Advertentie | |
|
![]() |
|||
De deal tussen AZ en Ajax over Kenneth Perez is rond:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Als ik de waardes die vermeld staan bij de spelers optel kom ik op een slordige 8-11 miljoen uit wat Feyenoord verdiend heeft de afgelopen maand, best netjes
![]()
|
Angelo Martha (MVV) naar ADO Den Haag
Indien de medische keuring dinsdag positief uitvalt, vertrekt verdediger Angelo Martha per direct bij MVV. Nadat de speler maandagochtend had medegedeeld dat hij zijn contract met MVV onder geen beding zou verlengen en voor de komende seizoenen getekend had bij ADO Den Haag, meldde laatstgenoemde club zich maandagmiddag met het verzoek om Martha per direct te mogen overnemen. Technische staf en bestuur van MVV hebben daarop - met tegenzin - besloten om aan de overgang van Martha mee te werken. De redenen hiervoor zijn dat MVV er van overtuigd is voor de 13 resterende wedstrijden van dit seizoen in Marc Kienle en Laurent Castalana goede vervangers te hebben, zeker nu Kienle weer helemaal fit is. Daarnaast ontvangt MVV een afkoopsom van € 50.000,-- terwijl Martha aan het einde van het seizoen transfervrij zou vertrekken. "Als wij Martha nu hier zouden houden, zouden wij niet in het belang van MVV handelen", aldus Andries Jonker. "Mede gezien het beperkte aantal wedstrijden in dit seizoen en de financiële compensatie was dit het beste voor MVV." Verdorie, vlak voor het sluiten van de transfermarkt nog een speler kwijt. Mooi voor ADO, het is een goede verdediger maar of hij eredivisie aankan is natuurlijk niet zeker. Maja, wij weer een speler minder en nog steeds geen nieuwe spits. ![]()
|
En dan lees je ook nog eens dit:
Kruijer vertrekt? Na Angelo martha en Ibad Muhamadu dreigt ook een tweede centrale verdediger de Geusselt te verlaten Helmond Sport is in de markt voor Michel Kruijer De Brabanders zouden de centrale verdediger, die na een zware blessure zijn basisplaats is kwijtgeraakt te willen huren tot het eind van het seizoen. Bron Dagblad de Limburger, 31-01-2006 Nee, dat mag nu echt niet gebeuren na het vertrek van Martha. ![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Eerder deze week liet Stams zaakwaarnemer Henk van Ginkel nog weten dat de keuze op Ajax was gevallen, omdat die club als eerste concrete interesse toonde. Maar die uitleg weerlegt Guus Hiddink, technisch directeur én coach van PSV. 'Zijn manager Henk van Ginkel heeft met onze mensen gesproken en ik heb zelf ook contact gehad met manager Braida van Milan, maar uiteindelijk was het financiële plaatje niet haalbaar voor ons', aldus Hiddink in het Eindhovens Dagblad. ' De komst van Stam zou PSV zes miljoen euro hebben gekost: drie miljoen als afkoopsom voor het tot medio 2007 doorlopende contract van de ex-international en nog eens drie miljoen voor het salaris dat de 33-jarige centrale verdediger wilde incasseren. http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/co...6429/sc=60998a |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Haha, dat commentaar van Van Gaal op de transfer van Perez.
![]() ![]()
||
Weer een trainer opgestapt? Zo hé, nieuwe trend!
Citaat:
||
Citaat:
Het slaat nergens op om op je site te vermelden dat je iemand hebt gekocht terwijl dat nog helemaal niet het geval is. Gewoon een rare actie van Ajax, en terecht dat Van Gaal boos is. (En het was niet om zijn gal te spuwen over Ajax, anders noemde hij hun niet tig keer "mijn cluppie")
|
![]() |
Natuurlijk wou hij geen gal spuwen over Ajax want iedere supporter die weet dat hij Ajacied in hart en nieren is. Hij was gewoon weer aan het overdrijven. Dat AZ die dag een belangrijke wedstrijd tegen MVV moest spelen is totaal niet relevant want mocht AZ daar niet winnen dan komt dat niet door het nieuws dat Perez in de zomer naar Ajax gaat. Wat trouwens ongetwijfeld in de kleedkamer al bekend was. Bovendien wist heel Nederland het al nadat Borst en Derksen het op tv bekend hadden gemaakt.
Bovendien is het van Ajax kant te begrijpen dat ze het nu bekend maken omdat ze proberen de druk op Blind te verminderen. Na de bekendmaking van het aantrekken van Stam en Perez, en de statement van Van Geel dat dat niet de laatste versterkingen zijn, loopt 90% van de supporters al te roepen dat dit seizoen niet meer belangrijk is en dat we volgend seizoen wel even kampioen worden en de CL winnen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Dat Coolen vertrekt, hmm tja, ik hoop dat hij gelijk krijgt en dit de negatieve sfeer rond de groep wegneemt. In dat opzicht ben ik blij dat hij vertrokken is, daarnaast was het al wel langer bekend dat hij niet een coach is die een elftal op een veel hoger niveau kan laten voetballen. Maar nu krijgen we tot het eind van het jaar Van Staa en Ten Hag voor de groep staan volgens het persbericht
![]() Van Staa is een lamzak eerste klas en Ten Hag schijnt al niet anders te zijn, ik hoop echt dat ze ondertussen op zoek zijn naar een andere coach want anders moeten we nog vrezen voor nacompetitie (Playoff) ook ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Stam staat in de basis bij AC Milan. I rest my case. Ik heb er dus wel vertrouwen in.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Datum: 06-02-2006 Tijd: 10:05
Feyenoord wil Babos kwijt Feyenoord wil af van Gabor Babos de keeper die momenteel verhuurt is aan NEC. NEC wil dolgraag verder met de Hongaar maar stuiten op het belachelijk hoge transferbedrag dat Rotterdammers eisen. Babos kende een onmiskenbaar succes bij NAC, maar werd na zijn overgang naar Rotterdam al gauw in de luwte gezet. Hierna werd Gabor verhuurt aan NEC voor een torenhoge huurprijs. Kees Ploegsma, de zaakwaarnemer van Babos, is momenteel belast met de zware onderhandelingen. Maar vast staat dat NEC niet wil betalen voor een 31 jarige speler die niet doorverkocht kan worden. Feyenoord deaarentegen, houdt vast aan het hoge transferbedrag. Zou dit dan wellicht het einde van Gabor's loopbaan betekenen ?! Bron: B-SideRats, voetbalkrant.com Ondanks dat Davy zaterdag erg goed keepte is Babos wat mij betreft welkom... jammer van de vraagprijs van Feyenerd alleen.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Want men houdt er rekening mee dat Landzaat wellicht gaat vertrekken naar een grote club aan het eind van dit seizoen.
||
Citaat:
|
AZ probeert trouwens van der Doelen te halen voor het einde van het seizoen. Maar de kans dat hij dat doet is zelfs nóg kleiner dan dat hij bij NEC blijft voetballen. En die kans is al nihil.
||
Citaat:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet waar Gudjónsson het beste uit de voeten kan. Als ik de berichten mag geloven is hij gehaald als eventuele vervanger voor Landzaat. Als vervangers voor Van Galen / Perez zijn we bezig met Dembele (WII) en Martens (RKC). Al is die laatste zojuist zwaar geblesseerd geraakt aan zijn knie...
|||
Citaat:
Citaat:
Saaie wedstrijd trouwens, afgelopen vrijdag! |
![]() |
||
Citaat:
Hij heeft een aantal jaar terug ook al voor Go Ahead gespeeld en in die tijd schreef hij wel eens, onder een pseudoniem, een column in ons fanzine. Hij is een echte supporter van de club en dat vind ik al heel belangrijk. In zijn amateur-tijd stond hij ook altijd gewoon op de tribune en ging hij mee naar uitwedstrijden. Hij weet dus wat onder de supporters leeft en zo voetbalt hij ook. Sjors is geen hoogvlieger, maar werkt keihard en gaat de duels nooit uit de weg. Met zo’n mentaliteit kun je een god worden in Deventer. Persoonlijk vind ik hem, op Loval na, de revelatie van het seizoen. Bovendien scoort hij ook nog regelmatig. En aangezien dat scoren heel lastig schijnt te zijn, mogen we dat als een pluspunt rekenen! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|