Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat betreft Roel; die blijft er wel in. Die is 'wreed'. (besides heeft die toffe ouders) Ik denk dat 't tussen Ralph of Lieske gaat. En ik weet niet maar ik heb vrij weinig gehoord of gezien van Ralph de afgelopen tijd; hij is zowat nog saaier dan Lieske. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En als je het stukje leest kun je ook zien dat meer mensen, naast mij, ook hebben gehoord dat dit niet de ouders van Ralph zijn. Maar bij Natahlie horen, en toch wel aan de kant van Nathalie staan. En waarom zou iedereen sowieso de kant van Nathalie kiezen ipv die van Ralph. Waarom kijkt niemand naar persoonlijkheid in het huis, maar alleen maar naar wie de grootste bek heeft.
||
Citaat:
||
Citaat:
het moet niet veel gekker worden. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ja, hij zal wel tot het maximale bedrag willen gaan.
||
Citaat:
edit; ik lees net op fok dat hij er al 20 op heeft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() tanja is echt een zeikwijf joh! maar ja, iedereen wil de bevalling meemaken natuurlijk....
||
Citaat:
Zie ook dit op fok blog "Na een gesprek te hebben gehoord zondagmorgen tussen Menno, Ingrid, Tanja en Chantal, hoorde ik Tanja zeggen na een uitspraak van Menno aangaande het nomineren, dat ze wilde dat de proef op de som werd genomen en dat ze wilde dat de bewoners op haar gingen stemmen .. Hierop gaven zowel Ingrid als Chantal als antwoord : "Je weet dat dat niet mag .. " Hoezo Menno werd terecht gewezen ?" En eerlijk; zo interessant is een geboorte ook weer niet; en ze zullen er echt niet letterlijk bij zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je toch rekening moet houden met haar zwangerschap kunnen ze het eten wel wat mindere, hoe vaak heeft ze al niet iets weggegooit? Andere mensen zullen daar heel blij meej zijn!
||
Citaat:
![]() ![]() Hoe langer ik naar de meiden kijk; hoe meer ik vind dat ze ooit een jongen zijn geweest. Behalve Lieske. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En als je je troef achter de hand houdt wordt het onverwachts. Maar dat dacht ik ook maar hoor ![]()
||
Citaat:
![]() Die in het huis {maar die heeft toch allang een vriendin}? Of die "vriend" van Nathalie? naja ik ga nu kijken! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Big Brother is bedrog! BrunetJuh | 22 | 02-01-2006 17:57 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson-> BB kloon of beter dan Big Brother? Carpe Diem | 12 | 23-09-2002 06:35 | |
Films, TV & Radio |
Big Brother 4 Main | 9 | 07-06-2002 11:25 | |
Films, TV & Radio |
[poll]moet er een 4e big brother komen?????? miss-tess | 43 | 30-05-2002 13:52 | |
Films, TV & Radio |
Big Brother wimmeke | 16 | 26-12-2001 13:26 | |
Films, TV & Radio |
big brother 'gefakt?' hier.klopt nix van Lieverd17 | 5 | 30-11-2001 16:47 |