Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2005, 14:39
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Raven schreef op 26-11-2005 @ 12:06 :
ik vind met z'n 2 en fietsen altijd 2 keer zo snel gaan vooral met wind tegen
Hm.. Ik niet of zo Persoonlijk

Ontopic: Ik heb buikpijn, al twee dagen en verdomme. Mijn opdracht is te kort, dus daar moet ik nog meer tijd aan gaan besteden, maar ik heb er geen zin meer in. Werther pleegt zelfmoord en dat is terecht, wat moet ik er nog meer over zeggen? Mijn humeur verbetert er ook niet op, om de hele tijd over zelfmoord te lezen en schrijven
Oud 26-11-2005, 15:25
Roosje
Roosje is offline
Waarom doen dat soort dingen me zoveel? Is niet leuk.

Edit: Als ik nu maar kon praten.

Laatst gewijzigd op 26-11-2005 om 15:31.
Oud 26-11-2005, 18:09
Redhair
Redhair is offline
Knuffel voor Moon.
Oud 26-11-2005, 18:27
Verwijderd
Bah. Ik verveel me. Het is interessant wat ik nu studeer, daar niet van, maar het gaat zo godallemachtig l a n g z a a m. Ik zit maar te wachten en te wachten op wat uitdaging en het komt maar niet. Ik mis de olympiade-sfeer. Dit is net de fucking middelbare school.
Oud 26-11-2005, 18:40
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Soms gaat het wel oké, maar dan val ik weer terug.
Ik mis hem. Het heeft geen zin om nog met hem te praten, maar ik doe het toch.
Ik vertel alles wat ik heb meegemaakt, net als toen we nog hadden. Hij zegt er niets over, maar hij zal wel denken wat moet ze echt van me.
Zn dvd wilt 'ie terug. Ik begon er expres over, zodat hij nog een keertje langs moest komen. Dom.
Maandag begint de repetitieweek, ik heb nog niets gedaan. Ik verkloot het sowieso wel, en het kan me niets schelen.
Morgen lekker naar de stad, jongens kijken en heel veel kleren kopen.
Oud 26-11-2005, 19:23
Roosje
Roosje is offline
Stemmingswisselingen de gexte.

Tsk. Ben wel weer lekker bezig. Blij, huilbui, leegte, nu weer blij. Zo meteen vast weer iets anders.
Oud 26-11-2005, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 26-11-2005 @ 20:23 :

Tsk. Ben wel weer lekker bezig. Blij, huilbui, leegte, nu weer blij. Zo meteen vast weer iets anders.

je verveeld je in elk geval niet .

(sorry, lullige opmerking, ik ben nogal irritant vandaag. )
Oud 26-11-2005, 20:11
Verwijderd
Zo hee. ik ben echt wel hartstikke moe. Gisteravond was erg gezellig, lekker gepraat met J en de anderen. Allemaal aan de tequila *grinnikt*. en net effe lekker teut genoeg. Alleen jammer dat ik vanmorgen dan weer heel vroeg moest. Ik was dan ook lekker passief vandaag op mijn vrijwilligerswerk. MAar ik heb wel een leuke dag gehad hoor. Stoelenproject geweest (allemaal AT5 in de gaten houden) En nu zometeen vanavond weer de stad in. Hoop dat het weer net zo gezellig wordt. FF een paar mensen pushen om mee te gaan.

OMG Op skyradio draaien ze een kerstlied. Sinterklaas is nog niet eens voorbij. tering heeeeeee.
Oud 26-11-2005, 20:46
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Roosje schreef op 26-11-2005 @ 20:23 :

Zie je wel, ik had gelijk.
Oud 26-11-2005, 21:38
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Volgens mij kan niemand het begrijpen tenzij ze het zelf hebben meegemaakt...

Hoe vaak ik het ook uitleg, het dringt niet door...
Oud 26-11-2005, 21:41
Verwijderd
Ik mis je in mijn leven.
Oud 26-11-2005, 23:23
JaJ
JaJ is offline
*ploing ploing*

aargh, alle bladzijdes van mijn agenda staan vol en geen van de bladzijdes kan ik me permiteren te verwijderen. en ik ben helemaal gaar van het werken, en mijn jas werkt keigoed. En ik slaap te weinig, ja ik weet het wel hoor . Ik slaap morgen lekker uit, en maak dan in een keer mijns urprise en mijn huiswerk, dan heb ik al drie problemen opgelost. De dag verliep natuurlijk prima. afgezien van een paar vriendschappelijke duwtjes onder water is er effectief nooit iets gebeurd. wat zijn we toch wonderlijk, wanneer zal er nou eens wat vast komen te liggen?
Oud 26-11-2005, 23:47
Gothic
Gothic is offline
Ik ben blij dat ik gegaan ben naar die verjaardag, had geen zin, was moe, maar was toch wel leuk. Maar nu maar snel naar bed, lekker uitslapen hopelijk en geen wekker zetten, heerlijk .
Oud 27-11-2005, 00:16
Roosje
Roosje is offline
Nu doe ik braaf en ga ik slapen.
Oud 27-11-2005, 07:57
Verwijderd
Ik kan de laatste tijd niet echt meer ergens vrolijk over zijn.
Waarom voelt alles zo nutteloos?

Laatst gewijzigd op 27-11-2005 om 08:25.
Oud 27-11-2005, 08:13
farai
farai is offline
oeh ben zo blij en opgelucht dat ik die knop heb omgedraaid. nu alleen maar hopen dat ik het ook volhou.
Oud 27-11-2005, 10:02
BananaSplit
BananaSplit is offline
Zoo, alles relaxed hier.
Ben nu lekker naar Green Day aant luisteren. Ben erachter gekomen dat ik happy word van die muziek.

Nu nog ff lekker downloaden en dan ff douchen

Wat een heerlijk begin van de dag vandaag
Oud 27-11-2005, 11:55
BananaSplit
BananaSplit is offline
aaaahhhhhh...veelsteveel mensen op msn ineens 40 mensen online die ik nog geeneens ken omdat iemand mij een lijst moest sturen in plaats van alleen die paar adressen
Oud 27-11-2005, 12:49
moon
moon is offline
Citaat:
Redhair schreef op 26-11-2005 @ 19:09 :
Knuffel voor Moon.
Dankjewel, lief van je!
Oud 27-11-2005, 13:20
Verwijderd
Ik heb enorm zin om mijn woede/frustratie op iemand af te reageren! Ik heb eigenlijk niet eens een fatsoenlijke reden om me zo te voelen, dus waarom stel ik me zo aan?
Ook verveel ik me en ik weet dus niets om te gaan doen.
Oud 27-11-2005, 13:30
morango
morango is offline
Opzich gaat het heel goed; ik heb een ontzettend leuk vriendje, hele toffe vrienden, lieve familie, en ik doe veel leuke dingen die me gelukkig maken.
Ik vind het alleen soms zo moeilijk om van momenten zelf te genieten, ik kijk teveel terug en maak me druk over de toekomst denk ik.
Maar ik mag niet klagen, ik heb het over het algemeen hartstikke goed voor elkaar.
Oud 27-11-2005, 13:47
Roadrunner
Roadrunner is offline
horrorhuiswerk
ik word gek
Oud 27-11-2005, 13:52
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Roadrunner schreef op 27-11-2005 @ 14:47 :
horrorhuiswerk
ik word gek
*zucht*

En nog steeds buikpijn.
Oud 27-11-2005, 14:31
Roosje
Roosje is offline
46 368.

Ik ga het gewoon keihard halen.
Oud 27-11-2005, 15:02
Verwijderd
Zo blij om te horen dat het goed met hem gaat, want van iedereen van de middelbare wilde ik van hem bijna het liefste weten hoe het met hem ging.

En nu maar weer eens verder met leren.
Oud 27-11-2005, 16:11
Redhair
Redhair is offline
Gister weer uit geweest, was heel leuk, allee ook verwarrend. Ik ga daar zo raar met wat vrienden, jongens, om. Ik lig half tegen ze aan terwijl ze met mijn haar spelen oid, kus ze op hun wang en laat hen mij op mijn wang kussen, ik flirt, daag uit, ouwehoer. Waarom kan ik buiten dat cafe niet veel tegen aanrakingen, maar daarbinnen wel? En dan voel ik me weer schuldig tegen over T., terwijl we nog niets officieels hebben. Hij moest eens weten hoe ik daar met mijn vrienden omga. Aan het eind, tegen een uur of vier, toen de meeste jongens weg waren, miste ik hem opeens, heel raar. En ik zat tegen over een ex-gebruiker, bij ons stond een gebruiker, en ik wilde zo graag wat hebben. Ik had al een afspraak staan vrijdag om weer wat te halen, maar toen stond ik dus vast in zutphen. Zaterdag tot drie uur geslapen, toen sneeuwde het weer en kon ik ook niets halen. Vandaag tot half vier geslapen, ik heb mijn fiets nog steeds niet, dus kon ik ook niets halen. Ik wil verdomme, maar het is zo slecht. Ik weet dat als T. erachter komt ik hem kwijt ben. Maar ik wil me ook buiten dat fucking cafe goed voelen. Ik zie op tegen deze week. Een week mezelf erdoorheen slepen, hopen dat ik T. nog zie. En dan vrijdag weer uit, zaterdag weer uit, me weer goed voelen, dan zondag me weer klote en verward voelen, dan weer de week in gaan, en ga zo maar door.
Oud 27-11-2005, 16:26
JaJ
JaJ is offline
Uitgeslapen, huiswerk af en surprise klaar voor afronding. tijd om te dichten ^^
Oud 27-11-2005, 16:44
Gothic
Gothic is offline
ben zo moe, zo ontzettend moe. Heb net heerlijk gekookt voor mezelf en laat ik verdomme dat bord uit m'n handen vallen, op m'n voeten. Bord kapot, m'n voeten doen mijn en mn eten over de vloer. Ik ben helemaal ingestort. Ik kan alleen maar huilen . Alles doet zoveel pijn, ik kan niet ophouden met huilen. Ik snap niet wat er allemaal aan de hand is, maar ik voel me zo rot . Dat bord was de druppel, maar ik weet niet waarvoor. Niets lukt gewoon zoals ik wil. Ik ga kapot. Ik maak mezelf gek. M'n lichaam kan gewoon niet meer doen wat ik wil . *huilt*
Ik doe m'n best maar het lukt allemaal niet .
Ik ga al naar een psycholoog die me niet kan helpen. Hij zegt dat er allerlei systemen binnenin me werken die hij er nooit uit zal krijgen. Hoe wil hij me dan g*dverd*mme helpen? Als hij me niet kan helpen, hoe moet ik dan ooit hiervan vanaf komen? Ik kan steeds minder, het kost me steeds meer energie om alles vol te houden... kutzooi
Oud 27-11-2005, 16:48
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Bah, ik voel me echt alleen.
Oud 27-11-2005, 16:49
George
George is offline
Citaat:
Gothic schreef op 27-11-2005 @ 17:44 :
*knip*
Hele dikke knuffel voor jou (})

Ontopic;
Heuh ik ben best een onredelijke trut.
Oud 27-11-2005, 16:57
Verwijderd
@ Gothic: knuffel!

Waarom heb ik de laatste tijd nergens zin in en voel ik me zo nutteloos?
Oud 27-11-2005, 17:29
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
*knip*
*knuffel*

Ontopic: Verdomme, ik ben klaar. Waarom vind ik mijn epiloog niet leuk? Ze heeft gekregen wat ze wilde. Misschien omdat ik hetzelfde wil als zij. Nou ja. Ik ben in elk geval klaar. En dan ga ik zitten huilen omdat ik het niet leuk vind. Slim bezig.
Oud 27-11-2005, 18:33
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik heb het gewoon fucking gehad.
Ik doe zo mijn best om vrolijk te zijn, maar ik ben het niet, en ik zie geen reden meer om door te gaan met deze shit, eerst had ik tenminste nog een reden maar hij ging weg. niets om voor te leven.
Oud 27-11-2005, 18:33
Love & Peace
Love & Peace is offline
My brains are about to explode!i!
Oud 27-11-2005, 18:44
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik voel me zo kut Ik weet niet waar het vandaan komt... School is kut en totaal niet wat ik zoek... Maar wat wil ik dan wel? En ik wil zo graag nog een paar jaar echt kind zijn, maar dat gaat niet meer
Oud 27-11-2005, 18:52
JaJ
JaJ is offline
Ik leer het ook nooit ^^
Oud 27-11-2005, 20:44
Dolores
Dolores is offline
Zucht, kan ik sommige mensen nog wel vrienden noemen?
Oud 27-11-2005, 21:10
Verwijderd
Ik heb zo'n top weekend gehad Vrijdagavond 3 zusters en daarna naar 't Kroegie, zaterdagochtend heel vroeg naar mn vrijwilligerswerk, de hele dag passief zitten zijn. Maar daar was opening van het stoelenproject en dat was tof. MAar volgens mij had ik dat al een keer gezegd. Toen gisteravond laat thuis en weer naar 't kroegie geweest. en we zouden op tijd naar huis gaan, maar dat is uiteindelijk 6 uur geworden. En Emmy ging met me mee, en dat was heel gezellig en heel verdrietig, en ook een beetje dronken. En meer ga ik lekker niet vertellen.
Oud 27-11-2005, 21:26
Verwijderd
Omg wat kan een mens toch soms een super tijd in zn leven hebben<3.
Hele weekend naar Kerkrade geweest om met een concours voor mn muziek mee te doen. Nou hebben we de afgelopen jaren in een dip gezeten. Veel mensen weg uit het orkest, sfeer was minder geworden. Maar na een jaar hard werken gingen we zaterdagochtend dan eindelijk op weg met de bus. Zaterdag gewoon tot diep in de nacht super leuke tijd gehad. Zo gezellig.
En vandaag was dan de grote dag. Om half 2 moesten we inspelen, toen eigenlijk alle zenuwen er al af gespeeld. Dus om 2 uur stonden wevoor de jury. En het ging zooo geweldig.En ja hoor resultaat was dan ook super: 1e prijs en promotie naar de eredivisie (hoogste divisie in slagwerk bands). Zoo een grote ontladingna de uitslag. Ik wilde gewoon iedereen vasthouden en feliciteren. We zijn weer terug.

Ik ga dus zeker ook niet meer stoppen met de muziek. Waar ik eerst na het concour wilde stoppen krijg ik het gewoon niet over mn hart. Het is te super.

Ik leef voor muziek<3.
Oud 27-11-2005, 21:34
Verwijderd
Het is zo druk in mijn hoofd dat ik er leeg van word. Ik gedraag me als een kreng, weet ik heus wel. Ik wil het toch ook niet zo. Ik vind het ook een achterlijke week. En ik mis hem verdomme ontzettend. Zeker gisterenavond. Ik kreeg mijn ogen niet van die foto af. Hij zei dat hij er zou zijn.

En nu, alleen maar huilen.

Alsjeblieft, luister
Oud 27-11-2005, 21:50
Hawahaai
Hawahaai is offline
Verrot geslapen, maar dat was mijn eigen schuld. Toneelstuk ging wel goed, bij mij ging het super, een paar anderen moesten wat improviseren, maar ach. Ook leuke reacties van de kinderen gehad.
Daarna lekker rustig mezelf thuis vermaakt een middagje... Heerlijk. Lekker the sims gedaan en daarna met vriendje oeroude liedjes geluisterd. Ik schrok net na ehbo echt... Dacht dat mijn konijn dood was. Gelukkig toch niet.
En verder heb ik de balen van mijn stagebegeleidster, die mij wel vanalles wil laten doen, zonder me daarbij te helpen of bevestiging te geven.... Vraag je iets op donderdag, krijg je op zondagavond reactie. En nu moet ik morgen dus al die testen nog gaan regelen... Nu maar hopen dat het dinsdagochtend een beetje fatsoenlijk weer is, anders durf ik niet eens dat hele eind naar die school te rijden...
Oud 27-11-2005, 22:16
Verwijderd
en omg ik heb nog nooit zoveel complimentjes gehad over hoe ik mijn solo speelde. Werd er super verlegen van eigenlijk.
Oud 27-11-2005, 23:56
Green Day
Green Day is offline
aaargh
Oud 28-11-2005, 07:23
Verwijderd
Citaat:
Ik ga al naar een psycholoog die me niet kan helpen. Hij zegt dat er allerlei systemen binnenin me werken die hij er nooit uit zal krijgen. Hoe wil hij me dan g*dverd*mme helpen? Als hij me niet kan helpen, hoe moet ik dan ooit hiervan vanaf komen? Ik kan steeds minder, het kost me steeds meer energie om alles vol te houden... kutzooi
Iemand zoeken die je wel kan helpen?

Of die systemen zelf veranderen. (Is niet zo simpel, maar onmogelijk is het niet. Jij bent, denk ik, de enige die dat uiteindelijk kan.)

(})
Oud 28-11-2005, 09:16
Verwijderd
Waarom moet ik altijd naar iets zoeken om me rot over te voelen?

Stiekem ben ik ook wel heel benieuwd.
Oud 28-11-2005, 09:51
coopergirl
coopergirl is offline
Ik heb vanmiddag mijn tussentijdse rijtoets... ik ben zoooo zenuwachtig
Oud 28-11-2005, 09:56
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 28-11-2005 @ 08:23 :
Iemand zoeken die je wel kan helpen?

Of die systemen zelf veranderen. (Is niet zo simpel, maar onmogelijk is het niet. Jij bent, denk ik, de enige die dat uiteindelijk kan.)

(})
Inderdaad, uiteindelijk ben jij degene die patronen zal kunnen veranderen. Een psycholoog kan adviezen geven mbt het veranderen van patronen (hoe je het aan kan pakken) en signaleren dat het om systemen/ patronen gaat..

In het geval dat je van therapie/ hulpverlener wil switchen, denk ik dat je veel baat zal hebben bij cognitieve gedragstherapie.

Succes Gothic!
Oud 28-11-2005, 10:21
BananaSplit
BananaSplit is offline
Nu ff natuurkundeverslag maken en dan lekker relaxen in tussenuur.

Wel jammer dat hier alle sneeuw weg is, ik vind t leuk om dan iedereen op zn bek te zien gaan
Oud 28-11-2005, 10:36
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Storm schreef op 24-11-2005 @ 18:56 :
@rare kwast: Wat had je dan verwacht? Dat die psych zou zeggen dat je zo door moest gaan...? Probeer iig om wat met de tips te doen, zo slecht zijn ze niet. (Van bewegen is bv. bewezen dat het helpt tegen depressies en opruimen en kleur aanbrengen is volgens mij ook niet slecht, integendeel.)
nee dat had ik niet verwacht.. maar als je het zo lang doet kan je niet ineens stoppen denk ik
Oud 28-11-2005, 10:54
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 28-11-2005 @ 10:51 :
Ik heb vanmiddag mijn tussentijdse rijtoets... ik ben zoooo zenuwachtig
Bij ons gaan de examens niet door en de TTT's dus ook niet. Vanwege het weer.
Mocht de jouwe wel doorgaan: heel veel succes! Niet te zenuwachtig zijn, er hangt niet zoveel van af.

Rijles ging gelukkig niet door. Scheelt weer iets meer rust. Als ik nou die verrekte opdrachten zou snappen. Stomme grafieken en tabellen gezeur.

Regels voor berichten