![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *knuf* heb btw treinkaartje al gekocht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
@ oceangirl: http://www.imageshack.us/
![]() ![]() |
![]() |
|
http://img291.imageshack.us/my.php?i...ppeltje9cw.jpg
oke menskes no picture maar wel de link ernaartoe ![]()
Laatst gewijzigd op 19-10-2005 om 09:30. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ben gister wezen mountainbiken met mijn vriend in de Ardennen, was echt zooo heeel relaxed. Zo leuk, fijn, samen in de natuur, en super foto`s gemaakt en was helemaal top ![]() Ik voel nu wel waar mijn spieren zitten zeg ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() OT: Ik ben ziekig, maar wel vrolijk. En net had ik hier nog meer geschreven, maar toen was alles weg toen ik me opnieuw moest inloggen en ik weet niet meer waarover het ging. O ja, tennis. Dat ik per se wil tennissen, maar dat ik niet snap waarom, want al die andere mensjes lachen me steeds uit omdat ik slechter ben dan zij. Arrogante wijven. Maar toch wil ik tennissen. En ik heb morgen tentamen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat heb je als onderwerp ? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zenuwenzenuwenzenuwen. Ik weet waar het is, zaterdag heb ik er nog in de buurt opgepast, maar ik heb geen idee hoe die psycholoog is en hoe het allemaal gaat en of ik niet keihard ga janken. Vast wel. Ik vind het eng en ik moet er helemaal alleen heen. Wat stiekem misschien nog wel fijner is, want met mijn papamama erbij schiet het ook niet op. Daar ben ik allang achter. Ik ben alleen gewend om alles op te schrijven of te typen, ik praat al tijden niet meer over mezelf, de laatste keer was waarschijnlijk begin april. Ik vraag me af of ik überhaupt nog wel práten kan, echt praten, over dingen die me bezighouden. En ik heb het koud en ik ben heel erg van plan mijn proefwerk Duits te gaan missen, want dan heb ik nog een week om het te leren.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het Grote-lucht-je-hart-topic #23! Verwijderd | 489 | 27-03-2005 19:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |