Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2005, 21:04
levi's
levi's is offline
Leuke geheime opdracht trouwens

Ik denk dat Ralf eruit gaat, saai mens
Oud 22-09-2005, 21:07
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
levi's schreef op 22-09-2005 @ 22:04 :
Leuke geheime opdracht trouwens

Ik denk dat Ralf eruit gaat, saai mens
Nee ik denk het niet, omdat bijna iedereen wel wil weten of der iets gaat gebeuren tussen Ralph En Natalie {of hij iets gaat proberen ofzo}
Oud 22-09-2005, 21:15
5803
5803 is offline
ik denk serieus dat Roel er uit gaat, al zie ik Ralph liever gaan...
Oud 22-09-2005, 21:36
PV
PV is offline
Ik denk dat Lieske er uit gaat. Ralph heeft best wat fans geloof ik, en Roel 'hoort' er nog niet uit te gaan. Lieske voegt niet zoveel toe
Oud 23-09-2005, 02:13
Verwijderd
Vervelend dat ze niet laten zien wie in eerste instantie genomineerd waren, en met welke motivatie. Nu zijn alleen sympathieke personen genomineerd.

Liever figuren als Menno of Ingrid die werkelijk niets toevoegen, of Chantal die alleen irritant is eruit. Lieske en Ralph zijn beide eerlijk en sympathiek, en Roel brengt een hoop positieve energie in het programma. Maar nee, onze Hummie heeft anders besloten. (Ja, ik geloof in De Manipulatie.)
Oud 23-09-2005, 08:58
zus en zo
zus en zo is offline
ik vind het vreemd dat tanja geen een stem heeft gekregen, terwijl ze allemaal op haar zaten af te geven... volgens mij speelt bb hier wel en rolletje in...

verder denk ik dat roel weg moet, omdat ralph nogal populair is, en lieske krijgt veel medelijden stemmen om te laten zien dat ze wel degelijk leuk gevonden wordt in nederland.
Oud 23-09-2005, 09:57
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 23-09-2005 @ 09:58 :
ik vind het vreemd dat tanja geen een stem heeft gekregen, terwijl ze allemaal op haar zaten af te geven... volgens mij speelt bb hier wel en rolletje in...

verder denk ik dat roel weg moet, omdat ralph nogal populair is, en lieske krijgt veel medelijden stemmen om te laten zien dat ze wel degelijk leuk gevonden wordt in nederland.
Ik denk niet dat de bewoners het zouden pikken als BB Tanja zulke privileges zou geven. Dan zouden we er nu vast wel iets over gelezen of gehoord hebben. Denk dat Tanja veel gered heeft door met de laatste opdracht ineens zo goed uit de hoek te komen.

Wat betreft Roel; die blijft er wel in. Die is 'wreed'. (besides heeft die toffe ouders) Ik denk dat 't tussen Ralph of Lieske gaat. En ik weet niet maar ik heb vrij weinig gehoord of gezien van Ralph de afgelopen tijd; hij is zowat nog saaier dan Lieske.
Oud 23-09-2005, 11:44
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Ralph populair ? Waar komt deze wijsheid vandaan ? Hoop echt sterk dat hij verdwijnt, vind juist dat hij niks toevoegd.

Lieske voegt juist veel toe, namelijk dat ze nog zo'n jonge spring-in-'t-veld is, in tegenstelling tot de rest.
Al die vrouwen haar nomineren omdat ze haar te jong vinden, en daardoor niks met haar kunnen bepraten,pfff. Echt zo'n vrouwenkwaal. Joost kreeg er geeneen van de mannen hoor.
Lieske deed trouwens wel alsof het haar helemaal niks uitmaakte, maar kon toch goed zien van wel. Vond het wel zielig.

Roel mag er ook niet uit, die gast is gewoon grappig.

Ralph deruit!
Oud 23-09-2005, 11:59
Poesket
Poesket is offline
Ralph is symathiek maar wordt niet geaccepteerd door de bewoners, terwijl hij er ook niet voor gekozen heeft op deze manier het huis in te gaan. Hij heeft zich zelf ook maar gewoon opgegeven.

Lieske is een schat en wil graag ook dat er naar haar gesluisterd wordt. Ze is de jongste nou en, geef haar een kans. De rest van de groep stookt elkaar een beetje op waardoor iedereen ineens vind dat ze duidelijk de jongste is. Zo zou ik me ook voelen als ik zo buitengesloten wordt.

Roel is een beetj een uitslovertje mar wel leuk voor iop tv. En hij doet het sowieso leuk door beetje de stemmi9ng erin te houden.

Waarom zijn deze drie genomineerd?
Stem eens op Rob, die zich overal van buitensluit en puur en alleen om het geld in het huis zit. (zie jij hem vaak op tv)
Of op Tanja, waar de bewoners niet op durven te stemmen omdat ze dat zielig vinden terwijl ze constant loopt te zeiken en zeueren. Ze is zwanger, niet gehandicapt!
Of op ingrid,linda en chantal die zich overal mee bemoeien en
vreselijk lopen te zeuren dat het zo zwaar is en lekker zitten te stoken. Als je buiten die groep valt stoken ze elkaar op en ben wordt je genomineerd.
En dan nog Nathalie die te stom is om op haar benen te staan.
Of Dido die zich zelf zooooooo mooi vindt dat het irritant is.
En dan nog Joosst en Menno en daar is me nog niet iets opgevallen.
Oud 23-09-2005, 12:01
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Eerised schreef op 23-09-2005 @ 12:59 :
Ralph is symathiek maar wordt niet geaccepteerd door de bewoners, terwijl hij er ook niet voor gekozen heeft op deze manier het huis in te gaan. Hij heeft zich zelf ook maar gewoon opgegeven.
*kuch*
Oud 23-09-2005, 12:06
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Marcade schreef op 23-09-2005 @ 13:01 :
*kuch*
Ralph heeft zelf buiten big brother om, nog voordat hij het huis in ging gezegd dat hij zich zelf heeft opgegeven...
En als je het stukje leest kun je ook zien dat meer mensen, naast mij, ook hebben gehoord dat dit niet de ouders van Ralph zijn. Maar bij Natahlie horen, en toch wel aan de kant van Nathalie staan.
En waarom zou iedereen sowieso de kant van Nathalie kiezen ipv die van Ralph. Waarom kijkt niemand naar persoonlijkheid in het huis, maar alleen maar naar wie de grootste bek heeft.
Oud 23-09-2005, 21:15
crook
crook is offline
arme Lieske
Oud 24-09-2005, 08:25
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Marcade schreef op 23-09-2005 @ 10:57 :
Ik denk niet dat de bewoners het zouden pikken als BB Tanja zulke privileges zou geven. Dan zouden we er nu vast wel iets over gelezen of gehoord hebben. Denk dat Tanja veel gered heeft door met de laatste opdracht ineens zo goed uit de hoek te komen.

Wat betreft Roel; die blijft er wel in. Die is 'wreed'. (besides heeft die toffe ouders) Ik denk dat 't tussen Ralph of Lieske gaat. En ik weet niet maar ik heb vrij weinig gehoord of gezien van Ralph de afgelopen tijd; hij is zowat nog saaier dan Lieske.
Ralph was bij de vorige stemming anders wel populair. En dat Tanja goed uit de hoek kwam wil niets zeggen, ze hebben namelijk op woensdag hun nominaties al bekend gemaakt in de dagboekkamer, daarom zeiden ze bij de live-uitzending ook "ik heb op ... gestemd"
Oud 24-09-2005, 12:46
Balance
Balance is offline
Och, ik hoop echt dat Roel d'r uit moet. Misselijk, zelfingenomen ventje vind ik dat.

Lieske vind ik wel lief, al zijn d'r medebewoners niet erg aardig voor d'r. En Ralph mag er van mij in blijven, al is het alleen maar om Nathalie te neten.
Oud 24-09-2005, 15:49
Marcade
Marcade is offline
Nee man; Roel is koel

Oud 24-09-2005, 15:59
Rachel
Rachel is offline
Doet ie goed
Oud 24-09-2005, 16:07
Balance
Balance is offline
Ik hoop dat ie op 't allerlaatste moment betrapt wordt
Oud 24-09-2005, 16:38
Metal
Metal is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 23-09-2005 @ 09:58 :

iemand met een tool ava die naar big brother kijkt
het moet niet veel gekker worden.
Oud 25-09-2005, 11:12
Marcade
Marcade is offline
Roel staat nu bovenaan in de pol op de bb site; daarna lieske en ver daaronder ralph.

Ralph zal er wel uitgaan.

En Roel is wreed; die word niet ontdekt.
Oud 25-09-2005, 13:43
Dinalfos
Dinalfos is offline
Natuurlijk is die Roel populair. Het is tenslotte een mooie jongen. Ralph is dat ook, maar die is wat minder "hip" en geforceerd "edgy". Daarom hoop ik dat hij mag blijven en Roel mag opkrassen.

En nee, ik volg BB niet
Oud 26-09-2005, 15:09
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 25-09-2005 @ 14:43 :
En nee, ik volg BB niet
Nee dat is duidelijk.
Oud 26-09-2005, 20:04
G-force
G-force is offline
Joost moet winnen , goeie gast is dat.
Oud 26-09-2005, 20:29
Rachel
Rachel is offline
Roel is betrapt

Roel was alleen in de badkamer en de rookpolitie had dat in de gaten. Joost ging de badkamer binnen en rook sigarettenlucht. Toen Roel weg was vonden ze in de prullenbak een 2e peuk. Dit is/wordt gemeld in de dagboekkamer, door Rob en Joost.
Oud 26-09-2005, 20:33
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Rachel schreef op 26-09-2005 @ 21:29 :
Roel is betrapt

Roel was alleen in de badkamer en de rookpolitie had dat in de gaten. Joost ging de badkamer binnen en rook sigarettenlucht. Toen Roel weg was vonden ze in de prullenbak een 2e peuk. Dit is/wordt gemeld in de dagboekkamer, door Rob en Joost.
dat betekent niets, hij moet op heterdaad betrapt worden.
Oud 26-09-2005, 22:26
Balance
Balance is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 26-09-2005 @ 21:33 :
idd. Als die jongen slim is stopt hij nu met stiekem sigaretjes roken. Dan kan hij niet meer betrapt worden en heeft hij dus zeker weten flink wat geld.
Maar ja, hij zal wel tot het maximale bedrag willen gaan.
Oud 27-09-2005, 07:44
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 26-09-2005 @ 21:33 :
Ja oke, maar hij moet nu wel op z'n hoede zijn natuurlijk {maar dat zegt Balance ook al, haha}
edit; ik lees net op fok dat hij er al 20 op heeft
Oud 27-09-2005, 12:41
Marcade
Marcade is offline
"Ingrid geeft aan dat ze wat meer lichaamsbeweging wil. Tanja zegt dat ze misschien als Weekopdracht alle opdrachten van de afgelopen weken kunnen combineren. "Inclusief de zwangere buiken." Daarop reageert Menno ad rem. "De zwangere hoeft nooit mee te doen. Als je zwanger bent, hoef je alleen maar zielig te doen en dan krijg je een grote mand met eten", floept hij eruit. "Wowww", zegt Ingrid. "Subtiel." "Dat was nou precies wat ik nodig had", aldus de hoogzwangere Tanja. Menno beseft hoe het eruit kwam en loopt op Tanja af om haar even te knuffelen. Daar wil ze echter niks van weten: "Jij bent de volgende", zegt ze cynisch. Waar ze precies op doelt, blijft in het midden, maar zal het over de nominaties gaan? "

oh oh menno.

Menno had al eerder op z'n flikker gekregen van BB omdat die openlijk sprak over 't feit dat BB de stemrondes toch wel manipuleerde.
Oud 27-09-2005, 13:59
Verwijderd
Langzaam maar zeker begin ik Menno wel te waarderen.
Oud 27-09-2005, 14:13
Verwijderd
Eindelijk eens iemand die zijn mond open trekt, en dan ook nog waar de betreffende persoon bij is ipv achter de rug om
Oud 27-09-2005, 14:53
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 27-09-2005 @ 15:13 :
Eindelijk eens iemand die zijn mond open trekt, en dan ook nog waar de betreffende persoon bij is ipv achter de rug om
Mwoah het was een ongelukje en hij had 't 't liefst niet openlijk gezegd.
Oud 27-09-2005, 16:41
Dinalfos
Dinalfos is offline
Jammer alleen dat het niet echt slim geformuleerde observaties zijn. Menno brengt het altijd met de puntigheid van een skippybal.
Oud 27-09-2005, 16:49
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 27-09-2005 @ 17:41 :
Jammer alleen dat het niet echt slim geformuleerde observaties zijn. Menno brengt het altijd met de puntigheid van een skippybal.
Wat weet jij daar nou van; je volgt BB niet, remember?
Oud 27-09-2005, 16:53
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Marcade schreef op 27-09-2005 @ 17:49 :
Wat weet jij daar nou van; je volgt BB niet, remember?
Niet volgen =/= nooit gekeken.
Oud 28-09-2005, 02:03
Big Brother
Big Brother is offline
geweldig programma niet?!...
alleen de naam zit mee
Oud 28-09-2005, 17:04
Marcade
Marcade is offline
"Ondertussen steekt Tanja even een peuk op in de tuin. Rob heeft Tanja betrapt en gaat de discussie met Tanja aan waarom ze heeft gerookt en Tanja bevestigd hier dat ze er morgen uit wil..."

"Even later komt Roel de slaapkamer binnen. Hij wil zijn excuses aanbieden. Voor Tanja is er echter al teveel gebeurd. "Dat is heel jammer Roel, maar voor mij heb je alles verkloot." "

En Tanja wil er weer uit.

Zijn alle zwangere vrouwen zo?

Laatst gewijzigd op 28-09-2005 om 17:08.
Oud 28-09-2005, 17:35
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-09-2005 @ 18:04 :
"Ondertussen steekt Tanja even een peuk op in de tuin. Rob heeft Tanja betrapt en gaat de discussie met Tanja aan waarom ze heeft gerookt en Tanja bevestigd hier dat ze er morgen uit wil..."

"Even later komt Roel de slaapkamer binnen. Hij wil zijn excuses aanbieden. Voor Tanja is er echter al teveel gebeurd. "Dat is heel jammer Roel, maar voor mij heb je alles verkloot." "

En Tanja wil er weer uit.

Zijn alle zwangere vrouwen zo?
Nee Tanja is gewoon een ontzettend dom paard.
Oud 28-09-2005, 19:17
Verwijderd
Tanja in de uitzending van vandaag, over die opdracht waar een paar mensen in de uitzending van 'In de huid van' komen: "Ik wil niet op tv."

Ge-ni-aal.
Oud 29-09-2005, 09:59
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 28-09-2005 @ 20:17 :
Tanja in de uitzending van vandaag, over die opdracht waar een paar mensen in de uitzending van 'In de huid van' komen: "Ik wil niet op tv."

Ge-ni-aal.

tanja is echt een zeikwijf joh! maar ja, iedereen wil de bevalling meemaken natuurlijk....
Oud 29-09-2005, 10:42
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sasz schreef op 29-09-2005 @ 10:59 :

tanja is echt een zeikwijf joh! maar ja, iedereen wil de bevalling meemaken natuurlijk....
Nee volgens mij niet eens; het word nu geloof ik echt vrij duidelijk dat de bewoners contractueel gezien niet op Tanja mogen stemmen totdat haar kind geboren is.

Zie ook dit op fok blog

"Na een gesprek te hebben gehoord zondagmorgen tussen Menno, Ingrid, Tanja en Chantal, hoorde ik Tanja zeggen na een uitspraak van Menno aangaande het nomineren, dat ze wilde dat de proef op de som werd genomen en dat ze wilde dat de bewoners op haar gingen stemmen .. Hierop gaven zowel Ingrid als Chantal als antwoord : "Je weet dat dat niet mag .. "
Hoezo Menno werd terecht gewezen ?
"

En eerlijk; zo interessant is een geboorte ook weer niet; en ze zullen er echt niet letterlijk bij zijn.
Oud 29-09-2005, 11:00
Verwijderd
Iemand op Fok daar schreef al:
"Je weet dat dat niet mag" kan ook duiden op "je weet dat je niet over de nominaties mag praten"...
Oud 29-09-2005, 12:51
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Tanja heeft de weekopdracht verziekt. Ze stak een peuk op, omdat ze daar zin in had en het kan d'r niks schelen dat de weekopdracht verziekt is en iedereen op rantsoen moet !!
Oud 29-09-2005, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 29-09-2005 @ 13:51 :
Tanja heeft de weekopdracht verziekt. Ze stak een peuk op, omdat ze daar zin in had en het kan d'r niks schelen dat de weekopdracht verziekt is en iedereen op rantsoen moet !!
Zelf hoeft ze ook niet op rantsoen, dat is het leuke.
Oud 29-09-2005, 15:23
Smolarekgirl16
Smolarekgirl16 is offline
Grrrrr....wat een **** die Tanja!
Oud 29-09-2005, 15:28
lovenasty
lovenasty is offline
Citaat:
hppa schreef op 29-09-2005 @ 14:20 :
Zelf hoeft ze ook niet op rantsoen, dat is het leuke.
Slaat nergens op, dat de rest dan op rantsoen moet.
Als je toch rekening moet houden met haar zwangerschap kunnen ze het eten wel wat mindere, hoe vaak heeft ze al niet iets weggegooit? Andere mensen zullen daar heel blij meej zijn!
Oud 29-09-2005, 16:11
Balance
Balance is offline
haha, wat heeft dido zich laten kennen: met roel gezoend. dom ding, nu is ze dus gewoon net als die andere meiden.

en tanja is een verwend nest. ze heeft een kinderwagen van 600 euro gekocht, maar heeft wel schulden van hier tot tokio: hoe zou dat nou komen?

Verder snap ik Big Brother maar al te goed als ze écht een verbod hadden ingesteld op het stemmen op tanja. Als ik zo'n programma had zou ik ook kosten wat 't kost m'n troef (want dat is tanja deze BB versie toch) erin willen houden.
Oud 29-09-2005, 16:16
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ze zeurt gewoon teveel; zij krijgt het meeste, heeft al die privileges e.d, maar ze zeurt wel het meeste van iedereen daar .
Oud 29-09-2005, 17:05
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-09-2005 @ 17:11 :
Verder snap ik Big Brother maar al te goed als ze écht een verbod hadden ingesteld op het stemmen op tanja. Als ik zo'n programma had zou ik ook kosten wat 't kost m'n troef (want dat is tanja deze BB versie toch) erin willen houden.
Een troef kaart is toch een onverwacht iets? Zoals dat alle meiden ineens travestiet blijken te zijn?

Hoe langer ik naar de meiden kijk; hoe meer ik vind dat ze ooit een jongen zijn geweest. Behalve Lieske.
Oud 29-09-2005, 17:36
Balance
Balance is offline
Citaat:
Marcade schreef op 29-09-2005 @ 18:05 :
Een troef kaart is toch een onverwacht iets? Zoals dat alle meiden ineens travestiet blijken te zijn?
Volgens mij is een troef je beste kaart.
En als je je troef achter de hand houdt wordt het onverwachts.

Maar dat dacht ik ook maar hoor
Oud 29-09-2005, 19:41
Marcade
Marcade is offline
Omg joost is homo!
Oud 29-09-2005, 19:45
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Marcade schreef op 29-09-2005 @ 20:41 :
Omg joost is homo!
Welke?
Die in het huis {maar die heeft toch allang een vriendin}?
Of die "vriend" van Nathalie?

naja ik ga nu kijken!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten