Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Trut.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vond 'm erg tegenvallen. ![]() Deel 1 en 2 werden bij mekaar gehouden door een paar terugkerende elementen: alle twee de delen speelden zich af op kerstavond, de 'speelruimte' van McClane was beperkt, de schurk ontmoette McClane op dezelfde manier (ze botsen tegen mekaar op), Holly is aanwezig en John is een goede agent toevallig in the wrong place. In deel 3 is hij geschorst als agent, (bijna) aan alcohol verslaafd, Holly is weg (zonder duidelijke reden), het is zomer ipv Kerstmis, de schurk komt pas halverwege in beeld en heel New York is 'speelterrein'. In plaats va McClane had het iedere andere agent kunnen zijn. Wat vind jij ervan? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, 'Die hard with a vengeance' is wel vermakelijk, maar ik persoonlijk heb me erg gestoord aan het feit dat John McClane gewoon John McClane niet meer is, dat Holly ontbreekt zonder reden, dat het speelterrein niet meer beperkt is (dat maakte het spannend) en dat het geen Kerst meer is. Ik las in m'n tv-gids dat de film eigenlijk bedoeld was als een deel van de 'Beverly Hills Cop' of 'Leathal weapon'-serie en omgewerkt was naar een 'Die Hard'-deel. Verklaart veel. |
![]() |
||
Citaat:
LOTR en Harry Potter (HP toch?) heb ik nooit gezien, wat 'Die Hard' klopt het zeker, maar over 'The Godfather' zijn we het niet eens. Ik vond Part II zelfs minder dan Part III. Maar dat zou nog kunnen veranderen als ik Part III ook voor de 3e keer zou zien, net als de andere twee delen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind 'The Godfather'-films juist een paar van de beste films ooit gemaakt. Deel 1 vond ik fantastisch, deel 2 wel ok en deel 3 meer dan goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarja, films afzeiken is makkelijk he. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ok, het einde van Ash was wel leuk ![]() ![]() ok, hij was wel ok, ik was gewoon niet in de stemming. nog maar een keer kijken.
Laatst gewijzigd op 29-08-2005 om 14:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 16: Kill Bill: Vol. 2 (en meer) AJMouse | 7 | 26-04-2004 13:11 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |