Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Onzin gesprekken gehad en eigenlijk alleen maar gezellig bij haar gezeten, gaat de goede kant op. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Maar mijn vriend en ik zitten in een onze-relatie-moet-verbeteren-fase. Pff ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dan wijzen en uitlachen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Meestal is het toch handiger om met iemand om tafel te gaan zitten, al zal dat wat vreemd zijn met een 'vriend van je vriend'. OT: ![]() Bijna op vakantie! Lekker met z'n 2tjes, geen gezeur, geen gedoe. Gewoon genieten!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik word een beetje moe van het informeren of ik nou al een vriend heb. En de verbazing daaromtrent, "zo'n leuk meisje blabla"... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar gelukkig overwint de liefde het van de twijfel en denk ik aan niets en niemand anders als we samen zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() heb ik weer mja, eigenlijk gewoon een lang verhaal ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Love sucks sometimes.. Ken het... Ben erg gelukkig met mijn vriend, en wil hemvoor geen goud kwijt. Maar soms knaagt het. En denk dat dat het ook is met jou en dat meisje. Ze wil niet kwijt wat ze heeft, ook al ben jij ook erg goed voor haar, en lief en zorgzaam etc etc... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ontopic: 't ene moment heb ik wel zin in wat leven in de brouwerij, het andere heb ik geen zin in alles wat daarbij komt kijken |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: saai. ![]() |
![]() |
|
|