-2005, 13:37
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Dat bedoel ik met gratis goede
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 12-08-2005, 13:53
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 12-08-2005, 14:05
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Was je al begonnen op ladd0r bijbal?
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 12-08-2005, 14:43
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
juh, lvl 20 sorc atm
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 12-08-2005, 15:07
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Act?

Kunnen zo wel ff samen door 3 als je die nog moet
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 12-08-2005, 15:40
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
ik ben al door normal heenXD
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 12-08-2005, 15:50
blupp
blupp is offline
Wordt je geband om dingen als een MH en dan gaan sommige ventjes toch nog zoeken naar mh's...triest hoor maargoed
Oud 12-08-2005, 16:11
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
idd
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 12-08-2005, 16:15
Verwijderd
Als iemand hulp wil op hell moet die maar zeggen, cowen op nightmare wil ik ook wel doen.
Oud 12-08-2005, 17:00
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Ben lvl 32 met me sorc op normal nu
Oud 12-08-2005, 17:08
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
lvl 26 nu, zodirect baalen
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09.