Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2005, 18:35
Kerboga
Kerboga is offline
Citaat:
Roosje schreef op 18-10-2005 @ 19:23 :
In de klas is het anders niet leuk.

Koppijn, doodop, chagrijnig, koud, verward, proefwerk Nederlands verknald, ruzie gemaakt met alles en iedereen en mijn enkels zijn stuk. Gaat lekker zo.
Je hebt geen ruzie met mij gemaakt. Gaat je eigenlijk ook niet lukken, maar daar gaat het even niet om.
Oud 18-10-2005, 18:37
Verwijderd
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 18-10-2005 @ 16:29 :
aaaaah chique.....Ik ben een deel van een volgens anderen lief koppeltje.

OT: duim aub voor me dak strakjes na een redelijk pijnloze dag ook een pijnloze nacht krijg. Och morgen al woensdag. kmag beginnen aftellen naar mn onderzoek dat ik dus ein-de-lijk ga krijgen.

@repelsteel: ik vraag mij nu af wa ze hier zouden denken as we foto's gingen posten.
fotos doe maar die van schaaphoofd en jou ik heb m nimeer..harde schijf was kapot jah..

k duim elke dag voor je lieverd, and especially deze dagen
*knuf*
heb btw treinkaartje al gekocht
Oud 18-10-2005, 18:43
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Kerboga schreef op 18-10-2005 @ 19:35 :
Je hebt geen ruzie met mij gemaakt. Gaat je eigenlijk ook niet lukken, maar daar gaat het even niet om.
Dat nog net niet, nee.
Oud 18-10-2005, 18:53
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Roosje schreef op 18-10-2005 @ 19:23 :
In de klas is het anders niet leuk.

Koppijn, doodop, chagrijnig, koud, verward, proefwerk Nederlands verknald, ruzie gemaakt met alles en iedereen en mijn enkels zijn stuk. Gaat lekker zo.
Dat is niet leuk idd, maar kan ook gebeuren, pech dat t neit geaccepteerd wordt
Oud 18-10-2005, 19:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Waarom voel ik me nou alweer slecht?

Mijn moeder vond dat ik er sip uit zag en eigenlijk voel ik me de hele dag alweer een beetje huilerig. Moet ongesteld worden dus dat versterkt mijn emoties altijd wel een beetje maar ik zit gewoon niet zo lekker in mijn vel. Er is teveel. Ik mis mijn vriend nu alweer terwijl ik gister nog bij hem was. Hij zegt tegen mij dat hij het druk heeft en daarom weinig tijd voor me heeft, nou okee daar kan ik me in vinden, ik heb ook niet altijd even veel tijd. Maar als hij dan wel vanavond in de bios gaat zitten met een vriend en donderdag een verjaardag heeft dan voel ik me toch een beetje vergeten. Is dat uurtje op msn met mij dan ook teveel tijd?

Ik wil niet zoveel aandacht vragen maar ik heb het gewoon nodig. Ik wil zo graag iets leuks doen met vrienden maar niemand heeft zin of tijd. Morgen met mijn oma naar de stad. Tis toch de idioot voor woorden dat ik zoiets met mijn oma moet gaan doen omdat er verder niemand met me mee wil gaan?

Zat ik gister sinds tijden weer eens met een vriendin van me op msn, heeft ze zondag wel tijd, wil ik wat afspreken zegt ze ineens niets meer terug

Ik doe mijn best zo maar waarom wil het dan niet lukken?
Oud 18-10-2005, 20:06
moon
moon is offline
Pfoeh, afgelopen 3 nachten alleen maar nachtmerrie's gehad. Zo droomde ik o.a weer eens dat mijn vreemd vreemd ging en dat ik daar zo kwaad om was dat ik in het wilde weg begon te schoppen. Gevolg: Toen ik wakker werd lag vriend bijna buiten bed omdat ik hem eruit had getrapt. Ik droomde ook dat ik in een gebouw liep dat helemaal gemaakt was van glas. Je liep dus ook op glas. Er brak de hele tijd glas af als ik liep, het was echt zo eng. Misschien vraagt school op dit moment weer net ff te veel van me. Maar goed, morgen heb ik vrij en vrijdag vakantie, dus ik overleef het wel. Na de vakantie wil ik weer een gezonde start maken.

Kun je van nachtmerries ook moe worden trouwens? ik heb min of meer geslapen tijdens geschiedenis. Mijn ogen vielen steeds dicht en dan deed ik ze weer open maar dan zag ik alles wazig en was mijn hoofd aan het dromen zeg maar. Ik was zooooooo moe.
Oud 18-10-2005, 20:56
Miracle
Miracle is offline
Tijdtekort.
Oud 18-10-2005, 21:04
Roosje
Roosje is offline
Oké, ik ben er achter. Ik maak me weer eens veel te druk over allerlei er-niet-toe-doende zaken en loop veel te hard van stapel. Waarom raakt iedereen me zo verdomd hard? Kunnen ze niet gewoon allemaal hun mond tegen me houden? Iedereen in de klas kan er tegen, behalve Roos natuurlijk weer, ja hoor, ik moet er altijd weer tegen in gaan en als ze dan iets écht lulligs zeggen is gelijk de hele les naar de tering, want dan loop ik weer te huilen. Leuk.
Als ik nou gewoon eens een week in bed mocht blijven liggen, dan ging het vast beter.
En morgen verdomme blokuur gym en proefwerk Geschiedenis en SO scheikunde en ik ga er echt aan. Ik hoefde nooit iets te doen voor school, maar daar kan ik nu niet meer vanuit gaan. Gym wordt natuurlijk ook weer een catastrofe. Daarna ben ik ook nog fysiek moe en dan komt alles naar boven en, nou ja, laat ook maar.
Ik ben wel stil, hoor, als zij nou ook eens ophielden?
Oud 18-10-2005, 21:22
Nona
Nona is offline
Bluch, hoe slecht kan een handleiding zijn? Ik had toch echt altijd geleerd dat als je schrijft, dat meestal bedoeld is om anderen iets duidelijk te maken in plaats van een cryptische omschrijving van je eigen hybride ideeën te geven, de helft weglatend en vol onduidelijkheden en onnodig moeilijk taalgebruik.

Zo, ff afreageren en dan nu naar bed.
Nee, eerst die gast uit Friesland sms'en hoe leuk 'ie is.
Oud 18-10-2005, 23:41
Verwijderd
Weer voel ik zoveel en kan ik het niet verwoorden. Vandaag meerdere malen bijna in huilen uitgebarsten. Ik heb er gewoon zo'n genoeg van. En alle kleine dingen geven dan net dat extra kleine duwtje. Gelukkig heb ik het in kunnen houden, want ik had ook niet bepaald zin in een huilbui. Weet niet, misschien is het goed om toch nog met die ene lerares te gaan praten. Maar waarschijnlijk doe ik het uiteindelijk toch niet...
bah, ik voel me klote...
Oud 19-10-2005, 07:32
JaJ
JaJ is offline
djeez wat een trauma moet ik hebben, hoe duidelijk wil je het eigenlijk hebben jochie? - jamaar, jamaar, dat zeg je al zolang, en ook in de andere richting - boeiend - jamaar... - BOEIEND!

en dan niks meer
Oud 19-10-2005, 08:58
farai
farai is offline
Offtopic: als er iemand mij vertelt hoe ik die foto kan posten (liefst zonder de layout hier te verkloten offcourse) post ik wel fotootje.

OT: oef ik heb een pijnloze nacht gehad en das ontzettend veel waard. Goed geslapen, deed deugd.

Oh en ik heb intss al enkele posten op mn nieuwe tv geprogrammeerd gekregen, das ook altijd leuk. Maar verder valt er van hieruit nix te melden.

Groetjes een toch wel vrij positieve oceangirl
Oud 19-10-2005, 09:06
Verwijderd
@ oceangirl: http://www.imageshack.us/ en dan dus dat 'bladeren' knopje klikken en zoeken naar ons fotootje
Oud 19-10-2005, 09:27
farai
farai is offline
http://img291.imageshack.us/my.php?i...ppeltje9cw.jpg

oke menskes no picture maar wel de link ernaartoe

Laatst gewijzigd op 19-10-2005 om 09:30.
Oud 19-10-2005, 10:01
Verwijderd
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 19-10-2005 @ 10:27 :

Lief
Oud 19-10-2005, 10:13
miekmuis
miekmuis is offline
Jippie, hij breekt haar hart, stelt haar keer op keer teleur en blijft zijn beloftes breken, maar zodra ze weer blij met hem is moet ik ook maar weer blij zijn?

En nu heb ik ruzie met haar, omdat ik hem niet zo snel kan vergeven.
Oud 19-10-2005, 11:19
farai
farai is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 19-10-2005 @ 11:01 :
Lief
thx
Oud 19-10-2005, 12:00
Verwijderd

ik zit nu op school en msn is onmogelijk
maar ik kan wel forummen

is echt een lieve foto (K)
Oud 19-10-2005, 12:05
Minami
Minami is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 19-10-2005 @ 10:27 :

Aaaaaahw!! Jullie zijn echt leuk stel saampies zeg !!

Ik ben gister wezen mountainbiken met mijn vriend in de Ardennen, was echt zooo heeel relaxed. Zo leuk, fijn, samen in de natuur, en super foto`s gemaakt en was helemaal top
Ik voel nu wel waar mijn spieren zitten zeg Ik ga maar eens in een heeel heet bad, en dan filmpje kijken
Oud 19-10-2005, 12:09
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik weet wel dat niemand tijd heeft op het moment, maar ik voel me wel een beetje vergeten...
Oud 19-10-2005, 12:12
Minami
Minami is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 19-10-2005 @ 13:09 :
Ik weet wel dat niemand tijd heeft op het moment, maar ik voel me wel een beetje vergeten...
Knufff
Oud 19-10-2005, 12:49
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 18-10-2005 @ 16:29 :
aaaaah chique.....Ik ben een deel van een volgens anderen lief koppeltje.

@repelsteel: ik vraag mij nu af wa ze hier zouden denken as we foto's gingen posten.
Nou, dat jullie een nog liever stelletje zijn dan we eerst al dachten?

OT: Ik ben ziekig, maar wel vrolijk. En net had ik hier nog meer geschreven, maar toen was alles weg toen ik me opnieuw moest inloggen en ik weet niet meer waarover het ging. O ja, tennis. Dat ik per se wil tennissen, maar dat ik niet snap waarom, want al die andere mensjes lachen me steeds uit omdat ik slechter ben dan zij. Arrogante wijven. Maar toch wil ik tennissen.
En ik heb morgen tentamen
Oud 19-10-2005, 13:04
WolterB
WolterB is offline
nee, ik wil níét weer ziek worden, niet nu...
Oud 19-10-2005, 14:01
Verwijderd
Nog één verkeerd woord en ik ga huilen .
Oud 19-10-2005, 14:26
Dolores
Dolores is offline
Goed, weet ik ook weer hoe mn klas over me denkt. Nja, 't was verder wel een fijn gesprek, maar ik trek me alles veel te erg aan.
Oud 19-10-2005, 14:45
JaJ
JaJ is offline
whieee, werkcollege gaat gruwelijk vanmiddag, maar ik heb al mijn tentamens voldoende gemaakt ^^. en ik heb ook al geen honger, zou ik echt gelukkig zijn? ^^
Oud 19-10-2005, 15:01
kroot
kroot is offline
Woei, was gezellig met m´n zusje. En mijn pianoleraar komt dalijk op bezoek
Oud 19-10-2005, 15:49
Marcade
Marcade is offline
Verdomme; die k*tcursus begon vandaag; niet morgen. Slecht Mark, heel slecht.
Oud 19-10-2005, 16:16
Roosje
Roosje is offline
Morgenochtend, negen uur.

Oud 19-10-2005, 16:22
Gothic
Gothic is offline
voel me kut, energieloos, alleen en niet gemotiveerd, ben gewoon te moe...
Oud 19-10-2005, 16:52
ilse
ilse is offline
vrijdag een feestje, een wonder heb gewoon wat te doen

alleen vorige keer dat ik naar een feestje van haar ging ging ik met m'n vriend en heb ik echt een superavond met hem gehad.. en hij is er nu dus niet.. en ik heb echt zo een onprettig gevoel in m'n buik, ik mis hem..

de hele tijd gaat het goed, denk niet eens echt veel aan em. maar als ik dan geconfronteerd word met iets dat met hem echt te maken heeft, dan raakt het me toch wel. oke, logisch, het is pas sinds zaterdag uit.. maar het valt me allemaal gelukkig wel mee...

ben alleen benieuwd of ie me brief nou heeft gelezen en wat ie daarvan vond..
Oud 19-10-2005, 17:06
Dolores
Dolores is offline
Omg, wat heb ik nu weer gedaan. Ik was zo blij dat ik misschien iets te doen zou hebben volgende week in mijn vakantie dat nu m'n hele vakantie volgepland zit. :/ Dat was nou ook weer niet de bedoeling, want ik heb op zich ook nog wel wat schoolwerk te doen, al interesseert me dat eigenlijk niets meer.
Oud 19-10-2005, 18:00
Verwijderd
Ok, ik ben alleen maar heen en weer aan het racen, vergeet alles, heb het druk en sta stijf van de stress. iedereen hier is druk, ik ben moe en slaap bagger. Verslagen moeten gemaakt worden en die stomme mensen van leraren mailen niet eens terug als ik een vraag heb. nu moet ik zo sporten (was ik al thuis?), en, en, en...bah. zo.
Oud 19-10-2005, 18:11
Verwijderd
Ik voel me de laatste dagen weer zo moe en daar zullen de komende drie, vier dagen ook niet bepaald bij helpen. Wel heb ik ongelofelijk veel zin in morgen, even een presentatie doen (die ik nog af moet maken ) dan meeten, vervolgens eten en daarna uit met mijn werkgroep. Ik vind het eigenlijk wel prima zo, lekker druk bezig, nadeel is wel dat ik volgende week waarschijnlijk nauwelijks mijn bed uit kan komen, maar dat zie ik dan wel. Een weekje vakantie zou geen kwaad kunnen.

Straks even lekker fietsen en dan de presentatie afmaken, geen idee hoe ik het in godsnaam in 10 minuten moet proppen. Maar dat zal ook wel weer lukken.

Misschien dat ik me volgende week maar weer eens ga opwerpen om wat sociaals te organiseren met mijn middelbare school groepje, maar dat wordt de laatste keer want ik heb geen zin om het telkens te moeten doen en op sommige mensen raak ik toch wel heel erg uitgekeken.
Oud 19-10-2005, 18:44
JaJ
JaJ is offline
zucht, ik wil niet leren, maar ik ben niet voor niets thuis gebleven. dit vak moet ik echt echt echt halen. zucht, ik heb het zel fin de hand, dus ik zal toch verder moeten gaan. de antwoorden die ik zoek heb ik toch niet, en het is nu niet aan mij om ze te gaan zoeken.
stomme experimentele fysica
Oud 19-10-2005, 20:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ben een beetje alleen-ig.
Oud 19-10-2005, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 19-10-2005 @ 21:15 :
Ben een beetje alleen-ig.
samen alleen-ig zijn?
Oud 19-10-2005, 20:50
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 19-10-2005 @ 21:39 :
samen alleen-ig zijn?
Volgens mij schieten we dan een beetje voorbij aan het principe van alleen-ig zijn.
Oud 19-10-2005, 21:23
Roosje
Roosje is offline
Oké. Overzicht van mijn dag: wakker worden, douchen, naar school, Grieks&Latijn (wat wel leuk was, want die lerares vindt mij aardig), pauze, geschiedenis (rampzalig), SO scheikunde (ging goed!), pauze, proefwerk geschiedenis (voor de helft meerkeuze, dus heb ik de helft goed), wiskunde (wat ook leuk was, want ik heb heel netjes gewerkt en dat ging keilangzaam), pauze, blokuur gym (wat ook leuk was, want ik ging basketballen met nog wat lui, en ik kon het nog ook, en we mochten een half uur eerder weg), door de regen naar huis. Ben ik eenmaal thuis, nat als een verzopen kat, vertelt mijn mama ineens dat ik morgenochtend om negen uur een gesprek heb met een psychologe en ja, ik vind het doodeng. Verdomme. Bovendien heb ik morgen om tien uur een proefwerk Duits, en ik krijg het gewoon niet in mijn hoofd. Ik kan me niet meer concentreren, totaal niet, echt absoluut helemaal niet, dus ik ga morgen echt keihard onderuit. En dat terwijl ik er altijd zo goed in was. Mijn talenknobbel lijkt wel verdwenen te zijn.
En door al dat nadenken en leren en proberen te concentreren en alles, heb ik geen tijd meer om te schrijven.
Goed bezig, Roosje, ga zo door, dan gaat het vast veel beter met je.

Niet wat ik wil, maar wat ik weet.

Can't seem to recognize
That stare behind those eyes
Oud 19-10-2005, 21:33
WolterB
WolterB is offline
Voel me nogsteeds ziekig, maar wil zaterdag wel weg.
Heb theaterkaartje voor vrijdag verkocht zodat ik rustig aan kan doen de komende 2 dagen, is niet anders.

En spel was gaaf met flat, k heb t getroffen met flatgenoten
Oud 19-10-2005, 21:36
Verwijderd
Ik ben wel mijn energie nu kwijt. Dat is wel lekker. Misschien dat ik ook beter slaap. Komt door het weer denk ik, denkt mijn moeder eigenlijk. En er zit een bult op mijn hoofd en ik ben toch benieuwd hoe die daar komt. Ik heb er de pest over in dat ik maandag weeeer naar het ziekenhuis moet. En dat ik niet op een normale manier piano kan spelen. Bleh. En ik had al gedronken voor het eten, en dat merk ik dan gelijk aan alles.

En het steekt, verdomme.
Niet aan toegeven, niet aan toegeven

Bien sûr nos miroirs sont intègres
Oud 19-10-2005, 22:20
kroot
kroot is offline
ben uit eten geweest met pianoleraar, was gezellig.
Hij stelde af en toe alleen vervelende vragen!
Oud 19-10-2005, 23:16
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Soms vraag ik mezelf wel eens af,
waarom dingen opeens zo anders kunnen zijn.
Toen we elkaar voor het eerst zagen,
het voelde zo vertrouwd, zo fijn, zo nieuw.

Het leek wel of we langzaam dichter bij elkaar groeiden, ik je hand steeds langer vasthield.
Op de weg naar de top, ben jij, en ik, een aantal keren gevallen.
We leerden elkaar steeds beter kennen, en leerden van de keren dat we gevallen waren.

Waar de top bereikt was, verloor je mijn hand, en ik de jouwe.
Ik viel naar beneden, in een zwart gat.
Ik kwam niet meer boven, ik viel steeds verder in het gat.
Het gat dat geen einde leek te hebben.

Opnieuw zag ik een hand, ik zag hem langzaam naar me toe komen. De vetrouwde hand die me steun gaf.
Ik wilde weer naar de top, waar we elkaar verloren.
Dit keer niet om verder te gaan, want dan zou ik weer in het zwarte gat vallen.
Om terug te lopen, naar waar ik ben gebleven.
Om de berg te ontwijken, en een andere te zoeken.
Een berg die oneindig hoog is.
Op weg naar het engeltje, hoe mijn leven hoort te eindigen.
Oud 19-10-2005, 23:30
Generation Lost
Generation Lost is offline
Een herinnering aan
een warme midzomerdag.

Een herinnering aan
je stralende lach.

Een herinnering aan
de regen op de daken.

Een herinnering aan
in jouw armen te ontwaken.

Een herinnering aan
de onmogelijkheid.

Een herinnering aan
de vervlogen vrijheid.

Een herinnering
aan jou.
Oud 19-10-2005, 23:30
Minami
Minami is offline
Ik wist niet dat het zo moeilijk kon zijn om je ergens veilig te voelen

You were looking for something
which you`d never find.
At all.
Oud 20-10-2005, 01:00
Verwijderd
Yay, uiteindelijk veertig pagina's gemaakt waar ik echt tevreden over ben en helemaal klaar. Morgen opsturen en dan is het eindelijk voorbij

Nu nog mijn weg vinden in dat administratieve en bureaucratische doolhof dat 'afstuderen' heet
Oud 20-10-2005, 01:13
Verwijderd
Nou, ik had me het afscheid van m'n beste vriendin toch wat anders voorgesteld, alsof we te vreemden waren die naast elkaar op de bank zaten.

En pas op het laatst, toen ik d'r thuis afzette, kon ik me bewegen tot een knuffel. En zij vond het kennelijk net zo vreemd en lastig. Anders gaat het altijd wel zo goed.
Als ze nog 2 seconden langer was blijven zitten was ik in tranen uitgebarsten.
God wat houd ik van d'r. Damn wat haat ik afscheid.

Laatst gewijzigd op 20-10-2005 om 01:26.
Oud 20-10-2005, 01:50
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-10-2005 @ 02:00 :
Yay, uiteindelijk veertig pagina's gemaakt waar ik echt tevreden over ben en helemaal klaar. Morgen opsturen en dan is het eindelijk voorbij

Nu nog mijn weg vinden in dat administratieve en bureaucratische doolhof dat 'afstuderen' heet
oeh, je scriptie zeker
Wat heb je als onderwerp ?
Oud 20-10-2005, 07:25
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
WolterB schreef op 19-10-2005 @ 22:33 :
Voel me nogsteeds ziekig, maar wil zaterdag wel weg.
Heb theaterkaartje voor vrijdag verkocht zodat ik rustig aan kan doen de komende 2 dagen, is niet anders.
Beterschap hé.

Zenuwenzenuwenzenuwen. Ik weet waar het is, zaterdag heb ik er nog in de buurt opgepast, maar ik heb geen idee hoe die psycholoog is en hoe het allemaal gaat en of ik niet keihard ga janken. Vast wel. Ik vind het eng en ik moet er helemaal alleen heen. Wat stiekem misschien nog wel fijner is, want met mijn papamama erbij schiet het ook niet op. Daar ben ik allang achter. Ik ben alleen gewend om alles op te schrijven of te typen, ik praat al tijden niet meer over mezelf, de laatste keer was waarschijnlijk begin april. Ik vraag me af of ik überhaupt nog wel práten kan, echt praten, over dingen die me bezighouden.
En ik heb het koud en ik ben heel erg van plan mijn proefwerk Duits te gaan missen, want dan heb ik nog een week om het te leren.
Oud 20-10-2005, 09:27
cagie
cagie is offline
Waarom moet vriendschap met hem iedere keer uitlopen op een drama? Misschien had ik net zoals de anderen helemaal geen contact met hem moeten zoeken dan was dit niet gebeurd...
Vandaag jarig
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten