Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2005, 07:38
JJ13
JJ13 is offline
even n vraag: maakt t eigenlijk wat uit als je n beetje diarree in de stopweek hebt?
Oud 06-09-2005, 07:39
Verwijderd
Citaat:
JJ13 schreef op 06-09-2005 @ 08:38 :
even n vraag: maakt t eigenlijk wat uit als je n beetje diarree in de stopweek hebt?
Niet dat ik weet. Een beetje diarree maakt ook niet uit als je de pil slikt btw...alleen als het heel erg is en binnen een paar uur nadat je de pil geslikt hebt maakt het wat uit, geloof ik.
Oud 06-09-2005, 07:42
Verwijderd
Citaat:
Briseďs schreef op 04-09-2005 @ 23:00 :
Hey, hoe zit het eigenlijk met de bijwerkingen van de pil? Mijn moeder zegt dat als je last van bijwerkingen hebt, dat dat dan ongeveer gelijk met het beginnen met de pil moet voorkomen, mn vriendin zegt dat het daarna ook nog kan.

Dus wat weggen jullie
Het kan heel goed ook daarna nog beginnen.

Citaat:
MeelFriek schreef op 04-09-2005 @ 16:22 :
Ok, strip 1. Ik vergeet een pil in de eerste week. Slik hem in, 15 uur nadat het eigenlijk moet, te laat dus. Strip niet veilig.

Tot zo ver is 't me duidelijk.

Ik ben echter van plan om hem door te slikken, dus dat ik dan lang in week 3 blijf hangen, bij wijze van spreken. Is hij dan gedurende deze gehele periode niet veilig? Moet ik dan eigenlijk gewoon wél eens stopweek inlassen om 'm wél weer veilig te laten zjn bij de volgende strip?
Hij is volgens mij sowieso pas veilig na de strip na de strip dat je de pil vergeten bent (snap je wat ik bedoel? ). Ik weet niet of hij dan na die drie weken doorslikken nog steeds niet veilig is...
Oud 06-09-2005, 10:25
Mara
Mara is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-09-2005 @ 08:42 :
[BHij is volgens mij sowieso pas veilig na de strip na de strip dat je de pil vergeten bent (snap je wat ik bedoel? ). Ik weet niet of hij dan na die drie weken doorslikken nog steeds niet veilig is... [/B]
Ik snap je. Maar ik wist niet of je dan wel stopweken in moest lassen.. ach, ik doe wel (verkorte) stopweken
Oud 06-09-2005, 13:20
Nebel
Nebel is offline
Als je al een tijd niet meer ongesteld bent geworden en je gaat aan de pil, komt je menstruatie dan weer op gang?
Oud 06-09-2005, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 06-09-2005 @ 14:20 :
Als je al een tijd niet meer ongesteld bent geworden en je gaat aan de pil, komt je menstruatie dan weer op gang?
Nee. Misschien dat je een 'gefake'te menstruatie' krijgt (wat het eigenlijk bij iedereen is die de pil slikt, als ik me niet vergis), maar ik denk niet dat je menstruatie echt weer op gang komt enkel en alleen door de pil te slikken.

(Is jouw menstruatie gestopt ivm te weinig eten/te laag gewicht? Dan komt hij waarschijnlijk vanzelf weer op gang als je een tijd voldoende eet/een hoger gewicht hebt.)
Oud 07-09-2005, 13:56
JJ13
JJ13 is offline
nog een vraag:
ik ben meer dan 1,5 jaar aan de pil (diane35). ik word altijd ongesteld op maandag en dan is het meestal wat erger tot donderdag en vrijdag is het bijna weg. nu heb ik sinds 2,5 maand sex met mn vriend. ik ben de laatste twee keer dat ik ongesteld ben geweest iets minder ongesteld geweest dan normaal, de 1e keer kwam het langzaam op gang en nu werd ik het zondagavond laat (11 uur). nu is het weer wat minder, niet veel minder maar toch ietsjes. kan het zijn dat je wat minder ongesteld wordt als je de pil al langer slikt? ik denk nl de hele tijd dat ik zwanger ben (al ben ik nog nooit n pil vergeten, neem m altijd rond dezelfde tijd, ik heb 1 keer in juli overgegeven, maar dat was 9 uur nadat ik de pil had ingenomen).

Laatst gewijzigd op 07-09-2005 om 13:59.
Oud 07-09-2005, 14:59
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-09-2005 @ 14:34 :
Nee. Misschien dat je een 'gefake'te menstruatie' krijgt (wat het eigenlijk bij iedereen is die de pil slikt, als ik me niet vergis), maar ik denk niet dat je menstruatie echt weer op gang komt enkel en alleen door de pil te slikken.

(Is jouw menstruatie gestopt ivm te weinig eten/te laag gewicht? Dan komt hij waarschijnlijk vanzelf weer op gang als je een tijd voldoende eet/een hoger gewicht hebt.)
Ja mijn menstruatie is inderdaad daarom gestopt. Ik eet nu alleen al een tijd goed. Ik ben ook een keer een heel klein beetje ongesteld geweest, in april. Daarna ook nog wel een paar keer, maar was het zelfs te weinig om met een mini-tampon op te vangen. Maar dat is nu 3 maanden geleden.
Oud 07-09-2005, 15:24
Mara
Mara is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 07-09-2005 @ 15:59 :
Ja mijn menstruatie is inderdaad daarom gestopt. Ik eet nu alleen al een tijd goed. Ik ben ook een keer een heel klein beetje ongesteld geweest, in april. Daarna ook nog wel een paar keer, maar was het zelfs te weinig om met een mini-tampon op te vangen. Maar dat is nu 3 maanden geleden.
Je eet wel goed, maar je gewicht is nog steeds ondermaats. Je lichaam heeft een bepaalde hoeveelheid vet nodig voor menstruatie, dus 't kan nog even duren, je moet misschien eerst wat meer aankomen.
Oud 07-09-2005, 15:25
Verwijderd
Behalve goed eten speelt idd ook je gewicht een (belangrijke) rol.
Oud 07-09-2005, 17:03
JCL
JCL is offline
Wat ik me afvroeg, is het nou echt mogelijk om van 1 keer de pil overslaan (1e pil 1e week) in 1 keer zwanger te worden? Had daar laatst discussie over met een vriendin van me maar is volgens mij een van de grote pil cliche's
Oud 07-09-2005, 17:05
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
JCL schreef op 07-09-2005 @ 18:03 :
Wat ik me afvroeg, is het nou echt mogelijk om van 1 keer de pil overslaan (1e pil 1e week) in 1 keer zwanger te worden? Had daar laatst discussie over met een vriendin van me maar is volgens mij een van de grote pil cliche's
Natuurlijk is dat mogelijk. Net zoals het mogelijk is om van één keer onbeschermde seks of seks met terugtrekken zwanger te worden. Hit the jackpot, zeg maar..

Hoe groot de kans is, kun je je vragen over stellen, maar het kán zeker.
Oud 07-09-2005, 19:05
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-09-2005 @ 16:25 :
Behalve goed eten speelt idd ook je gewicht een (belangrijke) rol.
Ja dat is natuurlijk zo. Maar kan het kwaad als ik nu aan de pil ga?
Oud 07-09-2005, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 07-09-2005 @ 20:05 :
Ja dat is natuurlijk zo. Maar kan het kwaad als ik nu aan de pil ga?
Ik denk dat je dat het beste even kunt overleggen met je huisarts (daar moet je toch heen voor een recept, dan kun je dit met hem/haar bespreken, toch?).
Oud 08-09-2005, 06:27
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-09-2005 @ 20:08 :
Ik denk dat je dat het beste even kunt overleggen met je huisarts (daar moet je toch heen voor een recept, dan kun je dit met hem/haar bespreken, toch?).
Nee, want hij mag mijn gewicht niet weten
Oud 08-09-2005, 08:31
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 08-09-2005 @ 07:27 :
Nee, want hij mag mijn gewicht niet weten
Als je aan de pil wil moet je toch een recept van hem hebben.
Oud 08-09-2005, 09:35
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Konijn schreef op 08-09-2005 @ 09:31 :
Als je aan de pil wil moet je toch een recept van hem hebben.
Dat snap ik, maar daarvoor heeft hij mijn gewicht toch niet nodig
Oud 08-09-2005, 12:24
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 07-09-2005 @ 14:56 :
nog een vraag:
ik ben meer dan 1,5 jaar aan de pil (diane35). ik word altijd ongesteld op maandag en dan is het meestal wat erger tot donderdag en vrijdag is het bijna weg. nu heb ik sinds 2,5 maand sex met mn vriend. ik ben de laatste twee keer dat ik ongesteld ben geweest iets minder ongesteld geweest dan normaal, de 1e keer kwam het langzaam op gang en nu werd ik het zondagavond laat (11 uur). nu is het weer wat minder, niet veel minder maar toch ietsjes. kan het zijn dat je wat minder ongesteld wordt als je de pil al langer slikt? ik denk nl de hele tijd dat ik zwanger ben (al ben ik nog nooit n pil vergeten, neem m altijd rond dezelfde tijd, ik heb 1 keer in juli overgegeven, maar dat was 9 uur nadat ik de pil had ingenomen).
wil iemand antwoord geven op mijn vraag?
kan t bv aan t weer liggen dat ik minder ongesteld ben dan normaal of aan het feit dat ik de afgelopen 2 maanden best wel veel sex heb gehad , terwijl ik dat eerst niet had?
Oud 08-09-2005, 17:51
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Je bent iig geval echt niet zwanger als je de pil nooit vergeten bent. Verder ben ik ook wel eens verschillend ongesteld, de ene keer is het iets minder en de andere keer weer meer.
Oud 08-09-2005, 18:34
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 08-09-2005 @ 10:35 :
Dat snap ik, maar daarvoor heeft hij mijn gewicht toch niet nodig
Sommige huisartsen onderzoeken standaard gewicht en bloeddruk voor ze de pil voorschrijven. Je moet dus net geluk hebben dat de jouwe dat niet doet.
Oud 08-09-2005, 20:02
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Konijn schreef op 08-09-2005 @ 19:34 :
Sommige huisartsen onderzoeken standaard gewicht en bloeddruk voor ze de pil voorschrijven. Je moet dus net geluk hebben dat de jouwe dat niet doet.
Oke, dat is zo. Maar vertelt hij zoiezo dat gewicht door aan mijn ouders?
Oud 08-09-2005, 20:14
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 08-09-2005 @ 21:02 :
Oke, dat is zo. Maar vertelt hij zoiezo dat gewicht door aan mijn ouders?
Nee, dat doet hij niet, dat mag hij niet.
Maar als het je alleen daarom gaat, kun je dus net zo goed wel overleggen over je probleem .
Oud 09-09-2005, 10:30
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb m'n 1 na laatste pil van m'n strip vergeten in te nemen en die zodra ik er aan dacht ingenomen, dat was wel bijna 24 uur later (op het moment dat ik dus eigenlijk m'n laatste had moeten innemen) Moet ik deze laatste nou alsnog innemen, zodat ik netjes m'n strip afmaak? En ben ik dan nog veilig? (Ik heb dan dus wel alles ingenomen, maar de 1 na laatste 24 uur te laat en de laatste gewoon de dag daarna) En moet ik daarna dan een stopweek inlassen of een nieuwe strip beginnen?
(er is geen gemeenschap geweest)

Lastig hoor
Oud 09-09-2005, 10:32
Roos
Roos is offline
Je moet hem gewoon innemen, en dan kan je eigenlijk 2 dingen doen: het makkelijkst is om je stopweek over te slaan en gewoon door te slikken.
Oud 09-09-2005, 10:32
Verwijderd
ja, de laatste ook innemen, op ongeveer hetzelfde tijdstip als normaal (als dat nu nog niet te laat is ). Dan géén stopweek houden, meteen aan een nieuwe beginnen, die afmaken. Dan blijf je de hele tijd veilig.

Wat je ook had kunnen doen was de vergeten pil niet innemen en metéén een stopweek beginnen van maximaal 7 dagen waarbij de vergeet-dag ook telt, maar dat kan nu niet meer.

Staat ook in de bijsluiter
Oud 09-09-2005, 10:35
Missy1234567890
Citaat:
Sarah schreef op 09-09-2005 @ 11:32 :
ja, de laatste ook innemen, op ongeveer hetzelfde tijdstip als normaal (als dat nu nog niet te laat is ). Dan géén stopweek houden, meteen aan een nieuwe beginnen, die afmaken. Dan blijf je de hele tijd veilig.

Wat je ook had kunnen doen was de vergeten pil niet innemen en metéén een stopweek beginnen van maximaal 7 dagen waarbij de vergeet-dag ook telt, maar dat kan nu niet meer.

Staat ook in de bijsluiter
Ja ik heb wel in de bijsluiter gekeken maar ik wilde nog niet stoppen (komt niet echt uit ) Ok, dan neem ik de laatste vanavond, is nog niet te laat gelukkig. Dan zal ik aan een nieuwe strip beginnen, maar vanaf wanneer ben ik dan veilig? Na 7 pillen of nu ook al?

Trouwens bedankt voor je snelle reactie
Oud 09-09-2005, 10:40
Verwijderd
vanavond? is dat niet dan wél te laat?
Als je de 1 na laatste 24 uur te laat nam en al wel in hebt genomen, dan had je de laatste toch ook al in moeten nemen om dat te doen op ongeveer hetzelfde tijdstip als normaal? Een dag later klopt 't niet meer.

Bedoeling is dus bijvoorbeeld:

Dag 20: pil vergeten
Dag 21: je ontdekt dat je gisteren je pil hebt vergeten en neemt pil 20 alsnog. Je neemt pil 21 ook.

En niet:
Dag 20: pil vergeten
Dag 21: je ontdekt dat je gisteren je pil hebt vergeten en neemt pil 20 alsnog.
Dag 22: je neemt pil 21
Oud 09-09-2005, 10:44
Missy1234567890
Ok ik snap het. Ik had gister 2 pillen in moeten nemen, wat ik dus niet gedaan heb. (dat stond ook wel in de bijsluiter, maar ik heb dat 1x eerder gedaan en toen had ik de dag erna hele erge hoofdpijn) Ik ga nu wel gewoon een stopweek inlassen en dan volgende week met een nieuwe strip beginnen.
Oud 09-09-2005, 18:09
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
x-ViXeN-x schreef op 08-09-2005 @ 18:51 :
Je bent iig geval echt niet zwanger als je de pil nooit vergeten bent. Verder ben ik ook wel eens verschillend ongesteld, de ene keer is het iets minder en de andere keer weer meer.
ok, bedankt, misschien maak ik me iets te druk.
Oud 09-09-2005, 23:00
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 09-09-2005 @ 11:44 :
Ok ik snap het. Ik had gister 2 pillen in moeten nemen, wat ik dus niet gedaan heb. (dat stond ook wel in de bijsluiter, maar ik heb dat 1x eerder gedaan en toen had ik de dag erna hele erge hoofdpijn) Ik ga nu wel gewoon een stopweek inlassen en dan volgende week met een nieuwe strip beginnen.
Van twee pillen tegelijk kan je je idd erg ziek voelen, ik kotste ze dan altijd gelijk weer terug uit, ook niet echt handig

Let wel op dat bij de dingen die jij nu gedaan hebt dat je voorlopig (ik zou de hele strip aanhouden) niet veilig bent.
Oud 09-09-2005, 23:40
Missy1234567890
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 10-09-2005 @ 00:00 :
Let wel op dat bij de dingen die jij nu gedaan hebt dat je voorlopig (ik zou de hele strip aanhouden) niet veilig bent.
Ja dat weet, baal er ook wel van, want ik was juist zo goed bezig hem regelmatig te slikken Maar als ik nu, na m'n stopweek, weer een week heb geslikt, ben ik toch weer helemaal veilig?
Oud 10-09-2005, 11:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 10-09-2005 @ 00:40 :
Ja dat weet, baal er ook wel van, want ik was juist zo goed bezig hem regelmatig te slikken Maar als ik nu, na m'n stopweek, weer een week heb geslikt, ben ik toch weer helemaal veilig?
Ik zou voor de zekerheid de hele strip aanhouden, dan weet je zeker dat het goed zit.
Oud 12-09-2005, 15:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ga donderdag naar de huisarts omdat ik voor het eerst aan de pil wil beginnen. Mijn hoofdreden is dat ik altijd ontiechelijke pijn heb als ik ongesteld ben en dan eigenlijk niks meer kan (gister op m'n werk ook, is geen pretje ).
Ik heb dit tegen m'n moeder en zus gezegd en zij raden het me heel erg af omdat zij er vervelende bijwerkingen van kregen (gewichtstoename, chagrijnigheid, pijnlijke borsten.)
Nou vroeg ik me af of dat niet gewoon met de hoeveelheid hormonen te maken heeft, dus dat het met een lichte pil minder erg is. Of is het zo dat dezelfde pil bij iedereen anders reageert en dat ik maar gewoon moet afwachten?
Ik zat zelfs ook al te denken aan de Nuva-ring, omdat die de helft minder hormonen bevat, maar die zijn dan ook weer een stuk duurder, en ik weet niet of die dingen wel prettig zitten...

Laatst gewijzigd op 12-09-2005 om 15:34.
Oud 12-09-2005, 15:34
Mara
Mara is offline
Je kan de Yasmin nemen, daar kom je niet/nauwelijks van aan, of iig minder dan andere pillen. Het is wel een hele lichte pil en niet geschikt voor iedereen.

Daar komt bij dat negatieve ervaringen zoals chagrijnigheid verschillen van persoon tot persoon en van pil tot pil. Op zich zit er niks anders op dan uitproberen.
Oud 12-09-2005, 15:37
Roos
Roos is offline
Ik zou gewoon een pil proberen. Er zijn ook 10000en vrouwen die niks merken van de pil.

Misschien heb je wel een iets zwaardere pil nodig als je zoveel menstruatieklachen hebt, maar dat zal je huisarts wel weten
Oud 12-09-2005, 15:40
Verwijderd
Het is heel erg per persoon verschillend of je wel of geen last krijgt van bjwerkingen, de enige manier om er achter te komen hoe het bij jou zit is het proberen. (Het heeft te maken met de hoeveelheid, maar ook met de soort hormonen en de combinatie ervan en met hoe jij daarop reageert. Het kan dus ook dat je van de ene pil wel last hebt en van de andere pil niet.)

Yasmin is idd een pil die er om bekend staat dat de meeste mensen er weinig last van bijwerkingen bij hebben.
Oud 12-09-2005, 15:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ok bedankt, ik zal dat dan wel aan m'n dokter vragen.
De pil waar mijn zus trouwens zo'n last mee kreeg was Mercilon (sp?). Is dat een zware pil?
Oud 12-09-2005, 18:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 12-09-2005 @ 16:56 :
Ok bedankt, ik zal dat dan wel aan m'n dokter vragen.
De pil waar mijn zus trouwens zo'n last mee kreeg was Mercilon (sp?). Is dat een zware pil?
Mercilon is volgens mij een lichte pil. Het hoeft trouwens niet zo te zijn dat je van een zware pil sneller bijwerkingen krijgt. Je kan ook bijwerkingen krijgen omdat je pil te licht is.

Ik had veel bijwerkingen van Microgynon en niet van Yasmin maar artsen schrijven Yasmin als het goed is niet uit als je nog geen andere geprobeerd hebt. Bij Yasmin is de kans op trombose enzo hoger dan bij andere pillen dus daarom kan je beter eerst een andere proberen. Bovendien zit er op Yasmin een eigen bijdrage.
Oud 12-09-2005, 19:01
angel_girl
angel_girl is offline
Hey,

Ik vroeg me af of het wat uitmaakt als je in de 2e strip een pil vergeet. Bij doorslikken.

Gelden dan de regels net als in de 1e strip?
Oud 12-09-2005, 19:09
Fainne
Fainne is offline
Maar hoe zit het nu met het feit dat ik de pil gratis kreeg? in belgië
Oud 12-09-2005, 19:11
Verwijderd
Citaat:
angel_girl schreef op 12-09-2005 @ 20:01 :
Hey,

Ik vroeg me af of het wat uitmaakt als je in de 2e strip een pil vergeet. Bij doorslikken.

Gelden dan de regels net als in de 1e strip?
nee, in een doorslik-strip tellen alle pillen als een pil uit de 3e week
Oud 15-09-2005, 14:50
IcedEarth
IcedEarth is offline
Hey.

ik had net opgezocht welke geneesmiddelen de betrouwbaarheid van de pil aantasten.
In de lijst stond Lamisil, wat terbinafine bevat. (een middel tegen eczeem). Ik heb dit middel een tijdje geleden gebruikt (3x ofzo), maar het beviel me niet (het prikte heel erg en het werd alleen maar erger).
Máár op de bijsluiter van Lamisil stond dat helemaal niet vermeld!
Ik heb na die 2 x dat gebruikt te hebben wel sex gehad, maar toen wel ongesteld geworden. Laatst had ik het nog één keer gebruikt, maar toen alleen sex met condoom gehad.
Nu vroeg ik me af, heeft iemand ervaring met bepaalde geneesmiddelen en de pil?
Ben ik nu "onveilig", en zoja, voor hoe lang?
Oud 15-09-2005, 16:16
Gaea
Gaea is offline
Wat kan een oorzaak zijn van het uitblijven van de bloeding in de stopweek, behalve een evt. zwangerschap?
Oud 15-09-2005, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Gaea schreef op 15-09-2005 @ 17:16 :
Wat kan een oorzaak zijn van het uitblijven van de bloeding in de stopweek, behalve een evt. zwangerschap?
stress, ondervoeding
Oud 15-09-2005, 16:39
Gaea
Gaea is offline
En als de bloeding uitblijft, huisarts of met volgende strip beginnen?
Oud 15-09-2005, 16:42
Verwijderd
ik zou dan toch maar naar de huisarts gaan, gewoon voor de zekerheid . Of zelf een thuis-zwangerschapstest doen (zijn ongeveer 10 euro bij de drogist of apotheek).
Oud 15-09-2005, 17:00
Gaea
Gaea is offline
Ok, bedankt. Ik kijk het nog even aan
Oud 16-09-2005, 14:37
8m&m85
8m&m85 is offline
Dit topic is niet echt terugzoekbaar meer, dus als het antwoord al ooit gegeven is, dan bij voorbaat sorry.

Probleem: vorige week maandag ben ik de pil vergeten. Het was de 3e week, dus in boekje gegeken wat te doen: er waren twee opties, eentjes was strip afmaken en meteen met nieuwe beginnen. Die optie leek me wel wat, een keertje niet ongesteld, leek me wel fijn
Donderdags werd ik toch ongesteld, weliswaar heeeel licht en het is nu vrijdag, de 9e dag dus, en ik ben nog steeds licht ongesteld...

Vraag: ik moet dus nog ruim 2 weken van de 'nieuwe' strip slikken, blijf ik gedurende de hele strip ongesteld? (daar word ik nl. niet echt blij van en vriendje ook niet echt )

Kan ik eerder stoppen? En word ik dan weer wat zwaarder ongesteld?

Andere tips?
Oud 16-09-2005, 14:56
Rachel
Rachel is offline
Normaal word je toch niet ongesteld als je je pil doorslikt
Oud 16-09-2005, 14:58
8m&m85
8m&m85 is offline
Citaat:
Rachel schreef op 16-09-2005 @ 15:56 :
Normaal word je toch niet ongesteld als je je pil doorslikt
Tja dat dacht ik inderdaad ook, maar ik was dus die maandag de pil meer dan 12 uur (ongeveer 16 om precies te zijn) vergeten.
En bij doorslikken kan je wel doorbraakbloedingen krijgen, weet niet of het dat dan is, maar hoe lang duurt dat dan?

Regels voor berichten