Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Great timing
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En dat terwijl ik nu een 0/31/20 spec heb....
||
Citaat:
ken je de build vita-ironbarb uit d2? die had bijna geen attack en tankte al1, zoiets bedoel ik (wel met attack anders is het te doen) ah nvm dan :0
||
Citaat:
||
Citaat:
Revenge, Shield Block en Sunder Armor zijn de beste aggro skills uit het spel.... (al doen ze vrijwel geen damage) Je zult helaas moeten kiezen. Als je DPS doet zul je niet zo goed kunnen tanken. Wil je tanken dan zal je DPS niet zo goed zijn.
|
Verwijderd
|
Dacht eerst ff dat dit iemand was die een ontzettend goede cosplay had:
http://www.wow-europe.com/shared/wow...t-elf-full.jpg Wow! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() You lose ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tsja, op level 40 ben je er wel een beetje laat mee. Als je begint met dual gathering kun je op level 40 makkelijk een mount betalen. Als je nu geen gathering skill hebt in ieder geval eentje nemen, bijvoorbeeld mining. Engineering erbij als je nog wilt pvp-en. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder gewoon heel vaak SM enzo doen (ik geloof dat Ulda nog beetje te moeilijk is voor lvl 40). Of in een rijke guild zitten en je guildmaten ( ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit is dus mn eerste char en toen ik ermee begon wist ik niet dat dual gathering handig zou zijn (ik wist toen uberhaubt niet dat je een mount kon kopen als je lvl 40 bent ![]() Ik ben miner/blacksmith dus heb iig één gathering skill, maar het gaat zo langzaam. Ik ben trouwens ook niet op lvl 40 begonnen met "sparen" maar ehm, lvl 36 ofzo ![]() ![]() @ikbenroy Heb er idd spijt van dat ik geen pally heb genomen, maar wederom; toen ik met het spel begon snapte ik er weinig van en wist ik dit soort dingen niet. En tegen de tijd dat ik het wel wist had ik al te veel tijd in deze char gestopt. Ben nu wel met een palladin bezig, maar ik ben pas lvl 17 ![]()
|
Iemand al wat gezien van the plague?
The plague is de nickname van een fysieke DoT (dus niet dispellable door cleanse, remove disease, remove curse, remove poison of whatever) genaamd blood disease. Hij doet 250-350 damage elke 2 seconden en duurt 4 seconden. Er is een kans dat die verspreidt wordt op alle vriendelijke karakters namelijk NPCs, spelers en pets. Blood disease stackt en vanwege het overspringen in combinatie met het stacken duurt het waarschijnlijk langer dan 4 seconden. Blood disease is een ability van een raidboss in zul gurub en is waarschijnlijk via de hearthstone meegedragen naar Ironforge en Ogrimmar, waar het tot bizarre gevolgen leidde. http://forums.worldofwarcraft.com/th...eral&t=4929988 http://wowaids.ytmnd.com/ Die gevolgen zijn dus heel veel lowbie doden in de main cities ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 20-09-2005 om 21:14. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Wat is jouw top 5 van beste spellen die je ooit hebt gespeeld? Ghidorah | 122 | 15-09-2009 22:27 |